Goede dag heren en dames ?
ik weet het het volgens mij zoveelste topic over pc op een tvtje aansluiten.
maar ik heb tog wat af gezocht op het net maar kon niet veel vinden over mijn BROERS probleem
sinds kort heb ik een eigen Pc monster en hij kreeg de mijne
hij wou hem aan zijn tv sluiten het is een samsung plasma 4 series presieze model nummer weet ik niet zo staat niet in de manual
maar nu komt het probleem de pc is gewoon via een Vga kabel aan zijn tv gesloten de tv had gewoon ook zo'n aansluiten in het begin zie je gewoon windows xp proffesional scherm dat hij aant laden is maar dan wilt hij overspringen naar het welkom scherm waar je in moet loggen maar dan zegt de Tv in eens dat hij het niet meer ondersteunt
ik vindt het egt vaag ik heb de tv instellingen ook al paar keer verandert maar dat hielp niet.
toen ging ik in de bios kijken maar daar kon ik ook niet veel in.
dus mijn vraag aan jullie is kunnen jullie mij helpen ?
Mvg Glorious
Alvast bedankt
ik weet het het volgens mij zoveelste topic over pc op een tvtje aansluiten.
maar ik heb tog wat af gezocht op het net maar kon niet veel vinden over mijn BROERS probleem
sinds kort heb ik een eigen Pc monster en hij kreeg de mijne
hij wou hem aan zijn tv sluiten het is een samsung plasma 4 series presieze model nummer weet ik niet zo staat niet in de manual
maar nu komt het probleem de pc is gewoon via een Vga kabel aan zijn tv gesloten de tv had gewoon ook zo'n aansluiten in het begin zie je gewoon windows xp proffesional scherm dat hij aant laden is maar dan wilt hij overspringen naar het welkom scherm waar je in moet loggen maar dan zegt de Tv in eens dat hij het niet meer ondersteunt
toen ging ik in de bios kijken maar daar kon ik ook niet veel in.
dus mijn vraag aan jullie is kunnen jullie mij helpen ?
Mvg Glorious
Alvast bedankt