[MMORPG] Silkroad Online, deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
Woooooooooooot!!! Geheel onverwachts toch de kill gekregen bij Neith! Na een jobwar van 30min had ik uiteindelijk toch nog de kill. :D

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/101346630-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha gratz met de kill =D
Echt jammer dat we niet bij elkaar op de server zitten want ik vind dat hunten ook geweldig aan SRO.
Wil ik het liefst de heledag doen.
Ik probeer elk weekend een guild pt up te krijgen maar helaas....

Vannacht gelvled naar 105!!! =D
Me warlock goal is bereikt :) Eigenlijk is 106 me goal voor de skills maar 105 ben ik zeer te vreden mee!
Ik moet nu afwachten wanneer de wizard terug komt van wie ik ze plaats ingenomen heb.
Van het weekend begint het farmen in de cave :)
Ik wil ook de intermediate cave in gaan voor me Baron quest.

Glavier 69% lvl 109.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Die 105 zerk quest heb ik al gefixed paar maanden terug, ben nu Senior General. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een kleine beschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
De quest is kut, je hebt een goede pt nodig (het liefst eentje die de quest niet hebben, zodat jij alle unique items krijgt). Met een beetje geluk heb je hem in 2 weken klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Lolz wil beginnen op andere server dus wil mijn money opmaken. Koop dus een 4 +4 wapens. Wat hou ik over? Een 11d 2h+6 en een 11d+7 sword china :D. Helaas maar een a grade sos weap elixer gekregen van mijn som 2h 9d, maar ag ik stop toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Resultaat na 700 mil inversteren en failliet zijn :D :
Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/7514/gefreshd.jpg

Nieuwe server komt dinsdag? Fck op vakantie :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

net te horen gekregen dat we hotan fw op venus kwijt zijn, ik kon helaas niet mee doen (laatste 10 min logde ik nog ff in) dus de vraag is of de union uit elkaar valt of bij elkaar blijft. maarja over 2 weken weer proberen terug te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Wij hebben hotan nog steeds. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gratz Cealina!!! Lvl 110!!

Gisteren een LA Chest voor 750m gekocht ^^ en +5 FB gemaakt :D
Me+8 chest aan een vriend verkocht voor 450m, is voor een vrienden prijs wel okee ^^

Afgelopen FW sloeg nergens op. De guild die hem heeft is echt te sterk. Zei zijn zo sterk dat wij gewoon nergens geen kans op maakte.
En nog willen somige van de guild weer naar Hotan. Heb me dan ook alvast afgemeld als dat gaat gebeuren.
Ook zegt mijn guild leader we stoppen voorlopig tot iedereen actief is.
Helaas maar dan ga ik ook naar een andere guild :P

Maakt mij helemaal niets uit wat we doen als we maar wat doen. Ik wil eigenlijk ook bandit :D Die Fort vind ik ook wel grappig ^^

Verder is me glavier nu 77% of 78 =D bijna lvl 100 ^^
Ook die glavier die ik nu 2 weken heb is nu echt van mij :D
eergisteren afbetaald.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Sinds paar dagen begonnen met dit spel, erg leuk en verslavend!
Probleem is, dat die servers zoooo druk zijn 's avonds, kom er gewoon niet in. Hoe doen jullie dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

x-cessive welkom op silkroad online :)
nou meeste hier die loggen totaal niet uit dus blijve 24/7 online maar er is ook een andere manier dat is door een premium te kopen (150 silk is goedkoopste - das d8 ik iets van 10,5 euro) dan heb je 28 dagen onbeperkt toegang + extra exp bonus (en nog paar meer zoals str /int increase)

voor de rest zijn er niet veel trukjes om inteloggen (want die hebben ze eruit gehaald :( )
op welke server ben je dan begonnen? meschien kan iemand hier je dan helpen met lvlen

en GRATZ Cealina met je Lvl 110 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Obscure op 27-07-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Dankje voor de uitleg! Dan maar gewoon online blijven, hahaha.
Ben begonnen op de Oasis server. Nog maar level 6 ofzo, had eerst al een personage aangemaakt maar beetje verkeerd gegaan met skills upgraden (had alles gedaan, ipv alleen warrior wat ik ben), dus maar overnieuw begonnen. Loop nu alleen tegen het volgende aan, voor een begin quest moet ik een stall aanmaken, op het moment dat ik deze open zet krijg ik ineens een melding dat ik niet de juiste silkroad versie heb:S Het ging wel goed met mijn eerdere personage, dus ik snap het niet...
Thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welkom X-Cessive,

Als je naar Pagina 1 kijkt van deze topic, dan vind je in de 1ste Post de mensen die spelen en op welke servers spelen.
Als je wilt kan je altijd op 1 van deze servers beginnen en om hulp vragen.

Als je een stall maakt heb je een verkeerde versie?
Bedoel je daarmee dat je een stal IN-GAME maakt en vervolgens krijg je een error?
Dit heb ik nog niet eerder gehad, geen idee wat het zou kunnen zijn.

Verder, 86% op me glavier :D Nog 14% voor lvl 110 =D Gaat lekker zo!!
Vannochtend op me Warlock 94% dus ben zo lvl up ^^

Verder verzamel ik allemaal Tablets en stenen.
Zo heb ik al 57x pakjes van 20 tablets voor Green & White's :D
Gaat zo hard!!
Moet vandaag een nieuwe character hiervoor aan maken want me storage komt nu vol te zitten :P
Nu kan ik me set echt perfect maken :) Ga ik ook zeker doen. Alleen moet ik daarvoor nog paar tabs meer hebben :P
Alleen STR vind ik weinig.. =[ heb er maar 26 ongeveer...
Int heb ik er al 80 van op me glavier en 3 pakjes van 20 in me storage :D dus die kan ik wel gaan maxen :P

Nu alleen nog de alchemy stenen =] das beetje lastig, heb overal 20k van nodig wil ik wat kunnen fusen...
Dus moet ff drops gaan sparen hiervoor :)
Ik vind alchemy echt super leuk om te doen omdat het zo moeilijk is om een 100% FB set te krijgen :)
Me set is dan ook nog zeker niet 100% FB.
Maar dit duurt niet lang meer. Nog even een maandje doorzetten met die tabs sparen en dan ga ik aan de gang :)

Doen jullie ook actief aan alchemy en tabs?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Thx voor alle hulp, het is inderdaad een in-game probleem. Als ik een stall aanmaak krijg ik een error en sluit silkroad zich af. Inderdaad erg raar.
Het hele alchemy gebeuren vat ik nog niet zo, eerst maar even lvl-en;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eindelijk in de 90% met me glavier =D
Hoop dit weekend lvl up!!!

Ik speel nu een lvl 108 Warlock/Cleric FF met 300k SP over.
Mijn warlock word op dit moment door een vriend gefarmed in de job cave ;-)
Mijn warlock was 105FF en moet dus nog wat SP hebben, dat kan je makkelijk halen in de cave maar een vriend van mij weet precies hoe het werkt dus daarom.
Ben zo langzaam 110 FF aan het worden :D

Dit weekend ga ik me glavier goed maken. Wanneer deze klaar is zal ik weer eens een paar screenshots posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

nou toen ik volop isro speelde was ik altijd wel bezig met alchemy maar niet dat ik zo ver ging dat ik alles 100% blue wou hebbe :p gewoon str, int, hp. mp enzo (als het goed is moet me guild storage nog vol zitten met tabs / elements :p )

@JackM je gaat best lkkr :) khoop dat je dat haalt dit weekend om 110 te woden ^^ maar die job cave lijkt wel handig maar is het daar niet veel te crowded aangezien veel mensen zo sp mee willen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je de jobcave in gaat dan staat daar een ventje klaar.
Die klik je aan en je selecteerd de quests en zie wat je moet doen.
Bijvoorbeeld, kill 100 mobs en krijg 700 SP.
Maar van die 100 mobs die je killed moet je ook 50 soorten drops krijgen, en ook nog eens van de zelf de 100, 100 andere drops :D
Dus met 1 mob doe je 3 quests in 1x.
Maar van elke quest krijg je 700 SP en 1m Exp.
Dus je lvled niet maar je farmed onwijs, meestal kan je 2quests per keer inleveren. 100 mobs killen duurt ongeveer 5 á 10 minuten.
Dus je krijgt per 10 minuten 1400 SP, dat keer 6 8,5k voor 2 quests per uur. ongeveer 10k per uur haal je met die 3de quest erbij en dat keer 24 ;-)
Nu disconnect je daar wel veel en soms gaat ghet harder als een andere keer.

Doe je dat met een party dan is het wie er 1 mob killed, geld ook als 1 kill voor jou.
Maar in een party word alles veel meer gedropped.
En je hebt geen PT Mobs maar normale mobs.

Een vriend van mij draait mijn char nu 2 dagen en gisteren had die in 15 uur ongeveer 100k SP
Na 2 dagen zou die wel rond de 250k moeten zitten.
Dat gaat zo snel daar.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Me Glavier is dan als 1ste van de complete server Lvl 110!!!! Eindelijk is het zo ver :D bijna 400k SP over nu =D

Me warlock heeft nu bijna 500K SP weer :D 110FF dus dat gaat ook lekker.

Paar mooi screenshots:
Let even op de crits =D

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/5798/sro2010080212592274.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/5236/sro2010080212593994.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img541.imageshack.us/img541/8416/sro2010080212594652.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/8881/sro2010080212595469.jpg

Paar van me skills met stats points:

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/3066/sro2010080213014380.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img576.imageshack.us/img576/4237/sro2010080213015219.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/6392/sro2010080213015701.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/2321/sro2010080213020103.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/8535/sro2010080213020621.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@jackM zeer netjes :) alleen jmmr dat je niks van spear chain serie hebt :( (vond ik zelf 1 van de vetste combo skills in zitte) en die 80k crit (screen 3) zeer nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die chain is wel heel leuk maar je hebt er niets aan omdat het niet genoed dmg doet...
Je kan er verder niets mee. Misschien dat ik hem wel een keer add om te zien of het wat is.

Even uitgerekend en heb 151K sp daarvoor nodig.
Kan je me laten zien wat die laatste chain doet? op youtube of iets dergelijks?
De dmg wil ik graag zien.

Als het goed is kan ik vanaf vandaag me warlock weer bespelen :D
500K+ gefarmed nu ^^ Beetje FF lvl 110

Van het weekend een SoN Robe Legs gevonden, deze verkocht voor 610m.
Vervolgens zag ik een Foot Prot SoN staan voor 450m :D
Gekocht natuurlijk en hoppa 2de Nova item is er ^^
+4 gemaakt en klaar.
Nu de rest nog langzaam krijgen :P

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Dank allen, jij ook JackM voor je comment. :)

Ook jij gz voor je glavier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Besloten om toch alles toe te voegen van die chain serie.
Ik denk dat je hem op lvl 110 toch best wel kan gebruiken voor pve.

Omdat mijn crit 14 is op mijn glavie denk ik dat het zeker gaat werken!
Als je hoge crit heb en je hebt een chain van 6 hits dan is een crit bijna altijd aanwezig in de chain.
Je zal dus met grinden veel meer 1 attack kill hebben.

Wel moet ik zeggen, als het niets is dan ga ik hem gewoon weer weghalen als de 120 gap er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb hem toegevoegd en dat ding doet veel dmg.
Die chains zijn goed.

Verder ga ik force worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

zo fw begint zo. tijd om hotan terug te nemen! het zal niet aan mij liggen als we niet winnen kijk maar naar me nieuwe speeltje :)
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/25hpgd0.jpg
en hier kleine groep van onze union (rest staat bij andere gates)
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/jj19qx.jpg

voor de rest iedereen veel geluk met aanvallen / verdedigen :)

we hebben de fortress terug :) eigenlijk zonder enige moeite :p

[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 07-08-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nou, laat ik het ook maar weer eens gaan proberen. Heb dit jáááren geleden actief gespeeld, maar toen de servers steeds maar drukker en drukker werden ben ik er maar mee gekapt. Ben ook nog een tijd lid geweest van een nederlandse SRO community (Dutch SRO of iets dergelijks?), misschien kent een van jullie het ook nog wel? :)

Wou dit trouwens vorige week ook proberen, maar toen kon ik de site maar niet terug vinden. Blijkt dus dat je via Google Chrome naar een andere pagina wordt geleidt. Onder firefox deed ie t vervolgens perfect 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Ik heb net de OP even gelezen, 1 ding miste ik daar een beetje uit.

Is de game meer PvP of PvE focused ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Sorbo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:38:
Nou, laat ik het ook maar weer eens gaan proberen. Heb dit jáááren geleden actief gespeeld, maar toen de servers steeds maar drukker en drukker werden ben ik er maar mee gekapt. Ben ook nog een tijd lid geweest van een nederlandse SRO community (Dutch SRO of iets dergelijks?), misschien kent een van jullie het ook nog wel? :)

Wou dit trouwens vorige week ook proberen, maar toen kon ik de site maar niet terug vinden. Blijkt dus dat je via Google Chrome naar een andere pagina wordt geleidt. Onder firefox deed ie t vervolgens perfect 8)7
ik heb besloten ook maar weer eens te beginnen, welke server speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Raxious schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:25:
[...]

ik heb besloten ook maar weer eens te beginnen, welke server speel je?
Heb net een karakter op Titan aangemaakt, naam is gewoon Sorbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
ok, zal je ff toevoegen, ga er nu aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terence(x) schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:50:
Ik heb net de OP even gelezen, 1 ding miste ik daar een beetje uit.

Is de game meer PvP of PvE focused ?
Dat ligt echt aan je zelf.

PvP is heel leuk maar wel op hoger lvl omdat iedereen bijna hoog lvl is. Dit is ook goed om je gear mee te testen. Zo ga ik altijd pvpen na een gear change... heeft het effect ect..

PvE is ook leuk met alle party's en party mobs die je maakt. Deze party mobs geven meer EXP en met meer mensen heb je een hogere spawn en moet je sneller killen dus lvl je harder :D

Kom hier later nog wel even op terug.

als je de TS ziet dan heb je 1 filmpje met een glavier en een sword/shield nuker. dat is onze PVP en ik vind zelf dat het daar om draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorbo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:27:
[...]

Heb net een karakter op Titan aangemaakt, naam is gewoon Sorbo.
Ik speel ook op titan..
2 chars:
eros Lvl 110 Glavier
Malkia Lvl 107 Warlock/cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al weer even geleden dat ik hier wat heb gepost dus wilde weer ff een update plaatsen nu.
Ik ben nog steeds geen lvl 100 XD! levelen gaat erg traag als je niet 24/7 online bent en geen party gebruikt om te levelen. Ik zit nu op lvl 99 maar dat mag de pret niet bederven want ik heb een NOVA BOW drop gehad! Hoeveel geluk kan je hebben als je zelf nou net nog zo'n boog nodig hebt :P.

Aangezien ik nog moet farmen op lvl 101 (voor FF 105), wordt dat met een nova bow al wat beter vol te houden.
Op lvl 105 wil ik ook eens in Temple gaan levelen/Farmen. Ik zag ook dat daar indd een aantal quests zijn die je oneindig mag herhalen voor 700 sp+ per keer.
Als iemand nog wat meer info heeft over welke quests je precies kan combineren enzo daar dan hoor ik dat graag nog eens. Farmen is als dat goed gaat geen probleem :)

Mooie screens JackM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Farmen meot je doen op lvl 105 in de Temple. per quest 700 SP ofzo en je doet er 1 in 5 minuten ongeveer of 10 minuten.
Gaat super hard.

Qua combineren, gewoon alles aanklikken en rennen xD
Dat is wat ik altijd doe.. 12 quests open en in 1x alles afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo nu ga ik maar weer eens een aardige post maken.

Afgelopen zaterdag hebben wij de Jangan Fortress overgenomen :D!!!
We hebben dan eindelijk na een lange tijd proberen een Fort!!

De gene die de Hotan Fort heeft had een nieuwe guild gemaakt en heeft de Jangan fort aangevallen omdat niemand naar de hotan fort gaat.
Zei hebben altijd zo veel mensen die helpen defenden dat het tot nog toe onmogelijk is om te winnen.

Wij gingen aanvallen maar helaas iemand anders kreeg na 20 minuten de Fort.. Wij gingen weer overnieuw beginnen en aangezien ik Cleric ben met een vrij redelijke set is het vrij lastig om mij 1 hit dood te krijgen.
Ik blijf ten alle tijden op afstand en heal + ress alleen maar.
Hiermee is het gelukt om zonder te veel te ressen de fort na 1 uur te pakken.
Wij moesten dan ook nog 20 minuten defende maar dat was easy.
Nu word het tijd om hem volledig te defenden!!

Lvl 107 ben ik met me warlock/cleric geworden en heb een SoN Spear gevonden.
Direct verkocht voor 730M.
Hiervan heb ik 300m Afbetaald en voor 300M een Nova Shoulder Armor gekocht voor me Glavier.
4de Son item op de set!!

Nieuwe PT gekregen en ik hoop 108 voor de FW te zijn.
Nu 10% ongeveer =D

Me glavier is nu 20% op lvl 110. Best aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kga weer es beginne, welke server zit het meeste nl volk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Ben intussen lvl 20 en snap het spel aardig, ook wat je met alchemy kan doen enz. Erg leuk!
Wat is het nu van de guilds eigenlijk en welke zijn goed?

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor guilds er zoal leuk en goed zijn...
Op mijn server zijn er een aantal goeie guilds toch moet je eerst weten wat je wilt;
- Actieve guild
- Guild met/zonder skype/teamspeak/ventrilo mogelijkheden
- Taal van de guild
- Huidige reputatie

Waarom moet je eerst weten of je dit wilt?
Naar mijn ervaring is er een guild op onze server die onwijs dood lijkt maar super actief is.. maar dan wel op Ventrilo en niet in de guild chat.
De taal van de guild is wel makkelijk als je dat kan verstaan. Arabisch is niet mijn sterkste punt laten we maar zeggen.
Wat is de reputatie op de server van deze guild? Dit wil je weten zodat je wel normaal kan pvpen ect.. en dat er geen scammers in zitten.

Ik heb gekozen op Titan voor SHAOLIN, dit is een guild die niet op teamspeak zit.
Multi Langauge is, Nederlands, Engels, Arabisch.
Vol met lvl 101+ en nu 10+ 110.
Wij accepteren absoluut geen scammers/ex-scammers tenzij het account verkocht is naar een nieuwe owner.
Mijn guild is ook erg actief op de PVP vloer en Hunting/trading.

Dat is waar ik vooral naar kijk voor ik een guild join.

-----------------

gisteren een primeur...
Ik ging naar hotan, ik had een SoN Spear verkocht voor 730m en had een SoN item nodig voor me glavier.
Dus ik kijk in hotan stallnetwork en dan op armor.
Zie ik dar een item voor 52m staan, en ik negeer dat tot ik een sos gloed zag.
Dus ik bekijk hem en zie ikhet volgende:

- Lvl 101, Seal of Nova Armor Hands Female met 3 Immo!!

Waarschijnlijk een '0' vergeten er achter te zetten maar ik heb een SoN voor 52m xD!!!
^^ 2 SoN items nu voor 350m :D

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

Hallo allemaal,

Ik speel ook Silkroad Online op Pluto, en zit nu op lvl 99. Mijn guild is vrijwel actief en ik denk zelfs de actiefste van de server. Nu zitten op deze server superveel guilds die het voor de rest van de server verzieken. Ze ks´en met de hele guild uniques, andere parties en lichten anderen op. Is dit op jullie server ook zo? Ik overweeg wel opnieuw te beginnen op een andere server, maar dan moeten daar wel meer Nederlanders / Belgen / Duitsers / Engelsen / Amerikanen op zitten. Iemand een leuke, actieve server waar je zelf misschien ook op zit? Of is dit op elke server zo? Je kan ook niet normaal pvp'en , waar ik overigens wel erg veel mee bezig ben. & Alchemy :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is bij ons ook zo. kan bijna niet normaal pvpen, unique hunten, pt grinden...
Wel moet ik zeggen, nu ik 2 goeie chars heb, heb ik er geen last van... als ik voor me glavier ga clericen dan kan ik veel hebben :P

gisteren 3 wizards 1 warrior 1 bower. die wizards kregen me niet dood en die bower ookniet. enkel die warrior met ze geile crits.

• Nef

Nef

Ahh ok. Ja ik kan ook niet weinig hebben, +8 shield doet wonderen :+. En warrior clerics krijg je over het algemeen al niet snel dood. Ik denk dat ik dan nog maar een char maak op Pluto, om het wat minder saai te maken. Ik denk aan een Warlock/Cleric, omdat ik een Nova Warlock rod heb, en het gewoon ubervette characters vindt. Moet ik wel veel farmen.
Met de nieuwe temple (Ben er nog niet geweest) meegerekend, wat zouden jullie doen?
(Wat is Sneller, Wat is minder saai, Leuker , Handiger)
Ong farmen of Snel naar 101 lvlen en dan in 110 parties / temple farmen. Het laatste lijkt me leuker, maar het eerste misschien slimmer omdat een warlock toch wel veel sp nodig heeft. (~5m FF110?)

Verwijderd

Topicstarter
Nef schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:20:
Ahh ok. Ja ik kan ook niet weinig hebben, +8 shield doet wonderen :+. En warrior clerics krijg je over het algemeen al niet snel dood. Ik denk dat ik dan nog maar een char maak op Pluto, om het wat minder saai te maken. Ik denk aan een Warlock/Cleric, omdat ik een Nova Warlock rod heb, en het gewoon ubervette characters vindt. Moet ik wel veel farmen.
Met de nieuwe temple (Ben er nog niet geweest) meegerekend, wat zouden jullie doen?
(Wat is Sneller, Wat is minder saai, Leuker , Handiger)
Ong farmen of Snel naar 101 lvlen en dan in 110 parties / temple farmen. Het laatste lijkt me leuker, maar het eerste misschien slimmer omdat een warlock toch wel veel sp nodig heeft. (~5m FF110?)
Toevallig ben ik Lvl 107 Warlock/Cleric helemaal FF met 410k SP over.
Ik ben tot nog toe de sterkste Warlock op onze server.
Lvl 107, Full INT +8 gear +9 Weapons 80% mag attack 100% FB Set.

Ik mag dan wel 24k HP hebben max, maar dat halen ze alleen met een crit :)

Wat heb je nodig voor lvl 110 FF?
2.5m SP ongs farming of 1.5m ongs farming en 1m in de cave.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Ik zal me set nog eens posten.

• Nef

Nef

Ghehe, ik hoor het wel, ook van de alchemy.
Ik doe het ook niet voor minder dan +7/8. Ik weet niet, hoeveel is jou warlock 110 FF?
Ik denk dat ik een maand op ongs ga, en daarna ga lvlen. Ongs is killing saai :(.
Komen we meteen bij mijn 2e zwak. Als ik de naam van mijn char niet echt goed vindt, ga ik de char haten. Al 1000x gebeurt. Dus eens even een nachtje over nadenken :D.

Verwijderd

Topicstarter
tsja, intresseert me niet wat me naam is :)
zelf bouw je een reputatie. die moet je hoog houden :)
Met de naam: Malkia of Nef maakt dat niet uit ;-)

• Nef

Nef

haha daar heb je wel gelijk in ja. het zit tussen de oren, maar vervelend is het wel!
k'zal zo maar gewoon eens beginnen, en dan zet ik hem eerst maar eens bij die goldbotters op ong, Zolang ik nog geen bard geregeld heb wordt het eerst toch niets te farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een gast op SRO waar ik vaak mee PVP wou dat ik dingen ging testen op hem.
Hij heeft op Sparta een lvl 90 warlock/warrior gehad en was wel erg benieuwd naar de debuffs van 11d wat ze doen samen met een offering.

Als Warlock heb je 5 debuffs waarvan je er 3 echt gebruikt. Bleed, Weaken, Division.
- Bleed van een DoT
- Weaken van een Debuff
- Division van een Debuff
- Decay van een Debuff
- Impotent van een Debuff maar deze zorgt alleen voor de DMG die een flink stuk daalt van je tegen stander.

Wij gingen kijken wat echt het meeste effect heeft. wanneer moet je wat doen wil je iemand eigenlijk altijd dood hebben.
Division is dan toch wel de sterkste debuff.
Terwijl weaken echt 2000 mag defence verwijderd van je totaal plaatje.

----

Gaat er nog iemand volgende week op de nieuwe server beginnen?
Ik twijfel om daar een char te maken...
Vind het wel grappig om weer even overnieuw te beginnen, als er meerdere van hier gaan dan kunnen we een knappe guild maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Ik ga sowieso, heb nu al 2 weken achterstand op Petra, en Petra is ook echt een kut naam :D, dus ik begin sowieso opnieuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

@JackM
Ik zat er dus ook sterk over na te denken. Mijn server is dus echt deaud en ik probeer sinds ik het gelezen heb mijn guild over te halen om te verhuizen. Eerst kijken hoe het is, maar daarna misschien toch definitief verhuizen. Nu heb ik alleen 1 probleem. Ik moet vanaf volgende week 2 weken werken, dus zal niet echt veel tijd hebben om echt te 'spelen'... En dan heb je al meteen een achterstand in de guild en mis je vele parties.
Edit; Nog iemand serieuze plannen?

[ Voor 12% gewijzigd door Nef op 15-08-2010 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
dmg test gedaan:

De bovenste ben ik.. lvl 107 full int +9 son rod van mezelf.
Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/3599/sro2010081900545187.jpg

Deze is een lvl 110 wizard hybrid met mijn +9 son rod.
Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/1738/sro2010081900595256.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Wie zit er ook op Tigris? Komt weer een nieuwe server aan -_-" deze keer begin ik niet overnieuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komen nu wel erg veel nieuwe servers bij. ik wacht het allemaal even af.
wij hebben afgelopen weekend de Jangan fort behouden :)

Me Warlock ze SoN gear verkocht en normale gear voor terug gekocht.

Ook een SoN Staff gevonden met me Blader.
Me glavier heb ik geswitched naar Blader =D
De son staff is verkocht voor 4,5B dus zit weer aardig in het gold ^^
De staff is verkocht aan een guild members, anders was deze 6b waard.

Zal weer wat screenshots erbij gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Zie nu pas dat deze thread bestaat. _O-
Ik speel ook al enkele jaren silkroad, nooit echt high level geweest.
Maar nu heb ik echt een geweldige server gevonden waar ik dit toch wil gaan bereiken, namelijk Eos!
Op Eos heb ik een noobje met een lvl dat elke dag verschild omdat ik ongfarm, ik heb nu 500k SP en ik ga door tot de 1,5M SP, ik heb 2,5 nodig voor 110 maar de andere 1M ga ik halen in de cave.
Het is de bedoeling dat dit account Wizard/Cleric word.
Ook heb ik nog een lvl 72 Rogue/Cleric op Eos die ik weinig tot niet meer gebruik.
Ik zin in een full-dutch guild die actieve/verslaafde mensen heeft.
De guild heeft ook een Teamspeak server en had een niet-turkse union (zeldzaam), maar deze is opgeheven nadat de meeste niet naar de FW kwamen zonder enige reder (Wij kwamen ook niet maar dat had een reden).
Als mensen ook op Eos willen beginnen of reeds spelen mijn Ing is Mycene en onze guild is DutCh_HeRoes.
Misschien post ik ook nog wat screenshots, maar eerst even een nieuw videokaartje halen voor mijn pctje (Ik zit nu op mijn laptop SRO te spelen)

~Nestle O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Me vernieuwde char :P Super stats sinds vandaag na wat pimpen =D
Nog nooit zulke hoge parry gehad.
Clean parry zonder scrolls 538.

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/1278/sro2010082500244657.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/2184/sro2010082500245387.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/6046/sro2010082500251778.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/4264/sro2010082500252487.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/7637/sro2010082500255556.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/1048/sro2010082500272942.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t dat ownd echt =)
Hoeveel + zijn je wapens? +5/+6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
shield +5 en blade +8 allebei zonder advanced elixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat heeft je zeker veel geld gekost?
Btw, Ik ben mijn char nu nog aan het farmen en heb nog geen skills geadd dus ik zou ipv een wiz/cler nog ewen warlock/cleric kunnen maken, alleen ik snap niet veel van een warlock.
Zou jij een kleine guide willen maken? Vooral welke skills wel en niet.
En wat erg belangrijk is en hoeveel sp etc.
Zou perfect zijn!

~Nestle O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:59:
Zo dat heeft je zeker veel geld gekost?
Btw, Ik ben mijn char nu nog aan het farmen en heb nog geen skills geadd dus ik zou ipv een wiz/cler nog ewen warlock/cleric kunnen maken, alleen ik snap niet veel van een warlock.
Zou jij een kleine guide willen maken? Vooral welke skills wel en niet.
En wat erg belangrijk is en hoeveel sp etc.
Zou perfect zijn!

~Nestle O-)
Een goeie guide vindt ik dit wel (wel een beetje outdated, maar infact is het goed);
KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kende ik allang, ik vroeg naar hem omdat hij wss ervaring zou hebben en me daarom nog wel iets essentieels kon vertellen. ;)
Maar iig bedankt voor de moeite! d:)b

~Nestle O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik ben ook weer es ff :) me lv 64 char is gehackt >.< heb nu nog 2 lvls 41

snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om een char te hacken terwijl de acces naam flamecube is en me nick ingame z1ppo was >.<

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

Gister weer eens even gekeken na een paar maanden gestopt te zijn.
Niemand verkoopt meer D10 spul en me chars zijn 94 en 90 dus kan niet in alexandria kijken.
Maar alles is al gedestroyed volgens mij voor die advanced elixirs.
Beetje jammer.

Inventaris - Steam

Verwijderd

Topicstarter
Z1ppo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:35:
Ik ben ook weer es ff :) me lv 64 char is gehackt >.< heb nu nog 2 lvls 41

snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om een char te hacken terwijl de acces naam flamecube is en me nick ingame z1ppo was >.<
Klein voorbeeldje hoe ik me chars onderhoud:
(paranoide misschien :P)

Ik heb de wachtwoorden in mijn KeePass database staan die ook weer beveiligd is met een wachtwoord.
Ik verander mijn wachtwoord elke maand.
Ook als er 1 iemand op mijn account ingelogged is, wie maakt dan overigens niet uit. Dan veranderd ik daarna direct me password.

- Verander je wachtwoord 1x in de maand
- Verander je wachtwoord in een wachtwoord dat makkelijk voor jou is en moeilijk voor een ander zoals:
jjm29sjek
(jjm = mijn doop naam afgekort, 29 maart ben ik jarig, en vrienden noemen me sjek)
Neem cijfer en letter combinatie, jammer genoeg werkt lees tekens niet. Zorg ook dat je wachtwoord langer als 8 in zijn totale lengte is :) Dit ivm met hack programma's die 8 of korter makkelijk raden.
- Laat niemand je ID weten en zeg tegen niemand critische informatie.
- Geef niet de email adress uit waarom het account geregistreerd is. (IVM Email verification)

zoals ik al zei, klinkt paranoide... maar zo kan ik rustig mijn accounts beheren zonder dat er ook maar iemand aan kan komen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Deze kende ik allang, ik vroeg naar hem omdat hij wss ervaring zou hebben en me daarom nog wel iets essentieels kon vertellen. ;)

~Nestle O-)
Kan ik ook, alleen moet je even wachten tot het weekend als ik het niet vergeet. :P

• Nef

Nef

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:

~Nestle O-)
Haha okee, had ik ook niet echt anders verwacht. Ik wil nu echt naar een andere server. Nieuwe wordt niets i.v.m met farmen en heb geen zin in een cap-race. Iemand tips? Ik begin pluto beu te worden, mijn guild valt nu uit elkaar en verder is er maar 1 beetje guild. De rest zijn turken/Arabieren die allemaal geen woord engels spreken. Geen disrespect/rasicsme maar met mensen op je server kunnen communiceren en niet constant genaait worden is ook wel aardig.

Verwijderd

Probeer Eos anders is? We hebben een echt supergezellige nederlandse guild, het zijn allemaal mensen die echt voor de fun spelen, maar wel allemaal high lvl zijn.
Kom het gewoon een keer proberen, ik kan je wel inviten in de guild ;)

• Nef

Nef

Zal ik doen, als ik weer bij mijn moeder ben. Ik heb hier (bij mijn vader)een 512mb-ram/256mbvideokaart/1999-systeempje, dus dat gaat hem niet worden. Dan hoor je het wel (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Eindelijk een GM gezien, en wel op de nieuwe server XD, mijn digitale vriend was bezig toen ik zag dat de gm mij pm"de dat ik moest reageren en het anders in een straf kon eindigen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren PVP gehouden ^^
Zelfs een GM kwam langs bij ons maar vervolgens d/cde we allemaal toen de GM kwam.
Ik heb gisteren me necklace verkocht voor een record prijs :P
1.4b is echt 400m over de normale prijs heen xD
Hij was +5 maar alleen str/int was goed de rest was slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:52:
Ik heb de wachtwoorden in mijn KeePass database staan die ook weer beveiligd is met een wachtwoord.
Ik verander mijn wachtwoord elke maand.
Ook als er 1 iemand op mijn account ingelogged is, wie maakt dan overigens niet uit. Dan veranderd ik daarna direct me password.

- Verander je wachtwoord 1x in de maand
- Verander je wachtwoord in een wachtwoord dat makkelijk voor jou is en moeilijk voor een ander zoals:
jjm29sjek
(jjm = mijn doop naam afgekort, 29 maart ben ik jarig, en vrienden noemen me sjek)
Neem cijfer en letter combinatie, jammer genoeg werkt lees tekens niet. Zorg ook dat je wachtwoord langer als 8 in zijn totale lengte is :) Dit ivm met hack programma's die 8 of korter makkelijk raden.
- Laat niemand je ID weten en zeg tegen niemand critische informatie.
- Geef niet de email adress uit waarom het account geregistreerd is. (IVM Email verification)

zoals ik al zei, klinkt paranoide... maar zo kan ik rustig mijn accounts beheren zonder dat er ook maar iemand aan kan komen.
idd, klinkt een beetje paranoide :p maarja je weet dan 99% zkkr dat niemand erop kan :p (want je kan nooit 100% zkkr zijn :p )
om eerlijk te zijn heb ik heel slecht beveiligd, als ik naar jou guide kijk :p want me 2 beste vrienden weten me id / pass maar die ken ik als sinds de kleuter klas dus die doen er gewoon niks mee en anders vermoord ik hun (en dat weten ze >:) )
en als 1 van me acc zou worden gehackt / merkt dat gebruikt is :p bel ik hun eerst en als hun het niet zijn geweest word alles verandert

en jackM, eros heeft een leuke s/s :p

maar weet iemand hoe het zit dat alle servers rustig zijn? komt het door die nieuwe anti bot mobs of door massive banhammer? :p

owjah was toevallig ff op ksro site aan het kijken en kwam ik deze vid tegen
http://www.youtube.com/watch?v=YXfhS-Ke8nI
en hier in een vid als je binnen flame mountain bent
http://www.youtube.com/watch?v=wq0vUfzyO1g&feature=fvw
hier nog kleine vid van nieuwe wapens (niet allemaal een paar) ze zeggen legendary weapons maar is waarschijnlijk forgotten world reward :p
http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded
[voor meer info op pagina 27, heb ik een klein beetje info verteld over "forgotten world"]

en natuurlijk wat zou mijn post niet zijn zonder een nieuwe vette suite:

Admiral's avatar Male / Female
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2mwf5er.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2vmvthu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 nieuwe beauty's

Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/3891/sro2010082801265043.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/259/sro2010082801265306.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+10 o.0 :o
Heb je misschien nog tijd voor die warlock guide?
Het is nu weekend :9 .

~Nestle O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Die admiral's avatar vindt ik toch wel heel vet. (Voor warrior, en chinese classes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het helemaal niks, kan je beter Magic POP doen en de Pirate dress halen 10x zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Ik zou hem ing. moeten zien, maar pirate heeft iig. de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Hoeveel betaal je nou voor een advanced elixir voor wapen D10?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Silencex schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:03:
A/B?
Sealed/Non-Sealed
Server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silencex schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:03:
Sealed op Titan:
10d Advanced Weapon Elixer:
- A Grade = 400m~
- B Grade = 1b - 1.2b

11d Advanced Weapon Elixer:
- A Grade = 500m~
- B Grade = 1.5 - 2b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Nee geen sealed gewoon een normale D10 A of B

Inventaris - Steam

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op de server is 10d niet zo veel waard..
Ik denk,

10D Advanced Weapon:
- A Grade = 200m~
- B Grade = Deze heb ik helaas nog niet eerder gezien. Gok rond de 500-600m

ben begonnen met een video te maken van me blader :)
Word wel een mooie video, fair pvp geen gekke wars.
gewoon laten zien dat blader wel degelijk sterk is en vaak sterker als mensen denken.
Gisteren een lvl 108 wizard laten schieten op mij zonder lto zoals hij normaal in pvp zou doen.
Hij is 2 minuten bezig geweest en gaf het op.

Heeft iemand hier ervaring met Sony Vegas?
Misschien kunnen jullie mij helpen met het maken van een mooie afsluiting van de video als iemand dat zou willen?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2010 12:04 ]

• Nef

Nef

Zelf even lekker prutsen, leuk werk en dan kan je vaker eens een maken. Heb het wel een tijdje gedaan, alleen ben nooit goed geworden. Ik ken alleen de 'basics'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Gister maar een lv 52 sos bow gekocht.
Meteen in 1x naar +3 :D.

Miss binnenkort maar +5 proberen.

Helaas zijn er geen D7 stones meer te vinden op ares :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer mooi gedaan, blader is niet dood te krijgen o0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha nee de mijne niet :P en hij is nog niet eens klaar met ze set :)
Van het weekend een Armor Hoedje gekocht Seal of Nova.
Die Seal of Nova hoedjes zijn moeilijk te krijgen!!
Moet nu nog 2 items dan ben ik 100% Seal of Nova :P

Verder, Al iemand hier meegedaan aan de Batle Arena?
Ik denk dat ik de TS even ga aanpassen met Batle Arena erin.
Als jullie info hebben, aub hier posten. ik voeg het in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Wtf? een fullfarmed glavier geswitched naar blader? Dat is echt puur zonde man. Wat heb je nou aan een blader? Je hit zelf geen ruk en niemand krijgt jou dood omdat je met je shield teveel defense hebt.

Mijn guildmaster is fire/heuksal/bicheon en dat owned tenminste, debuffen met blade en dan gaan soul spearen en ghost spearen met heuksal. Fire voor imbue en phy damage increase. Enkel blader is echt de meest saaiste build ooit.

Mijn status ingame:
Mijn bower is 110 FF pach/fire/light op 99.99%, dus die laat ik nu zoveel mogelijk sp en gold verzamelen door hem gewoon door te laten grinden. Ondertussen ben ik begonnen met het farmen van een euro, omdat chinese in deze gap gewoon te zwak is in jobwars. Iedereen heeft bless/oblation/skins/buffs en ik ben het beu dat ik er zo weinig aan kan doen met mijn bower. Een vriend van mij was ook begonnen aan een wizard dus ik ben hem gejoined met beginner prem en sp ticket. Ikzelf maak een warrior/cleric, heb al 950k sp in 17 dagen. :) Ik ga het gelijk goed doen bij ongs, 2.5/3m farmen en dan ff lvl 110. :D

[ Voor 42% gewijzigd door ImpulseW op 06-09-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ImpulseW schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:58:
Wtf? een fullfarmed glavier geswitched naar blader? Dat is echt puur zonde man. Wat heb je nou aan een blader? Je hit zelf geen ruk en niemand krijgt jou dood omdat je met je shield teveel defense hebt.

Mijn guildmaster is fire/heuksal/bicheon en dat owned tenminste, debuffen met blade en dan gaan soul spearen en ghost spearen met heuksal. Fire voor imbue en phy damage increase. Enkel blader is echt de meest saaiste build ooit.
tot nog toe ben ik wel de nr 1 blader op onze server en sterk dan welke chinese dan ook en er zijn 2 warriors die het spanned maken in pvp.
Met glavier had ik meer moeite.
Jullie denken dat blader slecht is.. maar die tijd is geweest. met de nieuwe stab van blader, kill ik iedereen :)
Blader is sterker dan bow en ook als glavier. ben ik zeker van aangezien ik glavier aangekeken heb en toen naar blader ging.

Daarbij komt, kijk me filmpje :) Die gasten zijn geen pussy's :P
Dat zijn de 3 sterkste warriors van me server. +8 set, allemaal son wapens +5/+9 en son items.
De meeste leggen het af tegen hun maar mijn zwakke blader niet :P die maakt ze in ;-)

Ook een lvl 110 seal of nova bower met +10 bow en force is geen probleem: http://www.rev6.com/player/Titan/DeaTHShoT.html

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Zoals ik zie aan je damage doe je gewoon ongelofelijk veel crits (Ik weet niet wat voor crit erop je blade zit) en daar moet jij het wel van hebben, want zonder crits is een hit in je chain maar 2/3k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ImpulseW schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:34:
Zoals ik zie aan je damage doe je gewoon ongelofelijk veel crits (Ik weet niet wat voor crit erop je blade zit) en daar moet jij het wel van hebben, want zonder crits is een hit in je chain maar 2/3k..
Als je titan op rev6 bekijkt zie je dat iedereen full son is, dus de dmg is inderdaad niet altijd hoog zoals je vaak zou verwachten, maar tegen full sons ... =/ tsja, vind het vaak toch wel een prestatie als je char het wint dan... ook al ben je zelf full son.

^^ Doe gewoon 15k knock down zonder crit :P
En blader is wel een crit build. Zonder crit kan je beter geen blader beginnen.
Crit 13 is mijn blade 83%
Maar ook crits tellen in pvp. Zonder crits krijgt NIEMAND me dood... alleen een offering.
Bedoel, dat hoort erbij.
En die 2/3k is per hit van een chain, wel vertellen dat er 5/6 hits in een chain zitten en de 1ste en laatste hit meestal het hardst zijn van 5-8k dus totaal kom ik wel aan wat jij doet in 1 hit maar dan doe ik er 2 seconden over en jij 1 :P

Ik snap wel dat mensen ''denken'' dat blader zwak is.. alleen moeten ze eerst een een echte blader tegen komen, dan zien ze wel anders..

Er was een gevreesde blader op mijn server genaamd: xBang
Deze gast was altijd de sterkste. Niemand won het van hem.
Als er een global was van zijn pvp dan zijn er altijd veel toeschouwers omdat hij niet vaak pvp'd maar als die pvp'd is het wel een echte pvp.
Was ook wel blij toen ik hem wist in te maken met 3-0 waar we dan wel zeker 1 uur hand vechten tegen over hadden staan. Blader VS Blader is gaaf maar duurt wel echt lang.

Als jij die nieuwe stab van blader op je krijgt met een double crit, uit me hoofd 143% met 10 crit increase :P dan doet het au... 9 van de 10 x is die gene dan gewoon klaar met pvpen.

- Blader = crit... Geen crit - geen pvp
- Blader is absoluut niet zwak (wel op 10d met ze zwakke stabs)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even wat nieuws over KSRO

KSRO krijgt de nieuwe Legend X of te wel, Forgotten Dungeon met een totaal pakket van 4 NIEUWE DUNGEONS!!!
Deze brengt nieuwe 11D wapens met zich mee.
A & B Wapens, De B wapen is de sterke variant.
Voor alsnog is niet bekend hoe dit wapen precies behaald moet worden. Warschijnlijk via quests.

Ook komt er een skill update in voordeel van de chinese characters.
Wanneer bijvoorbeeld een warrior BLESS doet en hij terug gaat naar ze 2h, is zijn bless uit.
Ook heeft bless straks een range van 30M!!!!
Er zit bijvoorbeeld ook 10 minuten cooldown op de Screens van warrior. :)

De skills van chinese Characters zal worden versterkt. Zo gaat de Imbue met zijn sterkte omhoog en verschillende aanvallen worden sterker.

Voor zo ver is dit nu alles wat ik weet. Als jullie hier meer kunnen toevoegen, dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Net even 98+7 staff voor me wizz gekocht die is nu lvl94 50% en me xbow is lvl91 met 24% en daar heb ik al een lvl98 +4 xbow voor maar die moet nog ff +5 of hoger worden.
En nu nog even een 94 xbow zoeken en dan hoef ik me alleen nog maar te focussen op de armor.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Topic Update

Starters post ge-edit

Toegevoegd:

Quests:
- Lvl 100-110 Quests in Alexandria Part 1 + 2.

Links:
- Silkroad Secret Blogspot

Patch:
- Patch Informatie

UPCOMING UPDATE:
- kSRO Legend X

Job Information:
- Trader
- Hunter
- Thief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Zo, me bower is alweer lv 39. Wizz lv 69 en 29%, alleen hij komt maar niet voorbij die 29% xD.
Denk dat ik me vriend ff een goed zetje in rug moet geven.

Hoe heten die stones ookal weer waar me de fysieke damage omhoog kan doen?
En die van de crit stone :P.

Heb een paar globals en wil me sos bow een beetje gaan pimpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Crit is challenge, phy attack is volgens mij warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist even 500 silk overgemaakt voor deze maand.
Krijg ik zomaar het volgende na magic pop =D
Helemaal gelukkig ^^
Afbeeldingslocatie: http://img814.imageshack.us/img814/5815/sro2010090816331080.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de dress die je aanhebt toch niks hoor :$
Ik vind het verschrikkelijk zelfs :)
Kan je beter POP doen en dan pirate halen :D
Die is woooooooOoooooooow! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 21:39
Ik heb jaren geleden ook SRO gespeeld, was destijds nog wel leuk rond de lvl 70-80 cap, misschien nog wel later. Zag onderweg naar het WoW topic deze langskomen dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen. Is het bot probleem nog steeds zo erg, ik herinner me dat het rond de 70 cap nog wel te doen was maar na de 80 cap liep het echt uit de hand.

Verwijderd

Topicstarter
maxietheboss schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:40:
Ik heb jaren geleden ook SRO gespeeld, was destijds nog wel leuk rond de lvl 70-80 cap, misschien nog wel later. Zag onderweg naar het WoW topic deze langskomen dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen. Is het bot probleem nog steeds zo erg, ik herinner me dat het rond de 70 cap nog wel te doen was maar na de 80 cap liep het echt uit de hand.
jep maar nu is het anders, goldbots draaien niet meer, dus je kan zonder prem gewoon connecten.
Premium haal je nu alleen nog voor de extra dmg enzo ^^

Gisteren me SoN Armor Hoedje +5 gemaakt nog niet FB..

Is het alleen bij ons zo of ook bij julllie dat SoN Hoedje's van elke type moeilijk te krijgen zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:09:
Ik vind de dress die je aanhebt toch niks hoor :$
Ik vind het verschrikkelijk zelfs :)
Kan je beter POP doen en dan pirate halen :D
Die is woooooooOoooooooow! :D
Misschien later nog eens. Maar nu had ik een dress nodig.. zonder mis je gewoon attack pwr en str.
Dus daarom maakte het mij niet zo uit.

• ImpulseW
Ik vind blader nog steeds maar een saaie build. Die stab kan wel sterk zijn en in pvp maak je misschien veel mensen af (Mag ook wel met een son +10 en 80% crit) maargoed, in een jobcave jobwar ben je nog steeds niets waard.. Reverse Immolation is te sterk, en zelfs jij met je kd en stabs kan er niets aan beginnen. (Dat is ook waarom ik een warrior atm aan het farmen ben)

Die informatie over kSRO met forgotten world en de balance update is al een heel tijdje bekend, hoor, ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt. :o Ik maak me er geen zorgen om met mijn farmchar. Warrior/Clerics blijven sterk. Zolang ik maar een orbit/cycle kan maken, holy spell en recovery division kan casten en weapon switchen zonder problemen zie ik geen moeilijkheden...

Ohja die dress is idd fcking lelijk :')

• Nef

Nef

ImpulseW schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:49:
Ik vind blader nog steeds maar een saaie build. Die stab kan wel sterk zijn en in pvp maak je misschien veel mensen af (Mag ook wel met een son +10 en 80% crit) maargoed, in een jobcave jobwar ben je nog steeds niets waard.. Reverse Immolation is te sterk, en zelfs jij met je kd en stabs kan er niets aan beginnen. (Dat is ook waarom ik een warrior atm aan het farmen ben)

Die informatie over kSRO met forgotten world en de balance update is al een heel tijdje bekend, hoor, ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt. :o Ik maak me er geen zorgen om met mijn farmchar. Warrior/Clerics blijven sterk. Zolang ik maar een orbit/cycle kan maken, holy spell en recovery division kan casten en weapon switchen zonder problemen zie ik geen moeilijkheden...

Ohja die dress is idd fcking lelijk :')
Gho. Iemand 3x afkraken in 1 post. Nieuw record? De dress is zeker de mooiste niet maar zelfs al zou hij dat vinden, wat dan nog? En de informatie die hier staat is outdated, dus hij update die. Daar is toch niets mis mee? En ja een keuze qua builds... Ieder zijn eigen toch?

• ImpulseW
Nef schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:29:
[...]

Gho. Iemand 3x afkraken in 1 post. Nieuw record? De dress is zeker de mooiste niet maar zelfs al zou hij dat vinden, wat dan nog? En de informatie die hier staat is outdated, dus hij update die. Daar is toch niets mis mee? En ja een keuze qua builds... Ieder zijn eigen toch?
Rustig aan dude, misschien zie jij het verschil tussen mijn mening en afkraken niet (Over die dress) Mag ik trouwens ook vragen wat jou hoogste lvl char is in SRO? Dan weet je misschien waar je over praat @ lvl 100+ ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.