vorige week een 47PFL7404H gewonnen bij een webshop.
word deze week gebracht

zag op avforums al complete config schema's voor de beste instellingen.
mijn huidige samsung 40 inch lcd tv daar ook met config ingesteld en werkt perfect.
wou al upgraden omdat ik sinds de verhuizing naar grotere woning de 40 inch net te klein is voor de afstand waar ik op zit.
tevens heeft de samsung maar 3 hdmi poorten en de philips nu 4.
kan nu terminste bluray,xbox,ps3 en decoder op hdmi aansluiten en dan de wii op component.
alleen jammer dat er geen dvi op zit maar dat heeft de sammie ook niet dus mijn macbook via vga zal ook wel goed gaan.
en 7 inch meer is altijd leuk.!
denk wel dat mijn huidige muur mount het trekt. is eigenlijk voor max 42 inch en 70 kilo.
gezien de samsung 19 kilo weegt en de philips dacht ik 22 zonder voet moet het geen probleem zijn.
zitten 5 kijlbouten in de betonnen muur. moet wel goed gaan. zit ruim onder het gewicht limiet.
alleen hoop ik dat de schoefjes van de samsung ook in de philips passen anders ff nieuwe halen bij de karwei:)
is het aan te raden gelijk de firmware up te daten? ik hang hem eerst op en ff alles checken.
mijn logitech remote heb ik al opnieuw geprogrammeerd, alleen nog ff uploaden in de remote als de tv binnen is:)
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 01-02-2010 19:43]