Helaas is dit nog niet mogelijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:55:
Net Boxee+ geïnstalleerd, wat een verbetering!
Nu heb ik bij al mijn films en series een fanart toegevoegd en dit werkt prima.
Als ik naar mijn homescreen ga dan verspringt de fanart om de 5 sec, vind dit best snel.
Is er een manier om deze tijd te verlengen of een bepaalde fanart ''vast'' te zetten?
is trouwens bekend of een volgende versie van Boxee+ ook automatisch fanart binnen kan halen? Als covers binnengehaald kunnen worden, moet dat met fanart toch ook mogelijk zijn...
Doe het nu handmatig (heb m'n films op een QNAP nas staan) maar dat is nogal een werk als je heel veel films hebt;)
Doe het nu handmatig (heb m'n films op een QNAP nas staan) maar dat is nogal een werk als je heel veel films hebt;)
voor metadata en metabestanden toevoegen in een foldertje met daarin een film zijn diverse handige tools te googlen. Kijk hier eens:"klik"Bracha25 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:54:
is trouwens bekend of een volgende versie van Boxee+ ook automatisch fanart binnen kan halen? Als covers binnengehaald kunnen worden, moet dat met fanart toch ook mogelijk zijn...
Verwijderd
Heeft er verder niemand het probleem dat om de X aantal minuten de ondertitel er heel even staat om vervolgens te verdwijnen en dan 1 volgende zin weg te blijven. Daar weer weer X minuten niets aan de hand.
Sinds ik de hack heb toegepast schakelt de Boxee Box zichzelf gelijk weer in na het uitschakelen. Meer mensen die dit hebben?
Hier heb ik inderdaad ook 'last' van. Ik heb echter niet het idee dat hier al een oplossing voor te vinden is...nielsgaastra schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:38:
Sinds ik de hack heb toegepast schakelt de Boxee Box zichzelf gelijk weer in na het uitschakelen. Meer mensen die dit hebben?
Same herenielsgaastra schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:38:
Jup. Heeft iets te maken met het bezig zijn met tonen van fanart. Als je vanuit 'Bestanden' of 'Apps' menu afsluit, schakelt de Boxee wel gewoon uit.nielsgaastra schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:38:
Is een bekende bug die binnenkort wel geplet zal worden.nielsgaastra schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:38:
Quick and dirty oplossing:
In geval van reboot: opstaan, naar de BB lopen, 5 seconden knopje (links boven op de BB) indrukken en hij is uit. Viola, gij heeft nu zelf de bug geplet.

Verwijderd
Is er echt geen enkele mogelijkheid om de Boxee met de Harmony aan te zetten?
Ik gebruik een Manta TR1 infrarood en heb en van alles geprobeerd maar krijg hem niet aan.
Aangezien de Boxee ergens helemaal achterin de kast zit is handmatig aanzetten niet echt een optie.
Is er afgezien van het stroomverbruik, nog een nadeel aan het altijd aan laten staan van de boxee?
Zou hij te warm kunnen worden in een gesloten kast?
Ik gebruik een Manta TR1 infrarood en heb en van alles geprobeerd maar krijg hem niet aan.
Aangezien de Boxee ergens helemaal achterin de kast zit is handmatig aanzetten niet echt een optie.
Is er afgezien van het stroomverbruik, nog een nadeel aan het altijd aan laten staan van de boxee?
Sinds een paar weken ben ik er achter dat als ik alle drie de buttons (op de voorzijde) op de AB indruk dat de Boxee vanzelf aangaat. Ik "stoorde" mezelf er ook aan dat ik steeds naar de Boxee toe moest lopen om deze aan te zetten. Ik zou zeggen proberen het eens, neem aan dat het bij jou ook werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:46:
Is er echt geen enkele mogelijkheid om de Boxee met de Harmony aan te zetten?
En welke buttons bedoel je dan precies op de Harmony?Master Jeff schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:18:
[...]
Sinds een paar weken ben ik er achter dat als ik alle drie de buttons (op de voorzijde) op de AB indruk dat de Boxee vanzelf aangaat. Ik "stoorde" mezelf er ook aan dat ik steeds naar de Boxee toe moest lopen om deze aan te zetten. Ik zou zeggen proberen het eens, neem aan dat het bij jou ook werkt.
Want daar ben ik wel eens benieuwd naar, want bij mijn weten kun je de Boxee Box niet aanzetten met een Harmony remote.
Tenminste ik neem aan dat je de Harmony bedoeld en niet de orginele AB?
Want op de orginele AB kun je inderdaad de Boxee Box aanzetten door op de toets met de 3 streepjes te drukken.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ik druk alleen op de onderste "Terug" knop en dat start hij ook op.
Master Jeff schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:18:
[...]
Sinds een paar weken ben ik er achter dat als ik alle drie de buttons (op de voorzijde) op de AB indruk dat de Boxee vanzelf aangaat. Ik "stoorde" mezelf er ook aan dat ik steeds naar de Boxee toe moest lopen om deze aan te zetten. Ik zou zeggen proberen het eens, neem aan dat het bij jou ook werkt.
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Ik zit me ook even helemaal in te lezen in de Boxee, met 300+ DVD`s in de kast moet er nu toch echt een mediaplayer gaan komen... Nu kom ik de volgende tegen en dat is qua interface etcetera volgens mij dan exact dezelfde, maar voor 60 cent meer krijg je er een 1TB drive bij?
pricewatch: Iomega TV with Boxee + Storage 1TB
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Bedoelde inderdaad de originele AB en niet de Harmony.Voronwë schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:06:
Ik druk alleen op de onderste "Terug" knop en dat start hij ook op.
[...]

Gezien de reacties van de Iomega gebruikers hier zou ik eerder overwegen om de boxee box te nemen en een NAS te overwegen.mveijden schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:07:
Ik zit me ook even helemaal in te lezen in de Boxee, met 300+ DVD`s in de kast moet er nu toch echt een mediaplayer gaan komen... Nu kom ik de volgende tegen en dat is qua interface etcetera volgens mij dan exact dezelfde, maar voor 60 cent meer krijg je er een 1TB drive bij?
Bedankt voor de reactie, goedkoop is leuk maar als de boxee echt beter werkt gaat het hem niet worden.q2no schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:14:
[...]
Gezien de reacties van de Iomega gebruikers hier zou ik eerder overwegen om de boxee box te nemen en een NAS te overwegen.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Ik ben het hier niet mee eens. De enige reden om voor de Boxee Box te gaan is dat die custom firmware er nu is. Verder zie ik alleen maar nadelen bij de boxee t.o.v. de iomega. Het formaat/designs en de afstandsbediening. De iomega is strakker en past beter in je audio meubel, verder is de afstandsbediening gewoon InfraRood, dus heb hem hier mooi werken met een Logitech Harmony.mveijden schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:11:
[...]
Bedankt voor de reactie, goedkoop is leuk maar als de boxee echt beter werkt gaat het hem niet worden.
Verder doet de Iomega hetzelfde + meer aansluitmogelijkheden. Ook is het inderdaad mogelijk om hem met 1 TB HD te krijgen.
Ik zou voor de Iomega gaan.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Die Boxee Plus is een leuke plus voor mijn Boxee Box.
Het enige dat me nog steeds stoort, is dat van een aantal (voornamelijk Belgische) series de artwork (zowel thumb als fanart) niet herkend wordt. Heb bij elke serie een NFO gestoken via ViMediaManager. Dan zou Boxee toch alle art moeten uitlezen? Of moet ik nog iets veranderen?
Het enige dat me nog steeds stoort, is dat van een aantal (voornamelijk Belgische) series de artwork (zowel thumb als fanart) niet herkend wordt. Heb bij elke serie een NFO gestoken via ViMediaManager. Dan zou Boxee toch alle art moeten uitlezen? Of moet ik nog iets veranderen?
Ik heb het idee, maar het is gevoelsmatig, dat sinds de boxee plus update, audio/video af en toe out of syn is.
Het enige jammere is dat ik dus zeven winkels zag met 141 euro als laagste, nu ineens nog maar drie winkels met 361 euro als laagste.Damian schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:28:
[...]
Ik ben het hier niet mee eens. De enige reden om voor de Boxee Box te gaan is dat die custom firmware er nu is. Verder zie ik alleen maar nadelen bij de boxee t.o.v. de iomega. Het formaat/designs en de afstandsbediening. De iomega is strakker en past beter in je audio meubel, verder is de afstandsbediening gewoon InfraRood, dus heb hem hier mooi werken met een Logitech Harmony.
Verder doet de Iomega hetzelfde + meer aansluitmogelijkheden. Ook is het inderdaad mogelijk om hem met 1 TB HD te krijgen.
Ik zou voor de Iomega gaan.
Verwijderd
Spoel eens een klein beetje terug. Werkt bij mij altijd!DJ Randall schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:12:
Ik heb het idee, maar het is gevoelsmatig, dat sinds de boxee plus update, audio/video af en toe out of syn is.
In enkele gevallen werkt dat, dat had ik zelf al ondervonden.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:52:
[...]
Spoel eens een klein beetje terug. Werkt bij mij altijd!
Wat ik nu bemerk, maar het kan ook aan de releases liggen, is dat audio en video soms wel en soms niet in sync zijn ( zonder terug te spoelen ). Dus nu in sync, over 1 minuut out of syn en over 2 minuten weer in sync.
Een boxee box scoor je al zo rond de 90 euro op marktplaats.mveijden schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:44:
[...]
Het enige jammere is dat ik dus zeven winkels zag met 141 euro als laagste, nu ineens nog maar drie winkels met 361 euro als laagste.
Hier heb ik momenteel geen problemen mee. Bij welke serie(s) heb je last?DJ Randall schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:20:
[...]
In enkele gevallen werkt dat, dat had ik zelf al ondervonden.
Wat ik nu bemerk, maar het kan ook aan de releases liggen, is dat audio en video soms wel en soms niet in sync zijn ( zonder terug te spoelen ). Dus nu in sync, over 1 minuut out of syn en over 2 minuten weer in sync.
Daarom dat ik Boxee+ dus niet installeer. Persoonlijk voldoet de standaard firmware van de boxee absoluut. Het ding is heel stabiel en presteert heel sterk. Als ik dan lees dan na de install van boxee+ hier en daar kleine problemen zijn..heb ik geen zin meer deze custom boxee+ firmware te gaan installeren. Het ding ziet er mooi uit, heeft mooie interface, toont geen problemen met het afspelen van media...Als ik dan lees bij sommige users dat de audio out of sync is, dat je hem niet kan uitschakelen/in sleep mode kan zetten omdat hij terug aanspringt....Nah het zal er best leuk uitzien maar het ding moet vooral feilloos media afspelen. En bij Boxee+ kan je daar niet meer je hand voor in het vuur steken.q2no schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:46:
[...]
Hier heb ik momenteel geen problemen mee. Bij welke serie(s) heb je last?
bizarre is dat dat bij mij sinds kort ook zo is, en ik niet eens boxee plus geinstalleerd hebDJ Randall schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:12:
Mijn audio/video loopt ook wel is out of sync en ik heb niks speciaals gedaan. Meestal is het dan wel wat drukker op het netwerk.
Merlin, Blue Bloods, Castleq2no schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:46:
[...]
Hier heb ik momenteel geen problemen mee. Bij welke serie(s) heb je last?
heb je het al... flauwe series
Moet zeggen dat ik er eigenlijk geen last mee heb, ook boxee+. Maar ik gebruik m daarentegen ook niet zoveel meer.. dus echt grondig getest is het niet..
Maar Revenge en Arrow lopen bij mij iig sync
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Dat idee heb ik ook wel eens, dat de audio/ video out of sync is. Vooral icm ondertitels (en dan vooral de ondertitels ook...).
Heb geen boxee+, dus denk niet dat het daar aan ligt.
Ik had aan het begin vooral heel erg dat het out of sync loopt, maar dat lag aan mn tv, die deed trucjes met het beeld (philips), waardoor de verwerking van het beeld langer duurde dan de verwerking van het geluid. Maarja, daar was ik snel achter
Heb geen boxee+, dus denk niet dat het daar aan ligt.
Ik had aan het begin vooral heel erg dat het out of sync loopt, maar dat lag aan mn tv, die deed trucjes met het beeld (philips), waardoor de verwerking van het beeld langer duurde dan de verwerking van het geluid. Maarja, daar was ik snel achter
Zoals gemeld, voorheen geen last van eigenlijk...... maar wellicht zijn het toch de releases... Ik hou het in de gaten.
Nou, ik kan je al vertellen dat de out of sync niet ligt aan boxee+. Ik heb Boxee + niet geinstalleerd en gisteren wou ik de eerste aflevering van Suits in HD bekijken. De boxee stond al enige tijd in sleep mode, ik ontwaakte hem, sleepde de eerste aflevering af en spoelde een 20min door. Toen heb ik een 2 a 3 min zitten kijken en geluid was paar milliseconden out of sync. Heb toen de boxee herstart en opnieuw zelfde test gedaan, toen werkte alles perfect.
Suits ja, daar had ik het ook bij. Ik gebruik nooit SLEEP MODE. Bij mij gaat hij na gebruik gewoon helemaal uit.
ik zet em zelfs nooit uit eigenlijk. wel bizar dat veel mensen nu ineens audio-out-of-sync krijgen...
Fan maakt mij veel te veel herrie.. ding gaat elke x gewoon lekker uit..habermas schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:59:
ik zet em zelfs nooit uit eigenlijk. wel bizar dat veel mensen nu ineens audio-out-of-sync krijgen...
Iemand een idee hoe het komt dat bij sommige films er een trailer aanwezig is en bij andere dan weer niet ? Ik heb namelijk net de film Stolen toegevoegd, als ik in de nfo kijk die ik haal van http://nfo.sprocket.dk/ staat er weldegelijk <trailer> in met daarin de youtube url. Toch staat deze niet bij mn film...
De trailers zijn altijd al een issue geweest. Boxee haalt de trailers nml. voornamelijk bij Yahoo vandaan.
Yahoo en trailers een huilen, zelfs met een 100/100 connectie stottert een 1080p / 720p trailer nog.
Yahoo en trailers een huilen, zelfs met een 100/100 connectie stottert een 1080p / 720p trailer nog.
Iemand een idee wat Boxee+ in de toekomst nog zal brengen ? Ik vind het er op dit moment al mooi uitzien maar lets face it...dit is bv nog altijd knapper en moet toch ook mogelijk zijn via boxee + ?
http://1.bp.blogspot.com/...kA64RodUA/s1600/xbmc2.jpg
Ok de background is al mogelijk met boxee+ maar vind de screenshot betreft layout er toch nog een stuk knapper uitzien..
Ok de background is al mogelijk met boxee+ maar vind de screenshot betreft layout er toch nog een stuk knapper uitzien..
Bij 2 series werkt de fanart niet, bij alle andere series die ik heb wel en ook bij alle films. Ik heb al meerdere jpg's gebruikt. Iemand enig idee?
[ Voor 44% gewijzigd door maikel7 op 23-01-2013 16:09 ]
Dan koop je voor weinig een Raspberry Pi. Zet er XBMC op en je hebt die interface en een steengoeie mediaplayerRebbelx schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 07:58:
Iemand een idee wat Boxee+ in de toekomst nog zal brengen ? Ik vind het er op dit moment al mooi uitzien maar lets face it...dit is bv nog altijd knapper en moet toch ook mogelijk zijn via boxee + ?
Men moet gewoon voor elkaar krijgen dat er een linux distri op gedraaid kan worden waar je weer een XBMC build op kan draaien e.g. OpenElec for Boxee
Maar ik denk dat dat nog even duurt aangezien ze nu primair bezig zijn om het bestaande OS te hacken.
Dan toch maar eens boxeeplus geinstalled. Op het eerste zicht werkt alles best goed. Heb wel ook het probleem dat je niet kan uitschakelen vanuit de homepagina. Daarvoor ga ik naar files ==> uitschakelen, dan werkt het wel.
Vraagje voor de boxeeplus gebruikers. Ik zie op de site van boxeeplus dat je bij de nieuwe view (zie screenshot met film Brave gehighlight) dat je het menu links niet meer hebt met My Movies, Genres, Sources, unwatched, ...Is dit ook mogelijk om dit te verwijderen bij de gewone gridview ? Zou namelijk liever fullscreen deze grid hebben met films ipv altijd dit menu links te hebben.. Wanneer ik naar de nieuwe view overschakel zoals op de boxeesite met Brave, heb ik dit menu ook nog steeds, terwijl op hun screenshot dit niet meer aanwezig is...
Vraagje voor de boxeeplus gebruikers. Ik zie op de site van boxeeplus dat je bij de nieuwe view (zie screenshot met film Brave gehighlight) dat je het menu links niet meer hebt met My Movies, Genres, Sources, unwatched, ...Is dit ook mogelijk om dit te verwijderen bij de gewone gridview ? Zou namelijk liever fullscreen deze grid hebben met films ipv altijd dit menu links te hebben.. Wanneer ik naar de nieuwe view overschakel zoals op de boxeesite met Brave, heb ik dit menu ook nog steeds, terwijl op hun screenshot dit niet meer aanwezig is...
Laatste nieuws van Boxee+:
Hi guys. I’ve been abroad for a while for work. It’s been exciting and interesting, but has left me no time whatsoever to work on BoxeePlus for that last few weeks. Now that I have returned I’ve picked up development again, and am working on a few things.
The primary goal of the next release will be to fix the biggest bugs that people are experiencing with the current version. Most issues resolve around script errors. This is mostly due to non-default (foreign language) characters used in filenames or titles. But there are also some other issues that I want to improve. Next version should be a whole lot more stable!
As for timelines, remember I’m doing this while I also have a full-time job. However I hope to have this release out somewhere next week.
Also I want to tell you all how much I appreciate all the donations. I’m not doing this for money, but because I want these features as well; however it does help a lot that I feel the work is appreciated, and keeps me motivated to fix all the small details and issues!
Also you may have noticed however the donation link is gone. This is due to an issue I’m currently having with PayPal, which I’m trying to resolve. Hopefully I’m able to restore it sometime soon.
Maw, er komt binnenkort weer een nieuwe versie aan. Niet meteen met nieuwe functies maar wel met bugfixes
Hi guys. I’ve been abroad for a while for work. It’s been exciting and interesting, but has left me no time whatsoever to work on BoxeePlus for that last few weeks. Now that I have returned I’ve picked up development again, and am working on a few things.
The primary goal of the next release will be to fix the biggest bugs that people are experiencing with the current version. Most issues resolve around script errors. This is mostly due to non-default (foreign language) characters used in filenames or titles. But there are also some other issues that I want to improve. Next version should be a whole lot more stable!
As for timelines, remember I’m doing this while I also have a full-time job. However I hope to have this release out somewhere next week.
Also I want to tell you all how much I appreciate all the donations. I’m not doing this for money, but because I want these features as well; however it does help a lot that I feel the work is appreciated, and keeps me motivated to fix all the small details and issues!
Also you may have noticed however the donation link is gone. This is due to an issue I’m currently having with PayPal, which I’m trying to resolve. Hopefully I’m able to restore it sometime soon.
Maw, er komt binnenkort weer een nieuwe versie aan. Niet meteen met nieuwe functies maar wel met bugfixes
Ik hou het in de gaten, de tweaker in mij vind dat ik het erop moet gooien, maar ik heb eigenlijk maar weinig problemen met de Boxee box zoals hij stock is..
Had ik ook niet maar Boxee+ geeft je wat meer speelruimte. Had bv op het homescreen geen behoefte aan Friends, Apps, etc dus dat heb ik er nu niet meer opstaan dankzij boxee+. Op de homescreen zie ik nu ook mijn laatst toegevoegde films/series terwijl dat vroeger youtube filmpjes waren. En ook de toevoeging van de fanart is best knap. Geen spijt tot nu toe dat ik het installeerdeex87 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:20:
Ik hou het in de gaten, de tweaker in mij vind dat ik het erop moet gooien, maar ik heb eigenlijk maar weinig problemen met de Boxee box zoals hij stock is..
Verwijderd
Beste Forumleden ..
Ik heb sinds vorige week vrijdag ook een Boxee Box in mijn bezit.
Op zich ben ik zéér tevreden van dit toestelletje, echt een verademing! Nooit eerder een mediaplayer gehad.
Ik heb echter wel één probleem.. Ik dien een bron op te geven om te gaan zoeken voor films.
Hiervoor selecteer ik mijn film map op mijn externe hardeschijf, hij scant en vind helemaal niks terug???
Mijn mappenstructuur is als volgt:
- Films
- Film 1
- Film 2
- Film 3
- .....
Ook als ik de mapjes allemaal apart laat scannen vind hij ook niks ..
Via bestanden kan ik wel mijn films afspelen dat is geen probleem .. maar het zou fijn om een mooi overzicht te hebben via mijn films met uitleg & cover ..
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Op zich ben ik zéér tevreden van dit toestelletje, echt een verademing! Nooit eerder een mediaplayer gehad.
Ik heb echter wel één probleem.. Ik dien een bron op te geven om te gaan zoeken voor films.
Hiervoor selecteer ik mijn film map op mijn externe hardeschijf, hij scant en vind helemaal niks terug???
- Films
- Film 1
- Film 2
- Film 3
- .....
Via bestanden kan ik wel mijn films afspelen dat is geen probleem .. maar het zou fijn om een mooi overzicht te hebben via mijn films met uitleg & cover ..
Ik maak gebruik van een nas en niet van een externe schijf maar in principe zou het moeten werken.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:06:
Beste Forumleden ..
- Films
- Film 1
- Film 2
- Film 3
- .....
Zorg ervoor dat je volgende structuur gebruikt:
- Hoofdfolder movies met daaronder al je films, elk in een map apart bv
* Movies
- Black Hawk Down
- Captain America
- etc
Wat ik ook telkens doe, maar wat geen vereiste is, is in elk van mijn mappen van mn films een nfo bestand zetten met info over de film. Dat kan je hier laten genereren http://nfo.sprocket.dk/
en zorgt er voor dat je boxee beter je films herkent.
Plaats je nfo bestand in de folder van je specifieke film bv:
* Movies
In geval je bv gebruik maakt van een film met AUDIO_TS en VIDEO_TS folder doe je het volgende
* Movies
AUDIO_TS
VIDEO_TS
Good Luck. Update ook naar de laatste nieuwe firmware en geef je films ook de juiste naamgeving. De film avatar hernoemen naar bv abcdef.mkv gaat ervoor zorgen dat de boxee niet zal weten om welke film het gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Rebbelx op 28-01-2013 13:35 ]
Verwijderd
Ja zo doe ik het ook & ik duid mijn hoofdmap aan als bron. Hij zegt dan de bron te scannen maar er komt geen melding 'scan compleet' of dergelijke.
Onderaan links staat wel iets van in transactie ofzoiets maar na een hele nacht draaien heeft hij nog steeds geen resultaat. Lijkt of hij niks gedaan of gevonden heeft.
Het probleem is dat hij die bestanden in de mappen maar niet kan terugvinden. Het toevoegen van de info is en zal het probleem niet zijn ..
Onderaan links staat wel iets van in transactie ofzoiets maar na een hele nacht draaien heeft hij nog steeds geen resultaat. Lijkt of hij niks gedaan of gevonden heeft.
Het probleem is dat hij die bestanden in de mappen maar niet kan terugvinden. Het toevoegen van de info is en zal het probleem niet zijn ..
Maak je gebruik van een NAS? Zo ja, staat je rechten van de user goed en of maak je wel een netwerkconnectie met de juiste username / password.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:17:
Ja zo doe ik het ook & ik duid mijn hoofdmap aan als bron. Hij zegt dan de bron te scannen maar er komt geen melding 'scan compleet' of dergelijke.
Verwijderd
Wat doe ik verkeerd ik heb op mijn boxee box die hack opgezet, ik heb alles precies gevolgt wat er op de website staat van boxeeplus.com en toch krijg ik niet hetzelfde als wat er beschreven word in de hack,
iemand enig idee wat ik verkeerd aan het doen ben?
Met vriendelijke groeten,
Boswandeling
iemand enig idee wat ik verkeerd aan het doen ben?
Met vriendelijke groeten,
Boswandeling
Als je op tweakers geholpen wilt worden er wel meer details verwacht dan dit.
Wat heb je gedaan, wat voor oplossingen heb je gezocht, wat kun je wel of niet vinden?
Wat heb je gedaan, wat voor oplossingen heb je gezocht, wat kun je wel of niet vinden?
Herkenbaar. Probeer je bibliotheek eens te wissen en je oude miniatuurweergaven ook (je films blijven ok) in Systeem > Geavanceerd.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:06:
Beste Forumleden ..
Wellicht helpt het verwijderen van de bron en het opnieuw toevoegen ervan ook.
Daarna het schijfje aan je boxee koppelen en gewoon een paar uur met rust laten. Het vullen van die bibliotheek is waanzinnig traag.
Verwijderd
Ik heb nog geen enkele oude miniatuurweergaven, dat zal dus geen probleem zijn.. ik zal vanavond eens proberen de bron volledig te verwijderen uit het systeem en opnieuw aankoppelen.oef! schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:37:
[...]
Herkenbaar. Probeer je bibliotheek eens te wissen en je oude miniatuurweergaven ook (je films blijven ok) in Systeem > Geavanceerd.
Wellicht helpt het verwijderen van de bron en het opnieuw toevoegen ervan ook.
Daarna het schijfje aan je boxee koppelen en gewoon een paar uur met rust laten. Het vullen van die bibliotheek is waanzinnig traag.
Krijg ik dan iets in beeld dat hij effecties bezig is met het scannen? Het is iets van een 350gb aan films dusjah, wat kan dit duren?
Neen ik maak geen gebruik van een NAS, gewoon een externe hardeschijf ..q2no schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:18:
[...]
Maak je gebruik van een NAS? Zo ja, staat je rechten van de user goed en of maak je wel een netwerkconnectie met de juiste username / password.
Normaal om te laten scannen is het naar Films of Series gaan daar op het icoontje bovenaan klikken en Herscannen selecteren. Dan ga je naar Instellingen ==> Bronnen...Daar kan je normaal de progress van de scan zien. Laat je niet misleiden als hij niet meteen begint te scannen.Dit kan soms ff duren. Begin dan niet te prutsen met de boxee maar laat deze gewoon zn ding doen.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:06:
[...]
Ik heb nog geen enkele oude miniatuurweergaven, dat zal dus geen probleem zijn.. ik zal vanavond eens proberen de bron volledig te verwijderen uit het systeem en opnieuw aankoppelen.
Krijg ik dan iets in beeld dat hij effecties bezig is met het scannen? Het is iets van een 350gb aan films dusjah, wat kan dit duren?
[...]
Ik had eenzelfde probleem toen ik mijn Boxee net nieuw had. Kan het me niet zo goed herrineren maar volgens mij was voor mij het formateren van m'n externe HDD de oplossing.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:06:
Beste Forumleden ..
knip
Verwijderd
Ik heb gisteren de bron verwijderd en volledig ontkoppeld om daarna opnieuw aan te sluiten. Ik krijg om de 5 minuten links bovenaan de melding dat hij bron films aan het scannen is.
Ik heb de boxee nu heel de nacht aan laten staan maar nog geen resultaat. Om de 5 minuten nog steeds dezelfde boodschap.. ik laat hem nu de hele dag verder doen en zal afwachten.
Vind het wel een minpunt dat je de status van het proces niet kan zijn vb. 57% gescand.. of kan dit wel?
Ik hou jullie in ieder geval op hoogte!
Formateren zal de laatste oplossing zijn .. weet alleen niet waar ik al deze films dan tijdelijk moet opslagen
...
UPDATE:
Na 24 uur de melding te geven (om de 5 minuten) nog steeds geen films terug te vinden. De bestandstypen zijn alle soorten, avi, mp4, ...
Heb ik eens geprobeerd of hij mijn usb wel aanneemt .. en hier heb ik negatief resultaat mee. Zou het dan aan de boxee box kunnen liggen?
Ik heb de boxee nu heel de nacht aan laten staan maar nog geen resultaat. Om de 5 minuten nog steeds dezelfde boodschap.. ik laat hem nu de hele dag verder doen en zal afwachten.
Vind het wel een minpunt dat je de status van het proces niet kan zijn vb. 57% gescand.. of kan dit wel?
Formateren zal de laatste oplossing zijn .. weet alleen niet waar ik al deze films dan tijdelijk moet opslagen
UPDATE:
Na 24 uur de melding te geven (om de 5 minuten) nog steeds geen films terug te vinden. De bestandstypen zijn alle soorten, avi, mp4, ...
Heb ik eens geprobeerd of hij mijn usb wel aanneemt .. en hier heb ik negatief resultaat mee. Zou het dan aan de boxee box kunnen liggen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 10:04 . Reden: update ]
iemand hier ervaring mee ?
YouTube: Boxee+Hacks
kerel gebruikt blijkbaar een programma Tumbgen om zijn films te laten scannen en er een fanart van te maken, deze plaatst hij dan in zijn film folder en boxee leest deze dan uit, gevolg veel mooiere fanart dan nu het geval is.
YouTube: Boxee+Hacks
kerel gebruikt blijkbaar een programma Tumbgen om zijn films te laten scannen en er een fanart van te maken, deze plaatst hij dan in zijn film folder en boxee leest deze dan uit, gevolg veel mooiere fanart dan nu het geval is.
doet me denken aan boxee+ of vergis ik me ?Rebbelx schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:35:
iemand hier ervaring mee ? YouTube: Boxee+Hacks
control alt oeps deleted
lol boxee+ staat er al op geinstalleerd maar hij gebruikt dan nog een apart programma genaamd Thumbgen om bepaalde fanart automatisch te laten genereren. Dat er boxee+ opstond was ik me al van bewust, dat gebruik ik zelf ook.cazzie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:45:
[...]
doet me denken aan boxee+ of vergis ik me ?
Best mogeljik...Je netwerk is toch verbonden met de boxee e ??? Hij is toch verbonden met het internet ?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:01:
Ik heb gisteren de bron verwijderd en volledig ontkoppeld om daarna opnieuw aan te sluiten. Ik krijg om de 5 minuten links bovenaan de melding dat hij bron films aan het scannen is.
Formateren zal de laatste oplossing zijn .. weet alleen niet waar ik al deze films dan tijdelijk moet opslagen...
UPDATE:
Pff wat een gedoe om die scrapers goed ingesteld te krijgen. Heb zowel met Ember media als met thumbgen dat ik de filmmap op mijn nas niet gescand krijg. Het rare is dat als ik een paar films in die filmmap op de nas zet, ik de films zie, en ze ook gescraped kunnen worden. Mooi denk ik dan, pomp ik de rest van die films (>100) ook naar die map, maar vervolgens zien beide programma's geen enkele film meer. Zou het kunnen zijn dat 1 bepaalde film ervoor zorgt dat in de hele map niets gevonden wordt?
ik heb nu sinds 3 dagen last dat ik niet kan inloggen met mijn normale user account op boxee. Ik moet dan een nieuwe user aanmaken om erin te komen. Gaat de boxee uit en weer aan dan kan ik weer niet inloggen met mijn account gegevens.
Ik kan wel inloggen bij Boxee op de site met deze gegevens. Meedere mensen hier last van?
Ik kan wel inloggen bij Boxee op de site met deze gegevens. Meedere mensen hier last van?
Het volgende probleem doet zich voor.
Boxeebox stuurt geen tot weinig stemgeluid door naar de centerspeaker in de surround modus.
Ik heb de boxeebox met een HDMI kabel aangesloten op de tunner en de tunner met een HDMI kabel naar de tv.
Heb verschillende films geprobeerd in Dolby Digital en DTS bijde zelfde verhaal.
Ook heb ik verschillende HDMI kabels geprobeerd. Het lijkt dus echt aan boxeebox te liggen.
De humax voor ziggo die op dezelfde wijze is verbonden doet het wel goed.
Iemand een idee?
Boxeebox stuurt geen tot weinig stemgeluid door naar de centerspeaker in de surround modus.
Ik heb de boxeebox met een HDMI kabel aangesloten op de tunner en de tunner met een HDMI kabel naar de tv.
Heb verschillende films geprobeerd in Dolby Digital en DTS bijde zelfde verhaal.
Ook heb ik verschillende HDMI kabels geprobeerd. Het lijkt dus echt aan boxeebox te liggen.
De humax voor ziggo die op dezelfde wijze is verbonden doet het wel goed.
Iemand een idee?
[ Voor 22% gewijzigd door zzz16 op 02-02-2013 18:50 ]
Stuurt je Humax ook 5.1 surround out? Wanneer de Humax 2.0 stereo uitstuurt, is het volume op alle speakers gelijk of komt het veel dichter bij elkaar in de buurt.
Verder zijn dialogen (de stukken waarin veel wordt gesproken) vaak rustiger dan de actiescènes, het kan daardoor komen dat je centerspeaker minder hard werkt. Mocht je je er aan storen, dan zou ik de gain van de centerspeaker opkrikken
Verder zijn dialogen (de stukken waarin veel wordt gesproken) vaak rustiger dan de actiescènes, het kan daardoor komen dat je centerspeaker minder hard werkt. Mocht je je er aan storen, dan zou ik de gain van de centerspeaker opkrikken
Bedankt voor de reactie,
De humax stuurt 5.1 uit via de HDMI gewoon goed surround geluid.
Boxee laat alleen de center speaker achterwege.
Centerspeaker volume omhoog is niet mijn oplossing hierdoor word het geluid niet beter van.
Nog andere suggesties?
Heb al verschillende kabels geprobeerd. Wou nu nog een andere firmware proberen maar kom steeds terug in de update scherm. Blockeren van de url`s in de router functioneerd niet helemaal. Factory reset heb ik ook geprobeerd.
Mijn vraag ook gesteld in Audio en Hifi omdat het niet alleen de boxeebox betreft maar ook met de humax cabel receiver, alhoewel hierbij maar op 1 zender.
De humax stuurt 5.1 uit via de HDMI gewoon goed surround geluid.
Boxee laat alleen de center speaker achterwege.
Centerspeaker volume omhoog is niet mijn oplossing hierdoor word het geluid niet beter van.
Nog andere suggesties?
Heb al verschillende kabels geprobeerd. Wou nu nog een andere firmware proberen maar kom steeds terug in de update scherm. Blockeren van de url`s in de router functioneerd niet helemaal. Factory reset heb ik ook geprobeerd.
Mijn vraag ook gesteld in Audio en Hifi omdat het niet alleen de boxeebox betreft maar ook met de humax cabel receiver, alhoewel hierbij maar op 1 zender.
[ Voor 49% gewijzigd door zzz16 op 03-02-2013 13:24 ]
Als ik je verhaal zo lees en dan ook nog eens het volgende lees;
Daar er meerdere apparaten (Boxee en Humax) hetzelfde gebrek vertonen.
Dan zou het sterk zijn dat dat aan allebei deze apparaten ligt en is dit dus zeer waarschijnlijk te wijten aan je versterker.
Heb je al eens geprobeerd je Boxee en Humax via toslink (optisch) te verbinden met je versterker?
Zo nee, probeer dat eens, uiteraard wel dan wel even op je versterker de juiste ingang via toslink selecteren.
Dan kun je dus concluderen dat het aan je versterker/reciever ligt.zzz16 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:50:
Daar er meerdere apparaten (Boxee en Humax) hetzelfde gebrek vertonen.
Dan zou het sterk zijn dat dat aan allebei deze apparaten ligt en is dit dus zeer waarschijnlijk te wijten aan je versterker.
Heb je al eens geprobeerd je Boxee en Humax via toslink (optisch) te verbinden met je versterker?
Zo nee, probeer dat eens, uiteraard wel dan wel even op je versterker de juiste ingang via toslink selecteren.
- Is het probleem dan weg, dan ligt het aan je HDMI kabel of HDMI poorten/instellingen van je versterker en dien je dat dus na te kijken.
Staat alles goed dan zijn je HDMI poorten op je versterker waarschijnlijk naar de hemel
- Heb je dan nog steeds hetzelfde probleem dan dien je de instellingen van je versterker eens te controleren.
Zijn die ook correct, dan kun je nog eens proberen de luidsprekerkabel te wisselen en eventueel ook eens een andere luidspreker proberen.
Zijn de problemen er dan nog, dan is je versterker waarschijnlijk naar de hemeltjes
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Verwijderd
Ik ben van plan om een Iomega Tv met Boxee aan te schaffen.
Belangrijk voor mij is dat ik de die muziek die op de interne HD staat af kan spelen / bedienen met een app zonder dat de TV aan hoeft te staan.
Ook wil ik films en dergelijke vanaf een externe HD bekabeld kunnen kopieren naar de interne HD.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Belangrijk voor mij is dat ik de die muziek die op de interne HD staat af kan spelen / bedienen met een app zonder dat de TV aan hoeft te staan.
Ook wil ik films en dergelijke vanaf een externe HD bekabeld kunnen kopieren naar de interne HD.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Ik vraag het nog maar eens, als ik een dvd afspeel valt er om de zoveel tijd een zin of 4 weg van de ondertiteling. Men zegt iets, je ziet het net staan, dan is het weg, de eerstvolgende zin is ook weg en daarna weer gewoon goed tot het weer gebeurd. Aflevering van een serie van 45 minuten komt het een keer of 4-5 voor.
Wat zou het kunnen zijn?
Wat zou het kunnen zijn?
DVD met ingebakken subs? en dan native of custom ingebakken. Of gedownloade en zelf erbij geprakt.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:05:
Ik vraag het nog maar eens, als ik een dvd afspeel valt er om de zoveel tijd een zin of 4 weg van de ondertiteling. Men zegt iets, je ziet het net staan, dan is het weg, de eerstvolgende zin is ook weg en daarna weer gewoon goed tot het weer gebeurd. Aflevering van een serie van 45 minuten komt het een keer of 4-5 voor.
Wat zou het kunnen zijn?
Verwijderd
Ingebakken geeft geen problemen. Wel als ik los kies of download (pas voor het eerst gedaan trouwens, niet altijd handig.
Ingebakken besef ik nu dat ik alleen divx had..
Ingebakken besef ik nu dat ik alleen divx had..
hmm het ligt vaak aan de subs zelf dat het niet helemaal synchroon loopt, de timing wil vaak net effe de plank misslaan..
Heb je gekeken of het steeds op hetzelfde punt zit? of dat het willekeurig ergens anders zit.
Heb je gekeken of het steeds op hetzelfde punt zit? of dat het willekeurig ergens anders zit.
ik heb de laatste tijd ook problemen met subs die niet goed lopen. Lopen heel ver voor, heb het geprobeerd met een srt file in de map en als direct download via opensubtitles op de boxee. Kan het te maken hebben als de dvd een menu heeft voordat de film begint?
Had dit onlangs ook. Subs werden gewoon niet getoond terwijl dit op de pc wel het geval was. Heb toen de boxee eens gereboot. Toen werden ze wel getoond. Raar probleem. Gelukkig nog maar 1maal voorgehadGreekmaster schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:31:
ik heb de laatste tijd ook problemen met subs die niet goed lopen. Lopen heel ver voor, heb het geprobeerd met een srt file in de map en als direct download via opensubtitles op de boxee. Kan het te maken hebben als de dvd een menu heeft voordat de film begint?
Ik ben een tijdje geleden goed geholpen in dit topic.
Daar wil ik iedereen nog voor bedanken.
Ik heb ondertussen mijn media speler ingeruild voor popcorn hour a-300.
wat een verademing is dat!! Een veel beter apparaat in mijn ogen.
Ik heb totaal geen problemen of minpunten ondervonden. Dat kon ik van mijn vorige media speler niet zeggen. Daar had ik alleen maar ellende mee.
Daar wil ik iedereen nog voor bedanken.
Ik heb ondertussen mijn media speler ingeruild voor popcorn hour a-300.
wat een verademing is dat!! Een veel beter apparaat in mijn ogen.
Ik heb totaal geen problemen of minpunten ondervonden. Dat kon ik van mijn vorige media speler niet zeggen. Daar had ik alleen maar ellende mee.
Je was gewaarschuwd toch?
Klopt, maar ik was eigenwijs.
Ik zal voortaan beter naar jullie luisteren
Gelukkig kon ik mijn oude media speler ruilen tegen de popcorn hour -a 300(met bijbetaling uiteraard)
Dus het heeft mij gelukkig geen geld gekost. Bij de popcorn hour heb ik bij sommige films alleen nog zwarte balken, is er een manier om zonder zwarte balken te kijken. (zonder in te zoomen, want dan verlies ik links en rechts beeld van mijn scherm)
Ik zal voortaan beter naar jullie luisteren
Gelukkig kon ik mijn oude media speler ruilen tegen de popcorn hour -a 300(met bijbetaling uiteraard)
Dus het heeft mij gelukkig geen geld gekost. Bij de popcorn hour heb ik bij sommige films alleen nog zwarte balken, is er een manier om zonder zwarte balken te kijken. (zonder in te zoomen, want dan verlies ik links en rechts beeld van mijn scherm)
Je wilt alles dus oprekken naar boven en beneden? Denk niet dat je kijk ervaring dan beter word.......Rick13 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:35:
Klopt, maar ik was eigenwijs.
Ik zal voortaan beter naar jullie luisteren![]()
Het liefst wil ik de zwarte balken weg hebben, zonder beeldverlies.
Dus zonder oprekken, inzoomen e.t.c. Dus gewoon in "originele" staat.
Maar ik denk niet dat, dat mogelijk is.
Dus zonder oprekken, inzoomen e.t.c. Dus gewoon in "originele" staat.
Maar ik denk niet dat, dat mogelijk is.
Hangt van de resolutie van je film af. Als het 16:9 is dan heb je op je breedbeeld geen balken. Maar tegenwoordig heb ik al veel films in 2:35 en dan heb je toch weer balken.
Bijkomend voordeel is dan wel dat je ondertiteling een zwarte achtergrond heeft
Bijkomend voordeel is dan wel dat je ondertiteling een zwarte achtergrond heeft
Denk niet da je die zwarte balken wegkrijgt zonder in te boeten aan beeld. Waarom zou je die wegwillen ? Dat ligt nu eenmaal aan het beeldformaat waarin de film werd uitgebracht. En idd zoals RoRoo hierboven zei, die ondertitels zijn makkelijker te lezen op een zwarte achtergrond. Natuurlijk begrijp ik zelf ook je frustatie. Heb je eindelijk een keigrote flatscreen tv, zit je nog altijd met zwarte banden :-)
Oja, nog even over Boxee+. Blijkbaar is men bezig met een nieuwe update die binnenkort zou moeten uitkomen. Deze zou de Boxee Box stabieler maken. Men spreekt ook om in ofwel deze update ofwel de volgende functionaliteit toe te voegen voor het gebruiken van andere themes die de look en feel van de boxee wat veranderen.
Oja, nog even over Boxee+. Blijkbaar is men bezig met een nieuwe update die binnenkort zou moeten uitkomen. Deze zou de Boxee Box stabieler maken. Men spreekt ook om in ofwel deze update ofwel de volgende functionaliteit toe te voegen voor het gebruiken van andere themes die de look en feel van de boxee wat veranderen.
https://github.com/boxeehacks/boxeehack/pull/422Pilome243 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:21:
Over dat laatste: bron?
Kleine demonstratie:
YouTube: Boxee+ Hack - Theming builtin!
[ Voor 23% gewijzigd door Rebbelx op 07-02-2013 11:20 ]
nice! dank
edit: enkel andere achtergrondje en andere icons. Hoeft van mij niet. Als ze nog wat bugs eruit halen is het voor mij perfect zo. Enige dat ik nog wel zou willen zien is het automatisch downloaden van fanart.
edit: enkel andere achtergrondje en andere icons. Hoeft van mij niet. Als ze nog wat bugs eruit halen is het voor mij perfect zo. Enige dat ik nog wel zou willen zien is het automatisch downloaden van fanart.
[ Voor 91% gewijzigd door Pilome243 op 07-02-2013 12:01 ]
Inderdaad, wat je ziet op het youtube filmpje is niet spectaculair maar het geeft wel de mogelijkheid om opnieuw wat meer te "spelen" met de boxee. Ik juich alleen maar toe dat die hacking community verder gaat met de Boxee aan te passen. Je kunt hem steeds meer personaliseren op die manier. Wat ik persoonlijk graag nog zou willen zien:Pilome243 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:57:
nice! dank
- automatisch fanart downloaden, of toch de keuze hebben om fanart te selecteren
- mooiere UI voor films bv http://www.pedrocchi.info/xbmcremote/images/MovieDetails.png
- mooiere UI voor series bv http://www.mediasmartserv.../2010/07/XBMC-Example.jpg
- Nog iets stabieler
Die stabiliteit is men nu op aan het werken, automatische fanart moet volgens mij in de toekomst ook mogelijk zijn. Denk vooral het aanpassen van de UI en het toelaten van skins dat het meeste werk zal kosten.
Nuja, niemand verplicht die kerels om effectief het ding te hacken. Ik ben blij dat ze het gewoon doen. Anders moesten we het doen met de gewone stock boxee van Dlink, die laat ons eerlijk zijn, vrij kaal is.
Verwijderd
Het is niet zo dat de subs niet sync lopen maar het valt gewoon 2 gesproken zinnen weg. De 1e van die 2 is het net even in beeld, valt weg, hele zin erna is er ook niet en dan gewoon weer verder.
Terugspoelen heb ik nog niet gedaan. To do list!
Terugspoelen heb ik nog niet gedaan. To do list!
Nieuwe versie van Boxxee+ is te downloaden. Zo op het eerste gezicht weinig anders. (BBC-player, Spotify zijn er nu o.a. wel bij) Hopen dat er met name stabiliteitsaanpassingen zijn geweest...
Boxee+Hacks has been updated to version 1.4.6!
The new version mainly improves fanart support, and should get rid of those python errors that have been popping up for many international users.
But that’s not all. In addition the following improvements have also been released:
Fixes the Boxee Box shutdown issue
Increased SMB cache for better network performance
General fanart handling improvements (better detection for TV shows)
Friends can now be replaced by apps
Pandora app has been added as option for on the Home screen
Fixes jump to last unwatched episode when browsing in reversed order
Other small stability improvements
Updated to 1.4.6 (from 1.4.5) to include a fixes to Pandora music icon, Boxee Box shutdown, and some other jump to latest unwatched item issues
The new version mainly improves fanart support, and should get rid of those python errors that have been popping up for many international users.
But that’s not all. In addition the following improvements have also been released:
Fixes the Boxee Box shutdown issue
Increased SMB cache for better network performance
General fanart handling improvements (better detection for TV shows)
Friends can now be replaced by apps
Pandora app has been added as option for on the Home screen
Fixes jump to last unwatched episode when browsing in reversed order
Other small stability improvements
Updated to 1.4.6 (from 1.4.5) to include a fixes to Pandora music icon, Boxee Box shutdown, and some other jump to latest unwatched item issues
Hij lijkt wel wat stabieler te zijn nu met die laatste update. Wat ik nou fijn zou vinden is als ze bij boxeehacks een goede ondersteuning voor trakt.tv zouden integreren zoals er ook is voor xbmc.
To dare is to do
Verwijderd
Dit is inderdaad een verbetering de nieuwe versie van boxee hack, de oude was nogal onstabiel, deze start tot nu toe in 1 keer op en sluit ook goed af.
Nu nog het indexeren wat sneller maken, dat is het enige minpunt van de boxee, kunnen ze niet een keuze maken tussen incrementele scan en een fullscan? volgens mij doet boxee iederee keer een Full scan (gezien de snelheid).
Nu nog het indexeren wat sneller maken, dat is het enige minpunt van de boxee, kunnen ze niet een keuze maken tussen incrementele scan en een fullscan? volgens mij doet boxee iederee keer een Full scan (gezien de snelheid).
Idd hij doet steeds een full scan. Vind ik persoonlijk ook wel een nadeel als je een grote bibliotheek hebt maar goed. Wat we tot nu toe al gekregen hebben met boxee+ is toch wel al knap.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:42:
Dit is inderdaad een verbetering de nieuwe versie van boxee hack, de oude was nogal onstabiel, deze start tot nu toe in 1 keer op en sluit ook goed af.
Verwijderd
klopt maar hoe moeilijk kan het zijn om naast een fullscan een incrementele scan toe te voegen? Ze hebben zelfs een unwatched systeem erin zitten, gebruik die techniek voor een incrementele scan en klaar.
Geduld....komt wsl wel in 1vd volgende releasesVerwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:45:
klopt maar hoe moeilijk kan het zijn om naast een fullscan een incrementele scan toe te voegen? Ze hebben zelfs een unwatched systeem erin zitten, gebruik die techniek voor een incrementele scan en klaar.
? de Box is EOL he. En de update was al in januari verwacht toch? Denk niet dat er nog een update komt,Rebbelx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:58:
[...]
Geduld....komt wsl wel in 1vd volgende releases
We hebben het hier niet over de stock firmware die geschreven werd door Dlink. Maar wel over Boxee+. Das firmware geschreven door hacking community die ondertussen al verschillende toevoegingen aan de boxee box heeft gedaanHeinemancp schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 06:51:
[...]
? de Box is EOL he. En de update was al in januari verwacht toch? Denk niet dat er nog een update komt,
Library functionaliteiten zullen veeeel later pas komen als ze 'm echt open gehacked zullen hebben..Rebbelx schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:02:
[...]
We hebben het hier niet over de stock firmware die geschreven werd door Dlink. Maar wel over Boxee+. Das firmware geschreven door hacking community die ondertussen al verschillende toevoegingen aan de boxee box heeft gedaan
Momenteel is het nog een basic boxee, met een "skin" mogelijkheid en een andere subtitle engine..
probeer het niet hoger in te schatten dan dat het daadwerkelijk is.
Want tot nu toe is de echte toegevoegde waarde meer eyecandy dan functionaliteit.
Idd ben ik het zeker mee eens. Het is niet zo dat we tot nu toe baanbrekende toevoegingen gekregen hebben. Het zijn meer addons, welke Dlink infeite zelf had moeten toevoegen. Maar ben wel tevreden wat er tot nu toe al gekomen is, elke update heeft wel al zn charme gehad. Ben dan ook benieuwd wat de volgende zal brengenRoRoo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:23:
[...]
Library functionaliteiten zullen veeeel later pas komen als ze 'm echt open gehacked zullen hebben..
Momenteel is het nog een basic boxee, met een "skin" mogelijkheid en een andere subtitle engine..
probeer het niet hoger in te schatten dan dat het daadwerkelijk is.
Want tot nu toe is de echte toegevoegde waarde meer eyecandy dan functionaliteit.
Dit is inderdaad mijn frustratie. Het vreemde is dat ik voorheen altijd mijn films op dvd brandde en nooit last had van zwarte balken. Hoe kan dit?? Dan moet ik maar leren leven met zwarte balkenRebbelx schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:03:
Denk niet da je die zwarte balken wegkrijgt zonder in te boeten aan beeld. Waarom zou je die wegwillen ? Dat ligt nu eenmaal aan het beeldformaat waarin de film werd uitgebracht. En idd zoals RoRoo hierboven zei, die ondertitels zijn makkelijker te lezen op een zwarte achtergrond. Natuurlijk begrijp ik zelf ook je frustatie. Heb je eindelijk een keigrote flatscreen tv, zit je nog altijd met zwarte banden :-)

Vragen naar de illegale weg naar Rome is niet toegestaan.
[ Voor 74% gewijzigd door DaMarcus op 17-02-2013 09:14 ]
ow sorry, wist niet dat het illegaal was. F1 kijken via de Boxee box met een App.. er zijn toch tientallen apps die live feeds weergeven. Bijvoorbeeld van de NASA. Er zijn ook genoeg zenders die hier niet beschikbaar zijn en via een feed kunt volgen. Niets illegaals aan. Een beetje overtrokken dus in mijn ogen.