[MMORPG] Silkroad Online, deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nef schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:29:
[...]

Gho. Iemand 3x afkraken in 1 post. Nieuw record? De dress is zeker de mooiste niet maar zelfs al zou hij dat vinden, wat dan nog? En de informatie die hier staat is outdated, dus hij update die. Daar is toch niets mis mee? En ja een keuze qua builds... Ieder zijn eigen toch?
Waardering is hoog hier af en toe :|

Ik haal mijn info van silkroadsecret en omdat ik hem een tijdje niet bijgewerkt heb, heb ik nu er ff een tijdje aangezeten om alles te updaten.

Die dress is ook niet de mooiste en ik heb hem gekocht omdat ik geen andere dress had.

maar goed, ik ben tevreden met me blader ;-) daar gaat het om toch?

ben ook academy chars nu aan het maken ^^ Gisteren weer 3 nieuwe lvl 40's gegraduate.
Van het weekend hoop ik dan eindelijk me golden buff te halen.

Zou iemand kunnen posten wat de aantal graduates zijn op jullie server?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

Hoeveel graduates moet je doen voor een elke buff?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silencex schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:11:
Hoeveel graduates moet je doen voor een elke buff?
Moet je in de ranking kijken van de honour ranks. Die zijn te vinden bij je storage.
Deze klik je aan en dan -> Honour rank -> daar staat: Naam - Lvl - aantal graduates - kleur honour buff.
De aantal graduates, zoveel moet jij er minimaal halen. Maar het is altijd de vraag of die gene ze vanaf lvl 1-40 gemaakt heeft of 10-40 want daar zit wel een groot verschil in. Dan krijg je minder honour points.. en op de honour points krijg je punten die in de ranking meetellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YouTube: Caelina - Isyutaru #12 - New farmchar: Excellion

Je hebt een video gemaakt denk ;-)
Grats ermee, ziet er wel leuk uit
Hoe heb je die bar gemaakt met je F buttons? doorzichtig?

Verwijderd

Jack is jou warlock ene hybrid of ful int?

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:38:
[...]

Moet je in de ranking kijken van de honour ranks. Die zijn te vinden bij je storage.
Deze klik je aan en dan -> Honour rank -> daar staat: Naam - Lvl - aantal graduates - kleur honour buff.
De aantal graduates, zoveel moet jij er minimaal halen. Maar het is altijd de vraag of die gene ze vanaf lvl 1-40 gemaakt heeft of 10-40 want daar zit wel een groot verschil in. Dan krijg je minder honour points.. en op de honour points krijg je punten die in de ranking meetellen ^^
Maar als je dus uit die lijst bent ben je ook die buffs kwijt?

Inventaris - Steam

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

ImpulseW schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:32:
[...]

Rustig aan dude, misschien zie jij het verschil tussen mijn mening en afkraken niet (Over die dress) Mag ik trouwens ook vragen wat jou hoogste lvl char is in SRO? Dan weet je misschien waar je over praat @ lvl 100+ ;)
Het grappige hier is dat mijn hoogste char lvl 99 60% is, en ik niet veel motivatie meer heb om die verder te lvlen. Waar ik over praat? Ik zeg niets over goed en slecht, ik zeg alleen dat een build een persoonlijke keuze is. En met mijn spelervaring kan ik je vertellen dat het niet aan de build ligt of je goed bent, maar aan je persoonlijke skills en je gear, prem, devil etc. Ik speel sinds 2006 dus ik zou zo zeggen dat ik genoeg ervaring met het spel heb. En lvls hebben daar ook helemaal niets mee uit te staan btw. Wie wil koopt zo een 110 FF char, of laat zich farmen op ongs en plvlen tot in de 90, dat zegt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
Nef schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:23:
[...]

Het grappige hier is dat mijn hoogste char lvl 99 60% is, en ik niet veel motivatie meer heb om die verder te lvlen. Waar ik over praat? Ik zeg niets over goed en slecht, ik zeg alleen dat een build een persoonlijke keuze is. En met mijn spelervaring kan ik je vertellen dat het niet aan de build ligt of je goed bent, maar aan je persoonlijke skills en je gear, prem, devil etc. Ik speel sinds 2006 dus ik zou zo zeggen dat ik genoeg ervaring met het spel heb. En lvls hebben daar ook helemaal niets mee uit te staan btw. Wie wil koopt zo een 110 FF char, of laat zich farmen op ongs en plvlen tot in de 90, dat zegt niets.
Het komt erop neer dat als je 105+ bent en de jobcave in gaat, je er achter komt dat je (vind ik persoonlijk) als blader echt geen drol kunt. Je damage is te zwak om euro chars met goede buffs te kunnen killen.

Glaviers daarin tegen kunnen nog wel wat doen imo met de ghost spear crits, maja Euros zijn overpowered deze cap.

@mijn video:
lol ja, alleen crappy kwaliteit en muziek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ImpulseW schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:41:
[...]
@mijn video:
lol ja, alleen crappy kwaliteit en muziek :')
Als je sony vegas gebruikt heb ik wel een video voor jou om ze als HD op teslaan en up te loaden op youtube.

Vandaag weer een Patch, komt een nieuw event aan had ik begrepen.

Van het weekend besloten om me warlock uit te verkopen en hem te gebruiken als cleric wanneer het nodig is.
bijna alles is nu verkocht en heb gisteren een record bedrag aan gold binnen gehaald.
5.5Billion ^^
Me blader is nu 100% Full Seal of Nova. Gaat wel lekker dus :D
Ook gepvped tegen een Rogue / Warrior met alles nova aan wapens en op de gear en ik versloeg hem met 3-1.
Ging erg goed :D

Wij hebben de JG fort en willen de HT fort graag, daarom hebben wij het volgende nu gedaan.
We hebben een nieuwe guild gemaakt en hier gaan wij allemaal in nu direct.
Dan gaan we vechten tegen Hotan :D
Hotan kunnen we misschien wel pakken omdat een guild hem heeft die inactief lijkt. dus we gaan het proberen.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2010 09:12 ]

Verwijderd

Waar spelen jullie? KSRO of? kheb een tijdje ISRO gespeeld maar gestopt na level 41, duurde me veel te lang , en de clan waar ik in was deden niet aan Plvlen =P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:23:
Waar spelen jullie? KSRO of? kheb een tijdje ISRO gespeeld maar gestopt na level 41, duurde me veel te lang , en de clan waar ik in was deden niet aan Plvlen =P
iSRO
maar niet voor lang meer ;-) heb een onwijs offer op me account gekregen, hij gaat warschijnlijk verkocht worden als het doorgaat vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:28:
[...]

iSRO
maar niet voor lang meer ;-) heb een onwijs offer op me account gekregen, hij gaat warschijnlijk verkocht worden als het doorgaat vanmiddag
Wat is onwijs:P? En niet huilen als je gescamd word he :9

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat onwijs is vertel ik als het helemaal doorgaat. Kon hem gisteren niet bereiken.

Gisteren was ik hunter in de temple en ik ben naar de thief side gegaan... waren daar 4 thiefs allemaal lvl 105+ anders kom je de cave niet in ^^ maar... alle 4 neer gelegd alleen toen kwam ik er achter dat het union was xD ze hadden geen guild naam voor hun naam dus wist niet dat het union was.

Verder heb ik toen me hunter suite af gedaan en samen met een guildie buiten alex north gestaan en vervolgens kwamen er 5 thiefs aan van een guild. Ze gingen paars op ons.
- lvl 110 warrior son 2h+11
- lvl 108 glavier
- lvl 105 2h warrior
- lvl 110 son bower
- lvl 106 wizard son
te grappig want er stonden denk 20 man omheen zonder cape of iets aan en ze wouden PK status op mij krijgen dus ik liet hun aanvallen in het paars maar je snapt wel dat 5 vs 1 beetje moeilijk is :) dus had een warrior die me af en toe screende maar ik ging niet dood... ondanks dat het er 5 waren

was gewoon erg grappig dat ze me niet dood kregen zonder dat ik een cleric had.. alleen een warrior.

• _PloppeR_
  • Laatst online: 11-09 20:01
Haha, zie dit topic nu ook :D. Speelt er iemand hier op Aral? (die is nu 4 weken open) Ben lvl 38 glaive :P. Met een volledige lvl 5 NL guild :) en een goede union :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe nee ik niet :P
Ben van de week een nieuwe guild gejoined die ook groten deels nederlands/duits is.

• _PloppeR_
Heeft iemand toevallig nog tips waar je als glaiver moet lvlen ( @ lvl 40 ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@_PloppeR_
Kijk even op de 1ste pagina, daar staan een aantal links naar andere websites toe waar je over dit heel veel gerichte informatie kan vinden.

______

Ben 2 dagen geleden begonnen met farmen in de cave voor hunters/thiefs op lvl 105+.
Gaat best wel goed :D Ongeveer 150K SP gedaan nu.

Vraagje voor iedereen hier;
Hadden jullie ook mega veel lag gisteren?
Ik had last van constante screenfreeze's op mijn server. hoorde er heel veel mensen over op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Me 'vriend' is weer lekker bezig, bower isal lv 46. Straks lvl 52 +5 sos bow crit 12 :D \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
@JackM, thx, maar spelen jullie op Aral :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_PloppeR_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:04:
@JackM, thx, maar spelen jullie op Aral :D?
ook dat kan je op pagina 1 zien ;-)

Ik speel op Titan, andere op andere servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog nieuwe patch informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, all servers will be undergoing weekly server inspection.

Weekly server inspection will occur every Tuesday.

Game Inspection Period : Sept 28, 2010 13:00 ~ 17:00 Silkroad Standard Time (4 hours duration)

[Game Patch]
-Database Back Up
-World Cup Event Compensation will be ended
-Summer Event (Ghost Hunting Event) will be ended
-Rise of the Uniques event will be ended
-New Avatar 'New Arabian Outfit' will be added
-Sales of Avatar Item 'Devil wing' will be closed

[Web Patch]
-GM event 'Rise of the Uniques' issue banner will be deleted
-L5+ 'Battle Arena Event' will be ended

Verder je mag mij in de startpost zetten:

Ares -> Wizz_Kid

[ Voor 4% gewijzigd door Brantje op 28-09-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe AVATER!! Woot =D
hoppa die ga ik wel halen ^^ wil ze tenslotte allemaal xD

Topic start bijgewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Ja ik had ook constante frozen lag. :| Van het weekend waren de COPS union van Venice veel aan het traden, en met de 211 (Thief union) heb ik wat geprobeerd te robben maar ik bezweek onder de lag. :( Als ik de trade vond hing mn scherm vast, en toen de lag over was lag ik dood op de grond. Zeer irritant. Vaag genoeg heb ik op mijn farmchar (Die draait op dezelfde pc) totaal nergens last van. Ik hoop dat als ik straks thuis kom van school de lag verdwenen is. :)

Tot nu toe laatste farm prem geactiveerd op mn farmer. Nog 1 maandje volop farmen en dan de gap dicht. Uiteindelijk kom ik denk uit om 3m sp of misschien wel meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ImpulseW schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:41:
Ja ik had ook constante frozen lag. :| Van het weekend waren de COPS union van Venice veel aan het traden, en met de 211 (Thief union) heb ik wat geprobeerd te robben maar ik bezweek onder de lag. :( Als ik de trade vond hing mn scherm vast, en toen de lag over was lag ik dood op de grond. Zeer irritant. Vaag genoeg heb ik op mijn farmchar (Die draait op dezelfde pc) totaal nergens last van. Ik hoop dat als ik straks thuis kom van school de lag verdwenen is. :)

Tot nu toe laatste farm prem geactiveerd op mn farmer. Nog 1 maandje volop farmen en dan de gap dicht. Uiteindelijk kom ik denk uit om 3m sp of misschien wel meer. :)
Ben in de cave aan het farmen en gaat super goed ^^
180k sp 36 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Haha nice! Nu ik mn nieuwe lvl 42 Sosun glaive heb kan ik op mujigi's trainen :D (ik ben zelf lvl 42 :P), ik hit ze in 2 klappen dood xD.
Ben dr ook ff lekker aan het farmen, gap 9+beginner prem+sp ticket ^^

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

1e post in hele topic maar spelen er mensen op VENUS yeah :D:D
ben een 42 dagger :) ben laatst weer begonnen omdat je nu EINDELIJK weer in 1 keer kunt connecten
beste spel EVER!! en op welke srv spelen jullie allemaal ??

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Bower is alweer lv 49 :D. Gaat lekker snel, plvlen @ sona :).
Hopelijk dit weekend lvl 50/52 :D

Mochten mensen een nieuwe char op Ares starten, DM me dan ff, dan krijg je ong farming van mij :)

[ Voor 34% gewijzigd door Brantje op 29-09-2010 17:11 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

psyy138 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:28:
1e post in hele topic maar spelen er mensen op VENUS yeah :D:D
ben een 42 dagger :) ben laatst weer begonnen omdat je nu EINDELIJK weer in 1 keer kunt connecten
beste spel EVER!! en op welke srv spelen jullie allemaal ??
Venus hiero, mijn cleric/bard is lvl 91 inmiddels. Mocht je nog een legit guild zoeken kun je een pm sturen naar HerbyNL. Als je gaat botten; niet in mijn buurt komen want ik eet je op :p

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• _PloppeR_
@Herby hoe wil je dat doen dan :P? Die bots komen weer terug neem ik aan of niet xD? Of weet jij een andere manier..?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik pm je wel een keer op venus, ik denk niet dat ik je guild join omdat ik bij een vriend in de guild ga die speelt dit spel ook weer daarom.. ingame naam iGotNvidia.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Herby

Herby

Stalknecht

_PloppeR_ schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:50:
@Herby hoe wil je dat doen dan :P? Die bots komen weer terug neem ik aan of niet xD? Of weet jij een andere manier..?
Heel simpel :p domme bots kun je pinken en dan gewoon afmaken :p slimmere bots bebuff je en laat je afmaken door mobs :p en voor de afwisseling soms eens rondlopen als trader met een mobiele bottrap :p

Diehard legit hier >:)

Als je bedoelt; hoe te spelen zonder bot? Gewoon pts ingaan! Het gaat mij om de lol van het spel (sommige hier zijn van mening dat dat enkel pvp is, ik ben van mening dat pve erbij hoort) niet om zo snel mogelijk lvl 110 te zijn (of wat de cap ook mogen zijn). Een goede pt met mensen die weten hoe ze spelen (en dat kan je leren) is hartstikke leuk en gezellig. Verder zijn we (als legit guild) gewoon veel beter dan andere spelers, aangezien wij onze skills door en door kennen en standaard pts tegen 15lvls hogere mobs hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Herby op 29-09-2010 19:35 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

doe je goed dan, ik bot zelf ook niet meer ik weet vrienden die dat doen maar ja daar bemoei ik me niet mee :)
ik doe het gewoon voor de fun zo af en toe is lekker spelen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• _PloppeR_
@Herby, hoe wil je dan zorgen dat een bot je aanvalt lol, nog geen een keer gehad, of wat bedoel je precies? :O Ik ben btw glaiver met sun+3 dus ik train alleen op 8 lvls hogere mobs.

En hoezo als trader rondlopen met een mobiele bottrap :P (door die thiefs of..? xD)

[ Voor 19% gewijzigd door _PloppeR_ op 29-09-2010 20:55 ]

• Herby

Herby

Stalknecht

_PloppeR_ schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:54:
@Herby, hoe wil je dan zorgen dat een bot je aanvalt lol, nog geen een keer gehad, of wat bedoel je precies? :O Ik ben btw glaiver met sun+3 dus ik train alleen op 8 lvls hogere mobs.

En hoezo als trader rondlopen met een mobiele bottrap :P (door die thiefs of..? xD)
Dat zeg ik domme bots, als je die aanvalt (pinkt) vechten ze terug. Als je dan wegrent en terugkomt is hij nog pink en dan gewoon nuken die hap ;)

Een mobiele bottrap als trader werkt idd op basis van thiefs.

Verwijderd

Topicstarter
Herby schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:23:
[...]

Dat zeg ik domme bots, als je die aanvalt (pinkt) vechten ze terug. Als je dan wegrent en terugkomt is hij nog pink en dan gewoon nuken die hap ;)

Een mobiele bottrap als trader werkt idd op basis van thiefs.
Jah precies, beetje jammer dat er instellingen zijn in die bots om dat tegen te gaan dus ik 95% van de gevalle vallen ze niet terug aan, en splash dmg werkt niet als jij pink ben en hij valt een mob aan dat hij pink word.

• Herby

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:52:
[...]

Jah precies, beetje jammer dat er instellingen zijn in die bots om dat tegen te gaan dus ik 95% van de gevalle vallen ze niet terug aan, en splash dmg werkt niet als jij pink ben en hij valt een mob aan dat hij pink word.
Vandaar dat ik de andere opties vaker gebruik, Ik ben ook niet de hele dag aan het jagen op die krengen, dat zou mijn plezier nogal verzieken, maar als ze precies op mijn spot komen grinden dan wel. Meestal zijn ze zo ingesteld dat na een keer of 10 ze niet meer terugkomen.

Verwijderd

Topicstarter
ach, ik irriteer me er niet aan ^^ ben gerespecteerd in me server dus ik pm en vraag of ze weg gaan, binnen 1 dag zijn ze pleite en dan is het goed.
Iedereen speelt het spel op zijn manier..

• Herby

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:20:
ach, ik irriteer me er niet aan ^^ ben gerespecteerd in me server dus ik pm en vraag of ze weg gaan, binnen 1 dag zijn ze pleite en dan is het goed.
Iedereen speelt het spel op zijn manier..
Ja sorry hoor, maar ik speel geen dagen achter elkaar (ga je schamen :p). Bots grinden daar maar als ik weg ben ze hebben toch geen tijdsbesef ;)

Verwijderd

Topicstarter
Herby schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:22:
[...]

Ja sorry hoor, maar ik speel geen dagen achter elkaar (ga je schamen :p). Bots grinden daar maar als ik weg ben ze hebben toch geen tijdsbesef ;)
Ik laat me char spelen, dus speel niet dagen achter elkaar :)

Zullen we niet meer ove rbots praten?

Waarschuwing:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:59:

Zullen we niet meer ove rbots praten?

Waarschuwing:
praat er dan niet over :D

ben gisteren 44 geworden joepie ;D, alleen ik overweeg denk ik om een nieuwe char te maken, dagger is wel leuk voor pvp maar niet om te trainen, ik train nog steeds bij de bunwangs van 37/38 waar ik nog steeds dood KAN gaan, ik wil misschien een warrior ofzoiets maken.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen xBow maken? Een xBow kan fijn grinden.
Ik heb de 600k SP gehaald ik wil het 3 dubbele dus het duurt nog ff :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Als je niet dood wil gaan moet je een glaive pakken ofzo xD, die gaat echt niet kapot(ten zij er natuurlijk TE veel mobs op je af komen die hoger lvl zijn dan jezelf)

Overigens, hoe farmen jullie allemaal zo snel :O, ik heb nu ongeveer 14 sp per minuut ofzo.. Met gap 9 beginner premium en sp ticket!

[ Voor 29% gewijzigd door _PloppeR_ op 01-10-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Geef mij maar bower ^^.
Me bower is nu lvl 52, en heeft een sos +5 bow :D.
Lekkere hoge crits, snel naar 64 en dan op lvl 64 samen met me wizz gaan trainen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_PloppeR_ schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:57:
Als je niet dood wil gaan moet je een glaive pakken ofzo xD, die gaat echt niet kapot(ten zij er natuurlijk TE veel mobs op je af komen die hoger lvl zijn dan jezelf)

Overigens, hoe farmen jullie allemaal zo snel :O, ik heb nu ongeveer 14 sp per minuut ofzo.. Met gap 9 beginner premium en sp ticket!
Op lvl 105+ kan je een quest doen binnen 10 minuten die je 750 SP geeft.
Die kan je blijven herhalen ;-)
Ook kan je makkelijk op low lvl (vanaf lvl 1-30) op de ongs pwrlvl krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Woohoo 2.3m SP is binnen. :) Nog 18 dagen en dan gaat de gap dicht. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ImpulseW schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:46:
Woohoo 2.3m SP is binnen. :) Nog 18 dagen en dan gaat de gap dicht. ^^
netjes

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
_PloppeR_ schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:57:

Met een goede ong powerlevel party en gap 9 krijg ik met sp ticket en beginner prem ~15k SP per uur. Helaas hou ik dit niet lang vol, want naast die sp krijg ik ook ~400% per uur en moet ik alweer nodig dlvlen. :P

Het geheim van het snelle farmen is powerlevel krijgen door een hoge char die alle party mobs in 1/2 hits dood kan maken.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

ImpulseW schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:05:
[...]

Met een goede ong powerlevel party en gap 9 krijg ik met sp ticket en beginner prem ~15k SP per uur. Helaas hou ik dit niet lang vol, want naast die sp krijg ik ook ~400% per uur en moet ik alweer nodig dlvlen. :P

Het geheim van het snelle farmen is powerlevel krijgen door een hoge char die alle party mobs in 1/2 hits dood kan maken.;)
dit is wel èrg veel?
mijn plvler deed ze ook 1hit, en was snel. Laat ik het vriendje maar achterwege laten. Maar kreeg met prem en ticket nog maar een 4k sp per uur. Partygemiddelde en mijn lvl lag het ook niet aan, in optimale omstandigheden haalde ik net 5-5,5k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nef schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

dit is wel èrg veel?
mijn plvler deed ze ook 1hit, en was snel. Laat ik het vriendje maar achterwege laten. Maar kreeg met prem en ticket nog maar een 4k sp per uur. Partygemiddelde en mijn lvl lag het ook niet aan, in optimale omstandigheden haalde ik net 5-5,5k...
Ik red ook zo de 15k sp per uur in me ticket tijd. :)
Gewoon 5 clients waarvan 1 de pwrlvler, 1 de farmer, 3 lvl 0 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik heb geen hoge lvl char waardoor ik niet kan farmen :P
das is nouw net bale, daarom wil ik een 2e char maken en dat word een bard, die hoeft teminste geen mp pots te halen en die heeft veel minder SP nodig handig he :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Zorg dat je party vol is, en iedereen perfect ge d-lvlt als je ticket begint. (15~18) De party range in orde maken en dan gaat het vanzelf wel. Wij gebruiken een 101 chinese nuker, die shout party generals/champions in 1 hit weg, en een gp in 2 nukes. :) Als je dual plvl maakt kun je 20/25k sp per uur redden, maar dan is het dlvlen niet meer bij te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha ImpulseW ik denk wanneer je DUAL pwrlvl gaat doen dat je beter richting de karra kan gaan. Hier hoef je echt bijna niet op te delvlen en als je moet delvlen dan zou je dat eventueel kunnen doen in alexandria via een guildscroll en dan constant buiten de3 gate lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

hehe level 47 alweer :) bijna 48 met 21k sp gap 7 ,,
ff wat sp bij takelen

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan weer geen SRO doen ....... Word er gek van, is nu al de zoveelste keer dat het gebeurd in de afgelopen 2 weken.

Gisteren middag kreeg ik de error dat er een update is... ik connect gewoon naar sro maar deze melding blijft komen.
wanneer ik dan sro opnieuw isntalleer kan ik 1x inloggen daarna krijg ik weer de zelfde melding =[

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:03:
Ik kan weer geen SRO doen G(@$#!@%#^%&%OMME!

Gisteren middag kreeg ik de error dat er een update is... ik connect gewoon naar sro maar deze melding blijft komen.
wanneer ik dan sro opnieuw isntalleer kan ik 1x inloggen daarna krijg ik weer de zelfde melding =[
Als je een 'vriend' gebruikt, miss heeft die de media.pk2 verkeerd gepatcht, wacht gewoon even af ;).

En me bower is alweer lv 57 :D, gaat lekker zo :D

[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 12-10-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem opnieuw geinstalleerd... dus media.pk2 is standaard en me host file aangepast naar default.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Houd het vriendelijk en on-topic :)

[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 13-10-2010 16:44 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silencex schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:53:
Nou dan speel je even niet dat is toch ook geen probleem of ben je zo'n verslaafde die helemaal gek word als die even niet kan spelen...
Mag je er niet gefrustreerd om raken?
Speelt ongeveer al 2 weken dat ik slecht tot niet kan inlogge... en ik vraag hier meer naar advies en hulp.
Ik vraag dus niet of jij mij of een ander hier wilt beoordelen of iemand verslaafd is of niet. Dus hou rare en foute geplaatste opmerking gewoon voor je.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:22:
[...]
Mag je er niet gefrustreerd om raken?
Speelt ongeveer al 2 weken dat ik slecht tot niet kan inlogge... en ik vraag hier meer naar advies en hulp.
Ik vraag dus niet of jij mij of een ander hier wilt beoordelen of iemand verslaafd is of niet. Dus hou rare en foute geplaatste opmerking gewoon voor je.
Zozo, wat een frustratie, das wel duidelijk verslaafd dus ;)
/me rent weg

Maargoed probeer even goed te omschrijven wat je gedaan hebt om het probleem te verhelpen. en wat voor "extra" software je gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Armageddon_2k schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Zozo, wat een frustratie, das wel duidelijk verslaafd dus ;)
/me rent weg

Maargoed probeer even goed te omschrijven wat je gedaan hebt om het probleem te verhelpen. en wat voor "extra" software je gebruikt
:S verslaafd? wauw... vind het erg appart dat jullie dus gaan bepalen of iemand verslaafd is. zullen eens zien hoe jullie over een probleem denken op het moment dat iets niet werkt. Wist niet dat het op tweakers er zo aan toe ging... valt me echt tegen.

Zoals ik eerder aangegeven heb heb ik een hostfile uit de drivers/ect folder terug naar default gezet en me SRO opnieuw geinstalleerd. Wanneer ik deze opnieuw geinstalleerd heb dan start hij op, doet een update van SRO. Vervolgens sluit ik sro en start ik hem handmatig en geeft die aan dat SRO aan het updaten is of een server inspection heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Zoals ik eerder aangegeven heb heb ik een hostfile uit de drivers/ect folder terug naar default gezet en me SRO opnieuw geinstalleerd. Wanneer ik deze opnieuw geinstalleerd heb dan start hij op, doet een update van SRO. Vervolgens sluit ik sro en start ik hem handmatig en geeft die aan dat SRO aan het updaten is of een server inspection heeft.
1. uninstall silkroad
2. verwijder Silkroad map
3. installeer silkroad
4. update silkroad
5. het werkt weer

dit moet werken want meestel blijven er gewoon bestanden zitten in de silkroad map die dit probleem geven.

[ Voor 45% gewijzigd door psyy138 op 12-10-2010 15:21 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psyy138 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

1. uninstall silkroad
2. verwijder Silkroad map
3. installeer silkroad
4. update silkroad
5. het werkt weer

dit moet werken want meestel blijven er gewoon bestanden zitten in de silkroad map die dit probleem geven.
Had sro al in een aparte directory op de c:\silkroad ipv c:\Prog files\Silkroad geinstalleerd, ook dat hielp niet. ik zal het proberen vanmiddag wat jij zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

Had sro al in een aparte directory op de c:\silkroad ipv c:\Prog files\Silkroad geinstalleerd, ook dat hielp niet. ik zal het proberen vanmiddag wat jij zegt :)
succes ermee did moet het probleem oplossen want dit heb ik ook wel is gehad. mocht het niet werken heb ik geen oplossing denk ik :) of je moet ergens nog in appdata of what ever data van silkroad hebben staan of ergens in de C: schijf ,, veel succes >:)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ik krijg het vage vermoeden dat je aan je hostfile hebt lopen kloten ;)

Trouwens kun je ook eens zo gepassioneerd reageren wanneer er over bots gekletst word, mij vond je een jankert namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Herby schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:47:
Ik krijg het vage vermoeden dat je aan je hostfile hebt lopen kloten ;)

Trouwens kun je ook eens zo gepassioneerd reageren wanneer er over bots gekletst word, mij vond je een jankert namelijk :P
Heb me hostfile terug gezet naar default en de oude hostfile die ik aangepast heb doet het ook niet. Verder nergens problemen mee, dus daar ligt het niet aan ;-)

Praten over bots is ook niet toegestaan, en je kan nog zo zitten te flamen op bots, maar wij zijn echt de enigste inet en dat weet jij net zo goed als ik de er 10.000+ bots zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Ik krijg die melding op school ook omdat daar al die poorten dicht zitten. Maar het rare is dat je nog wel kan updaten dus dan zal het daar ook niet aan liggen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eergisteren de SRO weer verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd. ook handmatig de map verwijderd vervolgens had ik het probleem gewoon weer.
Toen nog maals verwijderd.
Nu lijkt die het te doen.

Ga vanavond kijken of ik alles daadwerkelijk weer kan gebruike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dan heeft het toch nog gewerkt ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

@JackM vergeet je de 3th party plugins voor sro niet :P?

Bower is nu lvl 59 :D.
nu gap 5 houden tot aan 80 ofzo, dan FF :D

Yeti's die kill ik met 3-4 skills wat op zich snel is voor een fire/ice bower, met gap 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

@jackM
Ik heb sinds de update van vorige week gekloot met servers (zei 24/7 dat server inspectie was) meschien helpt het. Maar ik heb echt alles wat met sro temaken heeft verwijdert en toen pc rebooten en dan game installeren, toen werkte hij weer normaal bij mij. ik denk dat een 3th party plugin zit te kloten momenteel (was teminste bij mij het geval)

(ja best een tijd geleden dat ik iets had post :p )
momenteel voor 99% gestopt op persia
nieuwe char begonnen op venus (nog niet interesant voor in start post te schrijven)
en gestopt met ksro momenteel teweinig tijd voor grinden :'(

kheb best zin in FW en protect the GM event, (volgens de rooster valt het op de zelfde dag) dus zou mooi zijn als ik met beide kan meedoen.
vraagje heeft iemand al mee gedaan aan protect the GM event? zoja wat win je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Obscure als je toch net begint, maak er dan eentje in Aral, zitten best veel Nederlanders :D (bijna volle NL only guild :D(6e plaats van de server volgens Rev6)) (lvl5). Best gezellige guild :P.

Ik ben overigens nu bijna lvl 57 (nog 8%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

_PloppeR_ schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:25:
Obscure als je toch net begint, maak er dan eentje in Aral, zitten best veel Nederlanders :D (bijna volle NL only guild :D(6e plaats van de server volgens Rev6)) (lvl5). Best gezellige guild :P.

Ik ben overigens nu bijna lvl 57 (nog 8%)
kzit op venus omdat ik daar al een zooi gasten ken enzo :p en dat ik plvl tot 90+ krijg

en zojuist protect gm event gedaan: als je wint krijg je masive unique spawn :)
http://www.xfire.com/profile/obscure900/screenshots/sro/
ik ga niet alle screens posten (ps die char die je ziet is niet de mijne leen char voor ong farm)
hier paar screens
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105513833-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105514083-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105515597-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik speel ook op venus aait :D
pm mij is ingame iGotNvidia

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

psyy138 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:58:
ik speel ook op venus aait :D
pm mij is ingame iGotNvidia
ik heet ingame HungrySpirit :p maar blijf voorlopig tussen lvl 10 ~ 20 hangen wegens ong farm 55k pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ben ik ook mee bezig met 1 char

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Vandaag tijd om de gap van mijn farmer te dichten! Heb er uiteindelijk 2.9m sp op gefarmed en ben het dlvlen echt kotsbeu. Met Rev6 SP calculator heb ik uitgerekend dat ik zo goed als alles (behalve 1h combo's) kan maxen, en nog 200k over houden op lvl 110. :)

Wij hadden afgelopen woensdag ook het GM event, was wel lachen maar slecht georganiseerd. Ze deden het midden op een schooldag (Ik was toevallig vrij) en dan is onze hele thief union naar werk of school. De enige die dan wel aanwezig zijn zijn de turken (hunters). Oftewel ze wonnen met gemak. =( Daarna heb ik nog een paar GMs gezien en mee gepraat, paar uniques gekilled en daarna naar Evil Order Fortress gegaan waar ze het event hebben afgemaakt. Een shitload aan shaitan spawns, Horus, Sphinx, Uruchi, Isyutaru, Lord Yarkan, noem maar op. Duurde wel minimaal 30min voor alles dood was. Spawns waren echt gigantisch. Hier screens:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105385344-4.jpg
Hint: kijk radar :')
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105384730-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/105384652-4.jpg
Kijk bij deze de GM in mn party (Gedlvlt naar 119 omdat hij 1x dood is gegaan) + GM Kaisys die een aantal uniques voor ons heeft gespawned. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb silkroad ook maar weer gedownload, zo'n spel is toch ideaal om even weg te zijn van de echte wereld en ik heb sowieso een full int wizard, das echt cool je dood gewoon met gemak mobs die hogere lvl hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooie screenshots!
Ik ben nu aan het farmen met me blader :) Alvast voor de lvl 120 cap.

Graag zou ik jullie het volgende willen laten zien als confirm van een GM vs Bots.
http://silkroadsecrets.blogspot.com/

SRO GM confirms: Silk buying bots get no ban
[GM]Balacas has released some informations about the way bot bans work in iSRO in the official Forum (GM Lounge).

First, he gave a quite unimpressive answer: (translated from German to English)

Player:

Will silk buying bots also be banned?

[GM]Balacas:

Well, I already waited for this question. I'm not allowed to say that but you know the answer. I just say: Wimps!

But now he gave some more detailed information who gets banned and who not.

Player:

Big praise to you. I also noticed that some things changed. But only because wemade took over this crap.
(to all who speak German: ich konnte keine gute Übersetzung für "Saftladen" finden... hat jemand nen Vorschlag?)

[GM]Balacas:

"Crap" is a good expression! I'm really frustrated the last days. Well, WeMade changed some things but they are still too "soft".
Bots that spawn in the cities or have silk are not allowed to be touched. That's a catastrophe. I can understand that with the silk (suggestions to change that got ignored) and about the others in the cities I hear "They don't do anything or could be users". Oh I say it: it's sick! (Sorry, gotta say that)
I would kick them all out if they pay or not. Bot is bot for me. But I'm not allowed to do anything.

At this point I want to thank [GM]Balacas (who will read this post too I guess? :P).
I hope the bosses don't punish you for just saying the truth about the iSRO bot ban situation.

edit:
In the Screenshot Gallery published by 3ste_Muschi he admits that some GMs are using sBot. Interesting.

Er zijn ook gescreenshots te zien: http://img199.imageshack.us/gal.php?g=61027443.jpg
Paar screenshots van afgelopen weekend:

We gingen een trade lopen met onze union omdat niemand onze jangan fort kwam aanvalle.
Dus na 20 minuten in de fort te zijn geweest zijn we weggegaan.

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/605/sro2010101619341985.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/3492/sro2010101619460117.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img813.imageshack.us/img813/1870/sro2010101619561450.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/4320/sro2010101619561885.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/4492/sro2010101619562655.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/5050/sro2010101619563723.jpg

Heb gisteren een B-Grade Shield Elixer Sealed ^^ gekocht voor 1.650m kan ik nu eindelijk een +10 shield voor elkaar krijgen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat met die Statue of justice heb ik gezien op Apollo, maar je merkt echt dat er weinig bots zijn, normaal zaten de velden vol en nu lijkt server best leeg.

Ik heet overigens zeddicus en ben lvl 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
De servers zijn ook weer lekker rustig :D, op Aral is hij meestal maar half vol :P. Ik hoop dat het zo blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das best wel jammer dat zo rustig is, maar capture the flag is wel relax en een full int rockt zolang je maar niet die fatale klap krijgt. Verder leuk maar moet oppassen dat niet te verslavend weer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik wil liever in 1 keer inloggen dan weer 30 minuten moeten wachten om eindelijk ingelogt te zijn, dit was vroeger het geval. Door dit was ik gestopt met sro :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Me blader word nu gefarmed die je hier boven op de screenshots ziet.
Ik had 14k SP en had nog 4K nodig om FF lvl 110 te zijn.
Zondag avond begonnen met farmen in de cave lvl 105+ en had gisteren avond rond 7 uur 100k sp :)
Ik wil ongeveer 1,5m maken voor 12D.

Verder heb ik gehoord dat de gap naar lvl 120 volgend jaar komt en begin volgend jaar komt ook legend update X Forgotten patch.
Ook dat je voor lvl 120 niet hoeft te farmen ofzo hoorde ik omdat je net zoals bij lvl 100-110 veel SP van Quests kan krijgen.
Ik neem toch 1,5m SP backup :P maar weten jullie hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
@SeekerNL, rustig betekend dan ongeveer 1500 mensen online he ;). Meer dan genoeg, wat heb je aan goldbots? Ik moet zeggen dat ik dat wel een leuk gezelschap vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_PloppeR_ schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:42:
@SeekerNL, rustig betekend dan ongeveer 1500 mensen online he ;). Meer dan genoeg, wat heb je aan goldbots? Ik moet zeggen dat ik dat wel een leuk gezelschap vind :P
warschijnlijk omdat nu jou gold prijs omhoog vliegt ;-)
gelukkig heb ik nooit gold hoeve kope ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ik koop ook geen gold ;)
Maar het lijkt me logischer als de gold prijs omhoog zou gaan mét goldbots, omdat de waarde dan daalt. Alhoewel ik de elixers enzo wel erg duur vind op deze server(weet niet wat normaal is), maar in het begin waren ze makkelijk te krijgen voor 200k en nu betaal je 500-600k per weapon elixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_PloppeR_ schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:32:
Ik koop ook geen gold ;)
Maar het lijkt me logischer als de gold prijs omhoog zou gaan mét goldbots, omdat de waarde dan daalt. Alhoewel ik de elixers enzo wel erg duur vind op deze server(weet niet wat normaal is), maar in het begin waren ze makkelijk te krijgen voor 200k en nu betaal je 500-600k per weapon elixer.
komt doordat 11D eris en nog zo veel mensen geen 11d zijn.
Als je straks net als met 9d krijgt dat iedereen 9d max lvl is dan heb je weapon elixers voor niets. dan zijn ze niets meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

in venus betaal je minimaal 1m per weapon elixer :( maar zelf verkoop ik ze voor 900 zijn ze binnen 5 minuten weg :D ik heb ook nog mijn halve storage vol met accesory en protector en shield elixers, 2,5 bladzijde op de storage, daardoor heb ik bijna geen plek meer in mijn storage. Ik heb ook minstens 30 accesory elixers die niemand wil :((

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psyy138 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:26:
in venus betaal je minimaal 1m per weapon elixer :( maar zelf verkoop ik ze voor 900 zijn ze binnen 5 minuten weg :D ik heb ook nog mijn halve storage vol met accesory en protector en shield elixers, 2,5 bladzijde op de storage, daardoor heb ik bijna geen plek meer in mijn storage. Ik heb ook minstens 30 accesory elixers die niemand wil :((
Ik heb 4 accounts vol met 4 characters op alle accounts vol met elixers xD
Ik spaar ze op zodat ik ze nooit hoef te kopen, vroeg of laat komen ze wel van pas.

Zo ga ik dit weekend me shield elixers gebruiken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ook handig maar daar heb ik geen trek in :D is te veel moeite voor mij, ik heb aan 2 accounts genoeg

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

psyy138 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:26:
als je die acc elixers niet wilt ik koop ze wel over voor 100k ea O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ik krijg acc. elixers gewoon gratis van onbekenden xD. Iedereen heeft er te veel van, ik nu ook.. xD. Maarja komt later misschien nog van pas haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vandaag heb ik ff nagekeken wat ik heb staan:
- 60 wep elixers
- 240 accesory elixers
- 270 prot elixers << 270 = vol account
- 465 shield elixers ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

obscure van mij mag je ze voor 100k per stuk kopen ben ik ervan verlost en heb ik 5 keer zo veel geld als ik ze bij de npc verkoop ( wou ik bijna doen )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
w00t 100k 0.o, dat is echt ziek xD. In deze server moet je blij zijn als je er 25=30k voor kan krijgen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een wizard levert echt wel hoge blows, alleen in mijn eentje ben ik zo snel dood, in een party is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik PVP erg graag met me blader ^^

Afgelopen weken (3 á 4) heb ik gepvp'd tegen de sterkste van de server omdat ik wou weten wat ik kon doen met mijn char en wie nou echt de sterkste is.
In 1 vs 1 pvp zonder debuff buffs of outside buffs werd ik niet gedood. Ik maakte ook niet iedereen dood, maar kon alles goed tanken en dat liep wel aardig....

Totdat ik uitgedaagd werd door een persoon die ik al 100x verslagen heb. _Ornias_ is zijn char naam op titan.
Die werd dus even bespeeld door iemand (van een andere server) die wel snapt hoe je een warrior moet spelen. Dat ging opzich redelijk goed maar hij deed erg veel crits. Het werd een lange pvp van ongeveer 12 minute =/
Ik verloor :|

Volgende week heb ik weer een nieuwe video van mijn Blader en van een Rogue Warrior met iemand die 350$ spendeerde om een nieuwe set te kopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ik heb net mijn gap van 8 naar 0 gezet ben lvl up en nu ben ik lvl 49 en 50% :D handig en mijn 2e char die als plvler word gemaakt is 25 nu :) het schiet eindelijk op...

@Obscure Ben je vanavond online voor de elixers die je wil?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

psyy138 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:07:
Ik heb net mijn gap van 8 naar 0 gezet ben lvl up en nu ben ik lvl 49 en 50% :D handig en mijn 2e char die als plvler word gemaakt is 25 nu :) het schiet eindelijk op...

@Obscure Ben je vanavond online voor de elixers die je wil?
kben de heledag online :p ben ff me laatste paar stuff verkopen (4 keys of bloodline) die verkopen totaal niet >_>
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Let op: