Vooral het feit dat je dat homescreen helemaal kan aanpassen en het trage smsgebeuren dat weg is waren voor mij de doorslag om alleen nog maar Energy roms te draaien.
Heeft hij (Energy) dat zomer/wintertijd probleem opgelost in z'n laatste rom toch? Ik heb er nu wel geen problemen meer mee danzij de bovenstaande aanpassingen, maar zou toch leuk zijn als het sowieso al gefixt is in de nieuwe roms...
En ook leuk dat je zo'n "iPhone stijl" tekstballonnetjes hebt om de berichten te doorbladeren vind ik handig.
1 ding erger ik me aan: berichten worden getoond op het uur dat ze zogegezegd verzonden zijn ipv het uur waarop ze aankomen (denk ik) En sommige van m'n vrienden hun telefoon (of operator, weet ik veel) stuurt blijkbaar het uur verkeerd mee. Bijvoorbeeld: vriendin stuurt me een smsje om 19:49, komt ook direct aan, maar mijn telefoon beweert dat het verzonden is om 20:49. Ik antwoord om 19:51, zij stuurt nogmaals om 19:53, maar dat wordt dan op 20:53 gezet waardoor niks meer in de juiste volgorde staat...
Even schematisch:
ipv:
- bericht 1 (19:49)
+ mijn antwoord 1 (19:51)
- bericht 2 (19:53)
+ mijn antwoord 2 (19:54)
staat het:
+ mijn antwoord 1 (19:51)
+ mijn antwoord 2 (19:54)
- bericht 1 (20:49)
- bericht 2(20:53)
dikke ergernis! En ik heb het alleen bij bepaalde mensen (ik vermoed dat ze Samsung hebben) En soms gaat het wel goed, maar soms ook niet... Waarom zet Sense die berichten niet gewoon op het uur dat je ze ontvangt ipv op het uur dat ze verzonden zijn?
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...