Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
EJVL schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 07:59:
[...]

Dit kan via Active Sync, mits je Exchange verbindingen van buitenaf toestaat.
Hotmail via een email account, agenda en eventueel contactpersonen/taken via Active Sync, werkt goed!
Thanks werkt idd prima.
Is het ook mogelijk om bv via active sync met een tweede hotmail account te laten syncen, of kan dit alleen
met outlookaccounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Laatst online: 14-02 07:06
Het is hier akelig stil hier de laatste tijd...

Een tijdje geleden had ik op DealExtreme een extra grote batterij gekocht voor m'n TD2, en die doet het nog altijd prima. (Vooral op vakantie is dat handig).

Vandaag heb ik -ook via DealExtreme- een auto-houder ontvangen, en past perfect.

Momenteel heb ik een GTX-styled Rom draaien, even weer wat andere looks ;)

Klik: .joeri. !

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:49
Niet duur die autohouder en batterij.. Heb zelf een Andida batterij erin zitten met 1350mA -- ietsje meer als de standaard 1100 en houdt het ook ietsje langer uit heb ik het gevoel..

Vraagje.. die batterij van jou? Wordt die bij gebruik erg warm??

Verder yep. Draai ook de GTX ROM .. erg mooi. Heb alleen een probleem met de Twitter client (Sense crasht). Schijnt te maken te hebben met de Twitter API op internet had ik gelezen op de XDA forum. Nu maar hopen dat ze het snel fixen want kan zo niet twitteren en dat is best een gemis (hehe).

Stay young forever!

• .joeri.
Die grotere batterij gaat ongeveer 4 dagen mee.
En er is bij mij maar een applicatie waar die (en ook de originele) batterij warm van wordt, en dat is WiFi-Router.

Ik heb ook een klein probleempje in deze rom: ik wil een CAB bestandje installeren, en dat lukt perfect. Maar ik kan het programma nu nu nergens terugvinden... Enkel bij 'Remove Programs'.

• Clumsy Smurf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 09:45
Het verlengen van de levensduur van de batterry
Ollywolly schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:43:
[...]

Zoiets had ik inderdaad ook ergens gelezen op XDA. (maar kan het nu niet meer vinden :( )Daar noemden ze het je batterij opnieuw kalibreren en het wordt aangeraden te doen elke keer nadat je een nieuwe ROM installeert.
Om dit te doen moet je als eerste je batterij zo ver mogelijk leeg trekken. (Ik had het gedaan tot die vanzelf uitviel en niet meer aan ging na een paar keer proberen)
Vervolgens moet je de batterij eerst uit je telefoon halen (40~60 seconden stond er)
Vervolgens moet je de batterij gewoon opladen tot het lampje groen is, maar zonder de telefoon aan te zetten.
Daarna de batterij er weer 40~60 seconden uithalen voordat je de telefoon weer aanzet.

Ik heb het zelf uitgeprobeerd en het verschil met voorheen is echt goed te merken! :)
er wordt ook wat anders gezegd.
Battery Trick From HTC

HTC and Sprint are taking steps to improve observed battery life... ...To also help with Battery Life you can do these steps exactly: 1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more 2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour 3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well.
zelf nog niet geprobeerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Clumsy Smurf op 26-08-2010 21:36 . Reden: verkeerd tekst gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

.joeri. schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:31:
Die grotere batterij gaat ongeveer 4 dagen mee.
En er is bij mij maar een applicatie waar die (en ook de originele) batterij warm van wordt, en dat is WiFi-Router.
Ik vermoed dat hij ook warm wordt bij lang gpsgebruik in de auto? ik zou het toch vreemd vinden moest dit niet zo zijn (bij de normale batterij is dit toch meestal zo)

Die GTX roms die jullie bedoelen zijn waarschijnlijk van Energy? NRG zal deze week beginnen met een nederlandstalige ROM (eerst voor HD2 maar dan zal hij ze waarschijnlijk naar andere ROM's overbrengen). Ik zal wel bij engels blijven, vindt dit aangenamer :)
Ik had inderdaad ook een paar problemen bij Energy bij de laatste ROM versies (vooral freeze van sense) maar in de laatste update van 25 aug is dit toch naar een minimaal herleid)

Een tip is ook wat scripting te doen in XDA_UC. Het is oa mogelijk om cab's autonoom te installeren bij 1e boot en de snelkoppelingen direct in de correcte mappen te plaatsen. Heel handig als je altijd mee wilt zijn met de laatste Energy versie en er dus geregeld eens geflasht wordt :)
Ik wil enkel nog een script kunnen vinden die automatisch de Google (gmail/calendar/contacts) instellingen voor exchange activesync kan instellen.. iemand die daar iets voor heeft?
ALvHelvoort schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:32:
Het verlengen van de levensduur van de batterry
[...]
er wordt ook wat anders gezegd.
[...]
zelf nog niet geprobeerd.
bron: http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=127787
(misschien interessant voor de reacties er op te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb net me mobiel verkocht ( mda touch diamond II ) belt die vent op dat ie zijn internetinstellingen niet kan veranderen. Hij heeft Vodafone, toestel is dan T-Mobile maar wel sim-lock vrij. Nu heb ik op smartphone.nl een linkje gevonden met software waarop het wel zou moeten werken.

Ik wil hem verder helpen door de orginele HTC rom erop te zetten, kan dit zomaar of moet je dan hardspl en dat soort dingen doen of kan het gewoon want anders is het te moeilijk voor hem.

?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 11:15

Meneer iCy

swarma

NeoMe schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:43:
Ik heb net me mobiel verkocht ( mda touch diamond II ) belt die vent op dat ie zijn internetinstellingen niet kan veranderen. Hij heeft Vodafone, toestel is dan T-Mobile maar wel sim-lock vrij. Nu heb ik op smartphone.nl een linkje gevonden met software waarop het wel zou moeten werken.

Ik wil hem verder helpen door de orginele HTC rom erop te zetten, kan dit zomaar of moet je dan hardspl en dat soort dingen doen of kan het gewoon want anders is het te moeilijk voor hem.

?
Je moet inderdaad dan SPLen, maar kpn werkt wel gewoon op een t-mobile rom hoor. Been there done that. Heb mijn toestel ook verkocht en de simlockvrij getest met een kpn simkaart. Dus ik snap niet echt waarom een vodafone niet werkt. Laat hem eerst een hard reset uitvoeren dan :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 01-09-2010 21:46 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, ik heb hard reset gedaan dus hij was helemaal 'nieuw'. Maar T-Mobile internet heeft als instellingen twee keer 'internet'- 'internet'. Maar je kunt het niet veranderen, de letters zijn licht gedrukt. Heb dit naar hem gemaild, http://www.smartphoneshop.nl/vragen/43561/2461 Hopelijk lost dat het probleem op.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dat programma werkt niet volgens hem, nu heb ik hem 'internet' naar 1300 laten sms'en en dan krijgt hij de internet instellingen van Vodafone. Of dat werkt weet ik nog niet, hebben jullie nog ideeën want hij is beetje pist en ik neem hem uiteraard niet terug. Maar wil hem best wel helpen opzich, het gaat dus om een mda touch diamond II met vodafone simkaart erin.

*Begin niet over simlock, want die zit er niet op ... gaat puur om de internetinstellingen die er vast instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:46
Ik heb via active sync een perfecte verbinding met mijn gmail account in outlook. Mail komt direct binnen, alsof het sms is (incl melding /geluid/lampje..)... Alleen als ik een mail verstuur vanuit outlook (dus via gmail) krijg ik de melding: Fout certificaten ontbreken. Ik heb al uren gezocht maar kan er niets over vinden... Er staat verder geen foutcode bij. Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Werkt Peep bij jullie ondertussen al weer? Ik heb HTC maar weer eens gemaild, op Android schijnen de problemen wel opgelost te zijn.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Twitter via HTC Peep werkt weer op m'n TD2!

Had net MoTweet geinstalleerd staan, wat wel een goed programma is. Maar kga nu weer terug naar HTC Peep :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

GGS_206 schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:23:
Twitter via HTC Peep werkt weer op m'n TD2!

Had net MoTweet geinstalleerd staan, wat wel een goed programma is. Maar kga nu weer terug naar HTC Peep :)
Klopt, sinds gisteren werkt het weer als een zonnetje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Dubbeldrank schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:39:
[...]

Klopt, sinds gisteren werkt het weer als een zonnetje! :)
Ah, ideaal :) nog niet getest
maar ik vind het toch raar dat dit zo lang moest duren en dan toch op zichzelf (dus waarschijnlijk aan de kant van twitter) opgelost is.. Maar vermoedelijk zal HTC toch nog een update moeten geven om de nieuwe OAuth te ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

FRD schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:43:
[...]

Ah, ideaal :) nog niet getest
maar ik vind het toch raar dat dit zo lang moest duren en dan toch op zichzelf (dus waarschijnlijk aan de kant van twitter) opgelost is.. Maar vermoedelijk zal HTC toch nog een update moeten geven om de nieuwe OAuth te ondersteunen
Ik verwacht nog wel een update inderdaad, ze zullen nu bij Twitter voor Peep wel een uitzondering hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innergetix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06 08:39
Heb sinds gisteren dat activesync het niet meer doet krijg steeds de melding dat de synchronicatie niet kan worden gedaan.

Wat heb ik gedaan, er waren wat problemen met mijn telefoon onderanderen het bevriesen van het scherm en het op een rare manier synchroniceren(moest dan mijn snelkeuze in de tel lijst opnieuw instellen). Op aanraden van dit forum(ander topic) heb ik de HTC backup software geinstalleerd(Spirit) en deze gedraaid. Zover zogoed backup gemaakt en een harde reset gedaan, tot nu oke. Vanaf dat moment werkt dus activesync niet meer. De telefoon tot nu toe oke.Heb dit program er een paar keer op en af gezet zonder resultaat.

Nu voordat ik Spirit er weer afhaal om te zien of dat het mogelijk oplost wil ik graag weten of dit herkend wordt door een van jullie en/of er een andere manier is om dit op te lossen mogelijk een andere manier van een backup program die wel met activesync overweg kan?

Marcel 8)7

• innergetix
Heb intussen Spirit er weer afgehaald en activesync opnieuwe erop gezet, geen verandering van de storing.

Ga nu maar weer een backup maken met de opnieuw geinstalleerde Spirit en weer een harde reset doen.

• innergetix
Wordt steeds gekker, 8)7 doordat activesync niet werkt kan spirit ook zijn wek niet doen HAHA wat een lol.

Is er een backup tool die zonder activesync kan werken? Anders wordt het maar een harde reset zonder backup en moet allens handmatig terugzetten.

Marcel

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
ik heb sinds 1 week problemen met de batterijduur van mijn telefoon. Eerst kon ik ruim 3 dagen zonder te laden mijn telefoon gebruiken (mail lezen, beetje smsen en beetje bellen). Van de een op de andere dag is deze tijd verkort tot nog geen 8 uur.
Ik heb met mijn instellingen zitten spelen om te kijken of er iets verkeerd stond maar alles stond het zelfde.
Ik heb de nieuwste officiele rom op mijn mobiel gezet, maar ook dit hielp niets. Ik heb een nieuwe batterij gekocht en ook dit hielp niets.
Toen heb ik de locatie tracker uit gezet en de weer update ook uit gezet. Nu kan ik met een volle batterij net 18 uur doen, maar dat is zonder mail lezen en zonder bellen, heb alleen even mijn agenda gebruikt en een paar smsjes verstuurd.
Ik heb ik rond gezocht op het internet en ik ben niet de enige met dit probleem, maar niemand heeft een oplossing.

Heeft iemand hier nog een idee?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=691238

http://www.htcforum.nl/my...ad.php?tid=7629&pid=71866

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:00
Ik had hier ook last van sinds de laatste nieuwe ROM update. Ben nu overgestapt naar een custom ROM, en kan nu weer 'n dag met één batterij-lading doen. Ook lijkt het toestel nu sneller te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 23:25
17 september is er op XDA een Android 2.2 port (Froyo) uitgekomen voor de TD2 en heeft de status "Final" bereikt. Schijnt goed te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 20:01
Oh, goede tip. Ik kan het momenteel niet testen, maar vanavond zou ik nog eens even kijken of ik het aan de praat krijg en wat de performance is :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Ryan_ schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:31:
17 september is er op XDA een Android 2.2 port (Froyo) uitgekomen voor de TD2 en heeft de status "Final" bereikt. Schijnt goed te werken :)
Oh, interessant. Ik heb lang de (alfa?) en beta versie gedraaid, en dat ging al lekker.
De final versie komt er bij mij ook zeker eens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kon bij die laatste niet veel doen. Apparaat wou elke keer inloggen op Gmail. Doe ik dat, log ik in en even later vraagt die er weer op.

De final zal wellicht beter zijn, zal hem vandeweek es even proberen. Benieuwd of het wat werkt. Die andere kon ik ook niet gebeld worden. Ging over, zonder ringtone en daarna gebeurde er niks meer.

Kga er vanuit dat het bij de final opgelost is

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
lijkt mij wel interessant, ben als opvolger voor mijn td2 wel aan t nadenken over een android tel, mooie manier om zo te testen of t wat is.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:05

Caveman

whahoehaha

Na een jaar allerlei ROM's uitgeprobeert te hebben (een stuk of 10) ben ik bij duttys holy grail (v10 ofzo) blijven hangen... leek in eerste instantie wel een aardige, iig was die in het Nl. Maar nu begin ik me steeds meer te ergeren aan allerlei dingen die niet goed werken.... misschien zaten die er al in, of ik merk ze nu pas op. De belangrijkste is dat af en toe ik helemaal geen geluid heb, dus ook geen ringtone :( , een reboot lost dat wel weer op. Maar ik zit niet op een windows 95 te w8ten, maar op een stabiele telefoon !
Iemand een tipje welke ROM eens te proberen, op XDA zie ik door het bos de bomen niet meer. Ik hoef geen grafisch geweld, sense 2.1 is voor mij voldoende, eigenlijk snelheid en stabiel zijn de "eisen".

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Matis
Ik gebruik al sinds jaar en dag de "Tess Pride"-Roms. Die werken erg snel en zonder poespas. Je moet wel ff opletten, er is een Tess Pride (Sense 2.1) en een Tess Prime (Sense 2.5) ROM.

Daar heb ik me ook wel eens in vergist ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 25-09-2010 10:49 ]

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Matis schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 10:49:
Ik gebruik al sinds jaar en dag de "Tess Pride"-Roms. Die werken erg snel en zonder poespas. Je moet wel ff opletten, er is een Tess Pride (Sense 2.1) en een Tess Prime (Sense 2.5) ROM.

Daar heb ik me ook wel eens in vergist ;)
Die had ik nog nooit geprobeerd, ik vind NL wel erg prettig maar dat is het eerste wat ik laat vallen voor stabiliteit.

• Matis
Je kunt (desgewenst) een Nederlands taalpakket over je huidige ROM installeren. Op die manier heb je dus ook de mogelijkheden om de Nederlandse auto-completion te gebruiken enzo.
Ikzelf heb het nooit geprobeerd, draai al vanaf release een Engelse ROM, maar het moet mogelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Draai al enkele maanden de Energy-Roms.
Ben begonnen met de roms van Dutty, maar na een keer de Energy te hebben geprobeerd, wil ik in ieder geval niet meer terug. Draait snel en soepel.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

De energy rom's zijn zijn inderdaad aanraders!
en sinds kort is er ook een nederlandstalige topaz energy rom te downloaden! Ik heb deze nog niet getest maar dit is waarschijnlijk wel een goede zet om nog wat meer mensen naar energy te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innergetix
Waar vind ik deze ned energy rom, Ik heb al lopen zoeken op hey XDA forum maar kwam deze nog niet tegen.
Wat zijn jouw ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:54
innergetix schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:43:
Waar vind ik deze ned energy rom, Ik heb al lopen zoeken op hey XDA forum maar kwam deze nog niet tegen.
Helaas niet voor de topaz... wel voor de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

innergetix schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:43:
ja, hij is inderdaad nog niet officieel verkrijgbaar, maar je kan hem al beta-testen door een PM naar NRGZ28 te sturen.
quote op twitter:
NRGZ28 op 22sep:
If you'd like to test the Dutch ROMs for the Rhodium/Topaz/Blackstone or Leo... drop me a PM on xda please and I'll send u a link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
FRD schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:36:
De energy rom's zijn zijn inderdaad aanraders!
en sinds kort is er ook een nederlandstalige topaz energy rom te downloaden! Ik heb deze nog niet getest maar dit is waarschijnlijk wel een goede zet om nog wat meer mensen naar energy te krijgen ;)
Jammer van de energy-ROMs blijft het feit dat de laatste builds allemaal gebaseerd zijn op Sense 2018 (2.5 dus). Terwijl ik 2.1 vele malen fijner vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Energy :? Als we het over dezelfde hebben, welke adviseren jullie dan want er zijn 6 smaken en na er 4 geprobeert te hebben was ik al tot de conclusie gekomen dat die het niet zouden worden.... tjezus wat zijn die dingen bulkie en traaaaaaaaaag

Cookie 'Energy' style, traag
Cookie Dinik Glass (glass theme), mooi en nog veel trager
Cookie GTX Themed (white theme), prachtig en traag
Standard 'Energy'
Standard 'Reference'
MaxSense UI, ook mooi en traag
Titanium (geen optie)

Ik heb van het weekeinde wel 20 roms geprobeerd, de TESS PRIME en TESS PRIDE komen nog als beste uit de bus qua snelheid en stabiliteit. Ik heb er nu de prime opstaan na alle probeersels, vind ik sense 2.5 toch wel het fijnste, als je die eenmaal hebt ga je niet snel terug neer 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Caveman schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:42:
Energy :? Als we het over dezelfde hebben, welke adviseren jullie dan want er zijn 6 smaken en na er 4 geprobeert te hebben was ik al tot de conclusie gekomen dat die het niet zouden worden.... tjezus wat zijn die dingen bulkie en traaaaaaaaaag

Cookie 'Energy' style, traag
Cookie Dinik Glass (glass theme), mooi en nog veel trager
Cookie GTX Themed (white theme), prachtig en traag
Standard 'Energy'
Standard 'Reference'
MaxSense UI, ook mooi en traag
Titanium (geen optie)

Ik heb van het weekeinde wel 20 roms geprobeerd, de TESS PRIME en TESS PRIDE komen nog als beste uit de bus qua snelheid en stabiliteit. Ik heb er nu de prime opstaan na alle probeersels, vind ik sense 2.5 toch wel het fijnste, als je die eenmaal hebt ga je niet snel terug neer 2.1.
TESS was voor Energy ook mijn favoriet, maar mijn Energy rom's zijn wel snel, al zeg ik het zelf? maar ik heb de laatste updates nog niet geflasht (soms laat ik een paar releasen over omdat hij soms heel snel gaat met zn updates). Momenteel heb ik de GTX van 28 aug.
Het kan soms zijn dat hij in een bepaalde release wat achteruit gaat in snelheid, maar dat is de volgende rom release wel snel opgelost.
Vreemd dat je een traag gevoel krijgt, wat komt er dan traag over? misschien moet je hem er even laten op staan, soms moet de rom nog een beetje settelen op je gsm :)

In een side-note: CHT 2.0 beta is gisteren gereleased!! (de mensen die deze thread al een eind volgen kennen CHT zeker al), en het is weer een prachtwerk van Co0kie!
Ik heb het zelf nog niet getest maar hier zijn screenshots te vinden: http://pocketnow.com/wind...ta-released-with-redesign
NRG is momenteel bezig met nieuwe CHT2.0 roms te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 14:19

Erv

Heb ook al heel wat ROM's geprobeerd, oa. Tess Pride's en NatHoa. Nu al een poosje met Energy-roms aan het draaien. Deze werken stabiel, soepel en zijn redelijk energiezuinig. Zou van mij ook wel Sense 2.1 mogen hebben, omdat dit gewoon minder geheugen vraagt en dus beter voor de accu zal zijn.
De Cookies home tab is op veel manieren te veranderen. In de Energy-roms zit een programma waarmee je snel de settings kan overzetten, als je een nieuwe ROM flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ben nu toch bezig met allerlei roms, ben nu de Standaard en de Reference aan het downloaden en ga energy nog een kans geven. Ik laat mijn bevindingen wel weten.

Ik moet toch even wat rechtzetten, ik heb nu (al bijna de hele dag) de Energy Standaard erop staan en ben aangenaam verrast., Ziet er erg mooi uit en is goed responsive, zelfs het sms gedeelte loopt lekker soepel, iets waar de meest ROMs toch aardig wat moeite mee hebben. Ik denk dat dit een blijvertje wordt, heb vandaag weer lol in mijn TD2 gehad sinds tijden. Was zelfs al stiekum aan het kijken naar een ander toestel, als dit zo blijft (ff de accu afwachten) gaat ie nog wel wat langer mee. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Caveman op 27-09-2010 20:30 ]

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Caveman schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:49:
Ben nu toch bezig met allerlei roms, ben nu de Standaard en de Reference aan het downloaden en ga energy nog een kans geven. Ik laat mijn bevindingen wel weten.

Ik moet toch even wat rechtzetten, ik heb nu (al bijna de hele dag) de Energy Standaard erop staan en ben aangenaam verrast., Ziet er erg mooi uit en is goed responsive, zelfs het sms gedeelte loopt lekker soepel, iets waar de meest ROMs toch aardig wat moeite mee hebben. Ik denk dat dit een blijvertje wordt, heb vandaag weer lol in mijn TD2 gehad sinds tijden. Was zelfs al stiekum aan het kijken naar een ander toestel, als dit zo blijft (ff de accu afwachten) gaat ie nog wel wat langer mee. :)
Alweer een tevreden Energy'er ;)

EDIT: De NLD versie van de energy rom's is vanaf nu beschikbaar, de 29 sep rom

[ Voor 4% gewijzigd door FRD op 30-09-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innergetix
Herkent iemand de volgende klachten? :?

Al een tijdje heb ik bij het scrollen van het scherm op internet dat de pagina niet verder wil gaan soms na veel klootzakken doet die het ineens weer, soms moet ik program opnieuw opstarten maar zeker de laaste tijd moet ik eerst een softreset doen. Ik heb het toestel al een harde reset gegeven.
Er zit wel een schermprotector op, ik denk alleen dat deze niet de boosdoener kan zijn anders zou ik dit probleem elke keer moeten hebben.

Wie het weet mag het zeggen?
Ik heb wel nog garantie op het toestel maar ben het dan weer een paar weken kwijt en hoop het mogelijk zelf op te kunnen lossen met wat hulp uit dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

FRD schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:19:
[...]

Shit, weer flashen en installeren.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322835

Erv schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:26:
BellaChiCa, foto van die case?

FRD, die Energy Rom is alleen in WWE, toch? Welke versie heb je, dan ga ik dat ook eens proberen..
Heeft iemand ook het probleem dat de ok-toets bij sommige applicaties niet te zien is? (bijvoorbeeld bij een programma waarbij je gebruikersvoorwaarden moet accepteren, is de knop niet te zien).

Ik heb een Parrot carkit. Wanneer ik na een hardreset de telefoon aansluit, gaat het synchroniseren heel snel. Daarna wordt het telkens langzamer, na een paar weken is de telefoon een hele poos aan het synchroniseren, dan werkt het bellen ook niet goed. Iemand ervaring en nog liever een oplossing?
Foto werd hier eerder geplaatst, mn excuses voor de te late reactie:
Afbeeldingslocatie: http://htc-phones.net/wp-content/uploads/2009/04/matte-back-for-htc-touch-diamond2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322835

FRD schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:19:
[...]

Ik denk ook maar eens dat ik ga overstappen naar Energy als ik mn gsm terug heb... Heb em weer binnengebracht voor de 2de reparatie in niet eens een halfjaar..

Problemen zijn altijd hetzelfde:
Wilt niet uit standby, blokkeert zo hard dat t op je zenuwen begint te werken en dit wel voor minuten lang, smsjes versturen niet (of ze versturen na uren en dan nog met de huidige tijd), batterij snel op, gps doet t niet etc etc

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 322835 op 09-10-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-07 09:04
Prachtig, alweer newton ringen, heb net half jaar nieuw scherm kan ik weer beginnen :( Begin me echt grondig te ergeren aan dit toestel en dat terwijl ik er nog een jaar mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 14:19

Erv

Heb de Nederlandse Rom van Energy gedownload (Energy.TOPAZ.21916.Sense2.5.NLD.Cookie.2.0.sencity.Oct.20). Deze werkt veel sneller en vloeiender dan de versies die ik tot nu toe had (veelal Engelse Rom's.)

@ soganta: Zelfde probleem.. Blijft gelukkig nog niet heel erg hangen. Maar ik zal binnenkort ook mijn derde scherm dit jaar moeten kopen.. Gebruik wel een hoesje, maar dit maakt blijkbaar niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ik heb vandaag, per ongeluk, mijn telefoon op de stoep laten kletteren :'(

Ondanks dat hij in een beschermhoes zat (die overigens ook naar de Filistijnen is) is het aluminium koetswerk helemaal gescheurd en gebarsten en zitten er akelige bramen aan.

Ik heb natuurlijk naar [google=touch diamond 2 housing] gezocht, maar ik wil graag weten of een van jullie ervaring heeft met het omsmurfen van het koetswerk op de TD2?

Gelukkig doet mijn telefoon het nog wel prima, maar de omlijsting ziet er dus niet meer uit en voelt ook heel scherp aan :'(

Edit; oei, ik lees zojuist het volgende bericht terug: Matis in "Accessoires voor de HTC Touch Diamond2"

* Matis weet nu wel beter :P

Om de eerste schade te beperken, zojuist deze Silicon Case besteld. Aan de drie dollar kan ik me geen buil vallen (lekker dubbelzinnig) :P

[ Voor 28% gewijzigd door Matis op 27-10-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wartexx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04-2021
Nog meer mensen die problemen hebben met de NS reisplanner na het flashen van een energyrom? Heel iritant :( energyroms zijn gewoon super, maar als ik in de trein zit erger ik me dr toch elke keer weer aan dat dat stomme programma niet goed werkt... Ik kan geen stations meer selecteren.

@ mensen met newtonringen/ kapotte schermen. Ik heb mijn scherm al 2x moeten vervangen ( zelf gedaan) en sinds die 2e keer repareer ik ook van andere mensen hun diamond 2 scherm(totaal 8 met goed resultaat gerepareerd). Dus mocht je dus hulp nodig hebben, stuur maar een pb'tje ofzo. ( ik heb hier ook schermpjes op vooraad liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Wartexx schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:42:
@ mensen met newtonringen/ kapotte schermen. Ik heb mijn scherm al 2x moeten vervangen ( zelf gedaan) en sinds die 2e keer repareer ik ook van andere mensen hun diamond 2 scherm(totaal 8 met goed resultaat gerepareerd). Dus mocht je dus hulp nodig hebben, stuur maar een pb'tje ofzo. ( ik heb hier ook schermpjes op vooraad liggen)
Hoewel ik nu nog nooit newton ringen gehad heb (en ik heb de diamond 2 nu al sinds release), vind ik het toch een heel mooi initiatief dat je je ervaring wilt delen, zeker doordat dat dit toch blijkbaar een ietwat frequent voorkomend probleem is :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ik kwam er zojuist achter dat op XDA de Android 2.2 (Froyo) versie voor de TD2 beschikbaar is.
quote: What is working & what isn´t
Touchscreen: Yes
SMS: Yes
MMS: ? ( not tested )
Calls: Yes
Microphone: Yes
Data over 3G/EDGE: Yes
HW3D: Partly ( needs fine tuning )
Sound: Yes ( in-call + external speaker )
Bluetooth: Partly ( cant pair to other device )
Wifi: Yes
Camera: Partly ( fixed in userland, need to be fixed in kernel )
Accelerometer: Yes
GPS: Yes
Dat belooft wat te worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wel tof dat ze dat doen voor ons toch al wel wat oudere toestel :) Maar, als basisdingen als MMS en Bluetooth al een probleem zijn, dan is het in elk geval nog niet 'af'. Maar dat kan nog komen begrijp ik?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
BeQuietAndDrive schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:54:
Wel tof dat ze dat doen voor ons toch al wel wat oudere toestel :) Maar, als basisdingen als MMS en Bluetooth al een probleem zijn, dan is het in elk geval nog niet 'af'. Maar dat kan nog komen begrijp ik?
Ik denk niet meer dat er nog heel veel versies gaan komen, aangezien deze versie als 'final' staat aangemerkt.

Gezien het feit dat de Touch HD en de Desire (HD) toch veel meer overlap hebben in hardware. Is het porten van een stabiele Desire-ROM naar een Touch HD-ROM een stuk eenvoudiger dan op non-native (Diamond 2) hardware.

Ik vrees dat we het met deze software moeten doen. De TD2 is komende maart al weer twee jaar oud en (zoals je zelf al aangeeft) in telefoon-land al enorm gedateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Oud maar trouw beestje :) ach, het zijn best dure toestellen en van mij moeten ze dan minimaal twee jaar mee gaan. Ik ga denk ik volgend jaar zomer eens voor wat anders kijken, eens zien wat Windows Phone 7 dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57
Matis schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:40:
Ik denk niet meer dat er nog heel veel versies gaan komen, aangezien deze versie als 'final' staat aangemerkt.
Dat is niet helemaal waar. Het gaat hier om de FRX02 final release. Hiervoor waren er enkele beta en RC releases van de FRX02 build. De ontwikkeling is nog steeds actief, dus er zullen nog wel nieuwe releases beschikbaar komen (FRX03, 04, etc.).
Maar zoals je zelf al aangeeft, omdat de hardware niet helemaal compatible is met een bestaand Android toestel, is het nog lastig voor de developers om alles werkend (en stabiel) te krijgen. Er is schijnbaar veel trial-and-error werk nodig voor bepaalde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Onlangs heb ik mijn GSM geupdate naar de laatste nieuwe officiële ROM. Echte deze maakt het toestel traag bijzonder traag. Vooral SMS is nagenoeg onwerkbaar. Ook Facebook wil niet werken. Dit probleem met Facebook had ik al voordat ik de update draaide. Eigenlijk vind ik de TD2 een waardeloos product. De Newton-ringen zijn mij ook al ten deel gevallen....

Maar nu wil ik dus updaten naar een Engery ROM. Hopelijk brengt dat weer wat plezier in het toestel. Maar op de site van hun staat dat de radio versie minimaal 2.07.50 moet zijn. Mijn TD2 geeft 4.49.25.91 aan?? Is vier hoger dan twee, en dus kan ik mijn gang gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Krivas schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:17:
Onlangs heb ik mijn GSM geupdate naar de laatste nieuwe officiële ROM. Echte deze maakt het toestel traag bijzonder traag. Vooral SMS is nagenoeg onwerkbaar. Ook Facebook wil niet werken. Dit probleem met Facebook had ik al voordat ik de update draaide. Eigenlijk vind ik de TD2 een waardeloos product. De Newton-ringen zijn mij ook al ten deel gevallen....

Maar nu wil ik dus updaten naar een Engery ROM. Hopelijk brengt dat weer wat plezier in het toestel. Maar op de site van hun staat dat de radio versie minimaal 2.07.50 moet zijn. Mijn TD2 geeft 4.49.25.91 aan?? Is vier hoger dan twee, en dus kan ik mijn gang gaan??
Je moet wel naar de juiste xda thread kijken hé :)
Jij kijkt nu naar de Leo Energy thread, maar deze van de Topaz staat in het respectievelijke forum
zeker dus ook geen Leo rom op je Topaz proberen te zetten (maar ik denk zelfs dat dat van het begin af al niet zal lukken)
Ik heb dezelfde radio als de jouwe dus dat lukt zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
FRD schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:57:
[...]

Je moet wel naar de juiste xda thread kijken hé :)
Jij kijkt nu naar de Leo Energy thread, maar deze van de Topaz staat in het respectievelijke forum
zeker dus ook geen Leo rom op je Topaz proberen te zetten (maar ik denk zelfs dat dat van het begin af al niet zal lukken)
Ik heb dezelfde radio als de jouwe dus dat lukt zeker :)
Nu geloof ik dat ik nog heel veel te leren heb... ik wou deze erop zetten: Energy.TOPAZ.21916.Sense2.5.NLD.Cookie.2.0.sencity.Oct.20

Maar dat is toch een ROM? Wat is een Topaz dan? En nu hebben we het dan ook weer over een Leo ROM? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waarom kan een product tegenwoordig niet gewoon doen waar je voor betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Krivas schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:14:
[...]

Nu geloof ik dat ik nog heel veel te leren heb... ik wou deze erop zetten: Energy.TOPAZ.21916.Sense2.5.NLD.Cookie.2.0.sencity.Oct.20

Maar dat is toch een ROM? Wat is een Topaz dan? En nu hebben we het dan ook weer over een Leo ROM? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waarom kan een product tegenwoordig niet gewoon doen waar je voor betaald hebt?
Topaz is onze gsm (Topaz is de codenaam van HTC voor de Touch Diamond 2), de Leo daarentegen is de codenaam voor de HD2 (dit is de telefoon die NRGZ28 zelf heeft, de maker van de roms).
Doordat je dat over die Radio sprak dacht ik dat je in de thread van de Leo zat, doordat enkel daar over de radio gesproken wordt dacht ik.

Als je de Energy.TOPAZ.xxxx.. neemt zit je goed, deze rom's zijn gemaakt voor onze gsm.
Je moet enkel opletten dat je gsm eerst unlocked is via HardSPL (dit is heel belangrijk! meer info is ook te vinden in de xda forums). Eenmaal dit gedaan is kun je flashen tot je er bij neervalt :)

als je nog vragen hebt, stel ze maar
ik weet dat het flashen in het begin nogal wat vreemd en gevaarlijk lijkt, maar eigenlijk is er niet zoveel aan :) (als je natuurlijk de handleidingen volgt)

[ Voor 8% gewijzigd door FRD op 01-11-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
FRD schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:46:
[...]

Topaz is onze gsm (Topaz is de codenaam van HTC voor de Touch Diamond 2), de Leo daarentegen is de codenaam voor de HD2 (dit is de telefoon die NRGZ28 zelf heeft, de maker van de roms).
Doordat je dat over die Radio sprak dacht ik dat je in de thread van de Leo zat, doordat enkel daar over de radio gesproken wordt dacht ik.

Als je de Energy.TOPAZ.xxxx.. neemt zit je goed, deze rom's zijn gemaakt voor onze gsm.
Je moet enkel opletten dat je gsm eerst unlocked is via HardSPL (dit is heel belangrijk! meer info is ook te vinden in de xda forums). Eenmaal dit gedaan is kun je flashen tot je er bij neervalt :)

als je nog vragen hebt, stel ze maar
ik weet dat het flashen in het begin nogal wat vreemd en gevaarlijk lijkt, maar eigenlijk is er niet zoveel aan :) (als je natuurlijk de handleidingen volgt)
Mijn dank voor je duidelijk uitleg!! Nu had ik inderdaad een Leo gedownload!! Maar waar vind ik dan degene die ik, en iemand in dit draadje, een pagina terug, aangaf? En gaat mijn gsm, vooral dan de sms, weer enigzins normaal werken, met die ROM? En zal Facebook het dan weer doen? Ik gebruik Facebook versie V1.007b. Die het na installeren altijd één keertje wil doen. En dan zit het vast... Of zou een harde reset in mijn geval misschien ook al voldoende zijn? Want dat heb ik niet gedaan na het flashen, van de officiële nieuwste ROM.

Uiteraard weet ik ook niet wat unlocken is? :) Mijn GSM kan alle netwerken aan. Of is dat weer een andere vorm van unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Hebben meer mensen last van het feit dat hun telefoon telkens weer naar de zomertijd terug springt?

Ikzelf zit op het Vodafone-netwerk, met een WiMo 6.5 ROM en Sense 2.1.

Ik doe telkens handmatig mbv Atomic Clock Sync de tijd syncen naar de wintertijd. Maar enkele uren later staat mijn telefoon doodleuk weer op zomertijd :'(

Heeft iemand dezelfde problemen en/of een oplossing voor het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346121

Zet het automatisch aanpassen van tijdzone en tijd uit in instellingen/telefoon/diensten/tijdsynchronisatie

Ik denk dat server van Vodafone wintertijd niet aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 13:45
Wartexx schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:42:
Nog meer mensen die problemen hebben met de NS reisplanner na het flashen van een energyrom? Heel iritant :( energyroms zijn gewoon super, maar als ik in de trein zit erger ik me dr toch elke keer weer aan dat dat stomme programma niet goed werkt... Ik kan geen stations meer selecteren.
Heb hier hetzelfde probleem. En het maakt niet uit welke versie je kiest (met de grote knopjes en de startknop onderin of bovenin). Vind het wel jammer, want ik vond het een fijn programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Krivas schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:29:
[...]

Mijn dank voor je duidelijk uitleg!! Nu had ik inderdaad een Leo gedownload!! Maar waar vind ik dan degene die ik, en iemand in dit draadje, een pagina terug, aangaf? En gaat mijn gsm, vooral dan de sms, weer enigzins normaal werken, met die ROM? En zal Facebook het dan weer doen? Ik gebruik Facebook versie V1.007b. Die het na installeren altijd één keertje wil doen. En dan zit het vast... Of zou een harde reset in mijn geval misschien ook al voldoende zijn? Want dat heb ik niet gedaan na het flashen, van de officiële nieuwste ROM.

Uiteraard weet ik ook niet wat unlocken is? :) Mijn GSM kan alle netwerken aan. Of is dat weer een andere vorm van unlocken?
Volgens de policy van dit forum mogen er geen links naar custom rom's en dergelijke gepost worden, dus ik kan je jammergenoeg niet rechtstreeks naar de juiste threads zenden. Het HardSPL unlocken moet iedereen doen die met custom rom's wil werken. Dit heeft niets te maken met welke netwerken je kan werken enzo. Je moet in deze algemene info-thread maar eens zoeken naar HardSPL en natuurlijk naar de eigenlijke HardSPL Thread in het Topaz forum gaan, daar staan alle informatie en downloads in.

Over je vragen als alle functionaliteit nog zal werken, dit is natuurlijk sterk afhankelijk van welke custom ROM je neemt maar ik heb toch ervaring dat de Energy reeks toch een heel sterk aantal aan functionaliteit heeft, waarbij batterij en snelheid nog altijd zeer sterk is.
Ik zou je dus toch eens aanraden de Energy ROM's te testen (itt de officiele rom), de meeste mensen verschieten wat ons bakje nog allemaal aan kan :)
Matis schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:32:
Hebben meer mensen last van het feit dat hun telefoon telkens weer naar de zomertijd terug springt?

Ikzelf zit op het Vodafone-netwerk, met een WiMo 6.5 ROM en Sense 2.1.

Ik doe telkens handmatig mbv Atomic Clock Sync de tijd syncen naar de wintertijd. Maar enkele uren later staat mijn telefoon doodleuk weer op zomertijd :'(

Heeft iemand dezelfde problemen en/of een oplossing voor het probleem?
vreemd, geen problemen mee..
de mijne is (zonder extra applicaties) goed overgegaan, samen met het weergeven van een popup om te zeggen dat hij het uur gewijzigd heeft
Ken Wood schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:19:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem. En het maakt niet uit welke versie je kiest (met de grote knopjes en de startknop onderin of bovenin). Vind het wel jammer, want ik vond het een fijn programma.
Misschien eens aan NRGZ28 op twitter of in de topaz thread zeggen dat deze applicatie niet werkt, dan kan hij het eventueel er uit halen als bug :)
Hij luistert meestal echt wel naar zijn volgelingen :P

[ Voor 9% gewijzigd door FRD op 02-11-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Nogmaals mijn dank voor de moeite... ondertussen heb ik een en ander gelezen over HardSPL en zo. Maar eigenlijk vind ik het veel te veel gedoe, en ook risico, voor een device waar je voor betaald hebt en eigenlijk gewoon zijn ding zou moeten doen. Veel meer dan dat wil ik niet. Een beetje tweaken tot daaraan toe... Eigenlijk is het enige goede aan de HTC zijn afmetingen, zo denk ik er ondertussen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 14:56

K4F

Ken Wood schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:19:
[...]

Probeer eens de trein app van mobile layers. Die gebruik ik al een jaartje naar volle tevredenheid.

Met de energyrom (en ook div. anderen) kan de topaz nog prima meekomen, cht 2.0 draait lekker vlot, wm 6.5.x, frisse looks. Het is een stappenplan om te flashen van,,, 2 stappen? :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Krivas schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:28:
Nogmaals mijn dank voor de moeite... ondertussen heb ik een en ander gelezen over HardSPL en zo. Maar eigenlijk vind ik het veel te veel gedoe, en ook risico, voor een device waar je voor betaald hebt en eigenlijk gewoon zijn ding zou moeten doen. Veel meer dan dat wil ik niet. Een beetje tweaken tot daaraan toe... Eigenlijk is het enige goede aan de HTC zijn afmetingen, zo denk ik er ondertussen over.
Ik heb ook een tijd getwijfeld, mede omdat ik het toestel al 2x ter reparatie heb moeten sturen. Ruim een maand geleden toch geprobeerd en het valt reuze mee! HardSPL gaat ook automatisch (wel een 32-bit computer gebruiken) en daarna de stappen in de (bijv) Energy thread volgen, wat neerkomt op downloaden en op je sd-kaart zetten. Nu heb ik spijt dat ik het niet eerder heb gedaan, evenals hierboven ben ik ook erg te spreken over de Energy-ROM's: tenminste weer 2 dagen met de batterij.

Als je over de huidige/originele staat niet tevreden bent, wordt het er ook niet beter op dat je er "voor betaald hebt". Zeker dan wil je toch het maximale eruit halen? Of in ieder geval zorgen dat het toestel fijn werkt en je er dagelijks plezier van hebt, in plaats van jezelf aan ergert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
FRD schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:17:
vreemd, geen problemen mee..
de mijne is (zonder extra applicaties) goed overgegaan, samen met het weergeven van een popup om te zeggen dat hij het uur gewijzigd heeft
Dat deed hij bij mij ook prima. Alleen synchroniseert hij elke 6 uur met een foutieve NTP-server lijkt het wel. Want als ik handmatig de tijd goed zet conform de wintertijd, staat hij na een tijdje weer doodleuk op zomertijd.

De tip van Anoniem: 346121 in "HTC Touch Diamond2 [part cinq]" zorgt er voor dat hij niet meer naar zomertijd springt, maar ik kan me niet heugen dat ik daar vorige jaar ook problemen mee had.

Strange :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Zojuist geupdate naar de nieuwste Energy (9 nov), maar helaas blijft die tijd lopen kloten! Heb alle instellingen geprobeerd die genoemd zijn, maar om de een of andere reden verspringt ie toch naar zomertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Laatst online: 28-06 01:08

ppFreddy

gewoon Frederik

Die van mij verspringt ook altijd, kan me ook niet herinneren dat ik hiervoor er problemen mee had.
En als ik dan de tijd een uur terugdraai, blijft G-Alarm vasthouden aan de verkeerde tijd (als ik bijvoorbeeld om te proberen een alarm instel dat binnen 5 minuten moet afgaan, dan staat er dus "next alarm in 1:05". Even de tijdzone aanpassen naar GMT en dan terugzetten naar GMT+1 helpt, maar na een paar uur is het weer om zeep...
Ben nu aan het zoeken waar er overal instellingen staan die met tijdzone te maken hebben, want er staan zodanig veel extra dingen op die vanalles en nog wat instellen... :p

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 14:32

Loetn

All-time lurker

ppFreddy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:14:
Die van mij verspringt ook altijd, kan me ook niet herinneren dat ik hiervoor er problemen mee had.
En als ik dan de tijd een uur terugdraai, blijft G-Alarm vasthouden aan de verkeerde tijd (als ik bijvoorbeeld om te proberen een alarm instel dat binnen 5 minuten moet afgaan, dan staat er dus "next alarm in 1:05". Even de tijdzone aanpassen naar GMT en dan terugzetten naar GMT+1 helpt, maar na een paar uur is het weer om zeep...
Ben nu aan het zoeken waar er overal instellingen staan die met tijdzone te maken hebben, want er staan zodanig veel extra dingen op die vanalles en nog wat instellen... :p
Zo is het makkelijk op te lossen: Settings > Personal > Phone > tab 'Time Zones' en dan uitvinken. :)

@Matis: Die silicon case al ontvangen? Zoja, is het in orde?

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Loetn schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:02:
Zo is het makkelijk op te lossen: Settings > Personal > Phone > tab 'Time Zones' en dan uitvinken. :)
Had ik al gedaan, maar na een reboot stond het weer aangevinkt 8)7
Heb het vanmiddag nog eens ingesteld, en tot nu toe blijft het wel goed eigenlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 14:32

Loetn

All-time lurker

ppFreddy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:16:
[...]

Heb het vanmiddag nog eens ingesteld, en tot nu toe blijft het wel goed eigenlijk :-)
Raar, hier blijft het uitgevinkt. :?

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Loetn schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:02:
@Matis: Die silicon case al ontvangen? Zoja, is het in orde?
Ik heb (helaas) nog niets binnen. Er zijn nu een kleine twee weken voorbij. Ik had hem ook nog niet veel eerder verwacht.
Daarbij komt nog, hij wordt op de zaak afgeleverd. Het kan soms ook nog een aantal dagen duren voordat dat verwerkt is en ik het bij mij op kantoor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umko
  • Laatst online: 08-01-2022
Beste HTC gebruikers,

Op mijn toestel heb ik een handtekening ingesteld bij het verzenden van mails. Ik heb het probleem dat deze handtekening niet goed overkomt zoals ingesteld... ik geef even een voorbeeld.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXXX XXXXXXXX

Bij het verzenden van de email komt het zo aan

Met vriendelijke groet,XXXXXXXX XXXXXX (dus geen nieuwe regel?!!) Wie weet hoe ik dit kan instellen, of is dit uberhaupt wel in te stellen?

Groet,
Umko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 22:29
ppFreddy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:16:
[...]

ik had deze issues ook op mijn Dutty ROM. Deze registry setting fixed deze problemen:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\Microsoft\Clock]
"HomeDST"=dword:00000000
Dan gaat timesyncen via internet weer goed (dat zorgde voor het herstellen van de tijd niet de gsm time sync). Ook galarm doet het dan weer.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

• Miyamoto
umko schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:35:
Op mijn toestel heb ik een handtekening ingesteld bij het verzenden van mails. Ik heb het probleem dat deze handtekening niet goed overkomt zoals ingesteld...
Welke ROM gebruik je? Ikzelf heb/had deze problemen niet. Niet met de originele ROM en ook niet met de Energy ROM. Gaan de newlines in de e-mail zelf wel goed?
GroteBozewolf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:06:
[...]
ik had deze issues ook op mijn Dutty ROM. Deze registry setting fixed deze problemen:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\Microsoft\Clock]
"HomeDST"=dword:00000000
Helaas staat deze registry key al op 0 bij mij... :'( (En het werkt niet....)

[ Voor 30% gewijzigd door Miyamoto op 11-11-2010 10:33 ]

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

"zomeruurprobleem" is opgelost :D
In Advanced config (progje is standaard geïnstalleerd op de Energy roms) Onder Miscellaneous "Automatic daylight saving switch-over" op Disabled gezet en daarna nog eens onder Setting->Personal->Phone het ding uitgevinkt onder de tab Time Zones.
Geen problemen meer gehad :)

• umko
  • Laatst online: 08-01-2022
Miyamoto schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:30:
[...]

Welke ROM gebruik je? Ikzelf heb/had deze problemen niet. Niet met de originele ROM en ook niet met de Energy ROM. Gaan de newlines in de e-mail zelf wel goed?

[...]

Helaas staat deze registry key al op 0 bij mij... :'( (En het werkt niet....)
Ik heb de TopaT 1.7 Nld Rom versie op mijn toestel. Heb je bij de Energy Rom dit probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:34
Ik probeer sinds gisteren een data verbinding op mijn telefoon werkende krijgen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik heb een Rabobank prepaid sim en heb voor een tientje een databundel voor een maand van 750MB.
Eerst wilde het nog wel eens voorkomen dat ik perongeluk op het internet ging en dat daardoor beltegoed afgeschreven wordt, maar nu met die bundel krijg ik gewoon geen verbinding... Ik heb de instellingen al opgehaald zoals wordt beschreven op de Rabomobiel site, door in verbindingen de provider te kiezen en dan haalt hij de instellingen uit de simkaart, maar dit mocht niet baten...

P.s. staat dit goed of moet ik het in een nieuw topic plaatsen perhaps...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Wat als je de instellingen handmatig toevoegd?

(Onder Settings: Connections -> Connections -> Manage existing connections)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 12:22
Beste Leden,

Helaas zit ik met een probleem dat mijn touchscreen defect is gegaan.
Mijn mobiel staat nog wel aan maar kan dus niks met mijn touchscreen (rest van de toetsen werken wel).

is er een goede backup tool die ik kan draaien vanaf mijn pc voor mijn mobiel?

De mobiel staat ingesteld als deze aan de pc gehangen word als diskdrive (dus geen active sync)

al kan ik volgensmij met mijn windows 7 laptop wel gewoon in sync. center connecten.

Daarnaast hoef ik eigenlijk alleen mijn contacten te hebben die op mijn telefoon staan...

Daarnaast vroeg ik me af hoelang de garantie termijn van een HTC toestel is? ik heb de toetsel volgensmij iets van 17 maanden in bezit.

[ Voor 7% gewijzigd door willyfreak op 24-11-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Antwoord op vraag 1: Matis in "HTC Touch Diamond2 [part cinq]"
Antwoord op vraag 2: Als je zoekt op newton-ringen dan zul je een aantal reacties lezen over de garantie-afhandeling van HTC icm Eurotwice.
Ik vind die afhandeling perfect verlopen tot op heden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 12:22
Ik had gelukkig hoop contacten op mijn sim staan.

De overige (stuk of 20) nog via mijn carkit op kunnen zoeken en op kunnen schrijven.
de rest van mijn data stond allemaal op mijn micro sd kaart dus gelukkig zal ik niet veel kwijt zijn.

Nu even afwachten hoe de garantie afgehandeld zal worden!

edit:

Ik had gelezen dat iemand met en plakbandje op het scherm het scherm beetje omhoog kon halen, ditzelfde ook gedaan en de touchscreen werkt weer, meteen met PIMbackup een backup gemaakt, daarnaast nog wat dingen gesaved.

Scherm is nu wel heel gevoelig en blijft bij regelmaat hangen maar kan nu wel met goede backup mijn telefoon opsturen. meteen ff nieuwste officieele rom erop gezet dat ze daar niet over beginnen in de winkel :)

/edit

[ Voor 45% gewijzigd door willyfreak op 24-11-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 23:11

Initial G

f.k.a. GKLQuake

ppFreddy schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:49:
"zomeruurprobleem" is opgelost :D
In Advanced config (progje is standaard geïnstalleerd op de Energy roms) Onder Miscellaneous "Automatic daylight saving switch-over" op Disabled gezet en daarna nog eens onder Setting->Personal->Phone het ding uitgevinkt onder de tab Time Zones.
Geen problemen meer gehad :)
thanks, was al een tijd op zoek hiernaar! :)

heb nu energy rom erop, de nieuwste met alle snufjes. (Energy.TOPAZ.23148.Sense2.5.NLD.Cookie.2.0.Nov.20)

Hiervoor had ik Dutty holy grail R6. Ik had veel eerder moeten overstappen denk ik:
voordelen:
zomer/wintertijd probleem weg, ik kan mijn wekker en agenda weer gebruiken dus ook.
AGPS, snellere fix.
Supertraag SMS gebeuren voorbij
Bug met geen GPS fix soms, met name als opera openstond
mooie homescreen met ook switch (bv Wifi) snelkoppeling enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Vooral het feit dat je dat homescreen helemaal kan aanpassen en het trage smsgebeuren dat weg is waren voor mij de doorslag om alleen nog maar Energy roms te draaien.
Heeft hij (Energy) dat zomer/wintertijd probleem opgelost in z'n laatste rom toch? Ik heb er nu wel geen problemen meer mee danzij de bovenstaande aanpassingen, maar zou toch leuk zijn als het sowieso al gefixt is in de nieuwe roms...
En ook leuk dat je zo'n "iPhone stijl" tekstballonnetjes hebt om de berichten te doorbladeren vind ik handig.

1 ding erger ik me aan: berichten worden getoond op het uur dat ze zogegezegd verzonden zijn ipv het uur waarop ze aankomen (denk ik) En sommige van m'n vrienden hun telefoon (of operator, weet ik veel) stuurt blijkbaar het uur verkeerd mee. Bijvoorbeeld: vriendin stuurt me een smsje om 19:49, komt ook direct aan, maar mijn telefoon beweert dat het verzonden is om 20:49. Ik antwoord om 19:51, zij stuurt nogmaals om 19:53, maar dat wordt dan op 20:53 gezet waardoor niks meer in de juiste volgorde staat...
Even schematisch:
ipv:
- bericht 1 (19:49)
+ mijn antwoord 1 (19:51)
- bericht 2 (19:53)
+ mijn antwoord 2 (19:54)

staat het:
- bericht 1 (20:49)
- bericht 2(20:53)

dikke ergernis! En ik heb het alleen bij bepaalde mensen (ik vermoed dat ze Samsung hebben) En soms gaat het wel goed, maar soms ook niet... Waarom zet Sense die berichten niet gewoon op het uur dat je ze ontvangt ipv op het uur dat ze verzonden zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
ppFreddy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:29:
dikke ergernis! En ik heb het alleen bij bepaalde mensen (ik vermoed dat ze Samsung hebben) En soms gaat het wel goed, maar soms ook niet... Waarom zet Sense die berichten niet gewoon op het uur dat je ze ontvangt ipv op het uur dat ze verzonden zijn? :p
Dit deed mijn oude Nokia ook niet :P
Ben nu ook de laatste Energy aan het downloaden...

[ Voor 6% gewijzigd door Miyamoto op 24-11-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:00
Vooral het feit dat je dat homescreen helemaal kan aanpassen en het trage smsgebeuren dat weg is waren voor mij de doorslag om alleen nog maar Energy roms te draaien.
Heeft hij (Energy) dat zomer/wintertijd probleem opgelost in z'n laatste rom toch? Ik heb er nu wel geen problemen meer mee danzij de bovenstaande aanpassingen, maar zou toch leuk zijn als het sowieso al gefixt is in de nieuwe roms...
En ook leuk dat je zo'n "iPhone stijl" tekstballonnetjes hebt om de berichten te doorbladeren vind ik handig.

1 ding erger ik me aan: berichten worden getoond op het uur dat ze zogegezegd verzonden zijn ipv het uur waarop ze aankomen (denk ik) En sommige van m'n vrienden hun telefoon (of operator, weet ik veel) stuurt blijkbaar het uur verkeerd mee. Bijvoorbeeld: vriendin stuurt me een smsje om 19:49, komt ook direct aan, maar mijn telefoon beweert dat het verzonden is om 20:49. Ik antwoord om 19:51, zij stuurt nogmaals om 19:53, maar dat wordt dan op 20:53 gezet waardoor niks meer in de juiste volgorde staat...
Even schematisch:
ipv:

staat het:

Ik heb dit probleem ook maar dan door een andere oorzaak.
Vodafone stuurt automatisch de tijd door naar m'n telefoon.

Als ik bij m'n vriendin in Wehl (gelderland) zit blijft de tijd goed, zodra ik echter hier de ijsselbrug (deventer) overknal gaat mijn telefoon een uur vooruit.

Ga ik met de trein richting zutphen, nix aan de hand, kom je echter uit de richting apeldoorn met de trein of met de auto dan is er een uur verschil 8)7

who put a "stop payment" on my reality check

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

@ bovenstaande: lees eens de laatste pagina's in dit topic met alle tips om dat automatisch uur veranderen uit te schakelen ;)

• DaRk PoIsOn
ppFreddy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 02:19:
@ bovenstaande: lees eens de laatste pagina's in dit topic met alle tips om dat automatisch uur veranderen uit te schakelen ;)
Jepz, dat heb ik ook allemaal uitstaan, maar ergens in het netwerk van vodafone zit die fout.
Zolang ik Deventer blijf is er niks aan de hand, ga ik richting zutphen gelderland in is er ook niks aan de hand.
Maar, kom ik vanuit de kant van apeldoorn overijssel weer binnen dan gaat het mis.

• Miyamoto
DaRk PoIsOn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:15:
[...]

Jepz, dat heb ik ook allemaal uitstaan, maar ergens in het netwerk van vodafone zit die fout.
Blij om te horen dat ik niet de enige ben... Hier dus ook nog steeds het probleem. (Zwaar irritant)

edit: Opgelost! Via BsB tweaks: Auto Sync Clock uitzetten. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Miyamoto op 27-11-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Even schematisch:
ipv:

staat het:

Ja inderdaad! ik heb dit ook bij sommige contacten en andere dan weer niet, geen idee waar het aan ligt.. Deze contacten hebben wel dacht ik allemaal een andere provider, geen idee als het allemaal dezelfde is.

Ik heb ook het uurwisselprobleem als ik ga roamen, dan kan mijn gsm niet meer het juiste uur behouden en verspringt hij soms, heel vreemd (en irritant als je je gsm als wekker gebruikt..!). Gelukkig moet ik niet zoveel naar het buitenland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Matis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:41:
Ik heb (helaas) nog niets binnen. Er zijn nu een kleine twee weken voorbij. Ik had hem ook nog niet veel eerder verwacht.
Daarbij komt nog, hij wordt op de zaak afgeleverd. Het kan soms ook nog een aantal dagen duren voordat dat verwerkt is en ik het bij mij op kantoor heb.
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen :'( Misschien ligt de hoes bij de douane of is ie ergens van de band gevallen. In het ergste geval ben ik gewoon opgelicht, maar voor 2 dollar zal het me een worst wezen :P

Edit; Ik ben op zoek naar een nieuwe ROM. Ik heb tot op heden altijd de Tess Pride (Sense 2.1 op WiMo 6.5) niet te verwarren met Tess Prime (Sense 2.5 op WiMo 6.5) gehad.
Ik ben heel erg te spreken over de Tess-ROM's, maar voor de Pride is al sinds april geen nieuwe update meer geweest. Dat zal zo zijn redenen hebben :P

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe ROM. Ik wens snelheid, geen poespas, maar wel Sense interface.

Nu gaat mijn voorkeur uit (mede door jullie lovende reacties) uit naar de Energy-ROM (23699 build). Zijn er nog speciale tweaks/programma's om de interface zo snel en soepel mogelijk te maken?

[ Voor 34% gewijzigd door Matis op 27-11-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Door een bug/fout in de software van PIM back-up ben ik gisteren bij het restoren van mijn contacten in mijn nieuwe ROM al mijn Hotmail-contacten kwijtgeraakt :'(

Even de situatieschets:
Gisterenmiddag, voordat ik een nieuwe ROM ging installeren, heb ik met PIM-backup van al mijn contacten een back-up gemaakt.
Nieuwe ROM geïnstalleerd en Windows Live geïnstalleerd en laten syncen met Hotmail, waardoor al mijn email-adressen al weer in mijn telefoon stonden.
Toen heb ik met PIM back-up de rest van de contacten toegevoegd, maar op één of andere dubieuse reden heeft hij dus AL mijn Hotmail contacten weggegooid :'(

Resumé, ik ben dus al mijn MSN vrienden kwijt. Er staan geen email groepen meer in mijn mail en ook zijn alle mailtjes van ex-contactpersonen naar mijn ongewenste/email box verwijderd.

Het enige voordeel dat ik momenteel heb, is het feit dat ik mijn contactpersonen nog in de PIM back-up heb staan.

Weet één van jullie hoe ik dit kan restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Aangezien ik niet echt meer tevreden ben met mijn Diamond2, zie ook de eerdere berichten door mij gepost, en ik van T-mobile af wil, moet ik een andere provider zoeken. Ik heb zeer slechte ontvangst met T-mobile. Nu zou ik willen weten welke providers ik wel goed ontvang. Bij mijn eerdere toestellen wist ik die functie wel te vinden, zodat ik alle netwerken kon zien met hun sterkte. Nu zou ik doet ook willen doen de HTC, echter deze functie kan niet vinden. Zit deze er niet in of doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Krivas schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:14:
Aangezien ik niet echt meer tevreden ben met mijn Diamond2, zie ook de eerdere berichten door mij gepost, en ik van T-mobile af wil, moet ik een andere provider zoeken. Ik heb zeer slechte ontvangst met T-mobile. Nu zou ik willen weten welke providers ik wel goed ontvang. Bij mijn eerdere toestellen wist ik die functie wel te vinden, zodat ik alle netwerken kon zien met hun sterkte. Nu zou ik doet ook willen doen de HTC, echter deze functie kan niet vinden. Zit deze er niet in of doe ik wat fout?
Zit je in een landelijk of stedelijk gebied?

Toen ik op kamers zat, had ik ook T-mobile.
Ik woonde midden in het centrum van Deventer met de zendmast 140 meter van m'n slaapkamerraam (2 hoog).

Zat ik in de woonkamer, moest mijn telefoon bij het raam liggen en moest ik de bluetooth headset aansluiten om telefoontjes aan te kunnen nemen.
Anders moest je als een gek naar buiten rennen en hopen dat er nog signaal was.

Ik heb redelijk goede ervaring met vodafone (nu een half jaar) en 2 jaar goede ervaring met KPN.

Qua contract en andere diensten zul je natuurlijk zelf de providers moeten gaan vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
Het is in zowel landelijk als stedelijk gebied. Binnen heb ik nergens G3 bereik.

Weet er iemand antwoord op de vraag hoe ik de netwerkaanbieders kan zien in Diamond2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Voor zover ik weet kan dat niet, maar misschien is er een programmaatje voor te vinden op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:54
Krivas schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:38:
Het is in zowel landelijk als stedelijk gebied. Binnen heb ik nergens G3 bereik.

Weet er iemand antwoord op de vraag hoe ik de netwerkaanbieders kan zien in Diamond2 ?
Settings (tab) > Draadloze bediening (Wireless controls) > Phone > Menu > Network selection
of
Settings (startmenu) > Personal > Phone > Network

Die op 'Manual' zetten en dan gaat hij zoeken naar netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja natuurlijk, maar dan zie je nog steeds niet hoe sterk dat signaal is per aanbieder, en dat was toch de vraag.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste