Block Rate van mijn blader? xD haha
Seal of Nova Blader with 'Block Rate':
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TZCgnCb7yjg]
Seal of Nova Blader with 'Block Rate':
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TZCgnCb7yjg]
[ Voor 20% gewijzigd door _PloppeR_ op 22-11-2010 08:17 ]
[ Voor 24% gewijzigd door _PloppeR_ op 24-11-2010 15:35 ]
Verwijderd
Weet alleen niet of dit de bedoeling isVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:37:
Voor de rest
WTS GOLD OP SERVER ZEUS
1b gold = 30 euro
100m gold = 3.5 euro.
Paypal of ideal betalingen ofzo.
Groetjes
Added.Janick_ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:46:
He allemaal,
Name: DarkenSoul
Server: Hercules
Level : 78
Build: Spear
....
Verwijderd
oops ^^ wist niet.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:23:
[...]
Weet alleen niet of dit de bedoeling is
Ik mag helaas ook geen prijzen noemen bij characters die ik verkocht.
JG Cave in een complete Share Share PT met 2 wizards en een cleric als jou zelf full heal aan en gaanObscure schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:53:
ik heb een vraag: ik krijg nu plvl tot lvl 80 ongeveer (kijk gewoon hoelang me plvl char door gaat zonder tevaak dood te gaan) en ik word nu ge plvld op rocky's (boven wing peak) maarja daar komen vaak noobs langs die het leuk vinden om je te killen >_> dus weet iemand meschien een beter plvl spot op mobs 86 ~ 90 (moet wel safe spot bij zijn natuurlijk).
en meschien een tip voor start post. een guide maken met goeie plvl spots.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 17:41 ]
Verwijderd
Heel simpel, globallenJanick_ schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:30:
JackM hoe kom je eigenlijk met zo'n gm aan de praat dan ?kheb der ooit wat gezien toen bij zon event voor de rest niet.
Ik heb werkelijk geen idee._PloppeR_ schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:04:
Das klote. Alleen heb je dan ook bestanden van hun gekregen ofzo, of hoe zouden ze anders aan je email +pass combo komen
?
Heb je je gwne email die je gebruikt voor msnen enzo ook voor je sro account?_PloppeR_ schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:04:
Das klote. Alleen heb je dan ook bestanden van hun gekregen ofzo, of hoe zouden ze anders aan je email +pass combo komen
?
Ik weet het echt niet... dit is gewoon een van storm die uit het niets komt.. je ziet het niet aankomen en kan het niet voorspellen... geen idee dus_PloppeR_ schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:09:
Je hebt niet toevallig op een phishing site ingelogd ofzo?
Verwijderd
Sowieso handig om te doen.ImpulseW schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:50:
Als jij echt een keylogger op je pc hebt staan dan is je items op een ander account zetten ook geen handig idee.. Die ID en PW hebben ze nu dus ook te pakken.
Sowieso moet je je sro account NOOIT registeren onder je echte email adres. Altijd ff een aparte maken waar dat soort zaakjes over gaan.
Ik heb de items getrade naar een vriend op een andere PCImpulseW schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:50:
Als jij echt een keylogger op je pc hebt staan dan is je items op een ander account zetten ook geen handig idee.. Die ID en PW hebben ze nu dus ook te pakken.
Sowieso moet je je sro account NOOIT registeren onder je echte email adres. Altijd ff een aparte maken waar dat soort zaakjes over gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Silence op 30-11-2010 10:25 ]
Als dat echt zo is, dan is silkroad echt een zielig spel.. Sowieso hoezo moet de client een wachtwoord versturen tijdens een exchange? Het wachtwoord is nergens meer van toepassing na het inloggen en als iemand je wachtwoord wil uitlezen op afstand moet het dus verstuurd worden.. Lijkt me dus redelijk vreemd als dit echt zo is 0.oVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 07:01:
[...]
Sowieso handig om te doen.
Voor de rest ik heb ditzelfde paar weken geleden gehad. Maar er is software in de omloop waarmee men via een Exchange INGAME data kan ontvangen van de persoon waarmee getrade wordt.
Op deze manier ben ik aantal weken gehacked.
Ook hier werd eerst email en alles gedaan voor mijn account de klos was.
Alleen bij mij gebeurde dit in enkele minuten en had ik een Client Crash tijdje na het traden.
Misschien zelfde bij jou?
Klopt inderdaad voor de helft.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 07:01:
[...]
Sowieso handig om te doen.
Voor de rest ik heb ditzelfde paar weken geleden gehad. Maar er is software in de omloop waarmee men via een Exchange INGAME data kan ontvangen van de persoon waarmee getrade wordt.
Op deze manier ben ik aantal weken gehacked.
Ook hier werd eerst email en alles gedaan voor mijn account de klos was.
Alleen bij mij gebeurde dit in enkele minuten en had ik een Client Crash tijdje na het traden.
Misschien zelfde bij jou?
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Das wel een lucky drop! Kom je niet vaak meer tegen. O.oStefanvanGelder schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:37:
Ik heb zojuist een 10de degree SOM drop gekregen, Chinese armor hands ()
Mn broertje zegt destroyen, maar krijg je dan altijd een Advanced elixir B of A? Straks sta ik met lege handen
Het moet vanuit het spel niet kunnen dat je door een exchange gehacked zou kunnen worden[b][message=35126923,noline]
@ Dat PW gedoe;
SRO is niet zielig/kut. Mensen die zich er mee bezig houden om accounts van anderen te beroven, dat is pas triest. Zorg voor een degelijke beveiliging op je computer, verander je password eens in de maand, accepteer nooit exchanges van random gasten, en kijk uit met downloaden van bots en tools. Ga in een betrouwbare guild en vraag desnoods daar of mensen hetzelfde tooltje gebruiken als jij doet. Veilig spelen begint bij jezelf.
Maar het kan gebeuren blijkbaar... bedoel, ik dacht dat ik ook niets geks gedaan had?Silencex schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:59:
Je moet zelf gewoon opletten met wat je doet ik heb nu al 3 jaar me wachtwoord niet veranderd sro of msn of wat dan ook en nooit gehackt.
Zelfs jaren zonder virus scanner en firewall gezeten maar laatst toch maar wat geinstalleerd om eens te kijken of er wat opzat.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
wat je kan doen is inderdaad blijven proberen met elixers, en anders de item geheel Full blue krijgen en +3+4.StefanvanGelder schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:17:
Hoe belangrijk zou die +5 zijn? Ik wil het wel proberen maar ik heb nooit zoveel geluk met +5Ik heb dan ook geen premium o.i.d.
Hoe wil jij HP en MP op hands zetten?Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:45:
[...]
wat je kan doen is inderdaad blijven proberen met elixers, en anders de item geheel Full blue krijgen en +3+4.
De kans iop b grade zou wel een stuk minder zijn maar als jij daar genoegen mee neemt dan zou ik dit doen.
Wel 100% FB.
STR/INT/Dura/Parry/ Eventueel MP/HP
Met lucky erop en steady doe ik altijd met destroyen maar dat was niet verplicht
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Silence op 03-12-2010 09:55 ]
Maakt niet uit hoe lang of hoe speciaal je wachtwoord is als je eenmaal een keylogger oid hebt ben je hem kwijt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:51:
Ben eindelijk bijna klaar met me PC herinstalleren -.- Vanaf maandag tot nu
Wou alles extra veilig doen dus heb encryptie op alles gezet en overal zit een wachtwoord op waar je U tegen zegt xD
Ik zal van het weekend deze topic in de TS even bij werken.
Ook ga ik adobe weer installeren en ga ik opnieuw beginnen met het maken van de SRO topic layout ^^
[ Voor 31% gewijzigd door Silence op 03-12-2010 14:34 ]
Nice:)Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:10:
Heb me youtube channel terug
Met een goeie ondersteuning van google.com heb ik me password mogen resetten.
Verwijderd
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 23:41 ]
Kom op aralRaxious schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:21:
ok, game is installed, welke server kan ik het best beginnen? eentje waar in iedergeval mensen van hier spelen die ik eventueel kan joinen
Uhm en waarom denk je dat als een keylogger op poort 80 zijn werk doet je weinig aan een firewall hebt?Armageddon_2k schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:17:
Als je een keylogger hebt die over poort 80 z'n werk doet, heb je weinig aan een firewall.
Jah of je moet een Firewall hebben met deep-packet inspection, maar dan nog kan je de berichten van een keylogger ook als HTML put en get berichten camoufleren.
Als iemand genoeg tijd steekt in het maken van een keylogger, dan hebben ze vaak ook wel de mogelijkheden om de gelogde data te versturen
Maar het is sowiso kut als je gehacked wordt.
Ja maar alleen maar 0% stones gebruiken is duur en ze zijn er niet in overvloed. Als je begint met het pimpen van zo'n ding dan wil je juist assimilatie, want de stats kunnen er alleen maar beter op worden. Maja als ik 2 goeie stats heb, en er dus nog 2 moet fixen ga ik niet gelijk al met 0% aan de gang.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:02:
Tip:
0% Assimilation stones all the way.
Ik heb van week toevallig ook nova 2h+5 gefixed. (Als drop, ik weet lucky lucky)
Crit nu 12 76% via 0% stones gedaan.
Blues bijna allemaal 100% via 0% stones.
Phy attack 22% nog 11 0% stones te gaan
Phy rein 3% nog geen 0% stones gefixed.
[ Voor 26% gewijzigd door Raxious op 03-12-2010 22:05 ]
Waar denk je dat ik mee bezig ben dan?_PloppeR_ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:18:
Nee sowieso, ook al is dat assimilation 30%, dan is de kans nog steeds vrij groot dat er niks veranderd. Ik maak m'n stones altijd zelf, en er veranderd vrijwel nooit iets, (soms gaat een white stat paar % omlaag, maar soms ook omhoog =))
[ Voor 18% gewijzigd door _PloppeR_ op 04-12-2010 09:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
image tags gebruiken:Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:57:
*Hoe post je die plaatjes hier? Want ik krijg dat maar niet voor elkaar ...*
Enne mijn 2h is ook nogsteeds naar de klote
Wel +7 no adv nu maar stats blijft irritant.
1
| [img] <link url> [/img] |
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door _PloppeR_ op 06-12-2010 21:08 ]
Verwijderd
Verkopen vind ik wel beetje snel dan heb je gelijk niks maar als het weer gaat kriebelen.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:42:
Hello Lady's,
Ik ben gestopt met SRO en heb alles verkocht wat ik had.
Hiermee ben ik afgelopen weekend begonnen.
Ik stop omdat ze me probeerde te hacken... en tsja, dat ze dan gelijk alles pakken wat ze kunnen pakken vind ik een beetje ver gaan.
Als iemand deze topic kan overnemen van mij in een volgende topic dan graag
Laat het even weten en ik stuur je deze topic toe
Beetje faal reden imo, er zijn genoeg hackers in SRO en als jij een complete nova set + alles erop en eraan draagt... Tja dan zijn ze wel geinteresseerd in je char ja.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:42:
Hello Lady's,
Ik ben gestopt met SRO en heb alles verkocht wat ik had.
Hiermee ben ik afgelopen weekend begonnen.
Ik stop omdat ze me probeerde te hacken... en tsja, dat ze dan gelijk alles pakken wat ze kunnen pakken vind ik een beetje ver gaan.
Als iemand deze topic kan overnemen van mij in een volgende topic dan graag
Laat het even weten en ik stuur je deze topic toe
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq