Te duur ? Mja Alienware is vrij prijzig maar het is een Alienware een merk dat toch wel staat voor een exclusief uiterlijk. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gehad van mensen die mijn M15X hebben mogen aanschouwen met hun ogen. oa. van een douane medewerker op schiphol lol die vond mijn Nebula rode M15X i7 er geweldig uitzien hehe waar ik met een glimlach op antwoorde thx
Dat spiegelende scherm is inderdaad vervelend als je er direct zonlicht op hebt schijnen.
Maar een voordeel daarvan is dat je ook kan zien wat er achter je gebeurd hahaha.
Normaal heb ik er ook geen last van en het ziet het scherm er gewoon perfect uit voor surfen, gamen etc.
Ik had sinds kort problemen met mijn GTX260M doordat ik de bios had geflasht naar A05 ik vermoed dat deze de problemen veroorzaakte. De case fans draaide niet meer op volle toeren bij gamen (BadCompany 2) zoals dat wel hoort waardoor de laptop te heet werd en de game performance dramatisch omlaag ging.
Ik moest de settings naar medium veranderen ipv High om het spel speelbaar te krijgen maar ondanks dat was het zo nu en dan alsnog onspeelbaardoor door extreme vertragingen in de game (BC2) en of een enkele freeze van het spel.
Contact met de helpdesk heeft helaas niet tot de oplossing geleid maar gelukkig voor mij heeft de laatste bios update A06 (Deze is sinds 24mei te downloaden via de dell site) deze problemen opgelost.
De laptop fans draaien weer als van ouds en de game performance is weer normaal alles is nu weer speelbaar op High met HBAO aan
Dus herken je dit probleem flash je bios dan nu direct naar A06 !!
Ik heb nu nog wel een ander probleem en wel met de touchpad de leds gaan niet meer uit als ik deze uitschakel iets wat ik met mijn oude palmrest met touchpad wel gewoon kon. Ja je leest het goed deze is dus al een keer vervangen door een monteur (recentelijk) omdat er een rubbertje weg was die het scherm dus van het keybord en palmrest moet houden om schade aan de glas plaat te voorkomen.
Best vaag dat ze voor een vermist rubbertje de hele palmrest met touchpad vervangen een simpel rubbertje opsturen had goedkoper geweest lijkt mij en dan had ik nu dit probleem niet gehad.
Maargoed ik heb hoop dat er wederom een monteur gaat langs komen om deze te vervangen.
Ook heb ik een soort mini steenslag op het glas van mijn scherm doordat het rubbertje kwijt was dit heb ik ook meteen even door gegeven en vraag me nu af of ze mijn hele scherm moeten vervangen of dat ze alleen de glasplaat gaan vervangen.
Ik zal het maandag wel horen van de Dell medewerker waar ik overigens goed door word begeleid en die mijn problemen serieus neemt

.
[
Voor 13% gewijzigd door
JT888 op 29-05-2010 17:57
]