Zo ik zal ook maar even mijn ervaringen met mijn 60PK250 posten
Ik heb deze enorme tv afgelopen maandag gekocht. Echt een koopje, heb het showmodel meegenomen, dit was ook de laatste die ze hadden van dit type. Wel maak ik me een heel klein beetje zorgen over het aantal branduren, hoop niet dat de kwaliteit afgenomen is. Ik kan hier momenteel echter niks van merken. Beeld is super strak.
Ik heb mn tv aangesloten op mijn HTPC waarop XBMC draat en mijn Xbox360. Beide geven een super beeld! Ik heb de beeldstand Vivid (Levendig) aangepast voor beide apparaten (Dynamic Contrast en Color op low, noise reduction uit). Mijn XBMC schakelt automatisch naar 24Hz zodra ik HD films afspeel wat een enorm vloeiend beeld produceert!
Elke keer als ik mn woonkamer inloop denk ik weer: Wow dit is echt een big ass tv
Leuke is ook dat ik mn vorige 42" LCD nu in mn slaapkamer heb staan wat ook een redelijk belachelijkheids gehalte heeft hehe.
Vandaag ook maar de CAM module van Ziggo gehaald (Neotion) en tevens de software update naar 3.26 uitgevoert. Ik heb de stappen die hier in het topic beschreven zijn uitgevoerd en kan zonder problemen nu alle digitale kanalen bekijken! Dit geeft echt veel beter beeld dan de losse Panasonic decoder via Scart die ik voorheen hierop gebruikte. Ook de gratis HD kanalen werken prima!
Wellicht dat ik binnenkort nog het HDTV zenderpakket erbij bestel, ook ben ik me aan het verdiepen in het tv kijken via de pc zodat ik dan ook kan opnemen enzo, wordt nog een leuk knutsel projectje voor zover ik lees.
Gamen op dit scherm is ook subliem! Vooral de grote is ideaal voor 4player splitscreen, iedere speler heeft nu een 32" vlakje
Mijn scherm heeft natuurlijk al een tijdje demo gedraait in de winkel dus heb hem ook niet hoeven "intrainen".
Image retention is bij mij nauwelijks aanwezig, als ik echt moeite doe kan ik het soms ontdekken als ik een zwart scherm zie nadat er een tijdje een menu op heeft gestaan.