Shodan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:50:
[...]
Klinkt interessant! Ga ik zeker proberen, maar ik ga misschien eerst een nieuwe custom rom installeren. Ik heb een probleem met mijn huidige (TopaT1.5 = cheetah 3.3). Activesync synchroniseert niet meer uit zich zelf! Ik moet hem zelf eerst opgestart en ge-exit hebben om te laten werken

Ik gebruik daarnaast cleanram om 's nachts mijn geheugen leeg te maken, maar ik denk dat die daarna de boel weer vernaggeld! Ik heb geen idee hoe ik activesync op de exclusion lijst kan zetten... Beetje vreemd probleem weer, op xda weten ze er ook geen raad mee.
Ik ga nu de nieuwste versie van de TopaT (1.7) er op zetten. Zal ik weer wat uren zoet zijn met alles weer instellen zoals ik dat wil!
Ik gebruikte ook al een paar maand Cheetah 3.2r (die normaal identiek is aan TopaT, maar dan met minder features ofzo, al weet ik niet echt wat er minder aan is), maar door het niet meer werken van mijn home tab een eindje terug heb ik deze nu geupgrade naar Cheetah 3.5 (de laatste versie, het was ook eens nodig, hoe durf ik 3 versies achter zitten

)
Ik ben wel tevreden van deze Cheetah 3.5, werkt snel, maar het kan zijn dat TopaT ook goed werkt, heb ik geen ervaring mee

Dit ActiveSync probleem heb ik niet direct opgemerkt (niet in oude, niet in recente versie), wel vreemd.
Een cleanram programma gebruik ik ook niet, alhoewel ik het wel overwogen heb maar ik herstart mijn gsm wel geregeld eens dus dan wordt hij ook gecleant.
Edit: Gebruik je trouwens de laatste versie van S2U2? Deze heeft ook weer wat handigheidjes. Je kan nu notificaties viewen of dismissen met een schuifbalk! naar links is view, naar rechts dismiss. Erg handig, bij de vorige versie kon je alleen dismissen door op de notificatie een tijdje te drukken en als je je telefoon in je broekzak draagt werkt dat natuurlijk niet!
Ja inderdaad! De laatste S2U2 versie had inderdaad ook verschillende goede verbeteringen (zoals die dismiss inderdaad, handig bij de wekker ook

) en sinds kort gebruik ik deze in combinatie met S2P (waar ik in mijn vorige reactie niet direct aan gedacht had), dus ik ben nog niet overgestapt naar de CHT-lock versie
Misschien dat ik dit later eens zal doen bij een volgende flashing of als ik verandering nodig heb