Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik wilde een HTC Desire met nummerbehoud van KPN naar Vodafone. Ik had al een contract van studentmobiel.nl toegestuurd gekregen en toen moest ik KPN bellen voor de afloopdatum van het contract. De telefoonmedewerker heeft me toen een aanbieding gedaan, Abo van 210 belminuten (25,50) + Supersnel internet (van 5 euro voor 3,75) en dan de Desire voor 50 euro. Abonnement is 1 jaar. Als ik op de site ga kijken kost de Desire 250 euro. Dat kwam omdat ze deze aanbieding alleen telefonisch konden doen. Op de site wordt het klantvoordeel wat je hebt opgebouwd niet meegerekend. Ik kon hem dus ook alleen telefonisch bestellen en pas als ik hem besteld had kreeg ik een e-mailbevestiging met een overzicht van alle kosten.

Geloven jullie het? Ik ga het wel doen denk ik. Hij belt me straks terug. Ze hadden wel alleen de bruine Desire jammergenoeg. Is het verschil tussen Vodafone en KPN qua internet goed merkbaar, of verschilt dit per regio?

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:09:
Geloven jullie het? Ik ga het wel doen denk ik. Hij belt me straks terug. Ze hadden wel alleen de bruine Desire jammergenoeg. Is het verschil tussen Vodafone en KPN qua internet goed merkbaar, of verschilt dit per regio?
Klopt, je bent terecht gekomen bij KPN Save. Deze moeten alles op alles zetten om je als klant te houden. Zo heb ik vorig jaar bij een 1 jarig Hi35 met EOL Xtrasnel een HTC Touch Pro 2 gratis gekregen. Normaal gesproken moest ik nog iets van 100 euro bijbetalen als ik een twee jarig abo zou nemen. :+

Verwijderd

brrrt schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:36:
[...]

Klopt, je bent terecht gekomen bij KPN Save. Deze moeten alles op alles zetten om je als klant te houden. Zo heb ik vorig jaar bij een 1 jarig Hi35 met EOL Xtrasnel een HTC Touch Pro 2 gratis gekregen. Normaal gesproken moest ik nog iets van 100 euro bijbetalen als ik een twee jarig abo zou nemen. :+
Later zelf maar teruggebeld... Toen vroeg doe wat voor aanbieding ik had gekregen. Toen ik dat zei zei de meneer aan de telefoon 'Dan maak ik er even 50 euro van'... Maar wel nice :) bij vodafone zou ik 150 betalen + aansluitkosten bij Bel+Sms+Web 200. Nu maar 29,25 per maand + 50 euro eenmalig, en krijg vrijdag het toestel al :)

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
sjuk425 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:20:
Het schijnt dat Vodafone met allerlei verschillende voorraden werkt, teminste, zo is me dat gezegd.

Gisteren gebeld met 1200, het algemene service nummer, aankomstdatum bruine versie 17 juli.
Maar omdat ik telefonisch verlengd had, mocht ik bellen met het andere nummer

daarna gebeld met 08002266789 hier werd het alweer 13 juli

ik lees hier net augustus? dus ik net maar weer bellen (eigenlijk om te annuleren)
en nu hoor ik weer dat ze 7 juli binnen komen.

ik dacht ff makkelijk te annuleren en daarna wat winkels af te gaan om daar alsnog te verlengen met de zomeractie 1e jaar halve abbokosten en toestel gelijk mee.
Maar ze konden me niet eens vertellen tot wanneer deze actie duurt...

Nog maar ff een week wachten dan.
lekker zooitje daar bij vodafone..
en dan ben ik daar al 8 jaar klant ofzo...
M'n broer wacht al sinds 24 mei hij zou 2 juni bezorgt worden, gisteren gebeld zou nog 2 weken duren :?
Heb hem nu geadviseerd om zijn verlenging te annuleren, en bij pdashop te bestellen.

Iemand ervaring met het annuleren van een verlenging bij vodafone en daarna ergens anders opnieuw verlengen ??

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Net 1200 gebeld: 13 juli komen er 500x binnen waarvan er 534x presold zijn :9 Ik wacht wel even met bestellen...

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
ik heb eergister een htc desire besteld bij de GSMWEB, met een vodafone web+sms+internet 350 abo.
voor 1 jaar, daar moest ik 39 euro bij betalen voor het toestel.

en krijg het toestel morgen binnen, dus binnen 4 dagen in huis. ik hoop het.
ik had ze ook gebeld toen ik wilde bestellen en gevraagd naar de voorraad ervan, en hij zei tegen mij dat ze er genoeg op voorraad hadden, nou hopen maar dat die de waarheid spreekt, anders zwaait er wat :p

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 08:52

westergas

rikkie_pc

GSMWeb:

Maandag contract aangevraagd en ondertekend terug gemaild, vandaag een mailtje dat het toestel is verstuurd (nrbehoud Vodafone).

Snelle service, goedkoopste prijs...ik snap niet dat mensen hem nog ergens anders bestellen....(werk niet voor GSMWeb ;) )

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 19:38

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

hoezo?
als ik typhone kijk is de desire gratis bij t-mobile relax 20, bij gsmweb 30 euro?

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 12:28
Ik heb zonet mijn HTC Desire bij Studentmobiel.nl besteld i.c.m een Hi Student abonnement. Mooie 20% korting + 70% korting op internet gedurende de hele periode.

Aflevering vindt plaats op vrijdag. Was op voorraad dus hoop dat het goed gaat komen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
westergas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:35:
GSMWeb:

Maandag contract aangevraagd en ondertekend terug gemaild, vandaag een mailtje dat het toestel is verstuurd (nrbehoud Vodafone).

Snelle service, goedkoopste prijs...ik snap niet dat mensen hem nog ergens anders bestellen....(werk niet voor GSMWeb ;) )
ja inderdad snelle service, maar ik juich nog niet te vroeg, als het goed is krijg ik hem morgen binnen, maar ik heb het zonder nummerbehoud gedaan, nou allebei hopen dat alles goed gaat voor ons beiden!!!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Het is weer eens zover..

Bij Vodafone afgelopen vrijdag mijn abonnement laten verlengen. Voor de HTC Desire gekozen, aangezien deze weer op voorraad was en de Nexus dat niet was. Hij was op voorraad, dus ik zou 'm maandag of dinsdag in de bus kunnen verwachten.. Maandag niets, dinsdag niets dus maar even bellen. De order was in het magazijn gegeven, afgelopen Vrijdag. Dus morgen zou hij dan wel binnen zijn.

Woensdag niets.. Mijn eigen orderstatus kan ik 'om technische redenen' niet inkijken op my.vodafone.nl (wat achteraf te maken heeft met het feit dat deze met GLS wordt verstuurd. Geef die optie dan ook niet weer of geef bij inloggen in ieder geval die melding, ipv dat ik het later opnieuw moet proberen.. :X ).
Zojuist aan de lijn gehangen, schijnbaar is hij net dinsdag pas weer op voorraad en mag ik nog eens 5 werkdagen wachten 'als het goed is'. Ga me dan ook geen loze beloften maken wanneer ik besluit mijn abonnement te verlengen, alleen maar om je sales binnen te halen.

Werkelijk een achterlijke service met loze beloften. De kans is groot dat hij dus volgende week afgeleverd wordt op het moment dat ik op vakantie ben.

Nu hopen dat de mobiel het wachten waard is. :Y

Verwijderd

Ik had me abonnement 2 weken geleden telefonisch bij Vodafone verlengd en de Desire zou binnen 2 weken op me deurmat liggen. Gister maar even geïnformeerd, kreeg ik te horen dat ze nog niets van hun leverancier vernomen hebben over de toelevering van het toestel waardoor ze geen gegarandeerde datum kunnen geven. Van 1 week tot 4 weken tot 2 maanden, alles is mogelijk.

Volgens hun is het overal zo met de voorraden van de Desire, want ik ben aan het twijfelen om hem ergens anders te halen. Iemand hier die weet waar ze wel op voorraad zijn?

• PeterSelie
Even teruglezen in het topic, zijn aardig wat aanbieders :Y

• Volotactus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:31
Je zou ook kunnen bellen naar een Vodafone winkel, heb ik ook gedaan en daar was hij nog gewoon opvoorraad ;)

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Vandaag 1tje opgepikt bij vodafone Alphen; van te voren gebeld en er werd medegedeeld dat deze "ruim" voorradig is en deze was hier nog goedkoper (-50 euro) dan telefonisch bestellen via 1200 bij Vodafone waar de Desire momenteel ook nog uitverkocht is 8)7

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38
Ik heb hem nu binnen. (gisteren opgehaald bij belcompany)
Al met al een week tussen bestellen en op mogen halen. Nummerbehoud blijkt toch zo zijn tijd te nemen. Bij mij was overigens het simkaartnummer verkeert ingevuld waardoor een nieuwe aanvraag nodig was. Nu verder spelen =)

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-11 12:36
Ik heb de mijne sinds maandag binnen. Vorige week donderdagavond rond 22:00 besteld. Jammer dat TNT zo traag was, want anders was hij die zaterdag misschien al gearriveerd.
De SIM-kaart zat er ook bij icm met nummerbehoud; die gaat a.s. maandag in, dus vrij snel al.
En dat voor €150,- icm 1-jarig Bel+SMS+Web 200 abbonement (gem. ~€26 per maand)

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:57

IkWilbert

Het is mij!

Afgelopen maandag de Desire besteld bij studentmobiel met Hi abonnement. Nummerbehoud bij vodafone aagevraagd. Iemand enig idee hoe lang dit duurt? Bij de status van mijn bestelling staat alleen "order ontvangen"

I intend to live forever. So far, so good.

• sander817

sander817

vandaag de desire besteld bij belcompany: 2jr relax 20 a 16,95, 1ste jaar W&W gratis ipv 9,95

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
sander817 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:24:
vandaag de desire besteld bij belcompany: 2jr relax 20 a 16,95, 1ste jaar W&W gratis ipv 9,95
Als verlenging? Want als ik op de site probeer mijn abo te verlengen met relax 20 en w&w moet ik nog steeds 150€ bijbetalen.

Ik heb sowieso het gevoel dat je bij T-Mobile tegenwoordig veel minder korting krijgt.

• sander817

sander817

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Net weer ff gebeld,
Nou idd is de levertijd van Vodafone bij het online bestellen/verlengen nu al opgelopen tot half augustus...
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, en de belcompany gebeld hier vlak bij.
Zowel zilver als bruin ruim op voorraad!
binnen 48 uur is de annulering gedaan en kan ik het ophalen!

Had ik dit maar eerder gedaan, zit dus eigenlijk al 3 weken voor niks te wachten...

• sander817

sander817

ik zou vandaag gebeld worden voor de aflevering, maar niks
morgen maar bellen

edit:niet op voorraad |:(
tijdens de bestelling waren ze voldoende op voorraad

[ Voor 35% gewijzigd door sander817 op 06-07-2010 15:45 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:14

SeatRider

Hips don't lie

Ik wil graag een Desire hebben, en op zich vind ik de huidige aanbiedingen bij Studentmobiel best netjes. Ik heb 'm eigenlijk pas eind augustus nodig, maar ik ben bang dat de 1e jaar half geld aanbieding dan verloopt. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen? :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36

slaay

Natuurbeleven.com

Ik zie zojuist dat de levertijd bij T-Mobile.nl van 4 weken gewijzigd is in 2 weken!

Vanmorgen was het nog 4 weken, nu net is het 2 weken geworden.

Ben ik erg blij mee, aangezien ze mijn T-Mobile Pulse niet meer konden repareren en ook geen nieuwe meer konden leveren. Met bijbetaling kon ik de Desire krijgen :P Zou levertijd van 3 weken zijn.
Maar hopelijk gaat die 2 weken lukken, zou mooi zijn!

Dich bis echt unne foëzen haas

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
The Vodafone Story:

22 mei 2010: Per telefoon abbo verlengt bij Vodafone met een Desire, deze wordt 2 juni geleverd wordt verteld.
2 juni geen telefoon.
na meerdere gespreken/loze beloften met/van Vodafone uiteindelijk 6 juli verlenging geanuleerd.
8 juli naar Pdashop in R'dam kan niet verlengen !! Vodafone heeft de anulering niet verwerkt.
9 juli bellen met Vodafone: Uw telefoon is bij bezorging geweigerd (naar oude adres gestuurd terwijl in de email van bestelling duidelijk het nieuwe adres als bezorgadres staat !) en moet nu eerst verwerkt worden bij de retour afdeling om de verlenging te anuleren dit duurt 3 dagen !

Echt een triest zooitje daar bij Vodafone. :(

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Verwijderd

7 juni telefonisch verlengd. Toestel zou er binnen 2 weken zijn. Vorige week (Na 4 weken) geprobeerd te annuleren. Dan moest ik wachten tot ik het toestel had en dan terug sturen, want het was verstuurd. Nu nog steeds geen toestel. Maar wel even in mijn agenda gezet. Nooit meer verlengen bij Vodafone. Niet omdat ik moet wachten, maar een helpdesk die zo slecht bereikbaar is en dat gelieg..

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 21:55
Is het nu verstandig een unbranded toestel (HTC Desire) te nemen ipv een branded bij T-mobile?

Wat is het verschil en het wijste en het beste ivb met updates enz....

Bijvoorbaat dank.

NH

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Nohands schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:42:
Is het nu verstandig een unbranded toestel (HTC Desire) te nemen ipv een branded bij T-mobile?

Wat is het verschil en het wijste en het beste ivb met updates enz....

Bijvoorbaat dank.

NH
Unbranded is altijd beter, ben je niet afhankelijk van je provider qua updates.

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Net contact gehad met T-Mobile over mijn Desire. In week 28 en 29 komen er weer enkele bestellingen binnen.

Oftewel deze en volgende week komen er weer Desire's binnen bij T-Mobile.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 08:26:
7 juni telefonisch verlengd. Toestel zou er binnen 2 weken zijn. Vorige week (Na 4 weken) geprobeerd te annuleren. Dan moest ik wachten tot ik het toestel had en dan terug sturen, want het was verstuurd. Nu nog steeds geen toestel. Maar wel even in mijn agenda gezet. Nooit meer verlengen bij Vodafone. Niet omdat ik moet wachten, maar een helpdesk die zo slecht bereikbaar is en dat gelieg..
Misschien verstandig om volgende keer een winkel op te zoeken??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 22:52
is dit een beetje een mooie aanbieding?: http://zakelijk.kpn.com/m...Telefoons/HTC-Desire.prod
Ik bel vrij weinig maar ga waarschijnlijk heel veel gebruik maken van mobiel internet.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Zondag een bestelling geplaatst, maandag bevestiging van ontvangst, en woensdag had ik mijn nieuwe HTC desire. Netjes hoor, blijkbaar zijn er wel winkels met een uitgebreide voorraad?

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

xxxMaverick schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:57:
Zondag een bestelling geplaatst, maandag bevestiging van ontvangst, en woensdag had ik mijn nieuwe HTC desire. Netjes hoor, blijkbaar zijn er wel winkels met een uitgebreide voorraad?
Misschien handig om te vermelden om welke winkel het gaat.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:04

Meneer iCy

swarma

slaay schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:05:
Net contact gehad met T-Mobile over mijn Desire. In week 28 en 29 komen er weer enkele bestellingen binnen.

Oftewel deze en volgende week komen er weer Desire's binnen bij T-Mobile.
Net vandaag verlengd, hoop dat ik er bij zit. T-mobile was verre weg de goedkoopste voor mijn verlenging

Als ik geen internet zou nemen was ik zelfs goedkoper uit dan hem los te kopen.

relax 25 met internet en 1 jaar. Kosten toestel 130 euro en 12x 20 en 6x10 = 430 euro. Heb dan wel een branded versie.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• RadioX
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 00:06
Hallo,
Ik ben aan het kijken naar een zakelijk abonnement icm een HTC Desire, nu had ik de aanbieding van kpn hierboven al gevonden (http://zakelijk.kpn.com/m...Telefoons/HTC-Desire.prod), maar ook onderstaande combinatie bij vodafone:
Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/1483/captureuv.png

Iemand ervaring met een van de twee zakelijke abonnementen, is er nog een verschil qua abonnement tussen zakelijk en een normaal abonnement? Bijvoorbeeld bij het internet van vodafone of kpn? Ik had namelijk ook ergens gelezen dat iemand moeite had met diensten als msn en hyves bij een vodafone zakelijk internet abonnement.
En weet iemand misschien ook wat de levertijd van de HTC desire is vodafone?, er staat nu nog geen datum bij wanneer ze ze verwachten.
Wellicht iemand nog een andere site waar je een zakelijk abonnement van vodafone kan afsluiten en waar de HTC Desire wel leverbaar is? Bij KPN had ik al geinformeerd, hier was hij gelijk leverbaar.
Alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door RadioX op 18-07-2010 13:43 ]

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:55

GVR

iCy schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:42:
[...]

Net vandaag verlengd, hoop dat ik er bij zit. T-mobile was verre weg de goedkoopste voor mijn verlenging

Als ik geen internet zou nemen was ik zelfs goedkoper uit dan hem los te kopen.

relax 25 met internet en 1 jaar. Kosten toestel 130 euro en 12x 20 en 6x10 = 430 euro. Heb dan wel een branded versie.
Zit je wel met de trage internetvariant toch?

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

GVR schreef op zondag 18 juli 2010 @ 14:04:
[...]

Zit je wel met de trage internetvariant toch?
384 nog wat kbit dacht ik inderdaad. Maar voor snel internet moet je een andere provider nemen zoals vodafone, die hebben 3mbit. Snelste van t-mobile is maar 1,8 mbit.

Ik heb zelf geen moeite met 384kbit, mocht ik dat wel hebben ga ik wel op draadloos vanuit huis. De rest van de tijd is het om mijn mail op te halen, twitter en een beetje nieuwssites lezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 18-07-2010 14:55 ]

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 22:52
K0L3N schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 02:37:
is dit een beetje een mooie aanbieding?: http://zakelijk.kpn.com/m...Telefoons/HTC-Desire.prod
Ik bel vrij weinig maar ga waarschijnlijk heel veel gebruik maken van mobiel internet.
Maakt het iets uit dat het zakelijk is (mijn moeder heeft een bedrijfje, dus dat zou gewoon moeten lukken toch?)

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Kan ik eigenlijk nu een abonnement afsluiten, en dat pas later in laten gaan? Ik wil namelijk nog gebruikmaken van de deal van Vodafone, maar heb eigenlijk pas eind augustus een telefoon nodig. Wat als de levering van de Desire 1 tot 2 weken duurt, zit ik dan met een al geactiveerd abo, of krijg je die sowieso tegelijk?

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Na een week lang zo'n beetje alle HTC Desire topics hier gelezen te hebben, inclusief alle vergelijkingen met de Legend, X10 en Galaxy, heb ik zojuist de knoop doorgehakt. Mijn SE C905 gaat vervangen worden door een HTC Desire silver. Besteld i.c.m. Vodafone Bel&Sms&Web 275 bij GSMeasy waar je er een 4GB geheugenkaartje en een XBox 360 Arcade bij krijgt. Die XBox krijgen we vast wel verkocht op Marktplaats o.i.d.

Stap over van Telfort naar Vodafone inclusief nummerbehoud en m'n contract bij Telfort loopt over exact een maand af, dus hopen dat alles goed gaat. Straks voor het eerst echt een telefoon waarop je kan internetten... was echt een drama op die C905 :P

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ruud2001 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:53:
Na een week lang zo'n beetje alle HTC Desire topics hier gelezen te hebben, inclusief alle vergelijkingen met de Legend, X10 en Galaxy, heb ik zojuist de knoop doorgehakt. Mijn SE C905 gaat vervangen worden door een HTC Desire silver. Besteld i.c.m. Vodafone Bel&Sms&Web 275 bij GSMeasy waar je er een 4GB geheugenkaartje en een XBox 360 Arcade bij krijgt. Die XBox krijgen we vast wel verkocht op Marktplaats o.i.d.

Stap over van Telfort naar Vodafone inclusief nummerbehoud en m'n contract bij Telfort loopt over exact een maand af, dus hopen dat alles goed gaat. Straks voor het eerst echt een telefoon waarop je kan internetten... was echt een drama op die C905 :P
Geinig.. ik heb dezelfde afweging gemaakt, maar ben voor de Galaxy S gegaan...

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ruud2001 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:53:
Mijn hemel, dat lijkt wel een HELE mooie deal te zijn. Thanks voor de tip!

De aanbieding van 4Gb + de Xbox 360 geldt ook voor Vodafone B-S-W 200 overigens.

Ik was voornemens om voor de 150 min versie te gaan bij Studentmobiel bvb, nu is een iets riantere belbundel wel interessant natuurlijk, daarbij moet het wel lukken die Xbox voor 100 euro te unloaden op Marktplaats - dan speel je iig quitte!

Edit: besteld. Ben benieuwd!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

SeatRider schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:38:
[...]

Mijn hemel, dat lijkt wel een HELE mooie deal te zijn. Thanks voor de tip!

De aanbieding van 4Gb + de Xbox 360 geldt ook voor Vodafone B-S-W 200 overigens.

Ik was voornemens om voor de 150 min versie te gaan bij Studentmobiel bvb, nu is een iets riantere belbundel wel interessant natuurlijk, daarbij moet het wel lukken die Xbox voor 100 euro te unloaden op Marktplaats - dan speel je iig quitte!
De XBox is ook hetgeen dat mij over de streep trok. Heb nog even gedacht om 'm bij Typhone te bestellen inclusief een HTC wielrenshirt. Heb vanochtend even met hun klantenservice gebeld om te vragen of ik ook ergens de maat van het shirt kon opgeven en vervolgens kreeg ik te horen dat one size fits all is. Dit lijkt me bijzonder vreemd aangezien mijn wielrenshirts toch zeker allemaal een maat hebben. Kan me maar moeilijk voorstellen dat de one size ook mij fits, aangezien ik vrij mager ben.

Het enige wat me een beetje zorgen baart zijn de zeer wisselende reviews over GSMeasy. After sales niet echt overtuigend en levering duurt soms langer dan het geadverteerde 'op voorraad, levering binnen 24u'. Goed voor mij maakt het op zich niet zo veel uit aangezien m'n huidige abonnement nog een maand loopt, maar toch blijft het spannend :) Verder onlangs nog een tevreden reactie van een tweaker gelezen die z'n Desire ook bij GSMeasy had besteld, dus komt vast goed.

EDIT
Ben net gebeld om een afleverafspraak te maken. Volgende week maandag wordt mijn bestelling geleverd onder de voorwaarde dat voor die tijd mijn aanvraag tot nummerportering is goedgekeurd. Nu dus snel op zoek naar accessoires 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Ruud2001 op 19-07-2010 14:53 . Reden: Afleverdatum bekend ]

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55
Ruud2001 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Ben net gebeld om een afleverafspraak te maken. Volgende week maandag wordt mijn bestelling geleverd onder de voorwaarde dat voor die tijd mijn aanvraag tot nummerportering is goedgekeurd. Nu dus snel op zoek naar accessoires 8)
Ruud heeft de zilveren versie besteld zie ik. Ik heb namelijk ongeveer dezelfde bestelling als hij gedaan, afgelopen vrijdag. (Vodafone bel+sms+web 200 + xbox voor marktplaats + desire bruin). Ik kreeg echter als antwoord:
Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.

[ Voor 1% gewijzigd door cosmo_roel op 19-07-2010 15:13 . Reden: ruud heeft zilver ]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ja die kreeg ik ook net :). Gelukkig heb ik er geen haast bij.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Volgens klantenservice t-mobile is hun levertijd op dit moment 3 weken / onbekend. Zojuist even gebeld i.v.m. mijn overweging om wel of niet voor mijn vakantie (over 2 weken ) te bestellen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Terror schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:58:
Volgens klantenservice t-mobile is hun levertijd op dit moment 3 weken / onbekend. Zojuist even gebeld i.v.m. mijn overweging om wel of niet voor mijn vakantie (over 2 weken ) te bestellen.
Vandaag gebeld en meldde mij dat ze eind v/d week binnenkomen

• Terror
  • Nu online
iCy schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:03:
[...]

Vandaag gebeld en meldde mij dat ze eind v/d week binnenkomen
Vreemd, tegenstrijdige berichtgeving vanuit dezelfde bron. Misschien bedoelden ze bij jou de levering van reeds bestelde telefoons van x dagen / weken terug??

[ Voor 17% gewijzigd door Terror op 19-07-2010 23:22 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Terror schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:21:
[...]

Vreemd, tegenstrijdige berichtgeving vanuit dezelfde bron. Misschien bedoelden ze bij jou de levering van reeds bestelde telefoons van x dagen / weken terug??
Ik weet het niet, toen ik belde kreeg ik dit te horen naar aanleiding van een reactie hier van iemand dat ze in week 28/29 een lading geleverd worden. Heb hem afgelopen vrijdag besteld. Vandaag naar aanleiding van de reactie van t-mobile dus een screenprotector besteld.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als ik voor ongeveer 30 euro een abbonement wil hebben met snel internet en 150 (of meer) smsjes/belminuten, bij welke provider kan ik dan het beste zijn? Heb zitten kijken bij T - Mobile, KPN en Vodafone maar ik wordt er niets wijzer van :S..

• Nohands
IkWilbert schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:36:
[...]

Unbranded is altijd beter, ben je niet afhankelijk van je provider qua updates.
Dus t-mobile update je android versie niet als er een nieuwe update is? (als je hem aansluit op je pc enz?)
Of duurt dit langer als je een niet branded toestel heb en je zelf naar de site of zo gaat van HTC?

Ik kan nu via t-mobile mijn abonement verlengen naar 2 jaar en de HTC krijgen, of wachten tot 9 augustus en hem in een winkel kopen...(4 maanden of 3 maanden voor afloop contract)

Tot waneer loopt die actie van hun met dat 1 jaar gratis webnwalk standaart? (bij 2 jaar reflex 25 )

Wat is verstandig?

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nohands schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:09:
[...]

Dus t-mobile update je android versie niet als er een nieuwe update is? (als je hem aansluit op je pc enz?)
Of duurt dit langer als je een niet branded toestel heb en je zelf naar de site of zo gaat van HTC?

Ik kan nu via t-mobile mijn abonement verlengen naar 2 jaar en de HTC krijgen, of wachten tot 9 augustus en hem in een winkel kopen...(4 maanden of 3 maanden voor afloop contract)

Tot waneer loopt die actie van hun met dat 1 jaar gratis webnwalk standaart? (bij 2 jaar reflex 25 )

Wat is verstandig?
Hoi Nohands :-)
Waarom geen 1 jaars verlenging Relax 25 met W&W Standaard.
Eerste 6 maanden betaal je 20 euro daarna 30 euro en je betaald 130 euro voor het toestel.

totaal dus 430 euro.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als ik voor Vodafone SMS+Bel+Web 200 kies (2 jarig), dan krijg ik dus dat toestel gratis en betaal ik in totaal 670 euro. Niet slecht. En kreeg je er dan nou ook een xbox arcade bij? Zie ik nergens staan...

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Thomasthomas schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:49:
Als ik voor Vodafone SMS+Bel+Web 200 kies (2 jarig), dan krijg ik dus dat toestel gratis en betaal ik in totaal 670 euro. Niet slecht. En kreeg je er dan nou ook een xbox arcade bij? Zie ik nergens staan...
Xbox is bij gsmeasy.nl

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als ik een iPad als cadeau kies (moet je trouwens wel extra voor betalen) dan zie je een plaatje van een neppe 8)7 .

Denk dat ik dan voor de 360 ga. Krijg ik hopelijk verkocht..

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Thomasthomas schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:12:
[...]

Als ik een iPad als cadeau kies (moet je trouwens wel extra voor betalen) dan zie je een plaatje van een neppe 8)7 .

Denk dat ik dan voor de 360 ga. Krijg ik hopelijk verkocht..
Zeg, we gaan nu niet collectief XBoxen op de markt dumpen he! :P

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen tussen vodafone en telfort. Bij telfort zouden ze de HTC Desire namelijk vanaf 2 augustus ook aanbieden. Ik zit te twijfelen tussen de volgende bundels.

Telfort: 2 jaris abonnement met 300 min EN 1000 sms plus onbeperkt internet en een HTC Desire. Dit zou me het eerste jaar 39,40 per maand gaan kosten en het tweede jaar 29,95. (Zoals het nu op de website weergegeven staat.) Daarnaast staat er ook niets bij over aansluitkosten.

Vodafone: Hierbij zou ik dan gaan voor de gsmeasy.nl actie. Dat is met een gratis X-box 360 arcade of een andere gadget. In dit geval zou ik dan voor het Bel+Sms+Web 350 2 jarig abonnement kiezen met een Zorgeloos sms bundel en de HTC desire uiteraard. Dit zou mij dan het eerste jaar 33 euro per maand gaan kosten en het tweede jaar 56 euro per maand en dan heb ik natuurlijk een mooie X-box. Daarnaast heeft vodafone wel eenmalige aansluitkosten van 24,50.

Een van de redenen dat ik nog niet voor de telfort heb ik gekozen is omdat ik niet weet hoe hun internet snelheid is. Ik weet van vodafone dat ze snel internet hebben. Hoe zit dat bij telfort en is het dan ook onbeperkt?

Zit momenteel ook bij telfort met een sim-only abonnement. Misschien dat nummerbehoud hier dus gemakkelijker is. Daarnaast altijd erg tevreden geweest over telfort. Het is zeer goedkoop en ik heb overal en altijd bereik. De service is iets minder maar nog altijd voldoende. De doorslag zal dus moeten komen van de Internetsnelheid. Ben namelijk van plan dit zeer veel te gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 09:56 ]

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb gisteren m'n HTC Desire besteld bij GSMeasy en ben hierbij overgestapt van Telfort naar Vodafone. De reden: internetsnelheid. Deze ligt beduidend hoger bij Vodafone, zie bijvoorbeeld ook deze review op de FP.

Bedenk wel dat die XBox "slechts" een Arcade is, dus deze heeft wel zo z'n beperkingen; geen HDD en niet zo'n AV-kabel met een optische uitgang. Maargoed, als je er nog geen hebt is het zeker een leuke aanwinst en al die extra's kunt je altijd nog bijkopen als je ze nodig hebt natuurlijk.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ruud2001 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:54:
Ik heb gisteren m'n HTC Desire besteld bij GSMeasy en ben hierbij overgestapt van Telfort naar Vodafone. De reden: internetsnelheid. Deze ligt beduidend hoger bij Vodafone, zie bijvoorbeeld ook deze review op de FP.

Bedenk wel dat die XBox "slechts" een Arcade is, dus deze heeft wel zo z'n beperkingen; geen HDD en niet zo'n AV-kabel met een optische uitgang. Maargoed, als je er nog geen hebt is het zeker een leuke aanwinst en al die extra's kunt je altijd nog bijkopen als je ze nodig hebt natuurlijk.
Kan je het me laten weten als hij aankomt en hoe lang het heeft geduurd (gaat uiteraard over de telefoon)? Ze zeggen 24u dus dat wil ik wel eens zien..

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Die 24u maken ze niet waar, maar ik weet niet of dit wordt veroorzaakt door het feit dat ik nummerportering heb aangevraagd. Ben gisteren wel een paar uur na het plaatsen van mijn bestelling gebeld om een leveringsafspraak te maken, welke nu gepland staat voor volgende week maandag. Dit is onder voorbehoud dat voor die tijd de portering is goedgekeurd. Kortom, in mijn geval duurt het een week en dit betreft overigens een silver. Uit reacties van anderen blijkt al dat de bruine versie niet op voorraad is.

Verwijderd

Ruud2001 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:54:

Na aanleiding van de internet snelheid heb ik ook net een abonnement afgesloten bij vodafone met nummerbehoud. Hoop nu dat alles goed gaat en het apparaatje lekker snel binnen heb. Heb hem ook bij gsmeasy besteld.

• PeterSelie
Iemand enig idee in welke vodafone winkel het toestel toevallig op voorraad is?

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Mensen die bij T-Mobile een 1-jarig contract afsluiten met Relax-25 of hoger: even opletten dat Web'n'Walk plus net zo duur is als Web'n'Walk standaard met de 6 maanden korting, omdat je telefoon 30 euro goedkoper wordt bij het plus abonnement. Dat heft de 6 maanden E5,- extra op :)

It seemed like a good idea at the time

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Stacium schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:40:
Mensen die bij T-Mobile een 1-jarig contract afsluiten met Relax-25 of hoger: even opletten dat Web'n'Walk plus net zo duur is als Web'n'Walk standaard met de 6 maanden korting, omdat je telefoon 30 euro goedkoper wordt bij het plus abonnement. Dat heft de 6 maanden E5,- extra op :)
Fuck, dank je voor je te late opmerking.

Achja dan maar wat langzamer internetten.

384 kbit voldoet wel voor onderweg. Op mijn werk en thuis heb ik daarvoor wel wifi :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 20-07-2010 22:30 ]

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Aargh, heb vorige week dinsdag een desire besteld bij KPN, hij zou vrijdag op voorraad zijn. Vandaag gebeld waar het toestel bleef, is ie pas 6 augustus op voorraad! Kom ik in de KPN winkel, zegt meneer dat ie misschien dan op voorraad is, maar misschien ook niet!!! |:(
Ik ben nu even online aan het kijken waar ik het beste alsnog het toestelletje kan bemachtigen. Of misschien toch de galaxy s nemen...

Ruud, laat je even weten hoe het afloopt met gsmeasy?

• Nohands
Heeft niemand een duidelijke uitleg of antwoord wat het voordeel/verschil is tussen branded en niet branded van bijv een T-mobile toestel. (Desire dus)

Verwijderd

Bij gsmeasy bij de Vodafone aanbieding staat er onderaan het volgende:

Vergeet niet na ontvangst van uw simkaart de gratis dubbel SMS optie te activeren! Stuur een sms naar 4000 met de tekst 'dubbel SMS AAN'.

Nu vind ik het een beetje onduidelijk, houdt dit nou in dat je gratis en voor niets het dubbele kan smsen per maand?

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:18

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:37:
Bij gsmeasy bij de Vodafone aanbieding staat er onderaan het volgende:

Vergeet niet na ontvangst van uw simkaart de gratis dubbel SMS optie te activeren! Stuur een sms naar 4000 met de tekst 'dubbel SMS AAN'.

Nu vind ik het een beetje onduidelijk, houdt dit nou in dat je gratis en voor niets het dubbele kan smsen per maand?
Ja, dat klopt inderdaad :)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nohands schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 01:45:
Heeft niemand een duidelijke uitleg of antwoord wat het voordeel/verschil is tussen branded en niet branded van bijv een T-mobile toestel. (Desire dus)
Tot nu nog toe het enige verschil is de latere update en de bootlogo is verandert. Verders zijn er (nog) geen verschillen.

Eventueel op te lossen met een custom rom, mits je daar aan wil beginnen.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Fixer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:40:
[...]

Ja, dat klopt inderdaad :)
Maar ze adverteren al met dat dubbele aantal he! Dus 150 minuten of 300 sms is al met die verdubbelactie meegerekend.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Taart schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:12:
Ruud, laat je even weten hoe het afloopt met gsmeasy?
Gisteravond een mail ontvangen waarin staat dat de levering definitief bevestigd is voor maandag a.s.

[ Voor 8% gewijzigd door Ruud2001 op 21-07-2010 11:49 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Krijg net een smsje dat ze hem niet voor 06 augustus kunnen leveren. Wel een nette service dat ze het smsje sturen, maar ik baal wel.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren mijn bestelling gedaan bij Vodafone, de brown editie.

Bezorgtijd staat op 4 werkdagen. Grappige was dat ik naar de orderstatus keek, en daar zag ik dat ie geannuleerd was. Maar de dame aan de telefoon vertelde mij dat ze aan het overstappen zijn van het order systeem.

Misschien vanmiddag ook nog maar ff naar een telecom shop in de stad.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Dakreal schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:08:
Gisteren mijn bestelling gedaan bij Vodafone, de brown editie.

Bezorgtijd staat op 4 werkdagen. Grappige was dat ik naar de orderstatus keek, en daar zag ik dat ie geannuleerd was. Maar de dame aan de telefoon vertelde mij dat ze aan het overstappen zijn van het order systeem.

Misschien vanmiddag ook nog maar ff naar een telecom shop in de stad.
Ik heb hem dus ook online besteld. (15-7). Order staat sinds die zelfde dag ook op geannuleerd.
Na mail contact bleek dat dit kwam doordat het toestel niet leverbaar is. Ze konden mij niet vertellen wanneer deze wel weer leverbaar zou zijn. Beetje matig zo.

• Dakreal
tiescarbo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:25:
[...]

Ik heb hem dus ook online besteld. (15-7). Order staat sinds die zelfde dag ook op geannuleerd.
Na mail contact bleek dat dit kwam doordat het toestel niet leverbaar is. Ze konden mij niet vertellen wanneer deze wel weer leverbaar zou zijn. Beetje matig zo.
lol? dan wordt 1 van ons toch keihard voorgelogen.
Ik ga zo wel even naar de stad hehe, kijken wat ik kan doen ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:58:
Krijg net een smsje dat ze hem niet voor 06 augustus kunnen leveren. Wel een nette service dat ze het smsje sturen, maar ik baal wel.
Zo gebeld met t-mobile. Geven aan dat die dan direct na 06 augustus geleverd wordt dus +- een week na 6 augustus.

In het smsje kon ik niet uit opmaken wanneer die wel bezorgd zou worden.

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Dakreal schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:26:
[...]

lol? dan wordt 1 van ons toch keihard voorgelogen.
Ik ga zo wel even naar de stad hehe, kijken wat ik kan doen ^^
Ik vertrouw die mensen daar sowieso nooit. Klopt eigenlijk nooit wat van. Maar goed ik ga snel met vakantie en heb het toestel in principe daar niet nodig. Ik hoop alleen dat het pakket er ligt als ik terug kom.

Verwijderd

Nou, ik heb hem ook maar besteld bij gsmeasy, uiteraard was hij niet op voorraad. Na m'n bestelling hadden ze de leverings info op de site aangepast.

• Dakreal
tiescarbo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Ik vertrouw die mensen daar sowieso nooit. Klopt eigenlijk nooit wat van. Maar goed ik ga snel met vakantie en heb het toestel in principe daar niet nodig. Ik hoop alleen dat het pakket er ligt als ik terug kom.
Net even geweest, m'n abbonement is wel verlengt. dus de bestelling is inderdaad niet geannuleerd en het verhaal van vodafone klopt dan aan mijn kant.

Nu nog even wachten tot wanneer die langskomt. bezorgingstijden zijn aan de hand van deze post's die ik hier lees dus fictief, toch hoop ik hem deze week nog te krijgen 8)

• Taart
Ik heb de zilveren editie zojuist besteld op gsmwijzer.nl De bruine was daar niet op voorraad, maar vind de zilveren toch mooier. Nu hopen dat de kleur een beetje blijft zitten. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik 'm krijg. Heb trouwens mijn online bestelling bij KPN zelf geannuleerd, was geen probleem.

Edit:wauw, ik krijg nu al bericht dat het pakket onderweg is met een track&trace code! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Taart op 21-07-2010 17:03 ]

• Dakreal
Taart schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:05:
Ik heb de zilveren editie zojuist besteld op gsmwijzer.nl De bruine was daar niet op voorraad, maar vind de zilveren toch mooier. Nu hopen dat de kleur een beetje blijft zitten. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik 'm krijg. Heb trouwens mijn online bestelling bij KPN zelf geannuleerd, was geen probleem.

Edit:wauw, ik krijg nu al bericht dat het pakket onderweg is met een track&trace code! _/-\o_
Nice, ik heb het donkerbruine vermoeden dat het bij mij nog wel even kan duren :)

Ik vind de bruine zelf een stuk mooier, dus ik zal moeten wachten.

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Kreeg vandaag te horen bij T-Mobile dat mijn toestel binnen 5-10 werkdagen geleverd gaat worden. (telefonisch besteld op 8-7-10)
Want ze zouden op voorraad zijn en dan duurt het 5 tot 10 werkdagen voor ze allemaal uitgeleverd zijn.

Gisteren kreeg ik nog week 32 te horen.. Dus hopelijk klopt het van die maximaal 10 werkdagen!

Verwijderd

Taart schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:05:

Wow, dat is erg snel afgehandeld! Ik hoopte dat ze bij gsmeasy nog heeel toevallig de zilvere op voorraad hadden, maar helaas. Gsmeasy heeft dezelfde vodafone prijzen als gsmwijzer, maar ze doen er nog een gratis xbox erbij...

hopelijk duurt het niet lang :)

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:38:
[...]

Na aanleiding van de internet snelheid heb ik ook net een abonnement afgesloten bij vodafone met nummerbehoud. Hoop nu dat alles goed gaat en het apparaatje lekker snel binnen heb. Heb hem ook bij gsmeasy besteld.
Zelf leek het me ook interessant maar op de site staat:
Indien u momenteel al een Vodafone abonnement heeft, dient u een verlenging
aan te vragen en is nummerbehoud niet mogelijk.
Ik heb al een Vodafone abbo, dit betekend dus geen nieuw abbo van vodafone, maar een verlenging. Kan ik hieruit opmaken dat bij een verlengen ook geen nummerbehoud mogelijk is? Staat er een beetje krom.

[This space is for rent]

• Taart
Nee, nummerbehoud betekent dat je je nummer hetzelfde blijft als je van provider wisselt. Als ik bovenstaande zo lees, heb je op nummerbehoud geklikt, terwijl je verlengen moest kiezen. Bij verlengen blijft sowieso je nummer behouden.

• Taart
HIJ IS ER! Superservice van gsmwijzer, en van de postbode die 2 keer is langsgekomen vandaag, en gewacht heeft tot ik geld gepind had (sinds wanneer hebben postbodes geen pin-automaat bij zich? stond bij bestelling dat ik wel zo kon betalen!) !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Had je hem los gekocht zonder abbo dan?

• Taart
Nee met verlenging van KPN. Maar ik heb een 1-jarig abo genomen dus moest 69,- bijbetalen.

• cosmo_roel
PoweRoy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:53:
[...]

Ik heb al een Vodafone abbo, dit betekend dus geen nieuw abbo van vodafone, maar een verlenging. Kan ik hieruit opmaken dat bij een verlengen ook geen nummerbehoud mogelijk is? Staat er een beetje krom.
Bij verlenging is nummerbehoud natuurlijk integraal. Maar nummerbehoud bij een nieuw abonnement van dezelfde provider is niet mogelijk (danwel toegestaan). Ik heb per mail nagevraagd bij GSMeasy waarom niet: "dit om de eden dat de operators daar verlengingen voor hebben, helaas...". Verlengingen zijn vaak lang niet zo aantrekkelijk. In ieder geval niet bij de telefoonboer, misschien wel als je gaat pingelen bij de provider zelf.

Ik heb ook Vodafone klantenservice gebeld. Zij zeggen dat de enige oplossing is om eerst je huidige abonnement om te zetten naar prepaid. Daar heeft Vodafone een speciaal formulier voor. Moet je wel eerst zelf een prepaid kaartje kopen. Het is in feite ook een nummerbehoud transactie. Maar het is niet erg dat je dan kort daarna nog een nummerbehoud transactie uitvoert naar een nieuw Vodafone abo bij je Desire.
Als je abo is afgelopen zit er een opzegtermijn van één maand op. Je kan het ook al eerder over laten zetten naar prepaid, maar dan moet je wel gewoon de rest van de maand afbetalen.

Ik heb hier zelf overigens geen zin in, en ga gewoon een groeps-sms sturen naar mijn adresboek met m'n nieuwe nummer :)

[ Voor 11% gewijzigd door cosmo_roel op 24-07-2010 01:31 ]

• Michel242186
  • Laatst online: 14:07
Taart schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:48:
HIJ IS ER! Superservice van gsmwijzer, en van de postbode die 2 keer is langsgekomen vandaag, en gewacht heeft tot ik geld gepind had (sinds wanneer hebben postbodes geen pin-automaat bij zich? stond bij bestelling dat ik wel zo kon betalen!) !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
haha algemeen bekend dat TNT geen pinapparaten bij zich hebben.

• Dakreal
Taart schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:48:
Nice, mooi snel bezorgd! veel plezier ervan he, en post eventueel je bevindingen in het topic van de Desire, ik ben benieuwd :)

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:55

GVR

Heb de bruine variant sinds vanmiddag :)

Heb m maar gewoon bij de phonehouse in de winkel gehaald, kon 4 maanden van te voren al in laten gaan (overgang tmobile naar vodafone), kreeg m gratis mee.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoe lang duurt gsmeasy ongeveer? Ik wil 'm daar bestellen maar ik wil hem eigenlijk wel binnen een week..

• cosmo_roel
moeilijk te zeggen. ik heb een bruine besteld op vrijdag 16-juli. echter:
Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben.

• Terror
  • Nu online
Belcompany in Zeist had de bruine variant vrijdag nog. Gelijk daar mijn T-mobile abbo verlengt. Leuke actie btw: 24 maanden web en Walk plus voor €3,95 ipv €14,95 per maand. Telefoon tevens gratis meegekregen bij een relax 25 abbo. Nu nog een paar maandjes wachten voordat ik kan genieten van de plus snelheid (heb nu de standaard variant).

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Terror schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:18:
Belcompany in Zeist had de bruine variant vrijdag nog. Gelijk daar mijn T-mobile abbo verlengt. Leuke actie btw: 24 maanden web en Walk plus voor €3,95 ipv €14,95 per maand. Telefoon tevens gratis meegekregen bij een relax 25 abbo. Nu nog een paar maandjes wachten voordat ik kan genieten van de plus snelheid (heb nu de standaard variant).
is de relax abbo daar 25 of 20 euro? Wat als je maar 1 jaar zou doen.

• Terror
  • Nu online
iCy schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:09:
[...]

is de relax abbo daar 25 of 20 euro? Wat als je maar 1 jaar zou doen.
Winkel is altijd €25,- Dus wat ik vergeleken met online bij t-mobile bestellen meer betaal aan mijn telefoon abbo win ik terug met web en walk en het direct mee kunnen nemen van de telefoon.

Acties verschillen ( hoe vreemd ook) per Bel Company filiaal. Ik heb geen idee wat je betaald bij een 1 jaar abbo.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Terror schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:13:
[...]

Winkel is altijd €25,- Dus wat ik vergeleken met online bij t-mobile bestellen meer betaal aan mijn telefoon abbo win ik terug met web en walk en het direct mee kunnen nemen van de telefoon.

Acties verschillen ( hoe vreemd ook) per Bel Company filiaal. Ik heb geen idee wat je betaald bij een 1 jaar abbo.
Denk dat ik dan maar blijf wachten. Wil het liefste maar 1 jaar en max 150 euro bijbetalen en dat is online gelukt en maar 30-35 euro aan abbokosten.

• Dakreal
iCy schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:14:
[...]

Denk dat ik dan maar blijf wachten. Wil het liefste maar 1 jaar en max 150 euro bijbetalen en dat is online gelukt en maar 30-35 euro aan abbokosten.
Volgens mij is dat wel te doen hoor, weer een nieuwe week met nieuwe kansen ;-)

Geduld is een schone zaak.

Pagina: 1 ... 60 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.