[MMORPG] Silkroad Online, deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

Dan train je meestal op te hoge mobs. Het kan ook zijn dat je erg ongelukkig bent me de elixers/item drops. Ik zou zeggen, probeer eens lagere mobs! Deze hitten minder en hebben minder hp; Minder hp/mp pots. Je dood er meer met dezelfde pots dus meer geld / elixers / items per trip. Ook is de kans op items en elixers groter op mobs die licht onder je eigen lvl zitten dan op monsters die je eigen lvl zijn/ licht boven je eigen lvl zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
Gewoon 1 drop vinden en je hebt het weer terug. Of je moet kleinere pots kopen (Large ipv X-Large).

Als ik een nachtje bot op 109 mobs heb ik de volgende ochtend 2m verlies, + een pickpet vol elixirs. Als ik maar 1 drop in de npc doe, dan ik heb het alweer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algemeen advies:
Mobs 3 -4 levels lager dan je eigen level = Geld winst.

Als je Share pt heb maakt het meestal niet veel uit, maar voor solo wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:39:
Algemeen advies:
Mobs 3 -4 levels lager dan je eigen level = Geld winst.

Als je Share pt heb maakt het meestal niet veel uit, maar voor solo wel!
Niet altijd :P
Lvl 110 blader mega defence lvl 110 mobs gewoon 10m per dag winst ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Laatst online: 11-09 20:01
HP pots verbruik ik nauwelijks, ik train op nachals, en die hitten heel traag, ik heb ze meestal al dood voordat ze ook maar iets hebben gehit.. Alleen als ik op lagere mobs ga trainen, krijg ik veel minder exp :( en lvl ik dus nog trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:29:
[...]

Niet altijd :P
Lvl 110 blader mega defence lvl 110 mobs gewoon 10m per dag winst ^^
Wiz 110 op 106 mobs 35m per dag XD

Maar mobs 3 -4 levels lager hebben betere item drops rates. Dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ligt het aan mij of zijn de Premium/sp tickets weg uit de item mall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Dat ligt aan jou, tenminste gisteren waren ze er nog (na de update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Dan ben je supermakkelijk compleet te hacken :D Dus no tnx :D
das wel zo maar dat je eerst een mailtje moet comfirmen zoals bij pass change of gewoon 7 dagen w8 tijd totdat het verandert (en dat je notice mailtje krijgt) want nu kan ik totaal geen silk naar me andere char sturen.

maar kheb gistere gewoon premium silk suite gekocht en die aan me andere char gegeven :p dus ik heb wel de items die ik erop wil :p (2x halloween dress meschien ruil ik er 1 later in voor een andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet links onderin switchen van premium item mall naar de normale. (Of andersom)

• Nef

Nef

Nef schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:36:
Netjes, netjes.
Ik heb nog maar 1 nova drop gehad. Kan wel weer eens 1 gebruiken.
En als je het over de duivel hebt...
Een Nova Chinese shieldje. Vanochtend party gestart, naar school gegaan, twee toetsen gemaakt en thuisgekomen. Toch wel een leuke vondst in mijn inventory.

• ImpulseW
Gister een Egypt Kefta set overgekocht van een union gast, alle parts +7 en 100% blues. :) Nu zullen sommige van jullie wel denken: 'Kefta is kut, je moet immortality hebben!' Maar deze gast verkocht alle parts voor 400m per stuk, ff gender switchen en ik heb een set klaar voor mn warrior hehe. Hier 1 plaatje van mn set, zal binnenkort van de rest ook stats posten:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/106636858-4.jpg

Ook al even een adv elixir gekocht voor mijn 2h sword, die ga ik even +9 maken. :)

• _PloppeR_
H-E-L, zoveel geld 0.o

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

@Plopper, ga dan iets lager trainer, mobs hitten dan minder, kost je dan minder pots = minder geld.

• _PloppeR_
Zoals je al in m'n post had kunnen lezen train ik op nachals ;), de meeste tijd hitten die mij niet eens, daarom verbruik ik ook vrijwel geen hp pots, het is voornamelijk de mp, die verbruik ik 1 per mob ongeveer, als ik lager ga verbruik ik nog steeds 1 per mob, dus dat maakt niet zo veel uit..(heb dezelfde skills nodig..) Ten zij ik echt naar lvl 62 mobs ofzo ga, alleen dan train ik helemaal niks meer..

Verwijderd

Topicstarter
hehe :P ik had 2 maandjes geleden 6,5b+ in me inventory :P

Heel netjkes die set ^^ Beetje jmmr dat het geen nova is :P maar wel heel netjes zo :D

• ImpulseW
Ik heb ook mn oude nova set van mn bower verkocht voor 3b, en een coin set voor 400m per part vind ik persoonlijk niet duur. :) Ik weet zeker dat die gast er meer in heeft gestoken als ik er nu voor betaald heb. ;)

• Nef

Nef

_PloppeR_ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:57:
Zoals je al in m'n post had kunnen lezen train ik op nachals ;), de meeste tijd hitten die mij niet eens, daarom verbruik ik ook vrijwel geen hp pots, het is voornamelijk de mp, die verbruik ik 1 per mob ongeveer, als ik lager ga verbruik ik nog steeds 1 per mob, dus dat maakt niet zo veel uit..(heb dezelfde skills nodig..) Ten zij ik echt naar lvl 62 mobs ofzo ga, alleen dan train ik helemaal niks meer..
Momenten dat je niets verdient zijn er altijd wel. Maar ga eens stallen in plaats van npc'en? Doe je dat wel eens? En gebruik je de elixers? Verkopen is op dat lvl een betere manier. Goedkope plus wapens zat.

• _PloppeR_
Elixers bewaar ik, kan ze later goed gebruiken, ik kan ze nu verkopen voor een prijs en tegen de tijd dat ik ze nodig heb zijn ze 3x zo duur.. Stallen doe ik niet zo vaak, meestal npc ik gewoon, omdat dat gewoon snel gaat, ik heb ook een keer de hele dag ongeveer in een stal gestaan met een wapen (niet eens tegen zo'n hoge prijs) en niemand kocht het, je moet net geluk hebben dat iemand die toevallig kijkt wanneer je een stall hebt dat ook nodig heeft. Maar ik heb nog geen items gevonden xD(op die plek) dus kon ook nog weinig verkopen :P, als ik ook maar 1 wapen vind heb ik het al weer terug.(ook met npc)

Edit: (nogal veel "ik" gebruikt xD)

[ Voor 3% gewijzigd door _PloppeR_ op 11-11-2010 20:22 ]

• ImpulseW
Weapon elixirs moet je in alexandria verkopen, 1.2m gemiddeld (iig hier op venice) en binnen een halfuur is je stall leeg. ;) Maja om in alex te komen moet je of een 95 char hebben die je wilt laten stallen of een guild fixen waar de leader een recall scroll voor je kan maken. Ik weet niet of je beetje connecties in je server hebt met mensen die je willen helpen. :p

iig is elixirs en arena coins verkopen op low level echt een gouden handel, heb het vroeger ook heel veel gedaan. Nu ben ik uiteindelijk zo iemand die niks meer stalled omdat ik te lui ben >.<

• _PloppeR_
Hahah, aral is nog niet zo heel oud, dus heb niet echt high lvl connecties ^^, mijn guild master is lvl 83 atm. Weapon elixers zijn op deze server ongeveer 600k waard.

Verwijderd

Topicstarter
Net me 2de Legend Nova Ring gekocht :D had weer 761 coins ^^

• ImpulseW
Succes met pimpen, absorb rates fixen is een pokke werk. Laat staan dan nog netjes 7/7 stats erop krijgen. Status reduce zooi zou ik met 0% stones doen, die dingen zijn er zat. :)

Verwijderd

Ga denk ook maar eens coins kopen. Heb bijna 28b te besteden.

Mijn huidige chars hebben allemaal normale nova weapons en aantal gewone nova sets.
Is dat immortal enzo nou echt zo extreem veel beter? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Immortal zorgt er toch voor dat de kans dat je wapen kapot gaat kleiner wordt?(Bij gebruik van elixers), dus het lijkt me alleen beter als je het hoger dan +7(?) wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

_PloppeR_ schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:52:
Immortal zorgt er toch voor dat de kans dat je wapen kapot gaat kleiner wordt?(Bij gebruik van elixers), dus het lijkt me alleen beter als je het hoger dan +7(?) wil maken.
Immortal zorgt ervoor dat je item niet vernietigt word wanneer je boven +5 gaat.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

Hij heeft het over een heel ander immortal:p die kan je kopen met die coins

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:27:
Ga denk ook maar eens coins kopen. Heb bijna 28b te besteden.

Mijn huidige chars hebben allemaal normale nova weapons en aantal gewone nova sets.
Is dat immortal enzo nou echt zo extreem veel beter? XD
Ja das echt zo onwijs veel beter :) Als je de complete set heb wel.
Anders, nee...

Maak een immortal set +7 dan b grade+9 en niemand die je neer haalt xD mega defence :P

Ik heb gisteren me nova legs +9 gemaakt met b grade ^^
En me legend ring ging van xx.3 naar xx.7 met me nieuwe ring erbij :D
Dus het helpt zeker wel goed ^^

Klein beetje uitleg waarom ik dus voor elk item +9 wil of +10...

Daarbij komt, als je niet geïnteresseerd ben in de kleine extra hoeveel heden van defence dan zou ik het niet doen.
Maar als jij graag mega defence wil hebben dan zou ik zeker voor die immortal set gaan.

Accesory die totaal 25.3 absorbtion heeft en dat gaat 0.4 omhoog dan is dat best veel denk ik.
Als het dat dan dus op al je accesory items krijgt krijg je al 0.8 voor alleen het hebben van deze accesory.
Het lijkt niet veel, Maar als je accesory totaal al 2 of 3 absorbtion totaal meer heeft als een normale nova accesory set en je neemt immortal set en je krijgt daar dan ook nog eens extra defence van 150-200 dan word ben je toch wel sterk :P en alle kleine beetjes bij elkaar is een best groot aantal.

een shield +7 is mooi, maar +10 is beter.. is maar 30 defence? klopt helemaal is niet zo veel.. en om aan dat shield dan voor die 30 defence 1b uit te geven.. tsja... maar als je dat per item heb :P dan heb je dus 6x 30 = 180 defence... das al aardig wat :D en dat merk je 100% zeker op je char in pvp en grinden....

