Nee hoor, ftp staat standaard aan op ip van boxee, telnet kan je via je ipvanboxee:2323 en password secret gebruiken ism met bijvoorbeeld putty client. http://www.chiark.greenen...atham/putty/download.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:36:
Misschien een "stomme" vraag, momenteel heb ik de laatste versie 1.4.9. draaien van Boxee Hacks.
Echter wil ik graag experimenteren met de XBMC versie die nu in ontwikkeling fase is.
Wat moet ik nu precies uitvoeren om dit voor elkaar te krijgen? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat 'telnet' en 'FTP' gebeuren kan oproepen in de instellingen.
Of dien ik een bepaalde app te downloaden?
rar file pak je uit op desktop en vervolgens zet je het mapje xbmc op usb of sd kaart, vervolgens doe je sd/usb in boxee en log je in via prog. putty. vervolgens typ je df gevolg door enter om tezien waar je usb/sd gemount staat(voorbeeld: /dev/sda1 7741440 943560 6797880 12% /tmp/mnt/?????) waarbij ???? je usb/sd is.
copy/past volgende in telnet om boxee aftesluiten:
/etc/rc3.d/U99boxee stop
killall run_boxee.sh
killall Boxee
/etc/rc3.d/U94boxeehal stop
killall BoxeeHal
nu typ je cd /tmp/mnt/????/xbmc gevolg door enter, en typ nu:
AE_ENGINE=active PYTHONPATH=$PWD/python2.7:$PWD/python2.7/lib-dynload XBMC_HOME=$PWD ./xbmc.bin
en kijk naar je tv en tada als goed is zie je nu xbmc.
[ Voor 21% gewijzigd door devil-strike op 30-08-2013 09:48 ]