HTC Desire Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 244.146 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 08:18
erriccartman schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:27:
[...]

Cinner, Dat vind jij, ik ga denk ik voor de bruine aangezien niet veel mensen een brons/bruine telefoon hebben en omdat je zeker bij zilver de krassen en slijtage heel goed ziet. En voor zover ik weet komt de zwarte ook niet snel naar NL. Heb namelijk ook geen zin om nog langer te wachten op het kopen van een nieuw toestel, zo kan je blijven wachten. Oh de Evo... Oh de HTC Dragon....
Ja tuurlijk, dat is slechts mijn mening ;) Bruin vind ik ook best mooi, alleen de zilverkleurige knop van de optische besturing vind ik zo lelijk in combinatie met bruin. Bij de zilveren versie past dat veel beter, en bij de zwarte versie is deze knop ook zwart. Tja, misschien kan ik hem zelf een andere kleur geven, mocht ik een bruine Desire kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizmodo heeft ook een review gepost. Kort maar ook positief. Niet echt nieuwe dingen te melden, maar toch leuk om te lezen.

http://gizmodo.com/550426...-more-desirable-nexus-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Cinner schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:55:
[...]
Bij de zilveren versie past dat veel beter, en bij de zwarte versie is deze knop ook zwart. Tja, misschien kan ik hem zelf een andere kleur geven, mocht ik een bruine Desire kopen :X
Hebben we al een definitief exemplaar van de zwarte gezien dan? Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat knopje op de zwarte versie ook gewoon silver wordt, inclucief de andere 4 hardware knoppen. Dat lijkt me persoonlijk juist veel mooier, beetje afwisseling in al dat zwart.
Zelf een andere kleur geven is ook een leuke oplossing natuurlijk, best een goed idee eigenlijk! 8)7

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:08
alwaysleft schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:18:
[...]

Maar dit is toch een redelijke productiefout of zie ik dat fout?
Waarom zou dit een productiefout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Zie nog steeds geen uitsluitsels over voice commands/search/totext :-/

Wel in 2 reviews terug gezien dat multitouch probleem van de oudere toestellen niet voorkomen, hoop dat dat dan teminste klopt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Heeft er iemand eigenlijk al een leuk bijpassend hoesje gevonden?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CultFreak schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:37:
Welke hiervan zou de beste zijn?

http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 06:25
TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:27:

Wel in 2 reviews terug gezien dat multitouch probleem van de oudere toestellen niet voorkomen, hoop dat dat dan teminste klopt:D
Welke 2 reviews als ik vragen mag?
Ik neem aan dat ze het over dit probleem hebben, http://www.youtube.com/watch?v=qzhUzq6bTPg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
CultFreak schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:37:
Ik hoop dat er in elk geval een hoesje komt zoals die bij de HTC Touch Pro geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb net deze besteld : http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

Ben benieuwd, heb de Desire bij Hi in pre-order staan...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik ben wel benieuwd of Maps multitouch ondersteunt. Op de Legend is dit namelijk niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:27:

Dat is puur software, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Als je het mist, dan download je een patch of wacht je tot er misschien een officiële update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
De vorige keer toen ik een hoesje kocht via eBay ( kwam dan wel uit china ), was het crap kwaliteit en totally worthless. Denk dat ik deze keer maar na een fatsoenlijke Nederlandse webshop ga.
Wil inderdaad wel een mooie, leren hoesje, zonder klepje..
Upquark schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:28:
Ik hoop dat er in elk geval een hoesje komt zoals die bij de HTC Touch Pro geleverd wordt.
Bij de unboxings uit de UK zit er in elk geval geen bij, en bij de legend hier in NL ook al niet, dus ben bang dat wij er ook geen zullen krijgen, maar van de andere kant, de magic had er wel weer 1?...

@-={Fred_Perry}=-, geef je ons een review als je hem hebt?

[ Voor 38% gewijzigd door RendyHD op 29-03-2010 23:02 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Blck schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:58:
[...]

@-={Fred_Perry}=-, geef je ons een review als je hem hebt?
Komt goed, ik zal van beide (Toestel en hoesje) een review doen hier...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maps heeft multitouch
heb ik toch al gezien in ne review

die legend mist precies wel een aantal dingen? lijkt wel of daar een andere versie van android 2.1 opstaat
geen live wallpapers
als je die sense skin uitzet ziet het eruit als 1.6
geen multitouch in maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

las ergens (hier?) dat live wallpapers via officiele firmware alleen voor de desire zou komen en niet voor hero's en ledgends; kan best dat de processor in die telefoons er volgens htc teveel moeite mee heeft.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:39:
Ik ben wel benieuwd of Maps multitouch ondersteunt. Op de Legend is dit namelijk niet het geval.
Op de legend zit ook multitouch maps, je moet alleen wel eerst de laatste versie van Maps van de market afhalen, de versie die er standaard op zit heeft idd geen multitouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 23:05
Zojuist de SENA Ultra Slim Leather Pouch aangeschaft.

Erg goede reviews, hoge kwaliteit leer, opening bij de speaker (zodat je hem nog wel hoort), ideaal voor als je hem in je broekzak wilt dragen.

Na het gebruik van een 20% off coupon (lang leve Google) kostte het me omgerekend slechts €25,22 inclusief shipping rates (Fedex 2-4 business days).

Heb overigens voor de standaard zwarte uitvoering gekozen.

[ Voor 5% gewijzigd door greenlizzard op 30-03-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:38:
[...]

Op de legend zit ook multitouch maps, je moet alleen wel eerst de laatste versie van Maps van de market afhalen, de versie die er standaard op zit heeft idd geen multitouch.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Op de Magic ook niet nee. De officiële 4.1 Maps heeft geen MT, custom Maps van Brut.all echter weer wel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Brad Pitt schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:32:
[...]

Misschien omdat de Desire gewoon van kunststof is en je zoiets "dus" niet kan voelen? Want echt zwaar is 'ie nu ook weer niet. Het was IMHO sowieso een journalistiek stukje van niets, maar goed, ieder zijn mening hè ;)
uuuh...volgens mij wordt er gewoon bedoeld dat het afgewerkt is met aluminium. Bij de zilvere en bruine zie je dat er aluminium/metaal elementen erin zitten. kijk maar eens naar de rand van het scherm, dat is volgens mij echt aluminium.

Afbeeldingslocatie: http://cache-07.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/02/500x_desire2_02.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door DNA_Saint op 30-03-2010 01:59 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 01:02:
[...]

Op de Magic ook niet nee. De officiële 4.1 Maps heeft geen MT, custom Maps van Brut.all echter weer wel.
Waarom hebben de Milestone en Nexus One dan wel MT in Maps ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Het is al gepost, maar deze review:
http://www.metro.co.uk/te...on-video-beat-this-iphone
heeft echt een te grappige video review :D

Bob Ross meets HTC

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Additionally, to keep costs down, you don't get the 'active noise control' of the Nexus One, rendering voice controls and voice-to-text functions far less useful.
(Bron: http://www.metro.co.uk/te...on-video-beat-this-iphone )

Duidelijk dus :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel niet zo heel veel maar als ik bel dan wil ik natuurlijk wel een beetje te verstaan zijn, iemand ervaring of ergens gelezen hoe het met de kwaliteit van de microfoon zit zonder active noise control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Nexus one heeft noise canceling ( http://androidcommunity.c...ology-really-works-30603/ )
De Nexus one heeft hiervoor twee microfoontjes in het toestel waar je in praat... ik weet niet hoe de kwaliteit is van de htc telefoons, heb hier nog niets over gelezen in reviews eerlijk gezegd...

Hoe zit het eigenlijk met rom updates vanuit HTC? zijn ze hier vooruitstrevend mee vanuit HTC? of is het toch meer het stukje tweakfactor wat om de hoek komt kijken? Rooten en custom roms installeren? wat zijn de ervaringen met dit soort dingen? De Nexus One zal feilloos vanuit google/htc worden gesupport, maar hoe wordt dat dan voor de desire? ( als de desire is geroot verwacht ik eerlijk gezegd dat je de rom van de nexus one kunt draaien op de desire... helaas zonder sense ( wellicht dat sense gewoon een keer in de appstore komt )

Iemand die hier ervaring mee heeft ( updates van HTC? etc.)

Mede deze post n.a.v. het nieuwsberichtje over dat Android delen van nieuwe versies downloadbaar maakt..
nieuws: 'Google maakt delen nieuwe Android-versies afzonderlijk downloadbaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

GrandPuba schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:45:
Nexus one heeft noise canceling ( http://androidcommunity.c...ology-really-works-30603/ )
De Nexus one heeft hiervoor twee microfoontjes in het toestel waar je in praat... ik weet niet hoe de kwaliteit is van de htc telefoons, heb hier nog niets over gelezen in reviews eerlijk gezegd...
De noise cancelling is vooral voor de voice recognition bedoeld, iets wat de Desire (standaard) niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij zegt dat het niet zoveel invloed heeft op het telefoneren en het maken van bijvoorbeeld ingesproken memo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:27:
Ik bel niet zo heel veel maar als ik bel dan wil ik natuurlijk wel een beetje te verstaan zijn, iemand ervaring of ergens gelezen hoe het met de kwaliteit van de microfoon zit zonder active noise control.
Alle telefoons hebben gewoon 1 mic voor het bellen. En in de reviews word er gemeld dat de ontvangst en bel kwaliteit gewoon goed is. Zou het beter zijn met Active Noise cancellation? Tuurlijk. Vooral in rumoerige ruimtes.
Vindt het zelf best jammer dat het er niet op zit. Is denk ik wel onderscheidend. Maar kan best zonder.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
De milestone (droid) en g1 hebben toch ook geen active noise cancellation? Accent van mensen is ook onzin, heb filmpjes gezien waarbij mensen met een indisch of japans accent flawlessly herkend werden. Vraag me echt af waarom het er niet op zit, maar ik weet wel dat het via XDA er _HEEL_ snel op gemod gaat worden, mark my words!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
GrandPuba schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:45:

Hoe zit het eigenlijk met rom updates vanuit HTC? zijn ze hier vooruitstrevend mee vanuit HTC? of is het toch meer het stukje tweakfactor wat om de hoek komt kijken? Rooten en custom roms installeren? wat zijn de ervaringen met dit soort dingen? De Nexus One zal feilloos vanuit google/htc worden gesupport, maar hoe wordt dat dan voor de desire? ( als de desire is geroot verwacht ik eerlijk gezegd dat je de rom van de nexus one kunt draaien op de desire... helaas zonder sense ( wellicht dat sense gewoon een keer in de appstore komt )

Iemand die hier ervaring mee heeft ( updates van HTC? etc.)

Mede deze post n.a.v. het nieuwsberichtje over dat Android delen van nieuwe versies downloadbaar maakt..
nieuws: 'Google maakt delen nieuwe Android-versies afzonderlijk downloadbaar'
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Weet iemand hoe het zit met andere android toestellen van HTC? Kunnen die bijvoorbeeld een update tegemoet zien naar 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
DNA_Saint schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 02:11:
Het is al gepost, maar deze review:
http://www.metro.co.uk/te...on-video-beat-this-iphone
heeft echt een te grappige video review :D

Bob Ross meets HTC
Geniale review

"That means you’re close going to become "the wizard" in the near future. At least until steve jobs releases the new iphone witch will shoot lighting balls at your enemies”
:D _O-

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
De noise cancelling is vooral voor de voice recognition bedoeld, iets wat de Desire (standaard) niet heeft.
Bedoel je voice recognition of de noise cancelling? laatste heeft de Desire idd niet... maar ook geen voice recognition...
Update: ik lees net die laatste review en zie dat er geen voice recognition inzit... das wel jammer want vond ik toch wel een leuke functie welke ik tegen kwam om een pizzaria o.i.d. te vinden in de omgeving...

[ Voor 36% gewijzigd door GrandPuba op 30-03-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luqq schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:42:
De milestone (droid) en g1 hebben toch ook geen active noise cancellation? Accent van mensen is ook onzin, heb filmpjes gezien waarbij mensen met een indisch of japans accent flawlessly herkend werden. Vraag me echt af waarom het er niet op zit, maar ik weet wel dat het via XDA er _HEEL_ snel op gemod gaat worden, mark my words!
Je hebt toch een tweede microfoon voor noise cancellation nodig? Hoe kan dat gemod worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:22:
[...]

Je hebt toch een tweede microfoon voor noise cancellation nodig? Hoe kan dat gemod worden dan?
Zo goed zijn die jongens bij XDA 8) Firmware update en voila een 2 mic er bij.
Denk dat de Speech to text bedoeld word. Dit zou gewoon zonder 2e mic moeten kunnen werken.
Lul al jaren tegen mijn telefoon (gewoon nokia voor het bellen van nummers). Dit is dan wel geen speech to text. Maar principe is ongeveer hetzelfde. Voordeel voor de Nexus zou kunnen zijn dat dit beter werkt in ruimtes waar meerdere mensen zijn. Vanwege de noise canncellation.
De vraag is echter wil jij gezien worden als je het prive sms bericht naar je vriendin aan het dicteren bent over hoe geweldig het gisteravond wel niet was, terwijl je collega's ook in de ruimte zijn.......

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:22:
[...]

Inderdaad dat kan dus helemaal niet. Veel mensen lopen hier 2 dingen door elkaar te halen.

1. Active Noise Cancelling, gebruikt 2 mics om zo de ruis uit de stem te filteren. Dit zit WEl op de Nexus One, NIET op de Desire. En kan door het ontbreken van een 2e Mic, ook NIET worden gepatched op de Desire.

2. Speech to Text/Search/ And what else, schijnt standaard NIET op de Desire te zitten, wel op de Nexus. Aangezien het hier om Software gaat is het dus sowieso te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
HTC heeft een goede support qua firmware updates. Het is niet altijd duidelijk wanneer ze de update beschikaar maken, maar de Hero krijgt bijvoorbeeld een update naar 2.1

En ik denk dat je bij de Desire wel kunt verwachten dat elke volgende androidversie er gewoon ook op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
Relief2009 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:55:
HTC heeft een goede support qua firmware updates. Het is niet altijd duidelijk wanneer ze de update beschikaar maken, maar de Hero krijgt bijvoorbeeld een update naar 2.1

En ik denk dat je bij de Desire wel kunt verwachten dat elke volgende androidversie er gewoon ook op komt.
Dat hoop ik toch als je een toestel zoals de desire koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:59
Nieuwe versies komen altijd wel, maar het duurt wat langer omdat HTC er sense in wil bouwen. Maar als je het berichtje op de frontpage leest zal dit misschien gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Laatst online: 03-08 19:51
greenlizzard schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:43:
Zojuist de SENA Ultra Slim Leather Pouch aangeschaft.

Erg goede reviews, hoge kwaliteit leer, opening bij de speaker (zodat je hem nog wel hoort), ideaal voor als je hem in je broekzak wilt dragen.

Na het gebruik van een 20% off coupon (lang leve Google) kostte het me omgerekend slechts €25,22 inclusief shipping rates (Fedex 2-4 business days).

Heb overigens voor de standaard zwarte uitvoering gekozen.
Dat is een mooie inderdaad.

Overigens ook hier te koop, maar niet op voorraad:
http://www.smartphonecentre.nl/sena-ultraslim-voor-nexus-one

[ Voor 10% gewijzigd door CultFreak op 30-03-2010 13:19 ]

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

CultFreak schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:13:
Is de HTC Desire dezelfde grootte als de Nexus One dan?
http://www.slashgear.com/htc-desire-review-2979500/
The Desire measures in at 119 x 60 x 11.9 mm, which is just the tiniest broader and thicker than the Google Nexus One at 119 x 59.8 x 11.5 mm. Thanks to the rubberised back-panel, however, the Desire feels chunkier in the hand than the numbers might suggest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
I looked into the user manual that was uploaded by user "redmongoose":
http://forum.xda-developers.com/show...05&postcount=5

Page 70

And see what I found (see attached image).

I think this will be enabled on HTC retail version, but not on T-Mobile version.

Probably ...

PS: To get the manual: Connect you phone to a PC, Mount the SD Card and there you will find the manual
Kort samengevat, gastje heeft in de handleiding van de Desire iets zien staan over voice to tekst.
Misschien komt dit dus bij de retail release er wel bij?

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_E9gdf279Zfk/S7HiL_MwxvI/AAAAAAAAAFc/-99djNWnUQ4/s640/v2tdesire%20%281%29.jpg

Duus, we shall see ;)
Van de andere kant, als het er niet is, boeit het me ook niet.. Ik zie het mezelf niet veel gebruiken aangezien nederlands meestal niet of niet goed herkent wordt...

[ Voor 42% gewijzigd door RendyHD op 30-03-2010 13:48 . Reden: plaatje wilde niet =/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

cool. Nog even wachten en we weten het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
theres no place like 127.0.0.1
Dat noem ik nou gevoel voor humor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
boratnl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:50:
[...]

Inderdaad dat kan dus helemaal niet. Veel mensen lopen hier 2 dingen door elkaar te halen.

1. Active Noise Cancelling, gebruikt 2 mics om zo de ruis uit de stem te filteren. Dit zit WEl op de Nexus One, NIET op de Desire. En kan door het ontbreken van een 2e Mic, ook NIET worden gepatched op de Desire.

2. Speech to Text/Search/ And what else, schijnt standaard NIET op de Desire te zitten, wel op de Nexus. Aangezien het hier om Software gaat is het dus sowieso te patchen.
:? Weet niet of je op mij doelt, maar ik vind het zo logisch dat het over speech to text gaat dat ik het misschien niet duidelijk genoeg gezegd heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Luqq schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:55:
[...]

:? Weet niet of je op mij doelt, maar ik vind het zo logisch dat het over speech to text gaat dat ik het misschien niet duidelijk genoeg gezegd heb..
Nee was niet tegen jou, maar zag telkens berichten tussen elkaar staan, de ene keer over noice cancelling, de andere keer over speech to text. En soms leek het erop alsof er op elkaar werd gereageerd, terwijl de twee het over totaal andere dingen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Blck schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:43:
[...]

[...]

Dat noem ik nou gevoel voor humor _O-
:?
=================================
op de site van smartphoneshop:
http://www.smartphoneshop...89/htc-desire-silver.html

In de doos:

* Batterij
* Oplader
* Handleiding
staat geen geheugenkaart bij... :|

==================================
tmobile gebeld.
Ze wisten niet wanneer die komt en of die uberhaupt wel komt bij hun.
vrij vaag dus...

[ Voor 54% gewijzigd door DNA_Saint op 30-03-2010 15:48 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

offtopic:
Denk dat jij geen gevoel voor humor hebt :)

Gebruik die sigs al tijdje eerste keer dat iemand een comment geeft. Meteen aan mijn vrouw laten zien: "Zie je wel dat ik gevoel voor humor heb :9

Maar ik denk dat er wel een SD kaartje bij zit. Min 2GB omdat de Legend dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 22:23
DarkSide schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:59:
offtopic:
Denk dat jij geen gevoel voor humor hebt :)

Gebruik die sigs al tijdje eerste keer dat iemand een comment geeft. Meteen aan mijn vrouw laten zien: "Zie je wel dat ik gevoel voor humor heb :9

Maar ik denk dat er wel een SD kaartje bij zit. Min 2GB omdat de Legend dat ook heeft.
offtopic:
Ik vind ze ook leuk, maar ze zijn vrij oud, dus nooit gereageerd :+

Al een tijdje houd ik dit forum bij en word steeds meer verliefd op de Desire..... Zodra ze in de winkels liggen maar eens goed vergelijken met m'n HD2 (waarschijnlijk ben ik opslag verliefd en is m'n HD2 vanaf dat moment een ex.....)!

En gaan we nou weer over de kaartjes beginnen? Die dingen kosten geen drol mensen :P Als je over dat tientje (of twee) nog moeilijk gaat doen bij een aanschaf van honderden euro's.... Maarja, wie ben ik om dat te denken ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Ik zag de sigs net pas O-)
DNA_Saint schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:33:
In de doos:

* Batterij
* Oplader
* Handleiding
Misschien weten ze nog niet of het geheugenkaartje erbij zit, aangezien ze hem nog niet ontvangen hebben, en er nauwelijks iets bekend is over de release.. De dingen die zij noemen zijn standaard wat je nodig hebt om je telefoon te gebruiken.. De UK Tmobile had ze wel, misschien wij ook, we zullen zien ^^.

[ Voor 6% gewijzigd door RendyHD op 30-03-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
In de SlashGear review schrijven ze het volgende: ''the Desire has 512MB of ROM and 576MB of RAM, and takes up to 32GB microSDs; there will be an 8GB card in the retail box''.
Het mag dan weleenswaar de UK versie zijn, maar die zal inhoudelijk niet veel mogen verschillen van de versie die wij hier in Nederland krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Why not, scheelt heel vaak qua retailpackaging hoor =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
Het lijkt mij gewoon sterk dat er grote verschillen in de retailpackaging zal zitten, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mafk33s schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:06:
En gaan we nou weer over de kaartjes beginnen? Die dingen kosten geen drol mensen :P Als je over dat tientje (of twee) nog moeilijk gaat doen bij een aanschaf van honderden euro's.... Maarja, wie ben ik om dat te denken ;)
Kaartjes tot 8GB kosten niet erg veel, maar wil je een kaartje van 16GB hebben dan ben je al goud rond de 40 euro kwijt en dan heb je een class 2 kaartje. Voor een class 6 kaartje ben je aanzienlijk meer kwijt dan 2 tientjes.
MercenaryAtWork schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:23:
In de SlashGear review schrijven ze het volgende: ''the Desire has 512MB of ROM and 576MB of RAM, and takes up to 32GB microSDs; there will be an 8GB card in the retail box''.
Het mag dan weleenswaar de UK versie zijn, maar die zal inhoudelijk niet veel mogen verschillen van de versie die wij hier in Nederland krijgen.
Ik denk niet dat HTC de 8GB in de doos stoppen. Meestal zit er een 2GB kaartje in de telefoon. Daarom staat er ook niet op Expansys (dochter bedrijf van HTC) dat er een MicroSD in de doos zit.

[ Voor 36% gewijzigd door Tenshu op 30-03-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Mark Moons:
Bij de officiele aankondiging hadden we "half April" gezegd. Desire is nu "begin April". Ik kan niet voor winkels spreken...

Edit; oeps, verkeerde topic! Goed, misschien kijkt niet iedereen in het andere topic, maar de Desire ligt dus voor op schema :+

"Beste nieuws van vandaag: HTC Desire ligt voor op schema." aldus Mark Moons, directeur HTC Benelux.

[ Voor 46% gewijzigd door Luqq op 30-03-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Tenshu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:50:
Kaartjes tot 8GB kosten niet erg veel, maar wil je een kaartje van 16GB hebben dan ben je al goud rond de 40 euro kwijt en dan heb je een class 2 kaartje. Voor een class 6 kaartje ben je aanzienlijk meer kwijt dan 2 tientjes.
Eurootje of 48 heb je al een 16GB MicroSDHC Class 6

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Excl. verzendkosten en omzetbelasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Berichten dat de HTC Desire middels software update video recording in 720p gaat ondersteunen stemmen mij hoopvol. De keuze tussen HD2 of Nokia N900 glijdt zo hoe langer hoe meer naar de achtergrond. Kleine dingen als appz op SD kaart zullen ook nog wel geaddresseerd worden als de Android community groeit.

Grote onbekende op dit ogenblik is de nieuwe iPhone. Gaat Apple het HTC geweld weer laten verbleken met een zeer soepele machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:30
Geen we nu weer over dat &U%^&%^&%$ SD-kaartje hebben????? :S Ajb niet zeg.... Is al veel te veel over gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Anteros op 30-03-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Anteros schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:05:
Geen we nu weer over dat &U%^&%^&%$ SD-kaartje hebben????? :S Ajb niet zeg.... Is al veel te veel over gezegd.
Dat is omdat mensen een SD kaartje vooruit willen bestellen als die er niet bij zit...

Bij mij ligt er al een 16GB SD klaar bijvoorbeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door ikbengoofy op 30-03-2010 18:37 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:30
ikbengoofy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:37:
[...]

Dat is omdat mensen een SD kaartje vooruit willen bestellen als die er niet bij zit...

Bij mij ligt er al een 16GB SD klaar bijvoorbeeld.
Dan koop je of op voorhand een 8/16GB kaartje met het risico dat er een leuke bijzit, of je wacht tot je de Desire hebt en koopt alsnog (online of in een winkel) het juiste kaartje. Hoef je max maar 1 a 2 dagen te wachten op dat ding. En in de tussentijd speel je lekker met je ...... <vul maar in> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoe zit het eigelijk met 720p Video recording. Ik neem aan dat dit vrij grote bestanden worden, kunnen die wel direct op het microSD kaartje worden weggeschreven? anders is je geheugen vrij snel vol lijkt me..

En nog even over die kaartjes of er nou wel of niet 1 bij zit in Nederland kunnen we nu natuurlijk niet weten, zodra de telefoon uit is zullen we er snel genoeg achter komen, maar ik wil nog wel even zeggen dat een goed kaartje zeker niet goedkoop is. Op een mobiel van 450euro is een classe 2 8GB kaartje van +- 45euro toch wel even 10% van de prijs.
Dus voor 10 zoals een aantal insinueren "lullige" kaartjes heb je anders wel een "dure" telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

* mace moet nog ergens een 8GB hebben slingeren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Laten we het gedoe over die kaartjes even zo samenvatten: als er inderdaad een class 6 16 GB kaartje bij zou zitten, zou de totaalprijs heus wel ietsje hoger worden. Enige verschil is dat je er dan 'niets' van zou merken. En btw, aangezien de ontwikkelingen in SD-land nu ook weer niet zo hard gaan, lijkt het mij dat de meesten toch al wel een kaartje hebben dat groot genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 15-09 08:23
Is er al wat bekend over de desire black edition in nederland?
In de UK zou die eind april komen, mocht ie dan nog niet in nederland zijn dan ga ik m daar wel halen of zou dat een probleem opleveren?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
bij smartphoneshop.be is de leveringsdatum van de bruine desire vervroegd naar 7 april :woot:
voor de zilvere is het nog steeds 9 april, gelukkig heb ik de bruine besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
7 april. Pff hopen dat Hi ze ook wat vervroegd, 21 april duurt wel erg lang :S

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik weet dat de volgende vraag misschien een beetje offtopic is, maar jullie weten waarschijnlijk wel het antwoord!

Op dit moment heb ik een Nokia E72 en die ga ik binnenkort verkopen. Hier wil ik een backup (contacten + sms) van maken en terug zetten op de HTC Desire, zodra ik hem heb!
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Bij voorkeur met een programma zoals Zyb (alleen dat is nu Vodafone 360 geworden dus die wil ik niet gebruiken)

Thanks for helping me out! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het trouwens dat een Google Checkout / credit card vereist is om apps te kunnen kopen in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:26:
Klopt het trouwens dat een Google Checkout / credit card vereist is om apps te kunnen kopen in de market?
Antwoord is simpel: Ja, helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Ik heb er speciaal een (studenten)creditcard voor besteld, de market is natuurlijk wel vereist als je een beetje van de Desire wilt genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEiE schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:33:
Ik heb er speciaal een (studenten)creditcard voor besteld, de market is natuurlijk wel vereist als je een beetje van de Desire wilt genieten
Waar heb je deze kaart besteld als ik het vragen mag? ING oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik ook, bij de rabo. Kost me paar euro (3 ofzo) per kwartaal :) Kwam ook nog erg van pas toen ik laatst in zweden was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
Luqq schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:40:
Ik ook, bij de rabo. Kost me paar euro (3 ofzo) per kwartaal :) Kwam ook nog erg van pas toen ik laatst in zweden was :P
Ik zit ook bij de Rabobank. Maar vind zo'n Creditcard eigenlijk wel een extra stap. Zijn er geen extra kosten/rente etc?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Creditcard is ideaal als je het totaalbedrag gewoon in een keer de volgende maand betaald. Dan wordt er ook geen rente gerekend. Dit gaat trouwens wel erg off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik overweeg de HTC desire te kopen maar heb hieromtrent een vraag die volgens mij best in dit topic past.
Denken jullie dat het nuttig is om dit soort dure telefoon te kopen en er enkel een EDGE-abonnement bij te nemen (woon namelijk in België)? Ik vraag dit omdat ik geen idee heb hoe traag/snel EDGE is in het laden van webpagina's en van die dingen. Ik zou gewoon graag deftig kunnen surfen en internetapps gebruiken.
Ik twijfel omdat het zo'n beetje een tegenstelling is: supersnelle smartphone, maar traag internet. En ben bang dat ik die internetfuncties op den duur niet meer zou gebruiken door dat traag internet.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:33:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik overweeg de HTC desire te kopen maar heb hieromtrent een vraag die volgens mij best in dit topic past.
Denken jullie dat het nuttig is om dit soort dure telefoon te kopen en er enkel een EDGE-abonnement bij te nemen (woon namelijk in België)? Ik vraag dit omdat ik geen idee heb hoe traag/snel EDGE is in het laden van webpagina's en van die dingen. Ik zou gewoon graag deftig kunnen surfen en internetapps gebruiken.
Ik twijfel omdat het zo'n beetje een tegenstelling is: supersnelle smartphone, maar traag internet. En ben bang dat ik die internetfuncties op den duur niet meer zou gebruiken door dat traag internet.

Bedankt
ik zou zeggen doen! Het t-mobile internet is langzamer dan edge en zit vaak genoeg ook op gprs ontvangst bij gebrek aan umts bereik en ondanks dat het wat langzamer is is het op zich goed te doen, alleen voor filmpjes streamen zit je langer te bufferen.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:33:

Bedankt
Ik veronderstel dat je Mobile Vikings hebt, correct me if I am wrong, maar als het toch zo is: in de grote steden zijn ze al overgeschakeld naar 3g als ik het goed heb, nu maar wachten totdat het overal 3g is :)

Ik heb em ook besteld hoor, en hier zit ik ook nog op edge, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik dikwijls op wifi zal zitten (thuis, school en bij vriendin).

Dus ik zou zeker niet twijfelen, edge mag geen struikelblok zijn :)

Hopelijk ben je er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
offtopic:
Megalo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:51:
Creditcard is ideaal als je het totaalbedrag gewoon in een keer de volgende maand betaald. Dan wordt er ook geen rente gerekend. Dit gaat trouwens wel erg off-topic.

Oke, bedankt. Sorry voor offtopic. O+

[ Voor 3% gewijzigd door Realityweb op 30-03-2010 23:09 ]

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:54
Nog maar een filmpje dan? Redelijk uitgebreide browsertest, snelheid is prima, maar ook de "text auto resize" functie en de opties die je krijg na 't selecteren van tekst:

[ Voor 3% gewijzigd door PcFer op 30-03-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Wekkel schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:44:
Berichten dat de HTC Desire middels software update video recording in 720p gaat ondersteunen stemmen mij hoopvol. De keuze tussen HD2 of Nokia N900 glijdt zo hoe langer hoe meer naar de achtergrond. Kleine dingen als appz op SD kaart zullen ook nog wel geaddresseerd worden als de Android community groeit.

Grote onbekende op dit ogenblik is de nieuwe iPhone. Gaat Apple het HTC geweld weer laten verbleken met een zeer soepele machine?
Ik zou het niet gaan vergelijken emt de iPhone, ten eerste hebben die 2 telefoons toch eigenlijk wel een andere doelgroep. En ten tweede is er echt nog niks over de iPhone 4 bekend (alleen wat speculaties)
Verder kan ik me even niet meer voor de geest halen wanneer iPhone 1.0 uitkwam, maar als dat in dezelfde tijd als de Diamond uitkwam, dan vind ik het verschil in functies en kwaliteit niet groot. Enige voordeel van de iPohne toen was het grotere capacitieve scherm (maar dat is een mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
PcFer schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:22:
Nog maar een filmpje dan? Redelijk uitgebreide browsertest, snelheid is prima, maar ook de "text auto resize" functie en de opties die je krijg na 't selecteren van tekst:

Het is wel een groot verschil met mijn Hero, welke ik zelfs met Wifi vaak tergend langzaam vond. Deze kon echt niet tippen aan de iPhone. De Desire gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier http://tinyurl.com/yk5hsgg Is T-mobile inmiddels ook toegevoegd bij de Desire. Denk dat ik hem daar ga halen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Tenshu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:20:
[...]

Excl. verzendkosten en omzetbelasting.
Nee hoor, 48 euro is de totaalprijs.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
PcFer schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:22:

Hmm het lijkt alsof dit nog een marketing exemplaar van de desire is, zoals we die zo veel gezien hebben in de vroege previews; hij heeft namelijk bruine hardware knoppen in plaats van de zilveren in de retail versie. Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar deze vergelijking is en hoe veel dit verschilt van de uiteindelijke versie.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Svenderson schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:36:
[...]

Hmm het lijkt alsof dit nog een marketing exemplaar van de desire is, zoals we die zo veel gezien hebben in de vroege previews; hij heeft namelijk bruine hardware knoppen in plaats van de zilveren in de retail versie. Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar deze vergelijking is en hoe veel dit verschilt van de uiteindelijke versie.
Het viel me wel op dat de final versies soepeler lijken te lopen dan de eerdere versies die we online zagen. En kon me nu ook niet aan de indruk onttrekken dat ik in andere reviews de browser snelheid en het zoomen/scrollen sneller vond gaan dan deze. Maargoed, dat kan natuurlijk aan meerdere dingen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Maar conclusie is wel dat de Desire op ALLE fronten de iPhone hard Pwned!
Echt in niks in browsing is de iPhone beter als ik het zo bekijk.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:17
Weet iemand of er ook iets is als Phoneweaver voor Android, dus een profielen applicatie?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Phusebox schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:27:
Weet iemand of er ook iets is als Phoneweaver voor Android, dus een profielen applicatie?
De desire heeft Scenes (Zit standaard in Sense). Maar deze kan je helaas niet triggeren op tijd oid. Moet je dus handmatig doen. Weet niet of er een app is in de marktet die dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 20:10
Ik was ook naar zoiets op zoek voor android (g-profile op winmo) ik wil wifi inschakelen als ik thuis en op m'n werk ben aan de hand van gsm cell informatie (wil niet de gps aan hebben staan).

Ik heb het volgende gevonden http://www.twofortyfouram.com/ programma heet locale. Ben er nog niet uit of het helemaal doet wat ik wil maar het is een begin.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:17
DarkSide schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:50:
[...]

De desire heeft Scenes (Zit standaard in Sense). Maar deze kan je helaas niet triggeren op tijd oid. Moet je dus handmatig doen. Weet niet of er een app is in de marktet die dit wel kan.
Hmm geen phoneweaver, of programma dat hetzelfde doet, is geen android phone voor mij. Ik kan niet zonder.

Zodra ik op mijn werk kom switched mijn profiel automatisch op basis van locatie, 's nachts switched hij op basis van tijd, in de auto switched hij op basis van power profiel etc.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 20:10
Er zijn toch echt wel van dit soort progjes:

http://www.androlib.com/a...nshot.app.jiBA-Ftw.u.aspx

en op een tijdstip schakelen:

http://nl.androlib.com/an...-profilechanger-zCwn.aspx
http://nl.androlib.com/an...oimjosh-profile-nnpw.aspx

deze lijkt mij mooi http://nl.androlib.com/an...robeez-profiles-xtEz.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door Btje op 31-03-2010 09:28 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
DNA_Saint schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:56:
Maar conclusie is wel dat de Desire op ALLE fronten de iPhone hard Pwned!
Echt in niks in browsing is de iPhone beter als ik het zo bekijk.
De Desire pwned de iPhone inderdaad op de meeste punten. Ik vind er alleen niet héél veel verschil inzitten in die laadtijden. Zeker als ze net de cache geleegd hebben, dan scheelt het echt maar een fractie. Maar ja, de Desire is inderdaad (iets) sneller :)
Waar in dit filmpje de Desire niet wint (imho) is het dubbel-tap-to-zoom op de verschillende onderdelen van die ene website. De iPhone zoomt in op waar jij dubbeltapt, en zoomt alleen uit als je dubbeltapt op hetgene waar je al op ingezoomt bent. Bij de Desire heb ik het gevoel dat-ie de ene keer inzoomt, om de volgende keer uit te zoomen. In, uit, in, uit. In plaats van zoomen op het dubbelgeklikte element. De iPhone zoomt in op een stuk tekst, om vervolgens verder in te zoomen op een knop in die stuk tekst. De Desire zou dan weer uitzoomen.

Maar wat een ongelooflijk zwaarwegend punt haal ik nu weer aan om aan te tonen dat de Desire nèt niet overal 'beter' in is! Dat is voor mij wel dé reden om voor een iPhone te kiezen hoor! Ik zou het écht niet kunnen hebben dat-ie een keer teveel uitzoomt. Moet ik zeker gaan wennen aan 'iets nieuws'!! Stel je voor dat ik RSI zou krijgen?!? :+

Kortom, nu zou ik voor een Desire kiezen. Alleen al om de prijs; een iPhone los doet nog steeds rond de 640 euro, terwijl een Desire op 'maar' 425 euro zit.
Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is de hoeveelheid ruimte die je hebt om apps op te installeren. Ik heb nu een iPhone 3G, waar ik genoeg programmas op geïnstalleerd heb. Samen nemen ze 1,22 GB in; volgens mij heeft de Desire 'maar' 512 MB ruimte om programma's op te installeren? En kun je dan die gehele 512 MB gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

DRvDijk schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:29:
[...]

-knip-
Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is de hoeveelheid ruimte die je hebt om apps op te installeren. Ik heb nu een iPhone 3G, waar ik genoeg programmas op geïnstalleerd heb. Samen nemen ze 1,22 GB in; volgens mij heeft de Desire 'maar' 512 MB ruimte om programma's op te installeren? En kun je dan die gehele 512 MB gebruiken?
Dat is inderdaad een beperking van het android platform momenteel. Je kunt wel programma's installeren op je SD kaart (via apps2sd), maar dit is niet de meest gebruiksvriendelijke optie. Iedere keer dat je je telefoon reboot moet je namelijk je SD kaart "repareren" in een menutje in de bootloader. Nu merk ik zelf dat ik mn telefoon vrijwel nooit herstart, maar toch.

Op die laatste vraag heb ik eigenlijk geen antwoord. Het zou kunnen dat je die 512MB ook gebruikt wordt om het OS op te zetten, lijkt mij de meest logische optie (anders hadden ze wel een hogere waarde aangegeven, staat mooi qua marketing en ze doen het bij het werkgeheugen ook. Daar krijg je ook niet de volle 576MB, maar wordt een deel gereserveerd voor Android en een deel als videogeheugen.)

[ Voor 37% gewijzigd door Sorbo op 31-03-2010 10:37 . Reden: Radicaal geknipt in de quote ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Hoe zit dat dan met navigatie software en de maps die zij gebruiken? veel maps zijn namelijk groter, kun je die dan wel laden vanaf je sd kaart.
Zitten er nog nadelen aan op apps op je sd te installeren dan?

Bij een nokia kun je kiezen of je dit in je geheugen van je telefoon doet of op je sd kaart, dit doet android dus niet standaard?

[ Voor 24% gewijzigd door GrandPuba op 31-03-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

GrandPuba schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:53:
Hoe zit dat dan met navigatie software en de maps die zij gebruiken? veel maps zijn namelijk groter, kun je die dan wel laden vanaf je sd kaart.
Zitten er nog nadelen aan op apps op je sd te installeren dan?

Bij een nokia kun je kiezen of je dit in je geheugen van je telefoon doet of op je sd kaart, dit doet android dus niet standaard?
Volgens mij draait de app op het interne geheugen. En zet hij het kaart materiaal op de SD kaart. Er zijn meerdere program's die zo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:34
DarkSide schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Volgens mij draait de app op het interne geheugen. En zet hij het kaart materiaal op de SD kaart. Er zijn meerdere programma's die zo werken.
Klopt helemaal. Bij mijn Hero (ook android) staat bijvoorbeeld het programma van de navigatie in het interne geheugen, alle navigatiekaarten op de SD. Hetzelfde voor alle gemaakte foto's, MP3's, enz.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
janvanduschoten schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:24:
[...]

Klopt helemaal. Bij mijn Hero (ook android) staat bijvoorbeeld het programma van de navigatie in het interne geheugen, alle navigatiekaarten op de SD. Hetzelfde voor alle gemaakte foto's, MP3's, enz.
Dan ga ik verder met de vergelijking met iPhone apps. Een aantal van de grootste apps op mijn iPhone:
Naam appGrootteWat is het?Hoe zou het op Android draaien?
NAVIGON MobileNavigator Europe1.85 GBNavigatiesoftware EuropaDe kaarten gewoon op de SD-kaart
All-in-one gamebox179,5 MBVerzameling simpele flash-spelletjes uitgewerkt zodat ze op de iPhone draaienZal volledig op het interne geheugen moeten draaien
SkyVoyager173,3 MBLaat de sterrenhemel zien met waar welke constellatie isGrootste deel op de SD kaart, te weten alle constellaties
Chop Chop Ninja42,6 MBSpelletje met mooie graphicsLevels op de SD kaart?
Bus Nederland24 MBBustijden en haltes in NederlandVia internet downloaden?

offtopic:
Ik zei net dat ik 1,2 GB op mn phone heb, maar alleen de navigatiesoftware is al groter. Ik heb dus ook geen navigatiesoftware op mn phone staan ;)

Ik kan prima zonder die spelletjes. Daar heb ik nu een iPhone voor, die kan ik daar later ook wel weer voor gebruiken (iPhone zou misschien naar vriendin gaan). Ook zijn er onder Android vast leuke spellen te vinden, of zullen die wel komen aangezien Android dik in de lift zit qua populair OS. Het enige wat ik écht zou missen is Trein, wat gewoon té handig werkt (ot: is daar een alternatief voor?).

Vraag blijft: hoeveel ruimte heb je op de Desire om zelf programmas op te zetten, en is dat genoeg? Gezien ik zonder moeite 1,2 GB op mn huidige iPhone zet niet. Maar als apps onder Android inderdaad vaak delen van het programma op de SD-kaart zetten, zou het weer wel kunnen.

[edit]: Lees net weer eens AndroidWorld.nl, hebben ze een artikel over het tweede grote 3D racegame voor Android. Staat precies in wat we hier bespreken: Asphalt 5 weegt 32,9 MB, terwijl Raging Thunder 2 slechts 3,5MB weegt en vervolgens 20MB op je SD-kaart zet.

[ Voor 7% gewijzigd door DRvDijk op 31-03-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik denk dat de games nog komen, omdat android volgens mij pas sinds 2.0 OpenGL 2.0 ES ondersteunt. Ik kan het ook fout hebben.
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.