Beste mensen, vorige week heb ik mijn nieuwe videokaart binnengekregen genaamd Asus HD 5870 1GB.
Na wat benchmarks te hebben gedraaid kwam ik erachter dat mijn videokaart niet volledig wordt benut.
Op een ander forum hebben ze me aangeraden om mijn systeem een upgrade te geven.
Omdat ik geen ervaring heb met de nieuwe processors wil ik graag advies en\of ervaringen van andere gebruikers horen, zodat ik de juiste keuze ga maken met het opstellen van een nieuw systeem.
Voor de rest ben ik wel van plan om te gaan overklokken (niet extreem) wel op lucht
Huidig configuratie:
Ik draai windows 7 Ultimate x64
Processor is een amd 5600+ (dual core 2x 2900 MHZ)
3 GIG ddr2 geheugen (was 4 maar 1 bankje is helaas overleden).
Moederbord: Asus M3A78-EMH HDMI
Voeding is een M850 van Coolermaster (850 watt)
Na wat benchmarks te hebben gedraaid kwam ik erachter dat mijn videokaart niet volledig wordt benut.
Op een ander forum hebben ze me aangeraden om mijn systeem een upgrade te geven.
Omdat ik geen ervaring heb met de nieuwe processors wil ik graag advies en\of ervaringen van andere gebruikers horen, zodat ik de juiste keuze ga maken met het opstellen van een nieuw systeem.
Voor de rest ben ik wel van plan om te gaan overklokken (niet extreem) wel op lucht
Huidig configuratie:
Ik draai windows 7 Ultimate x64
Processor is een amd 5600+ (dual core 2x 2900 MHZ)
3 GIG ddr2 geheugen (was 4 maar 1 bankje is helaas overleden).
Moederbord: Asus M3A78-EMH HDMI
Voeding is een M850 van Coolermaster (850 watt)