Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb m gisteren uitgespeeld 8)

spoiler:
Ik heb heel lang met alle personages kunnen spelen. Bij mij is enkel Ethan neergeschoten op het moment dat ie naar buiten wilde lopen met zijn zoon :X
Ik heb de laatste 2 opdrachten van de origami killer niet uitgevoerd trouwens.
Ik had vantevoren al een naam gelezen m.b.t. de origami killer, maar tijdens het spelen begon ik te twijfelen of diegene het nou echt was omdat er gewoon onlogische dingen gebeuren in het spel. Als Madison de naam van de oude vrouw hoort reageert ze alsof ze m kent en een ander raar stuk vind ik dat je op een gegeven moment met de dader aan het spelen bent (in de klokkenwinkel) terwijl de kamer ernaast iemand vermoord wordt door de origami killer...

Ik ga zeker nog eens bepaalde stukken overnieuw spelen (en de spoilers lezen uiteraard :P)
Ik heb trouwens geen enkele vastloper gehad (ik heb de update nog niet gedaan) en heb er zo'n 9 uur over gedaan om m uit te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2010 12:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 21:10
Damn, wat jammer dat ik hem heb uitgespeeld al ben ik nog wel even bezig alle trophies te verzamelen. Wat een spel zeg, heeft me weer eens "ouderwets" aan de buis gekluisterd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:47
Gisteravond de platina binnen gesleept :)
Zitten heftige eindes bij zeg.

Al met al toch erg vermaakt met het spel, ondanks aantal slordigheidjes.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:10
peto84 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:19:
Gisteravond de platina binnen gesleept :)
Zitten heftige eindes bij zeg.

Al met al toch erg vermaakt met het spel, ondanks aantal slordigheidjes.
Hoeveel eindes zitten er nu echt in? Trouwens, hoe kan je die soundtrack nou beluisteren? Ik heb hem gedownload maar ik kan in het spel of daarbuiten nergens die soundtrack vinden :S

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soepstengel schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:18:
[...]

Hoeveel eindes zitten er nu echt in? Trouwens, hoe kan je die soundtrack nou beluisteren? Ik heb hem gedownload maar ik kan in het spel of daarbuiten nergens die soundtrack vinden :S
Er zijn in totaal 22 eindes voor alle personages samen. (X aantal voor Ethan, X voor Madison etc..) Via google kan je hier mee info over vinden.
Ik kon de soundtrack eerst ook niet vinden. Deze staat eerst als een spel onder 'GAME'. als je deze start worden de mp3's geinstalleerd

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 07-03-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Ike. schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:32:
[...]

Er zijn in totaal 22 eindes voor alle personages samen. (X aantal voor Ethan, X voor Madison etc..) Via google kan je hier mee info over vinden.
Ik kon de soundtrack eerst ook niet vinden. Deze staat eerst als een spel onder 'GAME'. als je deze start worden de mp3's geinstalleerd
Waaat?! Dus je moet hem 22 keer uitspelen voor de platina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Nee, elk personage heeft meerdere eindes.
Afhankelijk van wie het einde halen, krijg je scenes te zien.
Overleven ze allemaal krijg je al 4 eindes te zien.

Er zijn goede guides te vinden op internet voor als je geen zin hebt om ze allemaal zelf uit te vinden.
Na 3x uitspelen vond ik het ook leuk geweest en heb ik de resterende opgezocht.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:23
peto84 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:51:
Nee, elk personage heeft meerdere eindes.
Afhankelijk van wie het einde halen, krijg je scenes te zien.
Overleven ze allemaal krijg je al 4 eindes te zien.

Er zijn goede guides te vinden op internet voor als je geen zin hebt om ze allemaal zelf uit te vinden.
Na 3x uitspelen vond ik het ook leuk geweest en heb ik de resterende opgezocht.
Kunt u mij de site geven waar dat allemaal staan. Na 2 keer uitspelen is het inderdaad genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Evertt schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:56:
[...]

Kunt u mij de site geven waar dat allemaal staan. Na 2 keer uitspelen is het inderdaad genoeg geweest.
Link

spoiler:
Jeetje, die kamikaze trophy is moeilijk te krijgen zeg! Heb hem nu al 5 keer geprobeerd, maar hij wil maar niet verschijnen :(

[ Voor 21% gewijzigd door Soepstengel op 07-03-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook nog een code over van de soundtrack. De eerste die in dit topic reageert krijgt m via een DM van mij (niet vergeten DM aan te zetten) ;)

Er is al een winnaar 8)

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
SToRM666 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:46:
Ik heb ook nog een code over van de soundtrack. De eerste die in dit topic reageert krijgt m via een DM van mij (niet vergeten DM aan te zetten) ;)
Mag ik mag ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Jup, je hebt een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 22:36
Ik bekeek net die soundtrack-nummers nog eens, en kwam tot de conclusie dat die nummers van de Blue Lagoon (die disco) er helemaal niet bijstaan, eigenlijk wel jammer voor een complete soundtrack dat die nummers missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Soepstengel schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:59:
[...]

Link

spoiler:
Jeetje, die kamikaze trophy is moeilijk te krijgen zeg! Heb hem nu al 5 keer geprobeerd, maar hij wil maar niet verschijnen :(
spoiler:
Klopt hij is moeilijk, je moet alles goed hebben. Lastig punt is als de politiewagens je achterna komen. Je moet beide bewegingen maken die in beeld staan. Dan stuur je van de politiewagen af en bots je niet.
Dat was iig waar ik steeds op bleef steken

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

peto84 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:53:
[...]

spoiler:
Klopt hij is moeilijk, je moet alles goed hebben. Lastig punt is als de politiewagens je achterna komen. Je moet beide bewegingen maken die in beeld staan. Dan stuur je van de politiewagen af en bots je niet.
Dat was iig waar ik steeds op bleef steken
spoiler:
Volgens mij doe je dat door bij de eerste door naar rechts te doen met de hele controller (motion) Dan crasht de 1e politiewagen tegen de kruiwagen die van de pickup afvalt. De 2e politiewagen ontwijk je door daarna naar rechts te gaan waardoor de hij tegen de tankwagen crasht. Let ook op dat je de 2 motion stuurbewegingen op het einde goed doet.

Ik heb nu alle trophies behalve 'All Endings'. Ik heb gelezen dat je vanaf 'Killer's Place' opnieuw moet beginnen, maar moet ik dan na het kiezen van het chapter voor 'Save' of voor 'No Save' kiezen?

[ Voor 66% gewijzigd door Meelobee op 08-03-2010 09:47 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:03:
[...]

Ik heb nu alle trophies behalve 'All Endings'. Ik heb gelezen dat je vanaf 'Killer's Place' opnieuw moet beginnen, maar moet ik dan na het kiezen van het chapter voor 'Save' of voor 'No Save' kiezen?
Je moet saven. Je behoud dan wel alle eindes die je al gehaald hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 08-03-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb een apart "probleem".

Ik heb de SE van hmv.com (dus de UK versie). Ik heb gisteren met mijn voucher code de DLC gedownload (van de Benelux store) en geïnstalleerd.

Als ik nu de DLC start en ik keer terug naar het hoofdmenu van Heavy Rain, dan gaat ie iedere keer opnieuw het spel installeren. Het is precies alsof na het spelen van de DLC Heavy Rain "denkt" dat hij nog niet geïnstalleerd start. Als ik het installeren stop, dan vlieg ik uit het spel en als ik het opnieuw opstart, gaat hij alsnog opnieuw installeren. Na de install werkt alles wel zoals het hoort, maar als ik opnieuw naar de DLC ga, dan begint dat grapje weer van voor af aan.

Nu is dat geen onoverkomelijk probleem, maar het is wel behoorlijk irritant.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat als je alle data van heavy rain verwijderd (install, patch en DLC) en daarna alles opnieuw installeren/downloaden?
Als je je save file maar niet wist ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Ike. op 08-03-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ike. schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:57:
[...]

Je moet saven. Je behoud dan wel alle eindes die je al gehaald hebt.
Ok thanks! vanavond de rest maar eens proberen te halen dan :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zit er verschil tussen de versie op Mediaoffer en die op XLNL?

Bij Mediaoffer staan Engelse versie, en bij XLNL staat UK Versie.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:47:
Zit er verschil tussen de versie op Mediaoffer en die op XLNL?

Bij Mediaoffer staan Engelse versie, en bij XLNL staat UK Versie.

Thanks.
zijn beide UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:55:
[...]
Let op welke versie je hebt besteld. Ik heb voor 50 eur de UK versie. Wist eigenlijk niet beter en kom er nu achter dat er geen andere talen bijzitten. Toch jammer, had de stemmen van Carice van Houten en Frank Lammers wel leuk gevonden.
Ik heb de UK versie, want dat hele NL boeit me niet... Toch apart dat ze dat niet meeleveren (had het qua aantal versies natuurlijk een stuk beheersbaarder gemaakt :)).

Maar God oh God, wat een spel _o_ Heb nog nooit zo aan de buis gekluisterd sinds Metal Gear Solid :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204282

Wat een ervaring, en vooral ook wat een change-of-pace (bij gebrek aan een goeie NL vertaling...) vergeleken met wat ik in de loop van de jaren als "normaal" ben gaan beschouwen in games! Dikke kans dat ik hier FFXIII nog even voor laat liggen tot ik op z'n minst één keer het (een?) einde heb gezien.

Er is her en der al het nodige te vinden over vastlopers e.d., maar ik gooi toch hier ook nog een balletje op: Kreeg gisteravond in een bepaald hoofdstuk (zie spoiler voor titel en korte omschrijving)
spoiler:
Sexy Girl, waar je met Madison in die club op zoek gaat naar Paco

een compleet bevroren scherm, enkel het geluid speelde vrolijk door. PS3 helemaal uitgezet, daarna spel opgestart en "Continue" gekozen. Scherm blijft zwart (laat nog niet eens de close up van het personage waarmee je gaat spelen zien) en ik hoor de PS3 duidelijk moeite doen om vooruit te komen (tikken e.d.).
Kwestie van beetje oververhitte PS3? Of toch het spel waarvan ook anderen al hebben aangegeven regelmatig met soortgelijke vastlopers te kampen?

Betreft overigens een ouderwetsche dikke PS3, software bijgewerkt via de installatie van Heavy Rain, en geen patch geïnstalleerd die specifiek voor het spel beschikbaar zou zijn maar schijnbaar voor een hoop extra narigheid zorgt...

Hopelijk zorgt de afkoelingsperiode er voor dat ik vanavond gewoon lekker verder kan. Ik kan nog proberen of ik via een vorig hoofdstuk alsnog voorbij mijn vastloper geraak, maar daar heb ik weinig vertrouwen in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Whehe mijn vriendin loopt al maanden te zeuren dat er geen leuke games voor haar zijn, op de PS3.

Nu wil ik heel graag Heavy Rain hebben, alleen heb ik financiëel even de ruimte niet. Komt ze ineens met de melding dat deze game haar wel heel erg leuk lijkt. Nu heeft ze 'm dus besteld vanmiddag.

Lucky me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:07
Ik heb 'm inmiddels ook uitgespeeld en wilde wat trophy hunten, echter ging het inladen van een hoofdstuk meteen camerastandpunt onder de horizon en bleef hele spel hangen. Heavy Rain speelt lekker van voor naar achter maar zodra je gaat hoppen tussen hoofdstukken begint het gedonder lijkt het wel.
Ike. schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:30:
[...]
spoiler:
Dat is één van haar eindes ja. David Cage heeft gezegd dat er geen deel 2 komt.
spoiler:
Eigenlijk wel suf dat er geen deel 2 komt; de engine ligt er nu helemaal, volgens mij is het een kwestie van content

[ Voor 37% gewijzigd door wheeler op 08-03-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:41
wheeler schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:56:
Ik heb 'm inmiddels ook uitgespeeld en wilde wat trophy hunten, echter ging het inladen van een hoofdstuk meteen camerastandpunt onder de horizon en bleef hele spel hangen. Heavy Rain speelt lekker van voor naar achter maar zodra je gaat hoppen tussen hoofdstukken begint het gedonder lijkt het wel.

[...]

spoiler:
Eigenlijk wel suf dat er geen deel 2 komt; de engine ligt er nu helemaal, volgens mij is het een kwestie van content
spoiler:
Niet echt een spoiler van de verhaallijn: Misschien komt er geen vervolg van dit verhaal, maar het is natuurlijk goed mogelijk dat de engine nog eens gebruikt wordt voor een soortgelijk verhaal, maar dan met andere personen als Heavy Rain goed verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:12
Gisteren van 18:00 tot 22:30 gespeeld en ik heb hem nu ook uitgespeeld. Het einde was zoo goed gedaan, echt niet verwacht dat
spoiler:
Scott
de Origami Killer was.

spoiler:
Ook al die flashbacks van Scott en zijn tweelingsbroer en hoe je er dus achter komt hoe dit aan Scott heeft gevreten en dit allemaal de aanleiding was tot het moorden van al die kinderen, simpelweg _O_.

Een van de beste, meest meesleppende games die ik ooit heb gespeeld.

Ik zit ook nog met een aantal vragen en ik hoop dan ook dat deze in de aankomende DLC beantwoordt worden.
Zoals:
spoiler:
Waarom word die rijke vader, Kramer verdacht?

Waarom kan Madison naar Jayden bellen terwijl ze, iig tijdens mijn playthrough, de beste man nog nooit heeft ontmoet?

Waarom vind Shelby het (in zijn gedachten) zo erg dat de eigenaar van de typmachinewinkel dood is terwijl hij hem zelf heeft vermoord? Dat is een omslachtige constructie om het onthullen van de identiteit van de origamikiller uit te stellen.

Waarom krijgt Ethan aan het begin twee keer een blackout, maar wordt er vervolgens helemaal niets mee gedaan en wordt er ook niet uitgelegd waarom hij de blackouts krijgt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Is dit iemand ook opgevallen:

spoiler:
In de eerste Crimescene die je met Jayden speelt, vraagt Blake op een gegeven moment aan een van de agenten of ze naar de machinist van de graafmachine even verder op willen gaan om hem te laten stoppen omdat Blake zichzelf niet kan horen denken.

Als je dan later bij Mad Jack aankomt en in de Acid tank kijkt, ligt er een dode agent in die tank. >:)

vondt het wel een leuke connectie :D

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 08-03-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien een hele stomme vraag, maar ik zie spoilers die gaan over de voortgang van 't spel en spoilers die specifiek over het eind gaan :)

Is het wellicht handig om voor de spoiler even aan te geven over welke chapter of specifiek over het einde gaat?

Anders is het voor de meeste die het spel nog niet hebben uitgespeeld erg lastig om door een topic als deze te gaan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

BtM909 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:39:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik zie spoilers die gaan over de voortgang van 't spel en spoilers die specifiek over het eind gaan :)

Is het wellicht handig om voor de spoiler even aan te geven over welke chapter of specifiek over het einde gaat?

Anders is het voor de meeste die het spel nog niet hebben uitgespeeld erg lastig om door een topic als deze te gaan :)
Sja, omdat de verhaallijn niet lineair is, is het inderdaad nogal moeilijk omgaan met spoilers... :)
Ik heb het spel zelf vorige week al uitgespeeld (nét niet met iedereen het einde gehaald, wel een trofee voor gekregen :Y) ).
Vandaag The Taxidermist eens gespeeld, krijg je leuk op het einde te zien dat die ook al 5 verschillende eindes heeft. 8)7

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sterker nog, het is al mogelijk :)

spoiler: Deze titel zegt wat over de chapter van 't spel bijvoorbeeld
spoiler tekst

Als men dat zou kunnen gebruiken dan is er meer plezier te behalen aan dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:28

nFo

Heavy Rain PlayStation 3 Video - The Spoiler Room: Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

AntraXxX schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:04:

Ik zit ook nog met een aantal vragen en ik hoop dan ook dat deze in de aankomende DLC beantwoordt worden.
Zoals:
spoiler:
Waarom word die rijke vader, Kramer verdacht?

Waarom kan Madison naar Jayden bellen terwijl ze, iig tijdens mijn playthrough, de beste man nog nooit heeft ontmoet?

Waarom vind Shelby het (in zijn gedachten) zo erg dat de eigenaar van de typmachinewinkel dood is terwijl hij hem zelf heeft vermoord? Dat is een omslachtige constructie om het onthullen van de identiteit van de origamikiller uit te stellen.

Waarom krijgt Ethan aan het begin twee keer een blackout, maar wordt er vervolgens helemaal niets mee gedaan en wordt er ook niet uitgelegd waarom hij de blackouts krijgt.
Ik heb hem gisteren ook uitgespeeld en ik heb ook dezelfde vragen. Ik vond het zeker een leuk spel en een verfrissing in het genre, maar het zitten dus ook wat haken en ogen aan het scenario en dat is in dit type van spel toch een domper op de spelvreugde.

Ook kan je in het spel een vreemde flow aan de situatie geven. Je kan bvb eerst een kalm antwoord kiezen en dan een aggressief antwoord (bvb in de conversaties tussen Jayden en Blake), maar je tweede aggressief antwoord houdt precies geen rekening met je eerste kalme antwoord zodat het eigenlijk lijkt alsof je voor je eerste antwoord ook al aggressief had gekozen.

Trouwens
spoiler:
Waarom zit Kramer tout court in het verhaal? En waarom legt hij bloemen op het graf van John Sheppard?

Hoe komt Ethan Mars met die origami figuurtjes in zijn hand en jas in het begin van het verhaal? Vanwaar komen die?

Qua spelconcept vind ik Heavy Rain geweldig, maar er kan zeker aan het concept nog heel wat geperfectioneerd worden. Ik hoop ook van harte dat dit zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

DarthDavy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:58:
[...]

Trouwens
spoiler:
Waarom zit Kramer tout court in het verhaal? En waarom legt hij bloemen op het graf van John Sheppard?
spoiler:
Hij is de eigenaar van de bouwbedrijf dat werkte op de bouwplaats waar John overleed. Dat legt'ie uit in de scene dat Scott als Rambo door zijn huis heen rent. Heb je hem uit het raam gegooid dat je die uitleg gemist hebt?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

FL!PNEUS schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:47:
[...]

spoiler:
Hij is de eigenaar van de bouwbedrijf dat werkte op de bouwplaats waar John overleed. Dat legt'ie uit in de scene dat Scott als Rambo door zijn huis heen rent. Heb je hem uit het raam gegooid dat je die uitleg gemist hebt?
spoiler:
Nee, ik heb hem zelfs braaf zijn pillen voor zijn hart gegeven. Dat zal ik dus gemist hebben. Bedankt voor de heads up. Dit toont dan ook weer de "interesse" die Shelby voor de Kramers had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben er gisteren eens goed voor gaan zitten, en heb de game zo'n 3,5 uur gespeeld. Ik moet zeggen dat ik, na het trage begin, toch wel aangenaam verrast ben. De game gaat op den duur zelfs verslavend werken.

De innovatieve gameplay, het opslokkende verhaal, en de interessante characters smaken zeker naar meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb dit spel ook in een recordtijd uitgespeeld. Niet omdat het spel zo kort was, maar meer omdat ik telkens een paar een aan een stuk aan het spelen was. Ik heb m in 3 avonden uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
Kan iemand met NL ondertitels/stemmen laten weten wat zijn disccode is en/of een link naar de cover van de hoes.

Heb hem bij FRS in de winkel opgepikt, zie ik disccode BCES-00458.
Cover heeft een 15 PEGI rating.

Volgens mij heeft de NL versie een 18 PEGI rating.

Helaas zag ik thuis pas die PEGI rating, en dacht al zal toch niet.
Disc erin, update van 226 MB gedownload, en ja hoor, Audio, Subtitle en Menu alleen in English beschikbaar.
( ja ook met systeemtaal op NL )
Lekker dan dat ze UK versie's uitleveren. Ga hem zsm retour brengen, en was gelijk de laatste keer dat ik daar wat haal. Volle pond euro betalen voor een UK versie, dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NL release heeft inderdaad een PEGI 18 rating. 18 logo staat ook op cover.
NL BCES is : 00797

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 13-03-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
OK duidelijk. Nog meer mensen bij de FRS die een UK versie hebben gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

Nakebod

Nope.

Volgens mij heeft Heavy Rain er vandaag geen zin in bij mij, maar ik wel zin in Heavy Rain nu... :+
Hij blijft hangen bij het laden van de savegame, PS3 opnieuw gestart, zelfde. Eens zien of zoiets te omzeilen is op één of andere manier.
Edit: Missie herstarten lijkt te werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 14-03-2010 12:58 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Ik heb de engelse versie (besteld bij blahdvd.com) en heeft PEGI 15 rating voorop en de disc code is BCES-00458...

Moet er wel bijzeggen dat het gebruikte engels erg toegankelijk is en ik geen moment echt moest nadenken over de termen... (kan me echter ook wel voorstellen dat je ook de NL ondertitels wil voor het extra geld wat je er bij de FRS voor neertelt)...

[ Voor 52% gewijzigd door Tovenaar op 14-03-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328701

offtopic
k*t, per ongeluk over een spoilertag geselecteerd, laat dat nou net een spoiler zijn waarin staat wie de origami killer is.. achja misschien straks even flink blowen en hopen dat tegen de tijd dat Heavy Rain in budget bak ligt te rotten ik ook niet meer weet wie de orgami killer is :(

ontopic
En nou gauw omikron: the nomad soul 2 uitbrengen voor beide consoles! en pc niet te vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:47

Ypho

Allround Nerd

DarthDavy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
[...]
spoiler:
Nee, ik heb hem zelfs braaf zijn pillen voor zijn hart gegeven. Dat zal ik dus gemist hebben. Bedankt voor de heads up. Dit toont dan ook weer de "interesse" die Shelby voor de Kramers had.
spoiler:
Hij vertelde het mij al voordat ik zijn pillen gaf, nadat ik hem helemaal lens heb geslagen.

Ik heb hem gisteravond uitgespeeld, damn wat een verhaal zeg! Helaas was het einde niet zoals ik wilde in eerste instantie, dus heb het laatste hoofdstuk nogmaals gedaan.

Ik ben erg benieuwd of je het spel nu anders speelt nu je weet hoe het eindigt, maar eens opnieuw beginnen binnenkort.

[ Voor 24% gewijzigd door Ypho op 16-03-2010 08:01 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 09:53

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb hem inmiddels ook uit. Erg goede game! Ook leuk als je vriendin niet zo een gamer is, want er alleen naar kijken vond ze ook hartstikke leuk.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik ben aan trophiehunten maar het valt behoorlijk tegen nadat ik spel redelijk snel had uitgespeeld; sommige trophies komen gewoon niet naar voren en voor anderen moet ik bijna hele spel opnieuw door :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Trophies waar ik mega veel moeite voor moet doen (of Achievements, idem) laat ik links liggen. Vind het niet zó belangrijk dat ik mezelf ga frustreren of dat het simpelweg (te) veel tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 09:19
wheeler schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:30:
Ik ben aan trophiehunten maar het valt behoorlijk tegen nadat ik spel redelijk snel had uitgespeeld; sommige trophies komen gewoon niet naar voren en voor anderen moet ik bijna hele spel opnieuw door :S
ik kreeg ook pas trophies tijdens het laden van het volgende hoofdstuk, als je het huidige hoofdstuk afbreekt krijg je blijkbaar de trophy niet, ook al heb je netjes gedaan wat je moet doen.

En er zijn trophies waar je het inderdaad tot het einde door moet spelen om hem te krijgen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149900

spoiler:
Wat is de invloed op het spel als je op het politiekantoor aangifte gaat doen van de verdwijning van de kleine en hem moet beschrijven wat hij aan had toe hij verdween?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

wheeler schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:30:
Je moet wel het level helemaal uitspelen om de trophies te krijgen. Makkelijkste is om je uitgespeelde game te laden, en dan op start en naar chaper select. kies daar dan voor No Save en je kunt per level trophies halen, zonder dat je het verhaal in de verdere levels veranderd (door andere keuzes.)
Daarnaast zijn er een aantal trophies (de zilveren en gouden trophies) waarvoor je wel moet saven. Als je het in de goede volgorde doet hoef je niet verder terug dan het On the Loose level en het dan vanaf daar uitspelen. (maar als je voor goud en zilver gaat kun je het beter een guide erbij pakken anders ga je geheid ergens de fout in.
Anoniem: 149900 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:46:
spoiler:
Wat is de invloed op het spel als je op het politiekantoor aangifte gaat doen van de verdwijning van de kleine en hem moet beschrijven wat hij aan had toe hij verdween?
spoiler:
Alles goed antwoorden levert een trophy op. Goed of fout antwoorden heeft verder geen gevolgen voor het verhaal.

Antwoorden:
spoiler:
16:15, Beige jas & groene broek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bron: VG247.com
Heavy Rain patch on the way

SCEA’s confirmed a Heavy Rain patch is in the pipeline, saying it’ll be “released very soon”.

Speaking on the game’s US forum, a mod from the firm said it was in “the final stages of testing”.

“The latest news is that the game patch has now completed development and is currently in the final stages of testing. While a fixed release date is not currently available we are expecting the update to be released very soon.

As mentioned previously, this patch is not targeted purely at the issues reported in this thread but does address a range of minor issues which could be contributing factors. Given the small percentage of players affected by these issues and the difficulty that has been had in reproducing them here we’re optimistic that this patch resolves your problems but cannot guarantee that this will be the case.”

The patch is to fix the freezing for the Quantic Dream title which has affected some gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
hopelijk fixen ze ook dat het geluid regelmatig blijft hangen en/of hapert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:12
Inderdaad erg vervelend voor de Fat PS3 gebruikers, want op mijn 120GB Slim heb ik het nog geen een keer meegemaakt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
HR is op mijn fat 80 één keer vastgelopen in ik denk een speeltijd of 10 uur. Ook genoeg fat gebruikers die ook nog geen crash hebben meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Het lijkt me echt een heel tof spel, alleen al door de review op de fp staat hij heel hoog op mijn wensenlijstje. :) Wat ik me wel af vraag... Is het een spel dat je in een weekje uitgespeeld hebt of gaan er heel wat meer uurtjes in zitten? Al mensen hier die hem uitgespeel hebben? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:24:
Het lijkt me echt een heel tof spel, alleen al door de review op de fp staat hij heel hoog op mijn wensenlijstje. :) Wat ik me wel af vraag... Is het een spel dat je in een weekje uitgespeeld hebt of gaan er heel wat meer uurtjes in zitten? Al mensen hier die hem uitgespeel hebben? :9
Ik heb hem in één zit uitgespeeld, zo heel erg lang is het niet. Een weekje moet zeker lukken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, da's dan weer minder, hou wel van spellen die lang duren. Hij is dus een stuk korter dan bijv. GTA? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:34:
Ah, da's dan weer minder, hou wel van spellen die lang duren. Hij is dus een stuk korter dan bijv. GTA? :9
Nogal. Ik deed er zo een 9 tot 10 uur over.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:41:
[...]

Nogal. Ik deed er zo een 9 tot 10 uur over.
Ah, da's een serieus minpunt... Maar het is een spel die telkens anders loopt? Dan kan je hem ook gewoon 10x uitspelen, of krijg je dan wel dingen die zich steeds herhalen? Test je wel even uit voor me he? Over 90-100 uur laat je het weten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:43:
[...]

Ah, da's een serieus minpunt... Maar het is een spel die telkens anders loopt? Dan kan je hem ook gewoon 10x uitspelen, of krijg je dan wel dingen die zich steeds herhalen? Test je wel even uit voor me he? Over 90-100 uur laat je het weten? :+
Je kunt het verhaal meerdere keren uitspelen en afhankelijk van de keuzes die je maakt is het verhaal anders (bij sommige keuzes duidelijker als de andere.) Er zijn alles bij elkaar in totaal 22 verschillende eindes, per keer dat je het uitspeelt krijg je 4 eindes te zien (1 per main character) dus je kun het een aantal keer spelen en telkens anders doen.
Daarnaast zijn er ook stukken die je dan iedere keer opnieuw moet doen, maar die niets veranderen in het verhaal.
Laat je niet afschrikken door de korte speeltijd, dit spel moet je bijna hebben als je een PS3 bezit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Video van het nieuwe dynamische thema

http://www.youtube.com/watch?v=5k5xfKeC6U8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 22:36
Ik heb de DLC al 3 keer uitgespeeld (in 3 keer ~20 minuten, dankzij de CE), en raad iedereen AF om die trailer in die link te bekijken voordat je het zelf hebt gespeeld. De trailer spoiled veel te veel IMO.

Helaas nog niks bekend over de DLC/Chroincles 2, 3 en 4, dus dat wordt afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 19-03-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLC prijs word €3,99

http://blog.eu.playstatio...c-release-date-and-patch/

[ Voor 67% gewijzigd door Ike. op 19-03-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Zojuist Heavy Rain uitgespeeld. Fantastisch spel, supergoed verhaal, ik ben onder de indruk.

Ik ben op het laatst wel met een paar vragen blijven zitten die volgens mij niet in de game beantwoord worden, deze staan in de spoilertag.

spoiler:
Game uitgespeeld, alle characters behalve de FBI agent (die nam ontslag) op de uiteindelijke crimescene, redelijk bevredigend einde op deze manier maar had liever Madison alsnog kunnen vergeven voor het ultieme happily-ever-after ;)

Tijdens het spelen is me alleen niet duidelijk geworden waarom Ethan na zijn blackouts nou steeds met een origami figuurtje wakker werd, wat er gebeurde tijdens zijn blackouts en waarom hij met visioenen van verdronken mensen achterbleef.
Daarnaast zijn er nog een paar kleine dingen, zoals de brief over de kerk die de vaders van ontvoerde kinderen kregen, wat die er verder mee te maken had.

Wordt het wachten op meer DLC voor antwoord op deze vragen denken jullie?

Wat ik overigens wel jammer vind is dat ik het hele spel moet overdoen om het resultaat van sommige andere keuzes te bekijken, maargoed, geeft weer reden om het nog eens te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:51:
Zojuist Heavy Rain uitgespeeld. Fantastisch spel, supergoed verhaal, ik ben onder de indruk.

Ik ben op het laatst wel met een paar vragen blijven zitten die volgens mij niet in de game beantwoord worden, deze staan in de spoilertag.

.....

Wordt het wachten op meer DLC voor antwoord op deze vragen denken jullie?

Wat ik overigens wel jammer vind is dat ik het hele spel moet overdoen om het resultaat van sommige andere keuzes te bekijken, maargoed, geeft weer reden om het nog eens te spelen :)
spoiler:
Iedereen vraagt zich af waarom Ethan ineens die origami figuurtjes in zijn hand heeft. Er is helaas (nog) geen uitleg hierover.

Als je opnieuw wilt spelen alleen voor de andere eindes kan je vanaf ´Hassan´s Shop´ spelen. keuzes eerder in het spel maken niet uit voor het verhaal.

Er komen 4 DLCs, voor ieder personage 1. Behalve voor de Madison DLC is het nog niet bekend waar de DLCs over zullen gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 23-03-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ike. schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:12:
[...]

spoiler:
Iedereen vraagt zich af waarom Ethan ineens die origami figuurtjes in zijn hand heeft. Er is helaas (nog) geen uitleg hierover.

Als je opnieuw wilt spelen alleen voor de andere eindes kan je vanaf ´Hassan´s Shop´ spelen. keuzes eerder in het spel maken niet uit voor het verhaal.

Er komen 4 DLCs, voor ieder personage 1. Behalve voor de Madison DLC is het nog niet bekend waar de DLCs over zullen gaan.
De eerste DLC chronicle zou al beschikbaar moeten zijn geloof ik? Als ik vanuit Heavy Rain via Downloaded Content naar de PS3 Store ga krijg ik alleen maar lege velden, geen downloads te zien. Ook vind ik de chronicle niet als ik handmatig in de store zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:26:
[...]
De eerste DLC chronicle zou al beschikbaar moeten zijn geloof ik? Als ik vanuit Heavy Rain via Downloaded Content naar de PS3 Store ga krijg ik alleen maar lege velden, geen downloads te zien. Ook vind ik de chronicle niet als ik handmatig in de store zoek.
Eerste DLC "The Taxidermist" is al wel beschikbaar voor de mensen die gepreorderd hebben. Het gewone volk moet wachten tot 1 april en kost EUR. 3.99... http://blog.eu.playstatio...c-release-date-and-patch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Heavy Rain content:

* Heavy Rain Forest Dynamic Theme (£1.59/€1.99)

* Heavy Rain
o Ethan Mars I (£0.20/€0.25)
o Ethan Mars II (£0.20/€0.25)
o Lauren Winter (£0.20/€0.25)
o Lt. Blake (£0.20/€0.25)
o Mad Jack (£0.20/€0.25)
o Madison Page (£0.20/€0.25)
o Manfred (£0.20/€0.25)
o Norman Jayden (£0.20/€0.25)
o Origami Bear (£0.20/€0.25)
o Origami Butterfly(£0.20/€0.25)
o Origami Dog (£0.20/€0.25)
o Origami Rat (£0.20/€0.25)
o Origami Swan (£0.20/€0.25)
o Scott Shelby (£0.20/€0.25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-07 23:56

Freshnezz

Why so serious?

Ik had in het begin eigenlijk verwacht dat de uitkomst van de Origami killer ook variabel was, dus daar was ik wel een heel klein beetje in teleurgesteld... maar al met al een erg vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Ok, dat is dus erg balen. Ik heb de UK versie van Heavy Rain, nu kan ik dus niet de DLC spelen omdat mijn account uit nederland komt. Handig als ze de PS3 regio vrij maken, maar de DLC niet :/

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:36:
Ok, dat is dus erg balen. Ik heb de UK versie van Heavy Rain, nu kan ik dus niet de DLC spelen omdat mijn account uit nederland komt. Handig als ze de PS3 regio vrij maken, maar de DLC niet :/
Was al ver voor de release date vermeld dat DLC regiogebonden zou worden

Het is heel simpel om een UK account aan te maken. (google)
denk niet dat de NL PSN cards werken maar met een credit card kan het zeker.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 03-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ike. schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:46:
[...]

Was al ver voor de release date vermeld dat DLC regiogebonden zou worden

Het is heel simpel om een UK account aan te maken. (google)
denk niet dat de NL PSN cards werken maar met een credit card kan het zeker.
Mocht je nog Uk psn cards nodig hebben, deze kan je bestellen op shopto.net deze accepteren paypal en sturen je digitaal de code (of iets duurder ze sturen hem op)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
tsja ik heb het spel al uitgespeelt, ik had de extra chapters wel gedownload maar om nou een extra account er voor te maken is me wat te veel gedoe.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TheKillingBean schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:22:
tsja ik heb het spel al uitgespeelt, ik had de extra chapters wel gedownload maar om nou een extra account er voor te maken is me wat te veel gedoe.
Mis ik wat? Ik heb een UK versie van Heavy Rain SE inclusief DLC. Die werkt gewoon via de nederlandse account. Werkt de DLC niet als je die koopt?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hmm das bokkie dan, heb ook de UK editie en wilde binnenkort de DLC gaan bekijken. Ah well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Ik zag in de UK, US en NL store specifiek een Disc ID vermeld staan bij de DLC dus neem aan dat dit wel degelijk regiogebonden is allemaal... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Tovenaar schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:06:
Ik zag in de UK, US en NL store specifiek een Disc ID vermeld staan bij de DLC dus neem aan dat dit wel degelijk regiogebonden is allemaal... :(
code die op het hoesje staat (zijkant onderaan) moet gelijk zijn aan de code die bij de DLC in de PSN store vermeld staat, even oppassen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik dacht gisteren, na een maandje, weer eens verder te gaan spelen, echter zijn al mijn savegames verdwenen! De game begon gewoon alsof ik 'm voor het eerst in mijn PS3 stopte.
Snel op het profiel van mijn vriendin gekeken, en haar savegames waren wel gewoon aanwezig.

Weet iemand hoe dit komt, en of ik ze op een of andere manier weer terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 20-05 21:31
bram1984 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:33:
Ik dacht gisteren, na een maandje, weer eens verder te gaan spelen, echter zijn al mijn savegames verdwenen! De game begon gewoon alsof ik 'm voor het eerst in mijn PS3 stopte.
Snel op het profiel van mijn vriendin gekeken, en haar savegames waren wel gewoon aanwezig.

Weet iemand hoe dit komt, en of ik ze op een of andere manier weer terug kan krijgen?
Het verdwijnen van save games, alsmede vele crashes, tearing en audio stutters is helaas een bekend probleem van Heavy Rain.

Balen... maar niets aan te doen :(

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik blijf het dan toch vreemd vinden dat de save games van mijn vriendin wel gewoon aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 20-05 21:31
bram1984 schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:52:
Ik blijf het dan toch vreemd vinden dat de save games van mijn vriendin wel gewoon aanwezig zijn.
Ander account, dus ander gedeelte van je HDD denk ik. Als jij speelt komt de game niet bij de data van je andere accounts, net zoals onder OS X een willekeurige applicatie ook niet opeens bij data van andere accounts kan komen.

Toen jij de laatste keer speelde heeft de automatische save gewoon jouw games genuked. Je kunt je er helaas ook niet tegen wapenen omdat er een zeer zware copier beveiliging op je save games zit. Regelmatig een backup maken gaat dus ook niet werken.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 20:10
Ik heb een vraag waar ik niet uit kom. Zitten spoilers in!

spoiler:
Ik zat in het appartement en speelde als die vrouw. Er kwamen overvallers binnen; alleen als ik de controller moet kantelen geeft ie aan dat ik het niet goed doe.

Stuk daarna zit ik in de auto en moet ik tegen het verkeer inrijden. Ook daar lukt het mij niet omdat ik mijn controller moet kantelen (wat niet werkt). Ik heb ook schudden geprobeerd en van alles, maar dat werkt niet.

Het zou jammer zijn als je het spel 'evil' speelt. Want ik heb nu dus al die vrouw dood, en dat 2e kind dus ook omdat ik gefaalt heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Staat je sixaxis wel aan? Overigens heb ik ook gelezen dat de motion controller minder goed werkt als je 'm aan USB stekker hebt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik je een originele PS3 sixaxis of dualshock 3 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Kantel je hem wel ver genoeg?, ik had er eerst ook problemen mee.
Bleek dat ik hem niet ver genoeg kantelde, zeg maar de controller als stuur zien en het stuur helemaal
naar links of rechts omgooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dual Shock 3.

Je moet het zien als stuur? Ohw :X Ik leg de controller plat en laat dan de kant zakken die hij aangeeft (Zo ziet het icoontje er ook uit :? ). Wist niet dat ik een stuurbeweging moest maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:11
Ik heb 'm hier in Singapore gekocht voor 65 SGD / 36 euro. (Regio 3, Chinese+English Version) Ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-34/3141photo.jpg

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
RedHat schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 04:02:
Dual Shock 3.

Je moet het zien als stuur? Ohw :X Ik leg de controller plat en laat dan de kant zakken die hij aangeeft (Zo ziet het icoontje er ook uit :? ). Wist niet dat ik een stuurbeweging moest maken.
Je moet wel de controller vasthouden zoals je normaal ook doet, dus horizontaal.
en dan alleen ver genoeg naar links of rechts draaien, dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
noteboeki schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:00:
[...]

Je moet wel de controller vasthouden zoals je normaal ook doet, dus horizontaal.
en dan alleen ver genoeg naar links of rechts draaien, dan moet het werken.
Het werkt. Uitgespeeld ook, alleen mijn einde was echt te bizar voor woorden zeg.

spoiler:
Laatste stuk: in brandend huis. Die vrouw springt naar beneden en is dood. Ik dacht; hoogte is 2x hoogte van haar dat moet makkelijk kunnen. In een game dan weer niet.

De origami killer is niet gepakt. Ethan zat al vast, die heeft in de bajes zelfmoord gepleegd. De FBI agent ook dood. Kortom: Iedereen dood behalve de origami killer.

Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

RedHat schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:45:
[...]

Het werkt. Uitgespeeld ook, alleen mijn einde was echt te bizar voor woorden zeg.

spoiler:
Laatste stuk: in brandend huis. Die vrouw springt naar beneden en is dood. Ik dacht; hoogte is 2x hoogte van haar dat moet makkelijk kunnen. In een game dan weer niet.

De origami killer is niet gepakt. Ethan zat al vast, die heeft in de bajes zelfmoord gepleegd. De FBI agent ook dood. Kortom: Iedereen dood behalve de origami killer.

Bizar
Das wel erg bizar he :). Dat zo'n einde in een game mogelijk is, is gewoon briljant :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
RedHat schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:45:
[...]

spoiler:

Bizar
Mooi, nu op naar alle andere eindes.
Met een beetje mazzel hoe je niet al te ver terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Spoiler over einde

spoiler:
Mijn eerste einde was dat onze origami killer de allermooiste vrouw in gaminghistory had vermoord met een of andere lange metalen stok doordat ik de QTE miste.... Ik was echt zooo gedesillusioneerd dat ik toen meteen de game geeindigt had en overnieuw had gespeeld... :) Daarna goed einde gehaald, waarbij alleen de politieagent het niet overleefde.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:32:
Spoiler over einde

spoiler:
Mijn eerste einde was dat onze origami killer de allermooiste vrouw in gaminghistory had vermoord
Zeker nog geen Uncharted 2 gespeeld, of we verschillen van smaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
flowerp schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:23:
[...]

Ander account, dus ander gedeelte van je HDD denk ik. Als jij speelt komt de game niet bij de data van je andere accounts, net zoals onder OS X een willekeurige applicatie ook niet opeens bij data van andere accounts kan komen.

Toen jij de laatste keer speelde heeft de automatische save gewoon jouw games genuked. Je kunt je er helaas ook niet tegen wapenen omdat er een zeer zware copier beveiliging op je save games zit. Regelmatig een backup maken gaat dus ook niet werken.
Best klote dus. Ik zat behoorlijk in de game, en ik heb voorlopig echt geen zin om alles weer opnieuw te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door bram1984 op 01-05-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 20:26
wow dat zulke reallife games nog uitkomen. goed naagebootst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

:?

Wat bedoel je met "reallife"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:00:
[...]

code die op het hoesje staat (zijkant onderaan) moet gelijk zijn aan de code die bij de DLC in de PSN store vermeld staat, even oppassen dus.
Belangrijker nog, de code op CD zelf! Ik heb een enkele keer meegemaakt dat de code op de CD anders was dan op het hoesje |:( . Dus check ook de CD voor alle zekerheid :+

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Heb de hele verhaallijn nog maar een keer gespeeld. Nu een stuk beter einde :P Ik zit echter nog maar op 50% van m'n trofeeën. Die wil ik boosten naar 100% echter kun je niet zien welke trofeeën je kan halen. (Zijn niet zichtbaar :( ).

spoiler:
De eerste verhaallijn van mij kwam Scott ermee weg en de rest was dood (Ethan, Die vriendin van em en die vriendin van Scott).

Nu een stuk langer gespeeld en héél wat meer scenes gezien. Uiteindelijk was Scott de enige die dood is gegaan. Daarna heb ik de eindscene nog een keer gedaan echter ging Scott weer dood (Ook al drukte ik niet R1 hij donderde gewoon van die kraan af). Hoe the fuck kun je iedereen in leven houden?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Gebruik spoilertags als je iets over het verhaal vertelt.