Fijn dat er bevestiging is dat het echt voor de Legend komt.
Jammer dat ze Q3 dus niet gaan halen (dat is nog 1 dag...)
Jammer dat ze Q3 dus niet gaan halen (dat is nog 1 dag...)
-= Its dry in the dessert =- So what??
Verwijderd
Verwijderd
Artiest voorheen bekend als b3n666
Als ik een Linux kernel op m'n systeem wil draaien die niet beschikbaar is in de linux-distributie kan ik de broncode downloaden, compileren en gewoon draaien.MarcoC schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:41:
Technisch gezien is er echt geen enkel probleem wat betreft Froyo op de Legend. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen bij HTC.
Met HTC als zijnde de fabrikant van het toestel, lijkt me dat niet zo'n probleemJimster schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:39:
Zo makkelijk is het niet denk ik..
Je hebt dan wel het hart van android, maar er zijn nog andere zaken zoals drivers voor het beeldscherm, geluid, knoppen, div. plugins enzo.. daar kom je niet zo makkelijk aan.
[ Voor 31% gewijzigd door Saffie_time op 01-10-2010 13:26 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
jeuj ...Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:05:
Mark Moons zojuist op Twitter:
Begrijp dat we om geduld vragen, maar er wordt nog steeds gewerkt aan 2.2 op Legend. Testing momenteel in volle gang.
http://twitter.com/markmoons/status/25863126905
[ Voor 42% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-10-2010 13:16 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Je moet de uitgaande server van je mobiele provider invoeren. Bij T-Mobile is het smtp.gprs.t-mobile.nlcaddywouter schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:16:
goedenavond,,
Ik probeer mijn htc ledgend in te stellen. Ik kan mijn email acount niet instellen. Ik heb een email acount van de aanbieder (provider) Online.
Ik krijg na het instellen de melding:
De uitgaande server ondersteunt geen authenticatie.
Controleer de instellingen van de uitgaande server.
Ik begrijp dit niet, iemand? Ik stel namelijk de pop en smtp server handmatig in. De standaard instellingen pak hij namelijk niet.
Is er iemand die de oplossing weet?
groet
Verwijderd
Ik dacht dat ergens in dit topic een tijdje terug een tip voorbij kwam over het echt legen van de mail cache, door bepaalde bestanden handmatig te verwijderen. Zal je naar moeten zoeken, weet 't zo niet te vindenVerwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:52:
Heeft iemand een idee waarom de mail applicatie zoveel geheugen gebruikt? Of liever nog, waar of hoe ik dit weer tot normale proporties kan terugbrengen? Ik heb zelf het idee dat de app een soort cache maakt van ingekomen mailtjes, maar de cache van de mail app is al helemaal leeg, daar ligt het niet aan. Ook het adresboek van de mail app is niet zo groot, er staan pas een paar e-mail adressen in... Verder heb ik met Astro gezocht naar een map die iets van 61MB groot is en te maken heeft met de mail app maar niks kunnen vinden...
Misschien iemand een idee/tip?
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Yep, of je doet dat niet en alles zal gewoon beter draaien.Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:36:
Een taskmanager installeren en alles wat in de achtergrond draait op je telefoon killen.
Verwijderd
Verwijderd
Care to share welke dat dan is?Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 05:14:
mwa, hangt er heel erg vanaf welke taskmanager je gebruikt ik heb er inderdaad een aantal gehad waarmee de telefoon inderdaad gewoon klote ging draaien heb er nu 1 die werkt perfect. plus het feit dat mijn batterij aanzienlijk langer mee gaat nu.
Ikbha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
Ik ben eigenlijk best benieuwd wie de Legend nog aanbeveelt???
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Heet "Task Manager" by Adao Team.
Ik heb nou een paar maanden de legend en ik ben er nog steeds tevreden mee. Ik heb er nog geen problemen mee gehad.bha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
Ik heb nu eens de laatste 100 posts gelezen omdat ik een Legend wilde kopen.
Ik vind toch wel, dat er veel klachten, onduidelijkheden en tekortkomingen opgesomd zijn door jullie.
Ook het terugsturen van de Legend, omdat er iets aan mankeerde komt regelmatig voor.
Ook heeft HTC zich niet gehouden aan de afspraak om in het derder kwartaal Froyo beschikbaar te stellen.
Voordat ik besluit om definitief voor de Legend te kiezen, ga ik nu eens 100 posts van de Desire doorlezen.
Dat je naar beneden moet scrollen om het laatste sms'je te lezen vond ik ook wat minder. Maar daarvoor had ik snel een alternatief gevonden namelijk "chompSMS" en die werkt heel goed!jacobras schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:38:
[...]
Ik. Enige probleem dat ik met mijn Legend heb is dat hij soms nog wel eens wil haperen als ik tijdens laden grote webpagina de notificatiebalk snel heen en weer ga schuiven en dat sinds de laatste update je eerst naar beneden moet scrollen om de laatste sms'jes te lezen.
Maar ik verwacht dat de problemen met de 2.2 update worden opgelost.
Ik niet in ieder geval. De CPU schiet toch vaak tekort waardoor je o.a. geen filmpjes vloeiend kan kijken, als je er muziek mee luistert is de batterij binnen een paar uur leeg en anders binnen 20 uur, dat hij wat kleiner is dan andere telefoons is maar een klein voordeel want het voelt ongeveer hetzelfde aan als een groter toestel in je broekzak, de prijs is even hoog als een beter toestel. Nee ik baal ervan dat ik nog 1,5 jaar met dit toestel moet doen en zou achteraf zeker voor een Desire of een ander toestel zijn gegaan.bha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
Ik vind toch wel, dat er veel klachten, onduidelijkheden en tekortkomingen opgesomd zijn door jullie.
Ook het terugsturen van de Legend, omdat er iets aan mankeerde komt regelmatig voor.
Ook heeft HTC zich niet gehouden aan de afspraak om in het derder kwartaal Froyo beschikbaar te stellen.
Voordat ik besluit om definitief voor de Legend te kiezen, ga ik nu eens 100 posts van de Desire doorlezen.
Verwijderd
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Verwijderd
Tja kijk hier eens: vtpeters in "Nokia N97 - Deel 3"bha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 21:43 ]
Wat is je budget? Want de nieuwe Desire HD lijkt me een stuk interessanter dan nu een Legend of een Desire, hij is echt behoorlijk wat rapper (CPU en vooral GPU), heeft een groter scherm en komt standaard met Android 2.2 en de rest van de Sense nieuwigheden.bha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ben nog steeds erg happy met mijn Legend. Nu ben ik geenszins een power-user, dus de Desire zou voor mij overkill zijn. De Legend functioneert als een zonnetje, prachtig scherm en heerlijke bediening. Er zijn talloze apps om alles te laten doen wat je zelf wilt. Ik heb daarmee gerommeld, en toen ik erachter was wat ik daadwerkelijk wilde gebruiken heb ik de Legend een harde reset gegeven en ben opnieuw begonnen met alleen maar de apps die ik gebruik. Het is nu de prettigste telefoon die ik ooit heb gebruikt. Qua batterij doe ik ongeveer 1,5 tot 2 dagen, en dat vind ik prima. 3G staat altijd aan omdat ik dat handig vind. Navigatie gebruik ik in het geheel niet.bha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
@hieronder...Mwah de Legend was ook al niet top of the line bij aanschaf qua processor. Legend was de mooie, Desire de snelle. Gelukkig is de nieuwe Desire HD mooi en snel.
[ Voor 23% gewijzigd door JvW op 03-10-2010 23:56 . Reden: reageren op post hieronder... ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil er mee bellenGugger schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:10:
Hangt er ook denk inderdaad ook heel erg vanaf wat je ermee wilt doen en wat je verwacht van een telefoon.
Ik ben er nog steeds meer dan tevreden mee, sterker nog; ik vind dit de meest briljante telefoon die ik ooit heb gehad. Ik vind de telefoon eigenlijk de perfecte samensmelting van een fashion phone & smartphone.
Grootste nadelen vind ik persoonlijk het gebrek aan voice dialing en de beperkte accu, maar verder niets dan tevredenheid hier. Wacht wel met smart op de nieuwe Sense natuurlijk
Voor bellen mail en al dat soort dingen is de Legend prima en doet hij in mijn ogen niet onder voor de Desire.bha schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:54:
[...]
Ik wil er mee bellen, mail op kunnen halen en lezen en de Legend gebruiken voor steden-navigatie.
Dat laatste vind ik ook erg belangrijk.
Dus relatief eenvoudige zaken die ik met de Legend wil doen.
De Desire is idd wat sneller en heeft een beter scherm, maar die is qua abonnement toch wat duurder dan de Legend-aanbieding die ik nu voor ogen heb (2 jr. vast vodafone. 200-bel-sms-web; 20 euro p/m )
-= Its dry in the dessert =- So what??
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
[ Voor 58% gewijzigd door MarcoC op 04-10-2010 15:56 ]
[ Voor 24% gewijzigd door majoh op 04-10-2010 16:36 ]
Mwa.. de Desire HD is toch zeker 100 euro ex BTW duurder (440 om 340).. En het design van de Legend is wel mooier/bijzonderder.Tsurany schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:38:
Epic fail in dat geval, Desire HD of Desire Z zijn ietsiepietsie duurder
Maar daar krijg je een veel snellere telefoon voor terug, een snelle 1Ghz CPU en een snelle GPU.kraats schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:43:
[...]
Mwa.. de Desire HD is toch zeker 100 euro ex BTW duurder (440 om 340).. En het design van de Legend is wel mooier/bijzonderder.
Klopt.. ik wil daarom zelf ook een Desire HD, maar het ietsiepietsie vond ik erg overdreven.Tsurany schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:46:
Maar daar krijg je een veel snellere telefoon voor terug, een snelle 1Ghz CPU en een snelle GPU.
Ik heb nu mijn Legend sinds april en hij bevalt mij nog steeds heel erg goed! Geen enkele klacht!bha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:28:
Zoals D.I.N.G. al aangeeft, het is natuurlijk dat mensen met klachten eerder hun ongenoegen uiten dan dat de mensen die tevreden zijn van zich laten horen.D.I.N.G schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:06:
Het is ook begrijpelijk dat je hier veel leest over klachten omdat voornamelijk alleen de mensen die klachten hebben in dit topic reageren.
[ Voor 38% gewijzigd door RicoK op 04-10-2010 17:11 . Reden: Toevoegen quote ]
[ Voor 16% gewijzigd door petrusk op 04-10-2010 18:34 ]
Je hoeft 'm niet te kopen hoorTsurany schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:38:
Epic fail in dat geval, Desire HD of Desire Z zijn ietsiepietsie duurder maar dan heb je wel gewoon een moderne telefoon. Zeker in het geval van de Legend is het een bij release al verouderde telefoon nu nog eens uitbrengen met een ander kleurtje zonder de specs te updaten. Gewoon een traag pleuris ding nu dus, enkel dan zwart.
Punt is dat ze hem opnieuw uitbrengen terwijl ze tegelijkertijd toestellen uitbrengen die een heel stuk sneller zijn. Dat ze Legend al geen 1ghz processor kreeg vond ik erg raar maar hem nu weer met dezelfde processor uitbrengen? Ik vind het een prachtige telefoon en had graag een spec update gezien, een soort Legend HD.bite schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:03:
[...]
Je hoeft 'm niet te kopen hooren voor jou iets om naar uit te kijken: er zal vast weer een opvolger komen en dan kun je weer klagen over die "HD" en "Z" modellen want wat zullen die straks traag zijn en slechte specs hebben tov de nieuwere modellen
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
[ Voor 3% gewijzigd door rinkel op 05-10-2010 00:59 ]
B.S.U.R.
...
Dat viel mij ook al op. Zou het door een update van één van de apps kunnen komen? Ik weet alleen niet welke dan? Alleen Maps is degene laatst geüpdate is die standaard op de telefoon hoort, maar die gebruik ik verder nooit.jvbijleveld schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:44:
Moet zeggen dat ik sinds een kleine week een behoorlijke toename in batterijduur heb gemerkt.
Je gaat helemaal voorbij aan het fijt dat de legend zijn bestaan recht niet ontleent aan zijn hardware maar puur omdat om zijn design. De Legend heeft een uniek ontwerp en dan is dan ook de reden dat ik hem iig heb aangeschaft anders had ik wel een Desire oid gekocht. Daarom vind ik het ook volkomen begrijpelijk dat HTC deze zwarte versie uitbrengt want mijn god wat is die mooi!Tsurany schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:42:
[...]
Punt is dat ze hem opnieuw uitbrengen terwijl ze tegelijkertijd toestellen uitbrengen die een heel stuk sneller zijn. Dat ze Legend al geen 1ghz processor kreeg vond ik erg raar maar hem nu weer met dezelfde processor uitbrengen? Ik vind het een prachtige telefoon en had graag een spec update gezien, een soort Legend HD.
Maar design zonder de nodige hardware er achter is toch nutteloos? Je hebt dan een mooie phone die gigantisch traag is.Crazyanz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:58:
[...]
Je gaat helemaal voorbij aan het fijt dat de legend zijn bestaan recht niet ontleent aan zijn hardware maar puur omdat om zijn design. De Legend heeft een uniek ontwerp en dan is dan ook de reden dat ik hem iig heb aangeschaft anders had ik wel een Desire oid gekocht. Daarom vind ik het ook volkomen begrijpelijk dat HTC deze zwarte versie uitbrengt want mijn god wat is die mooi!
Met dat verschil dat de Legend helemaal niet gigantisch traag is. Voor gewoon gebruik om te bellen, smsen, mail, wat surfen, als 3G-modem voor een laptop, navigatie en de meerderheid van de games voldoet die gewoon.Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Maar design zonder de nodige hardware er achter is toch nutteloos? Je hebt dan een mooie phone die gigantisch traag is.
Heb je eigenlijk wel eens een Legend in je handen gehad? Deze aanname komt echt niet overeen met de realiteit. Staar je niet zo blind op specs, er is al zo vaak uitgelegd in dit topic dat er weinig verschil is tussen bv de Legend en de Desire qua gebruikssnelheid.Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Maar design zonder de nodige hardware er achter is toch nutteloos? Je hebt dan een mooie phone die gigantisch traag is.
Ik heb helemaal niet te klagen over de snelheid van mijn Legend .. Nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze. Al wil ik nu wel zo'n Desire HDTsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Wat mijn voorgangers zeggen ik heb nog nooit het idee gehad dat mijn legend incompetent of traag is of over slechte hardware beschikt. Tuurlijk kan je dan gaan wijzen naar de specs maar die kunnen me echt aan me reet roesten. In het dagelijks gebruik voldoet ie gewoon en ja ik ben een veel gebruiker. Ik ben actief op social networks (en gebruik twitter en facebook apps dus regelmatig) gebruik de hele dag mijn mail en surf redelijk wat af op mijn telefoon. En als ik iets niet kan vinden slinger ik even google maps aan en tijdens een rondje op de racefiets houd Endomundo of Runkeeper netjes bij waar ik gefietst heb. En terwijl ik dat doe hoef ik geen 4" bakbeest in me broekzak mee te zeulen en heb ik een telefoon die er gelikt uit ziet!Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door haakjesluiten op 05-10-2010 10:47 ]
To dare is to do
Ik hoop eigenlijk dat die telefoon nog veel langer zal meegaan dan 2 jaar. Bovendien, als de Legend (qua hardware) voor jou binnen 1 jaar niet meer voldoet, dan zal de desire dat maar 6 maand langer uithouden volgens diezelfde eisen.Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:47:
Het gaat er wel om dat die telefoon in veel gevallen nog twee jaar mee moet gaan, ik zie die processor niet twee jaar mee gaan. Ja qua user interface zal het allemaal wel gaan maar beetje intensieve game of applicatie en je wilt dan toch echt een snellere processor. Daarnaast is voor die prijs een nieuwe generatie Snapdragon ook prima mogelijk.
Verwijderd
Nog nooit problemen mee gehad. Weet je zeker dat je niet een app hebt draaien die de zaak vertraagd?Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:31:
@majoh:
De cpu niet traag? Als ik een app installeer, dan kan ik niet tegelijkertijd normaal andere dingen doen zonder dat het toestel flink gaat haperen.
Verwijderd
Betekent dit nu, dat als je veel belt met vrienden en kennissen die ook skype op hun GSM geïnstalleerd hebben, dat je eigenlijk een veel kleinere belbundel kunt nemen.petrusk schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:21:
Yes![]()
op de android market is skype weer beschikbaar .... http://www.androidworld.n...-android-nu-in-de-market/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat mijn dataverbinding altijd aan, sync om de 15 minuten mail, luister een paar uur muziek per dag, gebruik ook redelijk veel internet etc en ik haal er makkelijk een dag mee. De batterij van de Legend valt mij echt heel erg mee. Met mijn Touch Diamond moest ik echt oppassen als ik wist dat ik meer dan een halve dag (uur of 6) weg zou zijn want dan moest ik er voor zorgen dat ik de telefoon niet teveel gebruikte want dan haalde die het einde van de avond niet. Met mijn Legend kan ik s' morgens naar school gaan en als ik dan s' avonds uit de kroeg kom is de accu nog steeds niet leeg.RaJitsu schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 02:37:
Tsja, de batterijduur van de Legend is niet veel beter. Misschien nu met het Super LCD-=scherm dat de batterijduur een stuk beter is, maar naar mijn ervaring is het maar treurig gesteld met de duur van de Legend. Overigens geldt dat voor het gros van de smartphones die dit jaar uitgekomen is. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe Nokia's zijn.
Zoals ik al aangaf: Dat doet die van mij niet..Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:43:
Nop. Probeer maar een keer iets uit de market te downloaden. Het downloaden gaat zonder problemen, maar tijdens het installeren reageert het toestel heel langzaam en zit soms zelfs even vast.
Verwijderd
bha schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:21:
[...]
Betekent dit nu, dat als je veel belt met vrienden en kennissen die ook skype op hun GSM geïnstalleerd hebben, dat je eigenlijk een veel kleinere belbundel kunt nemen.
Dus in plaats van 300 belminuten naar 150 ??
(Sorry, maar ik ben niet zo bekend met skype)
En dat klopt ook helemaal, de Desire HD zal voor mij allang verouderd zijn voor de twee jaar voorbij zijn. Echter is daar helaas niks aan te doen, er is geen toestel waarbij dat niet zo is. Maar dat is juist een reden om voor mij niet een toestel te kopen dat qua specificaties nu al ruim achterhaald is.bomberboy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:07:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat die telefoon nog veel langer zal meegaan dan 2 jaar. Bovendien, als de Legend (qua hardware) voor jou binnen 1 jaar niet meer voldoet, dan zal de desire dat maar 6 maand langer uithouden volgens diezelfde eisen.
Maar als je een toestel opnieuw uitbrengt kan je hem toch op z'n minst upgraden naar de specificaties die nu verwacht worden?majoh schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:52:
Wat een negativiteit toch over dit toestel bij sommige gebruikers. De meeste snap ik niet echt eigenlijk.
1. Traagheid. Klopt de processor is niet de snelste, maar ook zeker niet de langzaamste android/smartphone. Hij is echter wel langzamer dan de nieuwste high-end modellen, maar zo is hij dan ook niet op de markt gezet.
Legend gigantisch traag?Tsurany schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
1) Aangezien ik de updates van HTC volg kan ik nog geen filmpjes bekijken op de Legend. Als ik de Youtube app gebruik loopt alles vlot, dat is het enige wat ik hier kan op zeggen.Kluutmaran schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:31:
Voor de mensen die denken dat de telefoon snel genoeg is, surf eens naar dumpert.nl (of elke andere filmpjessite) en kijk een filmpje. Toch iets wat heel normaal is op een telefoon die gemaakt is om te internetten lijkt me zeker nu steeds meer sites veel meer flash en dergelijke gebruiken. Aangezien ik mijn telefoons om de 2 jaar koop moet deze dus nog 1,5 jaar mee gaan. Tegen die tijd zijn websites nog zwaarder om te laden en te renderen en deze telefoon is te traag om de flashsites te gaan ondersteunen.
Navigatie met de Legend is deze niet geschikt voor want dan is de batterij helemaal binnen de kortste keren leeg.
Nog een enorm minpunt aan de Legend is het beperkte bereik. Ik woon tegen de Belgische grens aan en heb hier enkel met KPN en Vodafone bereik dus zoals al een jaar of 10 heb ik KPN als provider. Waar ik met mijn vorige telefoons (Nokia N95 8GB, Nokia 3310, Nokia 3510(i), Sony Erickson GF35 (ofzoiets), Motorola V3i, nog een Siemens en een Philips) altijd gewoon bereik had in huis heb ik dat met de Legend alleen als ik mijn telefoon op bepaalde plaatsen neer leg. Dat het bereik met een nieuwe telefoon slechter is dan met een 10 jaar oude telefoon is gewoon onbegrijpelijk. Ook was er consternatie omdat je de iPhone op bepaalde plek niet vast mocht houden omdat anders het bereik weg viel. Nou nieuwsflash bij de Legend is dit altijd al het geval geweest omdat de antenne in het achterklepje zit weggewerkt kun je hem niet onder vasthouden maar moet je hem boven vasthouden om geen bereik te verliezen.
Dat heeft mijn collega met zijn Desire ook (zegt ie).Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:43:
Nop. Probeer maar een keer iets uit de market te downloaden. Het downloaden gaat zonder problemen, maar tijdens het installeren reageert het toestel heel langzaam en zit soms zelfs even vast.
Ik heb dit als ik meerdere dingen tegelijk installeer. Bijvoorbeeld bij het updaten van veel apps. Bij 3 tegelijklopende downloads/installaties dat hangt ie inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:43:
Huh kan jij geen filmpjes kijken via de browser? Dat je het nooit geprobeerd hebt wil niet zeggen dat je toestel het niet kan he. Flash wordt al vanaf het begin ondersteund, al kun je niet alle flash openen.caoim schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:32:
[...]
1) Aangezien ik de updates van HTC volg kan ik nog geen filmpjes bekijken op de Legend. Als ik de Youtube app gebruik loopt alles vlot, dat is het enige wat ik hier kan op zeggen.
Goed argument, hem aan de stroom hangen om hem te gebruiken zo kan je gewoon jarenlang met je telefoon doen! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb2) Bij navigatie hangt ie bij mij aan de stroom (toch in de wagen), verder staat GPS, WIFI, .. soms heel de dag op en haal ik vlotjes de dag. Zonder GPS en WIFI zeker 2 dagen.
Wat raar dan dat ik en 2 vrienden die ook een Legend hebben wel minder bereik hebben. Houd je hand maar eens voor het rubberen gedeelte (batterijklepje) aan de onderkant van je Legend en zie je bereik naar beneden gaan. Dat jij dan in een zone zit waarbij je nog steeds goed bereik hebt is jou geluk maar als je al een twijfelende verbinding hebt valt deze weg.3) Als ik mijn Legend langs onder vasthoud heb ik nog steeds perfect bereik. Ik heb geen beter of slechter bereik dan met mijn vorige telefoon (Nokia E65).
Dit was mijn oorspronkelijke argument, dat de Legend niet geschikt is voor navigatie doordat de batterij dan helemaal zo leeg is. Dus het gaat om het leeglopen van de batterij niet om het navigeren. En ik wil makkelijk een uur lang de navigatie op mijn telefoon kunnen gebruiken waarna hij nog iig de rest van de dag standby kan staan en dat kan de Legend niet.Navigatie met de Legend is deze niet geschikt voor want dan is de batterij helemaal binnen de kortste keren leeg.
[ Voor 11% gewijzigd door Kluutmaran op 06-10-2010 19:32 ]
Wat wil je nou, je vindt navigeren via de telefoon een bijzaak dus daarom moet hij dan maar weinig stroom gebruiken? Bovendien kan je gewoon bellen ermee als je bestemming bereikt is, dat zie ik je met een TomTom nog niet doenKluutmaran schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:18:
Een telefoon als navigatieapparaat gebruiken vind ik een nevenfunctie, voor geplande navigatieritjes gebruik ik wel een TomTom. Het is vooral als je dacht de weg wel te weten maar toch navigatie nodig hebt dat hij handig is maar dan kun je op de plaats van bestemming niet meer bellen dus erg handig is het niet he.
Ik denk dat dit dan toch sterk afhankelijk is van het gebruikte navigatiepakket. Zelf gebruik ik Sygic Mobile Maps en ik kon er toch succesvol van Amsterdam mee naar Gent (België) te rijden. (iets meer dan 2u30). Dat was gecombineerd met een daguitstap in Utrecht waar ik ook iets meer dan een half uur gebruik gemaakt heb van wifi. 3G stond wel uit omwille van roaming. En in Sygic gebruik ik de 2D view ipv de 3D view (geen idee of dat uitmaakt, maar ik vind dat gewoon praktischer).Kluutmaran schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:18:
Dit was mijn oorspronkelijke argument, dat de Legend niet geschikt is voor navigatie doordat de batterij dan helemaal zo leeg is. Dus het gaat om het leeglopen van de batterij niet om het navigeren. En ik wil makkelijk een uur lang de navigatie op mijn telefoon kunnen gebruiken waarna hij nog iig de rest van de dag standby kan staan en dat kan de Legend niet.
Weet je cker dat jullie geen schizofrenie hebben?MarcoC schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:52:
Mijn HTC Legend belt steeds mensen automatisch en gaat random muzieknummers skippen.
Geen enkele telefoon is echt geschikt voor navigatie, simpelweg omdat de batterijcapaciteit gewoonweg te klein is.Kluutmaran schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:18:
Dit was mijn oorspronkelijke argument, dat de Legend niet geschikt is voor navigatie doordat de batterij dan helemaal zo leeg is. Dus het gaat om het leeglopen van de batterij niet om het navigeren. En ik wil makkelijk een uur lang de navigatie op mijn telefoon kunnen gebruiken waarna hij nog iig de rest van de dag standby kan staan en dat kan de Legend niet.
Er zijn veel tegenstrijdige meningen zijn over de accuduur.t_o_c schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:53:
[...]
Ik laat mijn dataverbinding altijd aan, sync om de 15 minuten mail, luister een paar uur muziek per dag, gebruik ook redelijk veel internet etc en ik haal er makkelijk een dag mee. De batterij van de Legend valt mij echt heel erg mee. Met mijn Touch Diamond moest ik echt oppassen als ik wist dat ik meer dan een halve dag (uur of 6) weg zou zijn want dan moest ik er voor zorgen dat ik de telefoon niet teveel gebruikte want dan haalde die het einde van de avond niet. Met mijn Legend kan ik s' morgens naar school gaan en als ik dan s' avonds uit de kroeg kom is de accu nog steeds niet leeg.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Meer is er nog niet bekend... Q3 hebben ze idd niet gehaald, maar lijkt erop dat het niet heel lang meer op zich kan laten wachten.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:05:
Mark Moons zojuist op Twitter:
Begrijp dat we om geduld vragen, maar er wordt nog steeds gewerkt aan 2.2 op Legend. Testing momenteel in volle gang.
http://twitter.com/markmoons/status/25863126905
Toevallig heb ik deze ochtend ook nog eens genavigeerd met mijn Legend met Sygic Mobile Maps. 2x een ritje van net iets meer dan een uur. Dus in totaal 2u navigatie en dan een drie tal uur gewoon in mijn broekzak zitten. Omwille van de opmerkingen in het topic hier dit bewust gedaan zonder hem aan de autolader te hangen.Batsu schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:25:
[...]
Geen enkele telefoon is echt geschikt voor navigatie, simpelweg omdat de batterijcapaciteit gewoonweg te klein is.
Het is dan ook in eerste instantie een telefoon (hoofdgebruik) en daarnaast mp3 speler navigatie enz.
In het beste geval zal een telefoon op volle batterij zon 7 uur navigatie uithouden
Juicedefender er eens af halen?Mitashi schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:12:
Mijn batterij loopt echt heel snel leeg.
's Nachts gaat ie aan de lader en om 7.00 gaat ie eraf, want dan gaat mijn wekker. 's Ochtends eventjes 10 minuutjes dingen checken en dan naar school. Nu om 4 uur heb ik nog 18% van mijn batterij over. En heb de hele dag geen muziek aangehad. Wel getwitterd en mail en internet, verder niet heel veel bijzonders. 5 minuten een spelletje misschien
En ik draai Juicedefender dus heb geen idee hoe dit kan, iemand een idee?
Verder heb ik het probleem dat mijn Wifi soms ineens niet meer verbindt. Ik zie dat ik nog wel bereik heb maar elke keer geeft hij aan: Mislukt.
Ook kan ik mijn hotmail niet via de standaard Mail app gebruiken. hij sluist de mails nu door naar mijn Gmail en dan komt hij in Gmail app. Op zich geen probleem maar ik kan nu niet meer op deze PC mijn mails checken, alleen nog via gmail.com
Wie of wie kan mij helpen?
Vind je het gek? Die dingen hebben geen lange accu nodig omdat je voor lange autoritjes gewoon de stekker erin stopt en hem zo gebruikt, dat is ook wat iedereen er mee doet. Anders moet je hem elke keer thuis opladen en dat niet vergeten en in je auto zit hij toch altijd op dezelfde plek.bomberboy schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:22:
Voor de grap kijk ik nu eens op de tomtom site en klik ik willekeurig op een aantal navigatieapparaten. En wat staat daar dan:
GoLive 100: Up to 2 hours autonomous operation
XL Live IQ routes: Up to 3 hours autonomous operation
XXL Live IQ Routes: Up to 3 hours autonomous operation
start²: Up to 2 hours autonomous battery life
Die dingen gaan dus nog minder lang mee dan mijn Legend voor navigatie :-s
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq