Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twee jaar geleden was ik gebruiker van een Creative Zen mp3*-speler. Hierbij werkte de video functie enorm slecht. Bijna niets was goed af te spelen en per minuut kijktijd had je automatisch enkele seconden afwijking tussen video en geluid. Het vooruitspoelen en midden in de film beginnen, ging ook vrijwel nooit goed. Hier heb ik geleerd over het programma Super! van eRightsoft. Het is volledig gratis en heeft enorm veel mogelijkheden, en allemaal overzichtelijk in 1 venster.

Het valt me alleen op dat het converteren van video naar mp4 altijd erg lang duurt en slechts met 200kB per seconde gaat, terwijl ik toch een computer heb met hele nette specificaties: Q6600, 3GB, 640GB.

Welk programma gebruiken jullie meestal? Ik wil namelijk best een keer 's nachts een hele video-conversion queue'en, maar de afgelopen nacht is Super! ook nog eens vastgelopen en de nacht ervoor is hij na 45 minuten gestopt op de melding "wilt u dit bestand overschrijven?". 8)7

*Ik vind het een beetje raar om mp3-spelers met video functies mp4-spelers te noemen, gezien mijn videospeler geen mp4 kan afspelen, maar wel MJPEG, WMV, AVI (MPEG-4 SP, DivX, Xvid), MPEG-1 en MPEG-2. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

In Video coderen voor je PMD: Tips en trucs en Films converteren voor je Android device kun je in ieder geval al aardig wat tips opdoen wat betreft programma's om te converteren.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:17
Handbrake. Volgens mij ook voor windows te krijgen.

Op een quad xeon gaat een 720p mkv naar iphone vriendelijk bestand 3x realtime (~75fps) zo uit mijn hoofd.