Bedankt voor het om zeep helpen van de über-DM-draad, users!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Het is vrijdag en deze dag wil ik gebruiken om even m'n ei kwijt te kunnen hier in SG. Een andere geschikte plaats kan ik er niet echt voor vinden. De case: gisteren is het dan toch zo ver gekomen, na een periode van iets meer dan een jaar is de "HlpDsk is te snel"-DM-draad uit de lucht gehaald.

Hoe is het ontstaan? Op idee van enkele users, waaronder ik, is er een topic gemaakt per DM en daar zijn mensen van heel Tweakers aan toegevoegd om er een gezellig onzin-en-van-alles-en-nog-wat-minicafeetje van te maken. Dat ging goed, allerlei verhalen en one-liners zijn er op de meest onmogelijke manieren aan elkaar geraaskald en inmiddels zit de postcount al over de magische 10.000.

Zat, excuseer. Weet u het nog? Een korte tijd geleden is er een vette discussie geweest omdat bepaalde users zich niet konden gedragen en materiaal postten dat zacht gezegd niet helemaal aan de policy voldeed. Nodeloos te zeggen dat er ook actie is ondernomen tegen een aantal van de desbetreffende gebruikers en ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar achtersta. Het moet namelijk wel leuk blijven en als de sfeer verziekt wordt, dan moet er iets gebeuren. Punt.

Stukjes hierover zijn terug te vinden op:

Aangescherpt DM beleid.
Wiethoofds meuk en 'overige': F5 je DM-rechten weg

'Actie ondernomen' als in 'DM-rechten afgepakt voor een bepaalde periode'. Deze bepaalde periode is inmiddels voorbij en dat heb ik van een van de trotse misbruikers mogen horen. Erna is het enkele weken relatief rustig gebleven, ik dacht dat de storm voorbij was en dat we weer terug konden gaan naar het ritme van alledag. Oftewel: sociaal leven + studie + af en toe even in de Draad der Draden gluren voor wat leedvermaak.
Niet dus... Verrek, waar is het topic gebleven? Na wat gevraag en onderzoek blijkt dat het in /6 geparkeerd staat, omdat 'bepaalde gebruikers zich weer niet aan de regels konden houden'. Bij het woordje weer gingen mijn haren overeind staan want ik kon er al naar raden om wie het ging. Mijn vermoedens bleken juist te zijn, helaas... De namen vermeld ik overigens niet, die laat ik over aan het verstand van de community.

Vandaar dat ik dit draadje kweek, allereerst om even te melden hoe ongelófelijk kánsloos ik het vind dat dezelfde gebruikers het opnieuw weten te verpesten :O . Heb je dan niet door dat je er niet alleen jezelf mee raakt maar ook anderen, terwijl je weet dat je fout zit en al eerder bent aangepakt omdat je over de grens ging? |:( Volslagen debiel gedrag wat ik niet kan, wil en ga goedkeuren ook al praat je als Brugman...

Het tweede punt dat ik graag even ter sprake wil brengen is dat ik me af zit te vragen waarom users op moeten draaien en schade moeten lijden (lees: de draad is weg) terwijl anderen het verknoeien? :?? Ik vind het een onjuiste conclusie, normaliter is er bij herhaald misbruik sprake van een bepaalde andere maatregel. Graag verzoek ik bij deze om een informatieve DM/PM, als een van de leden der Modforce me dat even uit wilt leggen.

Mijn conclusie van het stuk hierboven: het is jammer dat sommige mensen het opnieuw moeten verpesten voor de rest. Is het zo lastig om binnen de regels van GoT te opereren zonder meteen dat flinterdunne, grijsgekleurde ijs op te gaan? Bedankt mijne heren, jullie hebben het echt helemaal voor elkaar! d:)b :')

[/frustratie]

Zo, dat is eruit. Rock on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zou ook graag willen weten op welke users / berichten / standpunten besloten is om ermee te stoppen..

Een modje die dat kan beantwoorden..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben er tot op het laatste moment bijgeweest en het is vanaf toen vrij snel gegaan :X

Ook zou het misschien handig zijn om dit niet in SG neer te zetten maar een SM? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ach dat hele topic was eigenlijk kontenlikkerij en mensen zoveel mogelijk kwetsen. Ik ga hem niet missen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa dat is natuurlijk zeer persoonlijk, ik vond het op sommige momenten wel leuk, soms keek ik weken niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

kontenlikkerij :? er was niets kontenlikkerij daar. we waren juist doorgaans vrij kritisch volgens mij.

maar goed, idd, bedankt aan degene die het niet kon laten.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 09:36

nXXt

Carpe omnia

Ach, ik vond het eerst wel grappig. Op een gegeven moment is de grap er een beetje af en wordt het wel een echt spamwalhalla, waarbij er bij elke F5 ineens tig nieuwe berichten zijn. Dat ga ik toch niet allemaal teruglezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Users? Volgens mij was het er een :)

Verder kan ik wel begrijpen dat de dm gesloten is omdat aangetoond is dat je met een grote groep mensen schijnbaar niet zelfregulerend kan werken en het een DM is die eigenlijk nooit had moeten bestaan en ook niet meer opnieuw aangemaakt kan worden. Ze hebben het nog best een tijd aangekeken als je heel eerlijk moet zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

kende het niet eens.

dus..

care...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Je bent hier op visite en hebt je naar de regels te gedragen, blijkbaar waren de mods klaar met de draad en hebben het verwezen naar de prullebak. Wat dat betreft hoeft daar in eerste instantie ook niet "even" verantwoording voor worden afgelegd naar een user toe.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Marzman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:13:
Users? Volgens mij was het er een :)

Verder kan ik wel begrijpen dat de dm gesloten is omdat aangetoond is dat je met een grote groep mensen schijnbaar niet zelfregulerend kan werken en het een DM is die eigenlijk nooit had moeten bestaan en ook niet meer opnieuw aangemaakt kan worden. Ze hebben het nog best een tijd aangekeken als je heel eerlijk moet zijn.
Mwah direct werd er geroepen ban de user na het bewuste bericht en ook andere momenten. Imho werd het echt leuk toen het een spamDM werd :D Lomp ouwehoeren. dit is dan ook weer bijna 5000 berichten goed gegaan.

Naar mijn mening kan het wel... Maar ja ik spamde er dan ook actief en ik vond het zelf niet erg :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

nXXt schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:12:
Dat ga ik toch niet allemaal teruglezen.
Had je de thread op ignore moeten zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Nu online
Lol, anders neem je een waardeloos forum draadje even te serieus ofzo. Koop een leven.

[ Voor 6% gewijzigd door MrAngry op 15-01-2010 14:16 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:21
Is dm niet gewoon om mensen te kunnen contacteren voor het een of ander en niet een subsituut voor het forum? Anders kunnen jullie (op het zo verfoeide) fok wel gaan, niemand dat je zulke dingen daar kwalijk neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MrAngry schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:16:
Lol, anders neem je een waardeloos forum draadje even te serieus ofzo. Koop een leven.
QFT Sommige mensen nemen dit forum net ff wat te serieus :)

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 15-01-2010 14:18 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tarkin schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:17:
Is dm niet gewoon om mensen te kunnen contacteren voor het een of ander en niet een subsituut voor het forum? Anders kunnen jullie (op het zo verfoeide) fok wel gaan, niemand dat je zulke dingen daar kwalijk neemt
Het ging er natuurlijk om dat het een afgesloten stukje op Tweakers was, dat is toch wat anders als een topic op Got :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Marzman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:13:
(...)
Verder kan ik wel begrijpen dat de dm gesloten is omdat aangetoond is dat je met een grote groep mensen schijnbaar niet zelfregulerend kan werken en(...)
Dat is het hele idee van het internet. Die draad (alhoewel ik 'm niet ken) is alleen het zoveelste bewijs van de geldigheid van dat idee.

Ohja, en verder:

internet

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat de draad getrashed is is idd ook wel erg useless, maar omdat er geen slotje op kon zoals met topic wel kan is het de beste oplossing om er toch van af te komen.

* Wiethoofd zag vanochtend ook weer ineens bovenaan staan:
Je hebt 1902 ongelezen berichten
1. The Über DM - Part 4 (1902)
Toevalligerwijs een DM-draad uit Jejkings hand waar ik aan toegevoegd ben.....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jejking schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:02:
Het tweede punt dat ik graag even ter sprake wil brengen is dat ik me af zit te vragen waarom users op moeten draaien en schade moeten lijden (lees: de draad is weg) terwijl anderen het verknoeien? :?? Ik vind het een onjuiste conclusie, normaliter is er bij herhaald misbruik sprake van een bepaalde andere maatregel. Graag verzoek ik bij deze om een informatieve DM/PM, als een van de leden der Modforce me dat even uit wilt leggen.
DM's zijn nooit bedoeld om überhaupt verwijderd of gesloten te worden. De enige technische mogelijkheid die we hadden om het gezeik te beëindigen en te zorgen dat jullie met een schone lei volgens de regels konden gaan posten, was door het hele gedrocht maar weg te flikkeren en jullie te dwingen een nieuw draadje te starten als je daar zoveel behoefte aan hebt.

En ja, ik ben ook zwaar teleurgesteld dat nog geen week na het ongedaan maken van die DM-bans dezelfde mensen het weer wisten te verzieken. Best wel zielig eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
DNA_Saint schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:14:
kende het niet eens.

dus..

care...
Als je nog een keer zo'n informatieve post neer kan zetten, graag!
Tatsu schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:15:
Je bent hier op visite en hebt je naar de regels te gedragen, blijkbaar waren de mods klaar met de draad en hebben het verwezen naar de prullebak. Wat dat betreft hoeft daar in eerste instantie ook niet "even" verantwoording voor worden afgelegd naar een user toe.
Je hebt blijkbaar iets gemist, lees het verhaal nog eens. Uitleg =/= verantwoording. Het gaat hier niet om mij maar om de manier van aanpak die ik niet geheel doorzichtig vind.
MrAngry schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:16:
Je doet je nick eer aan.
Tarkin schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:17:
De mogelijkheid was er, een soort loophole voor de gebruikers die even geen trek hadden in het officiële gedoe. Noem het een substituut voor de HK, dan kom je dichter bij de waarheid in de buurt :)
Touchdomex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:15:
[...]

Mwah direct werd er geroepen ban de user na het bewuste bericht en ook andere momenten. Imho werd het echt leuk toen het een spamDM werd :D Lomp ouwehoeren. dit is dan ook weer bijna 5000 berichten goed gegaan.

Naar mijn mening kan het wel... Maar ja ik spamde er dan ook actief en ik vond het zelf niet erg :X
Het ging ook prima, afgezien van het niveau van de content :+

Alleen jammer dat het sluipenderwijs toch de verkeerde kant opging en aangezien er niemand de rechten heeft om hard in te grijpen, kan je het zelf ook niet volledig reguleren, alleen op basis van ratio maar ook dat werkt niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Aka, dit is een vrijbrief om een soortegelijke DM-thread te starten,
waar in eerste instantie modjes niks van weten... (aangezien die het 'verpesten')

Dat is toch scheef..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:23:
[...]

DM's zijn nooit bedoeld om überhaupt verwijderd of gesloten te worden. De enige technische mogelijkheid die we hadden om het gezeik te beëindigen en te zorgen dat jullie met een schone lei volgens de regels konden gaan posten, was door het hele gedrocht maar weg te flikkeren en jullie te dwingen een nieuw draadje te starten als je daar zoveel behoefte aan hebt.

En ja, ik ben ook zwaar teleurgesteld dat nog geen week na het ongedaan maken van die DM-bans dezelfde mensen het weer wisten te verzieken. Best wel zielig eigenlijk. :)
Om eventjes vrij bot te vragen waarom konden de veroorzakers van het probleem niet keihard worden gebanned? En dan voor een langere periode? Waarom moest zo nodig het topic weggeflikkerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik weet niet of het DE rede is geweest maar onderstaande heb ik aan Zeef gestuurd omdat ik mij gewoon kapot schaamde dat ik ook voor mede deze bewuste user ben opgekomen en die het dan weer zo keihard verstierd voor iedereen!
Zelf na mij pleidooi gister in LA weet iemand het WEER te presteren om niet policy proof materiaal in het draadje te posten.
Gezien het feit dat ik gister zo in de bres ben gesprongen voor het draadje zie ik het dan ook als mijn plicht/verantwoording om dit te melden.

Ik geef het echt op hoor.... sommige mensen leren het schijnbaar nooit.
In elk geval bedankt voor je opheldering gister maar van mij part gooi je het draadje maar dicht.

http://gathering.tweakers...ssage/528527/14559#528527

Is de bewuste post. Bah ben echt zwaar teleurgesteld. ;(
Ik probeerde het draadje te redden, met de normale soepele regels en verdomme nog geen dag later weet deze user voor de 2e maal de boel te verpesten.

Vind het niet meer dan terecht dat ie nu dicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jejking schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:

Het ging ook prima, afgezien van het niveau van de content :+

Alleen jammer dat het sluipenderwijs toch de verkeerde kant opging en aangezien er niemand de rechten heeft om hard in te grijpen, kan je het zelf ook niet volledig reguleren, alleen op basis van ratio maar ook dat werkt niet altijd.
Toen er voor langere tijd geen content werd gepost KON het draadje ook zonder de Pron blijven bestaan zonder gezeik, hooguit de hoeveelheid berichten per keer :+ Maar weinig plaatjes die daarin stonden :D Dus al helemaal geen plaatjes die volgens de policy niet konden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Echt, waar máák je je druk om :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mute schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:30:
Als je niets toe te voegen hebt maak je er dan ook niet druk om... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Tuurlijk, ik noemde het hierboven net al een loophole dus daar heb je gelijk in. Maar dan nog, de achterliggende gedachte klopt niet op het moment dat exact dezelfde gebruiker(s) weer de fout ingaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Jejking op 15-01-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Zelf kende ik dit niet eens maar ik begrijp de frustratie van de ts en de mensen die hier op een verantwoordelijke manier gebruik van hebben gemaakt.
Dan denk ik als nuchtere Nederlander direct tweak het systeem wat, misschien heeft het wel wat aanpassingen nodig? en zorg dat mensen die misbruik hebben gemaakt en het voor andere verpesten dat ze worden aangepakt en hard.
Al weet ik niet hoe men het systeem zou kunnen verbeteren( heb er echt geen verstand van of dat kan of niet kan)

Het is met alles helaas zo, een klein groepje zorgt dat iets word verpest voor een grote groep..
Is de dagelijkse kost, je hoeft de tv maar aan te zetten of de krant/internet te lezen
Maar ik hoop hoe dan ook dat men het weer gaat proberen en degene die het verpesten enorm hard aanpakken en het niet over de rug laten gaan van gebruikers die zich netjes aan regels houden.
Klinkt allemaal wel zo cliche nu ik het terug lees zeg maar goed het is goed bedoeld en hopelijk een klein steuntje in de rug :)

[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 15-01-2010 14:36 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Touchdomex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:31:
[...]

Als je niets toe te voegen hebt maak je er dan ook niet druk om... :/
Ik heb wel wat toe te voegen, dat sommige mensen hier zich niet zo druk moeten maken over zoiets totaal onbenulligs. Al waren er nou diepgaande discussies gaande die nu voor altijd verloren zijn, ok, maar die DM was nog 100 keer onzinniger dan de gemiddelde kleine-mededelingen-topic.
MueR schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:34:
Mag ik opmerken dat ik vanuit de deelnemers van dit DM draadje een neiging zie om posts van iedereen die het niet met ze eens is te labellen met "voegt niks toe" ? Ten eerste voegt dat zelf niet veel toe aan het topic :+ en ten tweede is het geen nette manier van discussieren.
Dat is sowieso Jejking's manier van 'discussiëren', niet alleen hier.

[ Voor 56% gewijzigd door Hahn op 15-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Mag ik opmerken dat ik vanuit de deelnemers van dit DM draadje een neiging zie om posts van iedereen die het niet met ze eens is te labellen met "voegt niks toe" ? Ten eerste voegt dat zelf niet veel toe aan het topic :+ en ten tweede is het geen nette manier van discussieren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jejking schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:33:
[...]

Tuurlijk, ik noemde het hierboven net al een loophole dus daar heb je gelijk in. Maar dan nog, de achterliggende gedachte klopt niet op het moment dat exact dezelfde gebruiker(s) weer de fout ingaan.
Er is met de gedachte niets mis. Dat draadje is één groot voorbeeld van hoe het niet moet. Weg ermee. ;)
[...]

Om er toch van af te komen, als mod zijnde of spreek je hier voor jezelf? In het laatste geval vind ik het wel een charmante manier om enige betrokkenheid te ontkennen.
Wiethoofd mocht willen dat 'ie mod was. ;) :+

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 15-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Het is vrijdag en deze dag wil ik gebruiken om even m'n ei kwijt te kunnen hier in SG. Een andere geschikte plaats kan ik er niet echt voor vinden.
Het Grote "Kleine" Mededelingentopic deel 233 :?

[ Voor 18% gewijzigd door Megamind op 15-01-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 09:34

Haan

dotnetter

Waarom komt die DM-thread nou wéér in LA ter sprake? Dit lijkt me iets wat je lekker onderling moet gaan uitvechten, via DM ofzo :+

Het was een privé aangelegenheid, hou de ruzies dan ook lekker privé.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het tweede punt dat ik graag even ter sprake wil brengen is dat ik me af zit te vragen waarom users crew op moeten draaien en schade moeten lijden middels beheer waar ze helemaal niet op zit te wachten en ook niet wil uitvoeren maar wat blijkbaar nodig is omdat er klachten binnenkomen(lees: de draad is weg) terwijl anderen het verknoeien? :??
Fixed :) Heb je gelijk je antwoord.

Er was een bugje in DM, mensen vonden het blijkbaar leuk in een afgeschermd deel te kletsen of het een forum was en met het oplossen van de DM bug is dat gewoon opengelaten hoe het was. Wel is er nav klachten actie ondernomen op bepaalde personen. Dat resulteerde in een enorme stroom reacties van die kleine groep, vervolgens worden de sancties zelfs nog vervroegd voor die personen opgeheven. Als het bericht ons bereikt dat het weer hard een bepaalde kant uitgaat wordt er een waarschuwing (geen sancties niets) geplaatst het niet weer zover te laten komen. Wederom een verontwaardigde groep op het forum, terwijl de waarschuwing in best interest was: om het niet weer zover te laten komen. Nog geen 24 uur later, wordt de grens niet met een kleine teen overschreden, maar gewoon heel grof. De maat is vol en de boel moet dan maar dicht.

Nogmaals, het is iets wat al nooit had moeten kunnen kwa aantallen in een DM discussie, en dat het met het fixen daarvan niet al gecleared is was al een gunst, en hier zijn we weer: met wederom de vraag waarom 'de rest dan maar gestraft wordt'. en wederom mag de crew er energie in gaan steken.

Doe anders een voorstel voor iets ter vervanging wat je graag op het forum zou zien; heeft gelijk iedereen er baat bij en niet een minuscuul deel van de bezoekers die zeer onevenredig veel tijd hebben gekost.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Om er toch van af te komen, als mod zijnde of spreek je hier voor jezelf? In het laatste geval vind ik het wel een charmante manier om enige betrokkenheid te ontkennen.
Ignore en trash werkte bij veel niet, en ik was niet diegene die de pic(s) postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Jejking schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:

Je hebt blijkbaar iets gemist, lees het verhaal nog eens. Uitleg =/= verantwoording. Het gaat hier niet om mij maar om de manier van aanpak die ik niet geheel doorzichtig vind.
Wat is er te missen vanuit het optiek om verdere verspreiding van zoiets tegen te gaan?
• DM draad wordt gestart.
• DM draad loopt uit de hand.
• Maatregelen worden genomen.
• DM draad loopt weer.
• DM draad loopt weer uit de hand.
• Maatregel 1 heeft niet geholpen.
• Een meer rigoreuze maatregel wordt gehanteerd, de DM draad wordt gewist.
• Betere regelgeving gaat gehanteerd worden om dit in de toekomst tegen te gaan.

Verdere uitleg hiervan is vanuit diegenen die de regelgeving hanteren geen recht of een plicht naar de users toe. Een aanpak hoeft dan ook niet transparant voor users op een forum te zijn, omdat je te gast bent.

Maar het is edelmoedig dat je het voor een groter goed doet.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ach, het is vaak gewoon een kwestie van de grens opzoeken. En dat is leuk. En als het fout gaat minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 09:34

Haan

dotnetter

CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:
waar in eerste instantie modjes niks van weten... (aangezien die het 'verpesten')

Dat is toch scheef..?
Alleen is de DM functionaliteit intussen aangepast, zodat er minder mensen (10?) aan een thread deel kunnen nemen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haan schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:40:
Alleen is de DM functionaliteit intussen aangepast,
zodat er minder mensen (10?) aan een thread deel kunnen nemen.
Is dat zo? Hmm das best nasty dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:57

mace

Sapere Aude

Er waren een aantal mensen geband, die kwamen weer terug.

Het was net rustig met de pr0n, en tja, ze moesten en zouden blote vrouwen posten.

Toen kwam iemand geloof ik met iets wat niet policyproof was en toen was het gebeurd.

(Denk ik).

Dus, bedankt hé! d:)b

e: wilde hem nét zelf editen.

[ Voor 6% gewijzigd door mace op 15-01-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Namen noemen, insinuaties maken vind ik niet echt netjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:41:
Is dat zo? Hmm das best nasty dan :+
Tenzij je een crewlid toevoegd dat knopjes heeft om meer users toe te voegen.

mace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:42:
Er waren een aantal mensen geband, die kwamen weer terug.

Het was net rustig met de pr0n, en tja, ze moesten en zouden blote vrouwen posten.
Ik heb toen m'n ban opgeheven was teruggelezen, maar er werd net zo goed "porn" gepost wat binnen de policy kon, en ook nadat wij terugwaren zat dit op hetzelfde niveau _binnen de policy_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:34:
[...]

Doe anders een voorstel voor iets ter vervanging wat je graag op het forum zou zien; heeft gelijk iedereen er baat bij en niet een minuscuul deel van de bezoekers die zeer onevenredig veel tijd hebben gekost.
Hier word het bijzonder lastig :) Ook in die DM thread zelf is dat regelmatig besproken, vooral vlak na het uitdelen van de eerste bak met Bans. Wij weten niet in welke vorm er mogelijkheden zijn om een nieuw stuk bij het huidige systeem aan te plakken of de huidige manier binnen sommige subfora te veranderen ;)

Er is blijkbaar vanuit de community(zij het maar een klein deel) om een plek te hebben waar wat luchtiger over dingen gepraat kan worden zonder dat er direct gezwaaid word met banhammers of PM's. IRC zou een mogelijkheid zijn, maar omdat 1 het systeem verouderd is en 2 het imho absoluut niet prettig werkt + je kan niets teruglezen(wat juist zo mooi was aan een DMthread)

Wij zelf hebben geen concrete plannen, hooguit proefballonnetjes. Dat is spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:

Dat is toch scheef..?
Je kan elke DM starten die je wil, binnen de regels van de policy. Uiteindelijk komen we er toch wel achter, en zeker als we weten dat je op de hoogte was van de regels zullen de maatregelen om verder misbruik te voorkomen niet mals zijn. ;)
Touchdomex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Er is blijkbaar vanuit de community(zij het maar een klein deel) om een plek te hebben waar wat luchtiger over dingen gepraat kan worden zonder dat er direct gezwaaid word met banhammers of PM's.
Dingen waarvoor direct gezwaaid wordt met banhamers zijn zó ernstig dat ze ook nooit toegestaan zullen worden. Oók niet in DM's. Dus die plek zal er nooit komen. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 15-01-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Mute schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:30:
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok :?

offtopic:
Overigens vind ik het wel grappig dat je, in zo ongeveer elk topic dat ik start met een mening of idee, wel aan komt zetten met iets met een denigrerende ondertoon. Als je iets uit het verleden niet helemaal hebt verwerkt, get over it en gedraag je eens wat professioneler alsjeblieft. Wat je nu typt draagt echt op geen enkele manier iets bij aan dit topic net als DNA_Saint.
NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:34:
[...]

Er is met de gedachte niets mis. Dat draadje is één groot voorbeeld van hoe het niet moet. Weg ermee. ;)
Met het concept is relatief weinig mis, alleen de uitvoering schort het wat aan. We zitten niet in een ideale maatschappij met perfecte mensen/Tweakers dus het was helaas ook een kwestie van tijd voordat het ergens mis kon gaan. Op zich wil ik wel een topic starten om een dergelijk idee verder uit werken, zoals Floppus en pino22 aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:43:

Ik heb toen m'n ban opgeheven was teruggelezen, maar er werd net zo goed "porn" gepost wat binnen de policy kon, en ook nadat wij terugwaren zat dit op hetzelfde niveau _binnen de policy_
Als je nou slim was geweest dan had je dat even aangekaart. Bovendien, zaken die we niet modereren scheppen geen precedent voor een vervolg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er is blijkbaar vanuit de community(zij het maar een klein deel) om een plek te hebben waar wat luchtiger over dingen gepraat kan worden zonder dat er direct gezwaaid word met banhammers of PM's.
Die plek is er toch al? De Tweakers Huiskamer

Als je daar je ei niet kwijt kan en echt zonodig forum policy's moet overschrijden dan zet ik m'n vraagtekens bij de inhoud van die 'luchtige zaken'. /azijn

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 15-01-2010 14:49 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Wiethoofd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:43:
Deze discussie is al veel eerder gevoerd maar feit is wel dat het de druppel is geweest, en dat men ondanks waarschuwingen er toch mee doorging, policy of niet.

Mijn argument destijds was dat er al blote-vrouwen DM draadjes waren en dat het dan maar daar gepost kon worden.

Ik snap nog steeds niet waarom het nou zonodig moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:45:
Je kan elke DM starten die je wil, binnen de regels van de policy. Uiteindelijk komen we er toch wel achter, en zeker als we weten dat je op de hoogte was van de regels zullen de maatregelen om verder misbruik te voorkomen niet mals zijn. ;)
Ik weet niet wat er precies gepost is, voordat de epic DM thread dichtging...
Maar 1 user die niet 'binnen de regels van de policy' post, waardoor deze thread dichtging, dat is best fucked.

Dus als ik een behoefte heb aan 'n thread met 9 anderen, met blote tieten mag dat..

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
[...]

Hier word het bijzonder lastig :) Ook in die DM thread zelf is dat regelmatig besproken, vooral vlak na het uitdelen van de eerste bak met Bans. Wij weten niet in welke vorm er mogelijkheden zijn om een nieuw stuk bij het huidige systeem aan te plakken of de huidige manier binnen sommige subfora te veranderen ;)

Er is blijkbaar vanuit de community(zij het maar een klein deel) om een plek te hebben waar wat luchtiger over dingen gepraat kan worden zonder dat er direct gezwaaid word met banhammers of PM's. IRC zou een mogelijkheid zijn, maar omdat 1 het systeem verouderd is en 2 het imho absoluut niet prettig werkt + je kan niets teruglezen(wat juist zo mooi was aan een DMthread)

Wij zelf hebben geen concrete plannen, hooguit proefballonnetjes. Dat is spijtig.
Maar er is door de crew duidelijk aangegeven dat dit gewoon niet mogelijk is. De policy geld zowel binnen het forum als de DM's en alles wat daar rond hangt. Ben je toch op zoek naar een iets vrijere omgeving dan is T.net / GoT blijkbaar niet de plaats daarvoor.
Ik heb ook wel eens de neiging om 200 km/u te rijden op de snelweg, maar in NL mag dat niet ( O-) ), dus ga ik naar Duitsland. Dat is hier precies hetzelfde.

Installeer Joomla en begin je eigen website waar je je eigen regels kunt stellen zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan kun je beter naar 4Chan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gunner schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:46:
[...]

Die plek is er toch al? De Tweakers Huiskamer

Als je daar je ei niet kwijt kan en echt zonodig forum policy's moet overschrijden dan zet ik m'n vraagtekens bij die 'luchtige zaken'.
PARDON??!?

Alsof ik alles wat er in mijn brein opkomt ga bespreken in de HK? Dat systeem is tegenwoordig zo belachelijk open dat er steeds meer mensen inkomen die mij ook persoonlijk zouden kunnen kennen. Als ik bepaalde dingen daar ga posten? Betekent dat ik scheef word aangekeken in het dagelijks leven. Dit zijn heus niet erge dingen of dingen die de policy overschrijden. Zijn dingen waar ik niet IEDEREEN over hoef te hebben praten/advies te geven en ja dat gaat vaak om persoonlijke dingen :)
MuddyMagical schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Maar er is door de crew duidelijk aangegeven dat dit gewoon niet mogelijk is. De policy geld zowel binnen het forum als de DM's en alles wat daar rond hangt. Ben je toch op zoek naar een iets vrijere omgeving dan is T.net / GoT blijkbaar niet de plaats daarvoor.
Ik heb ook wel eens de neiging om 200 km/u te rijden op de snelweg, maar in NL mag dat niet ( O-) ), dus ga ik naar Duitsland. Dat is hier precies hetzelfde.

Installeer Joomla en begin je eigen website waar je je eigen regels kunt stellen zou ik zeggen...
Nogmaals huh???

Waar haal jij het idee vandaan dat ik voor het posten van pron pics ben/pics die de policy overschrijden? Het enige wat ik telkens probeer aan te stippen dat het idee van het topic beter was dan de uitwerking. Een gevoel van samenhorigheid creëren binnen een gemeenschap(ja kliekjes vorming) mag niet of hoe moet ik dat zien?

Dat er binnen GoT behoefte is aan meer ademruimte hoeft nog niet te beteken dat ik een eigen concurent hoef op te zetten??? Of wel... Mijn eigen regels zouden bijna gelijk staan aan die van GoT dus wat dat betreft heeft het weinig zin...

[ Voor 42% gewijzigd door Touchdomex op 15-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jejking schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:46:
[...]

Jij jouw mening, ik de mijne. Ok :?

offtopic:
Overigens vind ik het wel grappig dat je, in zo ongeveer elk topic dat ik start met een mening of idee, wel aan komt zetten met iets met een denigrerende ondertoon. Als je iets uit het verleden niet helemaal hebt verwerkt, get over it en gedraag je eens wat professioneler alsjeblieft. Wat je nu typt draagt echt op geen enkele manier iets bij aan dit topic net als DNA_Saint.
Denk maar niet dat je speciaal bent hoor, ongeacht wie dit topic had gestart had ik dezelfde reactie geplaatst, omdat het een onzinnige DM-thread was en het dus ook onzinnig is om erover te gaan zeuren dat ie verneukt en verwijderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Maar 1 user die niet 'binnen de regels van de policy' post, waardoor deze thread dichtging, dat is best fucked.
Volgens mij waren er een aantal crewleden waarvan de vingers jeukten om de boel dicht te gooien (om het even zo te stellen).

Dat was dus het "excuus" wat ze nodig hadden.
Dus als ik een behoefte heb aan 'n thread met 9 anderen, met blote tieten mag dat..
Er is er al een, als de DM-limiet er niet was dan zou ik je toevoegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

mace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:50:
Er is er al een, als de DM-limiet er niet was dan zou ik je toevoegen. ;)
Haha, achja het ging me niet eens om de pr0n, als ik dat wil zien, kijk ik wel op Usenet..
Vond het natuurlijk wel grappig als er weer is een paar te zien waren, maar alle 'grappen en grollen' mis ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:53:
[...]

maar alle 'grappen en grollen' mis ik wel..
Wat houd je tegen om een DM te starten met wat andere mensen waar je lekker in kan grappen en grollen, zonder ook maar in de buurt te komen van de grenzen (dan krijg je namelijk ook geen gezeur, komt de sfeer wel ten goede)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nou een limiet van 10 personen is wel erg triest =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Goed idee, ware het niet dat niet iedereen HKXS heeft :)
Tatsu schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Wat is er te missen vanuit het optiek om verdere verspreiding van zoiets tegen te gaan?
• DM draad wordt gestart.
• DM draad loopt uit de hand.
• Maatregelen worden genomen.
• DM draad loopt weer.
• DM draad loopt weer uit de hand.
• Maatregel 1 heeft niet geholpen.
• Een meer rigoreuze maatregel wordt gehanteerd, de DM draad wordt gewist.
• Betere regelgeving gaat gehanteerd worden om dit in de toekomst tegen te gaan.

Verdere uitleg hiervan is vanuit diegenen die de regelgeving hanteren geen recht of een plicht naar de users toe. Een aanpak hoeft dan ook niet transparant voor users op een forum te zijn, omdat je te gast bent.
Dat ben ik niet met je eens. Stel: ik emigreer naar Groot-Brittanië, dan ben ik daar te gast onder hun wetgeving. Op het moment dat in het lokale buurthuis iemand een raam inkinkelt, diegene wordt verbannen en mag later terugkomen, dan doet 'ie hetzelfde en vervolgens wordt het buurthuis gesloten... dan is het mijn goed recht om daar vraagtekens bij te zetten. Snap je?

In dit geval is het buurthuis gesloopt en dan moeten we maar een draad opzetten om het idee uit te werken totdat het in principe bulletproof en wel levenslijnwaardig is.
Maar het is edelmoedig dat je het voor een groter goed doet.
Waardering, houden we van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Misschien is het een optie om een draadje te mogen starten in de HK waarin wel geslowchat mag worden :)
Want volgens mij is dat het gene waar de meeste mensen nu op doelen. Dat je gewoon eventjes iets onzinnigs kan roepen/posten of een discussietje kan voeren met iemand zonder dat het bestraft/bestempeld wordt als slowchatten :) zoiets misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Touchdomex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:50:
Alsof ik alles wat er in mijn brein opkomt ga bespreken in de HK?
Nee, maar dat doe ik ook niet. Niet omdat er misschien mensen zijn die het niet mogen lezen, maar simpelweg omdat de meeste zaken die ik in m'n leven meemaak iemand iets aangaat. De HK, of bv het KNMT is niet mijn 'Lief Dagboek'. Dus je zou je ook gewoon in kunnen houden. Niet alles is interessant om te weten.
Zijn dingen waar ik niet IEDEREEN over hoef te hebben praten/advies te geven en ja dat gaat vaak om persoonlijke dingen
Zie bovenstaande. Persoonlijk heb ik daar GoT, of een 'epic dm thread' niet voor nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 15-01-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:56:
Wat is er precies triest aan 10 mensen? Kan het niet gezellig zijn met 10 mensen :? Sowieso is DM nooit bedoeld voor grote groepsgesprekken, dat er meer dan 2 mensen (zender + ontvanger) aan deel kunnen nemen is eigenlijk al niet eens nodig.

[ Voor 25% gewijzigd door Hahn op 15-01-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mute schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:57:
Wat is er precies triest aan 10 mensen? Kan het niet gezellig zijn met 10 mensen :?
Triest aan 10 mensen is het feit dat je dan altijd mensen buitensluit die je ook 'goed kent'
En met 10 mensen kan het zeker gezellig zijn, maar die 'bekenden' zie ik wel ergens in de HK / MSN.
Vond zo'n intieme DM-thread wel leuk, telkens nieuwe mensen, ouwe rotten, je leerde beetje mensen kennen.
D3NN1S schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:56:
Misschien is het een optie om een draadje te mogen starten
in de HK waarin wel geslowchat mag worden :)
Maar met de tegenwoordige HK-eisen en iedereen die toegelaten wordt, zie ik dat persoonlijk niet zitten...
Elke 'boerenkinkel' komt tegenwoordig in de HK en zo'n vaste groep (als in de DM-thread) heb je dan niet meer.

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gunner schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:56:
[...]

Nee, maar dat doe ik ook niet. Niet omdat er misschien mensen zijn die het niet mogen lezen, maar simpelweg omdat de meeste zaken die ik in m'n leven meemaak iemand iets aangaat. De HK, of bv het KNMT is niet mijn 'Lief Dagboek'. Dus je zou je ook gewoon in kunnen houden. Niet alles is interessant om te weten.

[...]
Zie bovenstaande. Persoonlijk heb ik daar GoT, of een 'epic dm thread' niet voor nodig.
Dat jij dat niet nodig hebt is prima, maar anderen wel. Of moetje die dan maar gewoon gaan negeren omdat het niet binnen jou kader past van hoe jij GoT ziet?
Was het niet 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:57:
[...]

Maar met de tegenwoordige HK-eisen en iedereen die toegelaten wordt, zie ik dat persoonlijk niet zitten...
Elke 'boerenkinkel' komt tegenwoordig in de HK en zo'n vaste groep (als in de DM-thread) heb je dan niet meer.
Iedereen en z'n mannelijke zus werd toegevoegd tot die DM-thread, dat vind ik écht geen argument...

[ Voor 61% gewijzigd door Hahn op 15-01-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oh nu komt de aap uit de mouw. Dus het was eigenlijk iets om je verheven te voelen boven 'de rest van de boerekinkels' ? Dan is het een goede zaak dat er paal en perk aan is gesteld.
Touchdomex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Dat jij dat niet nodig hebt is prima, maar anderen wel. Of moetje die dan maar gewoon gaan negeren omdat het niet binnen jou kader past van hoe jij GoT ziet?
Nou, ik vind het op z'n zachts gezegd nogal vreemd dat je een private thread nodig hebt om je persoonlijke problemen te bespreken met mensen die je helemaal niet kent.

[ Voor 36% gewijzigd door Gunner op 15-01-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

D3NN1S schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:56:
Misschien is het een optie om een draadje te mogen starten in de HK waarin wel geslowchat mag worden :)
Want volgens mij is dat het gene waar de meeste mensen nu op doelen. Dat je gewoon eventjes iets onzinnigs kan roepen/posten of een discussietje kan voeren met iemand zonder dat het bestraft/bestempeld wordt als slowchatten :) zoiets misschien?
Volgens mij is het KMT topic een grote slowchat. En dat wordt daar ook gedoogd volgens mij.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik stel een topictitelchange voor... inmiddels is de uitleg er en we gaan nu de kant op van het idee bespreken om iets op te zetten wat wel goed werkt. Lijkt mij dat het prima in hetzelfde topic kan :)
Mute schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:50:
[...]
Denk maar niet dat je speciaal bent hoor, ongeacht wie dit topic had gestart had ik dezelfde reactie geplaatst, omdat het een onzinnige DM-thread was en het dus ook onzinnig is om erover te gaan zeuren dat ie verneukt en verwijderd is.
* Jejking wijst even naar
Mute schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:33:
Dat is sowieso Jejking's manier van 'discussiëren', niet alleen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
[...]

Triest aan 10 mensen is het feit dat je dan altijd mensen buitensluit die je ook 'goed kent'
En met 10 mensen kan het zeker gezellig zijn, maar die 'bekenden' zie ik wel ergens in de HK / MSN.
Vond zo'n intieme DM-thread wel leuk, telkens nieuwe mensen, ouwe rotten, je leerde beetje mensen kennen.

[...]

Tsjaa.. dan weet ik het ook niet meer :) misschien moet je daar dan eens een duidelijk idee voor maken/verzinnen met een paar mensen en met een voorstel komen.
Persoonlijk mis ik helemaal niets aan het draadje. Toegegeven... het was af en toe leuk om te lezen maar meer dan dat ook zeker niet :)
8 Volgens mij zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach hij is dicht, jammer, ik vermaak me wel met andere threads (forum) op GoT :) Happy friday!!

EDIT @ Hieronder:
NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:02:
De thread was één grote verzameling van porno en totale onzin. Dat laatste is best, maar of het DM-systeem daar nou de beste plek voor is...? Als je het daarvoor wil gebruiken, dan doe je dat maar, maar nuttig zou ik het niet willen noemen.
Porno heb ik in tijden niet meer gezien en aangezien een borst policy-proof is..
Start je diezelfde thread met diezelfde 9 mensen om warez te bespreken,
dan kunnen jullie als het uitkomt echter alle 10 een ban verwachten. ;)
Warez bespreken mag volgens GoT ook altijd, verspreiden niet :+
Nee dat is onzin natuurlijk, maar ik heb niet echt intenties om een DM-thread te starten met warez..
Alles staat op FTD :+
Dus de HK is niet leuk omdat het niet "bijzonder" meer is? Get over it, de HK is nooit bedoeld als bijzonderheid, gewoon een plekje om rustig te kunnen chatten. Als je een kliekje zoekt, dan zorg je maar dat je genoeg positief opvalt voor A61-access. ;)
Nou zo is het wel een beetje ja :) Vroeger (ik ben eigenlijk nog 'n newbie) was het vrij apart / bijzonder..
Wijs mij eens een ander stukje forumsoftware aan waar dit überhaupt mogelijk is. ;)
Haha zo was het niet bedoeld, maar maak er dan 3 van ofzo, 10 is het net niet >:)

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 15-01-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:47:
[...]

De thread was één grote verzameling van porno en totale onzin. Dat laatste is best, maar of het DM-systeem daar nou de beste plek voor is...? Als je het daarvoor wil gebruiken, dan doe je dat maar, maar nuttig zou ik het niet willen noemen.
Start je diezelfde thread met diezelfde 9 mensen om warez te bespreken, dan kunnen jullie als het uitkomt echter alle 10 een ban verwachten. ;)
[...]

Dus de HK is niet leuk omdat het niet "bijzonder" meer is? Get over it, de HK is nooit bedoeld als bijzonderheid, gewoon een plekje om rustig te kunnen chatten. Als je een kliekje zoekt, dan zorg je maar dat je genoeg positief opvalt voor A61-access. ;)
Wijs mij eens een ander stukje forumsoftware aan waar dit überhaupt mogelijk is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jejking schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:01:
[...]

* Jejking wijst even naar

[...]
Wijs jij maar lekker, maar die twee opmerkingen staan totaal los van elkaar ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 15-01-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gunner schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:00:
[...]

Oh nu komt de aap uit de mouw. Dus het was eigenlijk iets om je verheven te voelen boven 'de rest van de boerekinkels' ? Dan is het een goede zaak dat er paal en perk aan is gesteld.

[...]

Nou, ik vind het op z'n zachts gezegd nogal vreemd dat je een private thread nodig hebt om je persoonlijke problemen te bespreken met mensen die je helemaal niet kent.
Gaat niet alleen daarom, maar ook om andere dingen. Dat jij niet zo bent zoals anderen vind ik prima. Maar om mensen daarom te gaan af rekenen? Vind ik zelf op z'n zachts gezegd nogal vreemd. Het gaat dan ook maar om 1 a 2 keer. Maar het feit dat het kon is een groot plus aanzich. Nogmaals dat jij het niet begrijpt prima, maar houd je mond dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:42
Allemaal een Skype-account aanmaken, groepsgesprek maken, kun je lekker kletsen, én teruglezen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarom zijn toegang tot de lounge, het penthouse en het ecodrome ook erg lastig, zodat er ook rustige plekken zijn :) Maar goed, in plaats van te miepen wat je niet zint, zoals ik al eerder zei, ga eens om tafel en kom met een voorstel - we staan altijd voor ideeën open, maar houdt rekening met dat de AV bedoeld zijn om een platform te bieden aan 8-88 en dát daar al uitzonderingsplekken voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Touchdomex schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:08:
Nogmaals dat jij het niet begrijpt prima, maar houd je mond dan :X
het spijt me dat ik niet begrijp dat er een plek op GoT moet zijn voor ultieme ranzigheid. Verder is het niet aan jou om te bepalen of ik mijn mond moet houden ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gunner schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:
[...]

het spijt me dat ik niet begrijp dat er een plek op GoT moet zijn voor ultieme ranzigheid. Verder is het niet aan jou om te bepalen of ik mijn mond moet houden ja of nee.
Jij leest serieus maar half mijn posts en wil dan dat je er volledig op kunt reageren? Zoals ik eerder heb aangeven ging het mij niet om die ranzigheid. Als er ranzigheid kwam was het scroll en het was weg. Hop en niet meer langskomen die meuk. Doodsimpel.

Daarbij wil ik vragen waar jij het vandaan haalt dat ik die ranzigheid loop te supporten of goed loop te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik zal hem ook niet missen, er stond alleen maar onzinnige meuk en een paar naakte chicks in, als ik die wil zien ga ik wel naar een pr0n site.
En start anders zelf een forum waar je lekker kan spammen, het niveau was nog lager dan op Fok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Daarom zijn toegang tot de lounge, het penthouse en het ecodrome ook erg lastig, zodat er ook rustige plekken zijn :)
De wattes? :D
Zijn dat ook nog stukken op GoT joh? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
@jerkking; jij bent de gene geweest die in eerste instantie aan de bel trok, nu moet je niet :'( dat 't feestje is afgelopen.... :X [small] (wat ook ik betreur)

Lunatic was ook heel duidelijk in die draad, en NMe en andere ook; T.net wil dol graag verder met 'ons' maar met zeiken alleen komen we er nooit uit. 'we' moeten met een leuk idee / voorstel over de brug komen.

Het misbruik / gebruik van de DM functie, geeft denk ik alleen maar aan dat de community behoefte heeft aan nieuwe, en andere manieren van communicatie dan nu beschikbaar zijn.
Kijk dat het DM fout is gelopen was ergens wel te verwachten; mod/crew heeft minder grip op zo iets omdat het off-side gebeurd.

Nu worden er dingen geroepen als faceboek/irc/skype etc... maar dat is in mijn optiek geen oplossing; je stuurt de users weg. Anno 2010 is er schijnbaar meer behoefte aan sociale voorzieningen binnen een community. Neem nu die galley van users, vergelijkbaar aan de gemiddelde hyves pagina (afgezien van de 1001 youtube filmpjes, en irritant knipperende gifjes)

@D3NN1S; geloof dat de teller van forums >100 gaat. Nodige zijn exclusief, en zullen wij nooit in terecht komen :X

@Bierkameel; niemand verplicht je die dingen te lezen/bekijken, ook jouw browser heeft een backknopje. Natuurlijk zijn er tich pagina's waar je terecht kunt voor naakt/dames. Maar geeft toe, ergens hoort 't wel een beetje bij elkaar :+ (tech,geek + [digitale]chicks)

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 15-01-2010 15:29 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Kan het afgelopen zijn met de vele ad homini die ik in dit topic zie? Iemand overhalen met argumenten is prima, iemand op de persoon aanvallen is een zwaktebod in elke discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

himlims_ schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:22:
Het misbruik / gebruik van de DM functie, geeft denk ik alleen maar aan dat de community behoefte heeft aan nieuwe, en andere manieren van communicatie dan nu beschikbaar zijn.
Kijk dat het DM fout is gelopen was ergens wel te verwachten; mod/crew heeft minder grip op zo iets omdat het off-side gebeurd.

Nu worden er dingen geroepen als faceboek/irc/skype etc... maar dat is in mijn optiek geen oplossing; je stuurt de users weg. Anno 2010 is er schijnbaar meer behoefte aan sociale voorzieningen binnen een community. Neem nu die galley van users, vergelijkbaar aan de gemiddelde hyves pagina (afgezien van de 1001 youtube filmpjes, en irritant knipperende gifjes)
QFT

Ik voorzie een topic in de HK met diverse onderwerpen en 'gespreksleiders' welke je een DM kunt sturen met contactgegevens zodat de discussies/chats offsite gevoerd kunnen worden.
Of er komt weer eens zo'n schaduwforum met GoT gebruikers.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:30
Het is sowieso wel duidelijk dat er weinig interessants was in de thread, behalve voor een aantal mensen een plek waar ze 'besloten' als een soort (zo komt het naar mij over) elite konden slowchatten over van alles en nogwat.

Het is jammer dat er zomaar mensen worden toegevoegd in wel fatsoenlijke DM's. Ik had gehoopt dat de mensen in die DM beter wisten, of iig hadden gevraagd. Er is sowieso wel behoefte voor een meer prive stukje forum waar je medegebruikers beter 'kent' dan dat het gewoon users zijn die in de HK kunnen.

Achja, je kan niet alles hebben. Het is wel te betreuren dat men niet kan omgaan met vrijheid die ze krijgen, maar dat was volgens mij al langer duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:21
Waar het cru gezegd op neerkomt voor sommige is dat de HK niet elitair genoeg meer was voor hen, aangezien iedere "kinkel" er tegenwoordig in kan. Dan maar iets maken wat hen verhevener voelt, een dm thread die niet iedereen zag.

Kdacht toch nog altijd dat GoT was voor informaticagerelateerde zaken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Het "probleem" is dat de HK zo open is en dat je niet alles met iedere "boerenkinkel" wilt delen, maar misschien wel met een aantal users. Daar was deze DM draad opzich prima voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:56:
Het "probleem" is dat de HK zo open is en dat je niet alles met iedere "boerenkinkel" wilt delen, maar misschien wel met een aantal users. Daar was deze DM draad opzich prima voor.
Ja, want daar konden niet 100 verschillende users in waarvan de meesten elkaar domweg niet kenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:57:
[...]

Ja, want daar konden niet 100 verschillende users in waarvan de meesten elkaar domweg niet kenden...
Ja dus? Dat is alsnog beter dan de HK waar veel meer mensen toegang tot hebben, misschien wel bekenden van je werk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:57:
[...]

denk wat mede mee speelt; de /31 - was soort van exclusief - sommige usertjes komen hier nu al jaaaren.
En dat exclusief is er een beetje van af. Toen is er uitvlucht gezocht via de DM, niet de bedoeling, maar dit resulteerde wel een een exclusief systeempje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:00:
[...]

Ja dus? Dat is alsnog beter dan de HK waar veel meer mensen toegang tot hebben, misschien wel bekenden van je werk ofzo.
Als het blijkbaar zó privé is, waarom wil je het dan überhaupt delen via een stukje forumsoftware?
himlims_ schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:02:
[...]

denk wat mede mee speelt; de /31 - was soort van exclusief - sommige usertjes komen hier nu al jaaaren.
En dat exclusief is er een beetje van af. Toen is er uitvlucht gezocht via de DM, niet de bedoeling, maar dit resulteerde wel een een exclusief systeempje 8)
Wat een onzin. Sorry hoor, maar de HK is nooit exclusief geweest, of in elk geval niet zo bedoeld. In principe krijgt gewoon iedereen daar toegang toe tenzij... Het enige stukje exclusiviteit op het forum vind je nog terug in Area 61 en zelfs daar kunnen tegenwoordig al meer dan 600 mensen in. Als je exclusief of elitair wil doen dan zit je hier verkeerd, hier willen we juist plek bieden voor iedereen met vergelijkbare interesses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of als je iets exclusiefs wilt, neem dan een abo zodat je in het ABOforum kunt komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

TERW_DAN schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:12:
Of als je iets exclusiefs wilt, neem dan een abo zodat je in het ABOforum kunt komen :P
Daar is het ook redelijk stil, en daar wordt ook slowchat niet getolereerd....
NMe schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:11:
Het enige stukje exclusiviteit op het forum vind je nog terug in Area 61 en zelfs daar kunnen tegenwoordig al meer dan 600 mensen in.
En in die DM zaten we met maximaal 100 man te keten - buiten het feit dat het uit de hand liep - maar was het dus alsnog exclusiever dan A61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Maar hoe 'exclusief' is exclusief als iedereen die er ook maar naar hintte dat ie in de DM wou toe werd gevoegd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Killzone schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:43:

Er is sowieso wel behoefte voor een meer prive stukje forum waar je medegebruikers beter 'kent' dan dat het gewoon users zijn die in de HK kunnen.
Imho zou het een leuk idee zijn om bv net zoals tweakers via Tweakblog weblogs kunnen aanmaken, waar andere Tnet-gebruikers dan met hun normale Tnet accounts kunnen reageren, ook zulk een mogelijkheid hebben om samen met een paar Tnet gebruikers eventueel ook een 'besloten' subforum' te kunnen aanvragen ...

Eigenlijk net zoals dat op IRC gaat, enkel dan via een forum-structuur (die draait op de react-software van GoT).

de behoefte bestaat best wel, gezin bv A61, ABO, maar ook enige (ex)-crewfora waarin ook sprake is van mer 'sociaal' contact tussen forumgebruikers...
Op deze manier kan je dat voor een veel grotere gebruikersgroep aanbieden.

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 15-01-2010 16:22 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RM-rf schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:20:
[...]
Imho zou het een leuk idee zijn om bv net zoals tweakers via Tweakblog weblogs kunnen aanmaken, waar andere Tnet-gebruikers dan met hun normale Tnet accounts kunnen reageren, ook zulk een mogelijkheid hebben om samen met een paar Tnet gebruikers eventueel ook een 'besloten' subforum' te kunnen aanvragen ...
Vergelijkbaar met 'hyves-groepen' <-- leek mij een leuke toevoeging voor het forum, en 'oplossing' voor de vraag naar meer interactie tussen users over onderwerpen. Echter is het verschil met een regulier forum neit zo heel groot.

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 15-01-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
Is het een idee om een afdeling te creeeren waarin de TS de toegang kan zetten voor normale users? Want dat is in principe ook DM, maar dan gegoten in een meer forum topic achtige shell?
Maar dan wel voor specifiek voor slow chat of kul, en wel onder controle van de admins/mods?

Nadeel is wel dat je dan het risico loopt dat bijvoorbeeld de HK leeg loopt, terwijl er honderden topics met beperkte access ontstaan.....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Met beperkte access heb je ook weer 't probleem dat er in mindere mate toezicht is over wat er besproken wordt. Dan heb je de kans dat warez e.d. achter de schermen uitgewisseld worden, zit men ook niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[...]

Eigenlijk net zoals dat op IRC gaat, enkel dan via een forum-structuur (die draait op de react-software van GoT).

de behoefte bestaat best wel, gezin bv A61, ABO, maar ook enige (ex)-crewfora waarin ook sprake is van mer 'sociaal' contact tussen forumgebruikers...
Op deze manier kan je dat voor een veel grotere gebruikersgroep aanbieden.
Lijkt mij ook wel leuk, maar kost wel weer wat qua development. Geen idee in hoeverre dit lastig/wenselijk is en qua tijd/kosten.

Overigens is dit al wel een heel oud idee al, volgens mij heb ik zoiets zelfs ook al jaaaaren geleden voorgesteld :P
R.E. schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:27:
Is het een idee om een afdeling te creeeren waarin de TS de toegang kan zetten voor normale users? Want dat is in principe ook DM, maar dan gegoten in een meer forum topic achtige shell?
Maar dan wel voor specifiek voor slow chat of kul, en wel onder controle van de admins/mods?

Nadeel is wel dat je dan het risico loopt dat bijvoorbeeld de HK leeg loopt, terwijl er honderden topics met beperkte access ontstaan.....
Daar ben ik ook wel bang voor... en dat vind ik ook zeker niet wenselijk. Dan wordt t.net ipv een soort van grotere community eigenlijk alleen nog maar een soort facilitator van eilandjes van hele kleine kliekjes/communities. Is dat wenselijk? (edit: dit geldt evenzo voor RM-f idee, beiden zijn hetzelfde in wezen)

/hersenscheet

[ Voor 28% gewijzigd door LuNaTiC op 15-01-2010 17:01 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Leuk hoor, maar wie gaat daar verantwoordelijk voor zijn? Dat is me even een partij werk voor de admins, al die fora en groepen aanmaken. Daarnaast heb je dan ook nog de moderatie daarop. Wie gaat dat doen? Zelfregulatie werkt niet bij alle mensen, dat is ondertussen wel bewezen. Dat betekent dus en extra werk voor de admins, en veel extra werk voor de mods, alleen zodat een paar mensen zonodig een exclusieve discussiehersenscheet-uitbagger-ruimte willen hebben.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

LuNaTiC schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:32:
[...]

Lijkt mij ook wel leuk, maar kost wel weer wat qua development. Geen idee in hoeverre dit lastig/wenselijk is en qua tijd/kosten.

Overigens is dit al wel een heel oud idee al, volgens mij heb ik zoiets zelfs ook al jaaaaren geleden voorgesteld :P
oktober 2002 ;) :P
maar toendertijd heb je het onder mijn account gepost, en een beetje langdradig uitgelegd :P [idee] GoT kanalen voor bezoekersgroepen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

RM-rf schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:34:
[...]

oktober 2002 ;) :P
maar toendertijd heb je het onder mijn account gepost, en een beetje langdradig uitgelegd :P [idee] GoT kanalen voor bezoekersgroepen
dan moeten we het allebei eens afzonderlijk van elkaar hebben gepost, dat kan haast niet anders :P

(en nu krijg ik natuurlijk de neiging om dat op te gaan zoeken, maar hoewel ik redelijke search skills heb, is het de vraag of ik door die 35k+ posts wil gaan zoeken :P )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1 2 Laatste