ik heb een divx film, maar die is in 10 stukken geknipt, met welke prog kan ik em weer (die stukjes) aanelkaar plakken??? met adobe premier?? iemand een tip???
Ik weet zo ff geen progjes, maar op tucows.com vind je er denk ik wel wat als je zoekt op "splitter" ofzo. Die progjez kunnen vaak splitten en mergen 
Suc6!
Suc6!
werkt dit ook voor DIVX??? (*.avi) ???Op woensdag 07 maart 2001 14:28 schreef saviour het volgende:
Ik weet zo ff geen progjes, maar op tucows.com vind je er denk ik wel wat als je zoekt op "splitter" ofzo. Die progjez kunnen vaak splitten en mergen
Suc6!
ja, die progjez zijn juist voor elke filetype. Duzz ook voor DivX, dan zet hij (als je een goeie hebt) ze gewoon weer aan elkaar vast 
Ik denk trouwenz dat als je hier de search egbrukt, dat er dan nog betere antwoorden uitrollen dan de mijne
Ik denk trouwenz dat als je hier de search egbrukt, dat er dan nog betere antwoorden uitrollen dan de mijne
perfect, wou net een topic openene.
Heb hioer namelijk een film die verdeeld is in ee AVI van 550MB en 350 MB, wilt deze dus mergen en opsplitsen in 2 files van 450 MB
Ia Avichop daar goed voor (mergen en dan weer splitetn)???????
Heb hioer namelijk een film die verdeeld is in ee AVI van 550MB en 350 MB, wilt deze dus mergen en opsplitsen in 2 files van 450 MB
Ia Avichop daar goed voor (mergen en dan weer splitetn)???????
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
behalve splitten kun je ook glueen...
gewoon ff zoeke (metacrawler ofzow) met de zoekterm "glueer"
www.bandai.co.th
www.bandai.co.th
In Avichop?????Op woensdag 07 maart 2001 15:03 schreef Upke het volgende:
behalve splitten kun je ook glueen...
www.bandai.co.th
Russian Blue Neji
Kate Bush
Site is een beetje gehacked :D:D:D:D:D:D
dit staat erop:
mayday.. mayday.. mayday ;o)
"We are the people our parents warned us about."
eeej my baby,
got j00r 4ss r00ted !!!
by
pR34Mbl3 (aka UPKE)
shoutzzz go out to: aad (gewone jonge), bernhard, en alle lieve mensen in nederland...
HACKWEISER, PENTAGUARD RULEZZZ.. THIS HACK WAS DONE BY PREAMBLE TO PREVENT THOSE STUPID LAMEASS BITCHES TO DISABLE NAPSTER ;o)
c y4 n3xt t1m3 babe!
FBI/CIA: fuck azzz lamahz - stop - u hookers cant catch me - stop - w4tch j00r b4ck !!
NAPSTER: GO ON WI'THA FUKKIN' SHIT.. WE LIKE U... WE HELP U... DESTROYING MUSIC INDUSTRIES
n0thing/paragon/attrition: k33p up da g00d w0rrk
LOGGIN OFF.. AND.. OUT
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Jongens, doe nou niet zo moeilijk en pak gewoon Virtualdub. Kun je al je filmpjes (ja ook DivX) uitstekend mergen en bewerken. Zodat die twee filmpjes van 550 en 350 netjes op een CD kunnen...
met virtualdub kan ik knippen, maar plakken weet ik niet hoe het moetOp woensdag 07 maart 2001 15:48 schreef ZarroX het volgende:
Jongens, doe nou niet zo moeilijk en pak gewoon Virtualdub. Kun je al je filmpjes (ja ook DivX) uitstekend mergen en bewerken. Zodat die twee filmpjes van 550 en 350 netjes op een CD kunnen...
Verwijderd
Op een cdtje......Op woensdag 07 maart 2001 15:48 schreef ZarroX het volgende:
Tuurlijk man... als jij 900mb cds hebt liggen moet dat lukken ja...
wees eens gedetaileerder.Op woensdag 07 maart 2001 16:28 schreef Sick_Nick het volgende:
gewoon merge AVI
Ben nog niuew met het programaatje.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Welke merken maken die dan?Op woensdag 07 maart 2001 16:43 schreef Sp1ke het volgende:
[..]
Op een cdtje......
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Nee, maar als je ff de bitrate en/of geluidskwaliteit aanpast kan je hem naar 700 Mb resizen...Op woensdag 07 maart 2001 16:43 schreef Sp1ke het volgende:
[..]
Op een cdtje......
En voor wat betreft het mergen, gewoon "append video segment" of zoiets, daarna ff bij audio en video instellingen direct stream copy aanklikken en saven maar...
Waarom zou je dat in 's hemelsnaam willen doen?Op woensdag 07 maart 2001 14:42 schreef FrankGuthrie het volgende:
550 MB past ook gewoon op 1 CD'tje hoor
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Het is een film, en het moet sowieso op 2cd's (heb geen 900MB CD;s, bestaan die wel?). Dus heb ik leiver dat het mooi verdeelt is.Op woensdag 07 maart 2001 17:33 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in 's hemelsnaam willen doen?
550 MB past ook gewoon op 1 CD'tje hoor
Capiche.
Maareeeh, heeft iemand een soort guiden, over hoe te doen met Virtual dub?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Zoals je hier kan lezen heeft hij die gehackt. En omdat z'n andere draden worden gesloten, laat ie 't zo zienOp woensdag 07 maart 2001 15:16 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Site is een beetje gehacked :D:D:D:D:D:D
dit staat erop:
mayday.. mayday.. mayday ;o)
"We are the people our parents warned us about."
eeej my baby,
got j00r 4ss r00ted !!!
by
pR34Mbl3 (aka UPKE)
shoutzzz go out to: aad (gewone jonge), bernhard, en alle lieve mensen in nederland...
HACKWEISER, PENTAGUARD RULEZZZ.. THIS HACK WAS DONE BY PREAMBLE TO PREVENT THOSE STUPID LAMEASS BITCHES TO DISABLE NAPSTER ;o)
c y4 n3xt t1m3 babe!
FBI/CIA: fuck azzz lamahz - stop - u hookers cant catch me - stop - w4tch j00r b4ck !!
NAPSTER: GO ON WI'THA FUKKIN' SHIT.. WE LIKE U... WE HELP U... DESTROYING MUSIC INDUSTRIES
n0thing/paragon/attrition: k33p up da g00d w0rrk
LOGGIN OFF.. AND.. OUT
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Dan lees je bovenstaande postings toch gewoon nog een keer...
Het staat er gewoon hoor...
Het staat er gewoon hoor...
open vdub
file - open video file
file - append (10x)
video - direct stream copy
audio - direct stream copy
save
Als hij bij append niet wil openen dan zijn de stukken niet gelijk genoeg om samen te voegen. Divx kan je ALLEEN mergen als de delen echt uit een film zijn en na het knippen niet meer zijn veranderd..........
Jaspov's Dvd to DivX;-)
http://go.to/ripping
file - open video file
file - append (10x)
save
Als hij bij append niet wil openen dan zijn de stukken niet gelijk genoeg om samen te voegen. Divx kan je ALLEEN mergen als de delen echt uit een film zijn en na het knippen niet meer zijn veranderd..........
Jaspov's Dvd to DivX;-)
BEDANKT!Op donderdag 08 maart 2001 00:02 schreef Jaspov het volgende:
open vdub
file - open video file
file - append (10x)
save
Jaspov's Dvd to DivX;-)
Pagina: 1