Dacht ik omdat hij hier op m'n Nexus one niet werkt en omdat ik iets van system permissions zag staan op de site van de app. Ben nog maar een Android noob

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dacht ik omdat hij hier op m'n Nexus one niet werkt en omdat ik iets van system permissions zag staan op de site van de app. Ben nog maar een Android noob
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Daar had ik ook last van, echter heb ik door te proberen als nog toegang gekregen tot de apps via creditcard, zou het gewoon nog eens proberen!Anoniem: 328745 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:43:
Ik probeerde gister voor het eerst een app te kopen via mn creditcard maar ik bleef de melding krijgen dat er bepaalde gegevens niet juist zijn ingevoerd.
Volgens mij kan dat niet met Juicedefender, dat kan weer met ANPdroid http://martin.adamek.sk/?p=45DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:29:
Kan je met juice defender ook APN uitzetten voor onbepaalde tijd? Of alleen voor geplande tijd? Voor bijv op vakantie waar je geen data gebruik wil ivm kosten.
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Anoniem: 69767
http://www.hardware.info/..._Android_App_beschikbaar/Met de Hardware.Info Android applicatie kun je allereerst eenvoudig de laatste nieuwsberichten en reviews van Hardware.Info lezen. Daarnaast biedt de applicatie je een overzicht van de nieuwste afleveringen van Hardware.Info TV, die je direct via streaming kunt bekijken. Op het tabblad producten kun je op zoek naar informatie over alle producten in de Hardware.Info Prijsvergelijker. Voor alle producten vind je specificaties en een overzicht van prijzen bij Nederlandse of Belgische online shops. Indien beschikbaar toont de applicatie ook testresultaten en links naar onze reviews. Het zoeken van producten kan niet alleen door het invoeren van de naam, maar ook door het scannen van de streepjescode (EAN) van een product. Op die manier kun je wanneer je in de winkel staat eenvoudig opzoeken of hetzelfde product online goedkoper te vind
[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 05-02-2010 22:02 ]
Anoniem: 344044
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 344044 op 05-02-2010 22:28 ]
Ik denk dat je het beste even de maker van die software (Run.GPS?) kan mailen met de vraag of de bluetooth hartslagmeter die jij op het oog hebt goed werkt met hun (Android) software.Anoniem: 344044 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:25:
Hallo Allen,
Ben nieuw hier. Lees tweakers en het forum al jaren maar nooit aangemeld.
Bij deze dus wel en meteen met een vraag
Weten jullie in hoeverre de bluetooth functie binnen Android al goed werkend is ?
Uit vorige posts blijkt dat de file transfer nu goed werkt maar andere apps ?
Ik ga binnenkort een bluetooth hartslag meter kopen en wil deze op mijn HTC Hero gebruiken, maar ik weet niet of het eigenlijk goed werkt. Er is wat software voor (Run.GPS), maar weet niet of dat goed werkt.
Afwachten en een Trial is waarschijnlijk de key, maar ik als iemand er al ervaring mee heeft zou ik dat graag horen.
Het schijnt dat je je eerst moet aanmelden bij Google Checkout. Hierna moet je zonder problemen kunnen afrekenen binnen Android. Zelf geen ervaring maar in dit topic staan diverse berichten hierover.Anoniem: 328745 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:43:
Ik probeerde gister voor het eerst een app te kopen via mn creditcard maar ik bleef de melding krijgen dat er bepaalde gegevens niet juist zijn ingevoerd.
Nu kan ik me herinneren dat ik ergens gelezen heb dat er bepaalde prepaidsystemen zijn waar je eerst geld op kan zetten (biijvoorbeeld via Ideal) en daarmee gewoon apps kunt kopen. Ik kan de info hierover echter nergens meer vinden!
Weet iemand toevallig de naam van deze diensten/systemen?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 142689
Voeg je Creditcard toe via checkout.google.comAnoniem: 328745 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:43:
Nu kan ik me herinneren dat ik ergens gelezen heb dat er bepaalde prepaidsystemen zijn waar je eerst geld op kan zetten (biijvoorbeeld via Ideal) en daarmee gewoon apps kunt kopen. Ik kan de info hierover echter nergens meer vinden!
Weet iemand toevallig de naam van deze diensten/systemen?
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
==
hoi
Zoek jij EveryTrail? Gevonden door te zoeken op "Geotagging notes" in de market.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nice! Nu even wachten op de 2.0/1 update voor de Hero. Bedankt!
De nieuwste versie van Run.GPS (2.3.5) werkt nog niet op de HTC Hero. Die vereist Android 1.6, maar de Hero heeft 1.5. Bluetooth hartslagmeters worden ondersteund vanaf Android 2.0, dus het is wachten op Android 2.1 voor de Hero.Anoniem: 344044 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:25:
Hallo Allen,
Ben nieuw hier. Lees tweakers en het forum al jaren maar nooit aangemeld.
Bij deze dus wel en meteen met een vraag
Weten jullie in hoeverre de bluetooth functie binnen Android al goed werkend is ?
Uit vorige posts blijkt dat de file transfer nu goed werkt maar andere apps ?
Ik ga binnenkort een bluetooth hartslag meter kopen en wil deze op mijn HTC Hero gebruiken, maar ik weet niet of het eigenlijk goed werkt. Er is wat software voor (Run.GPS), maar weet niet of dat goed werkt.
Afwachten en een Trial is waarschijnlijk de key, maar ik als iemand er al ervaring mee heeft zou ik dat graag horen.
[ Voor 12% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-02-2010 12:43 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Anoniem: 142689
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Meebo werkt een stuk beter vindt ik. eBuddy viel hier steeds uitCLB schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:22:
Zeg dan even welke je al gechecked hebt?
Ikzelf gebruik eBuddy, bij iedereen bekend, werkt 90% van det tijd goed!
Owner of DBIT Consultancy
NimbuzzAnoniem: 142689 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:20:
Is er een MSN applicatie op de market die niet via de servers van de developer forward, geen support heeft voor nog 20 andere chatclients, een simpele UI heeft en niet traag is? Degene die ik zag staan hebben een brakke UI en een lading negatieve reviews. Ik zie het ook niet zo zitten om mijn Xbox Live account met gekoppelde creditcard te laten forwarden door een of ander vaag bedrijfje.
Ik heb eigenlijk nooit de behoefte gehad om een tweakers app te gebruiken. De mobile site werkt zo snel en lekker dat ik een app nog niet zoveel vind toevoegenBalachmar schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:42:
@Only.Holoris
Wow schaamteloos ben jij
Helaas heb ik het te druk met promoveren...
En de weinige vrije tijd die ik heb ga ik investeren in OpenPlace en OpenPodCast. (beide te vinden op launchpad)
Mocht Tweakers mij in willen huren, dan sta ik daar natuurlijk wel voor open... (Eigenlijk pas als ik klaar ben met promoveren...)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
PSN: DutchTrickle PVoutput
Misschien Google's ScoreboardMaverick schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:50:
Weet iemand een applicatie die een gil kan geven als er gescoord is bij een eredivisie wesdstrijd?
Voor zover ik weet niet dit had ik 1 een van de andere delen ook al gevraagd-Edwin- schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:47:
Er is voor de iPhone een game waarbij je auto's en motors over een kruising moet leiden zonder deze te laten botsen op elkaar. Is er ook zoiets voor Android?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Is precies wat ik zoek, thanks
PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 257190
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 257190 op 07-02-2010 23:32 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 257190
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 257190 op 07-02-2010 23:10 . Reden: link dft toegevoegd ]
Ik heb sinds gisteren ook de 3.4.0 versie maar ik heb nog geen navigatie gezien hoor. Alleen de routeplanner maar die zat er altijd al in. Wel het toegevoegde lab, met een hoop beta itemsAnoniem: 257190 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Googlemaps 3.4.0 is beschikbaar, met navigatie buiten de US: http://uploaded.to/file/dxl2is/maps3.4.0-brut3-nonroot.apk
Veel plezier.
[ Voor 9% gewijzigd door MaDLiVe op 07-02-2010 23:21 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Animu~
[ Voor 3% gewijzigd door Fixer op 08-02-2010 00:12 ]
Je kunt op internet apk (Android Package) bestanden vinden. Die kun je installeren vanaf de sdcard, maar check je resources! Ik vertrouw een app via de market eerder dan via een directe download.Siefat schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:04:
een vraag over de apps
moet ik perse de apps downloaden met een android mobiel die internet heeft of kan ik ze ook gewoon downloaden op de pc en dan overzetten
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Je gaat me toch niet vertellen dat je bij zo'n type telefoon geen internet-abonnement erbij hebt genomen hè?Siefat schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:04:
een vraag over de apps
moet ik perse de apps downloaden met een android mobiel die internet heeft of kan ik ze ook gewoon downloaden op de pc en dan overzetten
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nouja ik heb geen internet nodig op m'n mobiel, maar ik vind de apps wel leuk. Dus ik download ze wel via de market met wifi als ik een android phone ga ik halenRossi46 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:14:
[...]
Je gaat me toch niet vertellen dat je bij zo'n type telefoon geen internet-abonnement erbij hebt genomen hè?Want anders snap ik je vraag eigenlijk niet...
Animu~
Anoniem: 292342
Die is er al, probeer de livescore app eensMolybdenum schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:21:
Ik zit eigenlijk te wachten op een app zoals op de iPod touch: Eredivisie Live met alle scores en samenvattingen (zoals de website dus).
Navigatie werktAnoniem: 257190 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Googlemaps 3.4.0 is nu ook beschikbaar met navigatie werkend buiten de US: http://uploaded.to/file/dxl2is/maps3.4.0-brut3-nonroot.apk
Veel plezier.
[ Voor 15% gewijzigd door MaDLiVe op 08-02-2010 01:00 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb ongeveer 5 apps op mn telefoon staan die geen internet gebruiken, ik zou het dus nog even overwegenSiefat schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:36:
[...]
Nouja ik heb geen internet nodig op m'n mobiel, maar ik vind de apps wel leuk. Dus ik download ze wel via de market met wifi als ik een android phone ga ik halen
Bij mij werkt hij niet (Samsung Galaxy SPica, Android 1.5). Hij zegt dat hij niet geïnstalleerd kan worden op dit toestel. Is er een minimum vereiste voor android versie of resolutie ofzo?Anoniem: 257190 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Googlemaps 3.4.0 is nu ook beschikbaar met navigatie werkend buiten de US: http://uploaded.to/file/dxl2is/maps3.4.0-brut3-nonroot.apk
Veel plezier.
Ja, minimum is Android 1.6gwystyl schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:50:
[...]
Bij mij werkt hij niet (Samsung Galaxy SPica, Android 1.5). Hij zegt dat hij niet geïnstalleerd kan worden op dit toestel. Is er een minimum vereiste voor android versie of resolutie ofzo?
Waarin niet gewoon de online versie van google tasks of GTasks?smeerbartje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:41:
Weet iemand of er een widget bestaat die HEEL eenvoudig een mailtje kan sturen naar een vooraf ingesteld email adres? Ik wil namelijk deze tip gaan gebruiken om mijn ‘todo’-lijstje bij te houden. Wat ik nu dus zoek is een snelkoppeling naar een email template ofzo waardoor ik rechtstreeks naar een email adres kan zenden.
Multimonitor is relax :P
Ik maak gebruik van Google Apps for Domains, vandaarMeIsTwisted schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:17:
[...]
Waarin niet gewoon de online versie van google tasks of GTasks?
Automania is ook erg verslavend...... moet alleen nog wel optimized worden voor de Nexus One.-Edwin- schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:47:
Er is voor de iPhone een game waarbij je auto's en motors over een kruising moet leiden zonder deze te laten botsen op elkaar. Is er ook zoiets voor Android?
Ik gebruik Soccer Livescores (die is erg goed), en/of SportsTap (maar die gebruik meer voor andere sporten dan voetbal -> NHL/NBA/NFL/MLB)Maverick schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:50:
Weet iemand een applicatie die een gil kan geven als er gescoord is bij een eredivisie wesdstrijd?
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
==
hoi
Hier: http://code.google.com/p/android/issues/listEusebius schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:37:
Wat ik vreemd vind is dat je in Contacts niet gelijk naar een URL kan gaan van een contactpersoon. Mailen kan wel. Waar meld je dergelijke feature requests eigenlijk?
Ik heb dit wel eens gezien onder de naam direct mail. Volgens mij was dat een shortcut en geen widget.smeerbartje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:41:
Weet iemand of er een widget bestaat die HEEL eenvoudig een mailtje kan sturen naar een vooraf ingesteld email adres? Ik wil namelijk deze tip gaan gebruiken om mijn ‘todo’-lijstje bij te houden. Wat ik nu dus zoek is een snelkoppeling naar een email template ofzo waardoor ik rechtstreeks naar een email adres kan zenden.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
| Switch between applications / quick launch: Browser SEARCH + b Contacts SEARCH + c E-Mail SEARCH + e Google Mail SEARCH + g Calendar SEARCH + l Maps SEARCH + m Music SEARCH + p Messaging SEARCH + s YouTube SEARCH + y Navigation within lists Page down SPACEBAR Page up SHIFT + SPACEBAR Jump to end of list ALT + TRACKBALL roll DOWN Jump to top of list ALT + TRACKBALL roll UP Typing and text navigation tips: Insert special character ALT + SPACEBAR opens special character selector Delete character to left DEL Delete character to right SHIFT + DEL Delete entire line ALT + DEL Persistent CAPS Press SHIFT twice; press SHIFT again to escape Jump cursor to beginning/end of line ALT + roll TRACKBALL left/right Create tab character ALT + q Highlight (select) text SHIFT + roll TRACKBALL Cut text MENU + x, or Highlight text, press & hold TRACKBALL, select Cut Copy text to clipboard MENU + c, or Highlight text, press & hold TRACKBALL, select Copy Paste text copied to clipboard MENU + v, or Highlight text, press & hold TRACKBALL, select Paste Undo change MENU + z Select all text in field MENU + a, or Highlight text, press & hold TRACKBALL, select Select all Browser shortcuts Open Go to window MENU + s Open Bookmarks MENU + b Open Windows MENU + w View history MENU + h Refresh or stop page MENU + r Go back a page MENU + j Go forward a page MENU + k Find on page MENU + f Go to home page MENU + ENTER Zoom in MENU + i Zoom out MENU + o Go to Settings MENU + p Page down SPACEBAR Page up SHIFT + SPACEBAR Map shortcuts Directions MENU + d Select map mode MENU + m History MENU + h My Location MENU + 0 (zero) Go to Settings MENU + p Zoom in MENU + i Zoom out MENU + o |
[ Voor 3% gewijzigd door Zewatanejo op 08-02-2010 15:21 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Is die hetzelfde als Dock It? (Automania = paid; dus kan het niet zelf ff simpel controleren)martincm schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:35:
[...]
Automania is ook erg verslavend...... moet alleen nog wel optimized worden voor de Nexus One.
[ Voor 85% gewijzigd door Pjoter op 08-02-2010 16:37 ]
CLB schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:29:
Iemand die weet of er zo'n magnifier bestaat a la iPhone:
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 08-02-2010 17:45 ]
Het is inderdaad geen levensbedreigende feature request ;-)Balachmar schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:13:
[...]
Hier: http://code.google.com/p/android/issues/list
Echter verwacht niet dat er meteen opgedoken wordt. Want er zijn nog veel belangrijkere dingen die gefixed moeten worden
[ Voor 6% gewijzigd door Eusebius op 08-02-2010 17:46 ]
==
hoi
[ Voor 17% gewijzigd door pina op 08-02-2010 17:57 ]
Handcent SMS kan dit toch? Kan hier kiezen uit bijv. mensen met een "sterretje" dan wel My Contacts of een andere groep naar keuze en zo. Als je een nieuwe SMS aanmaakt krijg je die optie bij de tweede Tab bovenaan.Eusebius schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:43:
laat ik wat duidelijker zijn: een groep sms app die de groepen van Google Contacts kan lezen.
Nickname does not reflect reality
Het is een betaalde app, en ik heb geen creditcard etc. Daarnaast vind ik het wel erg weinig downloads en geen reviews hebben om 2,95 te betalen.martincm schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:35:
[...]
Automania is ook erg verslavend...... moet alleen nog wel optimized worden voor de Nexus One.
Ik gebruik sipdroid op mn werk, via wifi op de lokale VOIP server. Werkt enorm goed.pina schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:49:
iemand die een deftige SIP Client weet voor android? Ik gebruikte tot voor kort SIPdroid maar die werkt niet meer. SIPdroid werkt via een routingsysteem met pbxes. Het lukte vroeger, maar nu al geruimte tijd krijg ik geen verbinding. Een blokkering van de provider is het ook niet aangezien ik evenmin op wifi kan connecten
via fring kan ik ook voip doen, maar de kwaliteit daarvan was slecht (althans de laatste keer toen ik het uitprobeerde, vlak na de release)
Ik maak zelf gebruik van SipAgent icm XS4all VOIP. En dat werkt (vooralsnog) perfect over zowel WiFi als G3. Alleen bij GPRS heb ik last van slechte kwaliteit, maar de reden is (denk ik) dan ook wel duidelijkpina schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:49:
iemand die een deftige SIP Client weet voor android? Ik gebruikte tot voor kort SIPdroid maar die werkt niet meer. SIPdroid werkt via een routingsysteem met pbxes. Het lukte vroeger, maar nu al geruimte tijd krijg ik geen verbinding. Een blokkering van de provider is het ook niet aangezien ik evenmin op wifi kan connecten
via fring kan ik ook voip doen, maar de kwaliteit daarvan was slecht (althans de laatste keer toen ik het uitprobeerde, vlak na de release)
SIPagent heb ik enkele maanden geleden gebruikt, maar die was zeer buggy. Nu werkt die duidelijk naar behorennwagenaar schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:09:
[...]
Ik maak zelf gebruik van SipAgent icm XS4all VOIP. En dat werkt (vooralsnog) perfect over zowel WiFi als G3. Alleen bij GPRS heb ik last van slechte kwaliteit, maar de reden is (denk ik) dan ook wel duidelijk
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 27% gewijzigd door Penetrator op 09-02-2010 12:00 ]
Yep dit is het zelfde idee. Ziet er wel leuker uit dan dock it!, althans de android versie van dock-it. Moet alleen nog wel gefixed worden voor de reso van de Nexus One. Ik vermoed dat het op alle andere wel in orde is (misschien dat CLB dit voor de Droid kan bevestigen...)Anoniem: 69767 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:34:
[...]
Is die hetzelfde als Dock It? (Automania = paid; dus kan het niet zelf ff simpel controleren)
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Klopt, ik vond het ook niets. Bump werkt veel beteru_nix_we_all schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:51:
Ik heb net hoccer even geprobeerd, maar dat werkt nog niet lekker. Met hoccer kun je bestanden ed uitwisselen door ze naar elkaar te gooien en te vangen![]()
Het idee is leuk, maar het lijkt erop dat de servers niet echt mee willen werken.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Kan deze niet vinden in de marketPenetrator schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:52:
edit: Laat maar, heb nu de officiele 1.3.5 van last.fm aan de praat! Geen pandora meer nodig.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar bij Bump duurde het ook wel even voordat het goed werkte, pas na een aantal updates was het bruikbaar. Ik houd hoccer nog wel even in de gaten, het concept staat me wel aan iig.Rossi46 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:01:
[...]
Klopt, ik vond het ook niets. Bump werkt veel beter
[ Voor 11% gewijzigd door u_nix_we_all op 09-02-2010 13:26 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Volgens androlib staat ie er welu_nix_we_all schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:24:
[...]
Maar bij Bump duurde het ook wel even voordat het goed werkte, pas na een aantal updates was het bruikbaar. Ik houd hoccer nog wel even in de gaten, het concept staat me wel aan iig.
@BM: niet alles staat in de market hè, waarschijnlijk moet je zelf ff de .apk googelen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heeft volgens mij te maken met (muziek) rechtengedoe, mag niet overal verspreid worden. Androlib zal de amerikaanse market wel bedoelen.....BM schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:15:
[...]
Volgens androlib staat ie er welMaar mijn telefoon vind van niet
Heb ondertussen al een .apk gevonden. Even kijken of ie wil werken.u_nix_we_all schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:23:
[...]
Heeft volgens mij te maken met (muziek) rechtengedoe, mag niet overal verspreid worden. Androlib zal de amerikaanse market wel bedoelen.....
Xbox
Anoniem: 296939
voor je 2e probleem is het programma apndroid heel erg geschikt, staat in de market.Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:29:
Dag iedereen,
ik heb sinds een paar dagen een nieuwe gsm met Android 1.6 (HTC Tattoo) en ben hier echt heel tevreden mee. Ik ben nu wel nog opzoek naar enkele dingen:
- Een goed grafisch-rekenmachine app (Ik zou een alternatief willen vinden voor mijn TI-84+)
- Een optie om ervoor te zorgen dat mijn gsm enkel verbinding maakt met het internet als hij over wifi gaat (om de kosten van mijn telefoonrekening te drukken)
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 10-02-2010 06:15 ]
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Heb 'm gisteravond even geprobeerd, en werkt idd prima. Helaas krijg ik ruzie met Vodafone als ik de hele dag streaming muziek ga luisteren. 2,5MB per liedje hakt er toch wel fors incoendeurloo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:05:
De officiële app van Last.fm is echt geweldig, ik ben er nu mee aan het spelen...and it's awesome.
Xbox
Anoniem: 325161
Ik heb de last.fm app en grooveshark. Maar ben er nog niet helemaal uit. last.fm loopt wat soepeler. Maar Geooveshark kun je ook nummer specifiek zoeken en dat nummer meteen downloaden als je wilt.coendeurloo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:05:
De officiële app van Last.fm is echt geweldig, ik ben er nu mee aan het spelen...and it's awesome.
Ja ik heb em,.. simpel.. maar werkt perfect..Anoniem: 325161 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:15:
Misschien iets om te melden, kwam deze app. ( http://nl.androlib.com/an....com-mm-network-qpFj.aspx ) tegen, misschien iemand die ervaringen mee heeft?
Blender....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq