Je hebt de antwoorden al gegeven, alles staat in de handleiding die je online kan downloaden. Over de audio codecs, het enige wat de tv niet ondersteund is DTS. Dus als je wil streamen moet je de DTS even omzetten naar Dolby Digital 5.1, is maar een kleine moeite met MKV Audio Converter. Dat de TV geen DTS ondersteund, vond ik wel een min punt, maar aangezien ik alles via mijn Onkyo AV Receiver afspeel, heb ik gewoon DTS.Piet91 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:23:
Een heel aantal antwoorden kun je in de online handleiding vinden.
Hier: http://www.lg.com/nl/comm...-led-lcd-tv-47LW5500.jsp#
[...]
Uit de handleiding: "De webbrowser op dit apparaat ondersteunt Flash 8 en lager."
[...]
MKV's speelt hij af, maar ik heb geregeld last van audio-codecs die niet ondersteund worden.
Welke formaten precies? -> handleiding raadplegen.
[...]
Zoals de laaste paar posts zeggen is dat in het ene geval dat men geen ondertitels krijgt, anderen weer wel.
[...]
Geen idee, ik heb bij een 42LW570s de Neotion en die geeft wel elke keer bij het aanzetten van de tv een bericht dat hij moet controleren. Geen idee of dat bij de Smit ook zo is. (een lid (met kennis op dit gebied) van een ander 'bekend forum' is fan de Neotion juist omdat die minder authenticatie problemen zou hebben. Dus ik weet het ook niet...
[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 28-12-2011 20:51 ]