Toon posts:

Welke Videokaart kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Verwijderd

Topicstarter
Iemand van jullie misschien een goed advies klaarliggen wat een stille (of de stilste) videokaart is?
Ik heb nu de "ATI Radeon HD 4650" erin zitten, en daar zit zo'n cooling fan op.
Ik kan best tegen wat geluid aan cooling, maar ik vind het niet lekker om het gevoel te hebben een soort stofzuiger onder me te hebben als ik me moet concentreren.
Ik plug de fan er dan ook altijd uit, wat volgens mij niet goed kan zijn, en er toe zal leiden dat de Video kaart ooit kapot gaat (Gebruik veel grafische apps)

Ik merk al dat als ik een dag intensief CS apps gebruik na enkele uren alles stukken trager gaat..

Bedankt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 10:54 ]

Verwijderd

Zoek naar een passief gekoelde videokaart.

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
http://tweakers.net/price...xALi5oTvTH_-LmoN904GNRaLw

In de pricewatch zijn 122 passieve grafische kaarten te vinden. Bepaal je maximum prijs, lees wat reviews en ga die gewoon halen. Stiller zal niet lukken.

Edit:
Ik denk dat dit zowat de snelste kaart is die er passief te krijgen is: pricewatch: Club3D HD 5750 1GB GDDR5 PCI-E (Passief) volgens de pricewatch in elk geval. Of die kaart overkill is of niet, ligt natuurlijk aan de rest van het systeem.

[ Voor 31% gewijzigd door kluyze op 09-02-2010 11:04 ]

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Psst...kijk hier eens

WELKE VIDEOKAART MOET IK KOPEN?

De FAQ is er niet voor niks ;)

specs | 3360wP met SE3000

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:34

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:58:
Zoek naar een passief gekoelde videokaart.
Ik heb zelf een passief gekoelde EN7600 gs.
Ik merk wel dat je een goede airflow nodig hebt voor een passief gekoelde GPU.

Het is de vraag of je die airflow geruisloos kunt maken. Ik heb nu veel geluid van alle fans om m'n GPU. Natuurlijk zet ik die alleen aan tijdens een game, maar toch... Stil is anders...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? idd

Verder hoef je natuurlijk niet een andere kaart te kopen voor een andere koeler. Een andere koeler die stiller is heb je al voor een paar EUR als deze kaart qua overige prestaties prima voldoet.

Maar goed, het moge duidelijk zijn dat er nog zat is wat je zelf kunt proberen/uitzoeken voor je een topic opent.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.