Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

M-ThijZ

Riding on Rails

Matched: boxee
devil-strike schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:10:
[...]

buffer probleem allen via nfs of ook via samba? hier zowel via nfs windows als samba geen buffer probleem ism gbit router.

[...]

Draai alles vanaf netwerk, enkel 1 of 2 mkv's oos(175ms).

@Slaapje, zie changelog, addons moeten door maker geupdate worden, xbmc gebruikt namelijk nieuwe python engine v2 alle addons die niet werken gebruiken v1.
Eigenlijk alleen nog maar NFS gebruikt, dat zou minder overhead moeten hebben. Met Samba ga ik binnenkort eens testen.

Welke Gigabit switch gebruiken jullie succesvol i.c.m. de Boxee Box? Als het een bekend merk is, kan ik misschien wel een switch van iemand lenen.

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Welke Gigabit switch gebruiken jullie succesvol i.c.m. de Boxee Box? Als het een bekend merk is, kan ik misschien wel een switch van iemand lenen.
Bij mij werkt het perfect met een 3 jaar oude cheap-ass Sitecom gigabit switch (was toen iets van 40 euro). Ook geen problemen met een asus n66u router met gbit poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

M-ThijZ

Riding on Rails

Geen matches
Dit weekend even een test met Samba gedaan vanaf een Synology, dit werkte feilloos. Toen de test herhaald met Apple Filing Protocol (AFP) en dat werkte ook goed.

Lijkt dus dat de NFS client implementatie wat te wensen overlaat in combinatie met een Synology en Netgear Gbit router. AFP gebruikte ik toch sowieso al, dus gisteren de bronnen even overgezet naar AFP en nu werkt alles mooi op Gbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
M-ThijZ schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:59:
Dit weekend even een test met Samba gedaan vanaf een Synology, dit werkte feilloos. Toen de test herhaald met Apple Filing Protocol (AFP) en dat werkte ook goed.

Lijkt dus dat de NFS client implementatie wat te wensen overlaat in combinatie met een Synology en Netgear Gbit router. AFP gebruikte ik toch sowieso al, dus gisteren de bronnen even overgezet naar AFP en nu werkt alles mooi op Gbit.
Net nieuwe maandelijkse build deur uitgedaan, met nfs patch, meschien is problem nu opgelost ism. nfs.

-Updated to latest XBMC 13 GIT
-Updated FFmpeg to 1.2.4, 1.2.4 was released on 2013-10-03. It is the latest stable FFmpeg release from the 1.2 release branch,
which was cut from master on 2013-03-07. Amongst lots of other changes,
it includes all changes from ffmpeg-mt, libav master of 2013-03-07, libav 9 as of 2013-03-07".
-FFmpeg patches added.
-Fix PCRE errors in xbmc.log > add recommended configure flags to PCRE.
-Detect LIRC socket on boot up.
-NFS patched.
-Enable texturepacker.
-Added a Boxee Box specific xml file for Settings config (some tweaks to reduce blank video on start).
-PVR addons updated.
-Updated Samba to 3.6.21.

http://devil-strike.com/x....early_alpha2_dbc1e55.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 20:41
Geen matches
Goed bezig hier, ik zal ook helpen in alles wat ik kan.

Zou dit uiteindelijk native kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
devil-strike schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:42:
[...]

Net nieuwe maandelijkse build deur uitgedaan, met nfs patch, meschien is problem nu opgelost ism. nfs.

-Updated to latest XBMC 13 GIT
-Updated FFmpeg to 1.2.4, 1.2.4 was released on 2013-10-03. It is the latest stable FFmpeg release from the 1.2 release branch,
which was cut from master on 2013-03-07. Amongst lots of other changes,
it includes all changes from ffmpeg-mt, libav master of 2013-03-07, libav 9 as of 2013-03-07".
-FFmpeg patches added.
-Fix PCRE errors in xbmc.log > add recommended configure flags to PCRE.
-Detect LIRC socket on boot up.
-NFS patched.
-Enable texturepacker.
-Added a Boxee Box specific xml file for Settings config (some tweaks to reduce blank video on start).
-PVR addons updated.
-Updated Samba to 3.6.21.

http://devil-strike.com/x....early_alpha2_dbc1e55.zip
Toch maar weer proberen, het blijft kriebelen :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Als ik het goed begrijp, hoef ik enkel de map 'xbmc' op de USB-stick waar ik al Boxee+ op heb draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Geen matches
Je kan beter de inhoud van de map op een USB stick zetten, dan start hij automatisch xbmc op. Als je de map zelf kopieert moet je nog aan de slag met telnet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Dus de map 'install' van Boxee+ en de inhoud van de map xbmc op een USB-stick?

Nice, dan ga ik dat straks proberen :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Nee alleen de inhoud van de map xbmc, ervanuitgaande dat je de laatste versie van boxeehacks+ (1.4.6) op je boxee box hebt staan.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Geen matches
Je bedoelt versie 1.5.3 denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Zou zo maar kunnen ;) Heb hem niet aanstaan dus even op de website van boxeehacks gekeken. Maar zolang je de laatste versie hebt is het goed ja.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Als je master.zip van boxee+ site haalt heb je 1.4.6

op forum van hun is 1.5.3 te vinden, heb hem ff via telnet geupdate naar 1.5.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@DaMarcus, Kan bijde sinds b+ 1.5.3, zowel in mapje xbmc als direct de file in root van sd/usb.

Over het ooit native kunnen draaien van xbmc, zou leuk zijn maar denk niet dat het ooit zal gebeuren, of dlink moet een bootloader update uitbrengen die signing gedeelde uitzet zodat je 3th party firmwares kan draaien.

Maar nu met het auto booten van xbmc heb je ook totaal geen last van boxee software aangezien bootscript heel boxee software killed alvore het xbmc start.

[ Voor 87% gewijzigd door devil-strike op 03-12-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
devil-strike schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:10:
@DaMarcus, Kan bijde sinds b+ 1.5.3, zowel in mapje xbmc als direct de file in root van sd/usb.

Over het ooit native kunnen draaien van xbmc, zou leuk zijn maar denk niet dat het ooit zal gebeuren, of dlink moet een bootloader update uitbrengen die signing gedeelde uitzet zodat je 3th party firmwares kan draaien.

Maar nu met het auto booten van xbmc heb je ook totaal geen last van boxee software aangezien bootscript heel boxee software killed alvore het xbmc start.
Ik merk wel dat XMBC lang niet alle bestanden in de media library toevoegd/herkend, waar boxee+ dat wel doet... en later handmatig identifyen is ook niet zo simpel als bij boxee+ :(
Het ziet er wel allemaal gelikt uit, dat dan weer wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Geen matches
Niet? Hier ziet hij al mijn bestanden zonder problemen. Ik laat dan wel alleen video bestanden scannen, dus ik weet niet of andere bestandsformaten ook goed gaan.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Geen matches
Slaapje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:57:
Niet? Hier ziet hij al mijn bestanden zonder problemen. Ik laat dan wel alleen video bestanden scannen, dus ik weet niet of andere bestandsformaten ook goed gaan.
Hele seizoenen die hij over het hoofd ziet hier (ook alleen video's)... wellicht dat het komt doordat ik niet elk seizoen in een aparte map heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Geen matches
Mooneater schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:14:
[...]

Hele seizoenen die hij over het hoofd ziet hier (ook alleen video's)... wellicht dat het komt doordat ik niet elk seizoen in een aparte map heb...
Dat is wel een vereiste, zowieso een goede indeling van je movies en tv-shows een must voor scraper.

Vind xbmc niet echt vloeiend draaien moet ik zeggen, nu is het ook een early alpha... dus ik wacht nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
Is airplay vanaf een Iphone 5 mogelijk met een Boxee Iomega? (bv uitzending gemist etc)

Ik zag er één staan bij de MediaMarkt voor een leuk prijsje(laatste model). Goed ding? Wil hem ook vanaf mijn nas laten streamen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Airplay is blijkbaar mogelijk (zelf geen ervaring mee). Ik heb een boxee iomega een jaar of twee geleden gekocht voor mijn pa, maar ik vind het een waardeloos apparaat. De remote control is heel erg slecht en moet vaak opnieuw gesynced worden (bug in laatste firmware schijnbaar, en er komt geen nieuwe firmware meer). Het reageert ook allemaal log/traag.

Wifi/ethernet kunnen niet tegelijkertijd actief zijn op de boxee iomega. Je kunt er niet een externe hdd aanhangen en simpel even de film kopieren naar de interne hdd. Mijn pa moet vanaf zijn laptop browsen naar \\iomegatv en op die wijze de film overkopieren (wederom traag dus).

Kun je misschien nog beter naar de originele boxee overstappen, daar hebben ze xbmc op aan de praat gekregen. Je kunt op de iomega variant ook geen boxee+ draaien trouwens.

[ Voor 35% gewijzigd door FREAKJAM op 03-12-2013 15:44 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
salgera schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:48:
Op mijn Iomega TV with Boxee werkte al een tijdje airplay van Apple niet meer, maar sinds ios 7.0 doet ie het weer!
Goed nieuws! Werkt deze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
FREAKJAM schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:39:
Airplay is blijkbaar mogelijk (zelf geen ervaring mee). Ik heb een boxee iomega een jaar of twee geleden gekocht voor mijn pa, maar ik vind het een waardeloos apparaat. De remote control is heel erg slecht en moet vaak opnieuw gesynced worden (bug in laatste firmware schijnbaar, en er komt geen nieuwe firmware meer). Het reageert ook allemaal log/traag.

Wifi/ethernet kunnen niet tegelijkertijd actief zijn op de boxee iomega. Je kunt er niet een externe hdd aanhangen en simpel even de film kopieren naar de interne hdd. Mijn pa moet vanaf zijn laptop browsen naar \\iomegatv en op die wijze de film overkopieren (wederom traag dus).

Kun je misschien nog beter naar de originele boxee overstappen, daar hebben ze xbmc op aan de praat gekregen. Je kunt op de iomega variant ook geen boxee+ draaien trouwens.
Dank voor de info, ik denk dat ik hem maar laat staan. Met de 'originele Boxee' bedoel je de Boxee Box? Draait XBMC daar al stabiel op? Airplay werkt namelijk wel met XBMC zo ver ik weet(andere systemen zoals een Raspberry Pi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Geen matches
Stabiel is het wel, snelheid is redelijk, maar airplay werkt niet. Geen idee of dat nog komt binnenkort.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Slaapje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:43:
Stabiel is het wel, snelheid is redelijk, maar airplay werkt niet. Geen idee of dat nog komt binnenkort.
Dat zal er wel aan liggen hoever de XBMC Port voor boxee box wordt doorontwikkeld. volgens mij werkt alleen quarnster er effectief aan.

De valt nog heel wat te verbeteren, maar of dat hem alleen lukt zonder hulp van XBMC zelf geen idee.. HW acc werkt volgens mij ook nog niet optimaal.

We zullen moeten afwachten

Devil-strike compiled alleen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
D3LTA schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:41:
[...]

Dat zal er wel aan liggen hoever de XBMC Port voor boxee box wordt doorontwikkeld. volgens mij werkt alleen quarnster er effectief aan.

De valt nog heel wat te verbeteren, maar of dat hem alleen lukt zonder hulp van XBMC zelf geen idee.. HW acc werkt volgens mij ook nog niet optimaal.

We zullen moeten afwachten

Devil-strike compiled alleen zover ik weet.
Neehoor werken er wel meerdere aan dan quarnster eerlijk gezecht werkt hij er al maandje of 2 zelfs helemaal niet aan. Maar doet SpaceOgre en quasar dat, waarbij ik dan maandelijks de builds maak.

Xbmc is het problem ook niet, problem zit eerder in de intelsmd gedeelte die met knip/plak werkt werkend gemaakt is(wegens gebrek aan kennis intelcodec gedeelte)

Hardware acceleration werkt zeker wel optimaal, iig voor belangrijke video formaten, denk hierbij aan mpeg2/4/xvid/divx/avc1(50mbit/s zonder probs) enzo. als het niet werkt is het vaak een missende lib file(zoals voor dvdplayback wat gefixt word)

Airplay werkt idd niet met xbmc omdat die niet compiled word, eerst willen we zorgen dat belangrijkste stabile werkt, de rest is voor later.

[ Voor 6% gewijzigd door devil-strike op 04-12-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik heb de content naar de root van me USB stick gekopieerd.
En er gebeurt niks, BB boot meteen door naar Boxee Hacks logo.
Draai de meest recente versie van Boxee hacks die het apparaat zelf kan vinden (1.4.6)
Zo heb ik Boxee+ altijd geupdate tot nu toe.

Moet ik mn USB nog Boxee noemen? Of specifiek FAT of NTFS? Zover ik kan lezen niet toch?

EDIT: Zie dat 1.5.3 toch echt nodig is, en die moet ik dus met de hand updaten.
Dat eerst doen.
Laat me vraag maar staan, als er iemand ook zo "slim" is als mij. :(

[ Voor 19% gewijzigd door Sloebie op 05-12-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@Sloebie, je hebt idd minimaal 1.5.2 van boxee+ hacks nodig voor autoboot.
Naam van usb maakt hierbij ook niets meer uit eveneens of usb fat of ntfs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Laatst online: 30-03 22:03
Bij mij werkt sinds een tijdje uitzending gemist niet meer als ik de browser van Boxee opstart. De reclame voor de aflevering werkt wel maar op het moment dat de aflevering begint dan hoor ik wel geluid maar blijft het beeld zwart. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:29
appie1981 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:49:
Bij mij werkt sinds een tijdje uitzending gemist niet meer als ik de browser van Boxee opstart. De reclame voor de aflevering werkt wel maar op het moment dat de aflevering begint dan hoor ik wel geluid maar blijft het beeld zwart. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En weet iemand hier een oplossing voor?
Ik gebruik de app van Bartsidee, die werkt niet 100% van de tijd, maar over het algemeen gewoon prima.
https://github.com/bartsidee/bartsidee-boxee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik ben redelijk tevreden met mijn Boxee mediaspelers thuis. Alle drie de Boxee's zijn voorzien van de laatste Boxee+ hack (1.53) en de mediaspelers doen gewoon wat ik van deze verwacht; ze spelen alle films en series die ik op mijn Synology heb opgeslagen.

Echter blijf ik telkens tegen het zelfde irritante probleem aanlopen, die ik maar niet krijg opgelost;

Ongeveer 80% van mijn media (films en series) worden automatisch herkend en worden keurig voorzien van een cover en fanart. Echter bij de 20% die niet automatisch wordt herkend krijg ik het niet voor elkaar om de cover en fanart handmatig toe te voegen.

Wat heb ik geprobeerd;

• uiteraard eerst zelf handmatig de fanart en cover in de betreffende folder geplaatst (folder.jpg + fanart.jpg)
• de films zonder herkenning maar met handmatige gegevens verwijderd en opnieuw laten scannen
• alle informatie via het programma 'Ember Media Manager' opgezocht en opgeslagen

Maar helaas, de films die niet automatisch worden herkend blijven zonder de gewenste cover en fanart, ondanks alle bovengenoemde stappen.

Wie weet hier een werkende oplossing voor? Blijkbaar vindt de Boxee de door mij handmatig toegevoegde fanarts en covers niet en blijf ik zitten met lege vlakken in mijn moviewall.

Voordat ik de Boxee's heb gekocht had ik een HD Dune Smart D1, voorzien van Yadis. Op zich voldeed deze ook, echter vond ik het handmatig moeten opstarten van Yadis op de Dune te omslachtig. Mijn vrouw en onze oppas moeten er ook mee overweg kunnen en het grootste gemis in Yadis vond ik het gebrek aan het taggen van gekeken afleveringen en films. Wat Yadis wel beter kan is het handmatig aanvullen van films en series voor wat betreft de fanart en covers.

Een ander iets waar ik mee bezig ben is om ook vanaf een externe locatie een Boxee+ te laten verbinden met mijn Synology. Dus naast thuis ook kunnen beschikken over mijn films en series wanneer ik verblijf in mijn appartement bij mijn werk. Beide locaties zijn voorzien van internet via glasvezel, dus snelheid zal geen bottleneck zijn. Iemand daar ervaring mee? :)

Situatie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sJnsoRSeFEeeBndNzNBA87U7/full.png

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:22
Ik laat Sickbeard vaak de spullen downloaden, niet Boxee. Is niet een oplossing maar werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Geen matches
Wil rtl xl en uitzending gemist via bartsidee repo toevoegen maar werkt dat niet meer?

Ik krijg:

"er zijn momenteel geen apps in deze repository beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
Han schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:08:
Ik ben redelijk tevreden met mijn Boxee mediaspelers thuis. Alle drie de Boxee's zijn voorzien van de laatste Boxee+ hack (1.53) en de mediaspelers doen gewoon wat ik van deze verwacht; ze spelen alle films en series die ik op mijn Synology heb opgeslagen.

Echter blijf ik telkens tegen het zelfde irritante probleem aanlopen, die ik maar niet krijg opgelost;

Ongeveer 80% van mijn media (films en series) worden automatisch herkend en worden keurig voorzien van een cover en fanart. Echter bij de 20% die niet automatisch wordt herkend krijg ik het niet voor elkaar om de cover en fanart handmatig toe te voegen.

Wat heb ik geprobeerd;

• uiteraard eerst zelf handmatig de fanart en cover in de betreffende folder geplaatst (folder.jpg + fanart.jpg)
• de films zonder herkenning maar met handmatige gegevens verwijderd en opnieuw laten scannen
• alle informatie via het programma 'Ember Media Manager' opgezocht en opgeslagen

Maar helaas, de films die niet automatisch worden herkend blijven zonder de gewenste cover en fanart, ondanks alle bovengenoemde stappen.

Wie weet hier een werkende oplossing voor? Blijkbaar vindt de Boxee de door mij handmatig toegevoegde fanarts en covers niet en blijf ik zitten met lege vlakken in mijn moviewall.

Voordat ik de Boxee's heb gekocht had ik een HD Dune Smart D1, voorzien van Yadis. Op zich voldeed deze ook, echter vond ik het handmatig moeten opstarten van Yadis op de Dune te omslachtig. Mijn vrouw en onze oppas moeten er ook mee overweg kunnen en het grootste gemis in Yadis vond ik het gebrek aan het taggen van gekeken afleveringen en films. Wat Yadis wel beter kan is het handmatig aanvullen van films en series voor wat betreft de fanart en covers.

Een ander iets waar ik mee bezig ben is om ook vanaf een externe locatie een Boxee+ te laten verbinden met mijn Synology. Dus naast thuis ook kunnen beschikken over mijn films en series wanneer ik verblijf in mijn appartement bij mijn werk. Beide locaties zijn voorzien van internet via glasvezel, dus snelheid zal geen bottleneck zijn. Iemand daar ervaring mee? :)

Situatie:
[afbeelding]
Interessante optie, ik denk dat dat via vpn wel moet lukken. Je kunt je router of je Synology dan als vpn-server gebruiken. Ik heb dit zelf nooit geprobeerd, maar ben benieuwd naar je ervaringen. Via de DS Video app kan ik iig prima vanaf een andere locatie streamen naar mijn tablet, dus qua bandbreedte moet het makkelijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 14:51
Waar kan ik de download vinden van boxee hacks v 1.5.3? In het forum item zie ik nergens een attachement staan of link.
------------------------------
Thanx EvilBeegee & cazzie ...vanavond gelijk proberen. Er staat bij de download nergens een versienummer genoemd. Dus ging ervan uit dat het net als bij Boxeeplus nog om 1.4.6 ging.

[ Voor 47% gewijzigd door PaPi36 op 30-12-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilBeegee
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 06:14
PaPi36 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:09:
Waar kan ik de download vinden van boxee hacks v 1.5.3? In het forum item zie ik nergens een attachement staan of link.
http://boxeed.in/boxeeplus/install.zip

Kia e-Niro Executive 64kWh Aurora Black Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21
PaPi36 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:09:
Waar kan ik de download vinden van boxee hacks v 1.5.3?
In het forum item zie ik nergens een attachement staan of link.
kijk eens: http://boxeed.in

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik heb vandaag een Boxee Box gekocht, met de specifieke vraag aan de verkoper of de mediaspeler ook Netflix compatible is.
Hij vertelde mij dat de app te Downloaden is.

Nu zit ik al een uur te zoeken en geen Netflix app.
Na wat browser is mij nog steeds niet duidelijk hoe het met Netflix zit.
Moet ik dit via VPN doen oid? En is Netflix dan wel beschikbaar, maar niet de Nederlandse, die ik voor de kids wil?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Geen matches
For all I know is die in Amerika Netflix compatible. Hier heb ik het niet aan de gang gekregen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Vziw is de Nederlandse Netflix inderdaad niet te gebruiken icm boxee.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Geen matches
Tnx voor de replies!
Heb zelf ook geprobeerd via unblock-us DNS en kan de app downloaden en de US Netflix kijken, maar bij Nederlands kan het geen verbinding maken.

Helaas retour winkel, en een goed woordje met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

intricate schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:39:
Helaas retour winkel, en een goed woordje met de verkoper.
Strikt genomen heeft de verkoper geen onzin verkocht;

- ja, de app van Netflix is te downloaden
- ja, Netfflix draait op de Boxee

Alleen niet de Nederlandse versie... wel te dowloaden, maar werkt niet. Volgende keer iets kritischer vragen stellen :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Geen matches
Geen Netflix out of the box, lijkt mij dat je daar de klant wel over mag informeren zonder DNS capriolen uit te hoeven halen.

Zeker nu vanaf september de Nederlandse Netflix is gelanceerd en je meer klanten kunt verwachten die naar Netflix compatibiliteit vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Han schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:54:
[...]

Strikt genomen heeft de verkoper geen onzin verkocht;

- ja, de app van Netflix is te downloaden
- ja, Netfflix draait op de Boxee
*zucht* wat een vermoeiende typische Tweakers-denkwijze weer... Praten is niet zoiets als programmeren jongens, er is ook nog common sense als je een product verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Geen matches
*zucht* wat een oogkleppen weer... niet alleen de :p missen maar ook selectief quoten.

Dus speciaal voor jou: -> :P :P :P :P <- (en neem niet alleen zo über serieus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
In dat geval was je reply ontzettend behulpzaam en informatief.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 09:53
Het is wel jammer dat er geen nette Netflix app voor de boxee is. Zit er over te denken om n WD Play aan te schaffen voor Netflix. Hoe moeilijk kan het zijn om een net apparaatje op de markt te brengen zonder haken en ogen.

Als de hardware van de boxee iets beter was (en storage voor cache etc) dan had ik niets anders meer gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 17:00
Hoi,

Weet iemand of het mogelijk is om via allcast content van mijn nexus naar boxee te streamen... Het is mij niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
drvinnie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:05:
Het is wel jammer dat er geen nette Netflix app voor de boxee is. Zit er over te denken om n WD Play aan te schaffen voor Netflix. Hoe moeilijk kan het zijn om een net apparaatje op de markt te brengen zonder haken en ogen.

Als de hardware van de boxee iets beter was (en storage voor cache etc) dan had ik niets anders meer gehoeven.
Hardware is het probleem niet(hardware in boxee is vaak beter dan de gemiddelde android tv zooi), eerder hoe boxee zelf met hun software omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:02
Geen matches
precies, hij is niet beschikbaar in nederland. via een truc heb ik de app wel kunnen downloaden (in settings kan je de functie van de play/pauze knop omzetten naar netflix knop), maar bij opstarten krijg je vervolgens alsnog een verbindingsfout (ivm regio-restricties?). erg jammer van netflix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Ik heb de laatste tijd veel last van hickups en glitches: er ontstaan felgroene strepen in het beeld, en het beeld begint te trillen. Dit wordt steeds meer, totdat de boxee op zwart gaat (binnen 10 seconden ofzo).

Vaak gebeurt dit nadat de boxee ong 30 minuten aan heeft gestaan.

De boxee draait met de laatste boxee hacks (1.5.2) erop. Het is me een keer gelukt om voordat de boxee op zwart ging de film te stoppen, maar de glitches/artefacts bleven ook bestaan in het menu (dus het werd waarschijnlijk niet veroorzaakt door het filmbestand, of de harde schijf waarop de film staat).

Klinkt dit bekend voor iemand? Het begint behoorlijk irritant te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Mooneater schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:17:
Ik heb de laatste tijd veel last van hickups en glitches: er ontstaan felgroene strepen in het beeld, en het beeld begint te trillen. Dit wordt steeds meer, totdat de boxee op zwart gaat (binnen 10 seconden ofzo).

Vaak gebeurt dit nadat de boxee ong 30 minuten aan heeft gestaan.

De boxee draait met de laatste boxee hacks (1.5.2) erop. Het is me een keer gelukt om voordat de boxee op zwart ging de film te stoppen, maar de glitches/artefacts bleven ook bestaan in het menu (dus het werd waarschijnlijk niet veroorzaakt door het filmbestand, of de harde schijf waarop de film staat).

Klinkt dit bekend voor iemand? Het begint behoorlijk irritant te worden..
Misschien een hele domme opmerking maar wordt de boxee niet te warm?
Je kan geloof ik de tempratuur checken van het ding.
Misschien lost een keer schoonmaken en voor zorgen dat hij zijn warmte kwijt kan voor wonderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
bloodlynx schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:28:
[...]

Misschien een hele domme opmerking maar wordt de boxee niet te warm?
Je kan geloof ik de tempratuur checken van het ding.
Misschien lost een keer schoonmaken en voor zorgen dat hij zijn warmte kwijt kan voor wonderen :p
Dat zou je haast denken he...
Heb m even nagelopen (aan de buitenkant), en hij ziet er niet overdreven stoffig uit (als ik dat vergelijk met de fans van mn pc..). Van binnen kan ik het verder niet zien, ik zie zo 1,2,3 ook niet hoe je hem veilig openschroeft.

Ik zal de volgende keer als hij vastloopt meteen even de temperatuur checken... (boxeeip:8080)

[ Voor 0% gewijzigd door Mooneater op 12-01-2014 16:41 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:20
Hey Mooneater :D

ik weet niet of het je probleem oplost, maar je gebruikt niet de laatste versie. Momenteel is versie 1.5.3 de laatste versie.

Daarnaast vroeg ik mij af of het iemand inmiddels gelukt is om spotimc of andere spotify apps te laten draaien op de boxeebox; dit zou voor mij de box helemaal compleet maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Geen matches
1.5.3 gebruik ik inderdaad, uit mn hoofd verkeerd opgetypt :)

Probleem is nog niet opgelost, maar kwam deze week niet aan kijken toe, dus geen problemen gehad ;)

Vandaag UitzendingGemist stream aan, en na ~50 min begon het weer...

Temp 65 C
Fan: 50%

Lijkt me niet heel zorgelijk... maar wat het dan wel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Weten jullie eigenlijk of het op de een of andere manier mogelijk is om mijn PC middels m'n Boxee op de TV te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
DaLass schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:46:
Ik heb ook maar eens XBMC op mn stof happende Boxee geprobeerd, hij stond al een poosje werkloos sinds de Raspberry Pi. Helaas ondersteund de huidige versie nog niet het gebruik van een gedeelde MySQL libary, wat met de gewone XBMC en RPi distri's wel kan.

De ontwikkelaar loopt tegen wat problemen aan met het compilen van de ondersteuning:
https://github.com/quarnster/boxeebox-xbmc/issues/79

Wellicht is er iemand hier die ook wel die functionaliteit wil en de kennis heeft om dit te doen?
Gister nieuwe build deur uitgedaan, deze heeft nu mysql support.

Changelog: xbmc13.alpha12.boxeebox2014.01.18.early_alpha2_92146e8
-Updated XBMC to latest Git.
-Added MySQL
-Added Avahi
-Added Airtunes/Airplay support
-Allow DVD playback after browse into Iso/Img file
-Allot of Bugfixes

Download:
http://devil-strike.com/x....early_alpha2_92146e8.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelbs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 14:57
Ik heb gisteren de laatste versie van boxee hacks 1.5.3 op mij BB geinstalleerd. :)
Toen ik door de instellingen aan het bladeren was heb ik bij "movies" in het boxee hacks menu de instelling gewijzigd naar navi-xes.

Het probleem is nu dat als ik de instelling weer wil wijzigen er een foutmelding wordt weergegeven:
Error Script failed!: boxeehack_settings.py :-(

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Is er een mogelijkheid om de instellingen te resetten??

Thankss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Even aankondigen dat ik m'n Boxee buitengooi na een jaar of 3, omdat ik functionaliteit nodig heb die de Boxee niet langer kan bieden. Ik heb een Zbox ID18 op de kop getikt waar ik een Windows Server 2012 R2 opgezet heb (is ook praktischer in mijn domein dan een nixbox) met XBMC. Dit werkt perfect, al moet ik nog even wennen aan XBMC na zolang met Boxee gewerkt te hebben. Enfin, XBMC is nu goed geconfigureerd, enkel series ontbreken nog om een of andere reden.

Als iemand een Boxee wil, ik zet 'm binnenkort op V&A voor €50 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Geen matches
Mooneater schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:27:

Temp 65 C
Fan: 50%

Lijkt me niet heel zorgelijk... maar wat het dan wel is?
En gisteren weer, 1u10 op weg in de film Juno... Wederom 65 graden, en de fan op 50%.
Allerlei groene strepen door het scherm, en daarna ging hij op zwart..

Handmatig de stroom eruit gehaald en gereboot en daarna deed hij het weer. Heel irritant dit. Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Mooneater schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:32:
[...]

En gisteren weer, 1u10 op weg in de film Juno... Wederom 65 graden, en de fan op 50%.

Handmatig de stroom eruit gehaald en gereboot en daarna deed hij het weer. Heel irritant dit. Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Hier word hij 67c bij bluray playback, zou dus geen probleem meoten zijn.

Meschien domme vraag maar al eens andere hdmi kabel getest?

En als je eventueel geen garantie meer hebt eventueel openmaken en uitstoffen, zit een fan in en dat trekt eenmaal stof aan.

[ Voor 10% gewijzigd door devil-strike op 31-01-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag mijn boxee box vervangen omdat de vorige steeds vast kwam te zitten.
Nu moet ik alles opnieuw installeren en wil nu NAVIX op mijn boxee hebben.
Alleen werken de links niet waar ik navix kan downloaden.
Ik had iets gelezen dat navix niet meer werkt op de boxee. Is dit misschien de reden waarom ik navix niet kan downloaden? Ik krijg namelijk een foutmelding te zien op het moment dat ik op de download link klik ???

HELP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag mijn boxee box vervangen omdat de vorige steeds vast kwam te zitten.
Nu moet ik alles opnieuw installeren en wil nu NAVIX op mijn boxee hebben.
Alleen werken de links niet waar ik navix kan downloaden.
Ik had iets gelezen dat navix niet meer werkt op de boxee. Is dit misschien de reden waarom ik navix niet kan downloaden? Ik krijg namelijk een foutmelding te zien op het moment dat ik op de download link klik ???

HELP : (((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Mooneater schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:32:
[...]

Het lijkt er op dat het grafische gedeelte van de processor toch te warm wordt. Kan de gehele package wel 65 graden zijn, maar zou het zomaar kunnen zijn dat er een hotspot opzit. Ik heb min of meer hetzelfde geintje gehad met een Popcorn A300. Ondanks dat de temperatuur niet te hoog werd kreeg ik artifacts in beeld en kort daarop meestal een crash. Bleek uiteindelijk dat de thermische pads tussen koeler en processor aan het desintegreren waren. Door die te vervangen werkt nu alles weer naar behoren. Misschien dat jou Boxee een vergelijkbaar probleem heeft?
Ik denk dat openhalen het enige devies is helaas.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Bartsidee geïnstalleerd op mijn Boxee. Normaal gesproken werkte dit prima. Maar als ik nu iets wil kijken op Uitzending Gemist lukt dat niet. Als ik de uitzending aanklik, komt heel even 'loading' in beeld maar er gebeurt niets. Ik heb alles al geprobeerd: restart, cache gewist, Bartsidee opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Geen matches
volgens mij wordt Bartsidee niet meer gesupport, maar dat weet ik niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:49:
Ik heb Bartsidee geïnstalleerd op mijn Boxee. Normaal gesproken werkte dit prima. Maar als ik nu iets wil kijken op Uitzending Gemist lukt dat niet. Als ik de uitzending aanklik, komt heel even 'loading' in beeld maar er gebeurt niets. Ik heb alles al geprobeerd: restart, cache gewist, Bartsidee opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb dat ook soms, heb je al een andere serie geprobeerd? Want ik heb het idee dat ik dat maar bij een paar series heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
habermas schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:05:
volgens mij wordt Bartsidee niet meer gesupport, maar dat weet ik niet zeker..
Ik heb geen update gedaan ofzo, dus zou niet uit moeten maken toch?
FrankRicard schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:48:
[...]

Ik heb dat ook soms, heb je al een andere serie geprobeerd? Want ik heb het idee dat ik dat maar bij een paar series heb.
Bedoel je programma's? Verschillende geprobeerd, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Killer schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:18:
[...]

Het lijkt er op dat het grafische gedeelte van de processor toch te warm wordt. Kan de gehele package wel 65 graden zijn, maar zou het zomaar kunnen zijn dat er een hotspot opzit. Ik heb min of meer hetzelfde geintje gehad met een Popcorn A300. Ondanks dat de temperatuur niet te hoog werd kreeg ik artifacts in beeld en kort daarop meestal een crash. Bleek uiteindelijk dat de thermische pads tussen koeler en processor aan het desintegreren waren. Door die te vervangen werkt nu alles weer naar behoren. Misschien dat jou Boxee een vergelijkbaar probleem heeft?
Ik denk dat openhalen het enige devies is helaas.
Ik heb er de laatste tijd niet veel last meer van gehad (maar ook niet veel gekeken, moet ik toegeven).

Wel heb ik de resolutie omlaag geschaald van 1080i naar 720p (tv is HDready, dus maakt eigenlijk niks uit), en dat lijkt wel wat te helpen...
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:49:
Hier werkt het ook niet inderdaad.. gisteren wie is de mol geprobeerd te kijken, geen soelaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Oplossing jahoor, xbmc op usb zetten en XBMC XOT installen en je kan weer gebruik maken van alle uitzending gemist diensten npo/rtl/sbs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvermeulen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:28
Ik heb de laatste versie van XBMC draaien op mijn Boxee Box (xbmc13.alpha13.boxeebox2014.02.22.early_alpha3_e9546f8).

De klok in XBMC loopt echter precies één uur achter.

De regio-instellingen in XBMC staan goed. Ook heb ik de tijd gesynchroniseerd met een NTP-server via Telnet.

Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
krvermeulen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:10:
Ik heb de laatste versie van XBMC draaien op mijn Boxee Box (xbmc13.alpha13.boxeebox2014.02.22.early_alpha3_e9546f8).

De klok in XBMC loopt echter precies één uur achter.

De regio-instellingen in XBMC staan goed. Ook heb ik de tijd gesynchroniseerd met een NTP-server via Telnet.

Wat kan ik doen?
had op boxeed al fixed build uitgebracht.
Hierbij download link: http://www.devil-strike.c..._time-clock_fix-test1.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvermeulen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:28
devil-strike schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:43:
[...]

had op boxeed al fixed build uitgebracht.
Hierbij download link: http://www.devil-strike.c..._time-clock_fix-test1.zip
Super, het probleem is opgelost. Bedankt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Geen matches
Heb ook de laatste versie van xbmc op een stick gezet, maar krijg bijna geen enkele video addon geinstalleerd.
Moet de usb stick een naam hebben en of fat32 of ntsf format..
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Ok laatste nieuwe xbmc erop gaat prima alles ingesteld , film van mijn nas ook prima gevonden.
Wil ik een film afspelen gaat mijn tv op zwart en hoor alleen geluid.
Alleen geluid krijg ik door , alle instelling nagelopen en staan volgens mij allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Theodor schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:30:
Ok laatste nieuwe xbmc erop gaat prima alles ingesteld , film van mijn nas ook prima gevonden.
Wil ik een film afspelen gaat mijn tv op zwart en hoor alleen geluid.
Alleen geluid krijg ik door , alle instelling nagelopen en staan volgens mij allemaal goed.
Tja kan van alles zijn, zonder log word het ook lastig, dus als je op pastbin de log wilt plaatsen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Hdmi kabel maar eens vervangen , probleem opgelost was een goedkope prul....lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Theodor schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:32:
Hdmi kabel maar eens vervangen , probleem opgelost was een goedkope prul....lol
Dat kan ook idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Boxee+Hacks 1.5.3 al mijn films staan in elk in een map met folder.jpg en fanart.jpg en nfo.
Waar mijn boxee nu problemen mij heeft is het genre gebeuren.
Er staan er maar een paar in waar ik uit kan kiezen , bijv Horror enz staan er niet meer bij.
Iemand een tip....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Heb xbmc nu eens op mijn 2.5 usb schijfje gezet met de map films erbij , moet zeggen loopt erg soepel.
Jammer is aangezien ik een film trailer fan ben , dat die addons helaas nog niet werken..
Verder zou ik zeggen ga zo door , werkt nu prima voor mij..
Thanks
Ow nog een vraagje word de usb schijf ook netjes afgesloten als ik xbmc uitzet?

[ Voor 13% gewijzigd door Theodor op 05-03-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:20
weet iemand of spotimc al werkt op XBMC voor de boxeebox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Theodor schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:51:
Heb xbmc nu eens op mijn 2.5 usb schijfje gezet met de map films erbij , moet zeggen loopt erg soepel.
Jammer is aangezien ik een film trailer fan ben , dat die addons helaas nog niet werken..
Verder zou ik zeggen ga zo door , werkt nu prima voor mij..
Thanks
Ow nog een vraagje word de usb schijf ook netjes afgesloten als ik xbmc uitzet?
Trailers werkt wel hier zowel die van apple als hd trailers. Of de hdd vanzelf uitgaat durf ik je niet tevertellen zou je eens moeten proberen, best kans het gewoon werkt aangezien we zelf niets aan onderliggende software doen(Linux kernels enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Werk nu vanaf usb stick apple of hd trailers krijg ik er niet op , gaat downloaden cursor draait even en dan is het op.
YouTube ook niet.....
Xbmc afsluiten is ook een probleem de ene keer doet hij het wel en een volgende keer is het hangen...
Moet de stroom eraf.

[ Voor 30% gewijzigd door Theodor op 05-03-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Theodor schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:41:
Werk nu vanaf usb stick apple of hd trailers krijg ik er niet op , gaat downloaden cursor draait even en dan is het op.
YouTube ook niet.....
Xbmc afsluiten is ook een probleem de ene keer doet hij het wel en een volgende keer is het hangen...
Moet de stroom eraf.
youtube kan je fixen door http://forum.xbmc.org/showthread.php?pid=1632381#pid1632381 en zip file tedownloaden.

Trailers kan er niets anders van maken maar hier werkt het gewoon...
je kan http://www.rieter.net/content/ uitzendinggemist plugin proberen? daar zit ook apple trailers in.

Kwa afsluiten, tja lastig aangezien we maar 2 coders hebben, en afsluit probleem nog niet op lijstje staat om tefixen(eerst beeld geluid goed krijgen dan rest :) )

[ Voor 6% gewijzigd door devil-strike op 06-03-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Ok voorlopig gaat xbmc hier de ijskast in , niet afsluiten is voor mij geen optie.
Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Heb de XBMC 13.0 Gotham – Beta1 windows versie eens getest op mijn pc.
Ook daar geen trailers en YouTube en een probleem met afsluiten.
Dus ja aan mij ligt het niet.
XBMC Frodo daarintegen werkt wel alles bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Zag net nieuwe versie online , maar tijd klopt weer niet...
Films afspelen gaat prima en afsluiten werkt nu ook , er is alleen een addons probleem..

[ Voor 43% gewijzigd door Theodor op 06-03-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Tja devil-strike je zet op een ander forum een nieuwe versie online , dan verwijder je het weer.
Waar zijn we mee bezig , en de comments zijn dan natuurlijk ook weg.
Schept niet erg veel vertrouwen zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Theodor schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:12:
Tja devil-strike je zet op een ander forum een nieuwe versie online , dan verwijder je het weer.
Waar zijn we mee bezig , en de comments zijn dan natuurlijk ook weg.
Schept niet erg veel vertrouwen zo....
Weet niet hoor, maar die 22 feb build is nog oude die hierboven in dit forum is een fixed build(clock fix) en nog niet officeel, daarbij is er in dat forum verkeerd gepost en die worden zoals in dat topic aangegeven word verwijderd(daar horen namelijk alleen de officele download builds en geen discussies).

Heeft dus niets met vertrouwen temaken(eerder dat mensen niet willen lezen en kwakkeloos maar wat doen)

Addon probleem zie boven voor youtube fix kan ook de andere trailer addon fixen.

Dus xbmc13.alpha13.boxeebox2014.02.22.early_alpha3_e9546f8 is nog zonder clockfix en xbmc_boxee_time-clock_fix-test1 is met clockfix en zal in de officele maart build erin zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door devil-strike op 07-03-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Heb nu die met de clockfix draaien en werkt buitengewoon goed vergeleken met de raspberry pi die ik eerst had.
YouTube , trailers enz werken ook prima.
Wil eigenlijk xbmc van nas draaien (synology) maar mijn engels is niet zo goed dus snap er de ballen van de guide op dat ander forum.
Als iemand zin heeft om dat te vertalen zou mooi zijn...
http://boxeed.in/forums/viewtopic.php?f=13&t=387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Wat ik eruit opmaak is dat ik op mijn nas een map moet maken met de naam xbmc, dan alle inhoud van xbmc naar die map kopieeren.
Rechten aanmaken ip van boxee box erinzetten , zover kom ik nog wel.
Maar hoe krijg ik de boxee box zover dat hij xbmc van de nas opstart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Never mind heb me een sandisk cruzer extreme usb stick aangeschaft dat wilt wel werken.
Bedankt voor de info.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Geen matches
Kan je er iig niet mee helpen zelf geen nas. draai alles vanaf 16GB stick.

Afijn, binnekort volgende update met iedergeval al de volgende fixes/veranderingen.

-Updated to Xbmc 13 Beta2 git
-Updated to latest pvr git
-Added Audio Selection(you can now chose between hdmi/spidf/analoge-rca/all)
-Added HDMI Edid support
-Added RGB color setting support
-Fixed Analoge audio out(rca plugs)
-Fixed GUI audio lag
-Fixed Match frame-rate to video
-Fixed E-AC3(dolby digital plus)
-Fixed Time clock Bug
-Fixed Lot of other code

TrueHD/DTS-HD is nog niet zeker ofhet al in deze build komt, vrij lastig om die code tevinden en werkend tekrijgen.

[ Voor 90% gewijzigd door devil-strike op 14-03-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Added RGB color setting support das wel mooi , zal hem zeker halen bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Theodor schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:27:
Added RGB color setting support das wel mooi , zal hem zeker halen bedankt...
Op boxeed forum onder xbmc developers sectie kan je al test versies vinden.

let wel op als je de rgb setting gebruikt moet je de boxee restarten wilt het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Mooi ff kijken een lege usb stick en ff testen,,,dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Laatst online: 04-07 08:54
Ben sinds een tijdje overgegaan van een Windows bak naar OSX, ik heb mijn films nu gedeeld en op mijn Boxee Box heb ik gewoon bij 'Add Source' deze map via AFP aangeduid. Nu is het zo dat telkens als ik via de Boxee naar files en dan die map gaat, hij mij telkens mijn login en wachtwoord vraagt. Hoe kan ik dit oplossen?

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
Zoek testversies op het booxeed-in forum maar kan helaas niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen matches
devil-strike schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:15:
Kan je er iig niet mee helpen zelf geen nas. draai alles vanaf 16GB stick.

Afijn, binnekort volgende update met iedergeval al de volgende fixes/veranderingen.

-Updated to Xbmc 13 Beta2 git
-Updated to latest pvr git
-Added Audio Selection(you can now chose between hdmi/spidf/analoge-rca/all)
-Added HDMI Edid support
-Added RGB color setting support
-Fixed Analoge audio out(rca plugs)
-Fixed GUI audio lag
-Fixed Match frame-rate to video
-Fixed E-AC3(dolby digital plus)
-Fixed Time clock Bug
-Fixed Lot of other code

TrueHD/DTS-HD is nog niet zeker ofhet al in deze build komt, vrij lastig om die code tevinden en werkend tekrijgen.
Laat nogal op zich wachten die update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@olaf133, AFP is apple sharing? zoja kan ik dat niet testen voor je, zelf geen apple pc hier, beste is dus even op boxeed.in vragen.
Theodor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:55:
[...]

Laat nogal op zich wachten die update.....
Als jij het beter kan? zou ik zeggen wat let je.

Iedereen zit tepiepen maar niemand die even zecht zal ik even meehelpen ofzo met code.
Daarbij komt ook nog dat groot gedeelte van code in xbmc mist, dit moet dus allemaal handmatig eringezet worden, en dat doe je niet even binnen een week of 4.

Maargoed staat genoeg test versies op boxeedforum, maar ook veder kijken dan neus lang is doen mensen niet.

Speciaal voor jouw dan een test versie: http://www.sendspace.com/file/lhl0qo zitten de meeste fixen is zoals boven in lijstje + video tumb fix.

[ Voor 65% gewijzigd door devil-strike op 22-03-2014 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Beetje meer respect Theodor. Beetje oneerbiedig.

Voorlopig draai ik nog boxee hacks, vind het wel prima werken. Mn vriendin kan er net goed mee overweg. ;)

Whatever.

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste