Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel erover of het hier bekend is, maar ik stel de vraag toch maar;

Heeft iemand al filmpjes zelf gemaakt met x264, die goed draaien op op de HD2 ?

Ik ben nl. op zoek naar de maximale settings voor x264 voor filmpjes. bv. framerate, bitrate, buffer, hoeveel refs, b-frames en welk profiel etc. maximaal gebruikt kunnen worden. Kortom; Wat is de max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollywolly
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Zijn er hier mensen bekend met een probleem waarbij je scherm niet meer aangaat?...
Ik kan op de aan-knop drukken wat ik wil, maar er gebeurt niks. Ik moet de batterij eruit trekken en er opnieuw in stoppen voordat ik weer wat te zien krijg op m'n beeldscherm.. :|

Dit is nu al de 2e keer en allebei met die laatste nieuwe officiële ROM.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Dat scherm-standby probleem heb ik ook al enkele keren gehad.
Even wachten, of een soft-reset kan dan inderdaad helpen.Een andere oplossing heb ik ook niet onmiddellijk...

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postjuh schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:09:
[...]

Als je goed leest: Jaxbot's Windows Phone 7 Series Theme. :)
Niet zeuren Joh. Het is gewoon een stand-alone demo van het W7PS theme.
This theme is a stand-alone application for Windows Mobile devices.
It emulates the interface of Windows Phone 7 Series devices.
http://windowsphonehacker.com/wp7s.php

Een theme veranderd de GUI vam je device. Dat doet de demo van Jaxbot niet! De demo is wel interactief.
Richub schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:41:
Wat ik me afvraag:

Hoeveel mensen die last hebben van newton ringen steken hun foon zo in hun broekzak?
En zijn er ook mensen die hun foon netjes in een cover of tasje doen die ook last van ringen hebben gekregen?

Ik stak mijn foon altijd zo in m'n broekzak, en had na nog geen 3 maanden al ringen, ik wil weten of het in de broekzak steken de oorzaak kan zijn.
Ik zou zeggen "eigen schuld dikke bult" Die dingen zijn niet gemaakt om in je broekzak te stoppen. Dan komt er door de zithouding teveel druk op het scherm te staan waardoor allelei problemen kunnen ontstaan.
Behalve dat heeft dat gedrag er ook voor gezorgt dat iemand die z'n device goed behandeld z'n scherm niet vergoed krijgt.Ook niet onder garantie.

Ik heb veel devices gehad en heb er nog 4 over. Ik heb nog nooit een gebroken scherm gehad. Gode raad is duur maar ik geef hem je voor nix. Stop hem in je binnenzak of in een tas als je die gebruikt. Heb je nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592584

Gebruikt een van jullie deze theme? Ik zelf wel, hij is erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:54:
Ik zou zeggen "eigen schuld dikke bult" Die dingen zijn niet gemaakt om in je broekzak te stoppen. Dan komt er door de zithouding teveel druk op het scherm te staan waardoor allelei problemen kunnen ontstaan.
Behalve dat heeft dat gedrag er ook voor gezorgt dat iemand die z'n device goed behandeld z'n scherm niet vergoed krijgt.Ook niet onder garantie.

Ik heb veel devices gehad en heb er nog 4 over. Ik heb nog nooit een gebroken scherm gehad. Gode raad is duur maar ik geef hem je voor nix. Stop hem in je binnenzak of in een tas als je die gebruikt. Heb je nergens last van.
Niet zeuren joh :+ , ik heb ook veel devices gehad en stop ze altijd in mijn broekzak. Wel altijd met een ZAGG shield full body protector tegen krassen e.d.

EdiT:
Tk55 schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:00:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592584

Gebruikt een van jullie deze theme? Ik zelf wel, hij is erg mooi :)
Heb hem laatst ook gezien ja, maar wist niet welke versie ik nou precies moest hebben. Ik draai Dutty.
Welke heb jij gebruikt en welke rom gebruik je?

Hmm, nog vrij veel bugs, ik wacht nog even
* No Abillity to change home wallpaper
* Calendar Year View empty
* EnergyROMs: Wrong slider
* Buggy Scrolling Internet & Contacts tab Workaround: first swipe up, then swipe down.
* clicking on 'All Twitters' crashes Manila
* appointment color changes after pressing it
* calendar month view crashed Manila (some roms)
* Manilla freezes when clicking on call history name.
* distorted graphic in E-Mail tab
* '0' in the clock is stretched - Workaround: tap on the clock, and swipe up.

[ Voor 37% gewijzigd door EWK op 05-04-2010 14:09 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ollywolly schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:34:
Zijn er hier mensen bekend met een probleem waarbij je scherm niet meer aangaat?...
Ik kan op de aan-knop drukken wat ik wil, maar er gebeurt niks. Ik moet de batterij eruit trekken en er opnieuw in stoppen voordat ik weer wat te zien krijg op m'n beeldscherm.. :|

Dit is nu al de 2e keer en allebei met die laatste nieuwe officiële ROM.....
.joeri. schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:24:
Dat scherm-standby probleem heb ik ook al enkele keren gehad.
Even wachten, of een soft-reset kan dan inderdaad helpen.Een andere oplossing heb ik ook niet onmiddellijk...
Inderdaad, ik heb dit laatst ook 2 keer gehad (wel een custom rom bij mij), maar enkel direct na het opstarten en als je dan even wacht komt dat allemaal wel in orde, daarna heb ik het niet meer
Richub schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:41:
Wat ik me afvraag:

Hoeveel mensen die last hebben van newton ringen steken hun foon zo in hun broekzak?
En zijn er ook mensen die hun foon netjes in een cover of tasje doen die ook last van ringen hebben gekregen?

Ik stak mijn foon altijd zo in m'n broekzak, en had na nog geen 3 maanden al ringen, ik wil weten of het in de broekzak steken de oorzaak kan zijn.
Hier ook geen last van newtonshit door het in de broekzak steken (wel met hard beschermhoesje)
ik gebruik eigenlijk al bij al mijn telefoons een hoesje, het stoort mij totaal niet en zo worden ze toch altijd beter bewaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:54:
[...]

Niet zeuren Joh. Het is gewoon een stand-alone demo van het W7PS theme.

[...]

http://windowsphonehacker.com/wp7s.php

Een theme veranderd de GUI vam je device. Dat doet de demo van Jaxbot niet! De demo is wel interactief.

[...]

Wat een klinkklare onzin! Een telefoon is een gebruiksvoorwerp. Ja zo'n tasje of hoesje is handig tegen krassen, maar 9 van de 10 mensen die ik ken draagt zijn telefoon in zijn broekzak. En als dat scherm daar niet tegen kan is dat niets meer en niets minder dan een ontwerpfout. Een telefoon blijft een gebruiksvoorwerp en je mag verwachten dat die aan bepaalde duurzaamheidseisen voldoet. Helemaal voor het geld wat je ervoor betaalt. Straks gaan ze nog zeggen dat je garantie vervalt omdat je ermee gebeld hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
EWK schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:05:
[...]

EdiT:

[...]

Heb hem laatst ook gezien ja, maar wist niet welke versie ik nou precies moest hebben. Ik draai Dutty.
Welke heb jij gebruikt en welke rom gebruik je?

Hmm, nog vrij veel bugs, ik wacht nog even

[...]
Ik gebruik Tess Prime II, Manila 2.5.2012. Zelf niet echt zo'n last van die bugs (gebruik maar heel weinig tabs) en het zijn ook maar relatief kleine bugs, maar ze zullen wel snel gefixt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Tk55 op 05-04-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:38
Even over de broekzak waar ik mijn foon altijd insteek: Natuurlijk is dat niet de kontzak. |:(
Als ik er dan met m'n 130 kilo op ga zitten is het inderdaad gauw afgelopen met die arme foon. Zo clever was ik dus nog net om dat niet te doen... ;)

Nee, ik doe 'm in de broekzak linksvoor, zonder andere voorwerpen erbij. En mijn broeken zijn aardig wijd, hij zit dus niet klem tegen mijn been.

In mijn jas laten zitten is niet handig, die gaat op de kapstop op m'n werk... En overal wordt tegenwoordig geklauwd, helaas. :(

Een riemclip of riemtasje is erg onpraktisch als je geen riem maar bretels draagt. ;)

In mijn rugtasje zit zoveel andere meuk die ik altijd bij me heb dat een TD2 daar ook niet gelukkig van wordt als-ie daarbij gemikt wordt.

Het ging/gaat er mij vooral om of dat tegen een warm been aanhangen in je broek het scherm sloopt, los van de eventuele druk op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richub schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:44:
Even over de broekzak waar ik mijn foon altijd insteek: Natuurlijk is dat niet de kontzak. |:(
Als ik er dan met m'n 130 kilo op ga zitten is het inderdaad gauw afgelopen met die arme foon. Zo clever was ik dus nog net om dat niet te doen... ;)
Ja dat lijkt me nogal logisch.Maar daaraan dacht ik niets eens.
Zelfs met mijn 77kg kan het scherm breken gewoon in de linker of recht broeken. Ik denk ik zal die zakken specificeren dan begrijp je het beter ;) Laatstaan met jouw 130Kg.
Nee, ik doe 'm in de broekzak linksvoor, zonder andere voorwerpen erbij. En mijn broeken zijn aardig wijd, hij zit dus niet klem tegen mijn been.
Joh moet je luisteren. Als jij dat graag wilt dan moet je dat gewoon doen. Het interesseert mij nix als je scherm breekt. Ik geef alleen advies dat je dat beter niet kunt doen.
Jij neemt dan ook het risico en daar moet je dan niet de fabrikant voor op laten draaien. Overigens valt dit ook onder verkeerd gebruik. En verkeerd gebruik is sowiezo uitgesloten van garantie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik heb al 'n stuk of 9 GSM's voor mijn TD2 gehad, en nog nooit is er een verrot gegaan in mijn broekzak.

Ik laat geen fabrikant voor mijn fout opdraaien, ik heb een foon van 400 euro gekocht die na 3 maanden al kapot gaat, waar 9 andere GSM's bij dezelfde behandeling wel heel bleven.

Gevalletje garantie dus, en geen moedwil, zoals jij het over laat komen. Daar hou ik niet van, iets verdraaien zoals jij in dit geval doet. :(

Oja, als dit moedwil zou zijn, waarom krijgt iedereen met newtonringen dan zonder gemekker van HTC gewoon een nieuw scherm/toestel?

[ Voor 13% gewijzigd door Richub op 05-04-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de discussie over schermfouten af te sluiten, kom ik terug op het onderwerp wat ik er vlak voor aanbracht;
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:21:
Ik twijfel erover of het hier bekend is, maar ik stel de vraag toch maar;

Heeft iemand al filmpjes zelf gemaakt met x264, die goed draaien op op de HD2 ?

Ik ben nl. op zoek naar de maximale settings voor x264 voor filmpjes. bv. framerate, bitrate, buffer, hoeveel refs, b-frames en welk profiel etc. maximaal gebruikt kunnen worden. Kortom; Wat is de max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
FRD schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:13:
[...]

[...]

Inderdaad, ik heb dit laatst ook 2 keer gehad (wel een custom rom bij mij), maar enkel direct na het opstarten en als je dan even wacht komt dat allemaal wel in orde, daarna heb ik het niet meer

[...]

Hier ook geen last van newtonshit door het in de broekzak steken (wel met hard beschermhoesje)
ik gebruik eigenlijk al bij al mijn telefoons een hoesje, het stoort mij totaal niet en zo worden ze toch altijd beter bewaard :)
Heb je die hoes voor je TD2? Ik zat te kijken naar deze Maar die van jou lijkt me ook wel erg mooi. Nadeel is dat je bij die van jou je telefoon er uit moet halen?

Nadeel van die waar ik naar kijk is dat er zo'n riemclip aan zit, dat hoeft van mij niet, neemt alleen maar ruimte in beslag.

Aangezien ik mijn phone net keurig netjes terug heb van htc na newtonringen ben ik ook op zoek naar een goede case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pamtastic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2022
Shodan schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:37:
[...]

Heb je die hoes voor je TD2? Ik zat te kijken naar deze Maar die van jou lijkt me ook wel erg mooi. Nadeel is dat je bij die van jou je telefoon er uit moet halen?

Nadeel van die waar ik naar kijk is dat er zo'n riemclip aan zit, dat hoeft van mij niet, neemt alleen maar ruimte in beslag.

Aangezien ik mijn phone net keurig netjes terug heb van htc na newtonringen ben ik ook op zoek naar een goede case.
Het hoesje welke jij aangeeft heb ik en ben er dik tevreden over (zie mijn review van 05/03 bij dit product).
Het eerst gelinkte hoesje lijkt iets compacter te zijn, maar deze biedt het meeste bescherming tegen krassen, maar er zit geen "hard plaatje" in, waardoor knikken nog steeds mogelijk lijkt.
Mijn collega heeft een dergelijk hoesje, maar daar schoof hij zo uit omdat het klittebandje niet vast zat (beschadigde telefoon!).
Kortom: wat mij betreft is de "krusell-orbit-flex" een aanrader.

Daarnaast: ik lees heel veel reacties van mensen die geen hoesje gebruiken en geen Newton-ringen hebben.
En wellicht krijgen die ze ook nooit (hopen maar).
Ik ben nou eens benieuwd of er mensen zijn die WEL een hoesje hebben en WEL Newton-ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Shodan schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:37:
[...]

Jup, ik heb dit hoesje en ben hier (ook, zoals ook die persoon boven mij ;) ) heel tevreden van. Ik had hem toevallig bij het rondwandelen in de winkelstraat in een goedkoop winkeltje gevonden en dus niet veel geld voor betaald en is toch degelijk materiaal, dus dat was ideaal. Inderdaad je moet de telefoon er uit halen om te gebruiken (maar dit is eenvoudig te doen via het lipje) en er zit eveneens geen hard plaatje in, maar het neemt helemaal niet veel plaats in en dat is bij mij ook een vereiste (moet vlot in de broekzak passen).
Ik heb ook naar die krusell gekeken, maar uiteindelijk voor die valenta gegaan. Ik vind persoonlijk dat je het mooie design van de telefoon niet moet wegsteken in een (naar mijn mening) lelijk hoesje, maar qua functionaliteit is het misschien wel beter dat je hem gewoon kan openklappen :)

Ik werk al een jaar met TD2 in combinatie met dit zakje en nog altijd geen newtonshit, dusja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Jullie hebben het allebei over een verschillend hoesje ;)

Pamtastic heeft de krussel-orbit-flex (edit: Ik kan je review niet vinden van het product?) /edit2: Ah je bedoelt op de coolblue site zelf!
FRD de Valenta

Ik twijfel nog sterk. Beiden hebben zo hun voordelen. Ik vind het ook "jammer" mijn mooie foon met zo'n hoesje te bekleden..

Ik ga denk ik gewoon eens langs pdashop (/smartphoneshop / coolblue....) in Eindhoven om te passen en meten.

Wat anders:

Paar posts geleden had ik wat nagevraagd over custom rom en Nederlands XT9 woordenboek. Ik heb inmiddels de Cheetah rom 3.3R (aangeklede versie, rus TopaT 1.5) geinstalleerd en deze is sowieso Nederlands en werkt perfect! Lekker snel. Batterij gaat nog hard, maar dat komt omdat ik uren en uren bezig ben met alles weer goed instellen op dat ding!

Sense 2.5 icm met de gouden tip van FRD: Cookies hometab is echt subliem! Echt handig dat je nu ontiechelijk veel links (ook favoriete internettabs) kwijt kan! Wat dat betreft voegt voor mij Sense 2.5 veel toe aan de gebruikers interface... Dan is het maar een beetje langzamer (wat ik trouwens best vind meevallen bij deze custom rom)

[ Voor 4% gewijzigd door Shodan op 06-04-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vraagje, in die nieuwe ROM, in hoeverre is de e-mail client veranderd? Want die is standaard eigenlijk niet werkbaar met die geanimeerde envelopjes, als je er dan 'in' gaat krijg je de Windows Mobile look te zien maar zelfs dan heb je van het onderwerp steeds maar een paar tekens, afzender wordt afgekapt etc. en het scollen in een bericht is vervelend.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-04-2010 16:19 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Draai alweer een tijdje de laatste HTC ROM, bevalt erg goed alleen kan ik de threaded SMS op geen manier uitzetten, de optie zoals beschreven voor Manilla 2.1 werkt niet meer met Sense 2.5. Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Berichten, instellingen, traditionele modus ?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Wellicht heeft iemand interesse in deze HTC; biedt de mijne namelijk tekoop aan.

V&A aangeboden: HTC Touch Diamond2 NL Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
EWK schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:59:
Berichten, instellingen, traditionele modus ?
Het kan soms zo simpel zijn... thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

bluecupra schreef op woensdag 07 april 2010 @ 07:49:
[...]

Het kan soms zo simpel zijn... thnx
Soms moet je het maar net weten :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik moet zeggen dat ik de radio (FM) niet heel goed vind vergeleken met mijn vorige GSM. Ik ben daarom nu al een paar dagen aan het zoeken hoe ik online radio kan streamen.
Ik heb eerst SPB radio geprobeerd, maar krijg steeds de melding dat de "verbinding niet is toegestaan". Gisteravond lukte het om een shoutcast bestand op mijn geheugenkaartje te zetten en die vervolgens in Coreplayer te openen, maar vandaag (op een andere lokatie) krijg ik in Coreplayer steeds de melding dat het "network not available is". Net weer thuis geprobeerd en nu doet hij het weer wel 8)7
Blokkeert Vodafone misschien een streaming bron, thuis pakt hij vermoed ik de WIFI verbinding ?
Iemand ervaringen met online radio luisteren ?

[ Voor 22% gewijzigd door MikoMission op 07-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nog steeds een vage bug, die heb ik hier in het begin (juli 2009) al eens gepost en HTC ervan op de hoogte gesteld, maar het is nog altijd niet opgelost. Als ik mijn Wifi adapter instel op vast IP adres, dan werkt DHCP niet meer als ik verbind met 3G. Dus instellingen > verbindingen > wifi > draadloze netwerken > IEEE 802.11b/g Compatible WiFi adapter. Die wordt volgens mij niet gebruikt bij 3G gebruik, maar toch zit het elkaar in de weg. Hij verbindt wel met 3G maar er kan geen data worden binnengehaald. Als ik die IP adres zut weghaal bij mijn eerdergenoemde Wifi adapter instellingen werkt het weer wel. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die een vast IP adres gebruikt op Wifi, hoe hebben jullie dat opgelost?

[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-04-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Shodan schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:18:
Sense 2.5 icm met de gouden tip van FRD: Cookies hometab is echt subliem! Echt handig dat je nu ontiechelijk veel links (ook favoriete internettabs) kwijt kan! Wat dat betreft voegt voor mij Sense 2.5 veel toe aan de gebruikers interface... Dan is het maar een beetje langzamer (wat ik trouwens best vind meevallen bij deze custom rom)
Nog misschien een extra tip: Advanced Home Tab 2.0, Dit is een uitbreiding zijn van de cookies home tab voor het toevoegen van de tasks (als je dit gebruikt natuurlijk :) ) en het zou ook de mogelijkheid om de klok en het weer te verkleinen. Het aanpassen van de standaardinstellingen moet wel via register gebeuren. Ik vind dit wel handig doordat ik die outlook taken wel nog veel gebruik.
Ik heb het dus geïnstalleerd en het is niet slecht, maar de snelheid verbeterd er wel niet echt mee :)

Edit: ik vind het nu wel een beetje druk met al die kalender afspraken die je niet kan verbergen (standaard nu altijd 5 afspraken, anders kon je ze weg-vegen tot 2 ofzo), en het horizontaal swipen naar de taken heeft maar een trage animatie, terugkeren naar de afspraken is wel snel. Nog even houden, maar misschien dat ik het toch weer deinstalleer :)

Edit2: Deinstalleren van deze addon zorgt er voor dat je homescreen niet meer goed werkt :s hmm..

[ Voor 21% gewijzigd door FRD op 09-04-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:32
Zojuist ook de laatste ROM upgrade gedaan en vooralsnog erg blij!
Eindelijk een fatsoenlijke manier om agenda items toe te voegen. Snelheid op het eerste gezicht zeker niet slechter dan de 1e 6.5 versie. Lijkt nu zelfs sneller, maar dat kan ik over een paar dagen pas zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/epfa5i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
FRD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:33:
[...]

Nog misschien een extra tip: Advanced Home Tab 2.0, Dit is een uitbreiding zijn van de cookies home tab voor het toevoegen van de tasks (als je dit gebruikt natuurlijk :) ) en het zou ook de mogelijkheid om de klok en het weer te verkleinen. Het aanpassen van de standaardinstellingen moet wel via register gebeuren. Ik vind dit wel handig doordat ik die outlook taken wel nog veel gebruik.
Ik heb het dus geïnstalleerd en het is niet slecht, maar de snelheid verbeterd er wel niet echt mee :)

Edit: ik vind het nu wel een beetje druk met al die kalender afspraken die je niet kan verbergen (standaard nu altijd 5 afspraken, anders kon je ze weg-vegen tot 2 ofzo), en het horizontaal swipen naar de taken heeft maar een trage animatie, terugkeren naar de afspraken is wel snel. Nog even houden, maar misschien dat ik het toch weer deinstalleer :)

Edit2: Deinstalleren van deze addon zorgt er voor dat je homescreen niet meer goed werkt :s hmm..
Aiai, je laatste posts lezende denk ik niet dat het zo goed is deze applicatie te gebruiken. Ik gebruik taken heel veel voor mijn werk, maar ik gebruik ook S2U2 waar ik dus snel kan zien wat voor taken ik moet doen.

Edit: Vreemd detail van de custom rom die ik nu gebruik (TopaT 1.5): Synchroniseren mbv activesync zorgt niet meer voor door server opgelegde restricties zoals locken na 30 minuten en encryptie!. Erg handig, want nu heb ik zelf de controle daar over!

[ Voor 23% gewijzigd door Shodan op 09-04-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik begin mij de laatste tijd steeds meer te ergeren aan de tekstinvoer. Ik gebruik gewoon het "standaard" telefoontoestenblok met T9 voor het typen van een smsje. Het lijkt wel alsof dat ding mij niet kan bijhouden ofzo. Op het scherm zie ik dat hij de input wel registreert (de knop licht even groot op), maar volgens wordt de actie niet doorgevoerd. Met name de spatie heeft er last van.

Iemand een suggestie voor een alternatief keyboard ofzo?

Weet iemand trouwens ook hoe je de haptic feedback uitzet in de laatste officiële rom van HTC? Het staat namelijk niet meer bij de invoerinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Shodan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:22:
[...]

Aiai, je laatste posts lezende denk ik niet dat het zo goed is deze applicatie te gebruiken. Ik gebruik taken heel veel voor mijn werk, maar ik gebruik ook S2U2 waar ik dus snel kan zien wat voor taken ik moet doen.

Edit: Vreemd detail van de custom rom die ik nu gebruik (TopaT 1.5): Synchroniseren mbv activesync zorgt niet meer voor door server opgelegde restricties zoals locken na 30 minuten en encryptie!. Erg handig, want nu heb ik zelf de controle daar over!
Ja, ik zou persoonlijk inderdaad deze takenlijst nog niet aanraden. Het werkt op zich wel goed, maar het deinstalleren geeft wel wat problemen (behalve als je een fervente flasher bent ;) maar ik denk dat het ook mogelijk zal zijn door cookies home tab te herinstalleren, ik heb nog geen tijd gehad dit in orde te brengen )
Het kan ook zijn dat ik iets verkeerd ingesteld heb, waarbij anderen misschien niet in problemen komen.
Ik gebruik ook S2U2 voor mijn taken, maar dacht dat deze advanced home tab misschien nog een mooie aanwinst was aan het geheel ;)

Edit:
Tjoekie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:47:

Ik heb geen ervaringen met andere toetsenborden, maar een voorbeeld waar ik wel soms iets van hoor is FingerKeyboard. Verder heb je nog betalende zoals deze van Resco en SPB. Er zijn er waarschijnlijk nog (eventueel gratis) waar ik nu niet aan denk.
Weet iemand trouwens ook hoe je de haptic feedback uitzet in de laatste officiële rom van HTC? Het staat namelijk niet meer bij de invoerinstellingen.
Dit is te vinden onder de instellingen tab in sense (de hele rechtse in mijn geval) en dan bij aanpassen (het bovenste menu) en dan 'trillingsfeedback' (het onderste menu). Bij mij is het dus in het nederlands maar de locatie zal hetzelfde zijn ;)

[ Voor 28% gewijzigd door FRD op 09-04-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Miyamoto schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:01:
Zojuist ook de laatste ROM upgrade gedaan en vooralsnog erg blij!
Eindelijk een fatsoenlijke manier om agenda items toe te voegen. Snelheid op het eerste gezicht zeker niet slechter dan de 1e 6.5 versie. Lijkt nu zelfs sneller, maar dat kan ik over een paar dagen pas zeggen.

[afbeelding]
Ziet er al beter uit inderdaad! Is de e-mail client ook veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Tjoekie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:47:
Ik begin mij de laatste tijd steeds meer te ergeren aan de tekstinvoer. Ik gebruik gewoon het "standaard" telefoontoestenblok met T9 voor het typen van een smsje. Het lijkt wel alsof dat ding mij niet kan bijhouden ofzo. Op het scherm zie ik dat hij de input wel registreert (de knop licht even groot op), maar volgens wordt de actie niet doorgevoerd. Met name de spatie heeft er last van.

EWK in "HTC Touch Diamond2 [part cinq]"

Edit, misschien wat voor de TS?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Ok, gaan we dit even proberen. Ik dacht alleen dat dit betrekking had op het laden van smsjes en niet op het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Heb je nog geen verschil ondervonden zonder die HtcRichEdit?
Gaat bvb het kopieren van tekst nog altijd (die 2 blokjes die je kan vastnemen om te selecteren als je lang vasthoud op tekst). Dit is eigenlijk het enige die ik zou kunnen vinden onder de noemer HtcRichEdit, en dan nog is het niet echt dat :P

[ Voor 3% gewijzigd door FRD op 09-04-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Tjoekie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:59:
[...]

Ok, gaan we dit even proberen. Ik dacht alleen dat dit betrekking had op het laden van smsjes en niet op het typen.
Zie:
Edit: Heb iig een tweak gevonden zodat het smsen neit meer laggt :).
:)
FRD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:03:
[...]

Heb je nog geen verschil ondervonden zonder die HtcRichEdit?
Gaat bvb het kopieren van tekst nog altijd (die 2 blokjes die je kan vastnemen om te selecteren als je lang vasthoud op tekst). Dit is eigenlijk het enige die ik zou kunnen vinden onder de noemer HtcRichEdit, en dan nog is het niet echt dat :P
Check, werkt nog!

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 09-04-2010 16:14 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Laatst online: 21:32
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:53:
[...]
Ziet er al beter uit inderdaad! Is de e-mail client ook veranderd?
Het scherm om een e-mail op te stellen is ongewijzigd.
Wel is de "envelop" weggehaald: http://i44.tinypic.com/14imuk4.png
E-mail zelf: http://i43.tinypic.com/k9t0lf.png
Als ik daarna op "To" klik: http://i44.tinypic.com/2nbfup4.png
Ik kan me niet herinneren dat deze opties ook in de vorige versie zaten, maar kan me vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Ik heb met PHM RegEdit geprobeerd om dit toe te passen, maar ik kan die hele key niet vinden 8)7 . Ik draai cheetah 3.5 trouwens. Weet niet of dat laatste nog wat uit maakt.....

Nevermind, iets beter zoeken de volgende keer. Mijn probleem blijft trouwens. De spatie wordt pas veel te laat geregistreerd. Alle woorden worden aan elkaar geplakt en vervolgens komen alle spaties pas aan het einde van de zin. Dan krijg je dus dit: "Ikkomwatlater,beginmaarvast ." Ontzettend irritant, ik sta zelfs op het punt om het ding maar weg te doen.

Wie o wie heeft de gouden tip?

[ Voor 33% gewijzigd door Tjoekie op 11-04-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook erg veel last van de vertraging zoals hierboven beschreven. Is gewoon niet leuk meer om een smsje te typen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46
Ik draaide al een tijdje Dutty's HG06, maar merkte de laatste tijd dat smsjes af en toe niet of veel later verstuurd werden. Ze stonden dan wel in sent items, dus niet echt betrouwbaar.. (aan KPN zal het niet liggen neem ik aan).
Dus vandaag de nieuwste HG10 er maar eens op gezet, kijken of die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
MikoMission schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:31:
Ik moet zeggen dat ik de radio (FM) niet heel goed vind vergeleken met mijn vorige GSM. Ik ben daarom nu al een paar dagen aan het zoeken hoe ik online radio kan streamen.
Ik heb eerst SPB radio geprobeerd, maar krijg steeds de melding dat de "verbinding niet is toegestaan". Gisteravond lukte het om een shoutcast bestand op mijn geheugenkaartje te zetten en die vervolgens in Coreplayer te openen, maar vandaag (op een andere lokatie) krijg ik in Coreplayer steeds de melding dat het "network not available is". Net weer thuis geprobeerd en nu doet hij het weer wel 8)7
Blokkeert Vodafone misschien een streaming bron, thuis pakt hij vermoed ik de WIFI verbinding ?
Iemand ervaringen met online radio luisteren ?
Niemand met een reactie op deze vraag, want ik ben ook wel benieuwd naar een goede manier om online radio te luisteren op mn TD2. Op mijn oude Nokia had ik de tunin.fm player en die vond ik erg prettig werken, maar dit heb je niet voor WM en ik heb nog geen goed alternatief gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:19
Tjoekie schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:39:
Nevermind, iets beter zoeken de volgende keer. Mijn probleem blijft trouwens. De spatie wordt pas veel te laat geregistreerd. Alle woorden worden aan elkaar geplakt en vervolgens komen alle spaties pas aan het einde van de zin. Dan krijg je dus dit: "Ikkomwatlater,beginmaarvast ." Ontzettend irritant, ik sta zelfs op het punt om het ding maar weg te doen.
Volgens mij ligt dat aan de T9 invoer. Als je een maal op de spatie drukt kiest hij het woord dat groen geselecteerd staat in de T9 suggesties. Als je dan nog eens op de spatie drukt voegt hij pas een spatie toe.

Ik heb het idee dat dit beter werkte in vorige (officiele) ROM's, want ik merkte het probleem ook al op in de nieuwste ROM. Ik weet niet of er nog wat aan te passen is ergens in de instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:39:
Ik draaide al een tijdje Dutty's HG06, maar merkte de laatste tijd dat smsjes af en toe niet of veel later verstuurd werden. Ze stonden dan wel in sent items, dus niet echt betrouwbaar.. (aan KPN zal het niet liggen neem ik aan).
Dus vandaag de nieuwste HG10 er maar eens op gezet, kijken of die bevalt.
Ik had daar ook last van dat met deze rom smsjes niet verstuurd werden...erg irritant dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Mottebelke schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:15:
[...]

Volgens mij ligt dat aan de T9 invoer. Als je een maal op de spatie drukt kiest hij het woord dat groen geselecteerd staat in de T9 suggesties. Als je dan nog eens op de spatie drukt voegt hij pas een spatie toe.

Ik heb het idee dat dit beter werkte in vorige (officiele) ROM's, want ik merkte het probleem ook al op in de nieuwste ROM. Ik weet niet of er nog wat aan te passen is ergens in de instellingen...
Betekent dit dat als je niets wilt weten van T9 en nog gewoon op de ouderwetse manier je smsjes typt, dat je dan geen problemen hebt met spaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Mottebelke schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:15:
[...]

Ik heb je suggestie even geprobeerd, met 2x een spatie, maar dan voegt hij automatisch een punt in na elk woord en vervolgens een spatie. Het probleem is ook niet dat de spaties niet geregistreerd worden, maar pas veel te laat. Alle woorden worden aan elkaar geplakt en aan het einde van elke zin worden dan nog eens 6 spaties ingevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Zo, mijn TD2 is terug van weggeweest, met de nieuwste ROM erop.

Aangezien ik tevreden was met de oude 6.5 ROM heb ik die meteen teruggezet.

Ik heb idd een compleet nieuw toestel gekregen, net zoals eerder hier gezegd. Hopelijk gaat deze niet weer in 3-4 maanden kaduuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

djidee schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:30:
Na een harde reset voor de 3e keer 2 dagen geleden is de telefoon stabiel... Met nog steeds de nieuwe rom... Direct na het flashen wederom een harde reset doen helpt wellicht.. Batterij leek even snel leeg te gaan (dag 1), maar nu is hij eigenlijk net zo als voorheen... Soms reageert hij nog wat traag, maar echt langzamer dan voorheen: Nee... Wat me wel opvalt is dat apps (trackr en flitsnav in elk geval) vlotter opstarten.

Wel nog 1 bug denk ik (waarvan ik hoop dat iemand die hier kan bevestigen): Ik kan in de twittertab en mails geen hoofdletters meer typen... Caps aan, of losse hoofdletter en hij maakt er alsnog normale letters van. Bij sms'jes en agendaitems gaat het wel goed 8)7
Helaas, na vanmiddag een berichtje te willen posten middels de twittertab is sense weer hopeloos van slag en komt die niet meer op... Toch maar eens zoeken bij xda of er mogelijkheden zijn om die sense terug naar basics te krijgen zonder een hard reset uit te moeten voeren... Rom bevalt me verder namelijk prima inmiddels... Incident bij htc mbt de vastlopende sense laag rondom de twitter tab schiet ook niet op

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Wow, een update van de Cookies Home Tab mod (1.7) en er zijn toch verschillende mooie toevoegingen zoals de notification bar, grote customization, homescreen items naar lockscreen (zal ik toch wel even proberen ipv S2U2, alhoewel ik weel tevreden ben van die laatste :) ) en nog veel meer!
Iedereen met de laatste sense moet deze zeker eens proberen! ;)
Ik ga straks ook allesinds updaten van mn cookie home tab 1.6 naar deze 1.7 ;)
Ik vraag me wel af wat het zal doen met de snelheid, maar het onderstaande filmpje is gemaakt met een TP2 waarbij de snelheid heel goed is en deze heeft dezelfde hardware als de onze, dus dat moet wel gaan denk ik :)

http://pocketnow.com/twea...-sense-25-home-tab-mod-17

Disclaimer: Het kan zijn dat bij het terug deinstalleren (wat je waarschijnlijk niet zult doen ;) ), je sense home tab niet meer werkt als tevoren. Ik had het meegemaakt van een 'onofficiele' uitbreiding van deze cookie mod waarbij de agenda afspraken en de snelkoppelingen niet meer zichtbaar waren. (ok, het was een uitbreiding van die mod, dus het kan goed zijn dat het deinstalleren cookies mod wel goed werkt, heb ik niet getest). Een herflashing is wel vlug gebeurd :)

Edit: Ik merkte juist dat je de vorige versie moet deinstalleren voor je de volgende er kan op zetten en na dit gedaan te hebben merk ik dat er totaal geen problemen zijn na het deinstalleren, alles werkt weer exact als voor het installeren van Cookies Home Tab, dus er zijn totaal geen redenen dit niet te testen :P

Edit2: Het werkt echt extreem vlot! heel int begin (ik spreek over de 1e seconden) waren er een paar haperingen maar sindsdien heb ik amper een schokje in de animaties gezien!
Het customizen is echt naar een heel nieuwe level gegaan! zoveel dat je kunt instellen en zelf plaatsen enz :)

[ Voor 37% gewijzigd door FRD op 14-04-2010 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Weet iemand hoe je die Facebook koppeling uit het startmenu kunt knallen? Ik gebruik nooit Facebook en het zit me in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Laatst online: 18-08 22:49
SamPatterson schreef op woensdag 14 april 2010 @ 02:52:
Weet iemand hoe je die Facebook koppeling uit het startmenu kunt knallen? Ik gebruik nooit Facebook en het zit me in de weg.
Verkenner--> windows--> programma's

(volgens mij is het programma's of startup, moet je maar even kijken)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
FRD schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:48:
Wow, een update van de Cookies Home Tab mod (1.7) en er zijn toch verschillende mooie toevoegingen zoals de notification bar, grote customization, homescreen items naar lockscreen (zal ik toch wel even proberen ipv S2U2, alhoewel ik weel tevreden ben van die laatste :) ) en nog veel meer!
Iedereen met de laatste sense moet deze zeker eens proberen! ;)
Ik ga straks ook allesinds updaten van mn cookie home tab 1.6 naar deze 1.7 ;)
Ik vraag me wel af wat het zal doen met de snelheid, maar het onderstaande filmpje is gemaakt met een TP2 waarbij de snelheid heel goed is en deze heeft dezelfde hardware als de onze, dus dat moet wel gaan denk ik :)

http://pocketnow.com/twea...-sense-25-home-tab-mod-17

Disclaimer: Het kan zijn dat bij het terug deinstalleren (wat je waarschijnlijk niet zult doen ;) ), je sense home tab niet meer werkt als tevoren. Ik had het meegemaakt van een 'onofficiele' uitbreiding van deze cookie mod waarbij de agenda afspraken en de snelkoppelingen niet meer zichtbaar waren. (ok, het was een uitbreiding van die mod, dus het kan goed zijn dat het deinstalleren cookies mod wel goed werkt, heb ik niet getest). Een herflashing is wel vlug gebeurd :)

Edit: Ik merkte juist dat je de vorige versie moet deinstalleren voor je de volgende er kan op zetten en na dit gedaan te hebben merk ik dat er totaal geen problemen zijn na het deinstalleren, alles werkt weer exact als voor het installeren van Cookies Home Tab, dus er zijn totaal geen redenen dit niet te testen :P

Edit2: Het werkt echt extreem vlot! heel int begin (ik spreek over de 1e seconden) waren er een paar haperingen maar sindsdien heb ik amper een schokje in de animaties gezien!
Het customizen is echt naar een heel nieuwe level gegaan! zoveel dat je kunt instellen en zelf plaatsen enz :)
Klinkt interessant! Ga ik zeker proberen, maar ik ga misschien eerst een nieuwe custom rom installeren. Ik heb een probleem met mijn huidige (TopaT1.5 = cheetah 3.3). Activesync synchroniseert niet meer uit zich zelf! Ik moet hem zelf eerst opgestart en ge-exit hebben om te laten werken :? Ik gebruik daarnaast cleanram om 's nachts mijn geheugen leeg te maken, maar ik denk dat die daarna de boel weer vernaggeld! Ik heb geen idee hoe ik activesync op de exclusion lijst kan zetten... Beetje vreemd probleem weer, op xda weten ze er ook geen raad mee.

Ik ga nu de nieuwste versie van de TopaT (1.7) er op zetten. Zal ik weer wat uren zoet zijn met alles weer instellen zoals ik dat wil!

Edit: Gebruik je trouwens de laatste versie van S2U2? Deze heeft ook weer wat handigheidjes. Je kan nu notificaties viewen of dismissen met een schuifbalk! naar links is view, naar rechts dismiss. Erg handig, bij de vorige versie kon je alleen dismissen door op de notificatie een tijdje te drukken en als je je telefoon in je broekzak draagt werkt dat natuurlijk niet!

[ Voor 6% gewijzigd door Shodan op 14-04-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Shodan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:50:
[...]

Klinkt interessant! Ga ik zeker proberen, maar ik ga misschien eerst een nieuwe custom rom installeren. Ik heb een probleem met mijn huidige (TopaT1.5 = cheetah 3.3). Activesync synchroniseert niet meer uit zich zelf! Ik moet hem zelf eerst opgestart en ge-exit hebben om te laten werken :? Ik gebruik daarnaast cleanram om 's nachts mijn geheugen leeg te maken, maar ik denk dat die daarna de boel weer vernaggeld! Ik heb geen idee hoe ik activesync op de exclusion lijst kan zetten... Beetje vreemd probleem weer, op xda weten ze er ook geen raad mee.

Ik ga nu de nieuwste versie van de TopaT (1.7) er op zetten. Zal ik weer wat uren zoet zijn met alles weer instellen zoals ik dat wil!
Ik gebruikte ook al een paar maand Cheetah 3.2r (die normaal identiek is aan TopaT, maar dan met minder features ofzo, al weet ik niet echt wat er minder aan is), maar door het niet meer werken van mijn home tab een eindje terug heb ik deze nu geupgrade naar Cheetah 3.5 (de laatste versie, het was ook eens nodig, hoe durf ik 3 versies achter zitten ;) )
Ik ben wel tevreden van deze Cheetah 3.5, werkt snel, maar het kan zijn dat TopaT ook goed werkt, heb ik geen ervaring mee :)
Dit ActiveSync probleem heb ik niet direct opgemerkt (niet in oude, niet in recente versie), wel vreemd.
Een cleanram programma gebruik ik ook niet, alhoewel ik het wel overwogen heb maar ik herstart mijn gsm wel geregeld eens dus dan wordt hij ook gecleant.
Edit: Gebruik je trouwens de laatste versie van S2U2? Deze heeft ook weer wat handigheidjes. Je kan nu notificaties viewen of dismissen met een schuifbalk! naar links is view, naar rechts dismiss. Erg handig, bij de vorige versie kon je alleen dismissen door op de notificatie een tijdje te drukken en als je je telefoon in je broekzak draagt werkt dat natuurlijk niet!
Ja inderdaad! De laatste S2U2 versie had inderdaad ook verschillende goede verbeteringen (zoals die dismiss inderdaad, handig bij de wekker ook ;) ) en sinds kort gebruik ik deze in combinatie met S2P (waar ik in mijn vorige reactie niet direct aan gedacht had), dus ik ben nog niet overgestapt naar de CHT-lock versie :)
Misschien dat ik dit later eens zal doen bij een volgende flashing of als ik verandering nodig heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
willem1509 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:09:
[...]

Verkenner--> windows--> programma's

(volgens mij is het programma's of startup, moet je maar even kijken)

Succes
Dank je wel. Hij zat in Windows\Startmenu. Ik kon hem met Resco eerst niet zien, maar realiseerde me later pas dat bepaalde bestanden nog verborgen waren. Met de gewone verkenner was ie gekgenoeg wel zichtbaar.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem dat Drive mapping in Resco explorer niet werkt? (Ben ik misschien de enige?). Hij ziet de computers en de schijven wel. Dan vraagt ie om een wachtwoord (geen ww nodig) en vervolgens gebeurt er niets. Erg frustrerend, want dit was een van de hoogtepunten in W6.1

En weet iemand ook of HTC Footprints los te installeren is? Op xda iets gevonden, maar die doet niets. Oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Weet iemand trouwens hoe je in WinMo 6.5 het "telefoondruktoets" geluid uit kan zetten? Vroegah zat er gewoon bij instellingen / geluiden een vinkje hiervoor die je uit kon zetten, maar ik kan het nergens meer vinden!

Edit: Al gevonden, staat bij persoonlijke instellingen / telefoon. Waarom kan dit niet gewoon bij geluidsinstellingen?,,,,,

[ Voor 22% gewijzigd door Shodan op 15-04-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

Shodan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:53:
Weet iemand trouwens hoe je in WinMo 6.5 het "telefoondruktoets" geluid uit kan zetten? Vroegah zat er gewoon bij instellingen / geluiden een vinkje hiervoor die je uit kon zetten, maar ik kan het nergens meer vinden!
Instellingen menu -> Menu -> Meer -> Geluiden en Meldingen en daar schermtikken uit zetten, moet via wm6.5 zelf dus, zit volgens mij niet ergens in de sense
edit: Oh, de toetsen zelf, die zit ergens anders ook idd... Allemaal ook zo logisch opgebouwd 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door djidee op 15-04-2010 09:01 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:55
hansieb112 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Precies hetzelfde probleem! Toestel van mij is 9 maand oud.
Gister naar Primafoon winkel gebracht en hij is opgestuurd naar de reparateur.

Bij mij is het gemeld als "olievlek" :9
Goed nieuws, na 2.5 week is het toestel weer terug _/-\o_ (Afgeleverd bij de Hi/Primafoon winkel)

Ander imei nummer en het toestel ziet er als nieuw uit. Binnenwerk lijkt al wel een beetje gebruikt, maar de buitenkant behuizing + scherm zijn wel nieuw.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-H3E7ZVBP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-3RGBK4CH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-JNTEZ4A6.jpg

Ook staat er een volgens mij een vrij nieuwe rom op.

Manila-versie: 2.5.20113030.0
Rom 2.53.404.3 (76952) NLD
Radio 4.49.25.91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
djidee schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:59:
[...]

Instellingen menu -> Menu -> Meer -> Geluiden en Meldingen en daar schermtikken uit zetten, moet via wm6.5 zelf dus, zit volgens mij niet ergens in de sense
edit: Oh, de toetsen zelf, die zit ergens anders ook idd... Allemaal ook zo logisch opgebouwd 8)7
Helaas werkt dat bij mij ook niet....

Heeft er misschien een tip voor een snelle rom? Maar wel eentje waarbij ik niet op bijvoorbeeld grafische zaken moet inleveren. Want sinds mijn update naar Winmo 6.5 is dat ding niet meer vooruit te branden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Krivas schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:44:
[...]

Helaas werkt dat bij mij ook niet....

Heeft er misschien een tip voor een snelle rom? Maar wel eentje waarbij ik niet op bijvoorbeeld grafische zaken moet inleveren. Want sinds mijn update naar Winmo 6.5 is dat ding niet meer vooruit te branden :(
Als je je geluid uit wilt zetten van toets tonen moet je het volgende doen: windows mobile instellingen (kan ook via instellingen / menu / meer) dan naar persoonlijk en dan telefoon. Daar kies je bij telefoon: toetsenblok: uit! Tada! (althans bij mij ;)...)

Als je een snelle rom wilt zou je de cheetah rom kunnen nemen. inmiddels is daar een versie 3.5 van. Ik gebruik zelf de TopaT rom. Dit is de meer aangeklede versie, maar eigenlijk weet ik niet echt wat de verschillen precies zijn.

Cheetah is van nederlandse makelij en dus ook in de Nederlandsche taal.
Deze rom staat er om bekend zeer snel (voor wiMo 6.5) te zijn. Zeker het proberen waard

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Shodan schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:01:
[...]

Als je je geluid uit wilt zetten van toets tonen moet je het volgende doen: windows mobile instellingen (kan ook via instellingen / menu / meer) dan naar persoonlijk en dan telefoon. Daar kies je bij telefoon: toetsenblok: uit! Tada! (althans bij mij ;)...)

Als je een snelle rom wilt zou je de cheetah rom kunnen nemen. inmiddels is daar een versie 3.5 van. Ik gebruik zelf de TopaT rom. Dit is de meer aangeklede versie, maar eigenlijk weet ik niet echt wat de verschillen precies zijn.

Cheetah is van nederlandse makelij en dus ook in de Nederlandsche taal.
Deze rom staat er om bekend zeer snel (voor wiMo 6.5) te zijn. Zeker het proberen waard

Succes ermee!
Dat kan ik bevestigen. Ik draai sinds een tijdje Cheetah en de snelheidswinst vergeleken met de stock rom van HTC is aanzienlijk. Verder zitten alle grafische geintjes, zo ver ik kan zien, er gewoon in. En als extra pluspunt houdt mijn batterij het ook nog ca. 50% langer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Tjoekie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:22:
[...]

Dat kan ik bevestigen. Ik draai sinds een tijdje Cheetah en de snelheidswinst vergeleken met de stock rom van HTC is aanzienlijk. Verder zitten alle grafische geintjes, zo ver ik kan zien, er gewoon in. En als extra pluspunt houdt mijn batterij het ook nog ca. 50% langer vol.
Het geluid uitzetten van het toetsenbord is gelukt :)

Maar als die rom zo snel is, waar zit dan het verschil? Grafisch gelijk, gebruikersmogelijkheden gelijk...? Goed, waar haal ik die rom ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Krivas schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:57:
[...]

Het geluid uitzetten van het toetsenbord is gelukt :)

Maar als die rom zo snel is, waar zit dan het verschil? Grafisch gelijk, gebruikersmogelijkheden gelijk...? Goed, waar haal ik die rom ?? :)
Ik heb geen idee waar het verschil in zit. Ik vermoed dat er heel veel zooi die HTC standaard op de achtergrond laat draaien gewoon uitgeschakeld is. Maar zo veel verstand heb ik er ook niet van. Je kunt hem downloaden op het forum van XDA. Daar staan ook instructies over het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-07 11:15

Erv

Tjoekie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:57:
[...]
Ik heb je suggestie even geprobeerd, met 2x een spatie, maar dan voegt hij automatisch een punt in na elk woord en vervolgens een spatie. Het probleem is ook niet dat de spaties niet geregistreerd worden, maar pas veel te laat. Alle woorden worden aan elkaar geplakt en aan het einde van elke zin worden dan nog eens 6 spaties ingevoegd.
Ik heb hier in feite hetzelfde probleem: vooral wanneer ik een vraagteken of uitroepteken wil invoegen, blijft de telefoon hangen. Ik denk dat dit door Newton ringen komt, omdat hij dan 'voelt' dat er op het scherm gedrukt wordt. Wanneer je over het hele scherm wrijft, doet hij het weer goed. Erg vervelend, inderdaad..
------------------------------------
Vastlopen ed:
Ik heb Cheetah 3.4 erop staan. Met alle Roms met Sense 2.5 heb ik problemen dat hij telkens vastloopt of even niet meer reageert. Daarom heb ik Sense uitgezet en heb er nu SPB mobile Shell 3.5 op staan. Dit is ideaal voor mij; erg snel (totaal 40% geheugen in gebruik na opstarten). Verder goed te customizen.
Sense vind ik nog steeds mooi, maar dit is zo veel stabieler en sneller, dat ik voorlopig niet meer terug ga..
Trage sms:
Hier had ik ook last van, met name omdat ik van 1 persoon veel smsjes heb en wil bewaren. Hierom heb ik de Zenyee Disable HTC Messaging 1.2.CAB geinstalleerd, zodat je de standaard Windows Mobile SMS heb. Werkt goed, snel, no-nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Trage sms:
Hier had ik ook last van, met name omdat ik van 1 persoon veel smsjes heb en wil bewaren. Hierom heb ik de Zenyee Disable HTC Messaging 1.2.CAB geinstalleerd, zodat je de standaard Windows Mobile SMS heb. Werkt goed, snel, no-nonsense.
[/quote]

Ik heb hier ook last van gehad.. als je de standaard windows mobile sms gebruikt ziet er een beetje duf uit.. als je het mooier wilt maken, moet je eens zoeken naar sms skins astronaut.. is wel grappig!

Oh verder met spb mobile heb je ook veel leuke en mooie thema's.. moet je daar ook maar even naar kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cL_
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-07 01:18

cL_

Ik heb enkele contacten opgeslagen van het telefoongeheugen op de simkaart (om even een andere telefoon te gebruiken). Nu heeft hij echter automatisch alle berichten aan die contacten ook gekoppeld aan het sim-contact ipv. het telefooncontact. Kan ik die berichten terug koppelen aan het telefooncontact ipv. het sim-contact?

Ik gebruik de Holy Grail R6 ROM met Sense 2.5.

[edit]
Probleem opgelost door het sim-contact op te slaan op de telefoon (waarbij ik dus een 2de telefooncontact krijg met dezelfde naam) en daarna die 2de telefooncontact gewoon te verwijderen. Nu zijn de sms'en weer bij de oorspronkelijke telefooncontact terechtgekomen. Hij koppelt dus de berichten aan de laatst toegevoegde contact met dat bepaald telefoonnummer.

[ Voor 33% gewijzigd door cL_ op 19-04-2010 23:23 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:18
Vandaag me TD2 laten vallen, scherm helemaal gebarsten, heb hem nu uit elkaar, maar moet nu een nieuw schermpje kopen voor vervanging.
Weet iemand of er een nederlandse winkel is waar je dat kan kopen? Vind ze tot nu toe alleen maar op ebay.de, vanuit china (met een leveringstijd van 21 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansieb112 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:23:
[...]

Goed nieuws, na 2.5 week is het toestel weer terug _/-\o_ (Afgeleverd bij de Hi/Primafoon winkel)

Ook staat er een volgens mij een vrij nieuwe rom op.

Manila-versie: 2.5.20113030.0
Rom 2.53.404.3 (76952) NLD
Radio 4.49.25.91
Releasedatum: 2010-03-18
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=2&dl_id=912
ROM version:

France:2.53.406.4 ;Nordic:2.53.409.3 ;WWE:2.53.405.5 ;Italy:2.53.408.3 ;Protugal:2.53.410.3 ;Denmark:2.53.403.5 ;

Nederland:2.53.404.3 ;Germany:2.53.407.6 ;Spain:2.53.412.3 ;Greek:2.53.482.4 ;Sweden:2.53.413.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-07 21:15
Hoihoi, Kan iemand mij helpen hoe ik de emails in mijn inbox kan laten staan (GMail). Nu haaltie alles weg als het is gelezen na een paar dagen.
Vroeger kon je dan gewoon via options je gmail accoutn aanklikken en daar aangeven hoelang hij het moest bewaren. Nu zit dat er niet meer en ik kan het nergens anders vinden. Gek wordt ik van die nieuwe sense!

Help!

dank
jn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:17
Ik weet niet of iemand het al opgevallen was, maar op XDA staat een nieuwe Android-build voor de Topaz. Je moet uit dat draadje de build uit de TS met MOD-EDIT downloaden.

Ikzelf heb hem nog niet geprobeerd, maar ga dat vanavond zeker doen :Y)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Matis schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:59:
Ik weet niet of iemand het al opgevallen was, maar op XDA staat een nieuwe Android-build voor de Topaz. Je moet uit dat draadje de build uit de TS met MOD-EDIT downloaden.

Ikzelf heb hem nog niet geprobeerd, maar ga dat vanavond zeker doen :Y)
Ja ik zinspeelde al een poosje om android te gaan proberen, mooie gelegenheid om het er maar eens van te laten komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Potverdorie, zojuist Android op mijn HTC gedraaid. Wat werkt dat lekker out-of-the-box. Helaas kan ik alleen wifi niet starten, waardoor ik verplicht ben om over GPRS te *surfen*. Dat gaat nogal traag, maar het werkt wel :)

Daarnaast is er ook een hoop verbeterd op het vlak van IO met bijvoorbeeld de SDkaart en het geluid werkt (in de meeste gevallen) ook beter.

Het is bijna het overstappen waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Is het installeren van de Android lastig om te doen en maak je gebruik van de dualboot? (ben eigenlijk ook wel heel benieuwd maar beetje afwachtend..) En kun je dan trouwens ook extra Android programma's erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Retir schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:09:
Is het installeren van de Android lastig om te doen en maak je gebruik van de dualboot? (ben eigenlijk ook wel heel benieuwd maar beetje afwachtend..) En kun je dan trouwens ook extra Android programma's erop zetten?
Android hoef je niet te installeren, je voert gewoon haret.exe uit vanuit Windows en Android wordt gestart. Hij gebruikt een folder op je SDkaart als *root* en van daaruit wordt alles gestart. Ben je Android beu, dan reboot je je telefoon en Windows start weer.

Dualboot is in zekere zin niet nodig, tenzij je na een reboot direct Android wil laden, dan zou je kunnen overwegen om Gen.Y DualBOOT te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Is het ook mogelijk om de standaard map, waar bestanden worden opgeslagen als je een bestand via bluetooth binnenkrijgt, te wijzigen? Via de telefooninstellingen zelf kan ik dit niet vinden en ook via de advanced config tool kan ik juist dit niet wijzigen. Wel andere voorkeuren zoals downloads via internet etc. Zie ik iets over het hoofd? Mijn telefoon geheugen staat redelijk vol dus als ik een bestandje via bluetooth binnenkrijg, krijg ik na dat deze binnen is gekomen nog eens de vraag: 'wilt u dit bestand naar uw apparaat opslaan?' oid. Alleen de keuze ja of nee en daar schiet ik dus niets mee op.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:05
Gisteren ook maar weer een poging gedaan om Android te draaien op mn Diamond II.
Al veel verbeterd tegenover de oudere versies, maar “simpele” zaken zoals geluid (beltonen e.d) werken helaas nog niet. Ook de snelheid valt wat tegen.

Nog maar even wachten op een nieuwere versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Mensen, ik heb de nieuwe officiele 2.53 rom erop staan, maar weet iemand een oplossing voor de batterij die echt binnen 1 dag leeg is????

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Zijn er nog andere oplossingen behalve je batt caliberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:23:
Hey Mensen, ik heb de nieuwe officiele 2.53 rom erop staan, maar weet iemand een oplossing voor de batterij die echt binnen 1 dag leeg is????

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Zijn er nog andere oplossingen behalve je batt caliberen??
Een alternatieve rom van XDA plukken. De meeste builds daar hebben een betere batterijduur dan de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ik heb sinds woensdag de 6.1 stock rom erop staan, en die is snel! Zeker vergeleken met die nieuwste rom.

Batterijduur is zo'n 2 (bij intensief gebruik) tot 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:23:

Ik zou eens kijken naar een ROM van Dutty's of NaTHAO. Die zijn wel lekker snel en duren lang met batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendridevries
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 07:14
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een Touch Diamond 2. Alles werkt prima :9~
Alleen er is één ding wat mij irriteerd. Tijdens het bellen raak ik met mijn oor/wang het touchscreen aan. Waardoor er allemaal dingen gebeuren. Nou weet ik dat dit bij andere modellen uitgeschakeld kan worden. Mijn vraag is; waar vind ik dit bij mijn toestel?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCoZ
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 15:23
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje mijn Touch Diamond 2 met Windows Mobile 6.5 Professional
alleen vertoont hij bij mij nog een aantal fouten, zoals
- Sommige hele mappen met liedjes vindt hij niet, of maar 1 liedje(de liedjes doen het allemaal op zowel mijn laptop als desktop en zijn allemaal MP3)
- 2-3minuten wachten tot ik van bijv. Contacts terug naar het menu ga
- de batterij is heel snel leeg, 1 dag, hooguit.
is er ergens al een bugfix of iets of weet iemand een oplossing?
En is er ook nog een mogelijkheid om het multitask pulldown menu van 6.1 terug te krijgen want om nu te multi tasken moet ik naar task manager.

Groeten,

ps. Hendridevries, als je aan het bellen bent kan je lockscreen doen, dan blijft ie doorbellen maar kan je niks aanraken(bij mij althans)

<insert deep quote here>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
hendridevries schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:18:
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een Touch Diamond 2. Alles werkt prima :9~
Alleen er is één ding wat mij irriteerd. Tijdens het bellen raak ik met mijn oor/wang het touchscreen aan. Waardoor er allemaal dingen gebeuren. Nou weet ik dat dit bij andere modellen uitgeschakeld kan worden. Mijn vraag is; waar vind ik dit bij mijn toestel?

Greetz
Gebruik InCall Screen Tweak.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=488991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pamtastic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2022
Ik ben op zoek naar een overzicht van de meeste registry-settings.
Bijvoorbeeld hoe ik de opstart-tune uit zet.
Het is niet moeilijk om te googlen op de diverse instellingen, want de meeste zaken zijn overal al eens genoemd, maar ik ben erg lui aangelegd en heb zulke dingen graag in 1 overzicht.
Daarnaast helpt zo'n overzicht ten eerste om je toestel nog beter te leren kennen, maar daarnaast kun je er zaken uit halen waar je nooit aan gedacht hebt, maar als je het leest verschrikkelijk handig uit kunnen komen.
Wie weet?
En is het er niet. dan blijf ik trouw googlen, maar "gemak dient de mens".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook beltonen of zelfgemaakte tonen gebruiken als alarm/wekker? Kan alleen maar die gare piep geluidjes selecteren als alarm en dat is best kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
laat maar, niet goed gelezen

[ Voor 89% gewijzigd door LameDog op 26-04-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:33:
Kan ik ook beltonen of zelfgemaakte tonen gebruiken als alarm/wekker? Kan alleen maar die gare piep geluidjes selecteren als alarm en dat is best kut.
yeah dat kan..

Gewoon even je zelfgemaakte toon in de map WINDOWS zetten via de verkenner op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Jawel hoor.. Zo enthousiast ik was dat er geen newtonringen bij mijn TD2 waren...... van 't weekend had ik ze. Lagen blijven op elkaar plakken bij aanraken en uiteindelijk een grote vierkante olievlek. Apparaat is volgende week precies een jaar oud.

Gisterenavond ding maar teruggebracht naar Belcompany. 2 jaar garantie dus wordt mooi weer gemaakt. Wel even twee weken wachten blegh.... Weer met mijn oude Touch Dual aan de slag... dat is wel even wennen. Mis mijn TD2 nu al.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Matis schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:48:
[...]

Android hoef je niet te installeren, je voert gewoon haret.exe uit vanuit Windows en Android wordt gestart. Hij gebruikt een folder op je SDkaart als *root* en van daaruit wordt alles gestart. Ben je Android beu, dan reboot je je telefoon en Windows start weer.

Dualboot is in zekere zin niet nodig, tenzij je na een reboot direct Android wil laden, dan zou je kunnen overwegen om Gen.Y DualBOOT te installeren.
Ik had dit geprobeerd en Android startte ook netjes op. Zag er leuk uit! Maar nu ik de telefoon rebootte kon ik Android niet meer opstarten en nu werken zelfs mn progs niet meer zoals Total Commander, Diamond Tweak, TomTom etc. De standaard progs werken wel maar alles wat ik zelf heb geinstalleerd is corrupt geworden ofzo (kan toepassing niet starten , component niet gevonden)...Komt dit door het opstarten van Android? Is dit te herstellen?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Android ook geprobeerd, maar als ik haret.exe opstart, zie ik nog net een venster met linux een reboot boodchap. Het toestel boot dan opnieuw, maar wel in Windows?? Enig idee?
P.E.No.1 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:34:
[...]

Ik had dit geprobeerd en Android startte ook netjes op. Zag er leuk uit! Maar nu ik de telefoon rebootte kon ik Android niet meer opstarten en nu werken zelfs mn progs niet meer zoals Total Commander, Diamond Tweak, TomTom etc. De standaard progs werken wel maar alles wat ik zelf heb geinstalleerd is corrupt geworden ofzo (kan toepassing niet starten , component niet gevonden)...Komt dit door het opstarten van Android? Is dit te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Zo gisteren een nieuwe behuizing en venstertje voor het touchscreen besteld. Binnenkort de telefoon weer als nieuw, ook nodig na een jaar :)

Ding bevalt verder ook prima, doe zo'n 2/3 dagen met een accu en werkt met de juiste rom snel :)

[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 04-05-2010 09:09 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv

Erv

ephymerous schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:08:
Zo gisteren een nieuwe behuizing en venstertje voor het touchscreen besteld. Binnenkort de telefoon weer als nieuw, ook nodig na een jaar :)

Ding bevalt verder ook prima, doe zo'n 2/3 dagen met een accu en werkt met de juiste rom snel :)
Welke Rom heb je?
De Cheetah 3.6 komt er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Erv schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:02:
[...]

Welke Rom heb je?
De Cheetah 3.6 komt er aan!
Win 6.5 met Sense 2.1, wel in het Engels, was een paar maanden geleden een van de snelste roms. Cheetah 3.6 nog beter? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

ephymerous schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:40:
[...]

Win 6.5 met Sense 2.1, wel in het Engels, was een paar maanden geleden een van de snelste roms. Cheetah 3.6 nog beter? :)
Cheetah is inderdaad een heel goede rom! ik heb deze heel lang gebruikt en is snel en kan ook wel tamelijk goe mee op batterij. Dit is een WinMo 6.5 met Sense2.5, dus dat is ook al heel goed (want ik ben wel tevreden van sense2.5 ook)

Maar 2 dagen geleden dacht ik, gewoon voor de verandering, om eens een andere rom te nemen, namelijk EnergyRom en ik moet zeggen dat ik er zeker ook niet ontevreden van ben, integendeel!
Ik denk dat dit de meest complete rom is die ik al tegengekomen heb!
je hebt ze in verschillende smaken (met sense, zonder sense, met GTX-skin..) en de software en tweaks die er in zitten zijn echt wel heel uitgebreid. Normaal moet ik nog veel extra software installeren na het flashen maar nu is dit wel minimaal :)

Moest er dus iemand nog twijfelen en het niet ontziet om eens een nieuwe rom te proberen, EnergyRom is een aanrader! (dit is die thread op XDA met die golfjes in de titel :P ) maar die Cheetah blijft natuurlijk ook een heel goede rom ;)

Edit: Misschien niet onbelangrijk, EnergyRom is een 6.5.x rom, dus met de windows- en sluitknop onderaan

[ Voor 4% gewijzigd door FRD op 04-05-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRD schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:28:
[...]

Cheetah is inderdaad een heel goede rom! ik heb deze heel lang gebruikt en is snel en kan ook wel tamelijk goe mee op batterij. Dit is een WinMo 6.5 met Sense2.5, dus dat is ook al heel goed (want ik ben wel tevreden van sense2.5 ook)

Maar 2 dagen geleden dacht ik, gewoon voor de verandering, om eens een andere rom te nemen, namelijk EnergyRom en ik moet zeggen dat ik er zeker ook niet ontevreden van ben, integendeel!
Ik denk dat dit de meest complete rom is die ik al tegengekomen heb!
je hebt ze in verschillende smaken (met sense, zonder sense, met GTX-skin..) en de software en tweaks die er in zitten zijn echt wel heel uitgebreid. Normaal moet ik nog veel extra software installeren na het flashen maar nu is dit wel minimaal :)

Moest er dus iemand nog twijfelen en het niet ontziet om eens een nieuwe rom te proberen, EnergyRom is een aanrader! (dit is die thread op XDA met die golfjes in de titel :P ) maar die Cheetah blijft natuurlijk ook een heel goede rom ;)

Edit: Misschien niet onbelangrijk, EnergyRom is een 6.5.x rom, dus met de windows- en sluitknop onderaan
Zit hier ook Nederlandse T9 op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Zo niet, dan download je die toch even?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:15:
[...]

Zit hier ook Nederlandse T9 op?
Ik heb het eens even bekeken (doordat ik zelf geen T9 gebruik wist ik dit niet) en er staat geen nederlandse versie van T9 tussen, maar dit is waarschijnlijk wel apart te installeren, ik heb hier wel geen ervaring mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv

Erv

FRD schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:33:
[...]

Ik heb het eens even bekeken (doordat ik zelf geen T9 gebruik wist ik dit niet) en er staat geen nederlandse versie van T9 tussen, maar dit is waarschijnlijk wel apart te installeren, ik heb hier wel geen ervaring mee ;)
Hier staan wat Cabs van Nederlandse T9-invoer:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=560663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Een handig programma voor de belgische Mobile Vikings gebruikers :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=675668

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Op aanraden van FRD ook even de EnergyRom geflashed. En ik ben er ook wel tevreden over.
Er zitten inderdaad al veel handige app's en tools op voorgeïnstalleerd.
De snelheid valt mee, maar niet altijd even snel (ligt misschien ook aan de vele -7000- sms-berichten...).

Dat progje voor Mobile Vikings ben ik laatst ook tegenkomen, maar ik gebruikte toen al een ander.
*Ik zal de link even opzoeken...*
gevonden:
http://www.wouterdevinck.net/mv/index_nl.htm

[ Voor 7% gewijzigd door .joeri. op 09-05-2010 11:21 . Reden: linkje toegevoegd ]

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over langdurig navigeren met de Diamond 2. BInnenkort ga ik op vakantie naar Italie en dan wil ik navigeren met de Diamond 2. Heb een originele HTC lader dus dat gaat prima. Telefoon wordt alleen erg warm heb ik gemerkt na bv. al 1 uur navigeren. Is het een probleem om langdurig (meerder uren achter elkaar dus) met het toestel te navigeren? Benieuwd of er mensen zijn die dit vaker doen met dit toestel, hopelijk zonder problemen. Zou eigenlijk toch moeten kunnen aangezien er standaard al een navigatieprogramma wordt geinstalleerd door HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb hem naar Italië gebruikt en die warmte heb ik geen aandacht aan besteed. Ding deed het goed dus geen klachten hier. Ik heb op sommige stukken hem uitgezet (eerstvolgende instructie over 350 km, dan heb je hem de komende twee uur niet nodig (in een Veyron: 1 uur)). Bovendien ken ik de weg wel aardig, maar hij heeft hoe dan ook wel wat uurtjes achtereen aangestaan en dat ging goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ik heb ook geen negatieve ervaringen wat betreft te warm worden tijdens navigeren. Heb het toestel vorig zomer ook zonder problemen kunnen gebruiken tijdens de vakantiereis.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste