serieus?! hebben ze dat net gezegd?GENETX schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:29:
Ooh, één nadeeltje waar Engadget op wijst:
Geen multitasking
De 3 app limiet die MS eerst in Windows Starter wilde was nog beter
Huub Huub Barbatruc!
serieus?! hebben ze dat net gezegd?GENETX schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:29:
Ooh, één nadeeltje waar Engadget op wijst:
Geen multitasking
De 3 app limiet die MS eerst in Windows Starter wilde was nog beter
Huub Huub Barbatruc!
De fyso's in de wereld wrijven zich in de handen!11:29AM Okay, finally some casual typing shown! On the lap folks.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
WEBN & chill (@IBKR)
Lekker kort.
Omdat ik gewoon m'n mening geefDelerium schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:30:
Waarom zit je eigenlijk full-time in dit topic dingen af te zeiken?
Als je het niet boeit kan je ook je 20kste post ergens anders vieren?
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 27-01-2010 20:34 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En al helemaal geen IPS-scherm!dawuss schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:29:
[...]
En een full capacitive touch screen en ingebouwd 3G modem. Dat zie je niet in veel devices voor zo ver ik weet.
Goedzo! Ik gaf net even af op Apple en ik word gelijk door iemand met een Vaio-icoon op me vingers getikt dat ik Apple te kak zet. Terwijl de helft van de mensen hier zit te klagen dat de wow-factor ontbreekt en dat het tegenvalt... pff...
[ Voor 42% gewijzigd door Dancing_Animal op 27-01-2010 20:33 ]
Verwijderd
Precies. En je kan ook niet eens multi-tasken met de iPad, dat maakt het helemaal debiel. Een beetje MSN'en, beetje muziek luisteren, op internet informatie zoeken voor je verslag en dan met iWorks een verslagje typen vanaf de bank zou het nog enigszins nuttig maken. Maar dat kan dus niet eens. Bizar.MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:27:
[...]
ja en dat is mń punt, het ding is gemaakt voor alles een beetje. Beetje read only surfen, beetje read only twitteren, beetje read only hyven. Maar vervolgens moet je met een losse accessoire het gebrek aanvullen, waardoor het gewoon een dure netbook wordt. En zonder duur los toetsenbord is het weer een iPhone. Wat kan ik met dit ding zónder dock méér dan mijn iPhone en mét dock meer dan mijn netbook?
Misschien moet je dan zelf eens beginnen met het reageren op replies op jouw opmerkingenMsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:30:
[...]
Vertel mij dan eens vriend, welke behoefte dit ding vervuld dat niet al net zo goed werkt op goedkopere apparaten die 99,99% van de kopers reeds bezitten?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
Is het al bevestigd dat hij multi-tasking niet ondersteund?MarcoC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:32:
[...]
Precies. En je kan ook niet eens multi-tasken met de iPad, dat maakt het helemaal debiel. Een beetje MSN'en, beetje muziek luisteren, op internet informatie zoeken voor je verslag en dan met iWorks een verslagje typen vanaf de bank zou het nog enigszins nuttig maken. Maar dat kan dus niet eens. Bizar.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Verwijderd
...less is more
Met wat?QErikNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:32:
Weer met ceivertjes pronken... Lol...
3G is overal te verkrijgen, als er maar GSM-masten zijn.. WiFi is draadloos internet, aka niet overalVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:33:
Wat is het verschil tussen 3G en Wifi dan? ( Ja, ik heb alleen maar een iPod, geen iPhone )
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
't is wel vaker voorgekomen dat ze wel geupdate zijn, maar niet aangekondigd in een keynote afaik.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
micheljansen.org
Verwijderd
Daar lijkt het op. Wel balen dat de MBP niet geupdate zijn helaas.MuddyMagical schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:34:
En afgelopen.. Voor de rest niet nieuws...
Is silent gebeurdFezzFest schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:35:
geen updates voor de macbook
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Jij ziet het als rijker apparaat. Je kan je misschien ook wel voorstellen dat andere mensen een netbook als een rijker apparaat zien, met een volwaardig OS? Daarbij zijn er netbooks die 2/3e van de prijs zijn van de iPad.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:33:
ik denk dat de lage prijs de propositie op zn kop zet. dit zijn netbook prijzen voor een veel rijker apparaat... is ook wel nodig om er veel te verkopen want het moet voor de developers wel lonend zijn apps te schrijven naar de betere specs van de iPad.
WEBN & chill (@IBKR)
Nu dat Apple-logo nog uitwissen, en een rood-met-zwart truitje aantrekken...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Ze begonnen met verkoopceivers... Ik vind dat aanstellerig, een beetje van, kijk mij nou wij zijn de beste omdat we zoveel producten hebben verkocht... En ze eindigen er mee.
Verwijderd
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Aaaahhhh, cijfersQErikNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:36:
[...]
Ze begonnen met verkoopceivers... Ik vind dat aanstellerig, een beetje van, kijk mij nou wij zijn de beste omdat we zoveel producten hebben verkocht... En ze eindigen er mee.
Weleens een netbookje van 500,- vergeleken met de specs van de iPad?Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:33:
naar de betere specs van de iPad.
Leer verdorie eens Nederlands man.. Tweede keer op 1 pagina dat je CEIVERS schrijft in plaats van Cijfers.QErikNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:36:
[...]
wat voor dingen ? cEIVers ?QErikNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:36:
[...]
gewoon nee.
Kijk maar even onderaan:
[ Voor 10% gewijzigd door QErikNL op 27-01-2010 20:39 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 20:39 ]
ik zie niets nieuws
[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 27-01-2010 20:40 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Hier precies hetzelfde...Kecin schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:37:
<insert vloekwoord>, bah! Geen MacBook Pro update, heb ik daarvoor anderhalve maand gewacht. Valt me enorm tegen. Ik denk dat ik dan ook maar geen MBP aanschaf. Ik ging voor een core I5, en niet voor een core2duo die over 3 maanden geupgrade word.
Bummer. Valt me enorm tegen, snap het nut van die hele tablet niet.
Wat zijn ceivers in godsnaam?QErikNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:38:
[...]
Kijk maar even onderaan:
http://i.engadget.com/201...t/?sort=newest&refresh=30
Ze zijn beter dat Nokia, Sony enzo... omg... hoe zielig is dat
Fotonerd
Verwijderd
Ik zie dat er nieuwe macbook pro zijn, maar als ik kijk erna, zijn het gewoon de oude modellen? Niet een core i5 of core i7
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het heette dan ook ''Come see our latest creation''Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:36:
En nu gaat iedereen weer klagen dat er niet genoeg geupdate is. Same stuff different day.iPad, een mooi ding. Ik wil.
Lekker kort.
Sterker nog: een netbook van $279CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:37:
[...]
Weleens een netbookje van 500,- vergeleken met de specs van de iPad?
WEBN & chill (@IBKR)
Dat 'nieuwe' laten ze er heel lang bij staan, ook al gaat het om modellen van een half jaar oud.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:40:
[...]
Ik zie dat er nieuwe macbook pro zijn, maar als ik kijk erna, zijn het gewoon de oude modellen? Niet een core i5 of core i7![]()
( ik hoop dat de store nog bezig is met updaten!! )
daar is niks nieuws aan hoor, sinds oktober 09Touchdomex schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:40:
[...]
http://store.apple.com/us
Macbook wel. Macbook Pro niet
Lekker kort.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 20:41 ]
vertel me alsjeblieft eens wat er rijker aan is? Als ze het gewoon een OS X hadden gegeven ipv een beperkt telefoon OS ging je stelling al veel meer op en kon je er mogelijk ook andere dingen op draaien. Nu is het gewoon een nicheproduct met accessoires om gebreken op te vullen, waardoor het totaalplaatje een stuk duurder is. Ik snap dat je mogelijk zomaar elk Apple snufje in huis wil hebben, maar dat het hier een behoefte zou vullen die nu niet gevuld kan worden? Nee sorry, ook niet een beetje. Surfen zonder te typen wil niet, en met typen is hij alleen duurder en hipper dan een netbook.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:33:
ik denk dat de lage prijs de propositie op zn kop zet. dit zijn netbook prijzen voor een veel rijker apparaat... is ook wel nodig om er veel te verkopen want het moet voor de developers wel lonend zijn apps te schrijven naar de betere specs van de iPad.
Ik zie mezelf dan weer totala niet met zo'n ding gamen in de trein, daarvoor is hij imo weer te oncompact. Voor 600 euro heb je een zeer allang een goede netbook met software erbij. Netbook rond de 300, heb je nog 300 euro over voor software. Ik vind de iPhone een heel mooi product, maar dit ding zie ik niet echt de meerwaarde van in.Delerium schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:40:
Het meest interessante is eigenlijk dat alle Apps (die standaard vrij goedkoop zijn) beschikbaar zijn voor dit model .... computer. Als je de dock + iPad koopt kan je met bv 100 euro alle noodzakelijke software erbij kopen. Dan ben je voor 600 euro klaar, een netbook is dan nog vrij kaal.
Ergens geniaal dat je een OS tussen OSX en windows neerzet dat een stuk makkelijker en toegankelijker is en toch vrijwel alles mee kan doen. Zelfs spellen, waarmee Apple straks toch een PSP en DS te kakken kan zetten.
[ Voor 33% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 20:44 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Sorry danHoite schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:41:
[...]
daar is niks nieuws aan hoor, sinds oktober 09
Alleen kan je niet multitasken en heb je geen echt keyboard. Op een telefoon maakt dat niet zoveel uit, maar op een PC (of netbook) typ je blind, en dat kan niet met een virtueel scherm. Een netbook kan zoveel meer en is zoveel completer en kost nog minder.Delerium schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:40:
Het meest interessante is eigenlijk dat alle Apps (die standaard vrij goedkoop zijn) beschikbaar zijn voor dit model .... computer. Als je de dock + iPad koopt kan je met bv 100 euro alle noodzakelijke software erbij kopen. Dan ben je voor 600 euro klaar, een netbook is dan nog vrij kaal.
Ergens geniaal dat je een OS tussen OSX en windows neerzet dat een stuk makkelijker en toegankelijker is en toch vrijwel alles mee kan doen. Zelfs spellen, waarmee Apple straks toch een PSP en DS te kakken kan zetten.
Verwijderd
Ja, maar sommige mensen waren op het wachten op een nieuwe MBP en geen iPad zoals ikVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:36:
En nu gaat iedereen weer klagen dat er niet genoeg geupdate is. Same stuff different day.iPad, een mooi ding. Ik wil.
De kompas kan gebruikt worden in spellen en voor bijv. augmented reality. Het is handig om de orientatie van het apparaat te bepalen (i.c.m. acceleratiesensor)ZpAz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:38:
Ben ik de enige die me afvraagt waarom er een kompas in zit? Heb GPS namelijk niet voorbij zien komen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Dan is hij niet voor jou ...MsG schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:41:
[...]
vertel me alsjeblieft eens wat er rijker aan is? Als ze het gewoon een OS X hadden gegeven ipv een beperkt telefoon OS ging je stelling al veel meer op en kon je er mogelijk ook andere dingen op draaien. Nu is het gewoon een nicheproduct met accessoires om gebreken op te vullen, waardoor het totaalplaatje een stuk duurder is. Ik snap dat je mogelijk zomaar elk Apple snufje in huis wil hebben, maar dat het hier een behoefte zou vullen die nu niet gevuld kan worden? Nee sorry, ook niet een beetje. Surfen zonder te typen wil niet, en met typen is hij alleen duurder en hipper dan een netbook.
w8 al weken hierop, heb echt een snelle laptop nodig en wou echt een nieuwe mbp met i7. Erg jammer dit, wordt dan misschien maar een dell xps 17 ofzo? Kheb geen tijd meer om weer een paar maanden te wachten op een nieuwe mbp....Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:40:
[...]
Ik zie dat er nieuwe macbook pro zijn, maar als ik kijk erna, zijn het gewoon de oude modellen? Niet een core i5 of core i7![]()
( ik hoop dat de store nog bezig is met updaten!! )
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
[ Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 27-01-2010 20:43 ]
...less is more
Nee, jij?CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:37:
[...]
Weleens een netbookje van 500,- vergeleken met de specs van de iPad?
die komen binnen paar maanden eraan, voor een lagere prijs. Weet dat 100% zeker.Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:44:
[...]
Nee, jij?
Je mening kan best interessant zijn, maar doe het wel gefundeerd. Link even een netbookje met 64GB flash-memory (of anders SSD), WiFi-n, 3G, GPS, kompas, en multi-touchscreen.
[ Voor 48% gewijzigd door DNA_Saint op 27-01-2010 20:45 ]
Huub Huub Barbatruc!
Maar andersom mist dit ding weer veel om een echte netbook vervanger te zijn:Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:44:
[...]
Nee, jij?
Je mening kan best interessant zijn, maar doe het wel gefundeerd. Link even een netbookje met 64GB flash-memory (of anders SSD), WiFi-n, 3G, GPS, kompas, en multi-touchscreen.
[ Voor 40% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 20:47 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
En geef jij dan een iPad met multitasking, 2 GB RAM, webcam en volwaardige toetsenbord. Het is maar wat je zoekt in een apparaat, maar dit apparaat biedt mij niets.Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:44:
[...]
Nee, jij?
uuuh...jij wilt bellen hiermee?MuddyMagical schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:45:
Ik vind die map erbij wel netjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ding liever heb dan een iPhone en dan mijn iPod Touch die ik nu heb.
[afbeelding]
Huub Huub Barbatruc!
Dat is toch gewoon een MacBook?zezke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:46:
[...]
En geef jij dan een iPad met multitasking, 2 GB RAM, webcam en volwaardige toetsenbord. Het is maar wat je zoekt in een apparaat, maar dit apparaat biedt mij niets.
duderuud schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:44:
Nou, lekker anticlimax dit. Alleenmaar die iPad...pfff
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:41:
EN het gaat weer misMensen die aankondingen dat Apple in one fell swoop alle mogelijke producten compleet gaat vervangen en zelfs en passant nieuwe producten introduceert.
Houd 't op The Usual (Mac Sales, iPod Sales, Apple Stores) en twee of mischien drie andere dingen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hahaha, nee dat is inderdaad niet handig. Maar ik gebruik de iPhone of iPod daar niet voor. Voor mij is het een handig apparaat als ik rustig op de bank wil surfen, nieuws wil kijken, filmpje kijken in de trein, etc. Daar moet ik nu een dikke laptop of netbook pakken die 3 uur max meegaan. Dat vind ik dan weer niet handig.DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:46:
[...]
uuuh...jij wilt bellen hiermee?
jij wilt muziek luisteren in de metro hiermee?
succes...
DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:46:
[...]
uuuh...jij wilt bellen hiermee?
jij wilt muziek luisteren in de metro hiermee?
succes...
micheljansen.org
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Daar gaat het niet om. Gebash dat dit product niks is omdat er goedkopere betere alternatieven zijn heeft geen nut als die er niet zijnzezke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:46:
[...]
En geef jij dan een iPad met multitasking, 2 GB RAM, webcam en volwaardige toetsenbord. Het is maar wat je zoekt in een apparaat, maar dit apparaat biedt mij niets.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Macbook Pro 15"
Wat is het doel dan precies?Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:49:
[...]
Daar gaat het niet om. Gebash dat dit product niks is omdat er goedkopere betere alternatieven zijn heeft geen nut als die er niet zijnAls je een andere eisen aan een product hebt (een netbook heeft een heel ander doel), dan valt het ook niet te vergelijken.
En wat zijn jouw eisen nu eigenlijk dat jij dit zo'n geweldig product vindt?Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:49:
[...]
Daar gaat het niet om. Gebash dat dit product niks is omdat er goedkopere betere alternatieven zijn heeft geen nut als die er niet zijnAls je een andere eisen aan een product hebt (een netbook heeft een heel ander doel), dan valt het ook niet te vergelijken.
Je Caps staan aan...Catz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:49:
ZIJN ZE NU KLAAR OF IS ER PAUZE?
...less is more
Excuus, dat was niet expres
Macbook Pro 15"
micheljansen.org
Kost dat...?funk-e schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:51:
[afbeelding]
Beetje ouderwetse oplossing, maar bovenstaande zijn verloopjes voor USB en SD CARD voor het importeren van je foto's
Je handen op de iPad leggen.. http://i.gizmodo.com/5457757/apple-ipad-first-hands-onCatz schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:51:
[...]
Excuus, dat was niet expres
ze zijn klaar? wat is dan die hands on ^ ?
De ideale foto viewer voor onderweg met IPS en bijna 10" wat mij betreft !
iPad Camera Connection Kit
The Camera Connection Kit gives you two ways to import photos and videos from a digital camera. The Camera Connector lets you import your photos and videos to iPad using the camera’s USB cable. Or you can use the SD Card Reader to import photos and videos directly from the camera’s SD card.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Voor mij is hij ideaal, zal hem daarom ook kopen. Ik denk dat toch veel mensen het ding zullen kopen.
Maar ik hoor vervolgens niet wélk doel het dan wel goed vervuld zonder gebreken. Ik krijg ook een beetje feeling dat als Acer hiermee kwam het namelijk niet zo populair was, wat Apple (in mijn ogen) helaas vaak een voordeel geeft, puur omdat het Apple is. Als ze nou dat voordeel niet mee hadden werden ze gedwongen om wat innovatiever te zijn in plaats van een beetje netbook en een beetje iphone in 1 apparaat te stoppen, waardoor het beide niet helemaal is.Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:49:
[...]
Mag ik dan horen wat je er zo in ziet wat niet reeds al goed kan met bestaande apparaten?Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:52:
[...]
Voor mij is hij ideaal, zal hem daarom ook kopen. Ik denk dat toch veel mensen het ding zullen kopen.
[ Voor 16% gewijzigd door MsG op 27-01-2010 20:53 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq