Tips voor mensen die hun 9704 willen instellen:
> Gebruik alleen voorbeelden van het gelijke formaat TV. Dus niet instellingen van 52 inch toepassen op 40 inch.
> Je kunt het HD-demo-filmpje gebruiken om te kijken of wit ook echt wit is
> Als je een Harddisc recorder hebt dan kun je het beeld stilzetten (bij voorkeur met een gezicht, witte, rode en blauwe vlakken in beeld, vb in studio). Vervolgens kun je spelen met Persoonlijke instellingen en deze afwisselen met voorgeïnstalleerde instelingen zoals Cinema of Normaal
Mijn eigen ervaring met 40pfl9704:
> Zeer goed beeld, goede kijkhoek (ook met voetbal), geen verticale banen of andere rare dingen.
> Basis instellingen gingen zeer eenvoudig. Het optimaliseren van Wit en Rood duurde vrij lang.
> Over het eindresultaat qua beeld ben ik zeer tevreden.
> Snelheid en (bediening) EPG kan nog veel beter
Contrast 89
Helderheid 50
Kleur 54
Scherpte 3
Ruisred. Uit
WP Red 75
WP Green 90
WP Blue 127
Red Black 8
Green Black8
PNM Min
200Hz Aan
Geav. Scherpte Aan
Dyn. Contrast Min
Dyn. Acht.verl. Opt. Beeld
MPEG Art.Red. Uit
Kleurverbet. Uit
Lichtsensor Aan
Deze gebruik ik voor alle bronnen (TV, Harddiscrecorder en DVD/BR). Bij DVD/BR staat echter PNM (en dus ook automatisch 200Hz) uit.
> Gebruik alleen voorbeelden van het gelijke formaat TV. Dus niet instellingen van 52 inch toepassen op 40 inch.
> Je kunt het HD-demo-filmpje gebruiken om te kijken of wit ook echt wit is
> Als je een Harddisc recorder hebt dan kun je het beeld stilzetten (bij voorkeur met een gezicht, witte, rode en blauwe vlakken in beeld, vb in studio). Vervolgens kun je spelen met Persoonlijke instellingen en deze afwisselen met voorgeïnstalleerde instelingen zoals Cinema of Normaal
Mijn eigen ervaring met 40pfl9704:
> Zeer goed beeld, goede kijkhoek (ook met voetbal), geen verticale banen of andere rare dingen.
> Basis instellingen gingen zeer eenvoudig. Het optimaliseren van Wit en Rood duurde vrij lang.
> Over het eindresultaat qua beeld ben ik zeer tevreden.
> Snelheid en (bediening) EPG kan nog veel beter
Contrast 89
Helderheid 50
Kleur 54
Scherpte 3
Ruisred. Uit
WP Red 75
WP Green 90
WP Blue 127
Red Black 8
Green Black8
PNM Min
200Hz Aan
Geav. Scherpte Aan
Dyn. Contrast Min
Dyn. Acht.verl. Opt. Beeld
MPEG Art.Red. Uit
Kleurverbet. Uit
Lichtsensor Aan
Deze gebruik ik voor alle bronnen (TV, Harddiscrecorder en DVD/BR). Bij DVD/BR staat echter PNM (en dus ook automatisch 200Hz) uit.