Is dit goedkoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:11
Allereerst: ik ga geen PC kopen, dus dit is geen "wat moet ik kopen"-topic. Maar: ik kwam een compleet systeem tegen op Pixmania en het kwam op mij als erg goedkoop over. Beschouw dit dus maar als een potentiëel tip-topic. Of een "nee-posttoast-dat-is-helemaal-niet-goedkoop"-topic.
ANKERMANN Phenom II Ultra Quad: AMD® Phenom II X4 '945' 3.0GHz - So.AM3 64 Bit Quad Core | ATI Radeon® 4850 1GB DDR3 | 4GB DDR3 1600MHz System Builder RAM | Mainboard ASUS M4A78-EM 780G Socket AM3 | 1000GB SATA-2 HDD 7200rpm | 20x DL DVD±RW Lightscribe | Gigabit Ethernet LAN - DSL Ready | 8 Channel High-Definition Audio | AMD® Box CPU cooler | 600 Watt Code-Com Low Noise 120mm Power | Ankermann® 905 BlackLine Case 7x USB 2.0
http://www.pixmania.nl/nl...phenom-ii-ultra-quad.html

Volgens mij is dit systeem ongeveer gelijkwaardig aan deze PC bij Informatique:
http://www.informatique.nl/IQ00011

Bij Informatique is ie 100 euro duurder. Zie ik iets enorm over het hoofd?

omniscale.nl

Verwijderd

is daar de pricewatch niet handiger voor, het lijkt me niet wenselijk dat iedereen hier een lijst post en vervolgens anderen moeten zoeken of het nog goedkoper kan?

• zkiwi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-12 11:01
de ene wordt met windows geleverd en de andere niet

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pak de pricewatch, kijk wat de onderdelen los kosten, wat alternatieven/nieuwere versies kosten en dan kan je het zelf toch wel beoordelen?.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12 16:00
Die bij informatique heeft ook een veel langzamere videokaart, een ouder moederbord, langzamer geheugen en een ouder type processor.

Maar pixmania staat nu niet echt bekend als een betrouwbare winkel geloof ik.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
martijnve schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:50:
Maar pixmania staat nu niet echt bekend als een betrouwbare winkel geloof ik.
Daar zat ik net ook aan te denken. Of dat die 100 euro waard is...

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

zkiwi schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:48:
de ene wordt met windows geleverd en de andere niet
De ene komt met een 600W voeding, de andere met 380W
Den ene heeft een 780G chipset, de andere 770
De ene komt met 1600MHz DDR3, de andere met 800MHz DDR2
En hier ga ik stoppen met vergelijken.

2 totaal andere systemen, dus 2 verschillende prijzen, lijkt me niet meer dan logisch

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• posttoast
Voor de duidelijkheid: ik zag het en dacht "hey, dat is volgens mij goedkoop". Meer als een soort tip dus. En nee, ik heb geen aandelen in die winkel. Dat ze niet zo betrouwbaar zijn zie ik nu ook in de shopsurvey. En nogmaals: ik ben helemaal niet van plan een PC te kopen, dus ik probeer jullie niet op te zadelen met uitzoekwerk voor mij :)

omniscale.nl

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee maar je spammed wel een systeem zonder onderzoek te doen of het wel echt goedkoop is, lijkt me ook niet wenselijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:19

Haan

dotnetter

posttoast schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:45:

http://www.pixmania.nl/nl...phenom-ii-ultra-quad.html

Volgens mij is dit systeem ongeveer gelijkwaardig aan deze PC bij Informatique:
http://www.informatique.nl/IQ00011

Bij Informatique is ie 100 euro duurder. Zie ik iets enorm over het hoofd?
Het enige dat hetzelfde is, is de capaciteit van de harde schijf :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• posttoast
Tsurany schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:57:
Nee maar je spammed wel een systeem zonder onderzoek te doen of het wel echt goedkoop is, lijkt me ook niet wenselijk.
Daar heb je eigenlijk wel een beetje gelijk in. Ik heb dit topic een beetje te impulsief geopend denk ik, normaal doe ik dat niet zo snel. Excuses!

omniscale.nl

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12 18:15
Goedkoop is relatief.
Als ik 5.000.000 heb is €200,00 niet zoveel... :/

Of zeik ik nu?

[ Voor 10% gewijzigd door the-edge op 28-01-2010 16:02 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

The devil is in the details.

• posttoast
Dat had een betere plaats geweest denk ik. Met schaamrood op de kaken plaats ik zelf maar even een topicreport!

Excuseer allen!

omniscale.nl

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica