Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

FRD schreef op zondag 21 februari 2010 @ 02:51:
[...]

euhm, jij? :+

"Ik had wel gehoopt op een 6.5.x(3) rom update(...)"
Daarop hoopte ik inderdaad, en nog steeds.
Maar daarmee zegt ik toch niet dat ie er ook is :?
Ik ben eigenlijk tamelijk zeker dat deze 'officiële' ROMs nog geen Windows Mobile 6.5.3 bevatten (dit is dus de build met de smallere statusbalk en bredere softbuttons onderaan, inclusief 'start' en 'sluiten' verplaatst naar onder), maar ik vermoed wel dat HTC dit ooit zal doen :)
Dat is toch prima als jij die mening bent toegedaan :) Enne, je hoeft echt niet te beschrijven hoe die build eruit ziet. Ik heb nog een device dat een 6.5.3 custom draait 8)
Correct me if I'm wrong :)
:O

Ik ga ook nog even vertellen dat er een nieuwe NhatHoa ROMs 6.5.3.15.0 is voor de TD2 want daarover gaat deze thread. Ik ben hem al aan het downloaden, en binnen.
Die jongen schijnt leuke ROM te "cooken

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 22-02-2010 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:27
Anoniem: 119722 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:56:
[...]

Daarop hoopte ik inderdaad, en nog steeds.
Maar daarmee zegt ik toch niet dat ie er ook is :?

[...]
http://htcpedia.com/offic...2/soft/htc-topaz-rom.html

Daar staat een officiële nederlandstalige rom met Sense 2.5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:29
Vorige week ging mijn screenprotector los zitten, afijn nieuwe bestellen kan gebeuren. Heb de telefoon toch altijd in een hoesje. Nu toch 2 flinke krassen somehow op het scherm. Is dit te vervangen of moet er dan een heel nieuw scherm op?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04 20:45
djceebee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:31:
[...]

Iemand al eerste ervaringen? Met name de snelheid vind ik belangrijk. Heb nu nog de allereerste officiële ROM erop en bevalt me op zich prima, maar Sense 2.5 is toch wel wat mooier, mits het niet langzaam werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djceebee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:31:
[...]

Ik had het over een officiele ROM. Waar de custom sense rom's staan is mij allang bekend!

@FRD en offtopic maar het moet even.
k heb net mijn Touch Pro 2 teruggekregen van Dynafix.

Hij was opgestuurd omdat het touchscreen het niet meer deed (Newton-ring) en is onder garantie gerepareerd.

Ik had een harde reset gedaan voor ik hem opstuurde en ze hebben er direct ook maar ff Windows 6.5 met Sense 2.5 opgeflashed!

ROM versie 2.07.404.1 (80303) NLD
Manila versie 2.5.20121225.0
Radioversie 4.49.25.91
Versie van besturingssysteem 5.2.21887 (21887.5.0.86)
ROM datum 02/04/10
:P

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 22-02-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
Anoniem: 119722 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:51:
[...]

Ik had het over een officiele ROM. Waar de custom sense rom's staan is mij allang bekend!
official_dutch_rom_update_for_touch_diamond2
it IS official we had the official Sense 2.1 WM 6.5 upgrades here before HTC put them on their site too I flashed the WWE Europe and it has all the usual HTC stuff, including CoPilot
zucht, open uw ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djceebee schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:53:
[...]

official_dutch_rom_update_for_touch_diamond2
[...]
zucht, open uw ogen
Je beleefdheid stel ik zeer op prijs "uw", zo hoort het :P
Nog niets te zien bij HTC Zelf dus ik houd mij ogen even dicht als je het niet erg vindt

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636045

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 22-02-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
Anoniem: 119722 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:58:
[...]

Je beleefdheid stel ik zeer op prijs "uw", zo hoort het :P
Nog niets te zien bij HTC Zelf dus ik houd mij ogen even dicht als je het niet erg vindt

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636045
Overal wordt gezegd dat het officiële roms zijn, ze komen dus vrijwel zeker bij HTC zelf vandaan. Niet custom dus.. Dat je het liever van de HTC site download snap ik ook wel, want dit is misschien niet de uiteindelijke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324945

Nederlands officiële Topaz S2 2.54 rom er opstaan, werkt perfect... Alleen hij is iets trager, het is wel te doen... maar het zou fijn zijn als het wat sneller werkte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Foutje... 8)7

[ Voor 109% gewijzigd door NeoMe op 22-02-2010 22:36 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Anoniem: 119722 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:51:
[...]

@FRD en offtopic maar het moet even.

[...]

:P
Is wel heel nice dat HTC zelf (of toch de repair centra) al een Sense 2.5 ROM er op zetten! Het moet zijn dat ze deze toch binnenkort ook officieel (=> op hun site) zullen releasen (als het bij TP2 gereleasd wordt zal dit ook wel vlug bij TD2 komen, ze hebben een heel gelijkende hardware :) )

Dat er een 'officiële' Sense 2.5 ROM in omloop is had ik ook al een eindje gemerkt, ik dacht alleen in het begin dat je bedoelde dat er ook een 'officiële' WinMo 6.5.x (3) ROM was, en die had ik nog niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels heb ik die laatste TD2 ROM 2.53 erop staan, toch maar gedaan. 3e flash van een ROM deze week :)

Werkt goed. Geen HTC taskmanager te bekennen, wel een andere. Van wie weet ik niet

Overigens schoot ie bij 8% eruit, disconnect, reconnect en hij ging gewoon weer verder waar hij gebleven was. Prima.
Die trial van Co-pilot zit er ook in vandaar die 184MB download.

Ik ben voorlopig wel tevreden. Ik ben benieuwd of hij nog op de HTC website komt te staan.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/o529at.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 23-02-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324945 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:
Nederlands officiële Topaz S2 2.54 rom er opstaan,
8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 23-02-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-05 11:22
Hoe ziet je homescreen er nu uit als ik vragen mag?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324945

Pedr0 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:32:
[...]

Echt een super vet homescreen!!!!! Whahaha... :9~

Owwww.... type fout.... 2.53 sorry hoor! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:11:

Overigens schoot ie bij 8% eruit, disconnect, reconnect en hij ging gewoon weer verder waar hij gebleven was. Prima.
In de eerste update ( tot 8 % ) doet hij de radio rom. Daarna gaat hij de main rom flashen.

Ik vind deze release 2.53 erg instabiel. Zeker als je telefoon een paar dagen aan staat.

Ik draai zelf al even op Nhathao OS build 23529 ( met de knoppen beneden ) en die is rock solid.

[ Voor 5% gewijzigd door Sumuhtsop op 23-02-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Heeft iemand met de nieuwe 2.53 geprobeerd om Sense in Landscape te gebruiken bij de foto's of de muziek? Zou moeten werken, maar krijg het niet aan de gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pedr0 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:32:
[...]

Ik gebruik Titanium dus het standaard home screen.
ybastiaans schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:46:
Heeft iemand met de nieuwe 2.53 geprobeerd om Sense in Landscape te gebruiken bij de foto's of de muziek? Zou moeten werken, maar krijg het niet aan de gang...
Ik heb het maar even gebruik maar ook dat werkt goed.Niet in landscape want Sense werkt niet in landscape.

Ik vind de gehele update snel en stabiel met een goede batterylife. Er zullen uiteraard nog bugs inzitten. Even wachten of HTC nog met een update komt, want er zit wel een taskmanager in maar niet de bekende HTC Taskmanger. Nou zijn er voldoende taskmanagers, daar niet van. Zelf gebruik ik Dotfred's taskmanager.
Voorlopig blijft ie er even opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 13:03
* Matis wacht gewoon geduldig op Android-ROM's :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Rey
  • Laatst online: 23-05 08:38
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Touch Diamond 2.
Als ik Opera mini probeer op te starten krijg ik op mijn scherm te zien: HTC Loading...
Soms start hij dan wel op maar vaak verdwijnt de melding en kom ik weer uit op het vorige scherm.
Zelfs na 5 of 10 keer proberen wil hij dan niet opstarten.

Ik maak gebruik van de originele WM6.5 van HTC.

Wie is misschien bekend met dit probleem en kan mij helpen?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Matis schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:14:
* Matis wacht gewoon geduldig op Android-ROM's :P
Yeah me 2 maar zal nog wel ff duren denk ik voordat er een goeie goedwerkende ROM daar voor uitkomt..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Funne
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik krijg mijn windows live niet blijvend aan de praat op mijn TD2. Ik kan 'm wel installeren, en dan werkt zowel de messenger en mijn hotmail wordt gesynchroniseerd. Na een reset is de e-mail niet meer geconfigureerd en start messenger niet meer op. Hetzelfde geldt voor Fring.
Ik kan wel gewoon internetten en mijn e-mail van @home heb ik wel goed werkend. Provider = Vodafone.
Bij verbindingen heb ik uitgevinkt dat er gebruik moet worden gemaakt van de proxyserver.

PS ik ben het nog niet tegengekomen in dit forum, maar voor iedereen die niet echt vooruit komt met de touchinvoer: Probeer eens Swype (Engels woordenboek) of SlideIT (o.a. NL woordenboek) voor zeer snelle en accurate invoer op WM-toestellen! Heeft mij ervan weerhouden om op zoek te gaan naar een ander toestel.

http://www.swypeinc.com/
http://www.dasur.co.il/Product/SlideIT/SlideIT.php

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
J-Rey schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:39:
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Touch Diamond 2.
Als ik Opera mini probeer op te starten krijg ik op mijn scherm te zien: HTC Loading...
Soms start hij dan wel op maar vaak verdwijnt de melding en kom ik weer uit op het vorige scherm.
Zelfs na 5 of 10 keer proberen wil hij dan niet opstarten.

Ik maak gebruik van de originele WM6.5 van HTC.

Wie is misschien bekend met dit probleem en kan mij helpen?
Heb je Opera als eens opnieuw proberen installeren?

Klik: .joeri. !

• J-Rey
  • Laatst online: 23-05 08:38
Nee, kun jij mij misschien vertellen hoe ik dit kan doen? Want met google kom ik niet veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Ik draai zelf al even op Nhathao OS build 23529 ( met de knoppen beneden ) en die is rock solid.
Ik heb deze er vanmiddag ook opgezet, moest wel even wat prutsen om de 'oude' Holy Grail te verwijderen maar nu het erop staat moet ik zeggen dat het er mooier uitziet en tot nu toe goed werkt.
Het duurde wel lang voordat ik voor het eerst een gps-fix had, dat had ik niet met de andere ROM's maar toen de fix er weer was bleef die ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
J-Rey schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:10:
Nee, kun jij mij misschien vertellen hoe ik dit kan doen? Want met google kom ik niet veel verder.
Ik zou hier beginnen, en dat op je TD2 zetten en installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GGS_206 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:36:
[...]

Yeah me 2 maar zal nog wel ff duren denk ik voordat er een goeie goedwerkende ROM daar voor uitkomt..
Volgens mij werkt de Eclair gewoon ook op de TD2. Ik heb hem draaien op m'n TD1 incl. de dualboot optie.

Zie post "Shadowline"op XDA TD2 ROM development
Google Android For Topaz [READ POST 2 BEFORE POSTING / Updated 2.0.1 build]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Anoniem: 119722 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:35:
Volgens mij werkt de Eclair gewoon ook op de TD2. Ik heb hem draaien op m'n TD1 incl. de dualboot optie.

Zie post "Shadowline"op XDA TD2 ROM development
Google Android For Topaz [READ POST 2 BEFORE POSTING / Updated 2.0.1 build]
Ik heb die Android versie ook als dualboot op mijn telefoon staan, maar veel dingen werken gewoon nog niet om de telefoon werkbaar te maken. GPS, Geluid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
ephymerous schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:00:
Vorige week ging mijn screenprotector los zitten, afijn nieuwe bestellen kan gebeuren. Heb de telefoon toch altijd in een hoesje. Nu toch 2 flinke krassen somehow op het scherm. Is dit te vervangen of moet er dan een heel nieuw scherm op?
Iemand die dit weet? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen het glas.

@ToWhomitmayConcern
Uiteindelijk denk ik toch dat ik de Nhathoa Feb 26_Build 21893/23541_M2.5.20121412_Drivers 2.53 erop ga zetten. Deze is gebaseerd op de laatste 2.53 ROM, maar biedt wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Anoniem: 119722 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:04:
[...]

Alleen het glas.

@ToWhomitmayConcern
Uiteindelijk denk ik toch dat ik de Nhathoa Feb 26_Build 21893/23541_M2.5.20121412_Drivers 2.53 erop ga zetten. Deze is gebaseerd op de laatste 2.53 ROM, maar biedt wat meer.
Ook enig idee waar te bestellen? Ik kan het niet vinden namelijk

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Een heel interessante XDA thread!Die thread is wel in het TP2 forum, maar voor een sterk gelijkend toestel als de TD2 zullen 99,9% van de programmas ook wel goed werken (behalve als er natuurlijk een hardware keyboard voor nodig is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:02
Nou, afgelopen december mijn TD2 gekocht, en nu al zie ik de beruchte newton-ringen, en reageert een gedeelte van het scherm niet meer op aanrakingen. :(
GloeiendeGRMBL!

Ik heb natuurlijk nog garantie, maar ben nu zo teleurgesteld in de duurzaamheid van het apparaat dat ik eigenlijk al geen zin meer heb om 'm te laten fixen... Als hij dan na 3 maanden weer verrot gaat kan ik weer terug.

Dalijk even de aankoopbon opscharrelen en morgen er maar mee terug naar de winkel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ja, ik heb al sinds nieuwjaar last van Newton-ringen en twee weken geleden schee mijn touchscreen er plots mee uit.
Gelukkig kwam hij wel snel weer terug, maar ik vind dit toch wel erg hatelijk.

Nu heb ik eigenlijk geen zin om mijn toestel terug te sturen, maar het zal wel moeten denken, want in april heb ik hem een jaar en ik ben bang dat hij niet nog een jaar meegaat op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Matis schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:09:
Ja, ik heb al sinds nieuwjaar last van Newton-ringen en twee weken geleden schee mijn touchscreen er plots mee uit.
Gelukkig kwam hij wel snel weer terug, maar ik vind dit toch wel erg hatelijk.

Nu heb ik eigenlijk geen zin om mijn toestel terug te sturen, maar het zal wel moeten denken, want in april heb ik hem een jaar en ik ben bang dat hij niet nog een jaar meegaat op deze manier :P
Het is toch niet representatief voor elk toestel, ik heb de mijne al een jaar denk ik (gekocht op release date) en nog nergens last mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
FRD schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:15:
Het is toch niet representatief voor elk toestel, ik heb de mijne al een jaar denk ik (gekocht op release date) en nog nergens last mee gehad..
Ik heb hem ook vanaf de release-date, weet alleen niet meer wanneer dat was, ik dacht in april ergens.

En natuurlijk is het niet representatief, maar ik heb in de voorgaande jaren nog niet zoveel manco's met een toestel gehad als met deze TD2.

Misschien komt het door de complexe hardware, of waren de kinderziektes er nog niet uit, maar ik vind het een beetje bedroevend.

Anyway, nu kan ik terecht de service van HTC ervaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Matis schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:19:
[...]

Ik heb hem ook vanaf de release-date, weet alleen niet meer wanneer dat was, ik dacht in april ergens.

En natuurlijk is het niet representatief, maar ik heb in de voorgaande jaren nog niet zoveel manco's met een toestel gehad als met deze TD2.

Misschien komt het door de complexe hardware, of waren de kinderziektes er nog niet uit, maar ik vind het een beetje bedroevend.

Anyway, nu kan ik terecht de service van HTC ervaren :P
Ja, het is inderdaad wel waar dat ik toch al verschillende klachten hierover gelezen heb in dit forum..
Dit mag eigenlijk in de eerste plaats niet gebeuren!
Gelukkig dat ze allemaal (toch de meerderheid die ik hier op dit forum hoor) terug in orde geraken zonder veel extra kosten.

Het kunnen inderdaad misschien kinderziekten zijn, doordat een van de grote veranderingen tegenover de Diamond (1) de gevoeligheid van het touchscreen was die verhoogd is. Ze hadden ergens een extra glasplaat tussen gestoken die de gevoeligheid moest verhogen (wat wel gelukt is). Misschien gaf dit extra complicaties soms (alhoewel dat de Diamond ook Newton rings had, dacht ik)

offtopic: Het was inderdaad april, ik dacht eerst dat het maart was :)
ik heb eens mijn bestellings-email opgezocht en de mijnen is al in mijn beschikking sinds 17 april :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ja, ik ga eens uitzoeken wat ik *allemaal* moet doen om mijn telefoon aan te kunnen bieden ter RMA.

Moet ik dan naar mijn leverancier (http://www.pdashop.nl/) of direct naar HTC bellen?

Ook nog ff de HardSPL verwijderen en de originele ROM erop knallen.

* Matis steekt de handen uit de mouwen :)

RMA loop dus via de leverancier (als tussenpersoon).

Dit wil ik naar de PDAShop sturen, ik denk dat dit goed verwoordt wat er aan de hand is.
Beste M.,

16 april 2009 heb ik van u mijn HTC Touch Diamond2 mogen ontvangen. Deze telefoon heeft tot de jaarwisseling prima gewerkt.
Vanaf begin 2010 zag ik spontaan Newtonringen tussen het scherm van mijn TD2, welke uitvloeiden op het moment dat op die plek gedrukt werd. De touchscreen functionaliteit werkte nog naar behoren.

Echter viel op maandag 15 februari j.l. de gehele touchscreen functionaliteit weg. Ik kon niets meer met de telefoon anders dan wachten en hopen.

Gelukkig bleek ik geluk te hebben, want na ongeveer 2 uur kwam de touchscreenfunctionaliteit weer terug en kon ik de telefoon weer gebruiken. Wel viel mij toen op dat de Newtonringen toegenomen waren in hoeveelheid/grootte en dat het scherm minder soepel reageerde op mijn aanraking.
Ik moest als het ware harder drukken op mijn scherm om de aanraking te registreren.

Deze drukgevoeligheid heeft tot op heden (3 maart 2010) nog geen verbetering getoond en de Newtonringen beginnen irritatie op te wekken. Voornamelijk om de reden dat het licht wordt gebroken, waardoor de originele kleurteinten van het scherm verschoven worden. Daarnaast zijn de ringen ook duidelijk zichtbaar wanneer het backlight uitgeschakeld is en de telefoon in standby staat.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij ten allen tijde bellen of mailen.

Met vriendelijk groet,

Matis

[ Voor 74% gewijzigd door Matis op 03-03-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05 21:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Opbouwend: als ik dat bericht lees, dan wordt niet duidelijk wat je verwacht van PDAshop eigenlijk. Ik zou daar wat duidelijker in zijn, als in: je verwacht een reparatie/RMA.

Overigens is het misschien handiger en sneller om ze even te bellen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Dan weet je ook of de betreffende medewerker bekend is met de term Newtonringen, want dat kon wel eens een interne tweakers-term zijn ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
ja, ik heb de RMA procedure gevolgd, daarin staat dat je eerst een mail moet sturen naar defecten/RMA en dat zij dan op hun beurt contact met mij opnemen.
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
Na ontvangst van uw zending, stuurt PDAshop.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.
Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
Nja, nu nog de originele HTC Rom erop klappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05 21:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Aha, ok dan :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:47:

Overigens is het misschien handiger en sneller om ze even te bellen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Dan weet je ook of de betreffende medewerker bekend is met de term Newtonringen, want dat kon wel eens een interne tweakers-term zijn ;)
Met bellen heb je niets in handen. Met schrijven wel.
Matis schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:12:
ja, ik heb de RMA procedure gevolgd, daarin staat dat je eerst een mail moet sturen naar defecten/RMA en dat zij dan op hun beurt contact met mij opnemen.

Nja, nu nog de originele HTC Rom erop klappen :)
Als je mazzel hebt repareren ze het gewoon. Heb je pech dan zeggen ze dat je tecveel druk hebt uitgeoefend. Hangt er maar vanaf wie je hebt. Maar dan geldt wel dat hun bewijstlast moeten levberen.
Garantie 2e jaar loopt via HTC zelf oftewel die club in Belgie, Eurotwice. Daar kun je ook een formulier downloaden.Dynafix is tegenwoordig ook een door HTC erkent reparatie center.
http://www.dynafix.nl/

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ik zie zojuist dat ik het mailtje van de PDAShop van vanmiddag over het hoofd heb gezien.

Zij adviseren mij om met http://www.eurotwice.be/ contact op te nemen voor het afhandelen van de fabrieksgarantie.

Kom ik op de site, staan alle modellen van HTC er tussen, behalve de TD2 :'(

Morgen toch nog maar ff bellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Matis op 04-03-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Matis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 01:21:
Ik zie zojuist dat ik het mailtje van de PDAShop van vanmiddag over het hoofd heb gezien.

Zij adviseren mij om met http://www.eurotwice.be/ contact op te nemen voor het afhandelen van de fabrieksgarantie.

Ik heb juist ook eens uit interesse die eurotwice site bekeken en ons toestel staat er wel tussen, alleen niet onder zijn bekende naam..
De HTC T5353 is het modelnummer voor onze Touch Diamond 2 (zie ook 'device informatie' > 'Identity' in WinMo)
Heel vreemd dat ze niet de bekende naam er tussen zetten, kan veel verwarring geven (zoals dit geval :) )
De HD en HD2 staat er dan wel weer goed tussen (zelfs 2 maal :) )

offtopic: Ook maar een brakke site die niet onder firefox kan gezien worden :s ze mogen hun site wel eens updaten.
Een quote uit de disclaimer:
Deze site vereist Internet Explorer 6.0
Als u IE6 niet heeft, kan u het hier downloaden here
Als u niet mag of kan upgraden naar Explorer 6,
kan u ook werken met IE 5.5 als u de SP2 update met de XML parser heeft. Download here
Deze site zal niet werken met een explorer versie ouder dan 5.5 of een andere browser
IE6 en IE5.5.. waar is de tijd :)
en de 'e-garantie controle' is under construction met een mooie flitsend drumhekken uit de websites van de jaren '95 :+
Alléja, als ze hun werk in herstellingen maar goed doen (en dat doen ze ook wat ik hier al gehoord heb), kunnen we daar wel mee leven ;)

[ Voor 35% gewijzigd door FRD op 04-03-2010 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:38
Matis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 01:21:

Zoals hierboven gezegd wordt, staat er wel op. Mijn toestel was 8 dagen in reparatie. Nette service van Eurotwice: Wordt opgehaald en weer netjes afgeleverd. Echter is hun website écht brak. Het ordertracking werkt alleen als je de gegevens invult zoals hun verwachten bijv: postcode 1234aa geeft geen resultaten, postcode 1234AA wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ja, ik ga vandaag mijn order de deur uit doen.

Ik kan deze week mijn telefoon wel missen :)

Thnx nog FRD, dat scheelt me weer een telefoontje ;)

edit;
beetje jammer, nu zie ik dus weer geen Newtonringen in mijn scherm en is de reactie van mijn telefoon weer normaal.

Het lijkt bijna wel of mijn lichaamswarmte (telefoon zit praktisch altijd in mijn broekzak, behalve als ik slaap) de ringen laat ontstaan.

edit2;
Zo RMA-bon aangemaakt, nu nog ff backuppen en dan kan de originele ROM en SoftSPL er weer op :)

edit3;
Klopt het dat de StockRom van HTC ( RUU_Topaz_S_HTC_NLD_2.16.404.1_Radio_Sign_Topaz_61.44tc.25.32_4.49.25.17_Ship ) ook automagisch de HardSPL verwijderd?

[ Voor 71% gewijzigd door Matis op 04-03-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

r_kluft

Hmmmmmm

Matis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:30:
Ja, ik ga vandaag mijn order de deur uit doen.

Ik kan deze week mijn telefoon wel missen :)

Thnx nog FRD, dat scheelt me weer een telefoontje ;)

edit;
beetje jammer, nu zie ik dus weer geen Newtonringen in mijn scherm en is de reactie van mijn telefoon weer normaal.

Het lijkt bijna wel of mijn lichaamswarmte (telefoon zit praktisch altijd in mijn broekzak, behalve als ik slaap) de ringen laat ontstaan.

edit2;
Zo RMA-bon aangemaakt, nu nog ff backuppen en dan kan de originele ROM en SoftSPL er weer op :)

edit3;
Klopt het dat de StockRom van HTC ( RUU_Topaz_S_HTC_NLD_2.16.404.1_Radio_Sign_Topaz_61.44tc.25.32_4.49.25.17_Ship ) ook automagisch de HardSPL verwijderd?
Bij mijn Diamond1 in iedergeval niet.
Moest een aparte SPL installeren behorende bij de versie rom die ik er op had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Vreemd, want mijn TD2 boot wel gewoon netjes etc. Ik zal eens kijken of ik de SPLRelocker kan installeren :P

Edit; Succes :)
SPL 183 staat erop :)

[ Voor 16% gewijzigd door Matis op 04-03-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Heeft iemand hier al op de TD2 het voor elkaar gekregen om de tmc aan de praat te krijgen in bijvoorbeeld Sygic, op een ander forum hier op Tweakers lees ik dat het mogelijk moet zijn met een ander programma hypergps het voor elkaar te krijgen.
Ik heb het geprobeerd met Sygic versie 8.06 maar het lukt me tot nu toe niet :) Misschien dat iemand anders het hier al eens geprobeerd heeft met de TD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38
Matis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:30:

Ringen zijn niet onder elk licht zichtbaar. TL-buizen en direct zonlicht laten het bij mij vooral zien, maar licht uit spaarlampen vaak weer niet (duidelijk).

Daarnaast werkt het toestel vaak niet meer doordat de bovenste laag contact maakt met de onderlaag. Wat bij mij helpt, is dat ik met een klein stukje plakband voorzichtig deze lagen weer van elkaar 'aftrek'. Hierna reageert het toestel weer (ongeveer) zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-05 22:48
Sinds gisteren ook weer last van newton ringen. 6 weken geleden is het touchscreen om die reden (en stof tussen het display) vervangen bij pda-parts.nl
Ondertussen is dit reeds het 3e scherm, ik begin het een beetje beu te worden...
8 maanden heeft het toestel prima gewerkt tot ik 'm liet vallen. Touchscreen was gebroken, dit is bij pda-parts.nl vervangen. Na zo'n 2 maanden verschenen de newton ringen dus ben ik terug gegaan en garantie geclaimed op de reparatie.
Nu kan ik dus wederom terug voor een vervangend scherm :(

Ik heb ook het idee dat ze gisteren voor het eerst zichtbaar waren na uit m'n broekzak te halen. Er heeft zeker te weten niet teveel druk op het scherm gestaan, misschien heeft warmte er inderdaad mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Fresh T. schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:05:
Ringen zijn niet onder elk licht zichtbaar. TL-buizen en direct zonlicht laten het bij mij vooral zien, maar licht uit spaarlampen vaak weer niet (duidelijk).

Daarnaast werkt het toestel vaak niet meer doordat de bovenste laag contact maakt met de onderlaag. Wat bij mij helpt, is dat ik met een klein stukje plakband voorzichtig deze lagen weer van elkaar 'aftrek'. Hierna reageert het toestel weer (ongeveer) zoals het moet.
Ja, dat heb ik idd gemerkt, de ringen zijn heel goed zichtbaar als ik in de spiegeling van mijn telefoon naar mijn beeldscherm kijk.

@hierboven, kennelijk is dat dus een groot manco van deze telefoons.
Ik weet niet hoe dat met andere HTC touchscreen telefoons is, hebben die ook zulke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-05 19:38
Mijn TD2 al sinds de release en nog geen enkel probleem.. alleen heeeeel klein stukje ring onderin het scherm.. sinds dat ik 'm heb zit dat er al. Denk door druk van binnenaf op de LCD. Dit soort mij helemaal niet en valt alleen op wanneer het scherm wit is. Draai Dutty HG R6 sinds deze uit is. 7,8,9 en 10 bekoren mij nog niet heb ik het gevoel en 6 is stabiel genoeg.

Maar komen die newton-ringen nou spontaan of kan het komen doordat er misschien te veel druk op het scherm komt (broekzak, weet ik wat..)?

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05 12:36
Onlangs is mn td2 kapot gegaan, en zoek onderdelen. Alleen kan ik een dingetje niet zo snel vinden.
Wat vervangen moet worden.
LCD
Digitizer
Front behuizing

nu heb ik alle boven gevonden maar mis ik nog het glas van de td2.
Zit dit bij de digitizer of moet je deze apart bestellen? Heb op ebay geen resultaat gehad.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Balen, ik wilde vandaag mijn originele ROM opnieuw installeren, maar hij bleef op 10% hangen, toen heb ik hem moeten resetten, maar nu wil hij helemaal niets meer. Blijft op 0% hangen.

Ik heb ook geprobeerd om SoftSPL 1.83 erin te schieten, maar die blijft ook op 0% hangen :'(

Morgen wordt ie gehaald voor RMA *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 05-03-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 16:36

JW1

@aliteDC
Heb je ook vervangende knopjes voor onder het scherm gevonden? Die zoek ik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik probeer nu al een tijdje mijn telefoon werkend te krijgen op mijn carkit maar het wil niet helemaal lukkne, na een minuut of 5 schakelt hij de bluetooth uit. Ik heb de optie "disable visible mode" al op never gezet maar nog steeds zet hij bluetooth uit. Weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 07:57
In de opel?
Ben ik ook lang mee beziggeweest. De opel/saab carkits snappen elkaar niet helemaal.
Uiteindelijk is er voor mij 1 werkende oplossing:

BTRestore

Eenvoudig tooltje wat controlleert of bluetooth nog aanstaat. Zo niet, dan zet hij hem weer aan.

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 15:38
HTC Rusland heeft een nieuwe ROM beschikbaar gesteld voor de TD2: http://translate.google.c...news_id%3D570&sl=ru&tl=en

Nu maar hopen dat ie ook snel beschikbaar komt voor de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Zo, als ik de track-n-trace van TNT mag geloven, is mijn telefoon vandaag afgeleverd bij het RMA-centrum.

Ik heb mijn Nokia N73 weer tijdelijk in gebruik, maar dat blijf ik toch een fijne telefoon vinden :X :+

Nu maar hopen dat ze mijn probleem *zien* en een goede terugzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 10:43
Zo ik heb weer eens tijdens mijn dagelijkse surfrondje op het internet weer een interessant item gevonden en ik dacht ik laat hem ook aan jullie weten. Mag hier natuurlijk geen links plaatsen (volgens mij) dus ik doe het volgende maar: http://lmgtfy.com/?q=xda+gt7+sense Dit is een thema dat binnenkort beschikbaar komt (zijn nu nog voor een groot deel aan het ontwikkelen) maar ik vind het er zeer gelikt uit zien dat groen en wit gecombineerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
marsman schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:39:
In de opel?
Ben ik ook lang mee beziggeweest. De opel/saab carkits snappen elkaar niet helemaal.
Uiteindelijk is er voor mij 1 werkende oplossing:

BTRestore

Eenvoudig tooltje wat controlleert of bluetooth nog aanstaat. Zo niet, dan zet hij hem weer aan.
De bluetooth valt ook geregeld weg als hij niet eens op de carkit zit aangesloten merk ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Weet iemand of er toevallig een C-compiler bestaat op Windows Mobile?
Op google vind ik enkel C-compilers voor WiMo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 15:38
.joeri. schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:35:
Weet iemand of er toevallig een C-compiler bestaat op Windows Mobile?
Op google vind ik enkel C-compilers voor WiMo...
Waarom zou je een compiler op je telefoon willen hebben? Een beetje code tikken op het onscreen toetsenbord lijkt me toch niet zo prettig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Daar heb je gelijk in, maar het lijkt me soms handig/plezant.
Omdat ik mijn TD2 als usb-stick gebruik en zo de codes van huis naar school meeneem, dan kan ik op de trein ofzo al wat kleine aanpassingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Vraagje: I had laatst gelezen over een soort van ccleaner / opschoner voor je mobiel, die de temp-dir en history van Opera enzovoorts kon opschonen. Ik was er weer naar aan het zoeken, maar ik weet niet zeker of het nou RAMcleaner was wat ik zocht. In de uitleg daarvan staat dat die meer vastzittende processen uit je geheugen haalt. En dat niet niet hetzelfde wat ik zoek. Kan iemand mij een tip geven waar ik wel naar moet zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Anoniem: 100386 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05:
Vraagje: I had laatst gelezen over een soort van ccleaner / opschoner voor je mobiel, die de temp-dir en history van Opera enzovoorts kon opschonen. Ik was er weer naar aan het zoeken, maar ik weet niet zeker of het nou RAMcleaner was wat ik zocht. In de uitleg daarvan staat dat die meer vastzittende processen uit je geheugen haalt. En dat niet niet hetzelfde wat ik zoek. Kan iemand mij een tip geven waar ik wel naar moet zoeken ?
Bedoel je sktools?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Ik probeer al een paar dagen de status van mijn reparatie op te zoeken (via Internet Explorer 8 ), maar welke van de vier opties ik ook kies onder (http://www.eurotwice.be/eurotwice.asp --> Opvolgen van uw bestellingen)
  • Zoek een toestel met behulp van het Eurotwice referentienr (Enkel voor WEB geregistreerde toestellen)
  • Zoek een toestel op IMEI (Enkel GSM)
  • Zoek een toestel op serienummer
  • Zoek een toestel met behulp van uw referentie nummer
Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze met referentien(umme)r, mijn reparatienummer bedoelen, welke aangegeven wordt in de Reparatieovereenkomst.

Als ik dat 7 cijferige nummer invul inclusief mijn postcode (1234AA, 1234aa, 1234aA, 1234Aa), kom ik telkens weer terug op dezelfde (lege) pagina waar ik weer één van de 4 opties kan uitkiezen.

Ik heb ook mijn IMEI geprobeerd in te vullen, maar de site accepteerd maar 15 cijfers (6 - 2 - 6 - 1) , terwijl de meest moderne IMEI's uit 17 cijfers bestaan.
Aangezien voor 1 jan 2003 de IMEI's uit 15 cijfers bestonden (Wikipedia: International Mobile Equipment Identity), heb ik dat ook geprobeerd in te vullen, maar zonder succes.

Hoe kan ik mijn voortgang wel tevoorschijn toveren?

Edit; ik zie net dat mijn Track&Trace van TNT nog op 06.03.2010 staat, met de melding: Afhaalzending opgehaald. Omdat deze melding in het oranje is, ga ik er vanuit dat dat de laatste melding was.
Verkeerde postcode :)

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 11-03-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mottebelke schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:32:
HTC Rusland heeft een nieuwe ROM beschikbaar gesteld voor de TD2: http://translate.google.c...news_id%3D570&sl=ru&tl=en

Nu maar hopen dat ie ook snel beschikbaar komt voor de rest van de wereld.
Dat is de 2.53 rom die al eerder, sinds 20 feb verkrijgbaar was alleen nog niet via HTC zelf.
http://forum.xda-develope...p?p=5813872&postcount=150
Anoniem: 100386 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05:
Dat is ClearTemp, gratis

Hier te doqwnloaden.
http://mobisapienz.com/in...task=view.download&cid=50

RAMcleaner is om het geheugen te defragmenteren.

Overigens voor software vragen:
Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 11-03-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 23-05 09:28
Zo even terug op m'n oude stekkie :) Een vraagje, mijn zusje heeft ook een D2 en kan opeens geen sms meer versturen. Ze blijven in de outbox staan. Was dit nu een typische issue op de D2 met daarvoor bijv een hotfix solution oid? Ik kan mij niet zo snel meer herinneren wat het probleem kan zijn, aangezien ik mijn D2 niet meer heb. Alvast dank voor de hulp/tips in de juiste richting. Nevermind...alweer opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 14-03-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calzon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 09:47
ik weet niet of dit de beste plaats is om dit te vragen maar ik vind geen betere...

Bij deze: ik heb een probleempje met mijn touch diamond 2 als ik een dataverbinding wil opzetten.
Voordien lukte dit, maar nu (na een reset) kan ik het juist APN niet ingeven. Dit zou moeten zijn web.be maar telkens ik dit ingeef neemt hij automatisch web. en de be laat hij vallen.

Weet iemand hoe dit euvel te verhelpen is? (ben klant van Mobile Vikings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Ik ben ook bij Mobile Vikings, en daar zou web.be inderdaad moeten werken.
Als je nu eerst iets totaal anders invult, probeert te verbinden (wat dus uiteraard niet lukt) en dan nog eens met web.be probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calzon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 09:47
lijkt niet te lukken. Ik weet dat web.be zou moeten lukken maar het probleem lijkt dat de telefoon alles wat ik zelf ingeef en eindigt op .be, gewoon de "be" op het einde wordt verwijdert...

het zal wss probleem van mijn telefoon zijn, ik zal even verder moeten zoeken, toch bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Vreemd, dan weet ik ook niet onmiddellijk een oorzaak/oplossing...
Welke rom gebruik je misschien?

Heeft er iemand een idee hoe ik in deze map (via Windows Mobile) nog bestanden kan in plakken?
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2irp6ht.jpg
Via de normale weg (even ingedrukt houden, en dan plakken selecteren) lukt niet, want dan krijg ik het menuutje om één van die bestanden te kopiëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
.joeri. schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:49:
Vreemd, dan weet ik ook niet onmiddellijk een oorzaak/oplossing...
Welke rom gebruik je misschien?

Heeft er iemand een idee hoe ik in deze map (via Windows Mobile) nog bestanden kan in plakken?
[afbeelding]
Via de normale weg (even ingedrukt houden, en dan plakken selecteren) lukt niet, want dan krijg ik het menuutje om één van die bestanden te kopiëren...
Oke klik in dat menu wat je op de foto ziet.. rechtsonder op menu... dan op bewerken en dan staat daar plakken bij:) Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Dat dacht ik ook, maar ik heb geen optie 'bewerken' of iets gelijkaardig...
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2untvef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:54
Je kan nog naar beneden. Bij mij staat plakken onder "bewerken", of "edit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Daar heb ik dus al 6 maanden mijn TD2 voor, om dat nu te weten te komen... 8)7

*gaat beschaamd in een klein hoekje zitten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
hahah is niet erg:) Ik heb zelf ook... Ik zie dat jij ook beam hebt.. Ik heb ook die cab geinstalleerd, maar heb geen idee wat het eigenlijk doet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Anoniem: 119722 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:36:
[...]

Dat is de 2.53 rom die al eerder, sinds 20 feb verkrijgbaar was alleen nog niet via HTC zelf.
http://forum.xda-develope...p?p=5813872&postcount=150
[...]

Dat is ClearTemp, gratis

Hier te doqwnloaden.
http://mobisapienz.com/in...task=view.download&cid=50

RAMcleaner is om het geheugen te defragmenteren.

Overigens voor software vragen:
Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1
Ja dat was 'em. Thx !

Maar dat andere programma wat Dubbeldrank opgaf is ook interessant (maar niet gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
willem1509 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:51:
hahah is niet erg:) Ik heb zelf ook... Ik zie dat jij ook beam hebt.. Ik heb ook die cab geinstalleerd, maar heb geen idee wat het eigenlijk doet?!
Dat is om bestanden via bluetooth door te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
uhm.. dat kan toch ook door --> verzenden via...:) of zie ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

weet iemand nog een goede rom?
ik heb nu de topaz energy rom en ik mis wat functies.

zo kan ik de zoom functie tijdens browsen niet meer gebruiken en vertikt die het om de tijd automatisch aan te passen terwijl ik dat wel heb aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ik heb momenteel geupgrade van TESS Pride (een manila 2.1 ROM) naar Cheetah 3.3R Nld (een manila 2.5 / sense ROM) en ben hier eigenlijk wel nog tevreden van, een snelle ROM (kan wel niet vergelijken met andere sense roms doordat het toch al een eindje geleden is dat ik er eentje had, maar snelheid is vergelijkbaar met mijn vorige 2.1 ROM) en alle features zijn aanwezig (voor zover ik merk). De zoombar werkt bij mij wel ook niet doordat ik zelf opera mobile 10 (final) geinstallt heb, en dit dus geen native browser is, maar er staat een (oudere) opera op bij de ROM zelf, dus het zou heel goed dat daar de zoombar wel werkt. Deze bar zal normaal wel nooit werken als je je browser update via opera zelf, of ze zouden iets moeten vinden bij XDA :)

Ook een aanrader: Cookies Home Tab! Een heel mooie toevoeging aan sense! (in combinatie met CHTEditor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Die Cookies Home Tab lijkt me inderdaad makkelijk! Bedankt voor die tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

FRD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:19:
Ik heb momenteel geupgrade van TESS Pride (een manila 2.1 ROM) naar Cheetah 3.3R Nld (een manila 2.5 / sense ROM) en ben hier eigenlijk wel nog tevreden van, een snelle ROM (kan wel niet vergelijken met andere sense roms doordat het toch al een eindje geleden is dat ik er eentje had, maar snelheid is vergelijkbaar met mijn vorige 2.1 ROM) en alle features zijn aanwezig (voor zover ik merk). De zoombar werkt bij mij wel ook niet doordat ik zelf opera mobile 10 (final) geinstallt heb, en dit dus geen native browser is, maar er staat een (oudere) opera op bij de ROM zelf, dus het zou heel goed dat daar de zoombar wel werkt. Deze bar zal normaal wel nooit werken als je je browser update via opera zelf, of ze zouden iets moeten vinden bij XDA :)

Ook een aanrader: Cookies Home Tab! Een heel mooie toevoeging aan sense! (in combinatie met CHTEditor)
mmm, zal deze nog ff testen tot weekend en dan een andere rom.
die cookies ziet er idd goed uit.

btw weet iemand nog een goed sms/belminuten teller.

schakel binnenkort over op ben en bellen buiten de bundel is dan prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

De nederlandse upgrade is nu ook officieel beschikbaar.
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=2&dl_id=912
RUU_Topaz_S2_HTC_NLD_2.53.404.3_Radio_Signed_Topaz_61.44etc.25.35_4.49.25.91_Ship.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

r_kluft schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:17:
RUU_Topaz_S2_HTC_NLD_2.53.404.3_Radio_Signed_Topaz_61.44etc.25.35_4.49.25.91_Ship.exe
Ah, das nice! :)
Dit gaat veel mensen die om een of andere reden geen custom rom kunnen hebben de mogelijkheid geven om te upgraden.
Danku HTC! :)
(ik blijf wel mooi bij mijn custom rom :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ok, das mooi. Ik had m nog niet gezien, als ik naar de Nederlandse support pagina van de TD2 ga krijg ik deze ROM updat niet te zien :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Die zal daar dan nog wel later komen maar het kan ook een internationale update zijn en dan weet ik niet of die ook op de NL-site zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-05 13:06
r_kluft schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:17:
Hoe heb je die link gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maarten_v schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:02:
[...]

http://www.mobilyz.com/fo...-x-manila-2-5-nl-wwe.html

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 18-03-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Hell Yeah... Eerste probeersel van WiMo 7 :D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vraagje over ontleden van rom naam versies

_HTC Touch Diamond2_RUU_Topaz_S2_HTC_NLD_2.53.404.3 = Rom versie ?
Radio_Signed_Topaz_61.44 = Radio versie
etc.25.35_4.49.25.91 = Wimo 6.5 versie ? of is dit de sense versie?

Ik probeer te zoeken waarop cooks hun build nummers op baseren, ik ga er vanuit dat ze uitgaan van de wimo6.5 versie nummer klopt dat? Maar nu weet ik dus niet of het eerste nummer het wimo versie nummer is of alleen een HTC versieaanduiding. Iemand die mij dat kan vertellen?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

maarten_v schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:02:
[...]

Hij heeft gewoon op de frontpage van HTC gestaan,
Nu lijkt hij weer weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 15:27
Leuk, is er een nieuwe ROM uit, gaat mijn toestel naar de haaien: Newton ringen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
soganta schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:54:
Leuk, is er een nieuwe ROM uit, gaat mijn toestel naar de haaien: Newton ringen :/
Ja, dat is echt een groot nadeel van die telefoon.

Mijn telefoon is nu al 2 weken weg, maar ik heb er nog helemaal NIETS over gehoord :/

Oeps, dat neem ik terug:
Datum van registratie op de website: 04/03/2010
Datum in behandeling: 12/03/2010
Huidige status: Levering 16/03/2010 14:16
Datum afgehandeld: 16/3/2010
Hij is dus onderweg, beter lezen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Matis op 19-03-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmmz nieuw rom ziet er wel goed uit, maar dan moet ik weer alles opnieuw installeren en hopen dat de Dusk theme het nog doet :P

Heeft iemand deze laatste al geflashed? heeft deze Manila 2012

Telefoon nu half jaar denk ik en gelukkig nog geen enkele problemen gehad die hier genoemd worden, alleen veel stof achter de back cover.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 22-05 11:22
Ik heb gisterenavond de nieuwe ROM geflashed en ik moet zeggen dat hij erg fijn is!

Imo veel beter negedacht over bepaalde zaken en zie zeker vele verbeteringen tov Manilla 2.1 :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pamtastic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2022
Ik ben benieuwd of deze exact hetzelfde is als de versie die reeds een week of 2 via andere kanalen beschikbaar is. In ieder geval dezelfde ROM-versie (2.53.404.3).
Hij is gewoon zichtbaar/beschikbaar op de HTC-site voor zover dat nog niet beantwoord was.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste