Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:18:
[...]

Voor zover ik heb gevolgd niet. Er zijn wel mensen die het niet zien, of dat het misschien marginaal verbeterd zou kunnen zijn, maar niemand bij wie het een probleem was is het ook echt opgelost.
Is het nu wel een echt probleem ?
Zelfs met maar een kijkhoek van 25° naar links en naar rechts, heb je nog, als je jouw televisie vanop een afstand van 4 meter bekijkt, wat ik van plan ben met mijn toekomstige 52pfl9704 (als ik die ooit krijg ...) te doen, een "bruikbare lengte" van 3,40 meter.
Als je rekent op 65 cm per persoon om gemakkelijk te zitten kan ik dan nog met 5 mensen onder normale omstandigheden naar tv kijken.

Toen men met de LCD computerschermen begon, waar er ook maar geklaag over de kijhoeken, hoor je daar nu nog iets van, neen de mensen zijn nu gewoon van netjes juist voor hun scherm te gaan zitten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wanneer de 52pfl8605 te koop zou zijn en wat de prijskaartje er aan hangt. Want de 9705 heeft 46 als de grootste maat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:05:
Is het nu wel een echt probleem ?
Zelfs met maar een kijkhoek van 25° naar links en naar rechts, heb je nog, als je jouw televisie vanop een afstand van 4 meter bekijkt, wat ik van plan ben met mijn toekomstige 52pfl9704 (als ik die ooit krijg ...) te doen, een "bruikbare lengte" van 3,40 meter.
Ik ben een van de weinige mensen (kennelijk) die echt van Full HD wil kunnen genieten. Dat gaat niet op een afstand van 4m vanaf een 46" TV, dan kun je bijna net zo goed SD nemen. Ik zit dus 2m van het scherm af en dan kan ik hooguit met 2 mensen binnen de 'echte' kijkhoek zitten. Zeker gezien dat (veel) beter zou moeten kunnen vind ik dat niet echt acceptabel voor een high-end TV van deze generatie.

Dus ja, als ik met 1 of 2 personen zit te kijken en we zitten er recht voor (en dat is wat mij betreft ook geen probleem) dan gaat het nog, maar daarboven heeft altijd iemand 'pech'.

En ja, smaken en omstandigheden verschillen dus ik begrijp dat sommige mensen het allemaal prima vinden, en ik heb daar ook geen moeite mee, dat is alleen maar goed als ik mijn TV straks weer een keer wil verkopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Handig zo'n google alert:

http://en.toppreise.ch/in...arch=Philips+8605&hp=true

wat prijzen voor de 8605 serie

en nog eentje:
http://telcon.be/nl/product/philips-40pfl8605h12/10205

[ Voor 23% gewijzigd door xon op 17-04-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-02 20:38
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 07:51:
Ik vraag me af wanneer de 52pfl8605 te koop zou zijn en wat de prijskaartje er aan hangt. Want de 9705 heeft 46 als de grootste maat. :(
En in euro wordt het dan dit : http://www.fransdesmet.be...ps-lcd-tv/52pfl8605h.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
debeer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:31:
Erg stil in dit topic.
Is er iemand met een PFL9664 (42 inch) die zijn ervaringen en instellingen met dit toestel wil delen?
Ik heb een review van de 47PFL9664 geplaatst. Heb je daar wat aan? Mijn ervaring met dit toestel is goed. Waar wil je meer over weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan komen de prijzen die in avforum geplaatst zijn aardig in de buurt:

40PFL8505 - £1600
46PFL8605 - £1900
52PFL8505 - £2400

32PFL9705 - £1400
40PFL9705 - £1900
46PFL9705 - £2500
58PFL9955 (21:9) - £4000

£2400 is ongeveer 2740 euro en met 10% korting komt deze dus rond de 2500 euros in de winkel te staan en bij internet shops zal het nog wat gunstiger zijn.

Ik denk dat ik toch even wacht met de aanschaf van ( welk dan ook ) 3D ready set tot de WK in 3D voorbij is, dan gaat de basis prijs zeker naar beneden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
sdekker schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:01:
[...]

Ik heb een review van de 47PFL9664 geplaatst. Heb je daar wat aan? Mijn ervaring met dit toestel is goed. Waar wil je meer over weten?
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe jij je dvd/blu-ray en media speler hebt aangesloten.
Heb je het geluid via hdmi naar de versterker gestuurd of optisch en het beeld direct naar de tv of beeld en geluid eerst naar de receiver? Heb je door jouw manier van aansluiten last van het geluid dat niet syncroom loopt met het beeld?

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe jij je dvd/blu-ray en media speler hebt aangesloten.
Heb je het geluid via hdmi naar de versterker gestuurd of optisch en het beeld direct naar de tv of beeld en geluid eerst naar de receiver? Heb je door jouw manier van aansluiten last van het geluid dat niet syncroom loopt met het beeld?
- ik heb geen losse blu-ray speler, wel een HDD-DVD recorder die mbv HDMI is aangesloten;
- ik heb een WD HD Live via HDMI aangesloten;
- ik stuur het geluid via de tv naar de receiver, de tv heeft daarvoor een digitale coax-uitgang;
- ik heb geen last van geluid dat niet synchroon loopt.

Verder heb ik m'n pc aangesloten via HDMI en kijk ik TV via een CI+ kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
- ik heb geen losse blu-ray speler, wel een HDD-DVD recorder die mbv HDMI is aangesloten;
- ik heb een WD HD Live via HDMI aangesloten;
- ik stuur het geluid via de tv naar de receiver, de tv heeft daarvoor een digitale coax-uitgang;
- ik heb geen last van geluid dat niet synchroon loopt.

Verder heb ik m'n pc aangesloten via HDMI en kijk ik TV via een CI+ kaart.
[/quote]

Dus eigenlijk stuur jij alles direct naar de tv en eventueel het geluid van tv weer naar de versterker.
Ik krijg mijn tv volgende week en ik wil eigenlijk alles via de receiver laten lopen aangezien die ook overweg kan met video. Zal wel kijken wat het beste resultaat zal opleveren.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perentaart, na aanleiding van reactie en verzoek (3 weken geleden)

Hierbij een foto met kleuring zijkant bij 4:3 formaat. Mocht het niet duidelijk genoeg zijn, mag je dit wel aangeven. Ik heb nog een aantal foto's gemaakt.

Ambilight instellingen bij deze foto;
Helderheid: 10
Active modus: 12
Scheiding: Maximaal

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/351en2c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:46:
[...]

De dieptewerking van het beeld zal evenredig zijn aan de grootte van het scherm. Dat is ook goed, want je vergoot of verkleint dan het hele (3D) beeld op de juiste manier. In het extreemste geval is het beeld dus heel klein (klein scherm en/of grote kijkafstand) waardoor alles erg klein is, en dus ook de dieptewerking.

Het voordeel van een kleiner scherm is dan wel weer dat de 'truc' die je ogen moeten ondergaan (scherpstellen op een andere afstand dan de schijnbare kijkafstand) ook minder extreem is, waardoor je minder snel last krijgt van hoofdpijn of andere klachten (voor zover je daar last van hebt, dit verschilt van persoon tot persoon).
[...]

Mijn ervaring is zeker dat het beeld veel ruimtelijker wordt, alsof je naar een groter beeld kijkt, zeker in een (redelijk) donkere omgeving waarin je het beste kan kijken. Zonder Ambilight zit je toch naar een rechthoek te kijken, alsof je door een raam kijkt. Met Ambilight heb je dat veel minder.

Het blijft natuurlijk wel een aanvulling, want het daadwerkelijke beeld wordt er niet groter van. Het hangt dus ook af hoe je kijkt (in een lichte omgeving heeft Ambilight veel minder effect) en waar je waarde aan hecht (voor het zien van ieder detail op full HD werkt 55" op je kijkafstand prima, voor SD heeft het natuurlijk weinig zin)
Bedankt voor je reactie!

ben bang dat 32 inch dan idd een heel klein beeld geeft bij 3d content. Vond de 55inch samsung in de mediamarkt met 3d bril op ook ineens kleiner lijken. Als alle nieuwe modellen uit zijn, zal ik eens goed gaan kijken of 32 en 37 inch veel verschil maakt. Ben benieuwd! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Igor4 op 18-04-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Laatst online: 12-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:09:
Perentaart, na aanleiding van reactie en verzoek (3 weken geleden)

Hierbij een foto met kleuring zijkant bij 4:3 formaat. Mocht het niet duidelijk genoeg zijn, mag je dit wel aangeven. Ik heb nog een aantal foto's gemaakt.
Bedankt! Inderdaad, dit is zoals het hoort. Philips liegt gewoon door te zeggen dat het normaal functioneert wanneer de zijkanten van ambilight donker zijn bij 4:3 weergaven. Mag ik Philips confronteren met jouw foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Even doorgaand op de Aurea III (9904) hoeveel segment hebben deze modellen eigenlijk. De Aurea II had er 3 boven/onder en 4 of 5 links en rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
Hoi Pascal,

Nummers kan ik je niet geven, maar ik vond de scheiding, zelfs op minimaal, te opvallend, net kerstboom verlichting. Maar goed, ik denk dat mijn Ambilight aansturing niet goed was, mede vanwege die niet kleurende randen bij 4:3 weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Zou iemand met een Ambilight TV een keer een foto kunnen maken van het Ambilight effect wanneer de TV 1 á 2 meter van de muur verwijderd is?

Ik vraag me namelijk af in hoeverre het Ambilight dan nog genoeg licht uitstraalt, en in hoeverre de kleuren van de verschillende zones dan in elkaar overgaan. Stel dat de onderkant van het beeld rood is en de bovenkant blauw, krijg je dan paars Ambilight licht omdat door de afstand het licht zodanig diffuus is dat alles in elkaar overgaat? Of valt dat nog mee?

In de winkel wordt het een beetje lastig dit scenario na te bootsen aangezien het in de winkel verder nooit pikkedonker is... :/

[ Voor 19% gewijzigd door Thyranys op 20-04-2010 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Quicky schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 02:34:
Zou iemand met een Ambilight TV een keer een foto kunnen maken van het Ambilight effect wanneer de TV 1 á 2 meter van de muur verwijderd is?
1 of 2 meter is vast te ver van de muur om enig effect van Ambilight te hebben. Ik kan nu geen foto maken, maar ik zou er niet teveel van verwachten.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de afstandsbediening van de 9705 gezien? Wat een gedrocht, lijkt wel die van de Aurea. Nee, dank je, ik koester veel liever het juweeltje van de 9704!

Nu zullen sommigen zeggen: geen last van, met mijn Logitech universal remote. Maar goed, Dat geldt niet voor iedereen en ook de Logitech haalt het bij lange na niet bij ons genotsbalkje.

Tot slot over de kijkhoek: ik heb em eindelijk gezien (bedankt voor het bederven van mijn kijkgenot! ;) ) maar hij is behoorlijk groot, groot genoeg iig. Daarnaast kan het me ook niet zo heel veel boeien. Immers, het valt je op als je beweegt. Als je buiten de kijkhoek zit, dan zijn m.n. gezichten iets lichter gekleurd. Maar als je daar blijft zitten heb je verder nergens last van. Het is geen kwestie van fletse kleuren, het beel blijft gewoon uitstekend. Alleen de roodwaarden veranderen wat. Boeit me niet zoveel eerlijk gezegd. Daarnaast blijf ik de mening toegedaan dat je gewoon recht voor een tv moet zitten als je echt goed iets gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
Ja, dat trilei van de Aurea 3 was ik niet over te spreken. Jammer dat ze dit continueren. Volgens mij hebben ze de ontwerper van hun sensuele spulletjes overgeheveld naar de afdeling televisies. Het design van de 05 serie valt me sowieso erg tegen, de 04 serie is gewoon enorm strak. Maar goed, smaken verschillen.

Heb op het nippertje toch een 46pfl9704 besteld. Als het goed is komt deze morgen of donderdag bij mij aan. Ben benieuwd.

/edit
@Floxy hieronder: Vorige week besteld, zou bij de eerste zoveel horen die hem kreeg zodra de nieuwe voorraad deze week binnen kwam. Dat zou morgen moeten zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door perentaart op 20-04-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perentaart schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:29:

Heb op het nippertje toch een 46pfl9704 besteld. Als het goed is komt deze morgen of donderdag bij mij aan. Ben benieuwd.
en wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31
hoop dat de 32" 9705H snel in de winkels te bekijken is. Wil hem graag naast de andere tv's zien en kunnen beoordelen of deze tv echt zoveel beter is dan een edge-led of gewone backlight.
Iemand hier die de tv op de beurs heeft gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:18
Ik was vandaag in de MM in Utrecht en daar hingen de 46" en de 52" uitvoering van de 9704 bij elkaar. Ik heb geprobeerd om het kijkhoekprobleem te reconstrueren maar hoe schuin ik er ook voor ging staan, het viel mij niet op (kan ook iets over mijn zicht zeggen natuurlijk). Ik vond het beeld op deze schermen echt heel mooi, ook vergeleken andere merken.
Overigens stonden er zeker 4 stuks 40" op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
heb sinds maandag de 40pfl9704 en ondervind geen last van de kijkhoek.

Kan iemand mijn aangeven wat ik moet uitzetten bij onderstaande constateringen:

- alles lijkt versneld te worden afgespeeld (na het uitzetten van de 200hz lijkt dit minder te zijn)
- bij het kijken van tv (SD content), lijkt het beeld vaak wat wazig te zijn, soms zie je een vertraging in beeld.

de signaal input is via Canaal digitaal alleen heeft mijn huidige ontvanger nog geen HDMI of component uitgang..... ik moet het nog even doen met een scart aansluiting. kan dit ook de oorzaak zijn van bovenstaande?

Mijn popcorn hour heeft ook een aantal output opties waaronder HDMI>1080P>50 of 60HZ en 24P
volgens mij moet ik deze op 60hz zetten maar wat houdt 24P in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die laatste 2 berichten doen mij weer twijfelen, zouden er dan toch 9704's zijn met een deftige kijkhoek?
die van Henry65 in de MM zou nog een heel oude versie kunnen zijn met nog een LG scherm?
die van patathome is een 40 inch, misschien heeft de 40 inch er minder last van dan de 46 en 52 inch?

...ofwel hebben ze toch een soort van nieuw scherm (VN4?) waar alles opgelost is?

...ofwel zien ze het gewoon niet, maar kan dat zo moeilijk geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:55:

...ofwel hebben ze toch een soort van nieuw scherm (VN4?) waar alles opgelost is?

...ofwel zien ze het gewoon niet, maar kan dat zo moeilijk geloven
Ik heb toevallig een VN4 scherm uit deze 9000 serie met erachter productiecode 1001 (=2010 week 1), en kan niet echt zeggen dat de kijkhoek slechter is dan een ander LCD scherm. Natuurlijk is het wel zo hoe schuiner je voor de TV gaat zitten hoe minder de kleuren worden, maar dat is inherent aan LCD techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2023
patathome schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:07:
heb sinds maandag de 40pfl9704 en ondervind geen last van de kijkhoek.

Kan iemand mijn aangeven wat ik moet uitzetten bij onderstaande constateringen:

- alles lijkt versneld te worden afgespeeld (na het uitzetten van de 200hz lijkt dit minder te zijn)
- bij het kijken van tv (SD content), lijkt het beeld vaak wat wazig te zijn, soms zie je een vertraging in beeld.

de signaal input is via Canaal digitaal alleen heeft mijn huidige ontvanger nog geen HDMI of component uitgang..... ik moet het nog even doen met een scart aansluiting. kan dit ook de oorzaak zijn van bovenstaande?

Mijn popcorn hour heeft ook een aantal output opties waaronder HDMI>1080P>50 of 60HZ en 24P
Dat versneld afspelen zag ik ook in het begin. Het komt omdat Philips er een beeldje tussen bedenkt Perfect Natural Motion.
Het lijkt in het begin raar, omdat je aan de 24P standaard in films gewend bent. Dit is de Hollywood standaard van 24 beeldjes per seconde. Nu krijg je plosteling wat meer beeldjes voorgeschoteld.
Ik zie het nu niet meer als versneld, maar eerder als een meer natuurlijke beweging.
Zoals we allemaal weten is Hollywood helaas niet echt goed in het weergeven van de realiteit en blijven ze vasthouden aan slechts 24 beeldjes per seconde. Dat scheelt natuurlijk een hoop filmrollen.
Na een paar dagen was ik er overigens aan gewend en ik vind het beeld nu erg prettig en zeker een mooiere kijkervaring. Wat je in moet stellen om het uit te zetten weet ik niet.
Ik zou je adviseren om het aan te laten (ook 200Hz) en over een week of twee/drie nog eens te beoordelen of je het wilt houden of niet. Het is wel een stukje van de ontwikkelde techniek, waarvoor je ook betaald hebt, die je uitzet.

Aangezien ik een CI+ gebruik weet ik niet of het wazige SD beeld door de scart komt, maar het lijkt me een logische verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld over mijn bestelling voor een 46pfl9704 (geplaatst op 19-03) dat hij binnen is!
Heb helaas zaterdag pas tijd om hem op te halen. Zal daarna zo snel mogelijk iets laten weten over de kijkhoek e.d.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Laatst online: 06-09 13:03
dibrial schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:17:
[...]

Dat versneld afspelen zag ik ook in het begin. Het komt omdat Philips er een beeldje tussen bedenkt Perfect Natural Motion.
Het lijkt in het begin raar, omdat je aan de 24P standaard in films gewend bent. Dit is de Hollywood standaard van 24 beeldjes per seconde. Nu krijg je plosteling wat meer beeldjes voorgeschoteld.
Ik zie het nu niet meer als versneld, maar eerder als een meer natuurlijke beweging.
Zoals we allemaal weten is Hollywood helaas niet echt goed in het weergeven van de realiteit en blijven ze vasthouden aan slechts 24 beeldjes per seconde. Dat scheelt natuurlijk een hoop filmrollen.
Na een paar dagen was ik er overigens aan gewend en ik vind het beeld nu erg prettig en zeker een mooiere kijkervaring. Wat je in moet stellen om het uit te zetten weet ik niet.
Ik zou je adviseren om het aan te laten (ook 200Hz) en over een week of twee/drie nog eens te beoordelen of je het wilt houden of niet. Het is wel een stukje van de ontwikkelde techniek, waarvoor je ook betaald hebt, die je uitzet.

Aangezien ik een CI+ gebruik weet ik niet of het wazige SD beeld door de scart komt, maar het lijkt me een logische verklaring.
Ok zal deze tzt weer aanzetten maar mijn vrouw moet al heel erg wennen aan de grootte van het scherm..... zodra dat "gez..r" over is zal ik die opties weer eens aanzetten ;). van het weekeinde krijg ik even een hd ontvanger zodat ik het verschil kan zien met de scart aansluiting. Zag net ook een dode pixel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 02:37:
[...]

Ik heb toevallig een VN4 scherm uit deze 9000 serie met erachter productiecode 1001 (=2010 week 1), en kan niet echt zeggen dat de kijkhoek slechter is dan een ander LCD scherm. Natuurlijk is het wel zo hoe schuiner je voor de TV gaat zitten hoe minder de kleuren worden, maar dat is inherent aan LCD techniek.
Ik heb sinds een week een 40" 9704. Overall heel blij mee, ben nog aan het experimenteren met de instellingen. Het is een VN4D, productie week 14 van 2010. Echt gloednieuw dus. Ik had hiervoor een leentoestel (32" Philips 5604) wat een prima toestel was. Ik merk geen enkel verschil in kijkhoek tussen de 5604 en de 9704. Vanuit elke zitplek in de huiskamer heb ik scherp en goed gekleurd beeld. Ik moet hierbij wel opmerken dat ik ca 4 meter van de tv vandaan zit. Dat is verder dan wat met dit formaat scherm wordt geadviseerd, maar zorgt er wel voor dat je, waar je ook zit, in een kleinere hoek tot de tv kijkt. Maar hoe dan ook, tot nog toe geen enkel probleem met de kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patathome schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:07:
Je moet de PCH instellen zodat dit overeenkomt met het bronmateriaal dat je bekijkt. Bij HD films en TV series is dat over het algemeen 24p.

Hiermee zorg je dat het signaal van bij PCH niet op een 'verkeerde' framerate gezet wordt zodat de TV op de juiste manier Natural Motion kan toepassen.

Je kunt de PCH ook instellen dat hij automatisch de juiste frequentie kiest (NTSC/PAL/24p) dan is vaak het handigste. De specifieke instelling is dan alleen een default voor als de PCH de framerate niet goed kan detecteren.

Als je met NM aan een beeld hebt wat af en toe schokt, dan is de framerate niet goed. In sommige gevallen heb je dan heel regelmatig - 1x per seconde of zo - een soort 'tikje' (dubbel frame of eentje overgeslagen). In andere gevallen heb je vloeiend beeld, maar gaat het om de 10 seconden of zo een seconde lang schokken omdat de NM de beweging niet meer goed kan vangen.

Als je NM uit hebt staan, maakt de ingestelde framerate op de PCH veel minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57
Stond vandaag bij de MM op het punt om een 9704 aan te schaffen.
Maar de HD demo film (Avatar) die aanstond, viel op dit toestel behoorlijk tegen.

Het toestel vertoonde zichtbaar meer artifacts dan andere toestellen (o.a. sony NX700).
Er waren meer kleine blokjes te zien langs de randen van vlot bewegende objecten
en ook de ondertiteling op een bewegende achtergond, had zichtbare artifacts.

Is dit normaal bij dit toestel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds gisterochtend de 46pfl9704 in de woonkamer staan. Wat een schoonheid is het toch :) . Heb gister erg kritisch gekeken naar onder andere de kijkhoek. Na alle berichten hier op het forum lijkt het echter toch dat ze het probleem hebben opgelost! Bij een kijkhoek van ongeveer 70° in het beeld nog erg goed te noemen! Ook worden de kleuren worden niet flets.

Om mijn ideeën te bevestigen heb ik echter ook een vriend van mij gevraagd om langs te komen (deze heeft een 40pfl9704 met een slechte kijkhoek) en deze stond ook versteld van hoe de kijkhoek verbeterd is!

ik zeg dus alleen maar: Jippie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Randy.W schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:35:
Stond vandaag bij de MM op het punt om een 9704 aan te schaffen.
Maar de HD demo film (Avatar) die aanstond, viel op dit toestel behoorlijk tegen.

Het toestel vertoonde zichtbaar meer artifacts dan andere toestellen (o.a. sony NX700).
Er waren meer kleine blokjes te zien langs de randen van vlot bewegende objecten
en ook de ondertiteling op een bewegende achtergond, had zichtbare artifacts.

Is dit normaal bij dit toestel??
Heeft met de instellingen te maken qua beeldverbeteraars

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57
Schizo007nl schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:28:
[...]
Heeft met de instellingen te maken qua beeldverbeteraars
Dank voor je reactie. Welke beeldverbeteraar in het bijzonder? Wellicht dat ik hier nog een langs kan gaan en vragen om deze instelling te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Randy.W schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:33:
[...]

Dank voor je reactie. Welke beeldverbeteraar in het bijzonder? Wellicht dat ik hier nog een langs kan gaan en vragen om deze instelling te veranderen.
Volgens mij met Natural Motion en de 200Hz modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:16:
Na alle berichten hier op het forum lijkt het echter toch dat ze het probleem hebben opgelost! Bij een kijkhoek van ongeveer 70° in het beeld nog erg goed te noemen! Ook worden de kleuren worden niet flets.
Beste Floxy,

Kan je nagaan welk panel je hebt?

Bvd lkwester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 07:44:
[...]

Beste Floxy,

Kan je nagaan welk panel je hebt?

Bvd lkwester
Ben zeer geinteresseerd in welk panel je hebt, welk serienummer en welke firmware.

En wat gaat je vriend doen met zijn pfl9704 met slechtere kijkhoek? gaat hij Philips contacteren?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:09:
[...]

Ben zeer geinteresseerd in welk panel je hebt, welk serienummer en welke firmware.

En wat gaat je vriend doen met zijn pfl9704 met slechtere kijkhoek? gaat hij Philips contacteren?
Heb het even opgezocht, het is een Sharp

Sharp D3LA43K 46"

serienummer kan ik zo 1, 2 3 niet vinden. Heb op het moment ook weinig zin om weer de hele tv naar voren te halen e.d.

Over de tv van mijn vriend, hij heeft er weinig last van aangezien hij en zijn vrouw de enige zijn die naar de tv kijken en dit altijd recht voor de tv doen (ze hebben 1 bank staan, ja een redelijk minimalistische woonkamer maar dat is hun smaak he) dus hij heeft ook geen klacht ingediend bij Philips en gaat dat ook niet doen. Afgezien van de slechte kijkhoek werkt zijn tv namelijk perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 07:58
Hallo,

Aangezien ik van plan ben om een nieuwe tv te gaan kopen ben ik aan het rondkijken welke tv ik ga kopen...
Ik heb mij tot nu het meeste verdiept in de samsung led 7700 en 8700 serie. Deze heb ik al kunnen bekijken.
De 8700 serie komt deze week als het goed in de winkels te liggen.

Nu zag ik dat philips ook met leds uitkwam met 3d. Het grootste pluspunt is natuurlijk de ambilight en de 3d ready... Het is wel fijn om een 3d add-on later pas bij te kunnen kopen...

Nu heb ik enkele vragen.

Wanneer komen de 3d led tv in de winkel te liggen? ( pfl9705)
Kunnen net als de samsung, deze led tv's 2d beelden omvormen naar 3d beelden?
Klopt het dat de pfl9704 al te koop is is maar niet 3d ready is?
En dat zowel de pfl9704 en de 9705 wifi hebben om alle sites via je tv te kunnen bekijken?
Welke redenen kunnen jullie mij geven om voor de philips led te gaan in plaats van de samsung?

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door m_ark op 26-04-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees356
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 17:11
Hallo allemaal,
ik heb van Stoneroad een vervanging gekregen voor de 40inch 9704h VN1!

Ik had heel erg veel last van het inkijkhoek probleem :( , heb 2 zit plekken in mijn kamer ca 45 graden uit het midden..
Heb Philips over de vloer gehad, zonder resultaat 8)7 ,
via contacten met de leverancier is het nog wel goed gekomen!
Met de levering van de vorige week geleverde VN4 serie is dit probleem geheel opgelost,
ben echt super happy :*) !

Was echt ziek van de oude serie VN1, heel erg coulant van Stoneroad Utrecht!!
Goede prijs en hele goede service, daar kan Philips zelfs nog iets van leren.

Ben diverse keren opgebeld en heb email ontvangen over de levering (niet levering van Philips) _/-\o_ .

Heb direct in de winkel nog een mooi speeltje,
Harman Kardon Go + Play meegenomen voor een goede prijs!

Groeten Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:01:
[...]

Heb het even opgezocht, het is een Sharp

Sharp D3LA43K 46"

serienummer kan ik zo 1, 2 3 niet vinden. Heb op het moment ook weinig zin om weer de hele tv naar voren te halen e.d.
Serienummer ook maar even opgezocht, maar het wordt er allemaal niet logischer op! Het is namelijk :

VN2D 1014 020914

Volgens mij nog niet voorgekomen op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 10:55
m_ark schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:29:

Nu heb ik enkele vragen.

Wanneer komen de 3d led tv in de winkel te liggen? ( pfl9705)
Kunnen net als de samsung, deze led tv's 2d beelden omvormen naar 3d beelden?
Klopt het dat de pfl9704 al te koop is is maar niet 3d ready is?
En dat zowel de pfl9704 en de 9705 wifi hebben om alle sites via je tv te kunnen bekijken?
Welke redenen kunnen jullie mij geven om voor de philips led te gaan in plaats van de samsung?

Alvast bedankt
De meeste antwoorden kun je gewoon eerder in dit topic vinden.
Over de 9704 (en specificaties) is genoeg geschreven... (en neen, die heeft geen 3D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
m_ark schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:29:

Alvast bedankt
Aangezien de Tv's nog niet uitzijn kunnen we niet echt een oordeel gegeven. Maar ik heb bij elke LCD tv en LED tv van Samsung gewoon het idee dat het kwa beeldkwaliteit niet in de buurt komt van een Philips. En dan doen ik met name op scherpte, alle Samsungs die ik heb gezien vind ik een beetje te blurry.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
Afgelopen januari had ik de 52PFL9704 besteld, maar na nog eens goed doorlezen van dit topic heb ik hem destijds weer afbesteld vanwege de problemen met de schermen.
Daarna eigenlijk alleen nog maar meer problemen gelezen over slechte levering en slechte schermen.
De afgelopen weken krijg ik het idee dat deze serie zelfs helemaal niet meer te leveren is.

Alle andere TV-merken zoals Samsung, Sharp, LG en Sony timmeren volgens mij op dit moment veel beter aan de weg. Muv Sony proberen alle merken hun nieuwe LED modellen nog voor aanvang van de WK in de winkels te hebben staan. Sony volgt uiteindelijk in Juli.
Maar bij Philips blijft het ijzig stil!
Is er al iemand die weet wanneer Philips met zijn nieuwe 9705 serie in de winkels komt?
Het "oude"model is niet meer te leveren en het nieuwe model is nog niet te leveren.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Philips echt een probleem heeft.
Ieder TV-merk weet dat er extra verdiend kan worden aan de WK met oplopende verkopen.
Maar Philips..............ik blijf het vreemd vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook eens even wat foto's genomen van mijn 46PFL9704 en zijn kijkhoekprobleem.

serienummer VN2B
panel: d3la43k 46"

Vinden de mensen die momenteel geen probleem hebben (VN2D en VN4 toestellen voor zover ik het nog kan volgen) dit aanvaardbaar? hebben ze dezelfde verkleuring of is het echt totaal anders bij hen?

recht ervoor

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/daviddebeule/2010-04%20001_1024.jpg

zeer kleine hoek

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/daviddebeule/2010-04%20003_1024.jpg

iets grotere hoek (maar volgens mij nog altijd minder dan 45graden)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/daviddebeule/2010-04%20004_1024.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
cyberik schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:19:
Afgelopen januari had ik de 52PFL9704 besteld, maar na nog eens goed doorlezen van dit topic heb ik hem destijds weer afbesteld vanwege de problemen met de schermen.
Daarna eigenlijk alleen nog maar meer problemen gelezen over slechte levering en slechte schermen.
De afgelopen weken krijg ik het idee dat deze serie zelfs helemaal niet meer te leveren is.

Alle andere TV-merken zoals Samsung, Sharp, LG en Sony timmeren volgens mij op dit moment veel beter aan de weg. Muv Sony proberen alle merken hun nieuwe LED modellen nog voor aanvang van de WK in de winkels te hebben staan. Sony volgt uiteindelijk in Juli.
Maar bij Philips blijft het ijzig stil!
Is er al iemand die weet wanneer Philips met zijn nieuwe 9705 serie in de winkels komt?
Het "oude"model is niet meer te leveren en het nieuwe model is nog niet te leveren.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Philips echt een probleem heeft.
Ieder TV-merk weet dat er extra verdiend kan worden aan de WK met oplopende verkopen.
Maar Philips..............ik blijf het vreemd vinden!!
Het 32'' model is vanaf ergens in mei *dacht midden* te verkrijgen de 40'' en 46'' uitvoering komen volgens mij pas in juli/augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Ik snap die philips dan echt niet. Ik was van plan om de 46 inch versie te gaan kopen. Een maandje zmet een kleine tv vind ik niet erg maar ik ga niet wachten tot augustus... Waarom zolang wachten als er een wk voor de deur staat. STOM STOM STOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Philips 46PFL8605 al besteld? Ik twijfel...wanneer is ie beschikbaar? Is het een betere keuze dan een Sony, Samsung of Panasonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen twee haakjes, er is volgens mij een nieuwe firmware beschikbaar voor de 9000 serie, heeft iemand die al uitgetest? Weet iemand ook de changelog?

De .73 release is beschikbaar op de Philips website.

Release for TV543:
Q5492-0.26.73.0

Generation date:
11/04/2010 22:23:26

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Versie .73 van de firmware is al een aantal weken getest door het ziggo-gebruikers forum, daar zijn de ervaringen goed. Er is nog geen changelog bekend.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:15:
Versie .73 van de firmware is al een aantal weken getest door het ziggo-gebruikers forum, daar zijn de ervaringen goed. Er is nog geen changelog bekend.
Volgens mij is het gewoon nog de 72 versie, want ik krijg de melding...geen uitleesbaar bestand (heb 'm uitgepakt met winrar en op een lege geformateerde USB stick gezet) . Die testversie op het Ziggo forum i9s niet specef8ieik voor de 9000 serie daar er ooki mensen zijun die de software ook hebbenh geflased opn een andere Philips serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Mooi, mijn 'defect' zou ook met de jongste .73 firmware opgelost moeten zijn.

Mijn tv wil zo nu en dan na het inschakelen (en nadat hij volledig is opgestart) nog wel eens met een 'knal' in het geluid uitgaan waarna hij zichzelf na een aantal seconden weer vanzelf inschakelt...

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:29:
Mooi, mijn 'defect' zou ook met de jongste .73 firmware opgelost moeten zijn.

Mijn tv wil zo nu en dan na het inschakelen (en nadat hij volledig is opgestart) nog wel eens met een 'knal' in het geluid uitgaan waarna hij zichzelf na een aantal seconden weer vanzelf inschakelt...

Ben benieuwd!
JA hoor het bekende ''plof'' EN ''reboot'' welk type Philips TV heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:15:
Q5492_0.26.73.0
• Improvement digital broadcast in the Netherlands.

Echt waar ?
Graag uw ervaringen heren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:08:

JA hoor het bekende ''plof'' EN ''reboot'' welk type Philips TV heb je?
Een 9604...
Ik heb net het .73 firmware topic op het ziggo forum doorgelezen, snotver, dat ploffen en reboten is een algemeen probleem van dit type toestel.....
Gelukkig lijkt de nieuwe firmware hoopvol, maar toch :|

[ Voor 30% gewijzigd door deBennie op 30-04-2010 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Een 9604...
Ik heb net het .73 firmware topic op het ziggo forum doorgelezen, snotver, dat ploffen en reboten is een algemeen probleem van dit type toestel.....
Gelukkig lijkt de nieuwe firmware hoopvol, maar toch :|
Die hoop heb ik allang opgegeven met mijn 9704, Philips houdt mij al sinds januari (.66 firmware) aan het lijntje met de plof en reboot problemen. Al 4 software versies aangehoord dat deze de plof en reboot op zou lossen... ;w De software rammelt aan alle kanten, zie mijn vorige posts. Bovendien is de bediening bij tijd en wijlen veel te traag en ziet de osd er met z'n koeie letters en zonder kleur niet uit. Philips kan nog veel leren van Sony en Samsung.
Ik ben klaar met Philips, ze doen niets met de klachten. Het zijn "eigenschappen" van de tv.
De 9704 gaat retour ten gunste van een Samsung 8700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw1973
  • Laatst online: 08-05-2023
ev66 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:27:
[...]

Die hoop heb ik allang opgegeven met mijn 9704, Philips houdt mij al sinds januari (.66 firmware) aan het lijntje met de plof en reboot problemen. Al 4 software versies aangehoord dat deze de plof en reboot op zou lossen... ;w De software rammelt aan alle kanten, zie mijn vorige posts. Bovendien is de bediening bij tijd en wijlen veel te traag en ziet de osd er met z'n koeie letters en zonder kleur niet uit. Philips kan nog veel leren van Sony en Samsung.
Ik ben klaar met Philips, ze doen niets met de klachten. Het zijn "eigenschappen" van de tv.
De 9704 gaat retour ten gunste van een Samsung 8700.
goede keus hopelijk!
ik krijg morgen een samsung 8700 geleverd en de 9704 gaat retour.
december heb ik m geleverd gekregen maar met diverse donkere vlekken in beeld en een hele slechte kijkhoek. zat nog steeds op n nieuwe te wachten maar nu 4 maanden verder..........niets.
ik zeg vaarwel Philips, heel heel slecht en dubieus allemaal. Ok, nu afwachten of de Samsung goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Klippy

Still Game

Ik heb met mijn 9704 nog nooit een reboot of plof gehad eigenlijk.

Maar met versie 73 lijkt het zappen wel veel sneller te gaan. TV lijkt veel sneller te reageren ook.
Eerste update waar ik echt verschil merk.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:15:
Ik heb met mijn 9704 nog nooit een reboot of plof gehad eigenlijk.

Maar met versie 73 lijkt het zappen wel veel sneller te gaan. TV lijkt veel sneller te reageren ook.
Eerste update waar ik echt verschil merk.
Ik heb de TV ook al sinds februari, en heb ook nog nooit last gehad van reboots of plofs.

O,ja heb de 73 ook maar eens geflased via de Philips website, eerst lukte het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ook ik zit nu eindelijk in de eindfase van mijn Philips garantie traject.

Na de 42PFL9900, 42PFL9903, 52PFL9704 heeft Philips eindelijk het besluit genomen om Mediamarkt, waar ik het eerste toestel 11-2007 gekocht hebt te crediteren.

Om een heel lang verhaal kort te maken krijg ik dus het toestel gecrediteerd, maar nu komt de knaller.

Van het toestel wat € 3999,- gekost heeft en waarvan ik met alle drie de toestellen in totaal opgeteld maar 1 jaar heb kunnen kijken krijg ik nu een bedrag van € 2400 retour.

Ben daar uiteraard niet mee accoord gegaan en kreeg toen een 2e bod van € 2600 cash. Nog steeds verre van acceptabel dacht ik. Verder wil de mediamarkt niet gaan omdat Philips, mediamarkt maar € 2000 crediteerd. Wat Mediamarkt daarna met hun winstmarge doet is niet aan Philips zegt Philips. Dit zou betekeken dat ik in goed twee jaar tijd € 1400 heb moeten betalen zonder nu een 'eigen' toestel te hebben.
Vind het toch wel erg ruim om zo 1400 te betalen voor 2 jaar kijken en daarna niet over te houden.

Na in ieder geval al de toezeggen tot een creditering, gaan we nu de volgende ronde in en heb ik afgelopen week uiteindelijk maar de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en het hele dossier opgestuurd om te kijken wat ik kan en mag verwachten.

't is natuulijk absurd dat door het gestuntel van Philips en het lange wachten op toestellen dit nu gebruikt word als zijnde afschrijving van de toestellen. Ik heb voorgesteld om van de € 3999,- dan 1 jaar gebruik af te trekken (heb begrepen dat een toestel in 6 jaar economisch afgeschreven is) maar dat was niet bespreekbaar. € 2600 was het eindbedrag. Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
Wat zou jij een redelijk bedrag vinden? Ik snap best dat je 2600 euro weinig vindt maar kun je daar nu niet een gelijkwaardig toestel voor kopen? Volgens die afschrijving in 6 jaar die jij aanhoudt moet je dan 3300 euro terugkrijgen, wat ik dan nog redelijk vindt ook.

Is er verder geen oplossing om een gelijkwaardig toestel van Philips zelf terug te krijgen dat zou je dan een heleboel gesteggel over geld besparen. Over die zes jaar nog even ik heb zelf een Philips 7403 en volgens die zes jaar regeling zou ik daarvoor nu nog 600 euro terug moeten krijgen maar dat gaat natuurlijk nooit lukken. Dus eigenlijk is dat bod van philips nog niet zo slecht. Kijk maar eens wat je er tweede hands nog voor kunt krijgen.

Wat ik zou doen, die 2600 euro accepteren en er een 2010 Panasonic 3D plasma (VT20) van kopen. Zo te horen ben je al die garantierompslomp meer dan zat.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bulsing schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:14:
Ook ik zit nu eindelijk in de eindfase van mijn Philips garantie traject.

....................

't is natuulijk absurd dat door het gestuntel van Philips en het lange wachten op toestellen dit nu gebruikt word als zijnde afschrijving van de toestellen. Ik heb voorgesteld om van de € 3999,- dan 1 jaar gebruik af te trekken (heb begrepen dat een toestel in 6 jaar economisch afgeschreven is) maar dat was niet bespreekbaar. € 2600 was het eindbedrag. Wat denken jullie ?
Ik kan mij jou frustratie intussen wel voorstellen, maar zou toch maar akkoord gaan met de 2600 euro. Stel dat Mediamarkt en Philips de boel bleven frusteren, dan had je nu nog steeds met ruil toestellen gezeten. Ik zou zeggen neem dat geld en koop een ander toestel (geen Philips ;) )

Jammer dat Philips zo slecht communiceerd met hun klanten,, ben ik toch maar blij dat mijn Philips TV niet haperd, want stel dat! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

Ik zou nooit akkoord gaan met dit voorstel.
Ik heb zelf zoiets aan de hand gehad met 2 lcd's van een onbekend merk waarin een produktiefout zat die na 2 jaar de kop opstak..
Via mijn rechtsbijstand werd bepaald wat een soortgelijke lcd nu zou kosten en daarvan werd voor elk gebuiksjaar 10% afgetrokken.
In mijn geval betekende dit dat ik 80% terugkreeg van wat een nieuwe gelijkwaardige tv mij zou kosten (en dat 2x). Dus ze gaan uit van een gebruiksduur van 10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik denk dat je je rechtsbijstand moet afwachten en niet moet afgaan op meningen op een forum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd afwezig nog maar eens kort terug.
Ik heb de laatste tijd gewoon heel weinig tijd om dingen uit te zoeken / uit te proberen etc.
Ik moet overigens wel even melden dat ik niet zo heel blij ben met de split up van het topic.
Tuurlijk houdt elk topic zich nu iets overzichtelijker en strakker bezig met de betreffende serie maar veel komt toch gewoon overeen. Een opmerking bij model 9xxx heeft vaak ook betrekking op 8xxx en 7xxx. En idem zo voor een 7xxx en 5xxx etc. Maar goed ze hebben hier anders beslist.
Een klein dank woordje over openings topics had overigens ook best gemogen (ik heb het in ieder geval niet gezien. Noem me maar wat je wil maar het kost(e) me altijd veel werk. Maar goed orde van de dag.

Ik weet niet of iemand al iets dergelijks gepost heeft maar er is info online over de 32PFL9705. Het lijkt me dat de info voor de Duitse markt is, regio is 02 en het spec blad is alleen in het Engels, Duits en Turks (best een behoorlijke groep in Duitsland).
Map
Spec in Engels
grote front foto
grote back foto
grote foto afstandsbediening
Flash video over de 9705 (Engels)
Afbeeldingslocatie: http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl9705k_02/32pfl9705k_02_rtf_.jpg

Enkele specs:
Ambilight Spectra 3
LED Pro
200Hz 1ms (grotere mogelijk 400Hz, zie Flash video)
WiFi
DVB-T/SC/S
Net TV
3D, mits uitbreiding PTA02 en/of PTA03 (nog geen info over beide) gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:42:

Allereerst waardeer ik het zeer al je werk op dit forum. _/-\o_ _/-\o_

Ziet er mooi uit de 9705. Ik zou deze wel in 52inch willen aanschaffen. Maar ik heb begrepen dat er om de een af andere reden geen 52inch model van komt. Enkel de afstandsbediening lijkt me niets. Veels te weinig
directe mogelijkheden (lees knoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Super! _/-\o_ bedankt voor de links!

Wat een prachtige tv zeg... :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Igor4 op 02-05-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:48:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:42:

Allereerst waardeer ik het zeer al je werk op dit forum. _/-\o_ _/-\o_

Ziet er mooi uit de 9705. Ik zou deze wel in 52inch willen aanschaffen. Maar ik heb begrepen dat er om de een af andere reden geen 52inch model van komt. Enkel de afstandsbediening lijkt me niets. Veels te weinig
directe mogelijkheden (lees knoppen).
De kleine hoeveelheid knoppen is juist bewust gedaan om het geheel simplistisch te houden. Alle functies zitten in de menustructuur verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor4 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:26:
[...]

De kleine hoeveelheid knoppen is juist bewust gedaan om het geheel simplistisch te houden. Alle functies zitten in de menustructuur verwerkt.
Vervelend toch? Vind het bij de 2009/2010 modellen al vervelend dat je niet met 1 knop een splitscreen met txt kunt selecteren. Wordt met de nieuwe modellen nog meer navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Ben je een beetje aan het surfen..kom je op de Zwitserse Conrad terecht en zie ik de 40, 46 en 55 inch 8605 staat met de verzenddatum van:

http://www.conrad.ch/goto.php?artikel=346141

19 mei!

Nu weet ik dat conrad (nederland en Duitsland) hier eigenlijk nooit naast zitten dus denk niet dat Nederland lang zal wachten.

EDIT..ook nederlandse shops hebben van philips half mei doorgekregen! Zijn ze toch nog slim bezig zo voor het WK.

[ Voor 16% gewijzigd door xon op 03-05-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoguri
  • Laatst online: 04-09 12:48
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:42:.
Een klein dank woordje over openings topics had overigens ook best gemogen (ik heb het in ieder geval niet gezien. Noem me maar wat je wil maar het kost(e) me altijd veel werk. Maar goed orde van de dag.
Wat mij betreft: veel dank! _/-\o_ :) De openingstopics hebben me geholpen om de verschillende lijnen beter te begrijpen. Ik hoop dat het iemand lukt om weer zo’n fijn opening te maken voor de 2010-2011 lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbracht
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 16:05
Sinds afgelopen week is via NetTV ook Radiotime.com beschikbaar. Je kunt je persoonlijke account via www.radiotime.com koppelen aan je hardware device, en zo beschikken over talloze radiostations over de hele wereld. Erg handig dus, aangezien Tunin.fm slechts 10 stations per genre op NetTV te bieden had.
Een internetradio heb je nu dus niet meer nodig want dat zit nu voortaan op je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Openen van het topic: bedankt. Maaar plaatsen van de 9705 32": precies waar ik op zat te wachten! Geniaal! Thanks!
Deze tv komt idd medio mei naar de winkels. Als het beeld echt zo goed is, ben ik zeker 'm van plan te kopen. Het is een van de 32" tv's met de beste specs. Ik vind de ab prachtig! Zo hoort een ab er uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle duidlijkheid, dit specifike topic heb ik niet geopend.
De basis van dit topic is echter wel van mij. Mijn oorspronkelijke topic bestond uit alle types samen omdat heel wat dingen gemeen zijn tussen alle modellen. Of elkaar flnk beinvloeden.
Soms twijfelen mensen tussen bijv de 7xxx, 8xxx en 9xxx nu zouden ze de vraag 2 of soms 3 keer moeten stellen om het volledige antwoord te krijgen etc. maar goed. De openings tekst, en lay out, is gewoon copy paste (en een klein beetje edit om de info over de andere modellen te verwijderen). Doorgaans zet je daar uit fatsoen een dankwoordje of bron vermelding bij. Hier zit alleen een linkje in de post zelf naar het vorige topic. Maar goed, ik wil me niet wreken of beter voordoen dan ik ben.

Als je mij vraag hoe een ab er uit moet zien dan zeg ik kijk naar die van de Cambridge Audio Azur lijn. dit dus.
Bij de iets oudere modellen was de bovenplaat echt een stuk aluminium, nu is het gecoat plastic. Deze ab's liggen super in de hand. Strak gestyled en alle features die je van de betreffende aparatuur wenst zitten er op, maar niet nog 100 knoppen meer zoals bij veel concurrent producten.

Persoonlijk vind ik de Philips ab's tegenwoordig aardig gestyled, niet helemaal mijn smaak, maar dwingen ze je inderdaad te vaak om via menu's zaken te regelen die je het liefst met 1 druk op de knop zou willen doen.
Ik vond / vind het al een achteruit gang dan men tegenwoordig het teletekst scherm het mix scherm en teletekst uit onder 1 knop hebt ipv 2 of 3 knoppen. Maak er een voor teletekst aan of uit en een voor mix of niet mix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
ik heb de azur 340 serie :)
Inderdaad ook een mooie ab (heb idd nog de oude alu versie)
Denk dat de 9705h een mooie match is met m'n Cambridge setje. Even afwachten hoe de geborstelde alu rand er uit gaat zien.

Ik vraag me wel af waarom de 32" zoveel lagere specs heeft vergeleken met de grotere modellen. 200hz ipv 400hz. 1 ms ipv 0,5ms responsetijd. Ik weet inmiddels waarom er geen bright pro op zit (ivm met blooming)

Weet iemand of er ook een programma komt om vanaf de apple te streamen naar de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Kan iemand mij vertellen of de grotere modellen ook in mei verkrijgbaar zijn of gaat het puur alleen om de 32 inch versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
hier: http://www.philips.ch/sit...ps_neue_FlatTV_Range.page staat veel info en een aantal releasedates die gelijk lijken te zijn aan NL
32PFL9705K CHF 2‘099.- (UPE) erhältlich ab Mai
40PFL9705K Preis auf Anfrage erhältlich ab Juli
46PFL9705K Preis auf Anfrage erhältlich ab Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Calvin_hobbes

Ik wil je graag een vraag stellen, ik heb wel eens gelezen op dit forum dat je een Panasonic Pro plasma
tv hebt gekocht heb je die nog en hoe is deze bevallen?.

Sorry voor de off-topic vraag maar ik zie ineens Calvin hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 inch 9705 1399,- leverbaar 3e/4e week mei
40 inch 9705 1999,- leverbaar juni/juli/augustus* kortom afwachten voorlopig
46 inch 9705 2499,- leverbaar juni/juli/augustus* kortom afwachten voorlopig

3d set zender en 2 brillen 299,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ koestuiv40

Ik kan je helaas geen privébericht sturen, dit heb je niet actief geloof ik.
Ik zal het hier kort houden om het topic niet te veel te "bevuilen".

Mijn TH-42PF11(EU) van Panasonic bevalt me nog altijd uitstekend.
Je moet bij een dergelijk model wel bereid zijn wat "concessies" te doen, en er blijken onverwachts wat problemen / nadelen te zijn met een dergelijk scherm.
Als ik nu opnieuw een scherm zou moeten kopen dan zou het waarschijnlijk een ander worden en wel de TH-50VX100U. Dat scherm lijkt me nog gaver. Ik zou hem echter wel eerst bij de importeur willen aanschouwen, dat is waarschijnlijk de enige plek in Nederland waar dat mogelijk zal zijn.

De nadelen van dit, en ook het andere scherm, zijn de beperkte mogelijkheden, dit is op veel fronten echter ook meteen zijn sterke punt.
Bij beide modellen maak je gebruik van dezelfde HDMI bay die er apart in de tv geplaatst wordt. Deze bay is "slechts" HDMI 1.2 Nu hoeft er geen geluid naar het scherm dus is het geen gemis dat er geen HD audio streams naar het scherm kunnen. Deze plasma schermen hebben geen lip sync problemen dus is het ook geen probleem dat ze geen auto lip sync ondersteunen.

De beperking waar ik zelf echter wel moeite mee had, had het namelijk eerst niet door, is dat deze HDMI bay geen 576i ondersteund. Het signaal moet minimaal 576p zijn. Mijn receiver voert voor de OSD waarmee je alles instelt echter uitsluitend 576i uit. Via een kleine omweg moest ik dus mijn receiver instellen.
Tevens kan ik mijn digitale tv decoder geen 576i uit laten sturen maar moet dit voor SD zenders 576p zijn en dit doet hij naar mijn mening niet mooi. Ik heb deze dan nu maar vast op 1080i staan, dan is het acceptabel maar liever had ik deze op original.

Het scherm kent geen 600Hz Motionflow of welke techniek men ook maar kent van motion bedrog.
Een 1080p24 Bluray is dus op mijn scherm 24p. Dit kun je soms ook zien aan het "knipperen" van het beeld. Persoonlijk heb ik hier geen moeite mee en kijkt het perfect door het zuivere beeld ipv allerlei artefacts als het gevolg van het verzinnen van extra frames.

Ik heb mijn scherm nog niet laten calibreren omdat ik momenteel nog wacht op mijn nieuwe Blu-ray speler. Zodra deze binnen is en enkele uren gespeeld heeft zal het echter als nog gebeuren.

Mijn intresse gaat nog altijd uit naar de schermen die Philips op de markt brengt, vandaar dat ik nog geregeld hier kijk, of probeer info die ik tegen kom hier te posten. Kopen zal he echter voorlopig echt niet worden, daarvoor vind ik LCD nog altijd onplezierig.

Als iemand een keer mijn scherm in werking wil komen bekijken neemt hij maar contact op, wellicht komt het er dan wel eens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Mensun,

Zojuist van Philips Nederland ook bevestigd dat de 8605 (40 en 46 inch) vanaf eind mei leverbaar zal zijn:

Wij hebben het voor u nagekeken en ook hier wordt aangegeven dat de televisie eind deze maand wordt verwacht. Dit geldt voor zowel de 40 inch als de 46 inch.

Bij deze televisie is de martkadviesprijs ook al bekend. Dit zullen niet de prijzen zijn die men in de winkel gebruikt, maar een richtprijs.
40PFL8605H/12 €1699,-
46PFL8605H/12 €1999,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik blijf het vervelend vinden dat er geen 42 inch formaat van de 85xx of 95xx komt.
Ook ben ik benieuwd voor hoeveel ze in de winkel zouden staan, kan iemand daar een indicatie van geven. Misschien is het aan het vorige model ook af te leiden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
xon schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:22:
Mensun,

Zojuist van Philips Nederland ook bevestigd dat de 8605 (40 en 46 inch) vanaf eind mei leverbaar zal zijn:

Wij hebben het voor u nagekeken en ook hier wordt aangegeven dat de televisie eind deze maand wordt verwacht. Dit geldt voor zowel de 40 inch als de 46 inch.

Bij deze televisie is de martkadviesprijs ook al bekend. Dit zullen niet de prijzen zijn die men in de winkel gebruikt, maar een richtprijs.
40PFL8605H/12 €1699,-
46PFL8605H/12 €1999,-
Ok top! bedankt voor het delen hiervan!

hebben ze je ook een adviesprijs v/d 37 inch gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Wooldoor schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:36:
Ik blijf het vervelend vinden dat er geen 42 inch formaat van de 85xx of 95xx komt.
Ook ben ik benieuwd voor hoeveel ze in de winkel zouden staan, kan iemand daar een indicatie van geven. Misschien is het aan het vorige model ook af te leiden.
42 inch tv's zijn zover ik weet vaak plasma's.
Bij plasma-discounter (de ook lcd verkoopt) staan een aantal van de nieuwe philips tv's er al op. Uitgaan van prijzen van vorige lijnen is niet heel handig denk ik. 3d optie zorgt er voor dat ze er meer voor vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42" heeft niet zozeer met Plasma of LCd te maken.

Philips maakt geen gebruik meer van de door hun zelf gemaakte LCD panelen maar maakt overwegend gebruik van panelen van Sharp. Deze maakt haast alleen nog maar 40" en 46" panelen. Gevolg is dat Philips dan natuurlijk ook alleen maar 40" en 46" modellen kan maken. Sharp zal waarschijnlijk best 42" willen maken voor Philips als ze daar extra voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon25
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:54:

Philips maakt geen gebruik meer van de door hun zelf gemaakte LCD panelen maar maakt overwegend gebruik van panelen van Sharp. Deze maakt haast alleen nog maar 40" en 46" panelen. Gevolg is dat Philips dan natuurlijk ook alleen maar 40" en 46" modellen kan maken. Sharp zal waarschijnlijk best 42" willen maken voor Philips als ze daar extra voor betalen.
Toch is er inmiddels op de Chinese markt de 42pfl8605D/93 beschikbaar. Voor verdere info zie:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=42PFL8605D/93&slg=en&scy=CN

Maar afgaande op het titelblad van de handleiding van de 8605 voor de regio 12 lijken hier alleen 32" 37" 40" 46" en 52" panelen beschikbaar te komen. Deze gebruikershandleiding in het nederlands vind je hier: http://download.p4c.philips.com/files/3/32pfl8605h_12/32pfl8605h_12_dfu_nld.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:54:

Huh? Eerst claim je dat ze overwegend (dus in de meeste gevallen) Sharp panelen gebruiken. En dan claim je dat Philips ineens geen andere formaten televisies in elkaar kan zetten. 8)7
In mijn 32inch 9604 zit een LG paneel. Dus dan gaan ze gewoon naar de concurrent voor de andere maten.
Tenzij je bronnen hebt voor je claim dat Philips niets anders kan produceren zonder Sharp, is dit een broodje aap verhaal. :+

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging hier om de range van 40" tot 50".
Binnen die range maakt Philips de laatste jaren overwegend gebruik van Sharp panelen.
De panelen uit die grotere reeks hebben ook andere specificaties dan die uit de kleinere afmetingen. Zo is ook nu weer de 32PFL9605 in spec minder dan de grotere 40" en 46".

Mijn info over het overwegend sharp paneel gebruik komt van een overzicht dat een tijd terug op internet ronddreef (om in surf termen te blijven) dat afkomstig was van Philips. Hier stond bijna uitsluitend vermeldingen van Sharp paneel typenummers (niet van de complete toestellen maar echt de "artikel- codes" van de panelen.
Tevens hebben velen in de andere / oudere topics hun type nummer van het paneel, dat via het service menu te achterhalen is, hier op de site vermeld. Keer op keer bleek het om Sharp type nummers te gaan.
Ook zijn meerdere toestellen bij de mensen prive open geschroeft ivm service. Heel vaak bleek er achter op het paneel gewoon duidelijk een sticker met "Sharp" op te staan. Dit waren geen waarschuwings stickers om je er op te wijzen dat er scherpe randen waren of zo maar echt fabrikant / merk naam stickers.

Ik heb nu geen zin om al deze info bronnen op te gaan zoeken maar ze zullen vast nog ergens rond zwerven.

Ik zal mijn verhaal dus even opnieuw maken: (maar dan iets uitgebreider / nauwgezetter)

Philips maakt haast geen gebruik meer van de door hun zelf gemaakte LCD panelen voor de schermen in de range van 40" tot 50" maar maakt overwegend gebruik van panelen van Sharp. Deze maakt haast alleen nog maar 40" en 46" panelen in die range. Gevolg is dat Philips dan natuurlijk ook alleen maar 40" en 46" modellen kan maken, of moet uitwijken naar een andere fabrikant.Enerzijds zal Sharp waarschijnlijk best 42" willen maken voor Philips als ze daar extra voor betalen. Anderzijds zal Philips met andere specificaties tevreden moeten zijn als ze uitwijken naar een andere fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
je hebt het over 9605, bedoel je 9705 of is nummer veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
De nieuwe 46PFL9704 staat inmiddels al twee dagen bij mij thuis. Een VN2D paneel. De tv voldoet aan de verwachtingen, dat wil zeggen:
  • Slechte kijkhoek (kleuren vervagen bij een hoek groter dan 40 graden, onder de 40 is het gewoon in orde, met het blote oog niet zichtbaar.
  • Matige OSD, erg traag
  • Beeld daarentegen is subliem! In cinema stand al bijna 100% naar mijn smaak. Veel beter als de 9904.
  • Schaduw in ambilight door aanwezigheid CI
  • Weer geen ambilight aan de zijkanten bij 4:3 beeldmateriaal zonder gebruik te maken van super zoom.
  • Fatsoenlijke AB, niet zo prettig als de 9xx3 serie, maar beter dan de 9904 en de 9xx5 serie.
  • Geluid klinkt nóg beter dan het al deed bij de voorgaande modellen.
Al met al zeer tevreden met de tv en beeld kwaliteit! Met bovenstaande kan ik in elk geval prima leven in mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste firmware gedownload. Volgens de header is dit nu versie 0.75 van 3 mei.
Pierre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:42:
Laatste firmware gedownload. Volgens de header is dit nu versie 0.75 van 3 mei.
Pierre
Alweer een nieuwe, of is het toch niet de net released 0.73 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Laatst online: 06-09 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:07:
[...]
Alweer een nieuwe, of is het toch niet de net released 0.73 :?
Release for TV543: Q5492-0.26.75.0
Generation date: 3/05/2010 14:32:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlrb schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:07:
[...]

Release for TV543: Q5492-0.26.75.0
Generation date: 3/05/2010 14:32:16
Please changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Via net tv kun je heel mooi RTL4 uitzending gemist kijken, schitterend!!
Alleen zou ik heel graag ook het uitzendinggemist van RTL5 willen zien.
Je kunt via het vrij internetten van net tv naar de rtl5 website, daar naar programma gemist gaan, maar je moet om de uitzendingen te bekijke silverlight installeren. Nu blijkt dat voor linux de moonlight plugin te zijn, alleen op de downloadpagina kan ik die moonlight plugin om de 1 of andere reden niet installeren op mn tv.

Heeft iemand een idee hoe je die moonlight plugin op de philips tv kunt installeren? Of is dat helemaal niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Dat overzicht is niet de changelog van de .75 firmware specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:14:
[...]

Dat overzicht is niet de changelog van de .75 firmware specifiek.
Klopt, is een algemeen overzicht welke onderdelen door een bepaalde update kunnen worden verbeterd.

Ik heb Philips gebeld, maar zij wisten het zelf ook (nog) niet.

Heb de 0.75 toch maar geflased, maar kan tot nu toe geen verschil ontdekken tov de 0.73. Denk wel dat de TV iets sneller opstart.

HDMI geluidsprobemen die op het Ziggo forum worden gepost heb ik niet opgemerkt, heb een desktop PC, blue ray DVD speler en Humax 5000 decoder via HDMI naar HDMI lopen op mijn TV en alles werkt correct.

Het in mijn geval om de Philips 40PFL9704H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbracht
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 16:05
deBennie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:34:
Via net tv kun je heel mooi RTL4 uitzending gemist kijken, schitterend!!
Alleen zou ik heel graag ook het uitzendinggemist van RTL5 willen zien.
Je kunt via het vrij internetten van net tv naar de rtl5 website, daar naar programma gemist gaan, maar je moet om de uitzendingen te bekijke silverlight installeren. Nu blijkt dat voor linux de moonlight plugin te zijn, alleen op de downloadpagina kan ik die moonlight plugin om de 1 of andere reden niet installeren op mn tv.

Heeft iemand een idee hoe je die moonlight plugin op de philips tv kunt installeren? Of is dat helemaal niet mogelijk?
Je kunt met NetTV alle RTL uitzendingen terugkijken hoor. Dus niet specifiek alleen RTL4.
Mijn vrouw kijkt dagelijks het RTL5 programma "wie is de chef" terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perentaart schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:06:
De nieuwe 46PFL9704 staat inmiddels al twee dagen bij mij thuis. Een VN2D paneel. De tv voldoet aan de verwachtingen, dat wil zeggen:

[list]

• Weer geen ambilight aan de zijkanten bij 4:3 beeldmateriaal zonder gebruik te maken van super zoom.

[/list]

Al met al zeer tevreden met de tv en beeld kwaliteit! Met bovenstaande kan ik in elk geval prima leven in mijn situatie.
Ik heb vreemd genoeg geen probleem met de ambilight bij 4:3 uitzendingen, was toevallig net op NED 3 deze tekenfilm op in 4:3 en de ambilight geeft bij mij gewoon links en rechts weer.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nkqark.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste