Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274892

sd kaarten wiki

SDHC is de bovenste. microSDHC is wat in de legend kan.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 274892 op 28-02-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vmu schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:34:
Iemand vertelde dat hij het scherm van de Hero zo smal vond dat het toetsenbord daardoor erg klein en moeilijk te bedienen is. Heeft iemand daar last van gehad? Dit zou een probleem kunnen zijn bij de Legend.
Ik ben ook heel benieuwd hoe hij typt, kan er nog weinig over vinden in de reviews. Ik heb nu een nokia e71 en ben er al aardig gewent om ermee te typen. Ik vraag me af, of ik op de legend evensnel of sneller ermee kan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 09:29
Ik ben ook heel benieuwd hoe hij typt, kan er nog weinig over vinden in de reviews.
Ik vind sowieso dat er nog maar weinig informatie naar buiten komt, als hij halverwege maart al uit zou moeten komen... Komt dit doordat Nederland het eerste land (of één van de) is waar hij uitkomt? Weet iemand hoe lang van tevoren er normaal gesproken ongeveer review-exemplaren beschikbaar komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 19:44
Anoniem: 274892 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:32:
sd kaarten wiki

SDHC is de bovenste. microSDHC is wat in de legend kan.
Zo ik was overtuigt van mezelf ;) Je hebt gelijk. SDHC geeft niet meer aan dan de hoeveelheid dus. Micro geeft het formaat aan.

Ik heb even voor je lopen zoeken. Het is nog even toekomst muziek de 32 gb versie.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ik was overtuigt van mezelf Je hebt gelijk. SDHC geeft niet meer aan dan de hoeveelheid dus. Micro geeft het formaat aan.

Ik heb even voor je lopen zoeken. Het is nog even toekomst muziek de 32 gb versie.
ja dat dacht ik al. ik raakte verward omdat er staat dat hij wel compatible is tot 32gb.

wat dacht je van deze. het geen review maar er was wel hands-on.
De HTC Legend is daarmee zonder enige twijfel een van de mooiste smartphones die ooit op de redactie van Tweakers.net heeft gelegen
Iemand vertelde dat hij het scherm van de Hero zo smal vond dat het toetsenbord daardoor erg klein en moeilijk te bedienen is.
een vriend van mij heeft een Hero en daarop heb ik veel liggen spelen. Het is inderdaad nauwer dan bij bijvoorbeeld de iPhone (die ikzelf op dit moment heb) maar ik vind het niet storend klein. Ik heb nog vrij grote handen ook. Op de Hero merk je wel dat het net iets te langzaam reageert soms maar als ik de previews mag geloven lost android 2.1 en de vernieuwde sense dit probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 10:39
Is er een filmpje van die gast van HTC die zo'n Legend ergens tegenaan aan het rossen is om te laten zien dattie echt wel stevig is? :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 19:46
LB06 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:07:
Is er een filmpje van die gast van HTC die zo'n Legend ergens tegenaan aan het rossen is om te laten zien dattie echt wel stevig is? :)
uhmmm

http://www.youtube.com/watch?v=RdGfOiOHaCA

bij de 2:20 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:45

n00bs

Het is weer Zomer!

Gebeurt vrij weinig... 1 klein tikje terwijl het toestel uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Neemt niet weg dat hij dat niet zou durven doen met de Desire.....
Een volledig alu behuizing is veelal sterker/harder dan kunststof.
Echter, het krast wel als een gek als het vergelijkbaar is met een alu mbp

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hmmm dat valt wel mee inderdaad :). Het is niet zo dat er met een Passet overheen wordt gereden zoals is gedaan met de iPod Mini ooit.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ganymedus schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:41:
Neemt niet weg dat hij dat niet zou durven doen met de Desire.....
Een volledig alu behuizing is veelal sterker/harder dan kunststof.
Echter, het krast wel als een gek als het vergelijkbaar is met een alu mbp
Als een desire niet eens zo een zacht tikje kan weerstaan, zou ik hem nooit kopen.
Al mijn telefoons hebben wel erger meegemaakt en daarmee is nooit iets mee mis gegaan.

Op 1 telefoon na, na herhaaldelijk vallen en uiteindelijk met Oud&Nieuw keihard buiten op de tegels was gevallen en daarbij het LCD scherm gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Een telefoon heeft ook geen bewegende delen, dus "blunt force" kunnen ze wel hebben, enige probleem dat je vaak hebt is dat de verschillende onderdelen uit elkaar kunnen vallen (accu valt eruit oid). Aangezien dit een unibody constructie heeft is dat wel een voordeel, maar verder zal het qua stevigheid niet veel uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
In mijn ervaring is tot nu toe altijd het schermpje de zwakste schakel geweest, en een enkele keer is door waterschade mijn telefoon overleden. Voor beide maakt dat unibody niet uit volgens mij, maar t blijft er gewoon zeer strak uitzien!
Weet er iemand eigenlijk of amoledschermen sneller of minder snel beschadigen/kapot gaan dan oudere technieken? of is er geen verschil tussen verschillende types beeldschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

luappul schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:54:
In mijn ervaring is tot nu toe altijd het schermpje de zwakste schakel geweest, en een enkele keer is door waterschade mijn telefoon overleden. Voor beide maakt dat unibody niet uit volgens mij, maar t blijft er gewoon zeer strak uitzien!
Weet er iemand eigenlijk of amoledschermen sneller of minder snel beschadigen/kapot gaan dan oudere technieken? of is er geen verschil tussen verschillende types beeldschermen?
http://www.youtube.com/watch?v=f8S8tbQMp2k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het scherm is inderdaad altijd de zwakste schakel. Leuk zo'n unibody-design, maar voor de stevigheid ben je natuurlijk afhankelijk van het scherm. Ik denk overigens dat beide types niet van harde klappen houden. Als je het ding laat vallen en hij landt op het scherm ben je gewoon de lul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RoD schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:04:
Het scherm is inderdaad altijd de zwakste schakel. Leuk zo'n unibody-design, maar voor de stevigheid ben je natuurlijk afhankelijk van het scherm. Ik denk overigens dat beide types niet van harde klappen houden. Als je het ding laat vallen en hij landt op het scherm ben je gewoon de lul :)
Zie mijn voorgaande posting :)
Amoled is echt niet gevoelig voor schokken, misschien dat de soldeerpuntjes na verloop van tijd loslaten, maar dat is nog zelf wel te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:14
RoD schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:04:
Gelukkig heeft de Legend net als de Hero en de Magic een kinnetje.. het scherm is dus iets veiliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Filmpje had ik ook gevonden, maar hier gaat het om een flexibele Amoled en het lijkt me niet dat ze die in mobieltjes (en dus de Legend) toepassen? Het zwakste punt zal dus denk ik toch gewoon het scherm blijven, maar dat kinnetje kan inderdaad wel voor wat extra safety zorgen hopelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-07 20:39
Ik was gisteren in Groningen en heb daar rond lopen sneupen wat de legend gaat kosten als je het bij de telfort/kpn/t-mobile/vodavone winkel wilt kopen. Wat blijkt, sommigen hebben er nog niet eens van gehoord. Andere willen er niets van horen en weer andere (2e telfort winkel) wist (nog) niet wat hij moest kosten.

Mijn vraag is, is hij nou echt nog zo onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Personeel van telecomwinkels weet sowieso vaak niet zo veel. Die kunnen alleen in wat tabelletjes kijken hoe duur een bepaalde telefoon is met een bepaald abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
n00bs schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:06:
[...]

Als een desire niet eens zo een zacht tikje kan weerstaan, zou ik hem nooit kopen.
Al mijn telefoons hebben wel erger meegemaakt en daarmee is nooit iets mee mis gegaan.

Op 1 telefoon na, na herhaaldelijk vallen en uiteindelijk met Oud&Nieuw keihard buiten op de tegels was gevallen en daarbij het LCD scherm gebroken.
Ik heb werkelijk maar 1 toestel gehad dat het langer heeft overleefd dan 1 jaar. Nu wil ik niet zeggen dat ik super voorzichtig met mijn spullen omging. Denk bijv. aan laten vallen in een halfpipe en er vervolgens overheen gaan. Maar het neemt niet weg dat alleen een t610 het heeft overleefd.
Op het N1 forum heeft iemand zijn N1 laten vallen, met zeer vervelende gevolgen. De Desire lijkt in grote mate op de N1. Nu is dat natuurlijk een op zichzelf staand voorbeeld. Echter het lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk dat de Desire niet tegen een klein tikje zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Op een aantal sites staat vermeld dat de HTC Desire een update krijgt zodat ook DivX kan worden afgespeeld:Ik vraag me af of dit ook voor de Legend zal gelden... Of zal de processor daar te zwak voor zijn?
De Samsung galaxy spica heeft ook geen snapdragon (wel snellere processor dan Legend) en is wel in staat DivX af te spelen....
Zou natuurlijk wel heel mooi zijn als dit ook op de Legend mogelijk zou zijn.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De Legend is absoluut snel genoeg om Divx af te spelen, zolang je er maar geen HD-content tegenaan gooit denk ik zo. Opzich hoeft het afspelen van video geëncodeerd met de Divx-codec helemaal niet zo zwaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luappul schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:31:
Zou natuurlijk wel heel mooi zijn als dit ook op de Legend mogelijk zou zijn.... :)
Kan al met bepaalde software, Google is op 'YxFlash' een movieplayer voor Android OS :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

luappul schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:31:
Op een aantal sites staat vermeld dat de HTC Desire een update krijgt zodat ook DivX kan worden afgespeeld:Ik vraag me af of dit ook voor de Legend zal gelden... Of zal de processor daar te zwak voor zijn?
De Samsung galaxy spica heeft ook geen snapdragon (wel snellere processor dan Legend) en is wel in staat DivX af te spelen....
Op mijn oude Nokia 6120 speelde dit zelfs goed af :D
Alleen rekening houden zoals al gemeld is, met de resolutie. Sowieso heeft het weinig zin om content af te spelen met een hogere resolutie dan het scherm aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

n00bs schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:34:
[...]

Zie mijn voorgaande posting :)
Amoled is echt niet gevoelig voor schokken, misschien dat de soldeerpuntjes na verloop van tijd loslaten, maar dat is nog zelf wel te fixen :)
Als je het ding laat vallen en hij landt met het scherm op de rand van een tafel, oid, dan is ie echt wel kapot. Zie trouwens ook een voorbeeld van de Nexus One die zomaar kapot lijkt te gaan. Wel of geen Amoled hangt mijns inziens niet echt af van wat het scherm aan fysieke kracht gaan weerstaan.

Dat flexibele Amoled is wat anders, maar dat zit toch helemaal niet in de Legend? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutklimbie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 08:15
Op SlashGear is al een unboxing te vinden: http://www.slashgear.com/htc-legend-video-unboxing-0576838/

Ben benieuwd wanneer hij als verleng optie verschijnt bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:28
ewoutklimbie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:16:

Ben benieuwd wanneer hij als verleng optie verschijnt bij KPN.
Bij Hi staat ie al twee weken op de site bij verlengingen, wordt geleverd vanaf 22 maart. Hi is van KPN, dus ik zou het ook bij KPN allang verwachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 04-07 17:33

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Leuke video om te kijken, jammer dat er geen hoesje meegeleverd lijkt te worden. Van het weekend deze telefoon bestellen :)

[edit] Unboxing video toegevoegd aan TS

[edit2] Hier nog een uitgebreidere unboxing...

[ Voor 17% gewijzigd door majoh op 06-03-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Gisteren dit toestel getest en het is echt een enorme vooruitgang vergeleken met de Hero! Het toestel is mooi en heeft een zeer volwassen OS. De snelheid vond ik ongelofelijk, ik had absoluut geen last van lag, hoe snel ik ook door de programma's en menu's vloog. De resolutie had natuurlijk hoger gekund en de flitser op de achterkant ook wat beter. Toch is de camera een stuk beter dan die van de Hero (die is vrij donker). De browser liep een enkele keer vast tijdens het testen van een grote website. Ook weet ik nog niet helemaal wat ik vind van het nieuwe scroll balletje, het is even wennen als je een Hero gewend bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
LB06 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:07:
zat nog een filmpje te kijken:

Op 3:45 doet ie toch niet heel zachtjes op de tafel rossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
majoh schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:55:
[...]

[video]
Haha die zocht ik inderdaad. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Kan iemand me vertellen of deze telefoon, naast Hi, ook bij T-mobile beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:14
Anoniem: 61921 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:57:
Kan iemand me vertellen of deze telefoon, naast Hi, ook bij T-mobile beschikbaar komt?
Waarom wil je specifiek een branded telefoon? Is gewoon verlengen bij een willekeurig telecomwinkel geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Jimster schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:40:
[...]

Waarom wil je specifiek een branded telefoon? Is gewoon verlengen bij een willekeurig telecomwinkel geen optie?
Omdat een branded telefoon doorgaans goedkoper is en via een telecomwinkel betaal je de volle mep, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 61921 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:48:
[...]

Omdat een branded telefoon doorgaans goedkoper is en via een telecomwinkel betaal je de volle mep, toch?
Nee, Nee
Daarnaast is de verkoopwaarde van een branded lager en zijn ze trager, updaten van die dingen gaat ook kut.

kijk lekker op de websites die al vaak genoemd zijn voor een goede prijs. Ik heb mijn toestel volgende week met een 1 jarig voda abbo voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Anoniem: 97471 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:34:
Gisteren dit toestel getest en het is echt een enorme vooruitgang vergeleken met de Hero! Het toestel is mooi en heeft een zeer volwassen OS. De snelheid vond ik ongelofelijk, ik had absoluut geen last van lag, hoe snel ik ook door de programma's en menu's vloog. De resolutie had natuurlijk hoger gekund en de flitser op de achterkant ook wat beter. Toch is de camera een stuk beter dan die van de Hero (die is vrij donker). De browser liep een enkele keer vast tijdens het testen van een grote website. Ook weet ik nog niet helemaal wat ik vind van het nieuwe scroll balletje, het is even wennen als je een Hero gewend bent ;)
Kunnen wij die test ergens terug lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

majoh schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:57:
[...]
Leuke video om te kijken, jammer dat er geen hoesje meegeleverd lijkt te worden. Van het weekend deze telefoon bestellen :)

[edit] Unboxing video toegevoegd aan TS

[edit2] Hier nog een uitgebreidere unboxing...
[video]
Hele vette video, thx! :9~ Hij lijkt mij vrij rap als ik hem zo aan de gang zie, maar volgens mij nog in geen enkele test gezien hoe hij loopt met meerdere apps aan. Vraag me ook af hoe lang die widget lijst gaat worden, zie er nu al heel veel dubbele apps tussenstaan die zowel als HTC app als Android app beschikbaar zijn.

Ik heb qua hoesjes ook nog even rondgezocht en deze zijn (nog) niet beschikbaar, zowel vanuit HTC als 3rd party is niets te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 209607 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:48:
[...]

Hele vette video, thx! :9~ Hij lijkt mij vrij rap als ik hem zo aan de gang zie, maar volgens mij nog in geen enkele test gezien hoe hij loopt met meerdere apps aan. Vraag me ook af hoe lang die widget lijst gaat worden, zie er nu al heel veel dubbele apps tussenstaan die zowel als HTC app als Android app beschikbaar zijn.

Ik heb qua hoesjes ook nog even rondgezocht en deze zijn (nog) niet beschikbaar, zowel vanuit HTC als 3rd party is niets te vinden :(
Misschien dit

Voor de Legend

Of meer stylish

Denk dat er genoeg te vinden is op Ebay voor een fractie van de afzetterprijzen in NL ;)
Hero hoesjes, zouden in principe ook goed moeten zijn. Misschien iets speling in de diepte.

Ik ben zelf op zoek naar iets dergelijks als dit voor de Legend Klik

Voila gevonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 07-03-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:27
majoh schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:55:
[...]

[video]
Holy sh*t! _O- Dat moet je denk ik toch niet iedere dag gaan doen...maar geeft wel aan hoe stevig de Legend is. Het geluid klonk ook lekker massief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n00bs schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:33:
[...]

Misschien dit

Voor de Legend

Of meer stylish

Denk dat er genoeg te vinden is op Ebay voor een fractie van de afzetterprijzen in NL ;)
Hero hoesjes, zouden in principe ook goed moeten zijn. Misschien iets speling in de diepte.

Ik ben zelf op zoek naar iets dergelijks als dit voor de Legend Klik

Voila gevonden :)
Nice, heb ook die laaste van suede gelijk maar besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 09:51
Dat is zeker een mooi hoesje, als ie binnen is (en de telefoon ook) ben ik benieuwd naar de bevindingen ;)

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ga in ieder geval geen uitgebreid verslag schrijven, alleen globaal mijn bevindingen :)
Ik denk hem woensdag in huis te hebben, inc het hoesje. 8GB Transcend class 6 kaartje heb ik al, alleen volgens mijn benchmark tests lijkt hij de klasse 6 niet waar te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4GB kaartje ga ik uit mn oude telefoon gebruiken, maar Legend laat nog wel even op zich wachten doordat de portatie van Vodafone prepaid naar abbo pas kan als de telefoon op voorraad is. Dus ergens volgende week hopelijk in mijn bezit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Nu verschillende sites hun review device hebben, komen er een hele wat video's uit. Hier een zeer uitgebreide demo van de Legend, ook toegevoegd aan de startpost:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
majoh schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:56:
Nu verschillende sites hun review device hebben, komen er een hele wat video's uit. Hier een zeer uitgebreide demo van de Legend, ook toegevoegd aan de startpost:

[video]
Dank voor de link...eindelijk een lekkere uitgebreide review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het valt me wel op dat er veel apps voor hetzelfde doel zijn. Ik heb Exchange, Gmail en een gewone Mail app gezien. En wat nou als ik zowel m'n gmail als mijn exchange mail van het werk in één app wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
volgens mij kan dat in de htc mail app.

wat ik frappant vind is dat de datum in het bovenstaande filmpje volgens mij 22 januari is?
Dus hij heeft er nogal lang mee kunnen spelen.

Wat ik leuk zou vinden als de scene zich aanpaste naar n.a.v. je gps positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Ganymedus schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:57:
volgens mij kan dat in de htc mail app.

wat ik frappant vind is dat de datum in het bovenstaande filmpje volgens mij 22 januari is?
Dus hij heeft er nogal lang mee kunnen spelen.

Wat ik leuk zou vinden als de scene zich aanpaste naar n.a.v. je gps positie.
Dacht ook dat het met de HTC mail app kan.

Datum is 6/3/2010 als je op het lock screen kijkt. Alleen als voorbeeld om de widget te selecteren staat, een wrs, standaard plaatje waar het 22/1/2009 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 19:44
n00bs schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:01:
Ik ga in ieder geval geen uitgebreid verslag schrijven, alleen globaal mijn bevindingen :)
Ik denk hem woensdag in huis te hebben, inc het hoesje. 8GB Transcend class 6 kaartje heb ik al, alleen volgens mijn benchmark tests lijkt hij de klasse 6 niet waar te maken...
Pas eindmaart uit?

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328672

Goed nieuws voor ons Belgjes, Legend leverbaar vanaf 12 maart via http://www.pdashop.be/product/90878/htc-legend.html
Stond deze ochtend nog op 19 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok net de knoop doorgehakt en de Legend pre-ordered.

Ik twijfelde erg tussen de desire en de legend. Het is de laatste geworden omdat ik de 400 extra mhz toch niet ga gebruiken. Het toestel gaat voor mij dienen voor bellen/sms/mail/browsen/agenda/en af en toe een muziekje, niet om games te spelen of video te bekijken. Dan kies ik liever voor een langere batterijduur dan voor een groter scherm.

misschien dat dit iemand nog kan helpen om de keuze te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-06 13:47
Ik heb mijn HTC Legend ook gepre-ordered vandaag :) Twijfelde ook tussen de Legend en de Desire, maar heb mijn hart laten spreken en voor de Legend gegaan. Ik vind die er zoveel "nicer" uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264814

Anoniem: 274892 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:52:
ok net de knoop doorgehakt en de Legend pre-ordered.

Ik twijfelde erg tussen de desire en de legend. Het is de laatste geworden omdat ik de 400 extra mhz toch niet ga gebruiken. Het toestel gaat voor mij dienen voor bellen/sms/mail/browsen/agenda/en af en toe een muziekje, niet om games te spelen of video te bekijken. Dan kies ik liever voor een langere batterijduur dan voor een groter scherm.

misschien dat dit iemand nog kan helpen om de keuze te maken
Niet dat het heeft geholpen, wel dat ik dezelfde conclusies heb getrokken. De X10 en Milestone waren ook nog opties voor mij. Maar aan de kwaliteit van de Milestone begin ik erg te twijfelen nu er steeds meer mensen met problemen zich melden. Custom roms zijn ook nauwelijks te doen. Die telefoon heeft van alles wat, maar is het in alles ook net niet. De release van de X10 duurt en duurt maar, sommigen spreken van een trage UI en het draait nog op 1.6. Design vind ik wel top en de goede camera zeker een plus, maar ik vraag me af de telefoon met 4 inch niet te groot voor mij is en hoe dat aan de batterij gaat vreten.

Uit elk hands-on filmpje blijkt de Legend gewoon supersnel in het normale gebruik van de telefoon (wisselen homescreens, openen apps etc.). De echte meerwaarde van de snapdragon heb ik nog niet kunnen ontdekken. Voor games/video gebruik ik ook geen telefoon. Tja en dan kies ik ook voor de langere batterijduur en het veel betere design van de Legend tov de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248849

Ik had GSMWeb aan de lijn, ze krijgen ze morgen binnen, en ik kan hem woensdag verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor diegenen die 'm hebben besteld...gefeliciteerd! Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen.

In het bijzonder vraag ik mij op dit moment nog af hoe de hardware buttons onderin aanvoelen...zachte of stevige klik, hoorbare klik, speling op de toetsen (links/rechts)?

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 08-03-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 19:48
Ik ga denk ik ook voor de Legend, vind hem veeeel mooier dan de (wat lompe) Desire, en die 400 MHz minder kon ik niet terug zien in filmpjes waar alles super soepel loopt, lijkt op de meeste filmpjes wel vloeiender dan de desire. Ook kan je met een 600 MHz processor nog prima wat leuke spelletjes spelen lijkt me. Mijn broer heeft de 3g en die draait ook nog wel de meeste dingen met 400 Mhz. (Ik weet; je kan niet alleen naar Mhz kijken maar toch).

Weet iemand trouwens of er een geheugenkaartje bij de telefoon geleverd wordt, en hoe groot die is?

[ Voor 10% gewijzigd door Victor.S op 08-03-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ziet er leuk uit :)
Toch maar de overstap maken naar Android dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 21:51
Slashgear heeft nu een volledige review gedaan.

http://www.slashgear.com/htc-legend-review-0876928/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt op de meeste filmpjes wel vloeiender dan de desire
ik geloof dat de sense ui op de desire nog niet zo ver door ontwikkeld was als op de legend in die eerste hands-on uit barcelona. Ik geloof wel dat het verschil ooit benut zal worden. Bedenk wel dat de Legend de "traagste" Android 2.x telefoon zal worden. Maar in ieder geval voor waar ik hem voor gebruik zal het voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Thanks voor de link. Mijn vorige vraag lijkt daarmee nu ook (deels) beantwoordt :

"The row of buttons under the display are also plastic, and they’re the sole point on the Legend where the quality doesn’t feel 100-percent; instead they’re a little too clicky, a little too plasticky."

Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Gizmodo heeft ook een review geplaatst :
Plain and simple—the Legend is the most well-built phone I've ever had in my hand.
Hier een link: http://gizmodo.com/548801...rankly-it-feels-expensive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Damn, ziet er goed uit in die reviews :o . Wel raar dat er geen multitouch in Google Maps zit, misschien een kwestie van Maps updaten?

[ Voor 52% gewijzigd door MarcoC op 08-03-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Ja, de nieuwe versie van Google Maps ondersteunt wel multi-touch, en die is gewoon de downloaden in de androidmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Weer een lovende review! Erg jammer dan toch dat er weer wordt gestruikeld over...

"though the home, menu, back and search keys did feel a bit cheap in comparison to the high-end feeling of the rest of the handset."

Ja ik weet het, het is voor mij ook een "struikelblok"...niet dat het de doorslaggevende factor zal zijn, maar shit het is toch wel jammer...met goede strakke hardware buttons zou de handset 100% zijn!

Maar uiteindelijk is het resultaat :

" I'm going to award it possibly the highest accolade a reviewer can gift a device: I'm going to upgrade to one."

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 08-03-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Die knopjes neem ik wel voor lief, net van mijn vader gehoord dat ik maar even moet wachten totdat hij bij de belcompany beschikbaar is. Daar ben ik vanmiddag langs geweest en ze verwachten hem pas over een week/2. Anders had ik hem maandag al kunnen hebben.... Maar dat terzijde, lees eerst wel de review van Tnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Meest uitgebreide review die ik tot nu toe heb kunnen vinden:
http://www.techradar.com/...d-675421/review?artc_pg=1
Ook al bijzonder positief, dus ziet er goed uit voor de Legend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Weet iemand nou nog of er een geheugenkaartje wordt meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 22:28
erriccartman schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:55:
Weet iemand nou nog of er een geheugenkaartje wordt meegeleverd?
Bij die reviewset niet, maar je mag er vanuit gaan dat er toch wel 2 of 4 meegeleverd wordt met de retail versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Nice reviews allemaal, zal ze toevoegen aan de startpost. Tja, dat de knoppen mss een beetje cheap aanvoelen kan ik wel hebben, zolang ze maar niet snel slijten enzo.

Hier nog een filmpje met wat uitleg over applicaties die op de Legend. (FM-radio, Video, Maps etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
erriccartman schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:40:
Die knopjes neem ik wel voor lief, net van mijn vader gehoord dat ik maar even moet wachten totdat hij bij de belcompany beschikbaar is. Daar ben ik vanmiddag langs geweest en ze verwachten hem pas over een week/2. Anders had ik hem maandag al kunnen hebben.... Maar dat terzijde, lees eerst wel de review van Tnet.
Hoezo moet je hem per se bij Belcompany halen? Smartphoneshop heeft ook fysieke winkels en die verwachten hem donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Gelukkig lees ik tot dusver nog niks over serieuze schermproblemen, waar de N1 bijvoorbeeld mee kampt: http://gizmodo.com/547732...ty-display-secret-updated

Of multitouch issues: http://androidandme.com/2...-broken-on-the-nexus-one/

[ Voor 22% gewijzigd door HarmoniousVibe op 08-03-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mwa, serieuze schermproblemen.. zoals ze daar ook al vermelden hoeft het qua usability weinig uit te maken. Zelfde geldt voor de multitouch. Maargoed, we gaan offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de techradar review is de beste die ik tot nu toe gelezen heb.

ik citeer: Call coverage is pretty good as well - the 3G signal is on a par with most. It's not going to offer you reception in places you've struggled with in the past, but it rarely dropped and we didn't have any instances of randomly dropped calls
...
Wi-Fi is a little suspect on the Legend - when in direct sight of the router, we still didn't have full signal, and there have been some anecdotal reports of Wi-Fi dropping out at times when moving further away.

een acceptabele 3g ontvangst is een goed teken. De Wi-Fi 'problemen' baren mij wel zorgen, ik vond het altijd juist fijn als mijn iPhone lekker over het lokale netwerk ging. Dat scheelde ook in de batterij tijd.

The HTC Legend managed to hold out for eight and a half hours before dying completely - which we suppose is average.

What is weird is that if you turn off the background apps - music, Bluetooth and so on - the HTC Legend still managed to drain completely in nine hours.

Dat tweede stuk dat techradar vreemd vind stelt mij juist gerust. Blijkbaar hoef ik me geen zorgen te maken over de programma's die mijn accu stiekem leegslurpen maar is het echt duidelijk de helderheid, het contrast en het gebruik dat de batterij aanvalt.

ik kan niet wachten op vrijdag.

btw, denken jullie dat een 16gb microSDHC class2 snel genoeg is om bestanden in te lezen en de boot tijd nog aantrekkelijk te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, ik denk niet dat je snel files zult hebben die meer dan 2MB/s aan transfersnelheid nodig hebben. Zelfs video's met een relatief hoge bitrate halen het niet. Wel kan het natuurlijk schelen als je je telefoon volgooit met video's en dergelijke via de pc.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 08-03-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
RoD schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:52:
Ja, ik denk niet dat je snel files zult hebben die meer dan 2MB/s aan transfersnelheid nodig hebben. Zelfs video's met een relatief hoge bitrate halen het niet.
Yup, een standaard H.264 720p scene encode (CTU, Dimension) is zo'n 0,5MB/s gemiddeld volgens mij. Het enige waarbij meer dan 2MB/s handig zou kunnen zijn is bij het kopieren van grote files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
MarcoC schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:46:
[...]
Hoezo moet je hem per se bij Belcompany halen? Smartphoneshop heeft ook fysieke winkels en die verwachten hem donderdag.
Zit er geen 1 in de buurt hier. :(. Maar weet iemand of deze telefoon OpenGL ES 2.0 ondersteunt? Dan weet ik in ieder geval dat ik nog wel een leuk spelletje erop kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OpenGL ES2.0 in nieuwe Android NDK

en

zelfde onderwerp

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 274892 op 09-03-2010 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328278

Ik twijfel enorm tussen de legend en de desire ? Waarom zijn jullie zo enthousiast over de legend terwijl de desire op papier veel krachtiger wordt en een groter scherm heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ander uiterlijk, iets goedkoper wellicht. Maar je moet het gewoon voor jezelf afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 09:51
Anoniem: 328278 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:13:
Ik twijfel enorm tussen de legend en de desire ? Waarom zijn jullie zo enthousiast over de legend terwijl de desire op papier veel krachtiger wordt en een groter scherm heeft ?
Zoals RoD al aangeeft het uiterlijk. Voor mij speelt de scherm grote ook mee, ik wil niet groter dan 3.2" in mijn broekzak hebben zitten. Qua specs is de desire winnaar, maar de vraag is of je die hogere specs nodig hebt en of je dat geld er voor over hebt.

De doelgroep van die 2 telefoons is gewoon net iets anders en puur persoonlijk of je voor de specs gaat of niet.

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 274892 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:51:
de techradar review is de beste die ik tot nu toe gelezen heb.

ik citeer: Call coverage is pretty good as well - the 3G signal is on a par with most. It's not going to offer you reception in places you've struggled with in the past, but it rarely dropped and we didn't have any instances of randomly dropped calls
...
Wi-Fi is a little suspect on the Legend - when in direct sight of the router, we still didn't have full signal, and there have been some anecdotal reports of Wi-Fi dropping out at times when moving further away.

een acceptabele 3g ontvangst is een goed teken. De Wi-Fi 'problemen' baren mij wel zorgen, ik vond het altijd juist fijn als mijn iPhone lekker over het lokale netwerk ging. Dat scheelde ook in de batterij tijd.

The HTC Legend managed to hold out for eight and a half hours before dying completely - which we suppose is average.

What is weird is that if you turn off the background apps - music, Bluetooth and so on - the HTC Legend still managed to drain completely in nine hours.

Dat tweede stuk dat techradar vreemd vind stelt mij juist gerust. Blijkbaar hoef ik me geen zorgen te maken over de programma's die mijn accu stiekem leegslurpen maar is het echt duidelijk de helderheid, het contrast en het gebruik dat de batterij aanvalt.

ik kan niet wachten op vrijdag.

btw, denken jullie dat een 16gb microSDHC class2 snel genoeg is om bestanden in te lezen en de boot tijd nog aantrekkelijk te houden?
Ehhh in 9 uur leeg??? dus 2,5x per dag opladen 8)7
of lekker krom geformuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

9 uur gebruik bij wat? Ze geven wel aan dat ze background apps uit hadden maar misschien stond hij verder nog met allemaal 3G services te synchen? Als het écht 9 uur is dan zal je dus zowel 's nachts als overdag op het werk/school de telefoon even aan de lader moeten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik heb de knoop ook doorgehakt, en heb gisteren de Legend besteld.
Redenen zijn dezelfde als hierboven reeds aangehaald: de Desire wint wel qua specs, maar...
- met z'n bijna 4" is de Desire toch wel redelijk fors uitgevallen
- ik heb al die CPU power eigenlijk 'niet nodig'
- met het prijsverschil koop ik nu een extra batterij ofzo :9
- Legend ziet er iets 'exclusiever' uit (al vind ik die plastiek zooi aan de achterkant er maar goedkoop uitzien)

Enige twijfelpuntje was toch de schermresolutie... Maar ik kom nu ook rond met 320x320 (Samsung i780), dus dat zal wel meevallen.

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 09-03-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

9 uur bij dit:
This meant from fully charged, we activated Bluetooth music playback, browsed the internet constantly, downloaded applications, streamed video, downloaded a 164MB file and played with Google Maps repeatedly to see how long the battery could hold out.
We also pushed the screen to full brightness with no time out, activated push email and set Twitter and Facebook to update as often as possible.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 22:28
Vind ik toch erg netjes eigenlijk. Vooral als je kijkt dat een li-ion batterij pas op z'n volle vermogen is na een paar cycli..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

phew ik schrok al :D dat klinkt goed! ik had eigenlijk 4 uur verwacht, dus zeer goed nieuws.
Nu bennieuwd hoe lang de standby is met af en toe een inkomend gesprek of SMSje... altijd fijn voor vakantie of als je niet in de buurt van electriciteit bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 274892 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:21:
9 uur bij dit:
This meant from fully charged, we activated Bluetooth music playback, browsed the internet constantly, downloaded applications, streamed video, downloaded a 164MB file and played with Google Maps repeatedly to see how long the battery could hold out.
We also pushed the screen to full brightness with no time out, activated push email and set Twitter and Facebook to update as often as possible.

bron
Dat is helemaal niet verkeerd dan nee :) Als ik kijk wat ik met mijn Diamond voor elkaar kreeg dan ging er in een avond van 4 uur een complete acculading doorheen. Nou heeft die wel een kleinere batterij en hogere resolutie, maar dit klinkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Maar heeft de legend dit ook? Want het is wel een relatief langzame processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Ben al voorzien van een HD2 en een Pro2, en toch heb ik nog geen Android device. Hij is zojuist binnen bij pdashop. Wel of niet halen morgen, wat is het leven toch vol met moeilijke keuzes. Toestel heb ik bij de CeBIT al kunnen proberen, en het voelt echt zo slick en degelijk aan. Zeg maar beetje hetzelfde gevoel als je een macbook pro 13" beet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Cool! Betekent dat dat we binnenkort gpu accelerated interfaces kunnen verwachten?

edit: volgens mij wordt de oude MSM chipset in de Legend niet ondersteund. :( :(

[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 09-03-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xesisoj schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:11:
Ben al voorzien van een HD2 en een Pro2, en toch heb ik nog geen Android device. Hij is zojuist binnen bij pdashop. Wel of niet halen morgen, wat is het leven toch vol met moeilijke keuzes. Toestel heb ik bij de CeBIT al kunnen proberen, en het voelt echt zo slick en degelijk aan. Zeg maar beetje hetzelfde gevoel als je een macbook pro 13" beet hebt.
Tja keuzes, keuzes :)

En...hoe vond jij de feel van de hardware buttons? Ik ben hier toch zeer benieuwd naar..

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 09-03-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
De HTC Diamond 2 had ook een 3,2" scherm met een resolutie van 480x800...de Legend moet het doen met "slechts" 320x480. De Legend heeft daarentegen wel weer een AMOLED scherm, tov een TFT op de D2.

Ik vraag mij af in hoeverre de scherm kwaliteit van deze toestellen zich tot elkaar verhouden. Iemand enig idee/vermoeden/gedachten hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Zit nu toch meer naar de desire te leunen, niet dat ik puur kijk naar spellen. Maar voor 30€ meer vind ik een snapdragon met OpenGL ES 2.0 ondersteuning wel heel mooi... Als ze nou gewoon een snapdragon in de legend geplempt hadden. Het is 1 grote heatsink :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

erriccartman schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:54:
Als ze nou gewoon een snapdragon in de legend geplempt hadden. Het is 1 grote heatsink :P
Met snapdragon en andere bijhorende upgrades, had hij wsl makkelijk > EUR 600 gekost. En dan koopt iedereen toch weer een Desire >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Slonzo schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:09:
[...]

Met snapdragon en andere bijhorende upgrades, had hij wsl makkelijk > EUR 600 gekost. En dan koopt iedereen toch weer een Desire >:)
Goed punt...ik neem aan dat de gebruikte materialen en het unibody ontwerp relatief hogere productiekosten met zich zal meebrengen dan bij een "regulier" smartphone ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Vind het ook jammer dat er geen snapdragon in de Legend zit. Laatste hardware is namelijk erg leuk. Daardoor ook zeer getwijfeld tussen de Legend en de Desire.

Maar als je dan de filmpjes bekijkt, lijkt de Legend gewoon erg soepel te lopen, hij hoeft ook minder dan de helft van de pixels te renderen bijvoorbeeld. Dus waarschijnlijk is de snapdragon niet echt nodig voor goede performance.

Denk dat het 'mainstream' volk eerder voor de Legend zal gaan kiezen door uiterlijk. En de echt tweaker waarschijnlijk eerder voor de Desire, omdat de specs nu eenmaal beter zijn. En als de Legend dezelfde specs zou hebben als de Desire, tja, dan zou HTC zichzelf beconcurreren, wat natuurlijk geen goede zet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Zit nog hevig te twijfelen. Maarja, het zijn alle2 wel mooie toestellen. De legend veel mooier natuurlijk, en in de filmpjes loopt alles inderdaad perfect soepel. Maar vind het jammer dat hij geen OpenGL 2.0 heeft... Maar leuke, simpele spelletjes zoals Flight Director (?) zullen natuurlijk wel gewoon soepel lopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
dafmay schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Tja keuzes, keuzes :)

En...hoe vond jij de feel van de hardware buttons? Ik ben hier toch zeer benieuwd naar..
Ik vond het toestel heel erg fijn aanvoelen, echt dat MacBook Pro gevoel. Optische trackbal reageerde ook beter dan ik verwachtte. Het scherm is echt subliem mooi :). Alleen de achterkant boven vind ik niet mooi afgewerkt / niet mijn ding.
Snapdragon zit er niet in, maar het toestel reageerde zeer soepel, zeker na de gedachten dat er allemaal mensen programma's steeds op openen etc. Maar over het geheel ben ik zo erg gaan twijfelen. Hieronder foto van de CeBIT:

http://photos-b.ak.fbcdn....5454_1137719_588428_n.jpg

Naast mijn HD2:
http://photos-g.ak.fbcdn....454_1137720_5304320_n.jpg

De mini voor de liefhebbers:
http://photos-c.ak.fbcdn....454_1137722_4211442_n.jpg

En wat lekkers voor de mannen >:) :
http://photos-d.ak.fbcdn....454_1137726_6533725_n.jpg
(de enige booth babes (van PlayOn! en Ed Hardey) waren dus gewoon Nederlands 8)7 )
Pagina: 1 2 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.