Ik wilde een HTC Desire met nummerbehoud van KPN naar Vodafone. Ik had al een contract van studentmobiel.nl toegestuurd gekregen en toen moest ik KPN bellen voor de afloopdatum van het contract. De telefoonmedewerker heeft me toen een aanbieding gedaan, Abo van 210 belminuten (25,50) + Supersnel internet (van 5 euro voor 3,75) en dan de Desire voor 50 euro. Abonnement is 1 jaar. Als ik op de site ga kijken kost de Desire 250 euro. Dat kwam omdat ze deze aanbieding alleen telefonisch konden doen. Op de site wordt het klantvoordeel wat je hebt opgebouwd niet meegerekend. Ik kon hem dus ook alleen telefonisch bestellen en pas als ik hem besteld had kreeg ik een e-mailbevestiging met een overzicht van alle kosten.
Geloven jullie het? Ik ga het wel doen denk ik. Hij belt me straks terug. Ze hadden wel alleen de bruine Desire jammergenoeg. Is het verschil tussen Vodafone en KPN qua internet goed merkbaar, of verschilt dit per regio?
Geloven jullie het? Ik ga het wel doen denk ik. Hij belt me straks terug. Ze hadden wel alleen de bruine Desire jammergenoeg. Is het verschil tussen Vodafone en KPN qua internet goed merkbaar, of verschilt dit per regio?