De Desire pwned de iPhone inderdaad op de meeste punten. Ik vind er alleen niet héél veel verschil inzitten in die laadtijden. Zeker als ze net de cache geleegd hebben, dan scheelt het echt maar een fractie. Maar ja, de Desire is inderdaad (iets) sneller

Waar in dit filmpje de Desire niet wint (imho) is het dubbel-tap-to-zoom op de verschillende onderdelen van die ene website. De iPhone zoomt in op waar jij dubbeltapt, en zoomt alleen uit als je dubbeltapt op hetgene waar je al op ingezoomt bent. Bij de Desire heb ik het gevoel dat-ie de ene keer inzoomt, om de volgende keer uit te zoomen. In, uit, in, uit. In plaats van zoomen op het dubbelgeklikte element. De iPhone zoomt in op een stuk tekst, om vervolgens verder in te zoomen op een knop in die stuk tekst. De Desire zou dan weer uitzoomen.
Maar wat een ongelooflijk zwaarwegend punt haal ik nu weer aan om aan te tonen dat de Desire nèt niet overal 'beter' in is! Dat is voor mij wel dé reden om voor een iPhone te kiezen hoor! Ik zou het écht niet kunnen hebben dat-ie een keer teveel uitzoomt. Moet ik zeker gaan wennen aan 'iets nieuws'!! Stel je voor dat ik RSI zou krijgen?!?
Kortom, nu zou ik voor een Desire kiezen. Alleen al om de prijs; een iPhone los doet nog steeds rond de
640 euro, terwijl een Desire op 'maar'
425 euro zit.
Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is de hoeveelheid ruimte die je hebt om apps op te installeren. Ik heb nu een iPhone 3G, waar ik genoeg programmas op geïnstalleerd heb. Samen nemen ze 1,22 GB in; volgens mij heeft de Desire 'maar' 512 MB ruimte om programma's op te installeren? En kun je dan die gehele 512 MB gebruiken?