Android Software & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.650 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andre21 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:19:
[...]

Ja ik heb em,.. simpel.. maar werkt perfect..
Ik gebruik em om thuis ff mn server te pingen of ie nog 'alive' is.. ideaal
Thx , zodra ik thuis ben dan ff uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje, excussen als het eerder is gevraagd,
maar is er een app, waarbij je een feedback krijgt als je een letter of cijfer intoets, i.p.v. een geluid?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn genoeg toetsenbordjes te vinden met haptic feedback, waaronder Better Keyboard..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:49:
Zijn genoeg toetsenbordjes te vinden met haptic feedback, waaronder Better Keyboard..
deze ken ik ook, maar heb ( nog) geen CC vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes dat kon ik natuurlijk ook niet weten :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:54:
Yes dat kon ik natuurlijk ook niet weten :+
Was goed bedoeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
het standaard onboard screen kan dat toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik mike29, no problem!

Standaard keyboard kan het inderdaad ook (Motorola Milestone 2.0.1)
Smart Keyboard PRO kan het ook, maar dat is ook een betaalde versie (lite versie is wel gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, is mij in elk geval nooit opgevallen. Ik heb alle opties nogmaals bekeken, maar zie nergens vibrate/ tril staan om aan te vinken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:11:
Weet ik mike29, no problem!

Standaard keyboard kan het inderdaad ook (Motorola Milestone 2.0.1)
Smart Keyboard PRO kan het ook, maar dat is ook een betaalde versie (lite versie is wel gratis)
ik zal het proberen als ik thuis ben en geef je dan "feed back" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:08

Len

Leeg

Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar op de HTC magic 1.6 is het:

Bij het toetsenbord lang op "?123" toets drukken. Dan "Instellingen voor Android-toetsenbord" en daar is het de eerste optie "Trillen bij druk op een toets"

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een Milestone, de vraag was voor me vriendin . Die heeft een Pulse.
Zal het door geven, want heb op dit moment die phone niet bij mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Kan iemand mee een goede Twitter app aanraden, waarmee je foto's kan posten en die foto's resizet voor hij ze naar bv. Twitpic stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Molybdenum schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:35:
Kan iemand mee een goede Twitter app aanraden, waarmee je foto's kan posten en die foto's resizet voor hij ze naar bv. Twitpic stuurt?
Seesmic kan dat geloof ik gewoon :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 12:38
Kleine vraag: kent er iemand een app die ervoor zorgt dat er een radio begint te spelen als alarm 's morgens?

Dan nog een 2de puntje waar ik me al een tijdje aan erger: als ik een SMSje krijg, dan neemt hij de naam over die nog op m'n SIM staat (en dus onbijgewerkt is), niet de naam die in Google Contacts onder dezelfde nummer staat. In 'personen' staan enkel de google contacts zichtbaar, elders neemt de Hero blijkbaar ook nog de SIM-contacts mee. Enig idee hoe je die weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog een 2de puntje waar ik me al een tijdje aan erger: als ik een SMSje krijg, dan neemt hij de naam over die nog op m'n SIM staat (en dus onbijgewerkt is), niet de naam die in Google Contacts onder dezelfde nummer staat. In 'personen' staan enkel de google contacts zichtbaar, elders neemt de Hero blijkbaar ook nog de SIM-contacts mee. Enig idee hoe je die weg kan krijgen?
[/quote]

Misschien handig om alle hudige sim- contacten te verwijderen om vervolgens die van de telefoon op je sim te plaatsen . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:51
Er hoeven helemaal geen contacten op de SIM te staan. In het lijstje van contactpersonen staat ook de herkomst, daar kun je alle contacten weghalen waarbij staat dat hij op de SIM staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap-Jan op 10-02-2010 14:04 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
Eigenlijk had ik die wel graag op m'n SIM gehad, voor het geval dat ik ooit problemen heb met m'n telefoon... kan ik die eruit trekken en in een ander toestel proppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 12:36
Brab schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:20:
Eigenlijk had ik die wel graag op m'n SIM gehad, voor het geval dat ik ooit problemen heb met m'n telefoon... kan ik die eruit trekken en in een ander toestel proppen..
En je google contacts dan? ;) Er zijn veel manieren om je google contacts te exporteren naar whatever...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Dan kan je de boel via Google Contacts exporteren. :) Uiteraard moet je die gegevens wel weer overzetten naar je reserve-telefoon, maar dat is geen probleem zolang je pc software hebt voor die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
duderuud schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:14:
En Google Maps 4.0 is uit...met Buzz functionaliteit en persoonlijke suggesties.
hier ook zojuist geinstalleerd... moet ik er nog wat bij installeren om te navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een andere versie van Google Maps ;) Bijvoorbeeld de gehackte 3.4.0 versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Fijn is dat. Ik zag een update van tvgids.tv, dus die heb ik geïnstalleerd, hopende dat het wat stabieler was, niet steeds dat crashen als ik handmatig syncroniseer.
Nou, echt stabiel is het nog niet, maar de foutafhandeling lijkt iets eleganter. Maar, WTF, zo ongeveer 1/3 van het schermpje is nu reclame :( . Eén balkje met adsense, en een banner van hun eigen .mobi websites. Die allemaal, voor zover ik kan zien, alleen maar data verzamelen/doorgeven van anderen, zoals van flitsservice, anwb files, tvgidsen etc).
En de beloofde alerting-functie komt in een "pro" versie zo te zien.

Dus, deze kan er binnenkort wel weer af, dan gebruik ik de tvgids van de nu.nl-app wel als ik echt wil weten wat erop is.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
u_nix_we_all schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:48:
Fijn is dat. Ik zag een update van tvgids.tv, dus die heb ik geïnstalleerd, hopende dat het wat stabieler was, niet steeds dat crashen als ik handmatig syncroniseer.
Nou, echt stabiel is het nog niet, maar de foutafhandeling lijkt iets eleganter. Maar, WTF, zo ongeveer 1/3 van het schermpje is nu reclame :( . Eén balkje met adsense, en een banner van hun eigen .mobi websites. Die allemaal, voor zover ik kan zien, alleen maar data verzamelen/doorgeven van anderen, zoals van flitsservice, anwb files, tvgidsen etc).
En de beloofde alerting-functie komt in een "pro" versie zo te zien.

Dus, deze kan er binnenkort wel weer af, dan gebruik ik de tvgids van de nu.nl-app wel als ik echt wil weten wat erop is.
Ik heb echt geen problemen met Tv-gids. Werkt allemaal super bij mij, ook als ik handmatig synchroniseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
u_nix_we_all schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:48:
Of je installeert de oudere versie weer, met véél kleinere ads, of je koopt de pro-versie, die doet het prima ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Even een vraag, ondersteund android OS OTA service berichten.
sms berichten met internet/mms/streaming enz. instellingen erin?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Zijn er al mensen die de nieuwe Rabo app gebruiken? Wat zijn jullie ervaringen/wat verwachten jullie ervan?

Ik vind het idee opzich wel erg goed. Je kunt gewoon snel iemand betalen en hebt niet steeds een portemonnee vol kleingeld nodig. Nog een voordeel is dat dit voor iedereen beschikbaar is, en niet alleen voor Rabobank klanten.

Alleen denk ik dat dit de komende tijd nog niet erg goed gaat werken omdat het te onbekend is en te weinig mensen het bezitten/er vertrouwen in hebben. Bovendien kun je er ook in veel winkels nog niet mee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Ik heb een klein probleem. Ik weet niet of dit probleem al eerder uitgelegd is. In Google Maps bij Latitude is de mogelijkheid om je "Latitude-vrienden" een bericht te sturen. Deze komen dan terecht in de tab "Updates". Nu wil ik graag dat al die berichten die ik verstuur weg gaan, maar krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar. Iemand die het wel gelukt is, of die enig idee heeft om ze te kunnen verwijderen? Iedere keer als ik andere roms heb geïnstalleerd en Google Maps opstart krijg ik telkens een bericht van deze updates. Hier wil ik graag van af!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 19:30

13art

Moderator Mobile
Weet iemand of er nee programma is waarmee je automatisch je wallpapers kan laten veranderen? Bijv elke keer als je je toestel uit standby haalt?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:36:
Weet iemand of er nee programma is waarmee je automatisch je wallpapers kan laten veranderen? Bijv elke keer als je je toestel uit standby haalt?
Deze schijnt erg goed te zijn!! De derde van boven (niet getest) O-)
De eerste kan ook, maar die heeft nogal mixed reviews.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 11-02-2010 00:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok thnx, zal er nog eens naar kijken.
Maar dan nog iets waar ik maar niet uitkom.

Bij mijn broertje toen hij de Facebook app installeerde op zijn G1, kreeg hij meteen de vraag of dit moest integreren in zijn adresboek zodat hij foto's van facebook kon koppelen aan zijn contactpersonen. Ik krijg dat maar niet voor elkaar, gebruik ik de verkeerde applicatie? Of doe ik iets fout? Hoe krijg ik dit voor elkaar? het lijkt me erg handig namelijk...

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 05:21:

Bij mijn broertje toen hij de Facebook app installeerde op zijn G1, kreeg hij meteen de vraag of dit moest integreren in zijn adresboek zodat hij foto's van facebook kon koppelen aan zijn contactpersonen. Ik krijg dat maar niet voor elkaar, gebruik ik de verkeerde applicatie? Of doe ik iets fout? Hoe krijg ik dit voor elkaar? het lijkt me erg handig namelijk...
Je zult dan in je adresboek aan elke contactpersoon los een Facebook account toe moeten voegen, dat is wat ik kan bedenken, maar ik gebruik heel dat Facebook ook niet.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 20:48
smeerbartje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:52:
Misschien stomme vraag, maar vanuit mijn 'home' screen kan ik een nieuwe snelkoppeling aanmaken met de naam 'Routebeschrijving & Navigatie'. Ik kan vervolgens een adres of een contactpersoon opgeven en er verschijnt een icoontje op de home.

Echter als ik vervolgens op dat icoontje klik, dan wordt Google Maps Navigatie geladen en verschijnt de foutmelding: "Geen route gevonden - Er is geen navigatie naar uw bestemming beschikbaar". Ligt dit aan mij? Ik heb meerdere adressen geprobeerd.
Niemand die me kan helpen? Is navigatie gewoon niet beschikbaar in Nederland of zit ik toevallig ALTIJD op een adres dat onbekend is??

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
DennusB schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Seesmic kan dat geloof ik gewoon :)
Kan je uitleggen hoe?

Zodra ik in Seesmic kies om een foto te maken en te versturen, dan komt meteen de camera app tevoorschijn en daar kan ik enkel 2, 3 en 5 MPixel kiezen. Het liefts schaal ik de foto naar bv. 800x600 (oid) voor versturen.
Ik kan nergens een optie vinden om de foto eerst aan te passen voor versturen.

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:41
smeerbartje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 07:52:
[...]

Niemand die me kan helpen? Is navigatie gewoon niet beschikbaar in Nederland of zit ik toevallig ALTIJD op een adres dat onbekend is??
Turn-by-turn navigation is inderdaad nog niet beschikbaar in Nederland.

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
DjWannaB2002 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 05:21:

Integratie van de Facebook contacts in het adresboek is een optie die je in sommige roms standaard hebt. Bv de ESPRESSOROM van kingklick heeft dat. Waarschijnlijk hebben andere, op sense gebasseerde, roms dat ook...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• smeerbartje
Thy... schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:33:
[...]

Turn-by-turn navigation is inderdaad nog niet beschikbaar in Nederland.
Oh okay :(. Thanks, Wel vreemd dat de optie dan gewoon beschikbaar is op m'n non-rooted G1. Maargoed, we wachten geduldig af totdat Google dit activeert.

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
smeerbartje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:46:
[...]

Oh okay :(. Thanks, Wel vreemd dat de optie dan gewoon beschikbaar is op m'n non-rooted G1. Maargoed, we wachten geduldig af totdat Google dit activeert.
Navigatie is wel degelijk beschikbaar voor Nederland, ik heb het werkend, Versie 3.4.0, ik heb ff geen tijd om te zoeken maar ik heb er een link naar gevonden hier op het forum geloof ik.

Het is er dus wel en werkt, ff goed zoeken

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
martijnd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:37:
[...]

Navigatie is wel degelijk beschikbaar voor Nederland, ik heb het werkend, Versie 3.4.0, ik heb ff geen tijd om te zoeken maar ik heb er een link naar gevonden hier op het forum geloof ik.

Klopt, alleen is het nog best wel bèta zeg maar... ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Heb ik dat weer, besluit ik eens wat te gaan kopen, maak ik een Google Checkout account aan, werkt Android Market alleen met gmail adressen :\
Laat mijn email adres nu net via Google Apps for Domain lopen, waaraan ook gewoon een Google Account is gekoppeld. Achterlijk systeem.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Brad Pitt
martijnd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:37:

Weliswaar zonder straatnaam aanduiding "bovenaan". Dus het is nog niet helemaal feilloos ;)

• smeerbartje
Brad Pitt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:43:
[...]

Weliswaar zonder straatnaam aanduiding "bovenaan". Dus het is nog niet helemaal feilloos ;)
Maar hoe krijg je deze navigatie werkend dan?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 19:17

job

smeerbartje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Maar hoe krijg je deze navigatie werkend dan?
Boven in de zoekbox het woord navigatie inkloppen.
En dan dus kijken naar 3.4.0 zoals al gezegd is.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 11-02-2010 12:18 ]

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Googlemaps 3.4.0 is nu ook beschikbaar met navigatie werkend buiten de US: http://uploaded.to/file/dxl2is/maps3.4.0-brut3-nonroot.apk

Veel plezier.

• 13art

13art

Moderator Mobile
MHTC06 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:27:
[...]

Integratie van de Facebook contacts in het adresboek is een optie die je in sommige roms standaard hebt. Bv de ESPRESSOROM van kingklick heeft dat. Waarschijnlijk hebben andere, op sense gebasseerde, roms dat ook...
Maar dan zou je toch verwachten dat dat ook met een programma oid moet kunnen.

• Mawlana
  • Nu online
Nakebod schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:37:
Heb ik dat weer, besluit ik eens wat te gaan kopen, maak ik een Google Checkout account aan, werkt Android Market alleen met gmail adressen :\
Laat mijn email adres nu net via Google Apps for Domain lopen, waaraan ook gewoon een Google Account is gekoppeld. Achterlijk systeem.
Dat klopt inderdaad. Ik weiger een gmail-account aan te maken om betaalde apps via de market te kunnen kopen. Zolang ik niet met mijn Google Apps-account kan betalen download ik de apps gewoon.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik ben een Noob, heb een Hero (Officiele Rom) en wil dolgraag navigatie, heb de: maps3.4.0-brut3-nonroot.apk op mijn sd kaart gezet. Maar bij installeren (via Astro) krijg ik elke keer melding "Toepassing kan niet geinstalleerd worden op deze telefoon" Non root betekend toch niet geroot?? Wat doe ik verkeerd?

PSN id: GG--77

Verwijderd

GG---77 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:26:
[...]

Ik ben een Noob, heb een Hero (Officiele Rom) en wil dolgraag navigatie, heb de: maps3.4.0-brut3-nonroot.apk op mijn sd kaart gezet. Maar bij installeren (via Astro) krijg ik elke keer melding "Toepassing kan niet geinstalleerd worden op deze telefoon" Non root betekend toch niet geroot?? Wat doe ik verkeerd?
Volgens mij werkt het alleen op toestellen met 1.6 of hoger.
Klopt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Volgens mij werkt het alleen op toestellen met 1.6 of hoger.
Dan ga ik het vanavond zelf ook eens testen. Iemand enig idee of het in België ook werkt?

Verwijderd

Ligt Belgie buiten de US? Dan is het antwoord ja. :-P

• FiVAL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09-2019
Hopelijk zit ik hier goed, maar even een hele andere vraag over Android.

Voor zover ik begrijp is Android OpenSource.

Kun je dan ook zelf een versie builden met jouw eigen selectie aan
drivers (zoals bijvoorbeeld met Ubuntu) ?

Er is namelijk een super leuke MINI - mini - mini - PC te koop, de Fit-PC.
Deze zou ik heel graag willen uitrusten met een 3G / HDPS dongle en dan mijn
eigen Auto Navigatie / Media Center / Flitsservice / Skype Phone / etc willen bouwen. B)

Juist ook omdat er voor Android zoveel leuke mini-apps beschikbaar zijn! :9~

(zie ook: http://gathering.tweakers...message/33452594#33452594 )

ThX alvast!

Reacties het liefst op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1394377

[ Voor 6% gewijzigd door FiVAL op 11-02-2010 16:16 . Reden: Dit bericht verplaats naar nieuw topic... ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is bedoeld voor software (applicaties) welke draaien op Android. Jouw vraag schiet het doel van dit topic dus een beetje voorbij. Het antwoord op je vraag weet ik overigens niet, maar je kunt er altijd even een eigen topic over openen.

• Brad Pitt
job schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:17:
Boven in de zoekbox het woord navigatie inkloppen.
En dan dus kijken naar 3.4.0 zoals al gezegd is.
Nou nee dus hè, straatnamen is echt no go. Maar koning als het alsnog lukt 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 11-02-2010 16:55 ]

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Op dit moment schijnt er Google Picasa (auto) Sync in Android 2.1 te draaien. Ik zou hier ook graag alvast gebruik van willen maken op mijn HTC Hero (gebaseerd op Android 1.5). Welke programma's kunnen dit? Die zou ik dan nu alvast kunnen gebruiken en straks deinstalleren zodra de HTC Android 2.x update (in Maart) uitkomt!

[ Voor 6% gewijzigd door rickiii op 11-02-2010 17:04 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 16-09 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Een tijdje terug was hier een discussie over Locale, en om er misschien een eigen versie van te maken. Nu lees ik dit: ADC2 Winner ‘SweetDreams’ Hits Android Market wat misschien een leuke vervanger is? Heb het zelf nog niet kunnen testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 20:00
Zijn er mensen die 'streamitall' gebruiken en hier iets over hun ervaringen met dat programmaatje kwijt willen/kunnen? Ik ben nl. op zoek naar een goeie streaming media (muziek) speler op mijn Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
majoh schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:36:
Een tijdje terug was hier een discussie over Locale, en om er misschien een eigen versie van te maken. Nu lees ik dit: ADC2 Winner ‘SweetDreams’ Hits Android Market wat misschien een leuke vervanger is? Heb het zelf nog niet kunnen testen...
Locale gaat over de taal van je android device, wat je nu aanhaalt gaat over een wekker applicatie? gaat de link niet goed of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

rickiii schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:01:
Op dit moment schijnt er Google Picasa (auto) Sync in Android 2.1 te draaien. Ik zou hier ook graag alvast gebruik van willen maken op mijn HTC Hero (gebaseerd op Android 1.5). Welke programma's kunnen dit? Die zou ik dan nu alvast kunnen gebruiken en straks deinstalleren zodra de HTC Android 2.x update (in Maart) uitkomt!
Ik gebruik nu Colorful om mijn Picasa albums te bekijken en nieuwe aan te maken, maar die synct niet automatisch afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:47
rickiii schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:01:
Ik heb android 2.0.1 en heb standaard geen sync met picasa, als ik dan de flan gallery (de gallery app van 2.1) installeer kan ik vervolgens bij settings>accounts>sync een extra vinkje bij picasa zettten (dat stond er dus nog niet).

Dus die app iig, verder denk ik niet dat dat op android 1.5 gaat draaien en denk ook dat er verder geen mogelijkheid is voor wat jij wilt (aangezien de oude gallerie app geen picasa foto's ziet). Dus stel dat je sync aan krijgt dan nog komen die foto's niet in andere apps te voorschijn ;) De app moet waarschijnlijk in een speciaal mapje kijken of haalt het elke keer online op oid ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 16-09 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TWFpa2Vs schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Locale gaat over de taal van je android device, wat je nu aanhaalt gaat over een wekker applicatie? gaat de link niet goed of mis ik iets?
Uhm, nee, dit is Locale. Zo'n soort functionaliteit schijnt deze app ook te bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Is sweet dreams niet gewoon bedoeld om bepaalde dingen uit te zetten op een bepaalde tijd. (en daarna weer aan te zetten) Zo ja, dan kun je dat inderdaad ook met Locale, maar daarme kun je heel veel meer. De Open Source vervanger van Locale: OpenPlace wil ookeen veel bredere range van condities en acties aanbieden.
Bijvoorbeeld geluid uit, tijdens vergaderingen, of WIFI alleen thuis aan en WIFI+BT+3G uit als batterij vrijwel leeg is.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net 'Postal Babes', geprobeerd, wat een prachtig spel haha, lekker gaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.projectnext.eu/mobile-game/Herocraft_Postal_Babes_RvwHeader.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/23j5ug9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2qizp1w.jpg

En een bad quality filmpje met een lelijke banner:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DjB2HoseKDs]

Zal binnenkort is een post wijden aan een tiental games die ik persoonlijk echt top vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 19:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

dddddaaf schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:00:
Zijn er mensen die 'streamitall' gebruiken en hier iets over hun ervaringen met dat programmaatje kwijt willen/kunnen? Ik ben nl. op zoek naar een goeie streaming media (muziek) speler op mijn Hero.
Wat is het verschil precies met DroidLive of A Online Radio?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
watercoolertje schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:07:
[...]

Ik heb android 2.0.1 en heb standaard geen sync met picasa, als ik dan de flan gallery (de gallery app van 2.1) installeer kan ik vervolgens bij settings>accounts>sync een extra vinkje bij picasa zettten (dat stond er dus nog niet).

Dus die app iig, verder denk ik niet dat dat op android 1.5 gaat draaien en denk ook dat er verder geen mogelijkheid is voor wat jij wilt (aangezien de oude gallerie app geen picasa foto's ziet). Dus stel dat je sync aan krijgt dan nog komen die foto's niet in andere apps te voorschijn ;) De app moet waarschijnlijk in een speciaal mapje kijken of haalt het elke keer online op oid ;)
Jammer, dan moet ik maar wachten tot half maart :+

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Als ik het geinstalleerde appje wil starten krijg ik: "De toepassing Maps (proces com.google.android.apps.m4ps) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw". Iemand anders dezelfde ervaring en eventueel een tipje om deze wel werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je toevallig een toestel wat op Android 1.5 draait? Je kan 't namelijk pas draaien vanaf 1.6 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
je zou verwachten dat ze met 250.000 dollar wel een werkende app konden maken 8)7

de app crasht als je op location klikt

[ Voor 3% gewijzigd door HammerT op 12-02-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik kan em niet eens vinden in de Market

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje voor degene die graag behulpzaam is. Ik wil in maart/april een mooie android phone halen. Nu heb ik gewoon hotmail, facebook en dat soort dingen, maar heb ik verder niets met google, behalve dan dat het m'n standaard zoekmachine is. Geen gmail of google-account dus, zijn deze dingen nodig met een android toestel of gewoon handig? Maw, mis ik straks iets als ik die zaken niet heb, of is een android toestel ook gewoon een mooie phone zonder google account en g-mail? Ik wacht iig in spanning volgende week af en hoop dat er een paar mooie toestellen bij komen de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt een Google-account nodig om onder andere op de Market apps / games te downloaden!
Wat ikzelf ook heb gedaan is gewoon even 'n Google-accountje aanmaken, die invullen, klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okidoki, het zal de moeite idd niet zijn om die account aan te maken, maar ik ga het alleen doen indien het nodig is/voordelen heeft. Dus wel. Tnx

edit: account is gemaakt, verder nog iets nodig met een android telefoon of was dat het?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een data-verbinding is wel erg handig, en heeeeeel veel tijd, om alles te ontdekken, te installeren wat je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:47
Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/aim/aimcom/androidsp.jpg

AIM for Android is nu uit!
Features Include:
- Send and receive messages with your buddies instantly
- Real time updates of your buddies' status and availability
- Fling support for switching between conversations
- Update your status, post to your Lifestream and also cross post to any synced Facebook or Twitter accounts
- Facebook chat support so you can chat with your Facebook friends
- Portrait and Landscape support
- Supports 1.5, 1.6. 2.0, 2.1 Android OS

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

CLB schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:22:
Je hebt een Google-account nodig om onder andere op de Market apps / games te downloaden!
Wat ikzelf ook heb gedaan is gewoon even 'n Google-accountje aanmaken, die invullen, klaar!
Maar een Google account is weer geen garantie dat je ook apps/games kunt kopen met Google Checkout!
Zoals ik laatst dus ook al achter kwam op mijn privé domein. Android Market werkt wel gewoon, maar kopen kan alleen met een Google account (Inclusief Google Checkout) die aan een gmail account hangt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:45

Trouble

Everything is awesome

Oef door dit topic heb ik nog meer apps gezien die ik wel eens wil testen!

Als ik Google Checkout goed begrijp, is dat alleen te gebruiken als je een creditcard hebt? Dat vind ik wel jammer eigenlijk.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apps / games kun je ook alleen kopen met een CC, staat ook in de TS =)

Als vervanging voor Locale zouden mensen Setting Profiles eens kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Even een vraagske... sta op het punt om ook de Android wereld in te stappen...

Als ik in de market kijk (http://www.android.com/market/) krijg ik niet het idee dat er meer appl. zijn dan voor b.v. windows mobile??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op zondag 14 februari 2010 @ 09:33:

Als ik in de market kijk (http://www.android.com/market/) krijg ik niet het idee dat er meer appl. zijn dan voor b.v. windows mobile??
http://nl.androlib.com/appstats.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18

Via jouw link zie je maar een kleine selectie van het aantal app's. Dus het is niet representatief voor het aantal in de market zeg-maar :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt pas een volledige toegang tot de market van zodra je die met je Android toestel bezoekt. Nu wordt er slechts een kleine selectie gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Thx ;... no worries dus ; -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Mad Marty schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:06:
[...]

Wat is het verschil precies met DroidLive of A Online Radio?
Ik heb streamitall. Doet wat het moet doen. Dan moeiteloos zonder haperen onderweg naar mijn werk radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 19:17

job

Op deze site kan je wel de gehele market doorzoeken. Je vind hier zelfs meer software dan je met je telefoon kan vinden. Dit omdat sommige software niet te gebruiken is met bepaalde versies van android (en dus automatisch worden uitgesloten).

Volgens de statistieken zijn er al meer dan 25.000 apps op de market.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 14-02-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
Kent er eigenlijk iemand een app die automatisch een scene in htc's sense kan aanpassen? Bv om 17h de scene thuis inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Nu heb ik pas gelezen dat je ook niet kan downloaden van de market uit Belgie? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:45

Trouble

Everything is awesome

CLB schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:00:
Apps / games kun je ook alleen kopen met een CC, staat ook in de TS =)
8)7 Niet eens gedacht om daar in te kijken, ik ben gewoon naar de Checkout van Google gegaan :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DorkoTheBeast schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:16:
Nu heb ik pas gelezen dat je ook niet kan downloaden van de market uit Belgie? :(
Dan download je MarketEnabler, en fake je dat je met een andere provider de market benaderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand misschien de .apk van PandaHome v1.85 kunnen uploaden? Om de een of andere reden lukt het niet om hem van de Market te plukken. (Ik zie hem wel staan, maar hij geeft telkens "Downloaden is mislukt" aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:32
(Nu in het goeie subforum :-)
Weet er iemand een goeie widget om te switchen tussen 3g/2g ? Is af en toe zeer handig als je T-Mobile hebt en slechte 3g dekking in een gebouw. Bellen kan dan lastig zijn, en het duurt even voordat de telefoon dat door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richard1074 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:11:
(Nu in het goeie subforum :-)
Weet er iemand een goeie widget om te switchen tussen 3g/2g ? Is af en toe zeer handig als je T-Mobile hebt en slechte 3g dekking in een gebouw. Bellen kan dan lastig zijn, en het duurt even voordat de telefoon dat door heeft.
Deze al geprobeerd? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!!:

http://www.androlib.com/r.aspx?r=2g+3g

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
CLB schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:43:
[...]

Dan download je MarketEnabler, en fake je dat je met een andere provider de market benaderd :)
Kan dit ook zonder te rooten? (zie dat namelijk nog niet direkt zitten? (m'n toestel (N1) moet nog aankomen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:15:
[...]

Deze al geprobeerd? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!!:

Ik gebruik de bovenste: network switcher. Werkt erg goed en scheelt veel accu. Onze nieuwe woning staat namelijk in een gebied waar nog geen 3G netwerk-dekking is. Ik bellen met T-mobile, krijg ik het aanbod om mijn contract te ontbinden of een HELE grote korting te krijgen op de rest van m'n maandan.

Kortom: dikke pluim in de reet van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op maandag 15 februari 2010 @ 07:59:
[...]

Kan dit ook zonder te rooten? (zie dat namelijk nog niet direkt zitten? (m'n toestel (N1) moet nog aankomen trouwens)
Ik weet niet wat je bedoeld met dat downloaden vanuit België maar ik heb zelf een HTC Magic (in België) en kan toch Apps downloaden en installeren uit de market hoor. Dus denk niet dat je je zorgen moet maken. Of ik moet je vraag verkeerd begrepen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:46:
[...]

Ik weet niet wat je bedoeld met dat downloaden vanuit België maar ik heb zelf een HTC Magic (in België) en kan toch Apps downloaden en installeren uit de market hoor. Dus denk niet dat je je zorgen moet maken. Of ik moet je vraag verkeerd begrepen hebben.
Kan jij ook apps aankopen dan? Want ik zie in m'n market geen enkele betalende app staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brab schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:39:
[...]

Kan jij ook apps aankopen dan? Want ik zie in m'n market geen enkele betalende app staan
Ah, dat heb ik nog niet geprobeerd en aangezien ik geen CC heb kan ik dat ook niet echt proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:32
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:15:
[...]Deze al geprobeerd? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!!:
Ik gebruik nu : 2G-3G OnOff
Doet het prima.
Quick Switching deed het niet goed bij mij. Heb ik er maar weer afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nysos
  • Laatst online: 03-09 12:40
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:46:
[...]

Gratis apps downloaden en installeren lukt zonder problemen in België. Betalende apps krijgen wij echter nog niet te zien. Met MarketEnabler (root nodig) lukt dit zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Kijk, dan kan ik mijn Navigon navigatie ook de deur uitdoen... :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.