Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Ik heb die dropouts ook, meestal eens per film ongeveer. Duurt een seconde, maar is toch vervelend.

Ik heb getest of het aan BoxeeHacks ligt, maar bij de officiële firmware doet ie het ook. Ik benader mijn bestanden trouwens bedraad, dus dat kan het ook niet zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Slaapje op 10-04-2013 12:30 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 14:51
RoRoo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:27:
Geen overlast van. Zit ie bedraad?? of via wifi?
hier ook bedraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

spacecrap schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:05:

Ik gebruik hem via wifi; heb wel de mogelijkheid om bedraad te testen overigens.
Test maar eens, ik gok dat dat al beter gaat.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
Slaapje schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:30:
Ik heb die dropouts ook, meestal eens per film ongeveer. Duurt een seconde, maar is toch vervelend.

Ik heb getest of het aan BoxeeHacks ligt, maar bij de officiële firmware doet ie het ook. Ik benader mijn bestanden trouwens bedraad, dus dat kan het ook niet zijn.
Ik weet niet waar je media precies staat, maar als dat een SMB share is, zou je eens kunnen kijken naar de mogelijkheid van NFS. Ik heb een QNAP nas draaien die zowel SMB als NFS ondersteunt. Alle media speel ik via NFS af met de Boxee, dat gaat goed. Zeker met Boxee+ erbij heb ik nauwelijks last van audio drops. Het komt nog wel voor, maar niet zo vaak dat het me echt stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb dat wegvallend beeld en geluid ook, en mijn video's staan op NFS. Het lijkt te gebeuren als de Boxee is aangezet voordat ik ga kijken, en dan is het vaak na zo'n vijf minuten in de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:40
Bij mij valt ie alleen even weg bij DTS HD Master audio om de 5 a 10 minuten (bedraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:20
bangnl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:49:
Bij mij valt ie alleen even weg bij DTS HD Master audio om de 5 a 10 minuten (bedraad)
Dat is de beruchte HD-audio drop-out.... het ziet er niet naar uit dat die gefixed gaat worden helaas :'(
(moet bekennen dat ik daar nog geen last van heb gehad overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Jawel joh... d'r komt toch nog een update?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
hehe, er zal misschien, wellicht, ooit nog een update komen; maar dat zal enkel een flash update zijn (die vervolgens binnen no-time weer achterhaald is :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Hallo, ik heb een vraag en ik ben een complete nitwit op dit gebied. Ik heb thuis een synology ds112j staan. Bij m'n moeder thuis staat een boxee box. Wat moet ik precies doen om de boxee box contact te laten leggen met m'n nas? Ik heb al op een paar plekken de ip ingevuld maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Is meer een firewall issue dan boxee...

Leg een ipsec tunnel tussen de 2 locaties en probeer het nog es..
Hoop dat je op beide plekken een lekker lijntje hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voor de geïnteresseerden: ik werk aan een Powershell script dat voor de je filmcollectie een .nfo aanmaakt. Bedoeling is dat je kan kiezen om de cover te downloaden lokaal of niet en of je de originele titel wil of niet.

Ik schrijf het voor mijn eigen collectie omdat ik bijna uitsluiten niet-Amerikaanse films heb en Boxee automatisch de Engelstalige titel van IMDB haalt. Heel onhandig: als ik pakweg Idioterne zoek blijkt die film plots The Idiots te heten.

Misschien ziet iemand anders hier ook een toegevoegde waarde in... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hup, hier is het script: Title TK: BoxeeBox, IMDB & Powershell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
Thanx! Eens kijken of het voor mij goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de boxee al vrij lang staan.. en had wat problemen met ondertiteling, heb ik al eens aangekaart hier.
Probleem is nu dat het beeld niet lekker doorloopt, een tikje haperend om het zo te zeggen. Meestal had ik DVD of ISO files en ik dacht dat het daaraan zou liggen maar ook divx doet dit.

Zou er wel hulp bij willen om het op te lossen.

Boxee bedraad aan een horizon box waar ook de nas (synology) op aangesloten zit. Boxee via hdmi op de pana plasma tv (2010)
2 mappen movies en series. Na het kijken gooi ik de handel weg trouwens.
Geluid via tulp naar een onkyo receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Gebruik je SMB of NFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gekeken maar zie dat nergens staan bij de eigenschappen maar NFS is het meest aannemelijk want op zich gaat bestanden overzetten van de laptop naar de hdd via het draadloze netwerk behoorlijk vlot.

Edit, ik ben even in de war met ntfs als bestandsindeling.
Ik kan er evengoed niets over vinden, ook niet in de software van de nas. Het lijkt er wel op dat nfs meer te maken heeft met mac en linux? (beide niet in gebruik).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Bij mij werkt de Boxee Box in combinatie met Boxee+ toch niet meer zo lekker precies. De eerste weken liep het als een trein...en nu komt het soms voor dat de speler vastloopt wanneer hij tijdje in standby staat, zijn de menus trager geworden. Waaraan dit ligt weet ik niet. Mijn filmbibliotheek begint wel stilaan goed gevuld te geraken...+-220 films en 6tal series...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@KrisDC, had hetzelfde probleem. Heb een factory reset gedaan. Nu werkt alles stukken sneller. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Die van mij gaat niet meer aan.. werkt stukken beter zo :P
Maar factory default helpt idd tegen de traagheid... tot ie weer traag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een nieuwe boxee plus versie uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:32:
Komt er nog een nieuwe boxee plus versie uit ?
Vroeg ik mij ook af, de laatste is van februari. Neem eens contact op met de maker?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Rebbelx schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:25:
Bij mij werkt de Boxee Box in combinatie met Boxee+ toch niet meer zo lekker precies. De eerste weken liep het als een trein...en nu komt het soms voor dat de speler vastloopt wanneer hij tijdje in standby staat, zijn de menus trager geworden. Waaraan dit ligt weet ik niet. Mijn filmbibliotheek begint wel stilaan goed gevuld te geraken...+-220 films en 6tal series...
Langzamer worden kan niet aan de grootte van je filmbibliotheek liggen, ik en ongetwijfeld velen met mij hebben een bibliotheek die enkele malen groter is en bij mij draait boxee+ gelukkig probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
niekvandermeer schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:20:
[...]

Langzamer worden kan niet aan de grootte van je filmbibliotheek liggen, ik en ongetwijfeld velen met mij hebben een bibliotheek die enkele malen groter is en bij mij draait boxee+ gelukkig probleemloos.
Mss doe ik dan best eens een reset en fresh install van boxee+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
in is er onderhand al een hele goede app voor Android uit?
waarmee je muziek kan zoeken, door mappen heen kan bladeren, nummers kan selecteren, een wachtrij aanmaken voor de volgende nummers.
Kan doorspoelen, vorige/volgende nummer, geluid zachter/harder kan doen enz enz.
Oftewel een prettigs en vooral een snelle, goede app voor android qua muziek.
Dit alles zonder een TV te hoeven te gebruiken.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

michael3 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:56:
in is er onderhand al een hele goede app voor Android uit?
waarmee je muziek kan zoeken, door mappen heen kan bladeren, nummers kan selecteren, een wachtrij aanmaken voor de volgende nummers.
Kan doorspoelen, vorige/volgende nummer, geluid zachter/harder kan doen enz enz.
Oftewel een prettigs en vooral een snelle, goede app voor android qua muziek.
Dit alles zonder een TV te hoeven te gebruiken.
Dat ga je nooit krijgen voor de boxee. en ik benadruk nog even het woordje NOOIT... Ding is eol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamahaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:46
Achter elkaar afspelen

Tijdje rondlopen zoeken maar kan het niet vinden. Heb een boxee voor twee dagen nu. Ik gebruik hem ook om HD films te kijken van mijn camcorder. Die data staat op de NAS. Gaat prima maar ik kan niets vinden om meerdere bestandjes achterelkaar af te spelen. Ik weet inmiddels dat het geen standaard optie is maar vroeg me af of jullie een oplossing /firm.update achtig iets weten.

mijn dank is groot.

mvg

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Zelf achter elkaar afspelen cq dvd ervan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamahaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:46
RR,

Dank je wel maar ik vroeg me af of er ook een andere optie is. (anders dan zelf klikken en branden ...een app bv... ik kan me nl niet voorstellen dat ik de enige ben dit verzoek en zou kunnen dat er al iemand iets gebouwd heeft in de opensource.
Elke mediaplayer heeft iets dergelijks en denk dat er al iets gebouwd is....dank en alvast ook dank voor de toekomstige hulp.

mvg

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis redelijk offtopic maar stel je wilt een andere mediaspeler, welke zou je dan kopen? Eigenlijk wil ik er 1 waar de HD gewoon in kan ipv via een nas. Ik gebruik hem verder nergens voor namelijk. Had het plan om te downloaden via de nas maar torrents is mijn ding niet.

Iedere mening welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Diverse nassen kunnen ook uit de newsgroups downen hoor.
Maar snap je redenatie wel.
Ik kan je dan de popcorn hour aanraden.

@Peter
Als je dit topic doorzoekt vind je dit soort vragen meer.
Ontwikkeling voor de BoxeeBox ligt voor 90% stil. Reken er maar niet op dat deze functie komt. In welke hoedanigheid dan ook.

Die van mij staat ondertussen op MP. Er komt een 2e raspberry pi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de syno 212 volgens mij.. popcorn uurtje dus.. eens gaan kijken. Heb niet veel wensen trouwens, moet gewoon divx en dvd afspelen, na het kijken gooi ik de file weer weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Is het eigenlijk mogelijk om andere skins voor boxee box in te stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Havelock schreef op maandag 03 juni 2013 @ 07:03:
Is het eigenlijk mogelijk om andere skins voor boxee box in te stellen ?
http://boxeeplus.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
die laatste officiele update die een half jaar geleden was aangekondigd lijkt er ook niet meer aan te komen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

habermas schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:57:
die laatste officiele update die een half jaar geleden was aangekondigd lijkt er ook niet meer aan te komen he?
je klinkt verrast? :P we zitten al 1,5 jaar te wachten op de beloofde update die alle huidige issues moest oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik zit te denken om mijn boxee te vervangen door een HTPC(Dure optie) of raspberry PI(Goedkope optie).
Om eerlijk te zijn ben ik niet op de hoogte van HTPC systemen.
Hebben jullie ervaringen met 2 genoemde apparaten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik heb net mijn BB verkocht en mijn 2e Raspberry Pi besteld.
Persoonlijk vind ik deze 10x beter dan de BB doordat ik er gewoon XBMC op kan draaien.. (zoals je weet is hier Boxee van afgeleid)
Eigen video playlists maken, muziek playlists etc. Véééél meer addons/scripts etc.. ondersteuning is bizar goed in de community.

Enige nadeel is dan de performance.. De Pi zal het afleggen tegen een volwaardig HTPC. Maar dat is logisch.. 50 euro t.o.v. minimaal 300.
Hij speelt wel alles wat ik erin stop. DIVX/HD MKV/Muziek/Airplay

Boxee/D-Link hebben de plank enorm misgeslagen door het apparaat dicht te houden en geen mogelijkheid te bieden om er gewoon een ander OS op te laten draaien. Daarom verkoop ik dus een (cpu technisch) beter apparaat om er één met mindere specs te kopen. Puur om te krijgen wat ik echt wil :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoRoo op 06-06-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:29
Ik wil ook iets anders, maar over de Pi hoor ik van meerdere mensen dat het qua performance eigenlijk "net niet" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
RoRoo schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:38:
Ik heb net mijn BB verkocht en mijn 2e Raspberry Pi besteld.
Persoonlijk vind ik deze 10x beter dan de BB doordat ik er gewoon XBMC op kan draaien.. (zoals je weet is hier Boxee van afgeleid)
Eigen video playlists maken, muziek playlists etc. Véééél meer addons/scripts etc.. ondersteuning is bizar goed in de community.

Enige nadeel is dan de performance.. De Pi zal het afleggen tegen een volwaardig HTPC. Maar dat is logisch.. 50 euro t.o.v. minimaal 300.
Hij speelt wel alles wat ik erin stop. DIVX/HD MKV/Muziek/Airplay

Boxee/D-Link hebben de plank enorm misgeslagen door het apparaat dicht te houden en geen mogelijkheid te bieden om er gewoon een ander OS op te laten draaien. Daarom verkoop ik dus een (cpu technisch) beter apparaat om er één met mindere specs te kopen. Puur om te krijgen wat ik echt wil :)
Even ietwat offtopic, maar ik ben ook wel even geïnteresseerd in de Raspberry. Mijn Dune kan wel mooi alles perfect afspelen, maar ik mis op mijn 55VT50 toch wel even de looks van de strakke menu's en videowalls. Yadis werkt wel, maar niet hoe ik het wil.

Speelt de speler ECHT alles probleemloos af? Dus BDMV, MKV, M2TS etc. zonder judder, haperingen, buffering etc. Ik heb AVCHD rips van 50GB en wil er zeker van zijn dat deze het aankan. Dus als jij wel tegen een probleem bent aangelopen, laat het dan wel even weten aub. Anders koop ik hem en stuur ik hem alsnog terug na 1 week intensief testen.

Via PM mag ook trouwens, om topicvervuiling te voorkomen. Maar ik wil het even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

StealthyPeanut schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Even ietwat offtopic, maar ik ben ook wel even geïnteresseerd in de Raspberry. Mijn Dune kan wel mooi alles perfect afspelen, maar ik mis op mijn 55VT50 toch wel even de looks van de strakke menu's en videowalls. Yadis werkt wel, maar niet hoe ik het wil.

Speelt de speler ECHT alles probleemloos af? Dus BDMV, MKV, M2TS etc. zonder judder, haperingen, buffering etc. Ik heb AVCHD rips van 50GB en wil er zeker van zijn dat deze het aankan. Dus als jij wel tegen een probleem bent aangelopen, laat het dan wel even weten aub. Anders koop ik hem en stuur ik hem alsnog terug na 1 week intensief testen.

Via PM mag ook trouwens, om topicvervuiling te voorkomen. Maar ik wil het even zeker weten.
mbt bdmv durf ik niks te zeggen.. m2ts ook niet.. Ik download alleen maar bluray rips max 20gb 1080P en DTS en dat doet ie soepel.
Detail vragen sneller hier beantwoord: [Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC
Voor mijn afspeel gedrag is ie perfect. Ik zie het verschil niet tussen een uncompressed rip en een "standaard rip" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:55
Hmmm mijn Boxee wil niet meer rebooten en niet meer uitschakelen. Dit zowel met als zonder de Boxee+... iemand suggestie? Na factory reset ook niet...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:26
Sinds ik gisteren opnieuw W8 heb geinstalleerd krijg ik geen toegang meer tot mijn mappen,ziet ze wel.
Heb alles gedaan zoals voorheen ,maar hij blijft om het wachtwoord vragen terwijl ik dat uitgezet heb in Windows 8)7

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Hmm gebruik nu al een hele tijd met veel plezier de boxee. De laatste maanden met boxeeplus. Sinds deze week worden mijn bronnen echter niet meer onthouden. Dus elke keer als ik de boxee aanzet, moet ik opnieuw de bronnen toevoegen. Iemand hier dit ook meegemaakt? En zo ja, hoe opgelost? Ik maak gebruik van SMB om bij mijn films op de Nas te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik zit eraan te denken om op mijn Boxee ook Boxeeplus te installeren.

Alleen heb een paar vragen erover.
1. Kan ik als het mis gaat of een vastloper krijg toch nog terug naar de stock versie? (dus een roll-back kan doen)
2. Update hij wel net zoals de stock versie de hoesjes van de films, niet dat ik dit allemaal handmatig moet gaan zitten doen dus voorkanten op Google moet gaan zoeken etc.
3. Werken de ondertitels net zo goed als die in de stock versie of moet dit handmatig (lees: .srt bestand toevoegen in het mapje)

Bijvoorbaat dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Heb zojuist BoxeePlus geïnstalleerd, ziet er leuk uit!

Filmhoesjes worden nog gewoon getoond, en subtitles erbij zoeken is verbeterd omdat je meer details van de subtitle ziet (hele bestandsnaam).

Enige jammere is dat ze voor de extra menu optie geen Youtube als optie hebben gegeven, maar wel wel betaalde apps als Spotify en Grooveshark. Zou leuk zijn als dat nog aangepast kon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Laatst online: 22-10-2022
habermas schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:19:
Heb zojuist BoxeePlus geïnstalleerd, ziet er leuk uit!

Filmhoesjes worden nog gewoon getoond, en subtitles erbij zoeken is verbeterd omdat je meer details van de subtitle ziet (hele bestandsnaam).

Enige jammere is dat ze voor de extra menu optie geen Youtube als optie hebben gegeven, maar wel wel betaalde apps als Spotify en Grooveshark. Zou leuk zijn als dat nog aangepast kon worden...
Thanks dan ga ik het vanavond ook maar eens installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
heb gister in een impuls ook een Raspberry Pi gekocht (4 tientjes), die Aeon Nox skin van XBMC ziet er toch wel om van te watertanden uit... schrok even van wat reviews op youtube, die zeiden dat 1080p met DTS soms hapert, maar als ik de posts hier lees moet dat wel goedkomen (heb goede DTS capable receiver)... ben benieuwd of ie mn ouwe vertrouwde Boxee kan verstoten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

habermas schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:36:
heb gister in een impuls ook een Raspberry Pi gekocht (4 tientjes), die Aeon Nox skin van XBMC ziet er toch wel om van te watertanden uit... schrok even van wat reviews op youtube, die zeiden dat 1080p met DTS soms hapert, maar als ik de posts hier lees moet dat wel goedkomen (heb goede DTS capable receiver)... ben benieuwd of ie mn ouwe vertrouwde Boxee kan verstoten :p
Die van mij is al weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:34
Ik dacht een BB te kopen ism een externe HD om mijn media aan de TV te koppelen, maar als ik hier de ervaringen lees met de BB en het feit dat hij EoL is waardoor updates helemaal gaan stilvallen...

Ik twijfelde tussen een BB en een mede8er 600X3D (hoewel ik de 3D functionaliteit niet nodig heb), de BB ziet er wel een pak beter uit, hij gaat bij mij in het zicht staan op m'n tv-meubel dus het oog wil wel wat.
Zoek vooral een mediaspeler die out-of-the-box werkt, ik heb geen tijd/zin om me te verdiepen in verregaande modificatie. Muziek, films en een slideshow van vakantiebeelden meer zoek ik niet.

Nou... toch maar eens wat verder kijken bij de producten van mede8er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Trakt for boxee werkt wel goed zeg! Toch wel gemakkelijk dat dat allemaal automatisch gaat, dan weet ik tenminste bij welke aflevering ik ben als ik op de slaapkamer een serie wil kijken :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:40

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Slaapje schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:29:
Trakt for boxee werkt wel goed zeg! Toch wel gemakkelijk dat dat allemaal automatisch gaat, dan weet ik tenminste bij welke aflevering ik ben als ik op de slaapkamer een serie wil kijken :)
Trakt voor de Boxee Box? Vertel...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad opmerkelijk.. had eerder D-Link verwacht. Geen idee of dit goed nieuws is voor Boxee Box gebruikers. Gaat Samsung nog ondersteuning geven (laatste update) aan een product waar D-Link op staat? Waarschijnlijk niet.. laten we hopen dat Boxee root-access gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Root access kun je vergeten ivm licenties. Het afzien van het open systeem was ' a business decision'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 13:06
De uitzendinggemist app werkt niet helemaal goed. De uitzendingen van een da g of 5 en verder geleden doen het alleen. Die van gisteren niet. Rara? Ik heb de boel al geschoond en opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:52
heeft iemand de sqlite functie al eens aan de praat gekregen hier?
Ik heb (eindelijk) via FTP mijn boxee_catalog.db kunnen benaderen, maar ik kan er verders niet mee.
Openen met sqlitebrowser doet weinig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:20
ik heb een provider switch gemaakt van tele2 naar upc + horizon tv,
via tele2 had ik de boxee box via wireless verbonden en dat ging prima
en nu heb ik de boxee box via een utp kabel verbonden met de horizon box
en alle mappen met media inhoud worden weer netjes terug gevonden,
maar nu: muziek speelt tie netjes af echter flims worden niet afgespeeld ?!?

heeft iemand een suggestie hoe ik films via de boxee box toch kan afspelen ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
cazzie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:25:
heeft iemand een suggestie hoe ik films via de boxee box toch kan afspelen ?
edit: na het opnieuw scannen van alle folder speelt de boxee gewoon weer de films ;)

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mogelijkheid om mijn htpc om te ruilen naar een boxee (ben namelijk op zoek naar iets compacters). Mijn huidige htpc is:

CPUs Intel® Core™ i3-3240
be quiet! voeding Pure Power L8 400W
SilverStone Milo ML03B case
Solid State Drive mSATA 60GB SSD
Blu-ray ROM Serial-ATA
Geheugen 4 GB DDR3-1333 Kit
Moederborden Socket 1155 GIGABYTE GA-H77M-D3H

Is de boxee een goede vervanging of ben ik gek als ik hem hiervoor in ruil? Ik ben echt een leek. Heb mijn huidige htpc gekregen van mijn zoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik wil mijn boxee daar ook wel voor ruilen :P

Ik zou het niet doen, of in ieder geval geld erbij vragen.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Ik ben van plan een BB aan te schaffen als vervangin van mijn wd tv play. Doe ik hier wel goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:33:
Ik heb de mogelijkheid om mijn htpc om te ruilen naar een boxee (ben namelijk op zoek naar iets compacters). Mijn huidige htpc is:

CPUs Intel® Core™ i3-3240
be quiet! voeding Pure Power L8 400W
SilverStone Milo ML03B case
Solid State Drive mSATA 60GB SSD
Blu-ray ROM Serial-ATA
Geheugen 4 GB DDR3-1333 Kit
Moederborden Socket 1155 GIGABYTE GA-H77M-D3H

Is de boxee een goede vervanging of ben ik gek als ik hem hiervoor in ruil? Ik ben echt een leek. Heb mijn huidige htpc gekregen van mijn zoon.
Dat zou qua hardware geen gelijkwaardige ruil zijn. Als het compacter moet kun je beter de onderdelen hergebruiken in een kleinere behuizing.

De boxee heeft bovendien geen functionele behuizing. Omdat het een kubus op zijn kant is neemt hij nog steeds veel ruimte in. Ook is de boxee verouderd en heeft weinig ondertseuning en updates meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank is groot!
Als je gegil hoort vanwege klappen is het de buurjongen..! 8)7
probeert me ff te flessen!! hahahaha
nogmaals dank voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlandcrap
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-04 20:48
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:26:
Mijn dank is groot!
Als je gegil hoort vanwege klappen is het de buurjongen..! 8)7
probeert me ff te flessen!! hahahaha
nogmaals dank voor het advies!
Kun je vele malen beter voor een kleinere case gaan, tegenwoordig heb je voor weinig geld al een hoop leuks. Daarbij als je XBMC draait heb je toch behoorlijk wat mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een boxee box.
Ik probeer al een hele tijd de ondertitels te kiezen maar heb geen idee waar ik dit moet doen.
Ik speel af via navi-x omdat ik niet weet hoe ik het anders zou moeten doen.

Wellicht kunnen jullie me een beetje op weg helpen.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:05:
Ik heb sinds een paar dagen een boxee box.
Ik probeer al een hele tijd de ondertitels te kiezen maar heb geen idee waar ik dit moet doen.
Ik speel af via navi-x omdat ik niet weet hoe ik het anders zou moeten doen.

Wellicht kunnen jullie me een beetje op weg helpen.Bij voorbaat dank.
vanuit boxee >> my movies >> selecteer een film uit jou eigen verzameling >> start de film,
dan als de film gestart is druk op de middelste knop van jou boxee afstandbediening en er
zal een balkje met picco's verschijnen, ga met pijl up naar het globe symbool en je komt bij
de subs / ondertitel menu: 2 opties: lokale subs of op subs die boxee op het web kan vinden.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top dank je. Dat werkt. Maar nu nog via Navi-x. Ben echt een noob soms haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 01:15:
Top dank je. Dat werkt. Maar nu nog via Navi-x. Ben echt een noob soms haha
In navi-x kan dat helaas niet. Vroeger met navi-x remix kon dat wel. Maar die is niet meer online of te vinden. Wellicht dat hier nog tips zijn daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp kan ik dus niet de ondertiteling instellen met navi-x?
Toch vreemd.
Hoe krijg ik dan films met nederlandse ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Had na 2 jaar een probleem met mijn Boxee, dus die heb ik RMA gestuurd. Kreeg net bericht dat ik een nieuwe toegestuurd krijg. Top service! Maar omdat ik inmiddels wat anders op het oog heb, mag deze weg. Als iemand hier er interesse in heeft, moet die dat maar via DM laten weten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Laatst online: 11-09 12:54
Gelijk een vraag over mijn Boxee;

Sinds de upgrade naar Boxee+ heb ik er alleen maar nog meer profijt van, echter, bepaalde MKV formaten speelt hij niet af. Er komt alleen geluid, maar geen beeld (zwart)

Ligt dat aan de compressie van het MKV formaat of loopt de Boxee nu toch op zijn teentjes als allesvreter?

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook vreemd vind is dat ik nu nog steeds versie 1.45 van navi x heb en geen updat kan vinden.
In navi kan ik wel updates zien maar die doen het niet op mijn boxee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navi-x-remix krijg ik wel aan de praat maar kan niets afspelen. Kan wel gewoon ondertitels kiezen. Helpppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:16:
Dus als ik het goed begrijp kan ik dus niet de ondertiteling instellen met navi-x?
Toch vreemd.
Hoe krijg ik dan films met nederlandse ondertitels?
afspelen uit je eigen library ipv streamen via navi-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:29
Is het mogelijk dat een boxee box download vanuit nieuwsgroepen en de films op de nas zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
geldermalsen schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:51:
Is het mogelijk dat een boxee box download vanuit nieuwsgroepen en de films op de nas zet?
Neen. Er is geen torrent of nzbdownload client voor Boxee Box ( dat ik weet althans )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:52
Hiervoor hebben we V&A ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Michael Knight op 10-08-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Wou even melden dat boxee+ overgenomen is kwa updates en support naar boxeed.in v1.4.9 is hierbij vanochtend vrijgegeven.

http://boxeed.in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nice, gelukkig gaat de ontwikkeling verder. :)
Blijft een pracht apparaat.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica