Woooooooooooot!!! Geheel onverwachts toch de kill gekregen bij Neith! Na een jobwar van 30min had ik uiteindelijk toch nog de kill.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 09:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Obscure op 27-07-2010 20:47 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 10:34 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 09:09 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 13:05 ]
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2010 11:19 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 07-08-2010 20:44 ]
ik heb besloten ook maar weer eens te beginnen, welke server speel je?Sorbo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:38:
Nou, laat ik het ook maar weer eens gaan proberen. Heb dit jáááren geleden actief gespeeld, maar toen de servers steeds maar drukker en drukker werden ben ik er maar mee gekapt. Ben ook nog een tijd lid geweest van een nederlandse SRO community (Dutch SRO of iets dergelijks?), misschien kent een van jullie het ook nog wel?![]()
Wou dit trouwens vorige week ook proberen, maar toen kon ik de site maar niet terug vinden. Blijkt dus dat je via Google Chrome naar een andere pagina wordt geleidt. Onder firefox deed ie t vervolgens perfect
Heb net een karakter op Titan aangemaakt, naam is gewoon Sorbo.Raxious schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:25:
[...]
ik heb besloten ook maar weer eens te beginnen, welke server speel je?
Dat ligt echt aan je zelf.Terence(x) schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:50:
Ik heb net de OP even gelezen, 1 ding miste ik daar een beetje uit.
Is de game meer PvP of PvE focused ?
Ik speel ook op titan..Sorbo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:27:
[...]
Heb net een karakter op Titan aangemaakt, naam is gewoon Sorbo.
Verwijderd
Toevallig ben ik Lvl 107 Warlock/Cleric helemaal FF met 410k SP over.Nef schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:20:
Ahh ok. Ja ik kan ook niet weinig hebben, +8 shield doet wonderen. En warrior clerics krijg je over het algemeen al niet snel dood. Ik denk dat ik dan nog maar een char maak op Pluto, om het wat minder saai te maken. Ik denk aan een Warlock/Cleric, omdat ik een Nova Warlock rod heb, en het gewoon ubervette characters vindt. Moet ik wel veel farmen.
Met de nieuwe temple (Ben er nog niet geweest) meegerekend, wat zouden jullie doen?
(Wat is Sneller, Wat is minder saai, Leuker , Handiger)
Ong farmen of Snel naar 101 lvlen en dan in 110 parties / temple farmen. Het laatste lijkt me leuker, maar het eerste misschien slimmer omdat een warlock toch wel veel sp nodig heeft. (~5m FF110?)
[ Voor 12% gewijzigd door Nef op 15-08-2010 15:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 01:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Een goeie guide vindt ik dit wel (wel een beetje outdated, maar infact is het goed);Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:59:
Zo dat heeft je zeker veel geld gekost?
Btw, Ik ben mijn char nu nog aan het farmen en heb nog geen skills geadd dus ik zou ipv een wiz/cler nog ewen warlock/cleric kunnen maken, alleen ik snap niet veel van een warlock.
Zou jij een kleine guide willen maken? Vooral welke skills wel en niet.
En wat erg belangrijk is en hoeveel sp etc.
Zou perfect zijn!
~Nestle
Verwijderd
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Klein voorbeeldje hoe ik me chars onderhoud:Z1ppo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:35:
Ik ben ook weer es ffme lv 64 char is gehackt >.< heb nu nog 2 lvls 41
snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om een char te hacken terwijl de acces naam flamecube is en me nick ingame z1ppo was >.<
Kan ik ook, alleen moet je even wachten tot het weekend als ik het niet vergeet.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Deze kende ik allang, ik vroeg naar hem omdat hij wss ervaring zou hebben en me daarom nog wel iets essentieels kon vertellen.![]()
Maar iig bedankt voor de moeite!![]()
~Nestle
Haha okee, had ik ook niet echt anders verwacht. Ik wil nu echt naar een andere server. Nieuwe wordt niets i.v.m met farmen en heb geen zin in een cap-race. Iemand tips? Ik begin pluto beu te worden, mijn guild valt nu uit elkaar en verder is er maar 1 beetje guild. De rest zijn turken/Arabieren die allemaal geen woord engels spreken. Geen disrespect/rasicsme maar met mensen op je server kunnen communiceren en niet constant genaait worden is ook wel aardig.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Deze kende ik allang, ik vroeg naar hem omdat hij wss ervaring zou hebben en me daarom nog wel iets essentieels kon vertellen.![]()
Maar iig bedankt voor de moeite!![]()
~Nestle
Verwijderd
idd, klinkt een beetje paranoideVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:52:
Ik heb de wachtwoorden in mijn KeePass database staan die ook weer beveiligd is met een wachtwoord.
Ik verander mijn wachtwoord elke maand.
Ook als er 1 iemand op mijn account ingelogged is, wie maakt dan overigens niet uit. Dan veranderd ik daarna direct me password.
- Verander je wachtwoord 1x in de maand
- Verander je wachtwoord in een wachtwoord dat makkelijk voor jou is en moeilijk voor een ander zoals:
jjm29sjek
(jjm = mijn doop naam afgekort, 29 maart ben ik jarig, en vrienden noemen me sjek)
Neem cijfer en letter combinatie, jammer genoeg werkt lees tekens niet. Zorg ook dat je wachtwoord langer als 8 in zijn totale lengte isDit ivm met hack programma's die 8 of korter makkelijk raden.
- Laat niemand je ID weten en zeg tegen niemand critische informatie.
- Geef niet de email adress uit waarom het account geregistreerd is. (IVM Email verification)
zoals ik al zei, klinkt paranoide... maar zo kan ik rustig mijn accounts beheren zonder dat er ook maar iemand aan kan komen.
Verwijderd
A/B?Silencex schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:03:
Hoeveel betaal je nou voor een advanced elixir voor wapen D10?
Sealed op Titan:Silencex schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:03:
Hoeveel betaal je nou voor een advanced elixir voor wapen D10?
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 12:04 ]
[ Voor 42% gewijzigd door ImpulseW op 06-09-2010 11:01 ]
tot nog toe ben ik wel de nr 1 blader op onze server en sterk dan welke chinese dan ook en er zijn 2 warriors die het spanned maken in pvp.ImpulseW schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:58:
Wtf? een fullfarmed glavier geswitched naar blader? Dat is echt puur zonde man. Wat heb je nou aan een blader? Je hit zelf geen ruk en niemand krijgt jou dood omdat je met je shield teveel defense hebt.
Mijn guildmaster is fire/heuksal/bicheon en dat owned tenminste, debuffen met blade en dan gaan soul spearen en ghost spearen met heuksal. Fire voor imbue en phy damage increase. Enkel blader is echt de meest saaiste build ooit.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 13:26 ]
Als je titan op rev6 bekijkt zie je dat iedereen full son is, dus de dmg is inderdaad niet altijd hoog zoals je vaak zou verwachten, maar tegen full sons ... =/ tsja, vind het vaak toch wel een prestatie als je char het wint dan... ook al ben je zelf full son.ImpulseW schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:34:
Zoals ik zie aan je damage doe je gewoon ongelofelijk veel crits (Ik weet niet wat voor crit erop je blade zit) en daar moet jij het wel van hebben, want zonder crits is een hit in je chain maar 2/3k..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 16:06 ]
Verwijderd
jep maar nu is het anders, goldbots draaien niet meer, dus je kan zonder prem gewoon connecten.maxietheboss schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:40:
Ik heb jaren geleden ook SRO gespeeld, was destijds nog wel leuk rond de lvl 70-80 cap, misschien nog wel later. Zag onderweg naar het WoW topic deze langskomen dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen. Is het bot probleem nog steeds zo erg, ik herinner me dat het rond de 70 cap nog wel te doen was maar na de 80 cap liep het echt uit de hand.
Misschien later nog eens. Maar nu had ik een dress nodig.. zonder mis je gewoon attack pwr en str.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:09:
Ik vind de dress die je aanhebt toch niks hoor
Ik vind het verschrikkelijk zelfs
Kan je beter POP doen en dan pirate halen
Die is woooooooOoooooooow!
Gho. Iemand 3x afkraken in 1 post. Nieuw record? De dress is zeker de mooiste niet maar zelfs al zou hij dat vinden, wat dan nog? En de informatie die hier staat is outdated, dus hij update die. Daar is toch niets mis mee? En ja een keuze qua builds... Ieder zijn eigen toch?ImpulseW schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:49:
Ik vind blader nog steeds maar een saaie build. Die stab kan wel sterk zijn en in pvp maak je misschien veel mensen af (Mag ook wel met een son +10 en 80% crit) maargoed, in een jobcave jobwar ben je nog steeds niets waard.. Reverse Immolation is te sterk, en zelfs jij met je kd en stabs kan er niets aan beginnen. (Dat is ook waarom ik een warrior atm aan het farmen ben)
Die informatie over kSRO met forgotten world en de balance update is al een heel tijdje bekend, hoor, ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt.Ik maak me er geen zorgen om met mijn farmchar. Warrior/Clerics blijven sterk. Zolang ik maar een orbit/cycle kan maken, holy spell en recovery division kan casten en weapon switchen zonder problemen zie ik geen moeilijkheden...
Ohja die dress is idd fcking lelijk
Rustig aan dude, misschien zie jij het verschil tussen mijn mening en afkraken niet (Over die dress) Mag ik trouwens ook vragen wat jou hoogste lvl char is in SRO? Dan weet je misschien waar je over praat @ lvl 100+Nef schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:29:
[...]
Gho. Iemand 3x afkraken in 1 post. Nieuw record? De dress is zeker de mooiste niet maar zelfs al zou hij dat vinden, wat dan nog? En de informatie die hier staat is outdated, dus hij update die. Daar is toch niets mis mee? En ja een keuze qua builds... Ieder zijn eigen toch?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq