Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Heb net ook mijn 42PFL8404 geupdate dmv USB, De TV gaf via de internet verbinding geen update, maar op de philips site stond wel een nieuwe update met als datum 18-06-2010. Eindigend op 76.
Heb nog geen nieuwe zaken ontdekt...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Blitzkicker schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:57:
[...]

Iemand zin om hem ff te proberen ;)

Ben wel benieuwd wat voor update dit is, misschien die Widgets idd.
Die heb ik er al op staan. Maar ik merk geen verschil met de versie die er op stond toen ik hem kocht. Alle problemen die ik en anderen noemden zijn nog aanwezig.
Dus ook geen widgets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 37PFL7605 besteld. Ik heb dus 2 jaar garantie, maar ik kan voor 129€ een extra garantie kopen voor 3 jaar, zodat ik dus 5 jaar garantie heb. Raden jullie dit aan of af? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Laatst online: 25-03-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:51:
Ik heb een 37PFL7605 besteld. Ik heb dus 2 jaar garantie, maar ik kan voor 129€ een extra garantie kopen voor 3 jaar, zodat ik dus 5 jaar garantie heb. Raden jullie dit aan of af? Ik hoor het graag.
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar hier staat wel een duidelijk stukje daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22

TVL

Ik heb gister ook de nieuwe firmware erop gezet. Merk ook weinig verbetering tot nu toe. Heb ook nog niet zo heel veel kunnen testen.

@Pritchard: Ik vind dat zonde van het geld om extra garantie te kopen. Als er echt problemen zouden zijn dan openbaren die zicht wel de binnen de eerste 2 jaar. Bovendien: mischien heb je over 3 of 4 jaar al weer een andere TV omdat er weer nieuwe technology is en betaal je voor een veel betere TV stukken minder.

[ Voor 20% gewijzigd door TVL op 22-06-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
Het lijkt er op dat de WiFi module 'PTA01' nu echt leverbaar is. Hij staat nu in elk geval overal op direct leverbaar.

De downloadsite voor de bijbehorende software is nu ook open:
http://www.p4c.philips.co...pl?language=en&country=NL

Meteen maar ergens bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert003 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:48:

Meteen maar ergens bestellen...
Net bij Conrad besteld voor 44.99 (incl verzend incl 10% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Wat is er nou zo special aan die philips usb stick...

Ik bedoel, kan je niet gewoon een normale usb wifi stick instoppen en klaar? Of denk ik nu te simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
low_n_slow schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:59:

Ik bedoel, kan je niet gewoon een normale usb wifi stick instoppen en klaar? Of denk ik nu te simpel :P
Nee, zover ik weet werkt wifi enkel via de Philips wifi stick (heeft vooral met software te maken)

Was het nog gelukt met het verwijderen van een apparaat (uitleg hierboven^)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

low_n_slow schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:59:

Ik denk niet dat ze bij Philips honderden drivers gemaakt hebben zodat hun tv's met elke mogelijke wifi-stick kan werken ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Igor4 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:26:
[...]

Nee, zover ik weet werkt wifi enkel via de Philips wifi stick (heeft vooral met software te maken)

Was het nog gelukt met het verwijderen van een apparaat (uitleg hierboven^)?
Ja was gelukt! Gouden tip ook ff hoor :p waarvoor dank!
fsfikke schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:30:
[...]

Ik denk niet dat ze bij Philips honderden drivers gemaakt hebben zodat hun tv's met elke mogelijke wifi-stick kan werken ;)
Ik dacht dus inderdaad weer even te simpel :') (meer omdat die stickjes van tegenwoordig meteen werken op een random pctje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
low_n_slow schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:40:
Ik dacht dus inderdaad weer even te simpel :') (meer omdat die stickjes van tegenwoordig meteen werken op een random pctje)
Is ook zo. Ik heb even een gewoon wifi stickje geprobeerd maar de tv geeft dan "niet ondersteund apparaat" weer.

Overigens ben ik benieuwd wat nu de beste manier is om de pfl7605 als mediaplayer te gebruiken. Ik heb TVersity geinstalleerd maar meteen bij de eerste de beste file geeft hij al aan dat het niet afgespeeld kan worden.
Het is gewoon een wmv van de Microsoft hd showcase. De tv zou hem zelf moeten kunnen weergeven, en anders zou TVersity hem realtime moeten transcoderen. Maar het speelt gewoon niet af.
Op elke player op de pc speelt hij wel af dus de codecs zijn gewoon geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:57
Heb sinds vanmiddag ook de 32pfl7605, mooie TV. Echt erg dun.
Snelheid menu en zappen valt me iets tegen (maar ben dan ook nog een stevige CRT gewend). Beeldkwaliteit wel erg mooi en vooral HD is echt om van te smullen.

Het enige probleem dat ik nu tegen kom is dat ik UTP met geen mogelijkheid aan het werk krijg. De router detecteert uberhaupt geen enkele activiteit tijdens het maken van verbinding, en de TV vindt dus ook niets. Iemand iets soortgelijks al meegemaakt of heb ik gewoon een defecte UTP poort? Nieuwe firmware update haalt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:45

Wallie

Herr

Lijkt me dat je nog eens een andere switch kan proberen, en een andere kabel, maar als dat ook niet helpt, lijkt je netwerkpoort dood (tenzij je die ergens in het menu van de tv aan en uit kan zetten, of dat hij alleen verbinding maakt op moment dat de netwerkwerkverbinding nodig is...)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 21:50
Bert003 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:00:
[...]
Overigens ben ik benieuwd wat nu de beste manier is om de pfl7605 als mediaplayer te gebruiken. Ik heb TVersity geinstalleerd maar meteen bij de eerste de beste file geeft hij al aan dat het niet afgespeeld kan worden.
Het is gewoon een wmv van de Microsoft hd showcase. De tv zou hem zelf moeten kunnen weergeven, en anders zou TVersity hem realtime moeten transcoderen. Maar het speelt gewoon niet af.
Op elke player op de pc speelt hij wel af dus de codecs zijn gewoon geinstalleerd.
Met dit probleem zit ik dus ook een beetje, meerdere files geprobeerd. Maar soms vertikt hij het gewoon. Ik heb al meerdere mediaservers geprobeerd. Overigens gewoon .vob files wel aan de praat gekregen, nu weer kijken hoe ik dan de ondertiteling moet instellen..

Over dat usb-wifi ding. Wij hadden de PFL8664 gekocht, omdat daar volgens de verkoper wifi ingebouwd zat, echter op de dag van levering kwam ook hij erachter dat dit niet zo was. Daarom bood hij ons de PFL7605 aan én een gratis usb-wifi dongle. Dus uiteindelijk wordt het wel draadloos, maar nu dus even de router naar beneden verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joec
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-07-2019
Wie interesse heeft in 40PFL8605; bij BCC Ehv staat er eentje.
En ja, hij spiegelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wieowie,

Ik heb vandaag de nieuwe 42PFL7675 binnen gekregen, maar ik krijg met geen mogelijkheid die afstandsbediening los.
Vanaf het "schuiflaatje" duwen en dan vanaf het "schuiflaatje" naar voren toe losklikken?

*is gelukt, blijken in tegenstelling wat boekje zegt, geen penlites in te zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:40:
*is gelukt, blijken in tegenstelling wat boekje zegt, geen penlites in te zitten.
De AB van de 7675 heeft een andere AB dan de 7605, in de 7605 zitten wel penlites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:24

Arjan81

Rotterdam

DPhoenix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:34:
[...]

Ik ben ook van plan om de 37pfl8605H/12 Philips Led tv te kopen. Zou je je ervaringen kunnen posten in dit topic? Waar heb je hem gekocht trouwens?
Ik heb hem bij It's gekocht. Prima tv ongelofelijk scherp beeld. 200 Hz he! Super. Ging een filmpje kijken via USB en iemand klaagde dat het beeld te realistisch was. Maar je kan hem eventueel op film modus zetten en dan is het wat doffer beeld. Alles werkt verder naar behoren volgens mij maar moet nog een hoop uitproberen. Volgens mij doen widgets het niet maar ben niet de enige die daar last van heeft volgens mij.

Zijn er hier meer mensen die in het bezit zijn van de 37PFL8605H/12 en hebben die al een firmware update gedaan?

[ Voor 35% gewijzigd door Arjan81 op 23-06-2010 22:28 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 10:45
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:40:
wieowie,

Ik heb vandaag de nieuwe 42PFL7675 binnen gekregen, maar ik krijg met geen mogelijkheid die afstandsbediening los.
Vanaf het "schuiflaatje" duwen en dan vanaf het "schuiflaatje" naar voren toe losklikken?

Nog meer verschillen gevonden? Ik sta op het punt om m ook in de ING Rentepunten winkel aan te schaffen.

Iemand trouwens nog interesse in dezelfde korting? Ik heb genoeg rentepunten om 2 van die dingen aan te schaffen.

ING prijs is:
Philips 42" Full HD LCD TV (42PFL7675H/12)
€ 799.50
+ € 39.95 ( admin./verzendkosten )
+ € 8 ( verwijderingsbijdrage )
- € 100 ( Cashback actie Philips )
= € 747.45

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 40PFL8605H/12 is dus de 8000 LED-serie LCD-TV 40 inch 1080p 3D ready.
Hij is zo nieuw dat die nog niet eens op de nederlandse Philips site staat. wel al op de belgiese site van philips http://www.philips.be/c/t...-tv-40pfl8605h_12/prd/nl/

Het beeld is geweldig met fullhd, analooge tv natuurlijk minder dus binnnenkort overstappen naar UPC HD.

Ik vindt de menu's wel wat traag helaas ik ben steeds sneller dan de tv zeg maar.
Nu het volgende. het is mij nog niet gelukt om via een USB of via het netwerk een film of muziek af te spelen. De tv ziet netjes met NAS en mijn IMAC ook de USB ziet die en ik kan ook door me mappen bladeren en zie dus ook de MKv, AVI bestanden net alsMP3 en foto's. Ik kan alleen niks afspelen het beeld blijft zwart als ik ze probeer af te spelen. Heeft iemand anders hier ook last van? Ik vindt dit erg vreemd of doe ik iets fout?
De tv heeft wel een sleuf om een SD kaart in te doen om via NetTV films te streamen. Heb ik nu ook een SD kaart nodig om films via usb of het netwerk af te spelen om dat die het eerst op de SDkaart gaat bufferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt gelijk dat is hem. Weet jij toevallig meer af van het stream/usb probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Nee dat niet, ben zelf nog aan het rond kijken voor een nieuwe tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gremen schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:43:
Nee dat niet, ben zelf nog aan het rond kijken voor een nieuwe tv :)
Ik heb vandaag met Philips gechat en die zeiden dat ik de nieuwe firmware er op moet zetten. Dit ga ik dan maar doen. Is het probleem niet verholpen dan kan ik bellen met onderstaand nummer.

Klanten service
0800 023 0076

firmware
http://www.p4c.philips.co...oftware&hlt=Link_Software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vulcan schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:02:
[...]

Nog meer verschillen gevonden? Ik sta op het punt om m ook in de ING Rentepunten winkel aan te schaffen.
Het boekje is alleen maar een quick start, enige afwijking is over de batterijen. Aansluiten was verder simpel. Mijn verwachting over digitenne en 42 inch klopt, is niet scherp, was al opzoek naar andere aansluiting.
Ik moet nog wat spelen met kleuren voor mijn gevoel, is nog niet helemaal zoals mijn oude crt.
Menu zit simpe in elkaar, bij wijzigingen instellingen zie/hoor je gelijk het effect. De zilveren rand voelt bij oppakken niet heel solide.
voor de rest moet ik er nog mee spelen!

*verzonden vanaf mobiel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
De WiFi dongle PTA01 is binnen. Eerste indruk: Installeren ging vlot met WPS.
Software gedownload en geinstalleerd op mijn laptop. Het werkt simpel. Met een druk op de knop neem je het beeld van je pc over op je tv.
Op mijn 5 jaar oude 1,5Ghz Pentium M is dit haast onbegonnen werk. Stilstaande beelden worden met een paar seconden vertraging op mijn TV weergegeven. Video gaat met 0,001 fps :-).

Het is potentieel een handige toevoeging, maar een snelle pc of laptop met een snelle WiFi of LAN verbinding is noodzakelijk.

Maar goed, leuk spul voor die 5 tientjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcc88
  • Laatst online: 29-08 06:54
Miischien een hele domme vraag, maar het is mijn eerste HD tv.
Ik heb een mediaspeler met een hdmi kanel op mijn Philips 42PFL7675 aangesloten. Nu krijg ik wel het beeld maar is er geen geluid. Mis ik iets? Moet er nog iets aangesloten worden? Graag jullie hulp hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

dcc88 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:37:
Miischien een hele domme vraag, maar het is mijn eerste HD tv.
Ik heb een mediaspeler met een hdmi kanel op mijn Philips 42PFL7675 aangesloten. Nu krijg ik wel het beeld maar is er geen geluid. Mis ik iets? Moet er nog iets aangesloten worden? Graag jullie hulp hierbij.
Bij sommige Mediaplayers moet je aangeven hoe je het geluid wil laten lopen, bijvoorbeeld over HDMI. Kijk eens bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:33:
[...]

Ik heb vandaag met Philips gechat en die zeiden dat ik de nieuwe firmware er op moet zetten. Dit ga ik dan maar doen. Is het probleem niet verholpen dan kan ik bellen met onderstaand nummer.

Klanten service
0800 023 0076

firmware
http://www.p4c.philips.co...oftware&hlt=Link_Software
Nou ik heb dus de nieuwe firmware er op gezet en kan inderdaad nu van USB een AVI afspelen dat lukte eerst niet. Ik heb nog geen MKV geprobeerd dat ga ik vanmiddag doen. Het streamen van het netwerk lukt nog steeds niet ook geen avi. Ik denk dat het toch aan de software van de tv ligt. Die trekt het gewoon niet lijkt wel. Philips heeft hier nog een hoop aan te verbeteren.
De nieuwe firmware heeft ook het opstarten van de tv verbeterd. eerst kreeg ik een raare knippering van een seconde met allemaal kleuren. Dat is nu verhoplen en krijg nu een mooi zwartscherm met philips zonder knippering.

Ik hou jullie op de hoogte. (Er zijn volgens mij nog niet veel mensen met deze tv?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TVL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:33:
[...]

Bij sommige Mediaplayers moet je aangeven hoe je het geluid wil laten lopen, bijvoorbeeld over HDMI. Kijk eens bij de instellingen.
Is die software er ook om je pc op je TV te tonen via een bedraad netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcc88
TVL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:33:
[...]

Top. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

De update staat erop. Geen wijzigingen gemerkt. Widgets doen het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar is de 32PFL7605H nou wel of niet Ziggo (CI+) gecertificeerd?

Zijn er negatieve ervaringen te melden over dit model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcc88
Igor4 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:43:
Net met een Philips medewerker gechat. Hij bevestigde dat bij uitzondering de actie idd ook bij de ING geldt. Heel goed nieuws dus. Hiermee zijn de totaalprijzen dus €550 voor de 32 inch en €750 voor de 42 inch
Ik heb ook net de tv bij ING besteld. Supersnel, want 2 dagen late had ik 'm al.
Weet iemand welke streepjescode je mee moet sturen? Die op de doos is geplakt? Is nogal een klus om die sticker los te halen. Ben eigenlijk bang dat uiteindelijk er een flinke gat in de doos zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zag wel vijf verschillende streepjescodes op die doos, maar heb slechts het stuk karton waar vier streepjescodes dicht bij elkaar zaten opgestuurd. Mijn doos heeft nu dus een gat inderdaad, maar die grote doos ga ik toch niet bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

dcc88 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:40:
[...]

Ik heb ook net de tv bij ING besteld. Supersnel, want 2 dagen late had ik 'm al.
Weet iemand welke streepjescode je mee moet sturen? Die op de doos is geplakt? Is nogal een klus om die sticker los te halen. Ben eigenlijk bang dat uiteindelijk er een flinke gat in de doos zit.
In het aktie boekje van Philips staat welke streepjescode je moet opsturen. Het is een groot ding met verschillende streepjescodes erop. Gewoon met een mes het hele ding eruit zagen en vervolgens de achterkant eraf pulken.

Heeft iemand de refund al binnen. Zondag verstuurd maar nog niks gehoord ook niet per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Arjan81 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 16:12:
[...]

In het aktie boekje van Philips staat welke streepjescode je moet opsturen. Het is een groot ding met verschillende streepjescodes erop. Gewoon met een mes het hele ding eruit zagen en vervolgens de achterkant eraf pulken.

Heeft iemand de refund al binnen. Zondag verstuurd maar nog niks gehoord ook niet per e-mail.
Heb al wel een bevestiging per e-mail. Maar nog niets ontvangen. Stond dacht ik een week of 4 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb een Philips 37PFL7605H en een Onkyo SR-TX576. Beide aparaten ondersteunen HDMI CEC. Ik krijg alleen geen geluid van de TV over de HDMI aansluiting. Wel als ik bijvoorbeeld mijn mediacenter of DVD speler gebruik maar ik wil gewoon mijn TV over deze HDM kabel laten lopen. Het gaat wel als ik een digitale COAX kabel heb maar ik wil maar één kabel. Heeft iemand vergelijkbare aparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb begrepen op andere forums dat de 32 pfl 8404 zowel panelen van LG als die van sharp gebruiken. Best grote issue aangezien het totaal verschillende technologieen zijn.

Weten jullie of ze voor de 37inch modellen ook twee verschillende panelen gebruiken of alleen voor de 32 inch versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Laatst online: 14-09 15:39
Xiquena schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:25:
Ik heb een Philips 37PFL7605H en een Onkyo SR-TX576. Beide aparaten ondersteunen HDMI CEC. Ik krijg alleen geen geluid van de TV over de HDMI aansluiting. Wel als ik bijvoorbeeld mijn mediacenter of DVD speler gebruik maar ik wil gewoon mijn TV over deze HDM kabel laten lopen. Het gaat wel als ik een digitale COAX kabel heb maar ik wil maar één kabel. Heeft iemand vergelijkbare aparatuur?
Volgens mij ben ik ergens eens tegengekomen dat een tv geen HDMI uit heeft.... dus dat hij het signaal niet uitstuurt via de HDMI...

Sinds kort heb ik trouwens ook de 42pfl7675 via ING.
Helaas is er lak van de bezel meegekomen met de beschermfolie, maar na contact met de Philips Helpdesk gaat dat opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Heb je de receiver op de HDMI1 ingang van de TV aangesloten, alleen die ondersteunt ARC (Audio Return Channel), ook kun je via de instellingen het een en ander regelen voor audio out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:45

Wallie

Herr

Even vraagje voor jou, via dat ARC, krijg je ook netjes meerkanaals (DTS 5.1 bijv) terug van de tv naar je Onkyo? Via de digital out krijg ik namelijk alleen maar 2 kanaals pcm (en ik heb geen receiver met hdmi 1.4...). Ik heb de 42PFL7675H/12 overigens (ook via de ING rentepuntjes)

[ Voor 7% gewijzigd door Wallie op 28-06-2010 20:21 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ja ik heb hem aangesloten via de HDMI 1 met ARC ondersteuning. Heb alle instellingen wel gehad geloof ik. Ik heb hem nu via de Digital COAX daar heb ik geen 5.1 over maar dat is ook logisch want het gaat om een uitgang op de TV voor het geluid.

5.1 geluid naar de receiver gaat wel over HDMI maar dan via mijn DVD speler of Mediacenter.

Mischien heeft het er wel mee te maken dat mijn receiver een HDMI 1.2a aansluiting heeft en CEC niet voldoende ondersteund. Volgens de handleiding van de Onkyo zou hij CEC wel moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 14:47
Beste mede forumleden,

sinds een hele periode heb ik veel plezier van mij 42 PFL 8404 philips televisie. Zoals velen kijk ook ik natuurlijk het WK voetbal. Ik kijk voetbal via satteliet middels een dreambox dm800 ontvanger.

Nu weet ik niet waar het probleem precies zit, maar ik merk het volgende:

Als ik voetbal kijk zie ik bij langzame camerabewegingen super strak beeld. Als de camera echter wat sneller over het veld beweegt, wordt het beeld echter wazig. Ook bij close ups valt me soms op dat een donkere achtergrond (speler in voorgrond scherp) erg blokkerig wordt.

Waar zou dit probleem kunnen liggen? Ik heb het idee dat dit probleem bij de TV ligt, maar kan iemand me hierin misschien adviseren of zeggen welke instellingen ik moet doen om de snellere scenes ook scherp te krijgen?

TP

NB: ik had in mijn vorige post beschreven dat ik problemen had met een marmitek infrarood verlenger. Het werkt inmiddels beter! Je moet de oogjes echt op de apparaten plakken, pas dan werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43

wontcachme

You catch me? No you wont

tjerkpolle schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:15:
Beste mede forumleden,

sinds een hele periode heb ik veel plezier van mij 42 PFL 8404 philips televisie. Zoals velen kijk ook ik natuurlijk het WK voetbal. Ik kijk voetbal via satteliet middels een dreambox dm800 ontvanger.

Nu weet ik niet waar het probleem precies zit, maar ik merk het volgende:

Als ik voetbal kijk zie ik bij langzame camerabewegingen super strak beeld. Als de camera echter wat sneller over het veld beweegt, wordt het beeld echter wazig. Ook bij close ups valt me soms op dat een donkere achtergrond (speler in voorgrond scherp) erg blokkerig wordt.

Waar zou dit probleem kunnen liggen? Ik heb het idee dat dit probleem bij de TV ligt, maar kan iemand me hierin misschien adviseren of zeggen welke instellingen ik moet doen om de snellere scenes ook scherp te krijgen?

TP

NB: ik had in mijn vorige post beschreven dat ik problemen had met een marmitek infrarood verlenger. Het werkt inmiddels beter! Je moet de oogjes echt op de apparaten plakken, pas dan werkt het goed.
Ik heb dezelfde tv maar met een Clarke Tech 5000. Ik had het probleem ook en heb het opgelost door te spelen met de beeldverbeteraars. De meeste heb ik op minimaal of uit gezet en heb nergens last meer van.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ok, de knoop doorgehakt: de 32PFL7605 wordt morgen gekocht icm de CI+ module.

Zijn er nog tips en trucs waar ik op moet letten bij de installatie/eerste draaiuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Ik lees maar bar weinig ervaringen van mensen die videobestanden afspelen vanaf de televisie (USB). Heeft iemand al kunnen bevestigen of de 7000 series zonder problemen MKV afspelen? Zal ook wel komen doordat hij zeer waarschijnlijk geen DTS decode.

In de handleiding staat verder wel:
Video Playback Formats: Codec support:, H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1, Containers: AVI, MKV

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Shailesh schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:37:
Ik lees maar bar weinig ervaringen van mensen die videobestanden afspelen vanaf de televisie (USB). Heeft iemand al kunnen bevestigen of de 7000 series zonder problemen MKV afspelen? Zal ook wel komen doordat hij zeer waarschijnlijk geen DTS decode.

In de handleiding staat verder wel:
[...]
Dan heb je niet alles gelezen ;)

De tv (40pfl7605) kan wel degelijk mkv'tjes afspelen. Maar ze moeten wel net goed gecodeerd zijn.
Ik had een 1080p .mkv die het niet deed, maar na hem te converteren mbv Handbrake doet ie het perfect. Ook series in 720p werken tot nu toe. Anders zou je ze moeten converteren.
Ik heb ze afgespeeld vanaf een externe notebook hd.

Hier een mediainfo output van het werkende mkv'tje.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
General
Complete name                    : F:\0000.mkv
Format                           : Matroska
File size                        : 16.2 GiB
Duration                         : 1h 55mn
Overall bit rate                 : 20.2 Mbps
Writing application              : HandBrake 0.9.4

Video
ID                               : 1
Format                           : AVC
Format/Info                      : Advanced Video Codec
Format profile                   : Main@L4.0
Format settings, CABAC           : Yes
Format settings, ReFrames        : 2 frames
Muxing mode                      : Container profile=Unknown@4.0
Codec ID                         : V_MPEG4/ISO/AVC
Width                            : 1 920 pixels
Height                           : 1 080 pixels
Display aspect ratio             : 16:9
Frame rate                       : 23.976 fps
Color space                      : YUV
Chroma subsampling               : 4:2:0
Bit depth                        : 8 bits
Scan type                        : Progressive
Writing library                  : x264 core 79
Encoding settings                : cabac=1 / ref=2 / deblock=1:0:0 / analyse=0x1:0x111 / me=hex / subme=6 / psy=1 / psy_rd=1.0:0.0 / mixed_ref=0 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=0 / 8x8dct=0 / cqm=0 / deadzone=21,11 / chroma_qp_offset=-2 / threads=6 / nr=0 / decimate=1 / mbaff=0 / constrained_intra=0 / bframes=2 / b_pyramid=0 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=1 / wpredb=0 / wpredp=2 / keyint=240 / keyint_min=24 / scenecut=40 / rc_lookahead=40 / rc=crf / mbtree=1 / crf=20.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Color primaries                  : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4, SMPTE RP177
Transfer characteristics         : BT.709-5, BT.1361
Matrix coefficients              : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4 709, SMPTE RP177

Audio
ID                               : 2
Format                           : AAC
Format/Info                      : Advanced Audio Codec
Format version                   : Version 4
Format profile                   : LC
Format settings, SBR             : No
Codec ID                         : A_AAC
Channel(s)                       : 2 channels
Channel positions                : Front: L R
Sampling rate                    : 48.0 KHz
Language                         : English

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

:) Al een tijdje gekeken naar de 37PFL7605 bij Plasma Discounter voor € 969,00, met cashback € 869,00. Gisteren bij het surfen op Tweakers viel Conrad op. De 40FL7605 voor € 1099,00. Tot en met 30 juni 10% korting en ook met cashback dus € 889,00 !! Meteen besteld samen met de dongle voor € 45,00. Zag dat de 40" per vandaag € 1169,00 kost bij Conrad . . . .

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
Met XBMC kreeg ik via netwerk ook weinig bestanden gelezen. AVI, MKV maakte niet uit, hij vond alles onleesbaar. Nu met Tversity doet hij wel alles.
Ik vermoed dat Tversity een en ander verandert zodat de tv het wel snapt.
Ik heb via USB wel eens een .avi aan de praat gekregen. Maar heb daar verder weinig aandacht aan besteed.

Ik heb overigens een 40pfl7605.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik ga morgen 's een call loggen bij philips waarom ik via scart geen beeld krijg van m'n vhs recorder. Iemand dat wel 's werkend gekregen op een 8404?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

TVL schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:26:
[...]

Heb al wel een bevestiging per e-mail. Maar nog niets ontvangen. Stond dacht ik een week of 4 voor.
Hoe lang duurde het voor je die e-mail kreeg? Ik wacht al bijna 1 1/2 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:20

Flabergasted

Prepare to die !

Vern schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:38:
:) Al een tijdje gekeken naar de 37PFL7605 bij Plasma Discounter voor € 969,00, met cashback € 869,00. Gisteren bij het surfen op Tweakers viel Conrad op. De 40FL7605 voor € 1099,00. Tot en met 30 juni 10% korting en ook met cashback dus € 889,00 !! Meteen besteld samen met de dongle voor € 45,00. Zag dat de 40" per vandaag € 1169,00 kost bij Conrad . . . .
Ik heb inmiddels de 40PFL7605 ook 2-weken geleden gekocht en ook gekeken bij Conrad, die toen de goedkoopste was. Bij navraag blijkt echter dat dit Duitse modellen zijn, waarop geen Cash-back zou gelden, ondanks dat Conrad wel Philips dealer is ! Vraag het goed na, voordat je koopt.

Heb overigens wat wisselende gevoelens over het beeld.
Vormgeving van de TV is echt geweldig, al voelt de achterkant (bij het ophangen) wat slapjes.
Ik heb tevens een paar maanden een LG SL9000 42" TV staan die goedkoper was, maar toch een beter beeld lijkt te geven. ( De LG spiegelt daarentegen wel weer vreselijk :+ )

Ik kijk HD via de schotel en bij de LG kun je bijna met je neus tegen het scherm aanzitten zonder blokken of vegen. Dit is bij de Philips echt niet zo.
Beeld is op sommige momenten gewoon niet natuurlijk, maar wel scherp.
De kapsels van presentatoren (b.v. WK Jounaal in HD) zijn scherp (je kunt de haren tellen), maar lijken te flikkeren / knipperen bij bewegingen.

Ben nog steeds aan het pielen met de instellingen en het beste resultaat lijkt wel met alle beeldverbeteraars uitgeschakeld. Right.... mar daar koop ik natuurlijk geen dure TV voor !
Helaas zien dan de SD uitzendingen er weer niet goed uit zonder beeldverbeteraars.

Misschien ben ik te kritisch, maar baal een beetje dat ik het beeld niet krijg zoals ik dat wil.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Is ook wennen natuurlijk een nieuwe tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een 7605 die hun beeldinstellingen willen delen met ons??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Dat kan ik doen als ik die tv morgen (samen met de CI+ module) heb aangeschaft.

Is mijn eerste LCD/LED tv en ook eerste keer digitale tv, het zal voor mij dus een feest worden lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Arjan81 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:39:
[...]

Hoe lang duurde het voor je die e-mail kreeg? Ik wacht al bijna 1 1/2 week.
Na 8 dagen kreeg ik een mailtje nadat ik de bevestiging heb verstuurd met de post.

[ Voor 4% gewijzigd door TVL op 29-06-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 14:47
wontcachme schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:27:
[...]

Ik heb dezelfde tv maar met een Clarke Tech 5000. Ik had het probleem ook en heb het opgelost door te spelen met de beeldverbeteraars. De meeste heb ik op minimaal of uit gezet en heb nergens last meer van.
ok goede tip, je bedoeld de beeldverbeteraars op de TV neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
tjerkpolle schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:19:
[...]

ok goede tip, je bedoeld de beeldverbeteraars op de TV neem ik aan?
Ja, in het menu bij instellingen beeld kun je ze allemaal uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Nou, net weer 's contact gehad met philips. Komt erop neer dat ik gewoon dikke pech heb dat mijn oude VHS recorder niet meer werkt met mijn nieuwe TV.

Kopie van mijn call naar mij mailen doen ze niet aan, dat moet ik schriftelijk aanvragen. Ik ben werkelijk woest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skater
  • Laatst online: 08-04-2024
@Vulcan,

Ik ben ook geinteresseerd in de 42PFL7675, zeker met de rentepuntenkorting van je. Ik ben alleen bang dat het toestel momenteel niet leverbaar is? De ING site geeft aan tijdelijk uitverkocht.

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
Wijnands schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:44:
Nou, net weer 's contact gehad met philips. Komt erop neer dat ik gewoon dikke pech heb dat mijn oude VHS recorder niet meer werkt met mijn nieuwe TV.
Weet je wat je VHS speler uitspuugt? RGB, SVHS, composiet? Afaik zouden al deze inputs moeten werken, maar niet noodzakelijkerwijs op elke scart ingang. Ik heb de 8404 en er een PC op aangesloten gehad via Scart-SVHS en een DVD-speler via Scart-RGB.

Het signaal dat een VHS speler uitspuugt is afaik zo simpel dat ik me bijna geen technische reden kan bedenken waarom het niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik weet niet wat die video uitspuugt, zal 's in het boekje kijken. Ding was destijds een redelijk simpel model. Twee verschillende el-cheapo DVD spelers doen 't prima. Recorder zelf doet het op een oude TV ook nog steeds. Gekke is, als er geen band in zit en ik op play druk krijg ik heel even vanuit de video de melding op het scherm dat ik er een tape in moet doen, vlak daarna weer een "geen video signaal" van de TV. Er is dus wel enige communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul.degrijp
  • Laatst online: 15-07 21:34
Weet iemand of het mogelijk is om ondertiteling (*.SRT files) te tonen via USB / DLNA op een Philips 37PFL8605?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wijnands schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:23:
Ik weet niet wat die video uitspuugt, zal 's in het boekje kijken. Ding was destijds een redelijk simpel model. Twee verschillende el-cheapo DVD spelers doen 't prima. Recorder zelf doet het op een oude TV ook nog steeds. Gekke is, als er geen band in zit en ik op play druk krijg ik heel even vanuit de video de melding op het scherm dat ik er een tape in moet doen, vlak daarna weer een "geen video signaal" van de TV. Er is dus wel enige communicatie.
Heeft die VHS niet de mogelijkheid om het antennekabel door te lussen en via die weg het video beeld door te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Volgens de handleiding wel: http://dlc.panasonic-euro...lang=nl-NL&model=NVSD220B

Echter, ik vraag me af of er dan voldoende digitaal signaal nog doorheen komt dat de boel gewoon blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wijnands schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:11:
Volgens de handleiding wel: http://dlc.panasonic-euro...lang=nl-NL&model=NVSD220B

Echter, ik vraag me af of er dan voldoende digitaal signaal nog doorheen komt dat de boel gewoon blijft werken.
Tja dat kan ik van hier natuurlijk ook niet zeggen :P
Maar als je een VHS aan het kijken bent kan je niet tegelijkertijd TV kijken, dus desnoods moet je als je een video in je recorder stopt een kabeltje anders aansluiten. Bijvoorbeeld het antennekabel dat nu van de TV naar de muur gaat in je VHS stoppen en kijken of dat werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 30-06-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik zou het kunnen proberen. Dan nog, waarom zo een best wel geavanceerd stukje techniek zo iets simpels als een videorecorder niet aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wijnands schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:02:
Ik zou het kunnen proberen. Dan nog, waarom zo een best wel geavanceerd stukje techniek zo iets simpels als een videorecorder niet aankunnen?
Ja, je kan er ook geen LP op afspelen he ;)
Sommige dingen verliezen op een gegeven moment gewoon de support. Natuurlijk zou een scartaansluiting gewoon moeten werken maar aangezien dat het niet doet kan je beter kijken naar een oplossing die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Nee, ben nog niet thuis geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Net de 32PFL7605H aangeschaft voor 779,- bij Informatique, helaas doen zij niet mee aan de cashback actie. Maar ze waren wel de enige zaak in de omtrek die de tv nog op voorraad had staan.

CI+ module gehaald dus daar mag ik nu mee stoeien.
Ik had begrepen dat ik de installatie van die module NIET moest doen zoals Ziggo het op het doosje heeft staan?

Gewoon card in die houder en gelijk de tv in toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Magic666 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:48:
Net de 32PFL7605H aangeschaft voor 779,- bij Informatique, helaas doen zij niet mee aan de cashback actie. Maar ze waren wel de enige zaak in de omtrek die de tv nog op voorraad had staan.

CI+ module gehaald dus daar mag ik nu mee stoeien.
Ik had begrepen dat ik de installatie van die module NIET moest doen zoals Ziggo het op het doosje heeft staan?

Gewoon card in die houder en gelijk de tv in toch?
Dat werkt prima idd. Heb je de kaart al online geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Da's bij Ziggo de grootste uitdaging. ;) Ben benieuwd hoe lang jij het onbeperkte pakket houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Kaart is in de Expert winkel geactiveerd ja :)

Ander vraagje: moet ik eerst analoog alle zenders eerst installeren of kan blanco die module met kaart erin? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk...

3 maanden gratis het HDTV pakket.... als het goed is ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Magic666 op 30-06-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wijnands schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:58:
Da's bij Ziggo de grootste uitdaging. ;) Ben benieuwd hoe lang jij het onbeperkte pakket houdt.
Hier exact twee weken het volle programma met de nieuwe kaart (was al klant) :/
Ook geen extra-HD kanalen meer na die twee weken.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 30-06-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Flabergasted schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:43:
[...]
Ik heb inmiddels de 40PFL7605 ook 2-weken geleden gekocht en ook gekeken bij Conrad, die toen de goedkoopste was. Bij navraag blijkt echter dat dit Duitse modellen zijn, waarop geen Cash-back zou gelden, ondanks dat Conrad wel Philips dealer is ! Vraag het goed na, voordat je koopt.
In de aktievoorwaarden van Philips staat niet vermeld dat het een Nederlands model moet zijn. Op de info van Conrad eindigt het modelnummer met /12, dat is volgens mij het Nederlandse model ? Conrad staat ook vermeld in de lijst die bij de aktie hoort. Lijkt me dat Philips niet kan weigeren. Zo wel dan pech :'( , via Conrad toch nog € 110,00 korting gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Vern op 30-06-2010 20:27 ]

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

TVL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:00:
[...]

Na 8 dagen kreeg ik een mailtje nadat ik de bevestiging heb verstuurd met de post.
Kreeg hem vandaag, nu het geld nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net naar mijn 37PFL7605 te kijken, maar ik zie de ambilight niet veranderen... Het blijft gewoon wit... heb ik iets aan de instellingen veranderd zonder dat ik het weet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

vast wel, dynamic weer inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, dat was het probleem... vreemd, wat had daar zelf niks aan veranderd...

Ik zal zo vlug mogelijk mijn bevindingen eens posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
Ik zat net even op NET-TV, maar toen ik terug ging naar de digitale ontvanger was mijn geluid foetsie.
Kreeg het gelukkig weer aan de praat door eerst naar "PC Openen" te gaan en toen weer terug naar de digitale ontvanger. Maar het blijft een beetje raar. Mijn moeder had dit gisterochtend ook en die wilde haar oude beeldbuis weer terug. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 07:59:
Inderdaad, dat was het probleem... vreemd, wat had daar zelf niks aan veranderd...

Ik zal zo vlug mogelijk mijn bevindingen eens posten...
Zodra je ook maar iets in het menu veranderd (qua beeld en/of geluid) schakelt die dat uit, althans dat is mijn bevinding na een avondje spelen met het menu.

Eerste bevinding mijnerzijds: wat een mooie platte tv! Ik wilde eerst voor een Samsung gaan maar die spiegelde mij teveel. Naast die Samsung stond die Philips en ik was gelijk verkocht!

Beeld (icm CI+ module van Ziggo, ja dat werkt feilloos met de 32PFL7605H): geweldig! Ik kom van een oude breedbeeld analoog (10 jaar oud ook van Philips) en wat een verbetering zeg!

Geluid is ook dik in orde, binnenkort mijn dvd speler (misschien gelijk een blu-ray) en receiver weer terug zetten en dan volop genieten van alles.

Ik heb nog niet alle opties doorlopen in het menu maar tot nu toe ben ik meer dan tevreden!

Vanochtend alleen een instelling aangezet waardoor ik Ned 1, 2 en 3 niet meer in HD heb, er staat nu 2001 linksboven bij de zenderweergave..... ff terug naar fabriekinstellingen denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Belg en heb dus HD-tv via telenet, kan je helaas niet helpen met de Ziggo-probs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Is een instelling ergens in het menu denk ik, daar zag ik bij een kopje "zender" (vraag me niet waar..) en daar stonden een heel rijtje met jaartallen. Ik dacht dat ik niks geselecteerd had maar blijkbaar wel haha

Ik ga, na werk, ff verder kijken en anders terug naar fabrieksinstellingen, zoveel had ik nog niet veranderd aan de basisinstellingen ;)

Edit: was geen HD dus ik zag gelijk het verschil :P

[ Voor 7% gewijzigd door Magic666 op 01-07-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Bartvw schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:47:
Ik zat net even op NET-TV, maar toen ik terug ging naar de digitale ontvanger was mijn geluid foetsie.
Kreeg het gelukkig weer aan de praat door eerst naar "PC Openen" te gaan en toen weer terug naar de digitale ontvanger. Maar het blijft een beetje raar. Mijn moeder had dit gisterochtend ook en die wilde haar oude beeldbuis weer terug. :o
Dit heb ik ook vaak. Gaat bij het zappen meestal over. Ik heb wel meer problemen bij het schakelen van net-tv of usb terug naar tv... Soms heb ik dan alleen ned 1 en dan moet ik heb met de knop aan en uit zetten en dan doet alles het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag allemaal, ik heb zelf de Philips 7803 (32pfl7803d/10).
Nou wil ik over een tijdje een Xbox 360 gaan kopen en nou vroeg ik me af of deze tv daar geschikt voor is aangezien een hoop tv's input lag hebben.

Heeft iemand ervaring met deze tv en de Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Ik bezit een xxPF8408 + Ziggo.

Ik heb CI+ nog niet geinstalleerd.

Het viel me op dat ik b.v. 2x NET (of TMF) heb. Dat betekent dat ik NET (analoog) en NET (HD) heb.

Maar hoe kan ik eigenlijk onderscheid van maken? Moet ik de naam aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Zie dat op de website van Philips bij de 37PFL7605H het volgende staat:

Versie: 000.075.013.054, Zip-bestand, 62.90 MB, Publicatiedatum: 2010-07-02

Publicatiedatum vandaag. Helaas geen overzicht van de verbeteringen (vorige update ook al niet)

Edit: heb hem ook zonder problemen erop gezet. Nog niets kunnen ontdekken dat beter of slechter is.

[ Voor 17% gewijzigd door TVL op 03-07-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Weet iemand of de 42PFL7685 / 42PFL7675 al in een winkel te bewonderen zijn ?

Hier staan dan wel een paar gebruikers reviews van de 7685 maar via de link van de winkel die er bij staat
wordt aangegeven dat de 7685 pas eind juli leverbaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
TVL schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:03:
Zie dat op de website van Philips bij de 37PFL7605H het volgende staat:

Publicatiedatum vandaag. Helaas geen overzicht van de verbeteringen (vorige update ook al niet)

Edit: heb hem ook zonder problemen erop gezet. Nog niets kunnen ontdekken dat beter of slechter is.
bij mij is elke keer de zip file corrupt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat speelsessies op een PS3 ben ik een probleem tegengekomen met mijn 32 8404. Hij klapt er soms uit en herstart dan (de tv welteverstaan) het eruit klappen gaat gepaard met een knappend geluid. Is iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

low_n_slow schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:54:
[...]

bij mij is elke keer de zip file corrupt... :?
Via Wifi aan het downloaden?

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 03-07-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 14:25
TVL schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:03:

Zijn dit niet de changes (zoals ze bij de "Release Notes" staan?

Q5551_0. 75.13.54
* Channels duplication observed in the channel grid after you reorder the channels. (Only
applicable for DVB-S models)
* TV operation becomes extremely slow after you change the audio language in the Option
menu during DVB-C reception.
* When you change between channels with different audio formats on a certain Set-Top- Boxes
connected via HDMI, you will experience intermittent audio loss.
* The ‘Unhide All’ option in the Option menu does not unhide channels in the channel grid.
(Only applicable to Country, Germany)

Edit -
En de vorige versie:

Q5551_0. 75.13.43
• The ‘Teletext’ option in the TV menu is changed to "Text".
• Random audio & video lost can be observed when you switch between pay channels/services.
• The picture files cannot be open anymore after you have open several picture files in different
folders on an external hard drive.
• When you perform fast forward, fast rewind, pause, jump to previous/next frame etc, during
MPEG4 video file playback from the USB memory device, the video/audio will stop working.
• The red button on the remote control does not work on MHEG channel. (Only applicable to
Country, UK.)
• When you perform a fast forward on the video file stored on the USB memory device then
press the OK button to resume the normal playback, the video will restart from the beginning.
• The subtitle is not displayed after you have switched channels or services even when you
have initially set the subtitle to ON mode.

Edit 2 - Bij mij is de file ook corrupt, via bedraad netwerk gedownload (fyi)

[ Voor 39% gewijzigd door SkipZ op 04-07-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
2frankie schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:16:
Weet iemand of de 42PFL7685 / 42PFL7675 al in een winkel te bewonderen zijn ?

Hier staan dan wel een paar gebruikers reviews van de 7685 maar via de link van de winkel die er bij staat
wordt aangegeven dat de 7685 pas eind juli leverbaar is :?
Volgens mij is de 42pfl7665 identiek. Die kun je bij BCC zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij een Expert hier in de buurt, kwam ik de 7695 tegen, als 46" volgens mij. Hij stond naast een Samsung C8800 van het zelfde formaat.

Nu kan ik weinig vinden over die 7695, zelfs op de Philips site; is ie nog zo nieuw? Waar kan ik meer specs vinden, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 11:40
Hallo beste forumleden,

Mijn TV is een philips 37PFL8404H en gisteren bij de Mediamarkt het digitale televisie module van Ziggo gekocht met een irdeto (smit) CI+ module.

Voor het installeren heb ik eerst de handleiding gelezen zoals op deze website te vinden. de firmware van de televisie geupdate naar versie 26.75.0

Alle digitale zenders geinstalleerd, ongeveer 260+ en dan stop ik de CI+ module er in, met de juiste manier van de kaart erin, chip naar de muur

maar dan gebeurt er niks, de tv doet niets, geen authenticatie scherm.

Heeft iemand een suggestie, wat er mis kan zijn ?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:04:
Nu kan ik weinig vinden over die 7695, zelfs op de Philips site; is ie nog zo nieuw? Waar kan ik meer specs vinden, weet iemand dat?
http://www.p4c.philips.com/files/4/46pfl7695h_12/

De nld pdf van 2.1MB is de nederlandse productinfo,is overigens een speciaal model die alleen Expert verkoopt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 10:51 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste