Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 21:41
Met nieuwere versies van Chrome (zoals in de dev-channel) zou je gebruik kunnen maken van de history api. Of er al extensies voor zijn zou ik zo 1-2-3 niet weten, gezien deze nog niet op de officiële extensie-website toegevoegd kunnen worden.

Kleine toevoeging;

Sinds drie dagen geleden is de history-api niet meer experimenteel. Als basis zou je dan dit background-scriptje kunnen gebruiken, ongetest overigens. Gebruikt nog wel de experimental-functies gezien de dev-channel build nog geupdate moet worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Peter op 04-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 14:32

scorpie

Supra Addict

Jeeeeeeeej!!!!! *O* In de nieuwe dev build voor OS X (5.0.366.0) kunnen we weer tabs pinnen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Peter schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:39:
Met nieuwere versies van Chrome (zoals in de dev-channel) zou je gebruik kunnen maken van de history api. Of er al extensies voor zijn zou ik zo 1-2-3 niet weten, gezien deze nog niet op de officiële extensie-website toegevoegd kunnen worden.
Dat gaat me net wat te ver, maar bedankt :)
Extensies zullen er dan ongetwijfeld ooit wel voor komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-05 15:43
Ik krijg het maar niet gevonden. Misschien kan iemand me helpen. Wanneer ik sommige filmpjes wil kijken opend hij automatisch WMP in de browser. Andere filmpjes zoals .mpg bijv vraag hij waar hij ze op moet slaan. Ik zou graag willen dat hij deze ook automatisch afspeeld en niet opslaat. Iemand enig idee waar of hoe ik dit kan aanpassen?

Bedankt alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb gemerkt dat in de laatste beta (5.0.371.0) de Bookmark-star naar de rechterkant verplaatst is, naast de Go To-knop, en dat de Refresh-knop de oude plaats van de Bookmark-star heeft overgenomen. Het lijkt wat meer op Firefox momenteel met die bookmarks rechts, en ik vind het persoonlijk net wat intuïtiever, gewoon omdat je het al gewend bent.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

FH_Freak schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:33:
Ik krijg het maar niet gevonden. Misschien kan iemand me helpen. Wanneer ik sommige filmpjes wil kijken opend hij automatisch WMP in de browser. Andere filmpjes zoals .mpg bijv vraag hij waar hij ze op moet slaan. Ik zou graag willen dat hij deze ook automatisch afspeeld en niet opslaat. Iemand enig idee waar of hoe ik dit kan aanpassen?

Bedankt alvast ;)
Ligt dat niet aan de instellingen van WMP zelf? Ik geloof dat het komt omdat WMP het MMS protocol gebruikt. In Windows Vista en up kan je dat zien in je Default Programs en eventueel uitzetten om te kijken of dit de bron van het probleem is. Waar het bij XP staat durf ik niet te zeggen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-05 15:43
Sudden schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:40:
[...]

Ligt dat niet aan de instellingen van WMP zelf? Ik geloof dat het komt omdat WMP het MMS protocol gebruikt. In Windows Vista en up kan je dat zien in je Default Programs en eventueel uitzetten om te kijken of dit de bron van het probleem is. Waar het bij XP staat durf ik niet te zeggen.
Ik heb in Default Programs alles al verwezen naar Windows Media Player in de hoop dat die automatisch *.mpg files afspeeld en niet opslaat op mijn pc, maar helaas. In Firefox doet hij doet wel gewoon netjes. Vreemd dat ik het niet kan vinden waar in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 13:44
Crasht Chrome nu om nieuwe versies te installeren? Als Chrome crasht en weer opstart is het versienummer verandert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Bij jou misschien. Hier heb ik nergens last van.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Idem :) Ik ben overigens heel content met de toevoeging van (meer) grijs bij het standaard thema op Windows! Het is eventjes wennen, maar na twee dagen vind ik het gewoon veel rustiger overkomen. Er komen nog meer UI updates aan, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

jip_86 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:40:
Crasht Chrome nu om nieuwe versies te installeren? Als Chrome crasht en weer opstart is het versienummer verandert :?
Net nieuwe dev versie gekregen, maar geen crash hoor.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/Most%20Dedicated%20Servers.png

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik vind Chrome een prettige browser geworden maar het is wel vrij minimalistisch/inconsequent op bepaalde stukken. Hij slaat bijvoorbeeld niet automatisch alle wachtwoorden op voor elke pagina, er wordt ook niet constant om gevraagd en dat is dus bij Firefox beter geregeld.

For some reason moet ik nu telkens inloggen bij Gmail terwijl 'ie voorheen automatisch kon aanmelden in 1x. Dat soort akkefietjes werkt gewoon niet erg lekker, samen met een browserbalk die niet even slim is als die van de Mozilla-mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Heeft iemand een idee waarom m'n bookmarks niet meer syncen? :x Ik moet steeds handmatig de link stopzetten en opnieuw activeren om ze steeds synchroon te houden tussen m'n laptop & desktop.

Kan ik ergens het interval zelf instellen?

Edit: Zit op beta (beide pc's vermoed ik)

[ Voor 8% gewijzigd door speedzor op 17-04-2010 00:04 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
speedzor schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:43:
Heeft iemand een idee waarom m'n bookmarks niet meer syncen? :x Ik moet steeds handmatig de link stopzetten en opnieuw activeren om ze steeds synchroon te houden tussen m'n laptop & desktop.

Kan ik ergens het interval zelf instellen?
Welke channel gebruik je? Dev, beta, stable? Wel even erbij zetten. Stable doet alles iig het gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38

Ethirty

Who...me?

Iemand al ervaring met het feit dat Chrome wel eens niet wil terugkomen van geminimaliseerd zijn in de taakbalk? Dan minimaliseer ik Chrome met een stuk of wat tabbladen en als ik dan na verloop van tijd (soms met een standby tussendoor) het venster terug wil dan doet hij dat niet. Enige optie is venster sluiten, waarbij er niet wordt aangegeven dat er iets is vastgelopen en dan krijg ik dus ook niet de mogelijkheid mijn tabs te herstellen. Heel vervelend :-(

Ik gebruik de laatse stable op Windows 7 x64.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Lijkt het hier op (zie screenshot): http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=19615

Overigens kun je toch die tabs weer terug krijgen door op de New Tab page bij Recent gesloten te klikken?

[ Voor 40% gewijzigd door jelmervos op 17-04-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38

Ethirty

Who...me?

Dat is precies wat er gebeurt. Zo te zien dus nog een openstaande bug. Dan wachten we nog maar even af.

De tabs staan inderdaad wel tussen de recent gesloten tabs, maar dat kan na een tijdje actief surfen wel eens een flinke lijst zijn en dan zijn de gewenste tabs niet altijd makkelijk terug te vinden.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 13:44
jelmervos schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:15:
[...]

Net nieuwe dev versie gekregen, maar geen crash hoor.
Hmm, dat is toeval wellicht dan. Het lijkt nu over, maar heb een paar dagen gehad dat chrome zeker een keer per dag crashte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 23:03

djidee

Mr. Slungel

Bij mij verdween hij van de taakbalk als hij een tijdje inactief was... Met alt-tab kwam hij weer terug... Was trouwens op WinXP hier op het werk, thuis is me dat niet opgevallen (win7).. Vandaag nog niet weer gehad

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Nieuwe stable!!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/trPNXwrnSr8ZQGNjneVHuMBo/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Jejking schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:03:
Ik vind Chrome een prettige browser geworden maar het is wel vrij minimalistisch/inconsequent op bepaalde stukken. Hij slaat bijvoorbeeld niet automatisch alle wachtwoorden op voor elke pagina, er wordt ook niet constant om gevraagd en dat is dus bij Firefox beter geregeld.

For some reason moet ik nu telkens inloggen bij Gmail terwijl 'ie voorheen automatisch kon aanmelden in 1x. Dat soort akkefietjes werkt gewoon niet erg lekker, samen met een browserbalk die niet even slim is als die van de Mozilla-mannen.
Heb ik ook last van! Altijd twee keer op sign-in drukken bij Gmail. Heel raar. Bij Firefox hoeft dat niet. Overigens, wachtwoorden laten opslaan in een browser dat geen hoofdwachtwoord heeft: zit me nooit zo lekker.
Zelf gebruik ik hiervoor LastPass (er is een extensie voor zowel Firefox als Chrome). Je wachtwoorden worden dan geencrypt op je computer.

Nog een bugje in Chrome stable is dat als je bijvoorbeeld een email aan het typen bent, en je spellingscontrole terug zet naar een andere taal dat deze niet netjes je vorige getypte regels controleert (gebeurt wel in Firefox). Voor de rest: puike, vlugge browser!

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zo inconsequent vind ik 'm anders niet.

Wat wel heel naar is is de eigenwijze GUI van Google. In Windows 7 integreert dit leuk, maar op Ubuntu 10.04 is het echt een drama. Zowel qua kleuren als qua locatie van knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hebben meer mensen "last" van de "feature" die ervoor zorgt dat een url al volledig wordt ingevuld terwijl je dus nog bezig bent met typen?

Ik heb het best vaak, bij bijvoorbeeld gamer.nl. Ik tik in "ga" in een nieuw tabblad, en dan wordt er ineens www.gametrailers.com ingevuld (een site die ik overigens ook vaak bezoek) en daarna komt dus te staan:

www.gametrailers.com/mer.nl ofzo. Echt zo annoying...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Alweer nieuwe stable:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W0i9rqBM8iuFGzH9n8mlANjH/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Opvallend overigens, in de laatste dev is het http:// weer terug van weggeweest. Vraag me af of ze het idee het weg te halen logelaten hebben of dat er een technische oorzaak voor is :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:38

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ik denk dat ze het er geewoon weer uit hebben gehaald, er is in ieder geval behoorlijk wat over geklaagd.

Ik moet zeggen dat ik het zelf juist wel fijn vond, maarja, dat had ik ook bij de grijze UI (was toch wel even een tegenvaller toen hij weer blauw werd :|)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 19:50
Chrome is echt FTW :P Ik gebruik echt niks anders meer, en heb het op alle PC's hier in huis (stuk of 4) geinstalleerd en hoor geen klachten dus prima d:)b

Internet Explorer is echt traag in vergelijking met Chrome :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Mnstrspeed schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:02:
Ik denk dat ze het er geewoon weer uit hebben gehaald, er is in ieder geval behoorlijk wat over geklaagd.

Ik moet zeggen dat ik het zelf juist wel fijn vond, maarja, dat had ik ook bij de grijze UI (was toch wel even een tegenvaller toen hij weer blauw werd :|)
Nu je het zegt zie ik pas dat het blauw weer terug is idd. :P Moet zeggen dat ik daar dan wel weer blij mee ben. Vond dat grijze niet zo mooi. Maar het feit dat ik het nu pas zie geeft wel aan hoeveel het nu eigenlijk uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah en dan kom je weer op je werk waarbij je met CMS'en moet werken die IE only zijn :')

Echt.. een tijdmachine hoeven ze niet meer uit te vinden, maak het verleden wekelijks weer een aantal keer mee als ik IE moet gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:38

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ik kom net trouwens het grijze thema tegen in de extension gallery. Hij is niet helemaal hetzelfde (zwarte i.p.v. blauwe tekst en icoontjes), maar ach, ik vind hem goed genoeg _/-\o_

https://chrome.google.com...ndlfdiajkpggdjbikmnibdhhi

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maverick schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:57:
Opvallend overigens, in de laatste dev is het http:// weer terug van weggeweest. Vraag me af of ze het idee het weg te halen logelaten hebben of dat er een technische oorzaak voor is :?
Die feature had nogal wat bugs, misschien dat dat heeft meegespeeld. Ik hoop trouwens niet dat die feature terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 22:05
Ik heb nu chrome 5.0.375.28 dev. Alleen m'n pc loopt elke halfuur een paar seconden vast. Ik weet niet als het aan chrome ligt, maar ik dacht ik post het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 17:21
TheZeroorez schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:21:
Zo inconsequent vind ik 'm anders niet.

Wat wel heel naar is is de eigenwijze GUI van Google. In Windows 7 integreert dit leuk, maar op Ubuntu 10.04 is het echt een drama. Zowel qua kleuren als qua locatie van knoppen.
Je kunt Chrome Gnome laten erven. Maar dat scheelt wel ruimte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Het zou mooi zijn als er ondersteuning komt voor een "master password". ChromeLock voorziet hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De eerste v5 beta is uit. De belangrijkste features:
[quote=http://googlechromereleases.blogspot.com/]
• HTML5 Features: Geolocation, App Cache, web sockets, file drag-and-drop.
• Integrated Flash Player Plugin
• V8 performance improvements
• Preferences synchronization
• NaCl behind a flag

NaCl is Native Client. Vooral de JS-engine is weer een stuk sneller:

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_EsaGlPOyn20/S-BEOisJJ-I/AAAAAAAAAF0/_K7Ywbih1YE/s400/v8_benchmark_suite_-_version_5.png

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_EsaGlPOyn20/S-BEV3MO1JI/AAAAAAAAAF8/XGT2en5E_7g/s400/sunspider_benchmark_-_version_0_9.png

Nog een (grappige) snelheidstest ;)

Bron: http://chrome.blogspot.co...tal-our-fastest-beta.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
• Preferences synchronization
Dat is idd erg vet ja :) nu nog extensies synchen en je zit altijd achter je eigen browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Ben van stable naar Chrome 5 beta gegaan: de snelheid is echt te merken. Vooral in Chrome zelf: popup schermpje van Evernote extentie etc lijken sneller te openen.
Alleen nog een dedicated bookmark button en dan ben ik helemaal over!

Heb jarenlang Firefox als standaardbrowser gehad, ben nu definitief over op chrome. FF: bedankt voor jarenlang trouwe dienst, maar ik ga je nu alleen nog gebruiken als onderzoeksbrowser (zie zotero.org) *pinkt traantje weg*

En nu de bevrijding vieren!

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heb er net ook even de beta opgezet en in eerste instantie dacht ik..... WAAR ben ik aan begonnen? Na de installatie en herstart van Chrome meteen een black screen of death, hele computer hing. Bleek een isolated incident te zijn, nu geen last van gehad nog.

Really, still holy shitting about the speed :X

SunSpiderbench says: 243.6ms

Edit: wie kan even helpen? http://www.fudzilla.com/content/view/18717/1/ geeft bij mij een
Fatal error: Cannot redeclare class JConfig in /home/fudzilla/public_html/configuration.php on line 2
Herproduceerbaar?

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 05-05-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Jejking schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:47:
Edit: wie kan even helpen? http://www.fudzilla.com/content/view/18717/1/ geeft bij mij een

[...]

Herproduceerbaar?
Is een server-side (PHP) error. Ligt 99% zeker niet aan de browser (zou afhankelijk kunnen zijn van de user-agent, maar lijkt me niet), test anders eens in een andere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Jejking schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:47:

[...]

Herproduceerbaar?
Yup, maar is ook gewoon een fout in php hé heeft dus niks met chrome te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 14:35

ulTimaS

Mayhaps

Viel me in één keer op dat Chrome nu eindelijk de statusbar op de windows7 bar heeft staan met downloads. Toen ik net Win7 had vond ik dat wel een vette feature van IE, maarja om daar nou IE voor te gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/14cfrz9.png

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 05-05-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343147

Als ik de webpagina inzoom blijft deze in IE opgeslagen, in Chrome niet. Ook als ik naar een nieuw tablad of venster ga moet ik opnieuw inzoomen. Een groter lettertype is geen optie want dat heb ik al geprobeerd en dat ziet het er niet uit. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Anoniem: 343147 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:24:
Als ik de webpagina inzoom blijft deze in IE opgeslagen, in Chrome niet. Ook als ik naar een nieuw tablad of venster ga moet ik opnieuw inzoomen. Een groter lettertype is geen optie want dat heb ik al geprobeerd en dat ziet het er niet uit. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Je kunt de beta eens proberen. De laatste versies onthouden de zoom per hostname. Of wil je het voor alle websites instellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niets merk van de snelheidsverbeteringen.. het was al enorm snel :D Vind het een perfecte browser tot nu toe. Mooi simpel en erg snel dus. Ook blijft het handig dat ze per tab zo'n aparte 'sandbox' hebben en als een site raar doet je gewoon die tab sluit en je de rest niet allemaal kwijt raakt door een crash.

Het enige wat me mateloos irriteert is die download-balk. Elke keer als je een bestand downloadt komt dat ding weer onderin, verandert de grootte van m'n window, en is met geen mogelijkheid weg te krijgen. Weer even opnieuw gegoogled om te kijken of er inmiddels al een oplossing voor is, maar naast enorm veel klachten helaas nog niks gevonden. Als ze nog even een optie of superuser-setting maken om die hele bar gewoon te disablen is Chrome helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JanDM schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:54:
[...]

Je kunt de beta eens proberen. De laatste versies onthouden de zoom per hostname. Of wil je het voor alle websites instellen? :)
Ik wil het idd voor alles instellen. Jammer dat dit er nog niet in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Wouser schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:55:
[...]

Dat is idd erg vet ja :) nu nog extensies synchen en je zit altijd achter je eigen browser.
Extensie synchronisatie komt in Google Chrome 6 :) Samen met synchronisatie voor tabs, zoekmachines, ingetypte URL's, wifi-instellingen, wachtwoorden, geschiedenis (+ geschiedenis wissen) en autofill :) Echt heel veel meer valt er eigenlijk ook niet te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Werkt als een soort iGoogle in een extensie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Jejking schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:00:
Werkt als een soort iGoogle in een extensie?
Meer een aanpassing van je huidige homepagina van Google Chrome. Met iGoogle kan je wat meer.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Even een vraagje... maar slaagt Chrome eigenlijk wel voor de Acid3 test? http://acid3.acidtests.org/

Namelijk als ie bij 100/100 is en je klikt linksboven zegt ie dat hij alle tests geslaagd zijn. Wanneer ik echter ctrl+a doe krijg je in de linkerboven hoek "FAIL" te zien, en met wat moeite (selecteer eerst 100 en dan met muis naar links bewegen) ook de tekst "You should not see this at all". Dit is dus tekst die je standaard niet ziet maar wel wanneer je het selecteerd.

Wanneer je dan naar http://acid3.acidtests.org/reference.html gaat en je doet hetzelfde staat die tekst er niet :P foutje in de reference of slaagt chrome toch eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Wouser schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:40:
Even een vraagje... maar slaagt Chrome eigenlijk wel voor de Acid3 test? http://acid3.acidtests.org/

Namelijk als ie bij 100/100 is en je klikt linksboven zegt ie dat hij alle tests geslaagd zijn. Wanneer ik echter ctrl+a doe krijg je in de linkerboven hoek "FAIL" te zien, en met wat moeite (selecteer eerst 100 en dan met muis naar links bewegen) ook de tekst "You should not see this at all". Dit is dus tekst die je standaard niet ziet maar wel wanneer je het selecteerd.

Wanneer je dan naar http://acid3.acidtests.org/reference.html gaat en je doet hetzelfde staat die tekst er niet :P foutje in de reference of slaagt chrome toch eigenlijk?
Denk dat die tekst wit gemaakt wordt met wat ingewikkelde css , waardoor die zichtbaar zouden worden als je browser het niet goed interpreteert. Geen bug dus, maar een feature. Chrome is 100% compliant.

Je kunt overigens op de A van acid klikken. Dan zie je "0 tests failed"

[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 06-05-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Vergelijk http://acid3.acidtests.org/ en http://acid3.acidtests.org/reference.html eens. Bij mij (42898) slaagt Chrome duidelijk niet. In de reference render staat geen 'fail', en het ziet er nogal anders uit.

Bij het 'about google chrome' bekijken zag ik wel dat er een update is voor de stable. Even geduld en we weten dus of het bij de stable weer werkt :)

edit: En in 45376 klopt 'ie weer. Lijkt me zo inderdaad dat die fail en 'you should not see this at all' er zo bij horen.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 06-05-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
hier in dev is gewoon 100% pixelgelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Is het niet zo dat chrome alle bezochte sites opslaat op hun server(s)? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TheZeroorez schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:02:
Vergelijk http://acid3.acidtests.org/ en http://acid3.acidtests.org/reference.html eens. Bij mij (42898) slaagt Chrome duidelijk niet. In de reference render staat geen 'fail', en het ziet er nogal anders uit.

Bij het 'about google chrome' bekijken zag ik wel dat er een update is voor de stable. Even geduld en we weten dus of het bij de stable weer werkt :)

edit: En in 45376 klopt 'ie weer. Lijkt me zo inderdaad dat die fail en 'you should not see this at all' er zo bij horen.
Eerste keer ging het mis, toen was het zwartwit. Tweede keer, goede keer. Werkt gewoon dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Anoniem: 343147 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:24:
Autozoom al eens geprobeerd? Of is dat niet wat je zoekt/wilt?

Ik baal een beetje. Ik gebruik sinds de introductie van Chrome uitsluitend deze superfijne browser en wil eigenlijk niks anders meer. Echter, op m'n HTPC ben ik nu sinds kort weer terug bij IE8. Op m'n HTPC moet ik namelijk vaak inzoomen (ik zit op 2meter afstand op een groot flatscreen tv @ 1920 x 1080 te browsen) en helaas is Chrome geen held in rap weergeven/scrollen van gezoomde pagina's. Het gaat dan voornamelijk om 'zware' pagina's. Het ligt overigens niet aan m'n systeemspecs of evt. extensies. Meer mensen schijnen er last van te hebben.
Wat ik mbt tot het zoomen wel veel prettiger vind in Chrome t.o.z. van IE8, is dat de zoomstappen veel groter zijn en het zoomen veel sneller gaat (ik gebruik overigens dedicated muisknopjes voor het zoomen).

Btw, handige simpele extensie: Downloads. Plaatst een shortcut naar het downloads-menu (ctrl + j) in de browser.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Volgens mij kan je Incredible Startpage niet laten laden als startpagina zelf, enkel bij nieuwe tabbladen wordt het geopend? Dat zou wel erg jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

Ok Chrome, you got me!

Na 5 jaar firefox, Opera vanaf versie 10.10 is het nu Chrome geworden. Tja, lightning-fast, dat is het zeker, maar de opera 10.5x serie ook. Maar, zoals mijn ondertitel al suggereert, ik ben een open source aanhanger O+ Ik draaide op windows tijdje chromium, maar omdat ik op youtube ook wel gebruik wil maken van HTML5 video, moest ik wel chrome installen (ivm. H.264 codec)

Het feit dat chrome kan syncen is erg belangrijk voor mij. Ik heb dual-boot opstelling met W7 en Ubuntu 10.04 . En uiteraard de extensions. Voor wie geïnteresseerd is, deze zijn zwaar briljant:
  • Speed Dial, opera-like speed dial, met zelfgekozen sites, dus niet meest bezocht
  • Turn off the Lights, alles behalve filmpje verdonkeren
  • Webpage Screenshot, maak screenshot van pagina, "visible" gedeelte of héle pagina :)
  • Chrome Gestures, opera-like mouse gestures :) Can't live without 'm
  • Chromium Wheel Smooth Scroller, smooth scrollen met veel tweak mogelijkheden
  • AutoPager, erg fijn :) Nooit meer op "volgende pagina" klikken op sites als google, maar ook op GoT wordt automatisch volgende pagina geladen als je naar beneden scrollt. (uiteraard uitschakelbaar per site)
edit: Ochja, ACID3 test haalt met chrome 5.0.396 97/100 , oei oei ;)

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

afraca schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:06:

Met laatste versie Chrome 4 stable haal ik geloof ik 98/100.

Snap ook niet waarom ie niet 100/100 scoort...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
afraca schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:06:
Hm, vreemd. IK heb exact dezelfde versie en haal 100/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Hier ook een perfecte score. Waarschijnlijk heb je extensies of gebruikers-scripts die code of opmaak injecteren die de test kapot maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Peter op 07-05-2010 13:36 . Reden: duidelijker maken wat mijn uitslag is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Deze is ook erg handig, en wel een leuke 'korte' url: goo.gl URL Shortener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

Ah, gelijk hebben de heren hier. De extensie ChromeGestures gooit roet in het eten ;) Met ChromeGestures disabled haal ik op Acid3 test 100/100 . Ach, dat neem ik maar voor lief ;) Wil extension wel houden :)

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:48
Dat ze in de laatste dev-versie het protocol 'http' verbergen in de omnibar is wel duf. Vooral omdat ze er nauwelijks over nagedacht hebben, alle andere protocollen worden blijkbaar niet verborgen, en als je de url copy-pasted, dan krijg je de http er wel weer voor. Sterker nog, het lijkt niet eens mogelijk om het complete stuk van de url zonder de http:// te copieren naar het clipboard :F

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 07-05-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
sewer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:41:
Dat ze in de laatste dev-versie het protocol 'http' verbergen in de omnibar is wel duf. Vooral omdat ze er nauwelijks over nagedacht hebben, alle andere protocollen worden blijkbaar niet verborgen, en als je de url copy-pasted, dan krijg je de http er wel weer voor. Sterker nog, het lijkt niet eens mogelijk om het complete stuk van de url zonder de http:// te copieren naar het clipboard :F
Ze hebben er wel over nagedacht :p Het is imho logisch dat protocollen als https en ftp zichtbaar zijn, sommige websites raden bijv. aan te checken of de URL met https:// begint. Maar goed, deze wijziging had van mij ook niet per se gehoeven, maar ik heb er zelf nog geen last van gehad.

Anyway, hier is de video waar ik eerder de making of van postte:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Robin91 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:13:
Is het niet zo dat chrome alle bezochte sites opslaat op hun server(s)? :p
Ja, maar mij maakt dat niet zo bijzonder veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

@ Thijsje66

Hoewel er veel ophef geweest is over hoe Google omgaat met privacy is het gelukkig (bij mijn weten) nog niet zo erg dat ze álle bezochte sites opslaan op hun servers. Nu is het wel zo dat een aantal features dit soort van doen... Het staat naar mijn mening goed beschreven op deze pagina:

http://www.google.com/chrome/intl/en/privacy.html

Het is een opt-out feature: je typt iets in de omni-bar en dat word als een soort search gezonden naar google. Dit is uit te zetten. Eventueel zou google uit deze feature je hele browsing gedrag kunnen herleiden. Ik kan hierover geen informatie vinden, maar wellicht weten anderen hoe lang dit bewaard blijft bij google.

edit: Ook weet ik niet in hoeverre Google kan nagaan van wie de "search query" is gekomen. Word hierbij ook de RLZ gezonden?

[ Voor 8% gewijzigd door afraca op 08-05-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
En zelfs als ze dat zouden doen, zou ik het nog niet erg vinden. Noem me gerust een Google-fanboy, dat ben ik ook, maar ik vertrouw Google genoeg, in tegenstelling tot sommige (in mijn ogen) paranoïde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Eens. En daarbovenop zullen ze diezelfde gegevens ook hebben van een kleine honderd miljoen andere mensen, dan ben ik echt niet interessant genoeg om te gaan onderzoeken. Zelfs dan laat ik nog buiten beschouwing dat er slechts een zéér klein percentage van de Google medewerkers toegang heeft tot (delen van) de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Bij die acid 3 test in chrome (laatste dev) krijg ik 9 van de 10 keer een perfecte 100/100 score maar 1/10 de rechter zeide van deze afbeelding :S.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2cshw1g.png

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
tjtristan schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:29:
Bij die acid 3 test in chrome (laatste dev) krijg ik 9 van de 10 keer een perfecte 100/100 score maar 1/10 de rechter zeide zijde van deze afbeelding :S.
[afbeelding]
Ik kreeg bij die rechter ook 97/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
tjtristan schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:29:
Bij die acid 3 test in chrome (laatste dev) krijg ik 9 van de 10 keer een perfecte 100/100 score maar 1/10 de rechter zeide van deze afbeelding :S.
Typisch Adblock gevalletje: tenminste dit is wat ik krijg met Adblock aan. Misschien een andere extensie? Extensies uitzetten één voor één dan kom je er vanzelf achter. Chrome 4 of 5 halen beiden 100/100 mits de extensies geen roet in het eten gooien.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

temp00 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:18:
[...]

Autozoom al eens geprobeerd? Of is dat niet wat je zoekt/wilt?
Stukken beter :) thnks. Het lijkt wel iets minder snel te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
vogelaarke135 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:27:
[...]

Typisch Adblock gevalletje: tenminste dit is wat ik krijg met Adblock aan. Misschien een andere extensie? Extensies uitzetten één voor één dan kom je er vanzelf achter. Chrome 4 of 5 halen beiden 100/100 mits de extensies geen roet in het eten gooien.
Het was idd adblocker, toch raar dat extensies die tests vernaggelen :S

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Niet raar, ze zijn gemaakt om de pagina te veranderen. Helemaal waterdicht kan zoiets niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als ik de acid3 test in een Incognito venster draai (dat is bij zonder extensies) dan loopt ie door tot 100, maar zie ik wel "YOU SHOULD NOT SEE THIS AT ALL".

Dit is met 5.0.396.0 (Officiële build 46416) dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
In incognito gaat hij idd door tot 100, maar ik krijg ook "You should not see this at all."
Who cares, het is een fijne browser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

thijsje66. Volgens mij begrijp jij "details" niet helemaal. Uiteraard is Chrome een fijne browser. Maar het moet zich onderscheiden van anderen. Als je een auto uitzoekt houd je toch ook rekening met details. Zo is dat voor software bij tweakers net zo :+ Wij willen dat Chrome perféct is, in alles.

Wat betreft jouw "niet geven om privacy". Prima, maar laat het dan allemaal optioneel zijn. Hier zie je dat er 6 usage tracking methodes zijn, die helaas nog niet allemaal optional zijn. Het gaat om het aanbieden van keuze, en uiteraard transparantie, wat ook nog niet helemaal het geval is bij de RLZ identifier. Door de vele kritiek is er gelukkig meer transparantie gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@afraca
Natuurlijk begrijp ik dat wel.
Het punt is dat het mij niet zoveel uitmaakt als een woord/plaatje een millimeter verschoven is.
En ik zou het ook prima vinden als het optioneel zou zijn, het is alleen niet zo, en dat maakt me niet is.

Maar ik snap je punt wel, ik doe er nog niet zoveel gevoelige zaken mee. Internetbankieren doe ik nog niet, en mijn mail staan ook geen supergeheime dingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

Nu zit ik toch wel even met een "issue". Ik ben actief op whatthemovie.com, en daar speel ik als ik me even verveel (en geen zin heb in uitdaging) de "random easy snapshots series. Dan begin je dus in principe hier , en het is die random link die chrome waarschijnlijk dwars zit. Als ik/wij (+vrienden net na klikken denken "ah snap!, die wisten we" , dan kan je in opera, firefox en zélfs IE gewoon op vorige klikken, maar bij google chrome denkt hij komisch te doen door gewoon naar whatthemovie.com te gaan.... Is dit ergens in te stellen, of is dat Chrome's unieke manier waarop hij met redirects om gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik heb een vraagje of er een extensie bestaat om die google ads weg te halen ?

Ik denk zelf dat zo iets niet komt anders gooit google eigen glazen in me eigen advertentie model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Havelock schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:57:
Ik heb een vraagje of er een extensie bestaat om die google ads weg te halen ?

Ik denk zelf dat zo iets niet komt anders gooit google eigen glazen in me eigen advertentie model...
misschien beetje raar om op me zelf te gaan quoten...
Maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet bewerken of ik zie ik iets over het hoofd...

En met firefox kan ik het wel gewoon google ads weg halen is het niet gewoon mogelijk om firefox extensies te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

Havelock, het is mogelijk om je geplaatste bericht aan te passen als je later nog iets wilt toevoegen. Gebruik daarvoor de edit-knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ).

Firefox extensies zijn niet te gebruiken in chrome, maar voor chrome heb je wel degelijk iets tegen advertenties. Net als bij firefox heb je voor chrome de extensie adblock plus. Configuratie hiervan wijst voor zich :)

Iemand die trouwens iets leuks kan zeggen over mijn issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

afraca schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:07:
Havelock, het is mogelijk om je geplaatste bericht aan te passen als je later nog iets wilt toevoegen. Gebruik daarvoor de edit-knop ( [afbeelding] ).

Firefox extensies zijn niet te gebruiken in chrome, maar voor chrome heb je wel degelijk iets tegen advertenties. Net als bij firefox heb je voor chrome de extensie adblock plus. Configuratie hiervan wijst voor zich :)

Ik kan hier helemaal niet gebruik maken van de Back knop dan wel backspace. Denk dat het eerder aan die site ligt. Maar geen idee waaraan precies

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
afraca schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:07:
Havelock, het is mogelijk om je geplaatste bericht aan te passen als je later nog iets wilt toevoegen. Gebruik daarvoor de edit-knop ( [afbeelding] ).

Ah thanks voor die extensie... :9 nu vindt ik deze browser nog mooier 8)
Ik had al deze extensie Adthwart :
https://chrome.google.com...bpkdaibdccddilifddb?hl=nl
ik dacht dat deze extensie alles had wat Adblock ook had maar dan meer blijkbaar niet dus...

Heel raar maar waar ik zie nu wel de edit knop.
Misschien was er iets fout gegaan maar wat het was ik zou het zo gouw niet weten.
Ik werk met beta versie(chrome 5.0.375.38 beta) op apple OS X 10.6.3 en het zou zomaar kunnen dat het daar aan lag...

Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 12:49
ik zie net dat de dev versie van chrome 6.x uit is, staat alleen nog geen changelog online
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/2767/chromeoa.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door dragontje124 op 14-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een... dev-versie... sinds wanneer is dat voor customers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
Standaard krijg je enkel updates vanuit het Stable kanaal, maar het is ook mogelijk om je aan te melden voor het Beta of Dev kanaal. Doorgaans is er elke drie maanden een grotere Stable release (bug- en security fixes even daargelaten), een maandelijkse Beta release en een wekelijkse Dev release.

Zelf zit ik ook op het Dev kanaal. Veranderingen die ik tot nu toe gemerkt heb zijn de nieuwe indeling van stijlen bij de Developer Tools (erg fijn overigens), pinned tabs krijgen nu een witte gloed als er iets gebeurd (bijvoorbeeld bij Twitter) en AutoFill werkt een stuk beter dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

Ook "leuke" "feature"..... Gebruik Webpage Screenshot extension, prachtig ding. Met een klikje kan je visible webpage, of héle webpage vastleggen. Maar waar kom ik achter, bij "capture full webpage" legt hij hem prima vast, maar klik je op de afbeelding, dan uninstalled hij de extension..... 8)7 Nee, dat is lekker handig.

Denk overigens dat het ligt aan m'n dev-channel versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Google Mail Checker Plus... Not logged in-probleem. Hoe gaan we dit dan weer oplossen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Jejking schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:10:
Google Mail Checker Plus... Not logged in-probleem. Hoe gaan we dit dan weer oplossen? :/
Sessie wissen? Hier geen problemen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Aan iedereen die de T.net > Post History-extensie gebruikt: ik heb een update gepusht, waarbij er nu ook een tabblad geopend kan worden, vanwege een andere structuur. Dit vereist een extra permissie, namelijk 'tabs'. Blijkbaar houdt dit voor Chrome in dat je toegang wil tot de browsegeschiedenis, want een update hier riep die vraag op. Voor de wantrouwigen, hier doe ik dus niets mee ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 18-05-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Chromeplus draait hier nu. Werkt prima met alle extensies, en zit op ook op de nieuwste versie van Chrome. Een paar features zijn een standaard ad-blocker, een standaard IE-tab en de feature om een tab te sluiten door er op te dubbelklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

RetroTycoon schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:32:
[...]

Sessie wissen? Hier geen problemen iig :)
Ik zal 't ongetwijfeld ff gemist hebben, maar waar kan ik dat vinden? Bedoel je in cookies rommelen of iets dergelijks, da's t enige wat bij mij ringing bells geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
- nothing -

[ Voor 95% gewijzigd door Qli-max op 18-05-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Jejking schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:44:
[...]

Ik zal 't ongetwijfeld ff gemist hebben, maar waar kan ik dat vinden? Bedoel je in cookies rommelen of iets dergelijks, da's t enige wat bij mij ringing bells geeft :)
Precies, dat bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Google gaat samenwerken met mozilla voor een nieuwe open standaard voor web-video: http://techcrunch.com/2010/05/19/webm-google-h-264/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Maverick schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:02:
Google gaat samenwerken met mozilla voor een nieuwe open standaard voor web-video: http://techcrunch.com/2010/05/19/webm-google-h-264/
Wordt steeds interessanter HTML5 plus web-video. Ben benieuwd welke kant dit op gaat en hoe Adobe Flash zich zelf verder ontwikkelt.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Googles chrome web store is coming! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Qli-max op 19-05-2010 19:12 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste