devil spirrit, er zijn 3 mogelijkheden om een devil spirit te krijgen.
1. koopt hem via item mall
2. je gaat er voor magic popen (wel over bodig want de kans is klein dat je hem krijgt)
3. van een event krijgen (zeldzaam zelf pas 1x gelukt)
wat doet devil spirit?
het geeft standaard 15% meer HP en MP (kan ook 20% zijn als je magic pop versie hebt d8 ik)
en eens in de 30 minuten kan je hem activeren waardoor je 15% meer damage doet.
je kan hem vanaf lvl 5 gebruiken zoals meeste silk items
je kan de devil spirit verlengen door extension gear te kopen, die voegt 28 dagen aan devil spirit toe. dus je hebt niet steeds een nieuwe te kopen
blue bezerk:
deze is pas mogelijk als je 95+ bent want dan kan je een quest starten
chinees chars: is het in jangan general (nog iets) waar je ooit de eerste quest begint
europees chars: is het in constantinople bij sunset witch
deze 2 quests zijn niet moeilijk maar ze nemen veel tijd in want bij sommige stukken mag je niet teleporten en dan moet je bijv naar taklamakan lopen.
zodra je de 95 quest gedaan hebt krijg je blue bezerk en een rank naam
euro = knight
chin = captain
later op lvl 100 kan je die quest weer doen (is alleen iets anders)
en dan krijg je andere rank naam (en volgens mij betere bezerk, dus dat het wat langer door gaat)
euro = baronet
chin = general
edit:
vandaag maar een nieuw speeltje gehaald
voor me nuker
hij had hem verkocht voor 750m dacht eerst dat het een scam was
maar hij had hem net als drop gekregen en wou hem verkope 
maar ik ga de sword door verkopen want de kans is groot dat hij in prijs zou dalen

(de andere spul in me inventory is: 32 som + sos spear / 24 som glavie / 98+3 spear (momentele wapen) / 98+5 sword / +4 legs + crown (voor me warrior) en gdf male
1. koopt hem via item mall
2. je gaat er voor magic popen (wel over bodig want de kans is klein dat je hem krijgt)
3. van een event krijgen (zeldzaam zelf pas 1x gelukt)
wat doet devil spirit?
het geeft standaard 15% meer HP en MP (kan ook 20% zijn als je magic pop versie hebt d8 ik)
en eens in de 30 minuten kan je hem activeren waardoor je 15% meer damage doet.
je kan hem vanaf lvl 5 gebruiken zoals meeste silk items
je kan de devil spirit verlengen door extension gear te kopen, die voegt 28 dagen aan devil spirit toe. dus je hebt niet steeds een nieuwe te kopen
blue bezerk:
deze is pas mogelijk als je 95+ bent want dan kan je een quest starten
chinees chars: is het in jangan general (nog iets) waar je ooit de eerste quest begint
europees chars: is het in constantinople bij sunset witch
deze 2 quests zijn niet moeilijk maar ze nemen veel tijd in want bij sommige stukken mag je niet teleporten en dan moet je bijv naar taklamakan lopen.
zodra je de 95 quest gedaan hebt krijg je blue bezerk en een rank naam
euro = knight
chin = captain
later op lvl 100 kan je die quest weer doen (is alleen iets anders)
en dan krijg je andere rank naam (en volgens mij betere bezerk, dus dat het wat langer door gaat)
euro = baronet
chin = general
edit:
vandaag maar een nieuw speeltje gehaald
maar ik ga de sword door verkopen want de kans is groot dat hij in prijs zou dalen

(de andere spul in me inventory is: 32 som + sos spear / 24 som glavie / 98+3 spear (momentele wapen) / 98+5 sword / +4 legs + crown (voor me warrior) en gdf male
[ Voor 25% gewijzigd door Obscure op 14-03-2010 23:45 ]