Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

om eerlijk te zijn ze zijn wel sloom :p om cl weer te krijgen.

@ Het_Zootje
srry wil je liever hier niet je accounts verkopen anders word dit een handels pagina, en daar sta ik zelf niet op te wachten

btw @ Armageddon_2k
heb ik ook met een fun char gehad kwou ik 32 sos wapen kopen had ik eerwst niet genoeg geld dus ging overleggen :p kreeg ik de sos voor de helft en een halve minuut later sos armor part van hem gratis ;) ksnap niet dat mensen geilen op die characters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Topicstarter
okee, schiet mij maar in een ******.
Waar komen deze stats vandaan??????
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/2086/srog.jpg

Waar komen de blues vandaan?
Hoe krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

om eerlijk te zijn zie ik ze ook voor het eerst :s
en ik ken ook geen tablet / stone die het geeft
weet de persoon hoe hij dat kreeg of had hij die als drop?
meschien hebbe ze sins hotan FW die toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19

Neomess

neomess.nl

Die blues op dat item is dacht ik van stones die je van de unique-achtige spawns van roc krijgt (of alleen van roc zelf, dat weet ik niet)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
Zootje heeft gelijk, die blues kun je enkel erop zetten met stones die enkel van roc af komen. Ik heb lang geleden een x een screenshot gezien met zoon steen. Zijn ontzettend duur en de kans op fail is ook bijhoorlijk groot. Mocht die ring ff goed gepimped worden dan leverd ie wel wat op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:36
:P Ook maar weer even begonnen met Silkroad.
Had nog een level 88 account.

Hoelang duurt het om van level 88 -> 100 te gaan met Premium ?
Ik heb een Hybrid int, met 2 gap.

Edit:

En welke server heeft op dit moment de laagste level cap?
iSRO heeft 100 kSRO volgens mij 110.
Maar de rest?
Vind het namelijk nogal lomp dat ze er elke keer maar 10 levels bij gooien alleen om meer geld te verdienen, want als je het mij vraagt is het spel geheel uit balans als je voor 12 leveltjes 3 maanden nodig hebt zoals ik op sommige plekken lees.

[ Voor 51% gewijzigd door DirkZzZ op 24-01-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DirkZzZ schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:42:
Edit:

En welke server heeft op dit moment de laagste level cap?
iSRO heeft 100 kSRO volgens mij 110.
Maar de rest?
Vind het namelijk nogal lomp dat ze er elke keer maar 10 levels bij gooien alleen om meer geld te verdienen, want als je het mij vraagt is het spel geheel uit balans als je voor 12 leveltjes 3 maanden nodig hebt zoals ik op sommige plekken lees.
Ben het er niet meer eens.
je doet er 2 maanden over denk naar 100 als je FF bent.

Wat je verder met de Edit zei is niet helemaal waar.
12 lvls 3 maanden en dat voor het geld.
Dit spel ik gewoon gemaakt voor de sterkste.
Er is een enorm verschil aan het komen per lvl.
Elk lvl heeft andere kleding en er zijn sun parts natuurlijk.
Ik denk dat het niet op geld alleen speelt.
De 110 cap brengt veel nieuwe mogelijk heden en best wel leuke dingen.
- Quest
- 11D Wapens & Gear
- SoC
- Nieuwe Unique

Vind dat het best even mag duren voor je 110 bent maar dan ben je wel gewoon 1 van de sterkste in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

er is geen 110 gap .... alleen 105. ksro en csro hebben alleen 105 gap tsro en isro hebben 100 gap en rsro heeft 80 / 90 gap d8 ik

88 naar lvl 100 kan zo snel 2 / 3 maanden als je 2 /3 gap neemt want vanaf lvl 90 tot 100 moet je 1.2 bill exp trainen.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/10f4cvd.gif

[ Voor 42% gewijzigd door Obscure op 25-01-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

*trommel geroffel* ik heb een gerucht gehoord maar ik weet niet zeker of dit waar is.

de gerucht is dat ze de FW verplaatst hebben van donderdag naar zondag (koreaanse tijd).
dus dat betekent dat het voor ons dan 6 uur s'avonds komt (waarschijnlijk op zaterdag omdat ze in korea 8 uur op ons voorloopt).

hier is een plaatje, toch iets bewijs maarja kan ook op een private server gedaan zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/241s49i.jpg
edit: de GM die het zegt staat in de lijst van GM's (zie start post)

btw terug te komen op die blues ik denk dat die van een andere unique komt want nog niemand heeft roc kunnen kilen :s op isro

[ Voor 17% gewijzigd door Obscure op 25-01-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Obscure schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:58:
*trommel geroffel* ik heb een gerucht gehoord maar ik weet niet zeker of dit waar is.

de gerucht is dat ze de FW verplaatst hebben van donderdag naar zondag (koreaanse tijd).
dus dat betekent dat het voor ons dan 6 uur s'avonds komt (waarschijnlijk op zaterdag omdat ze in korea 8 uur op ons voorloopt).

hier is een plaatje, toch iets bewijs maarja kan ook op een private server gedaan zijn.
[afbeelding]
edit: de GM die het zegt staat in de lijst van GM's (zie start post)
Dit wordt al een klein weekje omgeroepen door verschillende GM's op Aege. Dus het is bijna 100% zeker dat het gaat gebeuren! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

update van deze week:
Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, all servers will be undergoing weekly server inspection.

Weekly server inspection will occur every Tuesday.

Game Inspection Period : Jan 26, 2010 13:00~17:00 Silkroad Standard Time (4 hour duration)

[Patch]
- DB back up
jammer genoeg niks leuks :( maarja DB back up is ook belangrijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 26-01-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mooi zo ^^
Ik sta op mijn server met 2 suns op de 1ste plaats van beste item set op rev6 :D
Eindelijk ^^.

Van het weekend even Hunter geworden. Binnen 5 uur lvl 3 en 25%.
Hunter is wel beter als thief xD!

Verder nog mensen nieuws?

Over FW, das echt 100x beter :D Super gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 209435 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 01:19:
Mooi zo ^^
Ik sta op mijn server met 2 suns op de 1ste plaats van beste item set op rev6 :D
Eindelijk ^^.

Van het weekend even Hunter geworden. Binnen 5 uur lvl 3 en 25%.
Hunter is wel beter als thief xD!
nice maar dan zijn er wel weinig sun setjes op je server :p :)

ik vind thief zelf leuker dan moet je niet heletijd op je trader lette :p alleen pas als je goods hebt (maarja thief is wel moeilijker dan hunter)

verder is er niet echt veel nieuws

[ Voor 3% gewijzigd door Obscure op 27-01-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
niemand heeft echt sun gear. Houd het wel leuk.
Kan op deze manier wel veel mensen hebben als het aankomt op echt pvp.
Liever iedereen een beetje als dat 1 iemand volledig sun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07 14:49

Silence

Godlike

Me wizz zal dit weekend lvl94 zijn dan heeft die gap 6 en 300k sp kweet niet of ik de gap stuk sluit want dan kan ik paar nieuwe gear stukken aan en kan ik naar wat hogere mobs (zit nu nog bij lvl90).

Me xbow gaat ook goed die heeft nu bijna allemaal +4/+5 set aan en die is dit weekend lvl84.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

laatst wezen hand grinde met me guild best lache :p warrior / cleric (ik) irl vriend zat op isy (s/s nuker) :p en warlock / cleric + nog een speer nuker gaat best lkkr :D

alleen kheb steeds last dat ik niet kan inlogge ookal zijn servers populated :(

[ Voor 19% gewijzigd door Obscure op 30-01-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:11
Dit spel ook weer eens opgepakt.
Alleen heb ik bij alles wat ik doe een dikke seconde lag erop zitten.

Dit op beide pc's (laptop en vaste) draaien allebei windows 7. Misschien dat dat er mee te maken heeft. Want het spel kunnen ze met gemak aan.

Iemand enig idee voor een oplossing ?

[ Voor 7% gewijzigd door Torched op 30-01-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen last van. Draai ook windows 7 maar zonder problemen.
Wat wel voorkomt dat ik savonds lag.
Misschien morgen overdag eens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik draai atm alleen win7 op me pc's kheb wel lag op me laptop maar dat komt omdat die al oud is en win vista :p maar verder heb ik niet echt last van lag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

update vanvandaag:

We now introduce to Silkroad Online users the 24th avatar items, the "Black Angel Wing & Arabian Outfit".

[Black Wing Outfit Front]

[Black Wing Outfit Back]

[Arabian Outfit Front]

[Arabian Outfit Back]

[Information]
- The "Black Angel Wing Outfit" consists of ‘Black Angel Wing Dress(M)', ’Black Angel Wing Dress(F)' ‘Black Angel Wing Helm(M)'and ’Black Angel Wing Helm(F)'.
- The "Arabian Outfit" consists of ‘Arabian Dress(M)', ’Arabian Dress(F)' ‘Arabian Hat (M)'’Arabian Hat(F)'. ’Arabian Accessory ‘(M) and Arabian Accessory (F)'.
- The number and type of magic options that can be added to the avatar items can differ depending on the items.
- There are avatar items for both male and female, so please check the sex of your character before making a purchase.

We ask for your interest in this upcoming 24th avatar items, the "Black Angel Wing & Arabian Outfit".

Thank you.
toon volledige bericht
meschien stom maar wat is de anders aan dan de vorige black angel dress / arabic dress want het is gewoon de normale kleuren die er eerst ook waren. (zie de site voor de screenshots)
Dutch

Een dankwoord van Silkroad Online .
Dankzij fans als jij is Silkroad Online uitgegroeid tot wat het is vandaag.
Via dit dankwoord willen we je graag informeren over een binnenkort verwachte wijziging
in het spel Silkroad Online.
In Global Silkroad Online komen spelers uit allerlei landen samen.
Om de spelervaring voor internationale gebruikers te verbeteren,
zullen we binnenkort ondersteuning gaan bieden aan andere talen dan Engels.
De details zijn als volgt:
Het eerste taalpakket (Turks) is geïntroduceerd op 17 november 2009.
4. Proces: Optionele taaldienst voor belangrijke landen
Fase 1–Nederlands (Na het reguliere serveronderhoud op 2 februari)
Fase 2–In-gametaaldiensten per land worden momenteel voorbereid.
Meer informatie volgt in de eerste helft van 2010.

Wij hopen de dienstverlening voor het Nederlands na het reguliere
serveronderhoud op 2 februari te kunnen verbeteren.
Bedankt.
toon volledige bericht
zo te zien zijn ze onderweg om meerdere taalpakketen te installeren maar de vraag is warneer ze erbij komen :p maar lijkt me overbodig want dit maakt alleen maar een grotere taal Barrière tussen verschillende talen (wat nu al opvalt met turks + duits)
(Dutch)
JOYMAX CO., LTD vraagt via e-mail NOOIT om persoonlijke gegevens of accountgegevens, zoals je wachtwoord of geheime antwoord.
(E-mails over 'bevestigingsprocedures vanwege accountfraude' zijn NIET afkomstig van JOYMAX CO., LTD. Beantwoord deze e-mails NIET. En blijf altijd waakzaam.)
(zou meschien makelijk zijn in start post :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 02-02-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gedaan :) Patch is er ook ingezet!

Heb nu voor lvl 105 of 110 wat er nu ook komt :P 160k SP klaar en een paar dagen geleden een nieuwe premium plus geactiveerd.
Ook heb ik een arabian avatar gekocht, deze heb ik voor male en die ziet er leuk uit. nu ook female dus :D

2 dagen geleden deed ik PVP alleen tegen wat mensen en dat was leuk. Maar zoals op alle servers heb je guilds onderelkaar die elkaar niet mogen op een server.
Zo hebben wij:
FinalFantasy - waar ik in zit
Brothers - waar vooral turkse, arabieren in zitten.

Tussen onze guilds gaat het altijd fout en word het een GW.
Ik ben lvl 100 met vrij goeie gear en een sun 2h sword en was dan ook weer eens pvp aan het doen, dat ging wel goed totdat..
En kwamen 2 lvl 99 warriors aan en een cleric.
Ik sta rustig te pvpen en dood!!
Toen wouden ze dus 3 tegen 1 proberen op mij, met me eigen skins aan was alles in 1 hit dood ^^
Ze waren ook gelijk weg xD zo grappig om dat zo tezien.

Wat voor guild hebben jullie op de server en welke guilds zitten jullie in?
Wat zijn voor jullie guilds waar je eigenlijk altijd wel een gevecht mee heb in PVP?

Van het weekend gaan wij weer voor de Hotan FW en hopen dat het lukt!
Zit nu 4.3B in de pot van Hotan op onze server ^^.

Heb van een vriend een lvl 94 Wizard gekregen voor pwrlvl.
Ben nu me bards die 65 waren aan het pwrlvlen.
Doe nu ongeveer 1,5 lvl op een dag en zit al op lvl 71 ^^.
Ik wil ze 92 maken want dan zijn ze goed genoeg voor mij party's in Medusa ect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343704

is het echt zo dat er nu gm's zijn op sro?, en zijn de servers echt inlogbaar?o.0

ik ben ong 5 maanden geleden gestopt omdat het belachelijk lang duurde om inteloggen..:(

graag antwoord ^,^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Wat voor guild hebben jullie op de server en welke guilds zitten jullie in?
Wat zijn voor jullie guilds waar je eigenlijk altijd wel een gevecht mee heb in PVP?
Ik zit zelf momenteel weer in Teamperfect (persia) die is opgezet door een paar vrienden uit belgie en nederland (toen server persia begon, was wel toeval dat ik ze tegen kwam want ik wist niet dat hun ook van server waren geswitch). Die ik kende van me vorige server (greece) we starte de guild om samen te traine + traden + unique hunten. Maar dat is niet echt gelukt wegens dat iedereen begon met botten enzo (op me guild leader na dan :D )
offtopic:
respect voor haar :) lvl80 en een 81 char gehand grind _/-\o_

momenteel is onze union niks meer wegens onze oudere unions uit elkaar vielen steeds wegens menings verschillen enzo.
maar dankzij onze oude unions kunnen we vaak rekenen op hulp bij pvp's tegen andere guilds. want we zaten ooit met een paar van de beste guilds (de guilds zijn: __chozen__ , bad_german en forsakend) in 1 union maarja dat is ook een probleem geworden want we zouden teweinig vecht kracht kunnen bieden (wegens weinig hoge lvls) dus hadden ze uit eindelijk halve union weg gedaan.
maar nu gaan we weer proberen om in hun union te komen zodra de guild meerdere hoge lvls heeft (zodat wij ook inzetbaar zouden kunnen zijn om de fortress te beschermen want hun hebben HT fortress :p )

onze guild heeft wel soms ruzie tussen een aantal turkse guilds maar dat komt omdat ze weten dat we ooit bij chozen (oude union) hoorden, maar dit heeft nooit echt tot een probleem gebracht van dat je niet meer de stad uit kan lopen zonder vermoord te worden :p maarja zodra de servers weer helemaal rustig worden (dus populated) dan ga ik weer helpen om me oude guild weer leven in te blazen, want nu is het half dood en als je in union chat krijg je pas 2 / 3 uur later een antwoord dus die is duidelijk aan vervanging toe :p
Anoniem: 343704 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:01:
is het echt zo dat er nu gm's zijn op sro?, en zijn de servers echt inlogbaar?o.0

ik ben ong 5 maanden geleden gestopt omdat het belachelijk lang duurde om inteloggen..:(
er zijn wel nieuwe gm's maarja je weet nooit of ze in de servers zitten of bots zoeken enzo.

momenteel is het nog rustig maar dat komt door de nieuwe antihack system maarja servers zitten nu bijna vol (mijne teminste) maar ik hoop eigenlijk wel dat ze het rustiger krijgen dan ben ik weer van plan weer volop te spelen (ben nu half gestopt)

*stop nu met typen krijg last van me handen :+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07 14:49

Silence

Godlike

Bij mij op de server (Uranus) zitten er ook wel paar goede guilds ik zit in Illusion met me 2chars al een hele tijd. Vroeger zaten we in Gandalf maar toen zijn we andere naam begonnen.
Zitten veel lvl 100 chars en 90+ in. zitten ook samen met goeie unions (http://www.rev6.com/union/Uranus/Illusion.1520.html)

En wij zitten tegen wat turk guilds die we niet echt mogen. Dit weekend weer met ze alle HT fortress overnemen waarschijnlijk 1ste keer was het echt een eitje.

Me xbow is 84(gap0) nu en me wizz 94 (gap2)

Laatste 2/3 dagen eigenlijk bijna niet meer gespeeld:p begint beetje te vervelen nu.. Maar komt vast wel weer haha:p

Edit:

Nou heb het nu echt even helemaal gehad weer alle servers vol ze doen het echt allemaal voor het geld. En heb nu even geen zin om weer allemaal prems te kopen, dus kga even een tijdje pauze nemen.
Na 7uur was ik er nog niet in. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Silence op 05-02-2010 11:31 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Tijdje niet gepost hier, beetje weinig tijd. :o

Mn bower is atm alweer lvl 94 op 38%. Level 94 is kut, de xp requirements vliegen per leven ongelofelijk omhoog en ik wil die Captain quest doen! :( Heb dinsdag wel die nieuwe arabian suit gekocht en ook overgestapt naar een nieuwe guild. Mijn oude was naar een nieuwe union gegaan met een paar turkenguilds en hij was ook grotendeels van de dag dood. Nu zit ik in de union die de JG fortress heeft in mijn server. :D

Eergisternacht ik heb JAWEL een level 90 sos staff gevonden! :D Damn ben er zo blij mee, bij de 3de stone al Mag Attack +80% en heb er nu aardig wat blues opstaan. Moet hem alleen nog ++ en en dan hopen dat ik er wel een dikke 500/600m voor kan krijgen. ^^ Ik zal zodra ik in town ben even een screenshot maken. :)

Mn neefje speelt ook SRO maar die is tijdelijk even gekapt, dus ik neem zijn char tijdelijk over. Hij is een lvl 94 pure int spear, en alle drops/elixirs die hij vind mag ik zelf houden. En in de JG cave vind je zat elixirs, dus dat zit wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een video gemaakt :D
Kijk hier: http://www.youtube.com/user/brutal2#p/u/0/lM-_zWgNQ0M

Veder heb ik nu een GDF Female!! Eindelijk!
Koste me 600m :D Maar heb hem wel. Bij mij server zijn ze 1b waard.

Zo juist is me muziek eruit geknikkerd, ik laad ff een nieuwe erin.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 05-02-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
WTF? 600m voor een GDF? Ik kocht er vorige week 1 voor 75m O__o En ja mijn server komt uit het oude tijdperk toen je ze nog kreeg voor events..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De zelfde video word opnieuw geupload met muziek er onder!
Hoop dat het nu wel goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 15:57

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Lekker ruk dit, ik ben geloof ik een van de weinig spelers die geen bot gebruikt, en die maar 1 client heeft.
Geen speciale character voor het een of het ander. gewoon 1 char waarmee ik soms even lekker speel.

Ben ik gebanned |:(

Heerlijk achtelijk, waarschijnlijk omdat ik AutoIT scripts heb draaien, maar die draaien voor mn media center systeempje... lekker loos dit. Mn lvl is 37 waar ik in ongeveer een jaar naar toe ben gekomen met zo nu en dan een keer een avondje spelen.... en dan wordt ik gebanned tot 2110 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Armageddon_2k schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:21:
Lekker ruk dit, ik ben geloof ik een van de weinig spelers die geen bot gebruikt, en die maar 1 client heeft.
Geen speciale character voor het een of het ander. gewoon 1 char waarmee ik soms even lekker speel.

Ben ik gebanned |:(

Heerlijk achtelijk, waarschijnlijk omdat ik AutoIT scripts heb draaien, maar die draaien voor mn media center systeempje... lekker loos dit. Mn lvl is 37 waar ik in ongeveer een jaar naar toe ben gekomen met zo nu en dan een keer een avondje spelen.... en dan wordt ik gebanned tot 2110 :X
Er schijnen inderdaad nogal wat legale en stall chars te zijn gebanned, vreemde zaak!

En de gebotte chars kunnen nog steeds rustig doorgaan ondanks nieuwe anti hack tool, jammer ik had weer wat hoop gekregen door alle initiatieven.

Gaat overigens al lekker met mijn chars, heb er nu 3 fulltime aan staan en nog een full time stall char ^^

lvl 100 nuker met sun sword en +7 shield en +5/6 set, nu aan 't farmen en al gefarmed tot 96.
lvl 88 cleric warlock, zoveel mogelijk in 8 pt aan 't grinden en hoop deze zo snel mogelijk 90/95+ te krijgen zodat ik kan stoppen met dit spel
lvl 85 int bower (gewoon om te testen omdat de bow nu steeds meer kb aanvallen krijgt)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

zaterdag aan FW gedaan (hotan en op venus) ik moest een friend helpen dus ik mocht op zijn 99 warrior cleric (96 FF) hij zelf ging met lvl 100 sun bower >_< na een tijdje moest ik cleric zijn (zonde van warrior skills) omdat onze andere cleric dc kreeg wegens teveel lag :p
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34y4txl.jpg

vorige week ook maar eens een Gold Dragon Flag (male) gekocht van iemand voor 300m + 42 sun sword (360m totaal) had ik wel geluk mee want iedereen verkoopt male nu voor 500m+ :p maar waarschijnlijk ga ik hem verder verkopen als ik all me spul heb verzamelt om te verkopen, want ik ga niet de hele avond stalle voor 1 item :p

@armegeddon_2k
klote dat je geband bent :( maar is het niet eerst 7 dagen en dan 2 weken en dan 100 jaar ofzo?

@het_zootje
volgens mij valt pure int bower nog best tegen want had ik vroeger ook maar kwerd vaker ge ownd dan dat ik iemand kilde :p dan kan je beter pure str nemen lkkr tanken + knock back. vooral irritant als je nuker bent want die aanvallen moeten aardig lang laden :p

[ Voor 3% gewijzigd door Obscure op 08-02-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Ja die bower is ook niet bedoeld als hele serieuze char, maar meer als attacker in mijn 8pt. Is dan heel goed omdat ik toch al enorme euro buffs krijg op mn int bower.

pvp ben ik inderdaad zo dood, maar daar is deze char niet voor, wil mn cleric zo snel mogelijk 95 hebben, dan mn 100 sun s/s verkopen en stoppen met sro. Mocht ik ooit willen terug komen heb ik altijd nog mn 95 cleric.

PS Ze bannen nu idd weer direct 100 jaar, de 1 week 2 weken enz regel lijkt weer helemaal de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

lol ik vond die 1 en 2 weken ban wel chilll :p (want ik ben ooit ook eens voor een weekje geband :p ) maar daar hoef ik geen zorgen voor te maken atm doe ik alles weer legaal :p en aangezien dat ik zelf ook beetje weinig speel (meestal fw / gw kom ik voor online) dus ik ga eerst rond kijken of de guild waar ik in zit actief word dan ga ik natuurlijk wel spelen. maarja in de tussentijd heb ik genoeg games om te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 15:57

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Obscure schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:49:
@armegeddon_2k
klote dat je geband bent :( maar is het niet eerst 7 dagen en dan 2 weken en dan 100 jaar ofzo?
Jah mooi fraai dus, dit is de 1e keer dat k ben gebanned, en dan ook meteen voor 100 jaar |:(
Echt te achtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@armageddon_2k
je kan proberen contact op te nemen met joymax (via mail) kijken of ze acc willen unbannen omdat het een programma is die niets met silkroad te maken heeft. maar de vraag is altijd of ze een antwoord geven op je mailtje (want ik hoor vaak dat ze niet antwoorden op mailtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

update van deze week:

To celebrate upcoming Valentine’s Day, our GMs have prepared a wonderful event for our all valued users.

There might be some or many users who met and got married through Silkroad Online or had special experiences compared to other couples. We would like to give special attention and, of course, prizes to users who submit the best screenshot with a romantic story. Who knows if GM may suddenly participate in the wedding ceremony?

How to participate the event?
1) Wear Wedding outfit (dress/tuxedo).
2) Look for the best places for your wedding ceremony.
3) Call your guild members and friends to attend your wedding ceremony.
4) Proceed with the wedding ceremony when you think that congratulators participate sufficiently.
5) If you catch the best position, then take a screenshot.

How to submit the screenshot?
1) Login to our Silkroad official website and visit weekly best of community section.
2) Press submit then check if your character name is selected.
3) Write subject and select screenshot icon.
4) Write URL of image you make in image upload site.
5) Write your romantic wedding story in the content then press ok.

[Sample of the screenshot]

*zie de site als je de screens wilt zien

Event Period : February 9th, 2010 ~ February 23rd, 2010 (2weeks)

* Prize
1st Place : 1,000 silk for 1 couple (2winners - 1,000each)
2nd Place : 500 silk for 3 couples (6winners - 500each)
3rd Place : 300 silk for 5 couples (10 winners - 300 each)

**Notice**
- Subject must be 'My romantic wedding story character name(groom) and character name(bride)'.
- Please check your account ID if there are server and character name chosen. Otherwise, we cannot provide the prizes.
- Groom and Bride's character name must be clearly readable in the screenshot.
- Screenshots should not be edited in any manner.
- 1st place will receive a total of 2,000 silk and the screenshot will be posted in the 4th week (Feb 26th) of weekly best and news section.
- Story will also be posted in the news section.
- Story should be in English, Turkish or Arabic and not be more than 200 words.

Happy Valentine’s Day with your Lover~!
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm wat raar.
Ik ben net bezig met CTF en ik krijg een screen freeze van 1 minute of 2 minuten.
Vervolgens kan ik niet meer op de SRO website komen :S
Ook kan ik SRO niet meer starten?

Meer mensen hier last van?

Ook deze site werkt niet meer.
http://www.joymax.com/darkeden/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 09-02-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik kan gewoon op de site komen (beetje laat antwoord :p ) maar kheb ook wel vaak tijdens ctf dat me game freeze of dc krijgt is een bug denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:59
Anoniem: 209435 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:08:
hmm wat raar.
Ik ben net bezig met CTF en ik krijg een screen freeze van 1 minute of 2 minuten.
Vervolgens kan ik niet meer op de SRO website komen :S
Ook kan ik SRO niet meer starten?

Meer mensen hier last van?

Ook deze site werkt niet meer.
http://www.joymax.com/darkeden/
Dat is toch al 3 jaar hetzelfde nu, altijd met CTF hebben mensen met ineens screen freezes en dc's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm nog nooit eerder last van gehad.
Maar het werkt al weer.

Ik ben uit FinalFantasy gegaan doordat ik het eigenlijk niet veel aan vond. We waren union leiders en toch de zwakste en zeker niet de gezelligste guild >_<.
Ik ging er daarom uit en ben naar 7thSign gegaan (wat me eigen guild is).
Wat gebeurd er nu... Een deel van de high lvls leaven ook en willen bij mij in de guild.
Ik zeg er geen nee tegen want ik wil wel een goeie en leuke guild maken.

Wat gebeurd er, de leider van FinalFantasy komt online en die doet gewoon, DISBAN UNION/GUILD!

Dit allemaal nadat ik geleaved ben.
Dus ze komen nu als nog allemaal bijna naar mij toe >_<

Maar goed, onze union is dus even uitelkaar gevalle.

Eergisteren wezen pimpen zonder succes.
2x lvl 96 necklace +6 naar +7... 1 destroy, 1 fail.
1x lvl 98 CH shield +5 naar +6... destroy :P
Shoulders LA 96+6 naar +7... fail >_>

Dus dat ging erg soepel :P

Verder verveelde ik me even en moest ik hier dus even spammen :)

Anoniem: 171072

Anoniem: 209435 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:55:
hmm nog nooit eerder last van gehad.
Maar het werkt al weer.

Ik ben uit FinalFantasy gegaan doordat ik het eigenlijk niet veel aan vond. We waren union leiders en toch de zwakste en zeker niet de gezelligste guild >_<.
Ik ging er daarom uit en ben naar 7thSign gegaan (wat me eigen guild is).
Wat gebeurd er nu... Een deel van de high lvls leaven ook en willen bij mij in de guild.
Ik zeg er geen nee tegen want ik wil wel een goeie en leuke guild maken.

Wat gebeurd er, de leider van FinalFantasy komt online en die doet gewoon, DISBAN UNION/GUILD!

Dit allemaal nadat ik geleaved ben.
Dus ze komen nu als nog allemaal bijna naar mij toe >_<

Maar goed, onze union is dus even uitelkaar gevalle.

Eergisteren wezen pimpen zonder succes.
2x lvl 96 necklace +6 naar +7... 1 destroy, 1 fail.
1x lvl 98 CH shield +5 naar +6... destroy :P
Shoulders LA 96+6 naar +7... fail >_>

Dus dat ging erg soepel :P

Verder verveelde ik me even en moest ik hier dus even spammen :)
toon volledige bericht
woow... ja het is wel erg lastig om guild/union te onderhouden in sro :P
maar voor jou goed uitgepakt dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

lol sro is atm wel chill me server is al weken populated :D dus ik ben al blij :p ik ben ook al gevraagd om volgende week FW te doen (weer op venus), dus ik hoop dat we hem dan wel krijgen :p (en minder lagg hebben).
gistere proberen me 24 som glavie te +en :p maar lukte niet bepaald... want hij wou geen eens +3 worden... (ja alles met luckt gedaan). maar wep elixers zijn wel hard gestegen :( (700k ~ 1.2m). dus me 24 som glavie is atm +1 :p
maar momenteel beetje bezig met guild en union tot leven brengen gaat niet bepaald hard want we recruiten een bot of een noob die niet meer on komt nadat we hem hebbe gejoind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345717

Hey,

Ik wil weer beginnen met SRO na mijn ban (onterecht!). Ik had een lvl 43 nuker. Nu vraag ik mij af of het nog de moeite is om weer te beginnen? Zoja, welke server, race, skills raden jullie me aan? Is het log-in systeem ook verbeterd? Powerlevels zouden ook handig zijn. Ik vond naar level 43 grinden zonder silk al een hel! Haha ;p.

Alvast bedankt ;)!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 345717 op 16-02-2010 17:05 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@Gusset

zelf zou ik op een server gaan waar ook tweakers zitten (zoals titan / persia / venice) dat is altijd handig voor hulp met lvlen enzo voort.
race en class ligt echt eraan wat je leuk vind :p
chin char zijn redelijke tanks maar ze hebben niet echt goede defence / attack buffs voordeel wel is dat je niet snel dood gaat wegens dat je snel potions kan nemen

euro char zijn vaak te sterk vergeleken met chin chars en soms hebben ze zeer goeie atk en def buffs (zoals warrior en cleric), maar nadeel is dat ze 15 seconde moeten wachten zodra ze een pot hebben genomen.

dus chin chars zijn zekerheid dat je niet snel dood gaat met alleen grinden, maar je mist wel aardig wat damage.
maar euro chars zijn sterk dus sneller monsters dood, maar gaan wel snel dood als je niet oplet.
inlog systeem die er nu is eigenlijk kut want als de servers echt vol zitten ben je soms 1 uur tot 5 uur kwijt (was eerst erger) om inteloggen.
maar nu zijn de servers allemaal populated dus daar kan je gewoon op inloggen :) (alleen server Malazgirt(TR) zit vaak bom vol maar dat is een turkse server)

en als je begint ga eerst farmen zeker tot 50k sp want anders heb je zeker geen goede basis. om gratis te farmen moet je vaak 1 ~ 15 zijn (ong plvl) want als je hoger bent moet je betalen of je word uit de party gezet, omdat je anders teveel exp van hun jat :p dus blijf als je lvl 15 bent zolang mogelijk in een party en zodra je 15+ bent ga je weer delvlen naar lvl 10 (lager kan je niet) en ga je weer opzoek naar gratis plvl party's :) (zo doe ik het vaak als ik een fun char maak op een andere server), dit werkt wel maar duurt zeker een tijdje voordat je goed sp hebt.
of wat ook kan, is een guild zoeken die hun low lvls plvlt tot lvl 40+ (omdat ze de guild goed willen maken) hier kom je achter door te kijken bij ongs waar gewoon een guild/union party staat en proberen bij hun in de guild / union te komen.

op persia kan ik wel regelen dat je in me guild / union kan maar momenteel is daar geen plvl aan de gang omdat het nog een beetje dood is :p maar dat komt meschien later wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Obscure op 17-02-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Beter kom je naar Aege, waar DutchElites weer active is. Er is plvl van 1 t/m 70. En eventueel mogelijkheid tot ong farming.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 17-02-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Mijn bower schiet ook alweer aardig op. :) Ben nu alweer lvl 96 op 24%. Hopelijk dat ik begin volgende week nog lvl 97 bereik, voor mn premium afloopt. Ik moeto ok die xp tickets nog wegwerken die je krijgt als je je character aanmaakt, met premium kan je dit rotdingen niet activeren en ze nemen plek in. Nu de servers toch popu zijn is dat wel zo handig.

Verder beetje actief naar medusa en me goldbots onderhouden. :) Helaas is me sos staff nog niet verkocht, de koper werd gehacked. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de informatie Obscure!
Ik zal het binnenkort eens downloaden :). Full str glavie lijkt me wel cool, maar traint zeer traag denk ik? Ik heb al eens een wizard gehad, maar die ging steeds dood |:(. Surpreme, ik denk dat ik wel naar Aege kom dan ;). Wil wel eens hoger geraken dan 43 :P. Bedankt!

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 345717 op 17-02-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@ impulseW
nice :p maar hoezo heb je al zolang die begginers exp helpers? :p khad ze al gebruikt op lvl 40 :p

@Gusset
geen probleem :) maar idd glavie traint zeer slome kan je beter bower neme die traint wel lekker en kan vanaf 70 ofzo hele irritante aanvallen :p maar ik zou geen nuker nemen zijn niet zo special want wizz zijn beter kwa damage en plvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Surpreme
Ik ben Dutchelites gejoint :). Ik hoop wat te kunnen bijdragen aan de guild binnekort!
Kheb nu een str bower gemaakt en zit krijg nu gratis farm van een 99 wizard o.O! Kreeg juist ook 100k gold van een fransman. De mensen op Sro zijn precies aardiger geworden :).

Wat is je character naam? :P

Gewoon 'Gusset' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Tja, toen ik begon met deze chars waren de servers propvol, dus gelijk een premium geactiveerd en anderhalve maand gefarmed bij ongs. :P Daarna ben ik geplvled tot 72, en dus nooit echt tijd gehad om die t ickets op te maken. :P

Oh en btw gisteravond Isyutaru gekilled. :) Ik heb een lvl 95 sos bower en een lvl 99 s/s nuker, en een lvl 83 spear gekst. :D

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/92288422-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knap hoor een lvl 60 Unique killen op lvl 96 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:59
hahaha tsja dat gebeurt altijd, toen ik nog speelde kwamen er meldingen voorbij van lvl 90 turken die Tiger Girl one-shotten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Tja naja het gaat me erom dat ik hem tenminste 1x krijg voor mn lijstje op rev6, en ik was hiervoor al 3x geks't. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

inderdaad, mensen die uniques 1x killen gewoon voor rev6 enzo kan ik nog begrijpen. Maar lvl 100 die isy 200+ x op hun naam hebben (sorry maar vaak turken) vindt ik echt noobs die het voor low lvls verpesten.

Kijk bijvoorbeeld naar ___LURiA____ , die heeft beakyung al 700+ keer gekilled. Dan vraag ik me toch af waar zijn/haar verdere sociale leven is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Whaha ja, maar het schijnt dat ie gast elke keer als hij naar medusa gaat (2/3x per dag) hij ook zijn warrior meeneemt. Die draait ie op zijn 2de pc, zodat ie zeker is van een goede warrior in zijn party. Maja zijn guild zal wel net zo verslaafd zijn als hijzelf. Het zou mij iig gaan vervelen als ik zovaak medusa zou killen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

leuke kill van isy xD maar dat probeer ik ook steeds met me lvl 100 char gewoon ff 1x kille want dan komt er te staan :p lsyutare killed isyutaru from karakoram :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

zo net FW gedaan met een leen char op venus en we hebbe de hotan FW kunnen overnemen :D
maar dat is zo mooi gevoel als je het hebt over genomen :) want eerst geloof je het niet :p
deze keer liep gewoon beter dan 2 weken geleden minder mensen die dc kregen waardoor ik met me warrior skills kon blijven vechten :)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2mwe3iv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/xkyjvn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/209sf2q.jpg

komt later screenshot met unique spawn :)
de screenshots zijn er :)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/jjpv9g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/elcp75.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Obscure op 20-02-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben ik ook weer is even :P

Wij hebben Bandit fort gedaan met mijn eigen guild en gewonnen =]
Ben net 2 weken bezig met me guild dus kon nog niet een hotan of JG pakken.
Wel heb ik al 13 lvl 100's en de rest 90+ totaal 30 members =]

Onze union heeft nu Hotan & Bandit fort :D
Kan nu summon scrolls maken ^^ Wel grappig.

Gratz Op de Hotan fort ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

gratz op bandit FW :) is ook een overwinning :p heb je ook screenshots gemaakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fijn 11d komt =[
Heb pas 210k SP gefarmed....

Maar goed wel grappig opzich.
Ben begonnen met een warlock/cleric farmen tot aan de 3m SP en zit nu op de 250k.
Weet iemand hier iets van Warlock/Cleric builds?
Er zijn er zo onwijs veel....

De 1 zegt pak 30 str tussen 0-110... de ander zegt doe 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

ik snap niet helemaal wat je bedoeld met die str vraag, voor euro's is t toch gewoon alles maxen van 2 masteries......

zuigt wel dat d11 er alweer komt, door dit tempo jagen ze echt iedereen richting het botten (niet dat er meer mensen kunnen botten van lvl90+ aangezien iedereen al bot)

Overigens zijn er wel wat handleiding te vinden voor cleric/warlock, maar ze zijn niet allemaal even goed te gebruiken/begrijpen.

Ik wilde stoppen met sro, misschien toch weer een kans dat ik mijn cleric (nu 90) 100 maak en nog wat langer blijf hangen, maar het hele spel met bots en al blijft toch wel een slechte zaak en punt om misschien alsnog te stoppen.

[ Voor 21% gewijzigd door Neomess op 23-02-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Aege valt echt niet binnen te geraken :(. Jammer, want ik was daar net weer begonnen.. Had al redelijk wat SP en gold. Ik denk dat ik ff een nieuwe character maak op een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik vind wel goed nieuws dat 11d komt maar het rare vind dat ik dat ze 110 gap doen terwijl ksro maar 105 gap heeft want dat betekent dat ze gewoon met lvl hoogte nu voorlopen :p

maar de improvements die worden zijn heilig :) (khoop dat ze de map ook updaten zoals ik al eerder liet zien met screens (zie topic 9 - pagina 37 of 38))
en advanced elixers ik zou jullie zeggen hoe je ze krijgt :) (en nee het zijn geen silk items) je kan ze krijgen door gewoone items te destroyen (krijg je soms 100% +1) en bij soX items kan je 100% +2 krijgen :) kweet niet of ze degree gebonden zijn. reken maar erop dat elke soX item duur word
en je kan maar 1x een advanced elixer op een item gebruiken (dus gebruik het pas bij +5 of hoger)

btw nog een vraag op front page van silkroad site las ik dit:
Silkroad Online 2 was nominated by a collective of uesrs as the Most Anticipated Game for 2009.
This is an award that is decided solely by the fans.

Silkroad Online 2 was up for the following award.

3rd place in Most Anticipated Game, 2009
[knip]
edit ff zitten kijken op de site waar je kon stemmen daar kwam ik dit te lezen:
It is unveiled that the development of Silkroad Online's sequel Silkroad Online II has been launched by Joymax, the developer of Silkroad Online. The project has just been started and there are about 30 developers working for it. The game is preliminarily scheduled to release in 2010
dus zeer interesante nieuws vind ik :) ik zal meer posten als ik meer vind (want ik zou graag voor een beta willen inschrijven)

[ Voor 57% gewijzigd door Obscure op 23-02-2010 22:51 ]

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:47
Hallo,
Ik ben maar met dit spel begonnen nadat ik ergens een advertentie van het spel zag. Ik heb een aantal guides door genomen, maar het is mij veel te verwarrend allemaal met de termen die ze gebruiken..grainden, farmen. sp gap...etc. Weet iemand een goeie PVM guide, ik wil dus in eerste instantie alleen maar een beetje lvlen en tegen monsters vechten om aan het spel te wennen. En wat raden jullie als een char om mee te beginnen? Ik heb net een chineze glaive vrouwtje aangemaakt op aege. Ben nu lvl 8, heb nog geen skills gebruikt, omdat k niet weet welke ik allemaal moet gebruiken. Tips zijn welkom :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mas-ih op 26-02-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

hallo mas-ih,
welkom terug op silkroad :)
farmen is zelf gewoon een must do in silkroad want anders zit je later op hoger lvl te kloten met skill points :(
maar als je zowat voor de eerste keer speelt dan kan je beter het spel normaal spelen want anders word je niet verslaafd aan de game :p

glavie build is wel lastig om te maken want je weet echt nooit welke skills het beste zijn :( ook omdat de meeste guides wat ouder zijn.
maar hier ga ik het proberen :p
Skills

Fire Force Mastery (deze train je tot max lvl):

Fire Force series (imbue)
Fire Shield Series (deze zou ik alleen doen als je genoeg skill points hebt)
Flame Body Series (deze zorgt ervoor dat je physical damage hoger is)
Fire Protection Series (geeft je defence)
Flame Devil Force (Passive) (increase je damage)

Lightning Force Mastery (hoeft niet maar als je hem traint doe dan tot 52):

Piercing Force series (verhoogt magical damage weet niet zeker of dat zin heeft voor glavie)
Thunder Walk Series (hierdoor loop je sneller mee)

Cold Force Mastery (deze skills zijn wel belangrijk dus altijd nemen):

Frost Guard Series (deze geeft je meer defence)
Snow Shield Series (deze is belangrijk die absorb de damage die je krijgt)
Cold Armor Series (passive) (geeft ook defence)

Heuksal Spearmanship:

Bloody Storm Series (vermidert de damage van Magical Attacks) (je overleeft ook zonder)
Heuksal Spear Series (is handig maar je hoeft hem niet te trainen)
Soul Departs Spear Series
Ghost Spear Attack Series
Flying Dragon Series
Cheolsam Force (Passive) (geeft extra hp dus best belangrijk :) )

Kleding:

Garment - goed tegen magical damage en doet mp reduce
Armor - Goed tegen physical damage en doet beter phy damage
Protector - zit tussen de armors
toon volledige bericht
woorden en betekenissen:

grinden - trainen (meestal met de hand)
farmen - skill points krijgen (met een hoge gap)
gap - het verschil tussen je combat lvl en skill lvl
sp - skill points

dit zijn er maar paar dus als je meer wilt weten je kan altijd vragen :)
ik hoop dat het een beetje helpt :) (en natuurlijk als ik iets moet veranderen gewoon zegge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:47
Hoi Obscure,

Dankje voor de duidelijke uitleg :) Ik ben maar idd gewoon het spel aan het spelen, dus questen ed. Ben net klaar met bandieten killen :P Omdat ik niet wist welke skills ik moest doen heb ik tot nu toe alleen fire force gedaan en dat gaat goed tot nu toe! Heb inmiddels wat hulp gekregen van wat nederlanders ingame en zit nu bij de dutch elites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

geen probleem :) ik zoek ook vaak een NL / BE guild op is in het begin gewoon makelijker :p dan een internationale guild want als je iets niet goed kan uitleggen blijf je ook zitten met dat probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Woot! Vannochtend vroeg ging mijn bower naar lvl 98. (H) Dat betekent: Nieuwe strong bow + imbue + wapen! :D

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/93032531-4.jpg

Ik wilde eigenlijk een 98+7 bow kopen (heb genoeg gold atm) maar door de Alexandria update heb ik het toch maar bij een 98+5 gelaten. 98+7 bows zijn na de update gelukkig stukken minder waard. :)

[ Voor 36% gewijzigd door ImpulseW op 01-03-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

gratz :) idd geen zin om nu 98+7 (of hoger) te kopen want je alexandria brengt nieuwe stuff dus een 98+7 bow (en andere wapens) zullen snel 100 tot 200m dalen denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat zijn die bowers d10 d11 toch zo sexy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dudel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik dacht, kijk even op tweakers of daar wat silkroad activiteit is..Sodeju hé! :$
Ben namelijk nieuw @ tweakers, maar speel toch al een aardig tijdje silkroad.

Ik heb op aege,hera & titan gespeeld.

Momenteel ben ik actief op titan met een 94 archer, En we hebben de bandit fortress^^
Ik zou graag nog wel weten of hier nog meer mensen spelen op titan, had al even gezien in de lijst maar stond niemand van titan bij. Dus mischien is er toch iemand die niet in de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@ a.m.d
11d bow is zkkr vet :p ik vind alleen spear + sword lelijk :( en dat gebruikt juist me hoogste char :( dus ik weet nog niet of ik speer word of sword bij 11d :p (2h is wel vet dus kan niet wachten tot me eigen warrior 100+ is of me leen char 100+ is :p ;) )

@Dudel
welkom op tweakers sro forum :)
ik heb zelf ook wel paar fun chars op hera + titan :p
op hera 57 bower (str :p ) dus stelt niks voor :p
op titan heb ik een eige char lvl 20 ofzo en een acc dat ik leen van een mede tweaker :)
in start post staat aRias - titan (bijna onderaan) en dat is jackM (als ik het goed heb :p )
maar zelf speel ik momenteel op persia (kweet niet of je het hebt gelezen )

wel vet dat je bandit FW hebt :) krijg je daar nog een beetje geld van ? of valt dat wel mee want hotan fw krijg je ongeveer 3 bill van :s

[ Voor 6% gewijzigd door Obscure op 02-03-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu aan het farmen voor bower :9, eerst wou ik voor blader gaan maar dat word mij te veel sp :'(

(op RSro trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

nice Rsro = toch nog lvl 80 gap (of 70?) want 80 gap is nog wel te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goeie moggel ;-)

Ik ben inderdaad nog steeds de gene die op Titan speelt.

Vandaag heb ik een post gezien op de rev6.com forum over het nieuwe systeem: http://www.rev6.com/forum...about-legend-v-t9366.html

Hier zie je vooral wat er nieuw komt op de GUI.

Me laatste skills van de week weg gehaald en zit dan nu ook op de 262k SP die klaar staad voor 11d.
Hoop dat ik daarmee 103 ~ 104 FF haal.
Verder met een farmer bezig en zit op de 380k SP.
Deze heb ik gewoon aanstaan en heb er verder geen haast mee.
Ik ga een Lock/Cleric maken en moet nog 3m SP!

Ik heb op dit moment in mijn Bandit Fort 6,7m gold zitten.
Maar veel dingen vergeten mensen.....

Bandit Fort:

- Monster Scroll
- Beginnen met een training voor grote forts.
- Guild events.

Deze monster scrolls worden 1 per 18 uur gemaakt.
Ik heb er nu 8 aan staan en die duren nog 3 dagen en 8 uur voor deze klaar zijn ^_^.
Ik denk dat ik er 1 kan verkopen voor 100m.
Dus dan is het niet verkeerd natuurlijk om een Bandit Fort te hebben =]
Natuurlijk kan niet iedereen ze spawnen maar mensen zullen ze wel kopen.

Verder, guild training. Het is natuurlijk wel zo dat je lekker kan trainen met je guild voor defence. Is erg leuk om te doen. Zo zie je wat je zwakte en sterkte punten zijn..

Guild/union events doe ik meestal in het fort zo een 3 á 4x per week.
Ik roep dan in de union chat dat ik over 1 uur een unique ga spawnen en dat ze binnen kunnen komen door de east gate.
Is echt lachu om te doen ;-) Iedereen wilt de kill hebben en vaak word het ook een onverwacht iemand die de kill haalt.

Bandit Fort is zeker niet saai! Echt gaaf ;-)

-----------

Zijn jullie al begonnen met de verkoop van jullie spullen op de server?
Ik ga niets verkopen want ik denk dat het nutteloos is om nu alles voor heel weinig te verkopen.

Als iemand ze naar in de Start Post wilt hebben, stuur me dan even een PM met de informatie wat je ingame name is en welke server je speelt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kleine toevoeging!!
Kijk wat ik hier net zie op het rev6 forum!
Schijnt wel fake te zijn maar ziet er best echt uit?
er is nagekeken wat de DMG range is van de daggers en die staan gelijk aan: Sun+7

Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/5012/joymax171.jpg
Link naar de post: http://www.rev6.com/forum...agger-not-mine-t8961.html

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 03-03-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Die was fake ;) Dat licht is van xbow? skill en toen snel geswicht naar dagger, was een bug :D Zit er hier iemand nog op Phoenix in een guild van minstens 80+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

lol wel leuk maar idd fake die dagger :p (die gloed is van xbow skill :p )

ff over advanced elixers ik vind het wel raar dat je via item mall moet doen want dat is gewoon rip off >_< want op ksro kon je ze gewoon een soX item destroyen en kreeg je een advanced elixers (dus bijv 1d sos speer dan kreeg je 1d advanced elixers weapon)

btw dropt die monster van FW nog iets leuks of is het meestal cash en elixers? want kben nog geen item tege gekomen :p

[ Voor 15% gewijzigd door Obscure op 03-03-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
we zien wel wat er gaat gebeuren....
Vind het allemaal wel prima xD
gisteren me 2h +7 failed toen maar weer +6 gemaakt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dudel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Als JackM, aRias is...
Dan hoi jack!

Ik spreek je elke avond op ts, Ik ben ItsNot4You ...

>.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Ik ga mn 10D spul nog niet verkopen hoor. Ik heb geen zin om met een zuig set te spelen, en de eerste 2 weken na de update zijn alle 11D items die een beetje gepimped zijn peperduur, dus ik wacht het allemaal lekker af. Het enige wat ik op 101 wel wil hebben is een nieuwe bow. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik verkoop me garm set ook niet want anders doen ze teveel damage maar ik ga wel me s/s verkopen en haal ik me een +3 +4 speer 98 :p want dan maak ik iets minder verlies op me s/s :p

[ Voor 15% gewijzigd door Obscure op 04-03-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348908

hallo,

ik ben nieuw op tweakers , maar niet op silkroad.
Ik had al een keer iets op dit forum gelezen.
Maar ik speel op dit moment csro, maar ik ben van plan isro weer te gaan spelen.
Maar op dit moment is het op csro PLVL only niemand maakt zn eigen poppetje weer alleen.
dat is juist iets wat ik mis maar is het op isro hetzelfde of kun je daar wel een beetje partygrinden etc.
ik hoop dat jullie reageren , ik hoor het wel :)

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@boydie12
welkom op silkroad topic van tweakers :)
isro = ook plvl tot 80+ vaak en dan moet je ook geluk hebben dat je een goeie guild krijgt die party grind, maar vaak is het zo dat je moeilijk een vaste spot krijgt in zo'n party. unique hunten word nog steeds verpest door hoge lvls. traden is niet leuk na lvl 40 :p want je heb te grote kans dat je word af gemaakt (dat had ik minder bij andere sro versies). alleen fw is nog wel leuk want dat heb ik net gedaan :)

vandaag hotan FW zitten verdedigen en dat is goed gelukt :p ze hadden nog geen eens de eerste toren bij ons neer dus het was ook geen sterke tegenstanders :p maar ik vind wel altijd dat er veel lag is als ik fw doe maar zou wel komen omdat het daar dan zo druk word :p

we zaten laatste 30 min beetje hun kampen te slopen want ze waren niet echt goed :p (zaten wel een enkele tussen)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2h5jz92.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm oke,
welke server raad je aan om te spelen ?
dan kom ik er zo aan, heb er namelijk wel zin in.

mvg, boyd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

lastig om te zeggen welke server je moet joine dus ik zou eigenlijk naar een server zoeken waar ook mensen van deze topic in zitten zoals titan, venice en persia.
of als je andere mensen kent die isro spelen dat je kijkt of je bij hun in de server joint, want nu zijn alle servers weer druk :(

als je voor persia kiest kan ik niet beloven of je powerlvl krijgt om te beginnen want we zijn zelf druk bezig voor 11d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke ,

maar ik kom wel op persia dan denk ik, is daar een NL guild dan ?
anders moet je maar ff je naam geven dan pm ik je ff zo.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

lol Obscure ik zit ook op Venus bij Ninjitsu wij hebben dus Jangan fort verdedigd InPanic stelde zwaar teleur geen gate gebroken :p

In het hart wachtend op de Tai-sui's :p
jangan fw

Moi met devil spirit :p
sro jangan cave devil

[ Voor 61% gewijzigd door Herby op 07-03-2010 15:28 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@herby
lol ok :) ik zou je wel eens pme als ik op die char weer zit (dus volgende fw of bij de nieuwe update)

tai-sui is best lache maar kheb nog niks goeds van gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

info van update vandaag:
Aankondiging van zwaardere straffen voor gebruikers van illegale programma’s

Hallo, dit is een bericht van Silkroad Online.

Om onze spelers een betere spelomgeving te bieden, gaan we de straffen voor het gebruik van illegale programma’s verzwaren.

Het systeem van 3 strikes out uit de schoonmaakactie wordt met onmiddellijke ingang beëindigd. Als wij het gebruik van illegale programma’s detecteren, wordt de account vanaf nu meteen permanent geblokkeerd.

Voor het gebruik van bots geldt nog steeds het standaardsysteem van 3 strikes out; voor het gebruik van specifieke illegale programma’s geldt de verzwaarde straf van permanente blokkering.

Wij raden je ten zeerste aan om geen illegale programma’s te gebruiken en willen onze spelers vragen om actief mee te werken.

Begindatum: 23 mrt 2010 na wekelijkse serverinspectiev

Straffen gericht op: Gebruikers van illegale programma’s

Standaardstraf: Permanente blokkering

Bedankt.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wie weet gaat het dan nu echt gebeuren. ^^

Bezig met elixers sparen voor 11D, heb er nu over de 550 van alle types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Ik spaar alleen shield en weapon, andere maak ik op :o , legend V over 1,5 week las ik op rev6? Of zou het toch deze dinsdag nog zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het zou deze dinsdag zijn. dit stond in een informatie mail die joymax rond stuurt.
Dus wie weet ^^

Ik bewaar alle elixers want heb ze allemaal nodig ^^
Ik heb 1 volledig account met 4 chars al vol aan accesory elixers.
Shield gaat ook wel goed ^^ maar weapon gaat beetje traaaaaaag....

paar mooie screens:

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/1165/71603117.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/1369/64790581.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 12-03-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

denk legend V pas over 2 / 3 weken komt want denk dat dinsdag download baar word :p kheb totaal geen elixers gespaard want ik heb momenteel geen tijd / hulp middel om te farmen en ik zie wel ff want 23 maar weer iets tegen bots (zie me vorige post)

@ JackM best mooie screens :p (vooral je 2h :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Hij komt zowieso in maart.

Deze dinsdag is ie denk ik te downloaden, event loopt dan ook af.

[ Voor 57% gewijzigd door PapiAFCA op 13-03-2010 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nI8t6gAgshONp6QDw7YAlZmo/full.jpg
Dat devil Spirit, hoe kan je daar aankomen?
Is dat echt voor de hogere levels of is dat vanaf lvl 50 ofzo al te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Brantje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:49:
[afbeelding]
Dat devil Spirit, hoe kan je daar aankomen?
Is dat echt voor de hogere levels of is dat vanaf lvl 50 ofzo al te verkrijgen?
kopen met silk, 150 silk 1ste charge.
Recharge 50 silk per 28 dagen.

Kan vanaf lvl 5 / 10 / 20, niet zeker welk lvl :P 1 van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

En heeft het nog extra bonussen?
En blauwe bezerker? Hoe is dat mogelijk, heb een tijd geen sro gespeeld.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.