Heeft iemand er hier toevallig ook problemen met focussen op het scherm? In de zin van dat de letters (in windows) blurry lijken en dat het moeite kost om je ogen erop te focussen? Wellicht komt het doordat ik van een 1920*1200 scherm af kom, maar als iemand toevallig nog een helder idee heeft? (Of wellicht last van hetzelfde probleem...)
Voor de duidelijkheid: Ik draai op 1920*1080 en ik heb ClearType geconfigureerd. Tevens heb ik hem gewoon op 100% DPI staan om rare scaling problemen te voorkomen. Verder lijkt het scherm dik in orde... want in games heb ik nergens last van. De problemen doen zich alleen voor in windows taken... dus browser... tekstverwerken... etc...
Voor de duidelijkheid: Ik draai op 1920*1080 en ik heb ClearType geconfigureerd. Tevens heb ik hem gewoon op 100% DPI staan om rare scaling problemen te voorkomen. Verder lijkt het scherm dik in orde... want in games heb ik nergens last van. De problemen doen zich alleen voor in windows taken... dus browser... tekstverwerken... etc...