Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

In al mijn enthousiasme haalde ik maandag 8-2 een Iphone op bij T-mobile. Ik had al eerder gehoord over jailbreaken en wou daar ook zeker naar kijken. Eerste wat ik doe is de Iphone aansluiten en vervolgens prompt die meteen over een eventuele update. Je raad het al, ik drukte updaten, geen benul van de consequenties.

Ik heb al even op internet rond gezocht en wat ik begrijp is dat er nog geen 3.1.3 jailbreak beschikbaar is. Ook las ik echter dat er een pwnage tool 3.1.5 voor de mac is die dit wel zou kunnen doen.

Moet ik wachten op een fatsoenlijke jailbreak release of kan ik dichtsbijzijnde mac traceren en daar de jailbreak uitvoeren?

Alvast bedankt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

\[3GS] Per ongeluk geüpgrade naar 3.1.3? (activatie/jb nodig) en ook: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

Je kunt proberen terug te flashen naar 3.1.2 via de DFU modus, maar wachten op een fatsoenlijke jailbreak voor 3.1.3 is makkelijker.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik wacht idd wel op jailbreak voor 3.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is mij gisteren wel gelukt, op een iphone 2g, 16GB, met 3.1.3 .....

met dank aan youtube.com... _/-\o_

gewoon gezocht naar zo'n filmpie, want ik had ook per ongeluk 3.1.3 erop gezet, en 3x kijken, en de 4de keer zelf mee doen, en hop, klaar is keesie....

http://www.youtube.com/watch?v=7GFB44YoVhY heeft mij geholpen.... _/-\o_

dus gewoon die 3 progs. uit de discription downloaden,
- redsn0w
- iphone restore 3.1.2 (jaa, 3.1.2, en niet 3.1.3, zoals je misschien dacht...)
- en de bootloaders...

en dan mee doen...

korte uitleg:

start redsn0w op, klik op browse, en zoek iphone restore 3.1.2, die je net downloadde.. en dan verder klikken, tot je een keertje kan aanvinken wat je wil. (cydia zowiso, en dan kun je bij 2g nog voor een unlock kiezen, en bij 2g en 3g kun je voor custom - icons - ofzo kiezen, en nog veel meer...)

en dan via dfu mode alles eropzetten....

dit was een heel beknopte uitleg... als je meer info wil, moet ik zelf maar es een keertje een filmpje maken, waarin ik alles laat zien. (dat doe ik alleen als er genoeg mensen om vragen, en als ik tijd heb...)

Edit: dit bovenstaande werkt alleen voor 2g, en 3g :+ :+ :+ , maar als je hem kort geleden hebt gekocht ga ik er toch vanuit dat je een 3gs hebt, en daar werkt het niet voor helaas...

edit: met nog meer dank aan youtube.com vond ik dit filmpje, waarmee je van 3.1.3, weer naar 3.1.2 terug kan... (downgrade dus) :)

http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded

Veronix

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:15
gewoon shift indrukken en herstellen doen, je moet eerst wel de 3.1.2 rom hebben (die is jailbreakable)
maar die moet je zelf maar even zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij zit er een baseband upgrade bij 3.1.3. Die is niet te downgraden. Wat wel kan is een eerdere software vinden (3.1.2 bijvoorbeeld) en die met pwnagetool jailbreaken en ontdoen van de baseband upgrade. Dan downgrade je de software zonder dat de baseband in de weg zit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Ik heb hetzelfde probleem als de TS, ook zonder pardon geupgrade.

Als ik het dus goed begrijp kan ik jailbreaken --> Unlock maakt mij niets uit!

Specs:
iPhone 3Gs
3.1.3 (7E18)
Baseband: 05.12.01
SerNr: 85003Q******
Model: MC139DN

EDIT: Ik heb zowel een Mac als Windows computer, welke jailbreak zou ik het beste kunnen doen?

[ Voor 16% gewijzigd door Hokkie op 16-02-2010 07:23 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Pagina: 1