Goede combinatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

• Jefafa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2025
Goeiemorgen allemaal

ik had zelf al wat onderzoek gedaan en heb ook al geluisterd in winkels en ik kwam hier op uit:

-Harman Kardon HKTS 11 (http://www.kieskeurig.nl/...an_kardon/hkts_11/339188/)
-Onkyo TX-SR507 (http://www.kieskeurig.nl/receiver/onkyo/tx-sr507/327187/)

mijn vraag is: is dit een leuke combinatie?

wat mijn voorkeuren/vereisten:

-budget rond de 600 euro
-ik ga mijn pc en tv (full hd plasma) er op aansluiten.
-het is een toekomstkoop (woon nu nog bij mijn ouders maar als ik op me zelf ga heb ik me cinema gebeuren al)
-minimaal 2 hdmi in
-ook optische ingang (vanwege pc)

zeggen jullie ja goeie of kunnen jullie andere dingen adviseren.

groetjes jeffrey

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Jefafa schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:31:
Goeiemorgen allemaal

ik had zelf al wat onderzoek gedaan en heb ook al geluisterd in winkels en ik kwam hier op uit:

zeggen jullie ja goeie of kunnen jullie andere dingen adviseren.
Als jij het goed vindt klinken is dat toch het belangrijkste?

Money for nothin' and your chicks for free

• Jefafa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2025
DeeJee schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:33:
[...]

Als jij het goed vindt klinken is dat toch het belangrijkste?
ja daar heb je gelijk in maar in combinatie heb ik hem nog niet gehoord
kan het wel samen op gebied van elektronica met watts en ohms?
ik wou graag jullie mening horen

Verwijderd

Watts en Ohms zeggen echt helemaal niets....
Ga naar de winkel en vraag of je deze combi mag beluisteren. Dat kunnen wij niet voor je doen.

PS spaar maar even door: ik weet zeker zodra je op jezelf woont dat je deze combi dan niet lang zult houden.... :X

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 11:50 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:16

FeaR

In GoT we trust

Jefafa schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:31:
mijn vraag is: is dit een leuke combinatie?

wat mijn voorkeuren/vereisten:
Helaas... Op deze manier een topic openen is niet de bedoeling. Dat wil zeggen alleen met een lijst(je) met eisen en "zeg me wat ik moet kopen" is niet de bedoeling. Op GoT verwachten we namelijk wat meer inzet. Dit aangezien GoT een discussieforum is en geen "vraag-en-krijg-antwoord-forum". En de essentie van jouw vraag ligt toch in:

Zoals gezegd moet je gewoon in de winkel gaan luisteren, want setjes van internet af zoeken heeft toch geen zin. Specificaties zeggen namelijk niets over het klankbeeld of wat dan ook. En qua vermogen en impedanties zou ik me geen zorgen maken. Met normaal gebruik moet dat nooit een probleem zijn. Komt bij dat de Onkyo met meerkanaals vermogen toch redelijk inkakt, dus te veel vermogen zal er nooit zijn...

Heb je na luistersessies een shortlist en kom je er niet uit, dan kan je altijd nog een keer een topic openen hier. Een topic wat je als voorbeeld zou kunnen nemen is deze. Ook een groot budget, maar al wel zelf onderzoek gedaan. En wellicht dat dit ook wat is aangezien het over high-quality audio van pc naar speaker set gaat. Dus al met al zijn er op GoT meer dan genoeg topics te vinden om informatie uit te halen en topics die laten zien wat we hier van dergelijke topics verwachten qua inzet.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.