Hey thanks, ik heb ondertussen de zender gevonden. Hij stond er wel tussen alleen werd het anders geschreven.
Maar jouw methode zal ik zeker onthouden, voor in de toekomst.
Ik heb de Denon nu enkele weken, en merk dat het hele besturingssysteem ervan een beetje buggy is.
Af en toe springt de receiver spontaan op calibration mode en vraagt ie of ik die mic erin wil steken.
Vaak werkt de menu-toets en nog wat andere toetsen op de hoofdafstandsbediening niet en kan ik alleen het menu in door via ethernet de receiver te benaderen of door de knoppen op de receiver zelf te gebruiken. Af en toe werkt het wel en af en toe niet.
Ik heb ook al 2 keer een complete vastloper gehad. Geluid bleef wel werken maar verder totaal geen response meer. Volume en zelfs de standby knop reageren dan niet meer. Beide keren kwamen voor toen ik naar internet radio aan het luisteren was en door de zenderlijst aan het bladeren was. Enige remedie was de stroom loskoppelen. Gelukkig start hij daarna wel weer normaal op.
Nu is de 3311 pas net op de markt en kunnen er wat kinderziektes in de software zitten. Gelukkig komen er regelmatig updates.
Zijn er nog meer mensen die vreemde dingetjes mee hebben gemaakt met een Denon receiver?
Trouwens, er zijn ook erg goede dingen die ik heb ontdekt. Anynet via HDMi werkt super! Ik kan met de afstandsbediening van de tv het volume van de receiver veranderen. Ik kan er zelfs mee gamen op de PS3 en blurays mee bedienen. 3D wordt ook prima doorgestuurd.
ARC werkt ook prima. als ik tv ga kijken schakelt de receiver automatisch over naar TV en heb ik geluid over de receiver. Als ik dan op de tv via Anynet naar de PS3 schakel springt de receiver ook netjes over. Als ik de TV uit zet schakelt de receiver ook netjes mee uit.

Werkt allemaal erg gelikt samen en je hoeft veel minder handelingen te verrichten om hetzelfde te bereiken. Nu alles goed is ingesteld gebruik ik alleen nog de afstandsbediening van de TV en kan ik alle apparaten die Anynet hebben er mee bedienen.
[
Voor 21% gewijzigd door
KneppaH op 09-10-2010 06:59
]
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2