FRD schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:47:
[...]
Nope, geen Secure Box te vinden in het menu, dus niet standaard aanwezig in EnergyRom (misschien met die cab dus). De sms-app is tamelijk basic maar ik denk dat het daardoor wel zijn snelheid behoudt. Ik kan het wel niet testen met veel sms'en doordat ik wel geregeld eens flash en dus nooit heel veel sms'en staan heb.
(Nog een voordeel bij EnergyRom's is dat er veel backupsoftware aanwezig is voor instellingen enz, zodat je niet zoveel moeite nodig hebt voor het herflashen bij een update.)
Tja, ik sms nogal veel en vind het jammer ze te wissen.
Hoewel ik een Iphone besteld heb, en ik ze dus straks sowieso kwijt ben, maar toch

.
[...]
Ah

ik wist eigenlijk niet dat Dutty door deed met zijn Topaz ROM's! Op XDA is de thread niet geupdate (laatste update was 28feb) maar ik zie inderdaad dat op HTCPedia (de site die dutty altijd gebruikt voor zijn ROM downloads n.v.d.r.

) er inderdaad meerdere dutty ROMs zijn (laatsten is inderdaad R15 van 31 mei).
Ja, stilletjes doet hij zo heel af en toe nog wel een rom voor de TD2, maar geloof dat hij nu drukker is met nieuwere modellen. Logisch, de TD2 is inmiddels ook wel weer bijna anderhalf jaar oud (feb 2009 geloof ik)
Ik was vroeger ook een grote fan van dutty. Hoe is het nu eigenlijk met snelheid en features enzo gesteld?
Snelheid is redelijk, ben een tevreden Dutty gebruiker. Vooral de secure box vind ik een goede en ben blij dat ik die heb. Features, tja, bij bakt vaak de laatste features er in, zoals dus de secure box.
Eigenlijk kun je elke ROM omvormen naar GTX met CHT1.8.5 door de cab's te installeren, is alleen iets meer werk voor het customizen

Ik heb ook een tijdje met de GTX rondgelopen, tussen de R13 en R14 ofzo geloof ik. Maar aangezien ik zo'n beetje elke dutty flash die uit komt, heb ik hem er niet meer op gezet. Nu is dutty lately vrij kalm qua roms van de TD2, maar heb nog niet de behoefte gehad om de GTX er op te zetten.