Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

allereerst ik weet dat het niet de bedoeling is om te vragen welke laptop ik moet kiezen, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer en weet niet wat belangrijk is in een laptop. Ik heb alle faqs en guides doorgenomen en tevens enkele gebruikerservaringen topics, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik wil een laptop om mee te kunnen i-netten, werkstukken maken, downloaden en af en toe een game te spelen. Een game als Dragon Age: Origins bijvoorbeeld, geen zware shooters.

- Budget is laag: rond de 450 euro zeker niet boven de 500.
- 16 of 17 inch
- De rest heb ik geen benul van zelfs niet na lang zoeken.
- http://tweakers.net/price...6lLOXV3Rj00pvL6PopmZAzvkP De lijst die ik zelf gevonden heb, maar hoe kies ik daar uit? Of zijn er betere alternatieven? Waar moet ik op letten?
- pricewatch: Acer Aspire 5920G-302G16N Deze laptop ken ik van persoonlijk gebruik, die is al wat ouder, was toen ook best duur, maar vind ik prima qua snelheid.

Bedankt voor de hulp, indien het echt niet gewenst is verplaats of sluit het topic dan maar, ik hoop dat ik een mooie laptop voor die prijs kan vinden. Het is geen superbudget, maar genoeg geld voor een student en ik verwacht ook echt geen supermachine ofzo.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05

Matis

Rubber Rocket

Hier kun je alle topic's met betrekking tot laptops vinden: [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht

Aangezien je zelf een budget tussen de 450 en 600 hebt, lijkt mij het [NBBG Aanschaf] Basisnotebook december 2009 topic uitermate geschikt om daar je vraag daar te stellen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:59

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ikl geef een ding, normaal gesproken is dit niet toegestaan. Ik zou de Studio 17 van dell nemen, of als je echt wil gamen de Studio XPS 16 die dan wel rond de 1000 euro is, maar laptops voor die game-eisen zijn toch wel snel boven de 700 euro, ik zou nog even sparen.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica