Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ok, want ik had dat probleem ook maar dan onder xp, dat is wel opgelost nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Topic is een beetje rustig zo te zien.... Heeft iemand nog ideeën over mijn vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 22:55
Ik heb een beetje door deze draad gelezen, maar zit toch nog met een vraag;
Is het makkelijk om een externe harddisk aan te sluiten op de boxee en daar vervolgens dmv de netwerkfunctie gelijk vanaf mn macbook films naar te downloaden? Dus niet eerst op de mac en dan weer kopiëren. En dan het liefst met een redelijke snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:33
Draadje niet helemaal goed doorgenomen. Vraag is 2x aan bod geweest en ja is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:37

Nicap

Tsssk....

SjorsVN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:07:
Topic is een beetje rustig zo te zien.... Heeft iemand nog ideeën over mijn vragen?
Nummer 1 weet ik zo niet, want muziek luisteren doe ik eigenlijk niet met de BB.
Nummer 2 kun je instellen bij de settings.-> Network -> SMB Client
Als je een NAS hebt dan vul je de gegevens in van je NAS. Als je naar een share gaat van je PC, dan vul je je gebruikersgegevens in van je PC. Bij mij heb ik daarna geen problemen meer.

Ik heb de BB zelf ook nog niet zolang, maar vind het echt een topding. Heb m'n Mede8er er voor verkocht en heb geen moment spijt. Er zitten nog wel wat bugs in, maar die verdwijnen hopelijk(snel).
Check ook het forum van boxee zelf. Er staan veel tips in en ook veel repositories voor apps.
Die Navi-X app is bijvoorbeeld erg leuk. Daar zit helaas wel een van de bugs in zodat je nog wel eens je BB moet rebooten, maar de app is dat wel waard vind ik. Je kunt echt 24 uur per dag zoet zijn met die app volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Bedankt! Niet gedacht dat het zo simpel zou zijn....
Waar ik dan nu mee zit is dat als ik een film kijk er iedere 10 seconden gebuffert moet worden, zeer irritant.
Ik ben toch niet echt heel tevreden over de BB... :/

[ Voor 14% gewijzigd door SjorsVN op 03-01-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:41
SjorsVN schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:26:
Waar ik dan nu mee zit is dat als ik een film kijk er iedere 10 seconden gebuffert moet worden, zeer irritant.
kijk eens even id dit topic op het boxee forum. Mischien heb je er wat aan, ze hebben het over een regestry hack

http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=25094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update Boxee Remote API:
Er is een issue geopend, de ontwikkelaars hebben aangegeven het probleem te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
SjorsVN schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:26:
Ik heb helaas ook last van het bufferen ondanks wifi n. Had gehoopt dat het geen probleem zou zijn omdat streamen via een laptop met wifi n wel prima verliep. Misschien toch maar met dlan gaan werken en er een netwerkkabel achterin pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Er komen trouwens nieuwe kastjes op de markt met de Boxee software: Iomega TV

Afbeeldingslocatie: http://www.xbmcfreak.nl/wp-content/uploads/2011/01/Iomega-TV-with-Boxee-Box-and-Remote.png

http://www.xbmcfreak.nl/boxee-iomega-tv/

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Vind de Boxee Box qua design toch een stuk mooier, en echt prijsverschil is er niet. Alleen de interne storage is wel een goede extra feature.

wat een extreem slecht artikel; setupbox ipv settop box en querty ipv qwerty!?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Hebben jullie ook het effect dat als je een film start, dat de film in een flits zichtbaar wordt, je vervolgens even naar het achtergrond zit te kijken, waarna na een paar secondes de film verdergaat maar wel al een paar seconden verder is. (wat je dus gemist heb in de tussentijd)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Ja dat heb ik ook RoyK. Geen probleem als je een film vanaf het begin afspeelt, wel als je halverwege doorgaat. Maar ach, dan spoel je 30 sec terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

DoD Cerberus schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:30:
Vind de Boxee Box qua design toch een stuk mooier, en echt prijsverschil is er niet. Alleen de interne storage is wel een goede extra feature.

wat een extreem slecht artikel; setupbox ipv settop box en querty ipv qwerty!?
Boxee Box is alleen wat vierkant, dit stop je wel makkelijker uit het zicht. Echter staat hij in de woonkamer in het zicht zou ik idd deze niet nemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:00

CeesKees

I rest my Kees

Grappig; ik vind de iomega TV juist mooier, en voor mij de reden om voor deze te gaan...

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over smaak valt niet te twisten hé ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Na nog eens gekeken te hebben is de iomega TV voor mij misschien wel een betere optie. Is toch wat beter weg te werken in de geplande tv-opstelling.
Ben benieuwd wanneer ie in nederland in de winkels ligt.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Deze past juist wat meer in wat meer traditionele opstellingen. Het is ook vrij klein aan de afstandbediening te zien. Ik vind de Boxee ook wel mooier, juist omdat het een apart design is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 19:44
Grappig apparaatje, ik ben benieuwd in hoevere deze echt op de boxee box software draait of op de linux boxee versie. Het maakt nogal een verschil de support voor de boxee box en versie 1.0+ van de software wordt voor 100% door boxee gedaan...

De afstandsbediening vindt ik trouwens wel oerlelijk in vergelijking tot dlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 14:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik ben met name benieuwd welke rol Boxee als softwareproducent hierin zal spelen. Nu verzorgt Boxee namelijk ook de updates op de BoxeeBox van D-Link. Gaat Boxee dezelfde rol vervullen bij Iomega? Krijgen we straks verschillende versies van Boxee of weten ze het toch allemaal universeel te houden? Dus als Boxee 1.0 SP3 uitkomt, komt die dan uit voor alle setup boxen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:29
RoyK schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:44:
Hebben jullie ook het effect dat als je een film start, dat de film in een flits zichtbaar wordt, je vervolgens even naar het achtergrond zit te kijken, waarna na een paar secondes de film verdergaat maar wel al een paar seconden verder is. (wat je dus gemist heb in de tussentijd)
Ja, dat komt volgens mij doordat je de framerate op aanpassen aan het bronbestand hebt gezet, als ik die optie uitzet heb ik het niet meer.
Erhnam schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:40:
Ik ben met name benieuwd welke rol Boxee als softwareproducent hierin zal spelen. Nu verzorgt Boxee namelijk ook de updates op de BoxeeBox van D-Link. Gaat Boxee dezelfde rol vervullen bij Iomega? Krijgen we straks verschillende versies van Boxee of weten ze het toch allemaal universeel te houden? Dus als Boxee 1.0 SP3 uitkomt, komt die dan uit voor alle setup boxen?
Deze 2 apparaten hebben dezelfde chipset, dus ik verwacht dat de software grotendeels hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zegt helaas niks alleen, de chipset kan wel dezelfde zijn maar de vraag is hoe ze de support hebben geregeld. Zou best kunnen dat Iomega geen zin heeft in dat gedoe en geen nieuwe versies van BoxeeBox aanbied, of enkel zelf releasen een paar maanden na de officiële release.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik hoop dat de prijs nog wat omlaag gaat zodra het allemaal goed leverbaar is etc. Ik had er eentje besteld tussen kerst en oud&nieuw, maar toen ging gaf mijn auto de geest, dus heb ik nog net op tijd kunnen cancelen. Nu maar weer wachten tot ik weer geld over heb en die dingen hopelijk wat in prijs zakken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Even een stukje uit de link die bij het plaatjes zat:

Like the Boxee Box by D-Link the Iomega TV with Boxee is powered by the Intel® Atom™ processor CE4100, bringing the fire power required to play 1080P HD videos, run a TV browser, play Adobe Flash 10.1 and more. Having both Boxee-based devices running the same system-on-chip is also making life simpler for us, since we can develop virtually identical firmware for both.

Dat geeft bij deze antwoord op de vragen hierboven. Dus ja, er komt dus nagenoeg dezelfde versie als op de BB op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Greekmaster schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:30:
[...]

kijk eens even id dit topic op het boxee forum. Mischien heb je er wat aan, ze hebben het over een regestry hack

http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=25094
Dit heeft een stuk geholpen!! Dankjewel. Maar nu nog een vraag... als ik een film afspeel dan rekt ie hem automatisch op waardoor de verhoudingen niet meer kloppen en de ondertitelingen wegvallen.Maakt niet uit wat ik instel... Ligt dit aan de BB of is dit gewoon mijn tv die stoer zit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SjorsVN schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:15:
[...]

Dit heeft een stuk geholpen!! Dankjewel. Maar nu nog een vraag... als ik een film afspeel dan rekt ie hem automatisch op waardoor de verhoudingen niet meer kloppen en de ondertitelingen wegvallen.Maakt niet uit wat ik instel... Ligt dit aan de BB of is dit gewoon mijn tv die stoer zit te doen?
Dat ligt aan je TV instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nicap schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:01:
Even een stukje uit de link die bij het plaatjes zat:

Dat geeft bij deze antwoord op de vragen hierboven. Dus ja, er komt dus nagenoeg dezelfde versie als op de BB op te staan.
Dat is goed nieuws, dit platform valt of staat echt met de software en de upgrades, fijn te zien dat in ieder geval voor deze apparaten updates ontwikkeld en uitgerold worden waarbij niet een van de twee in features achterblijft.

En @ hierboven, weet je zeker dat het aan zijn tv ligt? Die ontvangt immers 720p of 1080p zonder te weten wat er in het signaal zit. Hoe weet hij dan te scalen?

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 05-01-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:19
Phusebox schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:58:
Ik hoop dat de prijs nog wat omlaag gaat zodra het allemaal goed leverbaar is etc. Ik had er eentje besteld tussen kerst en oud&nieuw, maar toen ging gaf mijn auto de geest, dus heb ik nog net op tijd kunnen cancelen. Nu maar weer wachten tot ik weer geld over heb en die dingen hopelijk wat in prijs zakken.
Oef, je koop toch niet van je laatste paar euro's een luxeartikel als een Boxee Box? Dan weet ik nog wel een goed voornemen voor dit nieuwe jaar voor je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
marklinfan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:15:
[...]

Oef, je koop toch niet van je laatste paar euro's een luxeartikel als een Boxee Box? Dan weet ik nog wel een goed voornemen voor dit nieuwe jaar voor je :9
Haha nee niet mijn laatste euro's. Maar ik had besloten dat ik, door een financiële meevaller, die boxee box wel er vanaf kon. Maar door de dure reparatie aan mijn auto maar weer uitgesteld dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Waar blijft die SP3 update eigenlijk? Er was beloofd dat die voor het einde van 2010 gereleased zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
@Goku33,

die komt er aan, check het forum of de blogs.
Zal wellicht deze week nog verschijnen met een aantal bugfixes en wijzigingen voor VUDU.

Ga er maar uit dat dit morgen zal zijn, dan begint de CES en daar staat Boxee ook.
Kan me zo maar voorstellen dat ze dit combineren.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Toen ik de boxee box vorige week voor het eerst aanzette, moest ik kiezen of ik meer local werkte, of meer op internet. Ik koos het laatste omdat er werd aangegeven dat ik dit later kon aanpassen. Echter, kan ik de opties nergens meer vinden. Klopt het dat ik dit niet kan vinden of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:50
Dit kan je aanpassen in het menu. Weet ik 100% zeker. Ik weet alleen ff niet zo snel meer waar, maar ik heb het gezien. Even zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:48:
Toen ik de boxee box vorige week voor het eerst aanzette, moest ik kiezen of ik meer local werkte, of meer op internet. Ik koos het laatste omdat er werd aangegeven dat ik dit later kon aanpassen. Echter, kan ik de opties nergens meer vinden. Klopt het dat ik dit niet kan vinden of kijk ik ergens overheen?
Je kunt in de settings per onderdeel aangeven hoe het moet worden gestart. Bijv. standaard favoriete apps of alle apps. Kan me voorstellen als je de vorige versie niet kent dat dit voor verwarring kan zorgen, maar volgens mij wordt dat ermee bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:29
SjorsVN schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:15:
[...]

Dat kan beide zijn, bij je boxee kun je het checken door tijdens de film op de middelste knop te drukken, tandwieltje rechtsboven, video, en dan daar iets van aspect ratio te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Is het al mogelijk om in NL Hulu en Netflix te kijken op de Boxee Box? En heeft iemand nog tips voor een paar toffe apps en waar ik die kan vinden. Voor Twitter bijv etc?

[ Voor 42% gewijzigd door DaannO op 06-01-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:25:
Is het al mogelijk om in NL Hulu en Netflix te kijken op de Boxee Box? En heeft iemand nog tips voor een paar toffe apps en waar ik die kan vinden. Voor Twitter bijv etc?
Twitter is deels geintregeerd, je kunt bij je instellingen aangeven dat als je iets leuk vindt dat dit ook wordt doorgetwittert. Daarnaast kun je movies van followers binnenkrijgen via Twitter, de overige tweets zijn niet zichtbaar. Ik zou ook graag zien dat Twitter verder wordt geintregeerd, maar ik vraag me af of je daar een aparte app voor zou willen hebben want dat moet je apart opstarten. bijv. teksten maar ook linkjes en foto's die getwitterd worden. Het zou mooi zijn als je die direct via je home screen zou kunnen zien, maar ik zie ook wel wat in pushing, dus dat ze zoals Tweetdeck in een hoek zichtbaar worden op het moment van de tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ik zou wel integratie met Spotify willen zien. HULU en Netflix nog steeds voorbehouden aan US. Zag echter op forum deze uitspraak om dit te omzeilen:

use the vpn service. you'll need to sign up at strongvpn.com or witopia (or something like that) and then put the credentials in the boxee box. then that'll spoof your ip and make it look like you're comin from somewhere else.

Ga vanavond even kijken of misschien er iemand die via soortgelijke VPN dienst werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Boxee komt met een gratis iPad app (end Q1), ziet er slick uit!

[ Voor 5% gewijzigd door habermas op 07-01-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hopiconjo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:55:
Ik zou wel integratie met Spotify willen zien. HULU en Netflix nog steeds voorbehouden aan US. Zag echter op forum deze uitspraak om dit te omzeilen:

use the vpn service. you'll need to sign up at strongvpn.com or witopia (or something like that) and then put the credentials in the boxee box. then that'll spoof your ip and make it look like you're comin from somewhere else.

Ga vanavond even kijken of misschien er iemand die via soortgelijke VPN dienst werkt
Hoor graag of dat werk dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

habermas schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:20:
Boxee komt met een gratis iPad app (end Q1), ziet er slick uit!
Als hij met de BB net zo werkt als de Boxee software dan zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicap schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Als hij met de BB net zo werkt als de Boxee software dan zou dat mooi zijn.
Hoe kom je erbij dat hij niet op BB zou werken? volgens mij wordt het gedemonstreerd met een BB:
http://bit.ly/f7tdfZ
Wel erg jammer dat het nu al is uitgesteld naar Q2 van 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
vpn werkt heel erg simpel . je moet er alleen een vpn account voor hebben. dit kost meestal een paar dollar per maand.
je tikt de server en paswoord in je bbox en klaar. alle bv Amerikaanse movies en files zijn dan beschikbaar. de hulu update zou elk moment nu beschikbaar moeten zijn, daar zit ik zelf erg op te wachten. netflix volgt ergens deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:07:
[...]

Hoe kom je erbij dat hij niet op BB zou werken? volgens mij wordt het gedemonstreerd met een BB:
http://bit.ly/f7tdfZ
Wel erg jammer dat het nu al is uitgesteld naar Q2 van 2011
Volgens mij zegt hij dat de Boxee daar draait op een oude Macmini. En de films afspelen op de iPad kan met de BB niet, want hij moet ze transcoden naar een geschikt formaat. Dat werkt dus alleen als de mediaserver snel genoeg is, en dat is de BB niet. Verder werkt de app natuurlijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Jerox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:44:
vpn werkt heel erg simpel . je moet er alleen een vpn account voor hebben. dit kost meestal een paar dollar per maand.
je tikt de server en paswoord in je bbox en klaar. alle bv Amerikaanse movies en files zijn dan beschikbaar. de hulu update zou elk moment nu beschikbaar moeten zijn, daar zit ik zelf erg op te wachten. netflix volgt ergens deze maand.
Is de snelheid via zo,n proxy ook goed? Ik neem aan dat de snelheid wel afneemt, maar blijft het beeld wel zonder bufferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
ikzelf heb strongvpn. ik merk geen vertragingen als ik dat aan zet. nou moet ik wel zeggen dat ik dat niet uitgebreid getest heb ofzo. als ik gewoon download op mijn pc staat vpn uit, maar op de boxee box of op de laptop, dan staat het eigenlijk gewoon aan. veel vpn server kan je trouwens gratis een paar dagen proberen of 1 maand aanschaffen voor 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Heb getest met freevpn ([url]http://http://www.bestfreevpn.com[/url]) en dit werkt. Account is gratis met restricties waar ik wel mee kan leven. Snelheid is goed

# PPTP VPN account will be disconnected when being idle for 4 hours;

# We guarantee maximum 1.2Mbit/s download bandwidth and 512Kbit/s upload bandwidth for each free VPN session - suppose you have enough bandwidth from local ISP side;

# To maintain high quality of service, please no P2P or Bit Torrent traffic allowed;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 11:05

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Jerox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:34:
ikzelf heb strongvpn. ik merk geen vertragingen als ik dat aan zet. nou moet ik wel zeggen dat ik dat niet uitgebreid getest heb ofzo. als ik gewoon download op mijn pc staat vpn uit, maar op de boxee box of op de laptop, dan staat het eigenlijk gewoon aan. veel vpn server kan je trouwens gratis een paar dagen proberen of 1 maand aanschaffen voor 5 euro.
Offtopic, maar welk abo je dan? Ik zie zo 123 niet het verschil tussen "Open" en "PPTP". En volgens mij zou een Euro-America Special voldoende moeten zijn toch? Zelf kijk ik weleens via MLB.tv maar daar heb je geen VPN voor nodig omdat NL nooit onder een black-out valt. Mocht dat wel zijn dan zou een 4-cities abo weer handiger zijn.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zijn er naar jullie weten in de komende periode meer apps tot ons beschikking voor de Nederlandse consument? Een echte uitzending gemist of iets dergelijks.

Ik heb het idee dat de app voor UZG met de hand installeren, een klusje is voor de pro.. want ik snap helemaal niets van de aanwijzingen. Of valt het wel mee om dit te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Heb je repo van Bart toegevoegd?. wordt in eerdere posts aangegeven. Werkt zeer goed. SBS6, RTL4 gemist en anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

RoyK schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:03:
Zijn er naar jullie weten in de komende periode meer apps tot ons beschikking voor de Nederlandse consument? Een echte uitzending gemist of iets dergelijks.

Ik heb het idee dat de app voor UZG met de hand installeren, een klusje is voor de pro.. want ik snap helemaal niets van de aanwijzingen. Of valt het wel mee om dit te installeren?
Die apps installeren is niet zo heel moeilijk. Check forums.boxee.tv voor een handleiding. Als je er niet uitkomt wil ik je wel even helpen. Nu lukt dat ff niet, want de tv is gehijacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:39
Ik heb nu sinds twee weken een boxee box en heb een probleem ik kan hem niet via een kabel op internet..... als ik hem rechtstreeks aansluit op mijn cable router van UPC werkt hij wel, zodra ik er een switch tussen zet doet hij het niet meer...... ik heb echt geen idee waarom niet.. De handmatige instellingen krijg ik hem ook niet aan de praat. krijg ik elke keer de melding invalid ip adres.

Hij ziet wel dat er een kabel in zit maar herkend de instellingen denk ik gewoon niet.

Iemand enige idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de Boxee jullie bevalt?
Is het een aanrader als je een HDX1000 hebt of kan ik beter wachten tot een nieuwe generatie?
Op dit stream ik ALLEEN via het netwerk en wil alles zonder gekke problemen kunnen afspelen (dus geen gehobby of onstabiel gedrag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

genesisfm schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:19:
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de Boxee jullie bevalt?
Is het een aanrader als je een HDX1000 hebt of kan ik beter wachten tot een nieuwe generatie?
Op dit stream ik ALLEEN via het netwerk en wil alles zonder gekke problemen kunnen afspelen (dus geen gehobby of onstabiel gedrag).
ligt eraan wat je er precies mee wilt. Als jij alleen maar belang hebt aan films die je wilt streamen en de HDX doet dat goed, dan zou ik echt niet gaan overstappen. Als je echter iets meer wilt dan alleen streamen kan het een aanrader zijn.

Ik had hiervoor een Mede8er, die ik ongeveer 4 maanden heb gehad. Op zich een prima apparaat,maar ik wilde graag een leuke gui waarmee ik niet steeds zelf filminfo in elkaar hoefde te flansen. Dan zijn er een paar opties en de BB was daar 1 van.
Hij bevalt me prima. Met sommige apps (Navi-X) nog wat vastloperig, maar dat word hopelijk wel opgelost met een firmware update. De gui bevalt me echt prima,en ik heb in tegenstelling met de Mede8er nog geen last gehad van schokkerig beeldmateriaal.

De scrapefunctie bevalt me echter nog het meest. Vooral voor series is dat handig. Bij de Mede8er moest je zelf de info verzamelen en in een plaatje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Ik heb een DMA 2500 gehad (kapot gegaan) die werkte goed mbt streamen via het netwerk.
Zo heb ik een traxxdata en een hdx1000 gehad en die kunnen geen full HD films streamen.
Kortom ze voldoen niet aan mijn eisen.. De boxee lijkt me leuk echter de Dune ook maar voordat ik zoiets aanschaf wil ik wel zeker weten dat hij op zijn minst full HD via het netwerk kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Nogmaals wat eerder gezegd is; waar wil je hem voor gebruiken. Dune is een perfecte speler echter de boxee kan wat meer dan alleen films afspelen. Streamen gaat, bij mij, wireless perfect. Bedraad moet helemaal dan geen probleem zijn. Dune is gewoon proven technology en is de Boxee (nog) niet. Zitten nog wat bugs erin maar heb de indruk dat hier hard aan gewerkt wordt. Als je ziet waar de ontwikkelingen naar toe gaan (meer online conten en social networks) dan is de boxee een voorloper.Samsung gaat binnekort ook zijn "smart" tv's maken waar al dit soort zaken geïntegreerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Voornamelijk voor het streamen van films.
Echter ben ik regelmatig teleurgesteld door andere mediaspelers die niet aan de verwachtingen voldaan (HD films voornamelijk).
Daarnaast wil ik graag op datum kunnen sorteren.
Dus al die gadget boeit me niet zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Misschien kan ik je een beetje helpen; ik zit namelijk zelf ook te twijfelen tussen mediaplayers ( c-200 / boxee / dune hd max ) en zelf een HTPC bouwen ( Boxee / XBMC ) en heb ook al aardig wat research gedaan, ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Een HTPC kan je zo goed maken als je zelf wilt, wat er al op neer komt dat ik veel te veel geld investeer in iets wat eigenlijk alleen hoeft te gaan streamen van een NAS maar een mediaplayer is ook gewoon een stuk design en geen poespas met wat wel en niet kan.

Mijn vader heeft al een dune hd max en de stock interface daarvan is niet heel prettig kan ik je alvast zeggen, het ding speelt echt alles af, kan verschrikkelijk veel aan en is vrij snel maar als je een beetje eye candy wilt moet je al gaan werken met skins ( die ik persoonlijk nog niet HEEL erg goed vind ) of naar iets anders gaan kijken. Een bluray iso afspelen is in ieder geval geen probleem met de dune en de interface doet wat hij moet doen ( alleen text-based ), wat de boxee box allemaal aan kan probeer ik nu zelf een beetje uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik stream films in 1080 vanaf mijn nas en dat zonder hikken en stoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een 10tal films gekeken, waaronder full blu-rays op geluidsbugje na waar het geluid een paar keer hapert
spelen alle films perfect af, ik stream deze ook via mijn NAS.

Ik heb hiervoor een acryan playon gehad, waar ik veel meer problemen mee hebt gehad.
vooral met de wat grotere films ( 10GB+ )

TrueHD en DTS-MA werken prima via de reciever, en het geluid is echt goed te noemen.
De album-art en de scraping functie ( dat hij automatisch alles erbij zoekt ) werkt prima.
Doe daarbij ook nog de makkelijke app's en repository's ( zoals die van BartsIdee ) en het is compleet.

Het is wel een prijzig apparaat maar ik ben tot nu toe zeer tevreden en dan zijn ze nog bezig met verbeteringen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
New Firmware Update, Hot off the Presses

We have released a new version of the Boxee Box firmware. Your Box will update automatically within the next 24hrs or you can manually check for the update by going to Settings>System>Update. This latest Boxee Box firmware update has many bug fixes and in this case lots of work on the Boxee Browser. Thanks to everyone who stopped by our booth at CES to ask questions, make suggestions, sing praises, and generally give us energy on the show floor for 9 hours a day.

The change list is below, but we do have one frustrating bit to share with you that while we’ve been demoing VUDU without a hitch this week at the show, there’s still a few issues the technical team is trying to get to the bottom of. We’ll push the app out to you as soon as it’s ready and send out an email so you know the moment it goes live.

Enhancements:

* Settings to control de-interlacing and video filters configuration
* Support for language selection in subtitle/audio
* Forced subtitle automatic selection during MKV file playback
* An option to ignore the prefix in the sort order for movies/albums/artists which start with ‘The’ and ‘A’ (big one!)
* Enhancements to Browser performance
* Browser opens in lower resolution to allow easier reading of text
* Browser is zoomed into Video by default for non auto full screen websites
* Direct launch of website when defining full URL in the search bar
* Preselecting the current chapter when opening chapter selector for MKV/BluRay

Bug Fixes:

* HTTPS support for the browser
* 4:3 Videos Stretched to 16:9
* MKV Chapter Time is Displayed Incorrectly
* Audio dropouts in DTS-HD audio
* Improved WTV support
* 3gp playback errors
* Improve BluRay titles loading time
* Allow larger subtitles time offsets
* Audio re-buffering when entering commercials in TV episodes.
* Viewing “Info Menu” while watching 24hz videos cause temp reversion back 60hz
* With playlist over 999 items, track numbers overlap repeat icon in OSD
* TV Shows no longer show as watched and can’t set to watched/unwatched
* Crash at manual resolve if the user rapidly presses the menu/back button whilst the OS tries to apply details to files in a folder
* When choosing from search suggestion list -> update the search editbox
* Embedded fonts ignored on MKV playback with embedded SSA/ASS subtitles
* SSA/ASS Subtitles position and font
* Overlapping text when network settings changed
* Empty state for App Favorites appearing for empty third-party repository
* Crashing while resolving metadata for movies from UPNP
* Listview mode is not preserved when returning from an artist selection
* In certain cases video freezes when selecting play after pausing
* Playing a video and after several times of pausing and skipping the video freezes and audio continues
* Boxee remembers wrong PGS subtitle track in MKV file after leaving and then resuming playback
* All subtitles (PGS) appears as ‘unknown’ for some BluRay titles
* Crash when attempting to identify media via UPNP
* Some .mkv and .m4v files with 2.35:1 AR are playing back vertically stretched to 1.78:1
* Hang and video freezes or black screen when Pause Resume and or seeking FF/RWD during playback
* Hang on WMV Stream Seeking
* Crashed on shutdown and restarted automatically
* Scrolling in Files Browse list results in partial control of Files menu and also crash
* SMB credentials are not saved on reboot
* When deleting an item from the watch later list the focus location of the last item is not remembered
* Music tracks which are longer than an hour appears as “01:00:…” on the OSD
* Rear channels on AAC 5.1 are not played properly w/ LPCM 5.1 out
* Prompting user for credentials that are not used in accessing shares
* Can’t access network share due to Window Live on Windows 7
* large flash videos stop playback when reaching Boxee file system limit
* Reconnecting to disconnected shares disables selection in the Movies database view
* Subtitles is disabled in the playback OSD for local content
* No video only audio while playing certain m4v files
* Flash video audio drops out for long length online videos
* Disconnects from OSX SMB sources
* Occasional loss of focus on main menu
* Unidentified files in File Source with “Movies” in path name are being identified as a title called ”Movies”

[ Voor 9% gewijzigd door habermas op 10-01-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

De firmware is alweer verwijderd. Hij was toch niet helemaal perfect waarschijnlijk.

Nog ff wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
inbedrijf schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:54:
Ik heb nu sinds twee weken een boxee box en heb een probleem ik kan hem niet via een kabel op internet..... als ik hem rechtstreeks aansluit op mijn cable router van UPC werkt hij wel, zodra ik er een switch tussen zet doet hij het niet meer...... ik heb echt geen idee waarom niet.. De handmatige instellingen krijg ik hem ook niet aan de praat. krijg ik elke keer de melding invalid ip adres.

Hij ziet wel dat er een kabel in zit maar herkend de instellingen denk ik gewoon niet.

Iemand enige idee???
Werkt UPC met een modem/router ?
of net als andere kabelbedrijven met een modem ?
Dan heb je een router nodig, geen switch
aangezien een modem 'maar' 1 adres uitgeeft, zal je niet meer pc's eraan kunnen hangen zonder een router ertussen

( het modem van UPC zit je BBox als "pc" natuurlijk, en dan met de andere PC erbij zal het niet goed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Nice, weer een update! Die gasten verzetten echt enorme bergen werk, heerlijk om zo'n player te hebben die goed ondersteund wordt en waar echt geluisterd wordt naar de gebruikers!

Overigens loop ik tijdens het spelen van high-bitrate scenes in films tegen een probleem aan. Als de bitrate boven de +- 30 Mbps komt, begint de Boxee Box zeer veel te bufferen (2x per minuut, tot wel iedere 5 seconden). Dus heb ik in de Boxee browser de Ziggo speedtest uitgevoerd, welke inderdaad op slechts 28 Mbps download kwam (terwijl ik 50Mbit glasvezel heb).
Het vreemde is dat alles loopt via een bedraad gigabit netwerk. Als ik met mijn PC communiceer met de server waar Boxee ook zijn films van streamt haal ik makkelijk 750 Mbit. Ik snap dus niet waarom de Boxee op een magere 28 Mbit blijft hangen.
Ik heb al geprobeerd andere kabels tussen Boxee en de switch te hangen, dat helpt echter ook niet.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Jammer, we wachten af. Ik hoop dat er wat meer apps bij komen. De teller staat al een tijdje op 149 apps die beschikbaar zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door RoyK op 10-01-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:39
@FreshMaker je hebt inderdaad gelijk (ik wordt hier te oud voor :D) Ik moet inderdaad een Router kopen..... systeembeheerder op kantoor lachte mij zelfs een klein beetje uit. maar ja Thnx voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Laatst online: 10-12-2024
Mocht er iemand toch willen upgraden alvast (SP3) update staat nog wel online:

http://dl.boxee.tv/versio...380/1.0.3.16996/boxee.iso

Je moet echter wel handmatig upgraden:
http://support.boxee.tv/e...pgrade-the-boxee-software

De problemen waren 1080i gerelateerd, mocht je 1080p draaien dan is er niets aan de hand.

Draait prima hier! streaming lijkt goed te lopen nu (zonder gebuffer etc) en box lijkt iets stabieler.

Je kunt ook eventueel de RC installeren (net uit!) als je echt het nieuwste van het nieuwste wilt hebben:

Boxee Box firmware RC 1.0.3.17028 (released Jan 10th)

http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=25908

[ Voor 18% gewijzigd door Port187 op 11-01-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
[b]
Zo heb ik een traxxdata en een hdx1000 gehad en die kunnen geen full HD films streamen.
ik weet niet wat je doet maar de hdx kan perfect full hd films streamen (1080p mkv's), zelfde specs als een popcorn hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik nogsteeds erg tevreden ben met m'n Boxee Box! En die paar dingen die nog niet helemaal goed zijn worden zo te lezen wel opgelost.
Ik wacht met updaten nog wel even op de officiële release zodat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen.

Ik heb wel een vraagje. Ik heb het menu op 1080p ingesteld, maar heeft dit ook effect op de apps? Want YouTube Leanback en de browser zijn bijvoorbeeld amper te geruiken omdat de resolutie zo hoog is. Nadat ik het zelf even getest heb is het op 720p allemaal wel leesbaar maar dat is toch ook een halve oplossing?

Ohja ik wil Bart nog even bedanken voor de goeie uitzendig gemist apps! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
GloriX schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:18:
Ik moet zeggen dat ik nogsteeds erg tevreden ben met m'n Boxee Box! En die paar dingen die nog niet helemaal goed zijn worden zo te lezen wel opgelost.
Ik wacht met updaten nog wel even op de officiële release zodat ik niet alles opnieuw hoef in te stellen.

Ik heb wel een vraagje. Ik heb het menu op 1080p ingesteld, maar heeft dit ook effect op de apps? Want YouTube Leanback en de browser zijn bijvoorbeeld amper te geruiken omdat de resolutie zo hoog is. Nadat ik het zelf even getest heb is het op 720p allemaal wel leesbaar maar dat is toch ook een halve oplossing?

Ohja ik wil Bart nog even bedanken voor de goeie uitzendig gemist apps! d:)b
Waar kun je die app downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Laatst online: 10-12-2024
DaannO schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:39:
[...]

Waar kun je die app downloaden?
http://www.bartsidee.nl/

voeg een repository toe in je boxee box: boxee.bartsidee.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

GloriX schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:18:
Dit zal in een toekomstige update opgelost worden: op 1080p worden de letters groter gemaakt. Wel zo handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik momenteel VPN verbinding Californië van http://www.usaip.eu/ maar krijg geen films te zien van VUDU wat ik bij een andere VPN server die ik in december had er wel bij kreeg. Alleen die was nogal prijzig in de maand weten jullie misschien nog een goeie usa vpn verbinding en wat een beetje snel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Goku33 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:05:
[...]

Dit zal in een toekomstige update opgelost worden: op 1080p worden de letters groter gemaakt. Wel zo handig!
De skin van boxee draait momenteel nog volledig op 720p. Er zal inderdaad in de toekomst een 1080p versie moeten worden toegevoegd aan boxee en de losse apps om het native op deze resolutie te laten werken. Op het moment wordt er nog veel geschaald wat niet altijd het beste resultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Laatst online: 08-09 20:41
heb er dan toch maar 1 besteld, hoe zit het eigenlijk met de garantie van d-link ?

heb er 1 kunnen kopen voor €175 incl. maar mocht er wat mee zijn

[ Voor 67% gewijzigd door D3LTA op 12-01-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de app Navi-X maar wanneer ik browse voor een ondertiteling die op mijn Nas staat dan kan ik er niet bij komen, weet iemand hoe ik dat kan oplossen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Wat betreft die resolutie... Wat gebruiken jullie?

De Boxee Box is direct aan m'n full hd Samsung b650 gekoppeld. Ik heb hem nu ingesteld dat hij altijd 1080P 24 signaal geeft. En dat hij automatisch de resolutie/framerate pakt van de film.

Wanneer ik overschakel naar 720P zie ik weinig verandering in het menu, ik heb het idee dat de iconen op het Home screen wat karteliger zijn, maar dat kan ook aan mij liggen. Het enige wat veranderd is dat bijvoorbeeld Youtube Leanback en de browser leesbaar zijn zonder een halve meter voor je tv te zitten.

Wanneer ik een divX afspeel blijft hij op de resolutie die ik had ingesteld dus of 720p of 1080p, maar ik zie eigenlijk geen verschil.

En toch voelt het beter wanneer ik hem instel op 1080p 24. Hoewel de browser en youtube dan heel erg moeilijk te gebruiken zijn. Wat is jullie gedachte/huidige instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Divx afspelen op 720p of 1080p, dat zal een mooi plaatje opleveren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
GloriX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:14:
Wat betreft die resolutie... Wat gebruiken jullie?

De Boxee Box is direct aan m'n full hd Samsung b650 gekoppeld. Ik heb hem nu ingesteld dat hij altijd 1080P 24 signaal geeft. En dat hij automatisch de resolutie/framerate pakt van de film.

Wanneer ik overschakel naar 720P zie ik weinig verandering in het menu, ik heb het idee dat de iconen op het Home screen wat karteliger zijn, maar dat kan ook aan mij liggen. Het enige wat veranderd is dat bijvoorbeeld Youtube Leanback en de browser leesbaar zijn zonder een halve meter voor je tv te zitten.

Wanneer ik een divX afspeel blijft hij op de resolutie die ik had ingesteld dus of 720p of 1080p, maar ik zie eigenlijk geen verschil.

En toch voelt het beter wanneer ik hem instel op 1080p 24. Hoewel de browser en youtube dan heel erg moeilijk te gebruiken zijn. Wat is jullie gedachte/huidige instelling?
Ik geloof dat de laatste beta in het forum een verbeterde browser ondersteuning had voor 1080p door deze bij de browser naar een lagere resolutie te schakelen. Is te downloaden in het forum van boxee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:08:
Ik gebruik de app Navi-X maar wanneer ik browse voor een ondertiteling die op mijn Nas staat dan kan ik er niet bij komen, weet iemand hoe ik dat kan oplossen ??
Ik weet niet of het mogelijk is om ondertitels te krijgen met content uit navi-x. Mocht het je wel lukken dan hoor ik dat graag. Was handig geweest dat de opensubtitles ondersteund zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Hmm kom net dit tegen, http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=89124, live streams voor xbmc. Gewoon te openen en te bekijken op mijn boxee installatie. WEL cool. Kunnen we daar niet wat leuks mee doen !?

PSN: JustinNL79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat werkt alleen als je internet hebt van Ziggo. En waarom zou je dat op je BB willen hebben?
De BB heb je meestal aangesloten op je TV en daar heb je neem ik aan een betere kwaliteit zender op zitten dan de stream van ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:20:
Divx afspelen op 720p of 1080p, dat zal een mooi plaatje opleveren ;-)
d:)b :/

Maar werken YouTube filmpjes bij jullie nog? Ik krijg hier alleen nog maar geluid in de Leanback app en via de browser doet hij helemaal niks meer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Schijnt in eerste instantie dat YouTube Boxee blocked :'( erg slechte zaak als dit waar is. Echter einde forum staat volgende twitterbericht van YouTube

@Boxee: hang in there Boxee/YT fans. We've identified the problem and are working quickly to address it. We'll Tweet again when it's fixed. about 1 hour ago via web Retweeted by 11 people

YouTube

http://forums.boxee.tv/showthread.php?p=148967#post148967

[ Voor 50% gewijzigd door hopiconjo op 13-01-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Weet er iemand welke Intel CPU de Dlink heeft ?
Er zijn 3 versies van de CE4100 serie.
De CE4100, CE4130 en de CE4150
Afbeeldingslocatie: http://hothardware.com/newsimages/Item11031/Sodavill2.jpg

De AC Ryan Fluxx gebruikt de CE4150.

EDIT blijkbaar niet
Nog nogmaals een zoektoch gevonden
Wikipedia: List of PowerVR products

Intel CE4110 (Sodaville)—SGX535 at 200MHz + Atom-based CPU at 1.2GHz
D-Link Boxee Box

[ Voor 35% gewijzigd door abusimbal op 14-01-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Volgens Google CE4100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

hopiconjo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:09:
Schijnt in eerste instantie dat YouTube Boxee blocked :'( erg slechte zaak als dit waar is. Echter einde forum staat volgende twitterbericht van YouTube

@Boxee: hang in there Boxee/YT fans. We've identified the problem and are working quickly to address it. We'll Tweet again when it's fixed. about 1 hour ago via web Retweeted by 11 people

YouTube

http://forums.boxee.tv/showthread.php?p=148967#post148967
Syabas heeft destijds ook Youtube support moeten verwijderen, dus eigenlijk zou ik het vreemd vinden als het op de boxee wel mag. Ik denk dat het wel mag, als je er een licentie voor afneemt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Er was een probleem bij Youtube, zou nu moeten opgelost zijn :)
boxee boxee
YouTube is back up on Boxee. Impressive to see @YouTube move so quickly to help out Boxee users. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Beetje vreemd dat zie SP3 intrekken, met een nieuwe RC komen maar dat het inmiddels weer 5 dagen duurt.. Mag hopen dat de 'echte' SP3 wel dit weekend beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GloriX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:06:
[...]

d:)b :/

Maar werken YouTube filmpjes bij jullie nog? Ik krijg hier alleen nog maar geluid in de Leanback app en via de browser doet hij helemaal niks meer......
Een divx heeft een resolutie van 600 oid, vandaar dat ik het zei ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
De draadloze snelheid is 100Mbit, Is dit hetzelfde als ik hem rechtstreeks zou bedraden.

maw is heb een harde schijf aangesloten op mijn boxee box. De dataoverdracht is nu natuurlijk erg laag met deze 100Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
quote: Habermas
Beetje vreemd dat zie SP3 intrekken, met een nieuwe RC komen maar dat het inmiddels weer 5 dagen duurt.
.

Ben het wel gedeeltelijk eens. Ze moeten voortaan gewoon met RC komen, en deze getest wordt door community, en dan de SP uitrollen. Vind het zelf ook lang duren maar heb liever langer wachten dat alles werk.
quote: P123
De draadloze snelheid is 100Mbit, Is dit hetzelfde als ik hem rechtstreeks zou bedraden.
.

Bekabeld is zo a zo sneller dan wireless. Verder zit je ook met snelheidsbeperking USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:19
Snelheidsbeperking USB?
Boxee Box heeft een Wireless-N (300mbit) ingebouwd zitten, en een 100mbit ethernet aansluiting.
Toch gebruik ik vaste ethernet hoor, heb toch het idee dat dat stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:19
marklinfan schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:33:
Snelheidsbeperking USB?
Boxee Box heeft een Wireless-N (300mbit) ingebouwd zitten, en een 100mbit ethernet aansluiting.
Toch gebruik ik vaste ethernet hoor, heb toch het idee dat dat stabieler is.
Er zit wireless N in maar alleen 2,4Ghz wat ik heeeel jammer vind !

Maar goed ik heb hier ineens ander issue : krijg de ondertitels met geen mogelijkheid in sync.Soms lopen ze zover voor dat als ik zelfs het sync balkje helemaal terug zet het nog niet goed in sync is, soms lopen ze ineens mijlenver achter ....Iemand idee?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

wat betreft de subs. geen idee. Weet je wel zeker dat je de juiste versie hebt? Of zijn het de subs die er al bij zaten?

Nog nooit gehad dat de subs niet uit sync liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update handmatig geinstalleerd maar nog steeds loopt rtl herhaaldelijk vast om te bufferen ik had begrepen dat dit opgelost zou zijn?
Ben ik de enige die dit probleem nog heeft of is dit een probleem wat nog steeds bestaat.
Port187 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:20:
Mocht er iemand toch willen upgraden alvast (SP3) update staat nog wel online:

http://dl.boxee.tv/versio...380/1.0.3.16996/boxee.iso

Je moet echter wel handmatig upgraden:
http://support.boxee.tv/e...pgrade-the-boxee-software

De problemen waren 1080i gerelateerd, mocht je 1080p draaien dan is er niets aan de hand.

Draait prima hier! streaming lijkt goed te lopen nu (zonder gebuffer etc) en box lijkt iets stabieler.

Je kunt ook eventueel de RC installeren (net uit!) als je echt het nieuwste van het nieuwste wilt hebben:

Boxee Box firmware RC 1.0.3.17028 (released Jan 10th)

http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=25908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Iemand zijn Harmony al werkend?
Ik heb deze super cheap IR Remote gekocht.
USB dingetje ingeplugd in de Boxee Box, en ja hoor die crap remote werkt gewoon om de Box te besturen :)

Nu nog programmeren in mijn Harmony One remote. Ik kan nog geen goed standaard profiel vinden met settings die werken. Ook als ik de commando's van die goedkope IR remote aan mijn Harmony leer, werkt dat helaas niet. Wie helpt me verder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goku33 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:57:
Iemand zijn Harmony al werkend?
Ik heb deze super cheap IR Remote gekocht.
USB dingetje ingeplugd in de Boxee Box, en ja hoor die crap remote werkt gewoon om de Box te besturen :)

Nu nog programmeren in mijn Harmony One remote. Ik kan nog geen goed standaard profiel vinden met settings die werken. Ook als ik de commando's van die goedkope IR remote aan mijn Harmony leer, werkt dat helaas niet. Wie helpt me verder? :)
Ik heb het werkend met mijn harmony 785. Ik heb alleen elk knopje in zitten leren 8)7 . Ik heb wel het idee dat het iets minder goed reageert als de RF originele afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Welk apparaat heb je dan toegevoegd in de logitech software? En je hebt de commando's via welke media center remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Ik heb gister een nieuwe release uitgedaan voor mijn repo en vandaag nog een debugronde op mijn box doorlopen met succes.

Het betreft het eerder aangekondigde tv framework waarbij alle tv gemist kanalen in een app zijn ondergebracht. Naast een verbeterde gui zijn er ook wat onderliggende verbeteringen gedaan zoals een database, search functie en modulaire opbouw waardoor later eenvoudig nieuwe kanalen kunnen worden toegevoegd. Momenteel bestaat de database uit:
- Uitzending gemist Beta
- SBS Gemist (Net5, sbs6, veronica)
- Youtube
- SVTplay (zweeds kanaal)
- Nederland 24

Eventueel later toe te voegen:
- BBC itvplayer (enkel met vpn vanuit nederland)
- Rtl gemist zodra de mp4 bugs zijn opgelost

Er kunnen ook zelf modules worden ontwikkeld, zie daarvoor de api pagina op mijn blog. (deels onder constructie)

Hij is te vinden onder de naam BartsideeTV. Mochten er eventuele bugs zijn dan hoor ik dat graag op mijn blog. Ik hoop dat ik deze app wanneer hij goed stabiel draait in de officiele repo van boxee kan toevoegen.

Let even op de eerste keer dat je de app opent worden alle databases gerefreshed dit duurt tussen de 3-5 seconden, wanneer je de app een volgende keer opent laadt hij de db in waardoor de app sneller opent.

Zie voor eventuele screenshots mijn blog www.bartsidee.nl

De oudere tv gemist apps blijven in de repo staan, maar zullen minder onderhouden worden vanwege de overstap op het nieuwe framework.

[ Voor 6% gewijzigd door bartsidee op 17-01-2011 08:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 38 Laatste