Ik train nu op lvl 108 mobs even omdat me andere spot bezet was, ik word geraakt met: 350 physical en 600 Magical... dat had ik niet gehaald alles +5 laat omdat het maar 200 defence scheelt ofzo :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Ik snap wel waarom je alles hoog wilt hebben hoor, als je later in jobcave aan de slag gaat dan heb je minimaal een +7 set nodig om daar niet keer op keer te sterven. Maja met die adv elixirs is alles te bereiken. ;) Gewoon elixirs pushen op elke item en het is zo +5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er misschien iemand even wat tijd willen steken om een korte guide voor alchemy te maken.
Want door de bomen zie ik het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Wat wil je weten? Alchemy is heel simpel:

- Je kan er een item mee plussen door het gebruiken van elixir en lucky powder,
- Je kan attribute of magic stones op je items zetten waardoor je stats van je items kan verbeteren (groene steen is voor blues, rode steen voor white stats),
- Je kan een EQUIPMENT destroyen met destroyer rondos om elementen te krijgen,
- Je kan ALCHEMY MATERIALS (die troep die alle mobs droppen) destroyen om elementen te krijgen,
- Je kan elementen en tablets (die vind je tijdens grinden) samenvoegen om stones maken. Die stones kun je weer gebruiken voor je items. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm achja mijn chars zijn niet gemaak voor pvp.
Heb vandaag even wat coins ingeslagen.
Koop wel op 1 char zoon egy set.
HA Warrior. Altijd handig in lure.

Maar ligt het aan mij of is zeus 1 laggggg bende nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:55:
Hmm achja mijn chars zijn niet gemaak voor pvp.
Heb vandaag even wat coins ingeslagen.
Koop wel op 1 char zoon egy set.
HA Warrior. Altijd handig in lure.

Maar ligt het aan mij of is zeus 1 laggggg bende nu :D
titan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

En pluto ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via via begrepen dat vooral Nederlanders heel veel lags hebben.

Paar duitse maatjes hebben het niet en heel wat andere in de union ook niet.
Erg apart :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ik heb er ook geen last van :P (gelukkig). (Aral)
Net op mn chest en head ook nog +400mp gezet :D en wat parry ratio increase. (Ik kreeg shitload aan elements van guild leader :P), wat ik eerst te kort kwam (water) heb ik nu meer dan genoeg xD. Straks nog wat str. op mn gear doen en dan is het wel klaar :)

EDIT: weet iemand nog een goede site waar je stats op kunt zien? Want rev6 zuigt best wel hard wat dat betreft, er staat wel heel leuk dat het up to date is, maar er zijn nog steeds leden in onze guild die er al bijna 2 maanden uit zijn -.- (volgens rev6). Er staat bijvoorbeeld ook dat onze guild leader 81 is en hij is inmiddels alweer 84, terwijl er wel staat dat hij vandaag geupdate is lol... 8)7

EDIT2: Lvl nu op moles, had ik veel eerder moeten doen, mooie spawn+goede exp en best veel drops, 4 items gevonden waarvan 1 sos :*)

[ Voor 48% gewijzigd door _PloppeR_ op 13-11-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal

Ben nieuw hier:)

Ik speel op Xian 2 chars lvl 45+ 42 Bijna

Iemand die ook op Xian speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig lags zijn over :D

Wekelijkse update:

Bard level 96
Warlock level 97
Warrior level 104
Wizard cleric Level 103
Bard Cleric Level 106
Wizard Bard Level 110

Koopjes:
Nova Warlock rod
Nova Shield BR 21
1800 Arena coins.

Nog nodig:
1x Nova shield
1x Nova 2h
1x Nova Dual axe

3x Nova Robe Head Shoulder en Hands
2x Nova Chest Legs Foot

6x Nova ring of Egyptian
3x Nova necklace of Egyptian
3x Nova earing of Egyptian

1x Egyptische HA Set.

Mocht iemand iets van deze lijst hebben op server Zeus laat even weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

bijna 65 op venus, dus gaat wel lkkr :p denk dat ik gemiddeld 180% per dag doe ( zonder premium + 3 gap).

khoefde vandaag geen fw tedoen want kwam niemand opdagen dus vond ik wel jammer :p kwou wel ff gasten goed in kunnen maken :)

voor de rest zit heletijd een vriend te zeggen dat ik 0 gap moet nemen en dan op 80+ ofzo gaan farmen met 5 gap. ik twijfel er wel aan want... is dit niet ongeveer even snel of slomer:
65 naar 80 0 gap dan van 80 naar 90 met 5 gap
of
65 naar 90 met 3 gap

plus ik heb een andere vriend ook in me party zitten maar die heeft bijna tot niks gefarmd (hijs nog redelijk nieuw op sro :9 dus hij koopt ook nog geen silk)

dus als iemand het weet of deze manier van lvlen goed is of dat ik me 3 gap moet aan houden :p zeg het plz

@jackM kan je me in start post zetten:
server: venus
character: HungrySpirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Waarom gap 3, ik vind het zo kansloos dat halve werk.. Neem of gap 0 of gap 9, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu loop je in een super traag tempo beetje sp te verzamelen terwijl dat met gap 9 veel beter gaat.

Of begin opnieuw en ga ongfarmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Obscure schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:11:

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:11:
bijna 65 op venus, dus gaat wel lkkr :p denk dat ik gemiddeld 180% per dag doe ( zonder premium + 3 gap).

khoefde vandaag geen fw tedoen want kwam niemand opdagen dus vond ik wel jammer :p kwou wel ff gasten goed in kunnen maken :)

voor de rest zit heletijd een vriend te zeggen dat ik 0 gap moet nemen en dan op 80+ ofzo gaan farmen met 5 gap. ik twijfel er wel aan want... is dit niet ongeveer even snel of slomer:
65 naar 80 0 gap dan van 80 naar 90 met 5 gap
of
65 naar 90 met 3 gap

plus ik heb een andere vriend ook in me party zitten maar die heeft bijna tot niks gefarmd (hijs nog redelijk nieuw op sro :9 dus hij koopt ook nog geen silk)

dus als iemand het weet of deze manier van lvlen goed is of dat ik me 3 gap moet aan houden :p zeg het plz

Tja het ligt eraan of je snel wil lvlen, bij ) gap>1/2 Lvl je erg snel(sneller dan +4,+5 gap)
met 3 gap krijg je goede exp maar weinig Sp, en dat is de meeste belangrijk
vinden de meeste mensen

Zelf vindt ik dat + 9 gap enzo best onzin.

Ik was eergisteren lvl 36 Wizz, met 6 gap, en vandaag bijna lvl 43 met 3 gap, En mijn bard 2 gap, en ik krijg genoeg sp om alles te uppen, dus ja.

Dat Dlvlen is ook zoties stoms omdat je al je moeite nu moet omzetten in nog meer, dus dat zou ik niet als een moeite zien. gewoon door blijven gaan en wel alles op de juiste manier Adden en Uppen
@jackM kun je mij ook in je start post zetten
Server: Xian
Charachter: Scapttile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Zet mij ook maar in de start post :P
Server: Aral
Character: xXTraXx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

thx :)
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:08:
Tja het ligt eraan of je snel wil lvlen, bij ) gap>1/2 Lvl je erg snel(sneller dan +4,+5 gap)
met 3 gap krijg je goede exp maar weinig Sp, en dat is de meeste belangrijk
vinden de meeste mensen

Zelf vindt ik dat + 9 gap enzo best onzin.

Ik was eergisteren lvl 36 Wizz, met 6 gap, en vandaag bijna lvl 43 met 3 gap, En mijn bard 2 gap, en ik krijg genoeg sp om alles te uppen, dus ja.

Dat Dlvlen is ook zoties stoms omdat je al je moeite nu moet omzetten in nog meer, dus dat zou ik niet als een moeite zien. gewoon door blijven gaan en wel alles op de juiste manier Adden en Uppen
idd ik hoef niet snel te lvlen ik heb de tijd :) maar een vriend wil wel snel lvlen :p dus van mij mag die dus nu 0 gap nemen maar als die tehoog word kick hem uit de party totdat ik hem inhaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

_Revolution_ op Ares zoekt spelers :).
Wekelijkse trades/guild events worden er gehouden.
Pm Wizz_Kid of WeeMan_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben het echt zat met dat lage HP gedoe van die Wizzards, Lekker opnieuw Begonnen met een Full STR Glaiver:) tenminste een char die wel na 1 hit overeind blijft staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Veel plezier met lvlen dan ;) xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:08:
[...]
@jackM kun je mij ook in je start post zetten
Server: Xian
Charachter: Scapttile
Done
_PloppeR_ schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:59:
Zet mij ook maar in de start post :P
Server: Aral
Character: xXTraXx
Done

Alles is op alfabet gezet. :)
Fortress afbeeldingen van jangan, Bandit, hotan zijn er bij gezet.
Nieuwe topic ga ik nu langzaam creeeren met photoshop, moest eerst wat informatie inwinnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ty en suc6! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

JackM typfoutje in de startpost:

Wanneer zei weapon switchen zullen ze hun buffs kwijt raken. :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Wanneer zullen ze die nieuwe legend eens uitbrengen xD? (hoezo zit daar trouwens zoveel tijd tussen, tussen iSro en kSro etc..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeluxZ schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:48:
JackM typfoutje in de startpost:

Wanneer zei weapon switchen zullen ze hun buffs kwijt raken. :)
Is aangepast ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:47:
Zo ben het echt zat met dat lage HP gedoe van die Wizzards, Lekker opnieuw Begonnen met een Full STR Glaiver:) tenminste een char die wel na 1 hit overeind blijft staan
glaive is een leuke tactiek voor, na die skill dat je zo'n heel cirkeltje draait met je glaive ( te lang geleden om te herinneren ) moetj e meteen switchen naar een shield, aangezien de cooldown ongeveer 1.5 sec is totdat je weer een nieuwe skill gaat doen, als je dan gehit wordt hou je heel wat damage tegen, dit heeft echt al vaak me leven gered in PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:47:
[...]

glaive is een leuke tactiek voor, na die skill dat je zo'n heel cirkeltje draait met je glaive ( te lang geleden om te herinneren ) moetj e meteen switchen naar een shield, aangezien de cooldown ongeveer 1.5 sec is totdat je weer een nieuwe skill gaat doen, als je dan gehit wordt hou je heel wat damage tegen, dit heeft echt al vaak me leven gered in PVP
Je bedoelt zeker Bloody Storm series,

Ik denk dat het niet heel slim is om zoiets te doen in een pvp, omdat als je daar tegen iemand vecht met veel snelheid, dan redt je het dnk ik niet, Duurt veel te lang allemaal,

Trouwens al lvl 24 met mijn Nieuwe Full Str Glaiver
Lightning/Fire van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we toch bezig zijn, zet mijn chars er ook maar bij:

Server: Zeus
Char: WizzieFinal

En gz mij voor volle isis jewelry set :D
Zal binnenkort ff pictures uploaden als ik het niet vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:17:
Als we toch bezig zijn, zet mijn chars er ook maar bij:

Server: Zeus
Char: WizzieFinal

En gz mij voor volle isis jewelry set :D
Zal binnenkort ff pictures uploaden als ik het niet vergeet.
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende wil ik weten voor de TS. Hier staat iedereen ingevuld en wil dit graag iets completer maken.
wil iedereen het onderstaande ff doorgeven?

Char Name - Server - Level - Build
(voorbeeld)
eros - titan - 110 - blader

Van wie wil ik dit weten:

xXTraXx
I_Stefan_I
LyNnN
Z1ppo
Dutch_Master
Online1
lsyutare
helin
N3D3RWI3T
Caelina
HungrySpirit
Scapttile
WizzieFinal

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

En als we dan bezig zijn (:

Renn - Pluto - 104 - Warrior/Cleric
Tibal - Pluto - XXX (Verandert nog ERG snel) - Warlock/Cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
xXTraXx - Aral- 67- Full str. Heuksal/fire/lightning/cold(later wss full cold)

Overigens, dat switchen naar shield duurt echt goed lang ;), het lijkt wel of dat alleen in pvp is :S, ik switch dan ook eigenlijk alleen naar shield als ze me op de grond slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nef schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:37:
En als we dan bezig zijn (:

Renn - Pluto - 104 - Warrior/Cleric
Tibal - Pluto - XXX (Verandert nog ERG snel) - Warlock/Cleric
Dank je, Je bent toegevoegd.
_PloppeR_ schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:43:
Ook bijgewerkt :D

De lijst begint nu aardig te groeien van Tweakers op SRO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizzieFinal Zeus 99 (zo goed als 101 eind van week) Warlock/Cleric

Finalwizard Zeus 110 Wizard/Bard

Finalwarrior Zeus 104 Warrior/Cleric

Finalwizzie Zeus 103 Wizard/Cleric

FinalBard Zeus 98 Bard/Cleric

En nog leuke screenshot:
Waarom ik NIET bij ongs alles gedaan heb:
http://img577.imageshack.us/img577/3494/2000spperuur.png

En dat is pas met een 4gap. Morgen maak ik de gap 8. Level 90 skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Caelina - Venice - 110 - Bower

Ohja en mn euro char:

Excellion - Venice - xxx - Warrior/Cleric

[ Voor 53% gewijzigd door ImpulseW op 17-11-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:20:
[...]

Je bedoelt zeker Bloody Storm series,

Ik denk dat het niet heel slim is om zoiets te doen in een pvp, omdat als je daar tegen iemand vecht met veel snelheid, dan redt je het dnk ik niet, Duurt veel te lang allemaal,

Trouwens al lvl 24 met mijn Nieuwe Full Str Glaiver
Lightning/Fire van gemaakt
werkte erg goed bij mij hoor, als je net die skill hebt gedaan kan je als het goed is meteen switchen naar shield dan weer terugswitchen en dan kan je zo ongeveer de volgende skill weer doen

wist trouwens geeneens dat lvl 110 alweer het hoogst was, iemand die paar screenies kan posten van wat lvl 110 gear? van glaive enzo bijv :D

[ Voor 10% gewijzigd door Scrtz op 17-11-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:24:
WizzieFinal Zeus 99 (zo goed als 101 eind van week) Warlock/Cleric

Finalwizard Zeus 110 Wizard/Bard

Finalwarrior Zeus 104 Warrior/Cleric

Finalwizzie Zeus 103 Wizard/Cleric

FinalBard Zeus 98 Bard/Cleric

...
Done
ImpulseW schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:25:
Caelina - Venice - 110 - Bower

Ohja en mn euro char:

Excellion - Venice - xxx - Warrior/Cleric
Done

Mooie Screenshot!
Ik heb afgelopen nacht een SoN Staff gevonden met 3 IMMO!!!!! :D
Zo blij ermee ^^
Gaat zeker op de verkoop, wil weer eens beetje gold maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

server ----- naam ----------lvl----------- class

persia ----- lsyutare ----- 100-------- nuker (fire lightning cold)
persia ----- helin ----------- 98--------- warrior / cleric
venus ----- HungrySpirit - 67--------- wizard / bard
dat zijn mijn chars

[ Voor 30% gewijzigd door Obscure op 17-11-2010 14:28 . Reden: lvls erbij vergeten ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Goh dat er nog zoveel mensen het bot-infested SRO spelen ... maar aan de andere kant zijn de meesten hier ook botters als ik de screenshots / lijsten met characters zie ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Zonder bot is het ook niet te doen om ooit een acceptabel lvl te krijgen :(. Joymax moet het gewoon slimmer aanpakken en zorgen dat mensen geen bot meer willen gebruiken omdat het eigenlijk niet nodig is. (Bijv. Harder optreden tegen bots, exp rates aanpassen, meer dingen die je kunt doen om te trainen ofzo ipv alleen maar mobs killen en dat de hele tijd door doen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
_PloppeR_ schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:43:

Overigens, dat switchen naar shield duurt echt goed lang ;), het lijkt wel of dat alleen in pvp is :S, ik switch dan ook eigenlijk alleen naar shield als ze me op de grond slaan.
Ik hoop wel dat je op de goede manier weapon switch doet? Je shield in een andere F skill bar zetten als je skills, dan werkt het instant. (Zo doen euro's het ook.) Dus als je je shield nodig hebt doe je bijv snel F2 en dan 1. Dat werkt sneller als je shield op dezelfde F zetten.

Ohja, vandaag lvl 92 geworden met mn warrior. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
@ImpulseW, thx voor de tip, ik zal het eens proberen! Ik al een apart pvp balkje maken :P waar ik de skills in zet die ik vooral gebruik bij pvp haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:08:

Mooie Screenshot!
Ik heb afgelopen nacht een SoN Staff gevonden met 3 IMMO!!!!! :D
Zo blij ermee ^^
Gaat zeker op de verkoop, wil weer eens beetje gold maken :D
Als deze bij toeval op Zeus is koop ik deze graag instant op :D

Over prijs zullen we het wel eens worden.

Sinds deze week ook weer terug in de sterkere unions met mijn warlock, na uhm afwezigheid van 6 maanden voor farming.:)

Nog wat oude private server screenshots (Ecsro public) en omgeving screenshots

Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img171/1261/lordjpg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img203/2949/sro2006111722123951kb5.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img220/4149/sro2010111021242892.th.jpg

Partyplaying is wel degelijk leuk, ook zonder bot
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img593/8002/5partygiants.th.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
het is leuk ja, voor een half uurtje. :P Zou er gek van worden om meer als een miljoen van hetzelfde monster dood te moeten maken, en vervolgens ook nog eens de loot pakken.

Verwijderd

Topicstarter
ImpulseW schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:09:
het is leuk ja, voor een half uurtje. :P Zou er gek van worden om meer als een miljoen van hetzelfde monster dood te moeten maken, en vervolgens ook nog eens de loot pakken.
Ja dat is wel heel erg zo met sro :P

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ow wacht ik wilde wat gaan zeggen, maar ik las de waarschuwing. Staat die er bij jullie niet meer? SRO (net als elke andere Koreaanse MMORPG) is een eindeloze grindgame.... vind je dat niets aan? Dat was dit spel nooit voor jou bedoelt...

*zucht*

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doe nu powerlvl geven met me wizard sinds 24 uur ongeveer, nu 60m gemaakt in 24 uur.
Das niet slecht, en zo moeilijk is het niet als je maar zegt dat 10 uur minimaal is xD

Gaat lekker zo, nog steeds me son staff niet verkocht, beetje geluk dit weekend en dan hoop ik rond de 4 ~ 4.5b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:02:
Doe nu powerlvl geven met me wizard sinds 24 uur ongeveer, nu 60m gemaakt in 24 uur.
Das niet slecht, en zo moeilijk is het niet als je maar zegt dat 10 uur minimaal is xD

Gaat lekker zo, nog steeds me son staff niet verkocht, beetje geluk dit weekend en dan hoop ik rond de 4 ~ 4.5b
Wizards zijn inderdaad de echte geldmakers met powerleveling in SRO idd, als je het slim wilt aanpakken zou je eigelijk altijd moeten beginnen met een Wizard hoe saai het voor velen ook is, maar ze geven je wel het geld voor andere chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Precies, maar allemachtig wat is jou plaatje irritant man!! hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scapttile-Xian-Lvl 45-Glaive/Ice/lightning
Scepttile-Xian-Lvl 43-Wizz/Bard
ZenBonZakra-Xian-lvl 22- Glaive lightning/fire

Trouwens het zou leuker zijn als iedereen in 1 server speelde,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:55:

Forget it, ik ga niet overnieuw beginnen D:.
Maar je hebt gelijk, dat zou leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:53

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hoi Allemaal,

Ik wil graag Silkroad Online gaan spelen.
Maar nu lees ik op andere sites, dat je amper normaal kan inloggen, vanwege de drukte op de servers.

Is dat zo?

Ik vraag dit omdat ik dan niet voor jan l*l Silkroad Online download.

Alvast dank!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Als je op Aral komt kun je zeker gewoon goed inloggen ;), maar op de meeste servers kom je er wel direct in tegenwoordig, er zijn helaas wel een aantal servers waar dat niet het geval is, zoals Rome.

Aral:
1400/3500 meestal xD, dus ruimte zat!! (Kom allemaal! :D)

In het weekend kan dit overigens nogal verschillen, nu zit meer dan de helft vol :(.
http://www.rev6.com/servercapacity/

[ Voor 24% gewijzigd door _PloppeR_ op 20-11-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, ik ga hem downloaden.

En jij beveelt de Aral server aan?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ja, leuke full NL guild :P, geen crowded server. Oja word geen euro xD die zijn er echt te veel. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Nou jongens volgens mij kunnen jullie weer premium gaan halen, alle oude servers (waaronder Venice) is alweer druk en ik zie alweer genoeg goldbots in town rennen. Het was leuk zolang het duurde, zal weer wennen zijn om te moeten wachten voor je een char ingame hebt.. -.-

Warrior gister trouwens lvl 94 geworden, grinden gaat traag, zelfs op 103 mobs. Level 94 vind ik echt het kutste level wat er is, xp requirement is ineens heel hoog en ik wil die Knight quest op lvl 95 doen. :P Ben nu al wel weer 50%. misschien morgenmiddag, als alles goed loopt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Helaas, het wordt tijd dat joymax die dingen weer eens banned.. Helpen die statue's daar niet ofzo?

@Rickdegraaff, als je een character hebt, geef dan even je nick door :P

[ Voor 27% gewijzigd door _PloppeR_ op 20-11-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikdegraaff schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:51:
Oke, ik ga hem downloaden.

En jij beveelt de Aral server aan?
Hey,

alvast welkom om Silkroad

Je hebt veel verschillende Servers en aangezien iemand Aral aanbood zal ik ook effe reclame maken haha

Xian,

De 1 na niewste server, Nice bots places, niet teveel maar wel een aantal(is handig voor farmen enz)
Veel NL guild, als je in de game komt moet je dan effe een msg stuuren dan help ik je verder met alles op weg. Kijk maar :) hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Als je op Aral komt mag je bij mij in de academy :P, krijg je meer exp en ik houd een plaats vrij in de guild ^^.
Haha (Moet de concurrentie verdrijven ^^ xD :P)
Xian is toch helemaal niet nieuw 0.o en die zit vol volgens rev6 :(

[ Voor 17% gewijzigd door _PloppeR_ op 20-11-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:48:
Als je op Aral komt mag je bij mij in de academy :P, krijg je meer exp en ik houd een plaats vrij in de guild ^^.
Haha (Moet de concurrentie verdrijven ^^ xD :P)
Xian is toch helemaal niet nieuw 0.o en die zit vol volgens rev6 :(
Haha, ik zorg dat ie keuze kan maken uit veel verschillende NL guilds, die ik allemaal ken.

Ik zorg dat hij in een academy komt van de nederlandse guild

Ja klopt nu zit ie wel vol ja, maar juist veel spelers betekent meer lol :P

Haha gaat hard hierzo XD

Trouwens de Statue werken niet op die manier,

Ze vangen als een spinnenweb alleen de bots/spelers die hun kant op komen en worden gekild.
Zodra ze gekild worden, krijgen de bots gelijk een DC
En worden gelijk geregistreerd op de Ban lijst van joymax, (zal de link wel sturen als het nodig is)
Vervolgens worden ze geband voor 3 dagen/ of permanente ban.

Ze zouden Hunters moeten inzetten, Iedereen vrij PK systeem op Bots. Dan zou veel sneller zijn, of een maximaal aantal acc, clients per IP-Adres

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Mja, maar het jammere is, het zijn geen spelers maar bots, oftewel je w8 enkele minuten om in te loggen, om vervolgens irritante bots tegen te komen die op je spot staan :P xD. Aral daarentegen heeft genoeg plaats! :P

EDIT: Ik ben ook een keer in die statue's gelopen (door lag :S) alleen heb geen temp. ban gekregen ofzo, of is dat alleen als je er vaker inloopt.

Je suggestie is leuk, maar hoe kun je een vrij PK-systeem maken alleen op bots.. dat betekend dat het spel moet weten dat het een bot is, oftewel kunnen ze net zo goed meteen bannen/dc'en xD

En die max clients hebben ze al ;). Alleen ze kunnen het niet te weinig maken, want dan kan het op LAN parties e.d niet meer gespeeld worden.

[ Voor 56% gewijzigd door _PloppeR_ op 20-11-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:58:
Mja, maar het jammere is, het zijn geen spelers maar bots, oftewel je w8 enkele minuten om in te loggen, om vervolgens irritante bots tegen te komen die op je spot staan :P xD. Aral daarentegen heeft genoeg plaats! :P

EDIT: Ik ben ook een keer in die statue's gelopen (door lag :S) alleen heb geen temp. ban gekregen ofzo, of is dat alleen als je er vaker inloopt.

Je suggestie is leuk, maar hoe kun je een vrij PK-systeem maken alleen op bots.. dat betekend dat het spel moet weten dat het een bot is, oftewel kunnen ze net zo goed meteen bannen/dc'en xD

En die max clients hebben ze al ;). Alleen ze kunnen het niet te weinig maken, want dan kan het op LAN parties e.d niet meer gespeeld worden.
Ja oke klopt wel:)

Maare dude waarom negeer je me man, ik praat met je maar je antwoord niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Was bezig met hw xD
@Rick kom ook aral, Scapttile gaat hier mss ook spelen :P (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hehe, eindelijk gedownload en gepatched!

Mijn nieuwe character: xRickyNL op server Aral! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEYYYY IK BEN BLIJ. VANDAAG MEDUSA KILL GEHAD.
En niet de minste. Ik heb 1 van de sterkste wizards van server geksed.
_4U_ bekend vanwege zijn full nova set en staff met 100% stats allemaal.
En zijn invloed binnen een van de sterkste unions van server en daarbij nog zijn vele unique kills:
Killed Isyutaru 1 times
Killed Lord Yarkan 16 times
Killed Demon Shaitan 112 times
Killed BeakYung The White Viper 19 times
Killed White Knight 2 times

Vs

Finalwizard. Mijn wizzie met alleen maar nova staff. Nog nooit unique kill gehad. Prive guildje met wat vrienden.

De Proloog:

[19:54:31] (General)_4U_: im attack medusa 900k
[19:54:37] (General)finalwizard: so? ^^
[19:54:53] (General)_4U_: u after lvl 120 u can attack meduas 100k

Even later:
[21:00:55] finalwizard killed BeakYung The White Viper
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/962/sro2010112021005646.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Gratz, al vind ik een medusa kill op 110 met een nova staff niet echt een uitdaging meer. Maakt niet uit wat voor staff die _4U_ draagt, alles gaat om je party.. Misschien is hij wel een paar keer petrified geweest, of heeft ie een paar nutteloze chars in zn party.

Maar toch gratz. :) Ga eens reskillen naar cleric trouwens, heb je veel meer aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImpulseW schreef op zondag 21 november 2010 @ 00:27:
Gratz, al vind ik een medusa kill op 110 met een nova staff niet echt een uitdaging meer. Maakt niet uit wat voor staff die _4U_ draagt, alles gaat om je party.. Misschien is hij wel een paar keer petrified geweest, of heeft ie een paar nutteloze chars in zn party.

Maar toch gratz. :) Ga eens reskillen naar cleric trouwens, heb je veel meer aan. ;)
Ik heb nog een wiz ^^ Level 105 nu. Die is wiz cleric.
En nog wat andere chars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 21:01:
Was bezig met hw xD
@Rick kom ook aral, Scapttile gaat hier mss ook spelen :P (hoop ik)
Naja moet niet gekker worden,

Ik zit bij een kleine taxi bij die crabs, vervolgens al op lvl 18+mastery lvl 18
Dacht lang na voor wat ik wou kiezen, cleric/bard. Dus toch voor bard gekozen

Wil ik alles uppen want ik had bijna 300sp, kom ik niet verder dan mastery 16

Kon niks meer adden, er stond iets van canot learn any skill due the mastery ofzooo

mijn mastery stond op 36/36 dus die char kan ik nu wel weg gooien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:55:

Niemand op titan die mij dood krijgt... afgelopen maand in 1 vs 1 pvp niet dood gegaan xD mooi niet dat ik kom haha of je moet me uit titan kopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:24:
[...]

Niemand op titan die mij dood krijgt... afgelopen maand in 1 vs 1 pvp niet dood gegaan xD mooi niet dat ik kom haha of je moet me uit titan kopen haha
Haha, Titan4Life. xD. Ja maar zou wel leuker zijn, hoezo heb je full Nova Set.+Imortal dude dan ben je echt niet dood te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
@Scapttile, Lol heb je dan al aan andere masteries punten uitgegeven? Want dan moet je die ff dlvlen.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat allemaal op 1 server spelen. No tnx :D
Kom maar gezellig naar Zeus. Dan plvl ik iedereen wel naar oude levels ^^

PS: laatste update
YouTube: [Silkroad] finalwizard has killed Medusa #1 [Zeus Server]

Mijn eerste youtube clip van sro waar ik in voor kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hmmm, ga de game maar weer eens installen, hele lange tijd geleden dat ik dit gespeeld heb
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.