Toon posts:

Nieuwe pc kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
heey mensen,

ik wil een nieuwe pc kopen maar weet niet wat voor mij de beste oplossing is. ik heb nog een oude pc en daar zitten nog veel dingen in die ik nog steeds kan gebruiken. ik hoef dus geen windows te hebben, ik hoef geen harde schijf, die heb ik nog, een dvd speler/brander ook niet persee.

weet iemand wat ik dan het beste kan doen?

mvg
Joapke

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-12 22:14
Hi Joapke,

Er wordt op tweakers van je verwacht dat je eerst zelf gaat zoeken en hier aangeeft wat je onderzocht hebt en wat je zelf denkt dat de mogelijkheden zijn.

Daarnaast is het totaal onmogelijk maar iets zinnigs te zeggen op jouw post, aangezien je niet meldt wat je huidige hardware is en wat je wil bereiken.

Ik denk tevens dat als je ZO weinig weet van wat goed is en wat niet, dat je beter je PC door de lokale PC kan laten verbouwen.

[ Voor 16% gewijzigd door Luuk1983 op 01-02-2010 16:06 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gewoon alles nieuw kopen. Een dvd speler/brander is nog geen twee tientjes en harde schijven kosten ook geen drol, terwijl zo'n oude schijf ws je nieuwe systeem behoorlijk gaat afremmen. Ook houd je op die manier een stapel nutteloze onderdelen over, terwijl je anders 'm mooi als 2e systeem erbij kunt houden.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:42

Mystikal

It never hurts to help!

Je zou eens kunnen kijken in de Best Buy Guides van de afgelopen perioden.

Verder is dit natuurlijk een onmogelijke vraag om te beantwoorden. Er zijn zoveel mogelijkheden, opties en voorkeuren. Maar een heel belangrijke is wat je wilt uitgeven..

Verder is het niet toegestaan om een topic als deze te openen, dus ik verwacht dat deze snel op slot zal zijn.

Met ^^ (spuit 11...)

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 01-02-2010 16:07 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:23
Als je echt geen idee hebt wat voor systeem je wilt zijn er twee topics die je kan bezoeken.
Afhankelijk van wat je ermee gaat doen hebben we:
[BBG aanschaf] Budget- en basissysteem januari 2010
Voor budget en simpele thuiscomputers

En voor de snellere gamebakken hebben we:
[BBG aanschaf] Game- en high-end Gamesysteem januari 2010

Kijk daar maar eens, zijn zat mensen die je willen helpen ;)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica