In de M17x zit een acceptabel scherm, als je tenminste het 1080p scherm pakt. De overige alienware's bevatten een imo slecht scherm, maar dat heb je al vaak genoeg gehoord van mij
Ik doelde eigenlijk meer op de dode pixels, het scherm is niet supergoed, maar ook niet superslecht.
Jammergenoeg heb ik bij deze laptopfabrikant te vaak dode pixels moeten meemaken.
Anno 2012 vind ik dat dan ook absoluut niet meer acceptabel.
Jammergenoeg heb ik bij deze laptopfabrikant te vaak dode pixels moeten meemaken.
Anno 2012 vind ik dat dan ook absoluut niet meer acceptabel.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Is het de bedoeling als je kijkt naar je UPS tracking gegevens dat er 2 pakketen gekoppeld zijn aan je tracking met allebei een aparte ID en allebei 6KG als opgegeven gewicht?
Vast niet?Releases schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:28:
Is het de bedoeling als je kijkt naar je UPS tracking gegevens dat er 2 pakketen gekoppeld zijn aan je tracking met allebei een aparte ID en allebei 6KG als opgegeven gewicht?
Misschien krijg je er twee voor de prijs van 1... dikke winst
(Zolang je er niet 1 van iemand hier bij krijgt vind ik alles best
Ps: AAAAAAH, waarom is die van mij nog niet verzonden!

[ Voor 9% gewijzigd door Resurrect1 op 12-11-2012 17:42 ]
Loop ondertussen een beetje achter met het volgen van dit topic, want ik had nog niet gelezen dat jij een m14x had gekocht. Ik kan me nog wel herinneren dat je een m11x had (met de problemen) en heb jouw review(tje) nog meerderemalen gelezen aangezien ik nog altijd een Alienware wilde kopen.Dark Master schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:43:
Ondertussen ben ik alweer een kleine 5 maand in het bezit van een Alienware m14x.
Granted ik moet zeggen na 1 replace unit en tig schermen later had ik dan eindelijk eens een goed scherm zonder dode pixels! Shame on you Alienware wat een prutschermen zeg!
Ik zat toevallig net bij de m14x te kijken (aangezien deze bij de "aanbiedingspagina" staat), en voor zo'n ~1300 euro kun je die in huis halen. Ik heb toentertijd voor een Vaio gekozen maar daar ga ik niet meer naar terug, aangezien ik aan het rondkijken ben voor een 'nieuwe' laptop wil ik toch graag weer eens kijken naar de mogelijkheid van een Alienware...
Eerlijk is eerlijk, ik heb veel plezier gehad aan de M11x, zoals te lezen in dit topic zijn zelfs mijn schanieren vervangen buiten de garantie i.v.m. een fabricage fout.The Inquisitor schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:44:
[...]
Loop ondertussen een beetje achter met het volgen van dit topic, want ik had nog niet gelezen dat jij een m14x had gekocht. Ik kan me nog wel herinneren dat je een m11x had (met de problemen) en heb jouw review(tje) nog meerderemalen gelezen aangezien ik nog altijd een Alienware wilde kopen.
Ik zat toevallig net bij de m14x te kijken (aangezien deze bij de "aanbiedingspagina" staat), en voor zo'n ~1300 euro kun je die in huis halen. Ik heb toentertijd voor een Vaio gekozen maar daar ga ik niet meer naar terug, aangezien ik aan het rondkijken ben voor een 'nieuwe' laptop wil ik toch graag weer eens kijken naar de mogelijkheid van een Alienware...
Het zijn echt goede stevige laptops, alleen op schermgebied lopen ze een beetje achter. Dan doel ik vooral op het pixel probleem. Maar ik kan ook gewoon ontzettend veel pech hebben gehad, dit zijn natuurlijk alleen mijn ervaringen.
Ik zou nog even kijken naar Darkstone's Dell sheet, volgens mij kun je dan nog meer van de prijs afsnoepen, ik heb geen idee of die er nog steeds is. Ik heb mijn m14x toendertijd gekocht voor 1170 euro met nagenoeg alle opties erop.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
kijk, dit vind ik nou leuk om te lezen!!!Dark Master schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:43:
Ondertussen ben ik alweer een kleine 5 maand in het bezit van een Alienware m14x.
Granted ik moet zeggen na 1 replace unit en tig schermen later had ik dan eindelijk eens een goed scherm zonder dode pixels! Shame on you Alienware wat een prutschermen zeg!
Zonder dat, ben ik ontzettend tevreden over de laptop, hij is snel, ziet er goed uit. Doet alles wat ik graag wil en is zo stevig dat ik er zelfs een baksteen tegenaan durf te gooien.
Hierbij wil ik dan ook zeggen dat de volgende laptop ook weer een Alienware word. Wel hoop ik toch ooit dat Alienware doorkrijgt dat ook het scherm goed moet zijn. Want zelfs bij mijn M11x had ik deze problemen.
Ik moet er wel bij zeggen dat de service van Alienware goed is, want ze staan overal voor open. Maar ik had het liever natuurlijk helemaal niet hoeven te gebruiken.
Voordat ik een wall of flame over me heen krijg, dit is alleen op basis van een Alienware m11x R1 en Alienware m14x R2. Ik heb begrepen dat het bij de Alienware m17x anders is en er wel goede kwaliteitschermen worden gebruikt?
en haal het nooit meer in je hoofd stiekem een clevo unit te kopen he!!
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
€ 1,100 met i7 en 900p scherm (en 8GB RAM en 2GB GT650m). Andere opties zijn niet de moeite imo. Zie signature.The Inquisitor schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:44:
Was jouw scriptje helemaal vergeten in de vluchtigheidVerwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:27:
[...]
€ 1,100 met i7 en 900p scherm (en 8GB RAM en 2GB GT650m). Andere opties zijn niet de moeite imo. Zie signature.

Die prijs houd ik in ieder geval in mijn achterhoofd. Thanks.
hier iedereen al druk cod bo2 aan het spelen??
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Nope... wou dat ik het kon, maar ik ben nog aan het wachten tot mijn systeem verzonden wordt. Staat nu in productie vanaf woensdag 7 november... geen verandering tot op heden...aron225 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 06:19:
hier iedereen al druk cod bo2 aan het spelen??

Ben aan het twijfelen of ik de klantenservice weer is ga spammen

[ Voor 9% gewijzigd door Resurrect1 op 13-11-2012 11:14 ]
Verwijderd
Nou! ik heb net weer gebeld...
Mijn bestelpagina ziet er inmiddels zo uit:
14-10-2012
Geannuleerd
Geannuleerd
615879558
7-11-2012
Geannuleerd
Geannuleerd
615889014
12-11-2012
Verwerking van bestelling
21-12-2012
615890718
Dit is echt belachelijk! Ze hebben nu voor de tweede keer mijn bestelling geannuleerd! Mijn besteldatum is 14-10 en nu wordt ie op 21-12 pas geleverd! De domme wichten op de klantenservice kunnen niets en weten niets. Niemand kan me vertellen waarom mijn bestellingen geannuleerd zijn en waarom de leveringsdatum zo laat is!
Ik heb het helemaal gehad! Heb al een aangetekende brief gestuurd, zit er serieus over na te denken om naar het hoofdkantoor van Dell te gaan en stennis te gaan schoppen! Wat een shitzooi!
Mijn bestelpagina ziet er inmiddels zo uit:
14-10-2012
Geannuleerd
Geannuleerd
615879558
7-11-2012
Geannuleerd
Geannuleerd
615889014
12-11-2012
Verwerking van bestelling
21-12-2012
615890718
Dit is echt belachelijk! Ze hebben nu voor de tweede keer mijn bestelling geannuleerd! Mijn besteldatum is 14-10 en nu wordt ie op 21-12 pas geleverd! De domme wichten op de klantenservice kunnen niets en weten niets. Niemand kan me vertellen waarom mijn bestellingen geannuleerd zijn en waarom de leveringsdatum zo laat is!
Ik heb het helemaal gehad! Heb al een aangetekende brief gestuurd, zit er serieus over na te denken om naar het hoofdkantoor van Dell te gaan en stennis te gaan schoppen! Wat een shitzooi!
Wow... gewoon hetzelfde nog een keer flikken. Heel bijzonder... je hebt iig geluk dat het nu zo snel gebeurd i.p.v. dat je weer meerdere weken onderweg bent, maar damn... jij hebt echt het winnende lot in de pechloterij volgens mij. (Ik weet dat je hier niets mee kan, maar ik leef met je mee voor wat het waard is

Ben nog steeds benieuwd wat ze met je brief gaan doen trouwens... had je al wel bericht dat hij in ontvangst is genomen?
Verwijderd
Bedankt voor het medeleven, het helpt een beetje!
Ik heb reactie gehad dat mijn brief ontvangen is, maar het meisje van de klantenservice wist mij doodleuk te vertellen dat een reactie gemiddeld 6-8 weken duurt!
Ik kan iedereen Dell afraden!! Misschien toch echt naar het hoofdkantoor!
Ik heb reactie gehad dat mijn brief ontvangen is, maar het meisje van de klantenservice wist mij doodleuk te vertellen dat een reactie gemiddeld 6-8 weken duurt!
Ik kan iedereen Dell afraden!! Misschien toch echt naar het hoofdkantoor!
Deze vriendelijke (jongeman?) heeft mij erg goed geholpen bij mijn bestelling: reda_harrath@dell.com. Heb met hem zelfs bovenop de speciale (die via 'de sheet' te zien zijn) prijzen nog 5% korting (wat voor bedrijven speciale toestemming vereist
) weten te regelen en hij heeft mij netjes overal van op de hoogte gehouden. Ook werd mij naderhand gevraagd hoe het systeem bevalt en hij reageert overal lekker informeel op (wat ik persoonlijk fijner vind dan 'robotberichten').
Misschien dat hij je wel verder wil helpen, gezien hij volgens mij zelf een gigantische AW fan is en dus alleen tevreden klanten wil hebben waarschijnlijk
. Is hem met mij in ieder geval goed gelukt...
Misschien dat hij je wel verder wil helpen, gezien hij volgens mij zelf een gigantische AW fan is en dus alleen tevreden klanten wil hebben waarschijnlijk
Grillmeister
Grrr.... kom net van de klantenservice af... mijn leveringsdatum is ook herzien... 24-11-2012 of 04-12-2012. Welke precies konden ze niet zeggen omdat het dubbel in het systeem stond.
Er zou een mail verstuurd zijn alleen die mail is alleen nooit bij mij aangekomen.
Nou... wachten maar weer...
Nou... wachten maar weer...
Verwijderd
Heel erg bedankt! Ik heb gemaild! Ik hoop dat ik snel m reactie van hem krijg!
@ Ressurect1
Wat belachelijk he! Ze hebben blijkbaar grote problemen! Als ze het nou goed communiceren..
maar nee hoor! Ik hoop dat we allebei snel wat horen!
@ Ressurect1
Wat belachelijk he! Ze hebben blijkbaar grote problemen! Als ze het nou goed communiceren..
Ah jah... blijkbaar hebben we op een hele beroerde tijd besloten om te bestellen. Alleen ja... de communicatie met de klant laat de wensen over. Ik zou al tevreden zijn met een mail met excuses en een reden waarom het allemaal uitloopt. Gewoon puur om niet voor niets ergens op te wachten... (tot op zeker hoogte natuurlijk... ik blijf 2 maanden levertijd heel extreem vinden. Nog ff en ik kan annuleren om de m17x r5 te bestellen.)Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:49:
Heel erg bedankt! Ik heb gemaild! Ik hoop dat ik snel m reactie van hem krijg!
@ Ressurect1
Hhmm.. Die van mij staat nog steeds op 15 nov en in productie. Ben benieuwd of ze dat gaan halen. Ik word niet echt vrolijk van het nieuws hier. Maar weer bellen met Dell en prberen mij door te laten verbinden met de alienware afdeling zelf, als dat gaat lukken......
natuurlijk
Verwijderd
Die komt pas mid-2013 met de introductie van haswell. (gokje)Resurrect1 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:52:
Nog ff en ik kan annuleren om de m17x r5 te bestellen.)
Ik zou idd even bellen. Zeker gezien het feit dat ze zeggen mail verstuurd te hebben die mysterieus genoeg niet aankomt. (Terwijl alles daarvoor wel aan is gekomen.) Voor de beeldvorming... de mijne staat nog in productie met als datum 9 november. Dus als ik niet gebeld zou hebben zou ik nogsteeds in de veronderstelling zijn dat bij binnenkort verzonden zou worden...monkyswing schreef op Dinsdag 13 november 2012 12:47
Hhmm.. Die van mij staat nog steeds op 15 nov en in productie. Ben benieuwd of ze dat gaan halen. Ik word niet echt vrolijk van het nieuws hier. Maar weer bellen met Dell en prberen mij door te laten verbinden met de alienware afdeling zelf, als dat gaat lukken......
Ja idd... ik ben ook blij met de config die ik nu heb. Maar het is wel een beetje het gevoel wat je erbij krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:52:
[...]
Die komt pas mid-2013 met de introductie van haswell. (gokje)
[ Voor 54% gewijzigd door Resurrect1 op 13-11-2012 13:23 ]
Wut?!Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:52:
[...]
Die komt pas mid-2013 met de introductie van haswell. (gokje)
Haswel komt pas mid 2013?, ik dacht in het begin?
-.-"
Dan ga ik gewoon voor een Ivy bridge voor m'n desktop, werkt namelijk ook heerlijk in de laptop.
Ik denk dat ik voor de 3770K ga (gebruik o.a. CAD wat wel zwaar op de gpu wil leunen en ik wil OCén), welk MoBo zouden jullie adviseren? (ik neem aan dat er hier veel Intel users zitten, zit AMD in atm. en ik zie bij intel echt bijna door de bomen het bos niet meer.....) Ben op zoek naar iets wat lekker stabiel kan OCén en het liefst ook nog wat leuk geluid heeft. (heb naar de maximus V formula gekeken, maar die heeft EPS en dat heb ik atm niet...)
OT.
Als Haswel dan ongeveer uit komt, denk ik dat het nog +/- 1 maand duurt voor de AW's ermee geleverd worden.
Bij mij ging de levering eigenlijk best vlot, gok 2 weken oid max?
Verwijderd
summer 2013.DCG909 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:13:
[...]
Wut?!
Haswel komt pas mid 2013?, ik dacht in het begin?
Dat zou ik knap vinden. Alienware is altijd de eerste met het aanbieden van nieuwe processoren. Altijd.Als Haswel dan ongeveer uit komt, denk ik dat het nog +/- 1 maand duurt voor de AW's ermee geleverd worden.
MSI Z77 MPOWER is denk ik het ultieme 1055 OC mobo. Maar waarom geen aurora? Zijn namelijk leuke aanbiedingen voor te vinden, net als deze: https://www.4launch.nl/sh...ets#p-4-productid-115203tDCG909 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:13:
Dan ga ik gewoon voor een Ivy bridge voor m'n desktop, werkt namelijk ook heerlijk in de laptop.
Ik denk dat ik voor de 3770K ga (gebruik o.a. CAD wat wel zwaar op de gpu wil leunen en ik wil OCén), welk MoBo zouden jullie adviseren? (ik neem aan dat er hier veel Intel users zitten, zit AMD in atm. en ik zie bij intel echt bijna door de bomen het bos niet meer.....) Ben op zoek naar iets wat lekker stabiel kan OCén en het liefst ook nog wat leuk geluid heeft. (heb naar de maximus V formula gekeken, maar die heeft EPS en dat heb ik atm niet...)
Grillmeister
Verwijderd
Geen product gevonden
Waarom een mobo van €180 kopen als je ze ook al voor €80 kan krijgen?RoofTurkey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:41:
[...]
MSI Z77 MPOWER is denk ik het ultieme 1055 OC mobo
Omdat ik niet naar de prijs keek
Grillmeister
Ik krijg op mijn Alienware laptop de hele tijd de melding. Alienfusioncontroller werkt niet meer..
Ik heb de commandcenter opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet om 2 minuten krijg ik deze melding.
Ik heb de commandcenter opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet om 2 minuten krijg ik deze melding.
[ Voor 3% gewijzigd door koelebobes op 13-11-2012 17:19 ]
BTC €94.837,08
Ik heb het hele topic niet doorgelezen, maar hier lijkt hetzelfde probleem zich voor te doen... wellicht heb je er wat aan.koelebobes schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:19:
Ik krijg op mijn Alienware laptop de hele tijd de melding. Alienfusioncontroller werkt niet meer..
http://en.community.dell....re/f/3746/t/19392140.aspx
@RoofTurkey.
Ik heb meer dan de helft nog liggen, 7970, 8Gb ram, psu, kast.
Een hele nieuwe pc is overkill (en dan ben je als nog goedkoper uit met zelfbouw).
Ik zal eens naar de specs van die msi kijken.
Hopelijk is het minimaal ATX, mATX is zo nep XD
@koelebobes.
In pagina 5 (van de quote hierboven) wordt gesproken over een laptop variant van het programma.
Die moet je dan hebben.
Ik heb meer dan de helft nog liggen, 7970, 8Gb ram, psu, kast.
Een hele nieuwe pc is overkill (en dan ben je als nog goedkoper uit met zelfbouw).
Ik zal eens naar de specs van die msi kijken.
Hopelijk is het minimaal ATX, mATX is zo nep XD
@koelebobes.
In pagina 5 (van de quote hierboven) wordt gesproken over een laptop variant van het programma.
Die moet je dan hebben.
Net een Alienware chat sessie gehad. De beste meneer Hamsi wist mij te vertellen dat er meer dan 25 orders al 20 dagen in de wacht staan en dat er problemen zijn met bepaalde grafische kaarten en processors die niet voorradig zijn.
Het goede nieuws is dat hij wist te vertellen dat mijn order morgen of overmorgen bezorgt zal worden en is dus al onderweg. Wat een opluchting!
Verder staat mijn orderstatus nog steeds op "in productie" en heb ik ook niet een mail van UPS waar ik de bestelling kan traceren. dus.. In dat geval is het dus nog even afwachten.
Maar er werd mij gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en niet op mijn status moet letten.
Ik denk hierdoor dat Alienware beter functioneert dan Dell zelf.
Deze chat sessie gaf directe antwoorden op mijn vragen en weet nu waar het aan lag in plaats van "dat kunnen we niet zien" geneuzel die je telefonisch krijgt bij de helpdesk van Dell.
Zo gauw als ik mijn order binnen heb zal ik de heer Hamsi zeker een mail sturen met mijn dank.
Edit: mijn order staat wel op verzonde nu!? alleen nog geen volgnummer. yeah!!
Het goede nieuws is dat hij wist te vertellen dat mijn order morgen of overmorgen bezorgt zal worden en is dus al onderweg. Wat een opluchting!
Verder staat mijn orderstatus nog steeds op "in productie" en heb ik ook niet een mail van UPS waar ik de bestelling kan traceren. dus.. In dat geval is het dus nog even afwachten.
Maar er werd mij gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en niet op mijn status moet letten.
Deze chat sessie gaf directe antwoorden op mijn vragen en weet nu waar het aan lag in plaats van "dat kunnen we niet zien" geneuzel die je telefonisch krijgt bij de helpdesk van Dell.
Zo gauw als ik mijn order binnen heb zal ik de heer Hamsi zeker een mail sturen met mijn dank.
[ Voor 3% gewijzigd door monkyswing op 14-11-2012 19:18 ]
natuurlijk
lol... briljant deze post... ik wou namelijk precies hetzelfde zeggen... op de chat na danmonkyswing schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:01:
Net een Alienware chat sessie gehad. De beste meneer Hamsi wist mij te vertellen dat er meer dan 25 orders al 20 dagen in de wacht staan en dat er problemen zijn met bepaalde grafische kaarten en processors die niet voorradig zijn.
Het goede nieuws is dat hij wist te vertellen dat mijn order morgen of overmorgen bezorgt zal worden en is dus al onderweg. Wat een opluchting!![]()
Gratz in ieder geval...
(Ik hoop dat dit geen geintje is dat we nu 2 weken moeten wachten op een volgnummer *no harm intended*
[ Voor 3% gewijzigd door Resurrect1 op 14-11-2012 21:58 ]
Bij mij staat binnen 3 dagen voor het volgnummer. hij zei ook dat alles verzonden wordt voor de 23ste. De genen die nog aan het wachten zijn op hun m17 is dat ook redelijk goed nieuws.
en thx!
en thx!
[ Voor 5% gewijzigd door monkyswing op 14-11-2012 22:40 ]
natuurlijk
Verwijderd
Wat fijn! Omdat mijn bestelling twee keer geannuleerd is, denk ik niet dat Alienware hier iets mee te maken heeft..mijn bestelling staat nog steeds op 'werk in uitvoering' (21-12 leverdatum).
Ik ben blij dat het bij jullie bestellingen goed is gekomen! Hopelijk komt mijne ook iets eerder!
Gefeliciteerd beide!
Oh ja, en waar ben jij precies met een chatsessie met Alienware gestart Monkey?
Ik ben blij dat het bij jullie bestellingen goed is gekomen! Hopelijk komt mijne ook iets eerder!
Gefeliciteerd beide!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 22:52 ]
Als op de Dell site bent ingelogd ga je naar de pagina voor thuisgebruik en zie boven rechts in beeld een chat ballonnetje waar bij staat "chat met ons" en dan ga naar de link "Alienware-verkoopexperts Maandag tot Vrijdag 09.00 tot 20.00 "en dan kun je je chat beginnen. Veel succes!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:47:
natuurlijk
vanmiddag is het voor mij in ieder geval game-time;)Resurrect1 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
[...]
Nope... wou dat ik het kon, maar ik ben nog aan het wachten tot mijn systeem verzonden wordt. Staat nu in productie vanaf woensdag 7 november... geen verandering tot op heden...
Ben aan het twijfelen of ik de klantenservice weer is ga spammen
Nog een paar dagen dan kan ik hetzelfde zeggen... ik heb nu een tracking nummer dus het zou nu snel moeten gaanaron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:01:
[...]
vanmiddag is het voor mij in ieder geval game-time;)
Ik zie gamer koppjes en kortingen niet meer tussen de deals staan, iemand een idee of deze in 2013 weer terug komen. Zat namelijk soms wel wat leuks tussen
kwam via mobiel op het mkb
[ Voor 14% gewijzigd door Dialastical op 15-11-2012 17:12 ]
gtx675 doet het hier iig prima..
multiplayer bo2.. alles maxxed out loop ik tegen 60fps muur op..
owh... met 60fps niets te klagen dacht ik zo? ;-)aron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:37:
gtx675 doet het hier iig prima..
Ik heb zelf overigens de HD7970m erin laten zetten. Ben heel benieuwd hoe die presteert... (ik vind de 680m te duur voor de minimale winst, even het energieverbruik achterwege gelaten). Dit is overigens ook de reden geweest om definitief voor alienware te gaan. Simpelweg het feit dat ik geen enduro nodig heb, omdat ik hardwarematig met de mux kan switchen. Maar goed... zodra ik hem heb ga ik hier heel blij reageren... althans dat hoop ik ;-)
Edit: Zie net dat ik een statusupdate heb :
Geplande afleverdatum a.s. maandag... en toevallig ben ik vrij...

Shanghai, China 16/11/2012 0:35 Exportscan
16/11/2012 0:35 Herkomstscan
China 15/11/2012 9:35 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Hij is nu echt onderweg...

[ Voor 19% gewijzigd door Resurrect1 op 15-11-2012 18:03 ]
Verwijderd
Ik heb hem besteld op 2/11, nu nog steeds werk in uitvoering (leverdatum 30/11) ik hoop dat het hen lukt dit waar te maken..
Naja... ze zijn weer aan het leveren dus ik verwacht niet dat je meer vertraging hebt dan de mensen die begin/midden oktober besteld hebben.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:42:
Ik heb hem besteld op 2/11, nu nog steeds werk in uitvoering (leverdatum 30/11) ik hoop dat het hen lukt dit waar te maken..
Verwijderd
Ik hoop het! Hoop echt dat ik hem op 30/11 in handen hebResurrect1 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:42:
[...]
Naja... ze zijn weer aan het leveren dus ik verwacht niet dat je meer vertraging hebt dan de mensen die begin/midden oktober besteld hebben.
Ok, even een snelle vraag, voor de UPS weer onaangekondigd langskomt....
Heb het voor elkaar gekregen dat de ROG retour kan (lang leven het asus escalatie formulier, het werkt echt, binnen 4 uur reactie van asus zelf en daarna binnen 25 uur, na het formulier, weer een reactie van de asus shop die een +/- 1.5 week stil bleef)
Maar, nu de moeilijke beslissing.
Op het formulier staan o.a. de opties:
Product defect, nieuw product.
Product defect, geld retour.
Ik was zelf eerst van plan hun een mailtje terug te sturen met de vraag wat, naar hun inzicht, de bedoeling was. (omdat ik in principe wel tevrede was met de tas, maar de optie wordt geboden dus ik zou weer kunnen kijken naar andere tassen).
Maar nu kwam de UPS dus gister al langs, dus ik moet dat versnellen -.-"
Ik weet ook niet of de UPS dus al weer een tas bij zich hadden, want er kwam een mail dat er een product verstuurd was, maar dit was de oude shipping notice van de ROG -.-"
Heb gelukkig voorlopig even geen tas nodig, want de volgend stage "tolereert" in principe geen eigen elektronica en heeft (hopelijk) wel bakbeest workstation pc's staan.
(Dit is een grote internationale speler in zijn gebied, de eerdere is nog in opkomst, al zal dat nu waarschijnlijk snel gaan ;p)
Wat is jullie advies?
Ik heb deze voorheen langs zien komen en de reviews melden dat de R3 en 4 erin kunnen.

http://www.slappa.com/MAS...kpack?sc=2&category=56016
Qua prijs ligt het vlak bij wat ik voor de ROG betaald heb:/
En ze schijnen ook awards gewonnen te hebben voor hun tassen (al neem ik dat met een korrel zout, er zijn genoeg bedrijven die zelf een dochter oprichten om hun een award toe te kennen..... )
Edit.
Heb te vluchtig gelezen, is toch reparatie/ruilen.
Heb het voor elkaar gekregen dat de ROG retour kan (lang leven het asus escalatie formulier, het werkt echt, binnen 4 uur reactie van asus zelf en daarna binnen 25 uur, na het formulier, weer een reactie van de asus shop die een +/- 1.5 week stil bleef)
Maar, nu de moeilijke beslissing.
Op het formulier staan o.a. de opties:
Product defect, nieuw product.
Product defect, geld retour.
Ik was zelf eerst van plan hun een mailtje terug te sturen met de vraag wat, naar hun inzicht, de bedoeling was. (omdat ik in principe wel tevrede was met de tas, maar de optie wordt geboden dus ik zou weer kunnen kijken naar andere tassen).
Maar nu kwam de UPS dus gister al langs, dus ik moet dat versnellen -.-"
Ik weet ook niet of de UPS dus al weer een tas bij zich hadden, want er kwam een mail dat er een product verstuurd was, maar dit was de oude shipping notice van de ROG -.-"
Heb gelukkig voorlopig even geen tas nodig, want de volgend stage "tolereert" in principe geen eigen elektronica en heeft (hopelijk) wel bakbeest workstation pc's staan.
(Dit is een grote internationale speler in zijn gebied, de eerdere is nog in opkomst, al zal dat nu waarschijnlijk snel gaan ;p)
Wat is jullie advies?
Ik heb deze voorheen langs zien komen en de reviews melden dat de R3 en 4 erin kunnen.

http://www.slappa.com/MAS...kpack?sc=2&category=56016
Qua prijs ligt het vlak bij wat ik voor de ROG betaald heb:/
En ze schijnen ook awards gewonnen te hebben voor hun tassen (al neem ik dat met een korrel zout, er zijn genoeg bedrijven die zelf een dochter oprichten om hun een award toe te kennen..... )
Edit.
Heb te vluchtig gelezen, is toch reparatie/ruilen.
Ik heb de Everki titan backpack. Echt een geweldige tas en super stevig, veel opberg ruimte en zit goed op de rug. Deze backpack is alleen verkrijgbaar hier in nederland bij conrad.nl. Het enigste min puntje is de prijs van 165 eurie. Maar daar krijg je een super tas voor terug.
natuurlijk
Hij is binnen hoor hoorde ik van het thuisfront. Snel naar huis dan maar vanmiddag!
Dus ongeveer 40 dagen gewacht? En heb je nou Win8 erop staan of niet dan? Ik ben zeer benieuwd! Heb 06-11 gekocht dus ik vermoed dat ik nog wel even mag wachten
Als ik thuis ben dan ga ik gelijk kijken. Maar volgens mij staat er Windows 7 op.MaxDark schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:07:
Dus ongeveer 40 dagen gewacht? En heb je nou Win8 erop staan of niet dan? Ik ben zeer benieuwd! Heb 06-11 gekocht dus ik vermoed dat ik nog wel even mag wachten
Zie het allemaal wel, ben al blij dat die binnen is.

Kijk ik op de Alienware site vandaag, zie ik ineens staan: "ervaaring". Wut?

[ Voor 5% gewijzigd door The Inquisitor op 16-11-2012 14:27 ]
haha, dat was mij ook al opgevallen
En en en en en?Releases schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:19:
[...]
Als ik thuis ben dan ga ik gelijk kijken. Maar volgens mij staat er Windows 7 op.
Zie het allemaal wel, ben al blij dat die binnen is.![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Resurrect1 op 16-11-2012 16:55 ]
-.-" verwacht ik dat de UPS vandaag weer langs komt om de tas op te halen...
Think again.
Lol ervaaring.
Idd lui, of zo dyslectisch als de pest en geen autocorrect (ben zelf dyslectisch)
In de toekomst koop ik ook vaker alienware laptops, de kwaliteit is veel beter dan de andere merken die hier in huis zijn geweest. (en m'n loon zal het dan ook wel toestaan denk ik)
Think again.
Lol ervaaring.
Idd lui, of zo dyslectisch als de pest en geen autocorrect (ben zelf dyslectisch)
In de toekomst koop ik ook vaker alienware laptops, de kwaliteit is veel beter dan de andere merken die hier in huis zijn geweest. (en m'n loon zal het dan ook wel toestaan denk ik)
Nou wat een ervaring weer.
Laptop aangezet, ow het toetsenbord veert wel in bij de wasd knoppen dus een krom toetsenbord.
Scherm zit iets opzij gemonteerd dat kan ik duidelijk voelen aan de zijkant van de laptop.
Tevens de tas die ik er bij kreeg past de laptop niet eens in. Wat een pauper zeg! Morgen Dell maar gelijk bellen.
Laptop aangezet, ow het toetsenbord veert wel in bij de wasd knoppen dus een krom toetsenbord.
Scherm zit iets opzij gemonteerd dat kan ik duidelijk voelen aan de zijkant van de laptop.
Tevens de tas die ik er bij kreeg past de laptop niet eens in. Wat een pauper zeg! Morgen Dell maar gelijk bellen.
Lekker begin na zo'n lange tijd wachten...Releases schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:22:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Komt er dan gewoon een monteur langs of gaan ze hem nu ophalen?
Ik hoor dit echt te vaak... (ja ik heb redelijk wat fora gelezen in mijn wachttijdReleases schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:22:
Ik weet wel dat de support van Dell goed schijnt te zijn, maar jammer dat je het überhaupt nodig hebt...
Ik hoop dat het maandag bij mij beter gaat... *fingers crossed*
Hangt er vanaf hoeveel er precies mis is. Bij mij was er een redelijke waslijst en hebben ze hem opgehaald. Duurde een week ofzo, toen had ik hem weer terug, maar er was nota bene maar 1 ding verholpen van de 5 of 6. Zit nu nog op een geschikt moment te wachten om weer een afspraak te maken, ben niet zoveel thuis. Dit keer sturen ze maar een monteur die alles gaat fixen ipv weer een week wachten en dan nauwelijks wat gefixed krijgen.Releases schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:18:
Komt er dan gewoon een monteur langs of gaan ze hem nu ophalen?
ik had het met mijn batterij die niet netjes pastte, uiteindelijk is er 3 uur lang een monteur thuis geweest, en netjes opgelost, de onderkant (base-bottom) en accu zijn vervangen.
oude accu mocht ik houden, dus heb een spare-accu er aan overgehouden
oude accu mocht ik houden, dus heb een spare-accu er aan overgehouden
Misschien een rare vraag omdat ik me er van bewust ben dat negatieve ervaringen eerder hun weg naar het forum vinden dan positieve, maar is er iemand die wel gewoon een goed werkend apparaat zonder problemen what-so-ever gehad heeft?
Het is hier over Alienware vaak meer het omgekeerdeResurrect1 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:06:
Misschien een rare vraag omdat ik me er van bewust ben dat negatieve ervaringen eerder hun weg naar het forum vinden dan positieve, maar is er iemand die wel gewoon een goed werkend apparaat zonder problemen what-so-ever gehad heeft?
Mijn M17x R4 heeft al vanaf begin af aan meerdere problemen:
- Behuizing die niet lekker past op meerdere plekken (scheef, los, krakend)
- Toetsenbord die binnen een maand kapot ging (AlienFX deed het niet meer over tweederde van het toetsenbord)
- Batterij die los zit
- Scherm bezel die aan de rechterbovenkant los laat
- Scherm wat na elke keer dichtklappen een afdruk van de touchpad erop heeft staan
Enige wat tot dusver gefixed is in die ene week dat hij was opgepikt is het toetsenbord.
Ah jah... gelukkig doen ze dan ook weer niet moeilijk over garantiezaken in het eerste jaar... jammer dat ze alles niet in 1 keer doen, maar toch...Propane schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:17:
[...]
Het is hier over Alienware vaak meer het omgekeerde. En als je dan aankomt met je negatieve ervaring dan moet dat wel een uitzondering zijn
![]()
.
Mijn M17x R4 heeft al vanaf begin af aan meerdere problemen:
- Behuizing die niet lekker past op meerdere plekken (scheef, los, krakend)
- Toetsenbord die binnen een maand kapot ging (AlienFX deed het niet meer over tweederde van het toetsenbord)
- Batterij die los zit
- Scherm bezel die aan de rechterbovenkant los laat
- Scherm wat na elke keer dichtklappen een afdruk van de touchpad erop heeft staan
Enige wat tot dusver gefixed is in die ene week dat hij was opgepikt is het toetsenbord.
Staan ze trouwens toe om zelf dingen goed in elkaar te zetten? Ik bedoel als je hem open maakt moeten er toch ergens bevestigingspunten zijn om de behuizing goed in elkaar te zetten?
(En ik maar denken dat Clevo brakke behuizingen had...
Voor zover ik weet wel, ze vroegen bij mij of ik het ding al had open geschroefd om het toetsenbord kabeltje te checken... Nee, en ik ben het ook niet van plan was mijn antwoordResurrect1 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:36:
[...]
Staan ze trouwens toe om zelf dingen goed in elkaar te zetten? Ik bedoel als je hem open maakt moeten er toch ergens bevestigingspunten zijn om de behuizing goed in elkaar te zetten?
Wat vrolijk nieuws allemaal. Die van komt maandag aan bij mijn voordeur. Lijkt er meer op dat de fout marge van een merk wat op 5%? zit omgekeerd is bij Dell\alienware.
Dan hoop ik dat de m17 van mij bij de 5% goed marge zit.
Maar het wordt hier wel duidelijk dat ik dit product goed moet nakijken wanneer ik hem binnen heb gekregen. Op afwerking en funktioneren.
Ik heb zelf altijd een Xps 720 gehad waar ik nooit problemen mee heb gehad en waarbij ik mij altijd bij bleef verwonderen hoe goed de processor Q6600 mee bleef gaan. Ook na een kleine upgrade van een gtx8800 naar een gtx470 en wat geheugen nog altijd zware software wist te verslinde. Het nadeel van de 720 was echter dat het een btx vormfactor moederbord in zich droeg. En dat Dell de bios updates zo gerafineerd doet dat je maar een select aantal processors op het mobo kunt plaatsen van ook nog een bepaalde revizie, wat een upgrade van de cpu zinloos maakt. iig in het geval van het mobo in de 720.
Wat mij heeft doen besluiten om toch maar voor een zelfbouw desktop te gaan bij mijn volgende desktop (of toch voor een alienware desktop te gaan om ze zo verdomd ruig uit zien
)
Maar de kwalitiet van de xps 720 heeft mij doen besluiten om de m17 aan te schaffen ook omdat ik op het moment meer voordeel sla uit een laptop die mee kan "slepen".
(Ach, in het ergste geval zit er een chinees in mijn alienware doos, die kunnen ook goed rekenen...
)
Maar het wordt hier wel duidelijk dat ik dit product goed moet nakijken wanneer ik hem binnen heb gekregen. Op afwerking en funktioneren.
Ik heb zelf altijd een Xps 720 gehad waar ik nooit problemen mee heb gehad en waarbij ik mij altijd bij bleef verwonderen hoe goed de processor Q6600 mee bleef gaan. Ook na een kleine upgrade van een gtx8800 naar een gtx470 en wat geheugen nog altijd zware software wist te verslinde. Het nadeel van de 720 was echter dat het een btx vormfactor moederbord in zich droeg. En dat Dell de bios updates zo gerafineerd doet dat je maar een select aantal processors op het mobo kunt plaatsen van ook nog een bepaalde revizie, wat een upgrade van de cpu zinloos maakt. iig in het geval van het mobo in de 720.
Wat mij heeft doen besluiten om toch maar voor een zelfbouw desktop te gaan bij mijn volgende desktop (of toch voor een alienware desktop te gaan om ze zo verdomd ruig uit zien

Maar de kwalitiet van de xps 720 heeft mij doen besluiten om de m17 aan te schaffen ook omdat ik op het moment meer voordeel sla uit een laptop die mee kan "slepen".
(Ach, in het ergste geval zit er een chinees in mijn alienware doos, die kunnen ook goed rekenen...
natuurlijk
ghe ghe, mijn voornaamste reden is geweest om nu is een keer "echte" kwaliteit te kopen. Ik bedoel Alienware heeft een naam waar te maken... plus het feit dat de 7970m gemultiplexed is. Ik heb de afgelopen jaren een clevo gehad (die overigens nog steeds fantastisch werkt... alleen de behuizing laat op sommige plekken los en sommige toetsen van op mijn toetsenbord zijn wat wankelig) maar eigenlijk nooit echte problemen.monkyswing schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:56:
Wat vrolijk nieuws allemaal. Die van komt maandag aan bij mijn voordeur. Lijkt er meer op dat de fout marge van een merk wat op 5%? zit omgekeerd is bij Dell\alienware.
Wat mij heeft doen besluiten om toch maar voor een zelfbouw desktop te gaan bij mijn volgende desktop (of toch voor een alienware desktop te gaan om ze zo verdomd ruig uit zien)
(Ach, in het ergste geval zit er een chinees in mijn alienware doos, die kunnen ook goed rekenen...)
Ik vind het nu echt spannend worden hoe het morgen geleverd gaat worden. Zeker op het moment... in het verleden waren het maar een aantal mensen die je hoorde over fouten met AW, maar nu heb ik het idee dat ze echt een hoop productie er doorgedrukt hebben om toch nog enigszins aan de levertijden te kunnen voldoen.
Ik zal maandag sowieso even mijn ervaringen posten... (ja de positieve!
Als je positieve ervaringen wilt horen, dan zal ik die van mij wel even delen:
-SUPER veel kracht (voor een laptop)
-SUPER koeling
-SUPER uiterlijk
-SUPER verlichting
-SUPERmarkt
-Veel upgrade mogelijkheden (4x 256GB SSD in raid 0 anyone?)
-Goede support van Dell
-Veel aansluitingen
-Fijn touchpad
-Goed scherm
-Leuke webcam (software)
-En nog veel meer
Wel even een vraagje:
Momenteel krijg ik toch steeds meer het idee dat het tobo kabeltje niet helemaal tip top erin zit, hiervoor kan ik natuurlijk een monteur langs laten komen (toch?). Maar zou deze monteur dan ook meteen voor mij wat extra geheugen (in de slots onder het tobo) en een SSD, die ik beide dan in huis haal, erin zetten als ik daar om vraag? Lijkt me toch wel fijner als zoiets gedaan wordt door een 'pro' zeg maar...
-SUPER koeling
-SUPER uiterlijk
-SUPER verlichting
-SUPERmarkt
-Goede support van Dell
-Veel aansluitingen
-Fijn touchpad
-Goed scherm
-Leuke webcam (software)
-En nog veel meer
Wel even een vraagje:
Momenteel krijg ik toch steeds meer het idee dat het tobo kabeltje niet helemaal tip top erin zit, hiervoor kan ik natuurlijk een monteur langs laten komen (toch?). Maar zou deze monteur dan ook meteen voor mij wat extra geheugen (in de slots onder het tobo) en een SSD, die ik beide dan in huis haal, erin zetten als ik daar om vraag? Lijkt me toch wel fijner als zoiets gedaan wordt door een 'pro' zeg maar...
Grillmeister
Wat bedoel je daar mee?Resurrect1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 10:57:
[...]
plus het feit dat de 7970m gemultiplexed is.
natuurlijk
Verwijderd
Met de alienware kan je hardwarematig switchen tussen de IGP en de HD 7970m. Met de clevo's kan dat niet, wat er toe heeft geleid dat er al bijna een jaar wordt geklaagd over super brakke performace met die laptops... Enduro, de AMD tegenhanger dan nvidia optimus, werkt namelijk gewoonweg slecht.
lol, ik wil ook supermarkt!RoofTurkey schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:06:
Als je positieve ervaringen wilt horen, dan zal ik die van mij wel even delen:
-SUPER koeling
-SUPER uiterlijk
-SUPER verlichting
-SUPERmarkt
-Goede support van Dell
-Veel aansluitingen
-Fijn touchpad
-Goed scherm
-Leuke webcam (software)
-En nog veel meer![]()
Wel even een vraagje:
Anyways... het zou me niets verbazen als er op youtube zelf films staan over je toetsenbordkabel. Sterker nog volgens mij beschrijft de usermanual zelfs hoe je je toetsenbord eruit moet halen, omdat je daar ook bij moet om bij geheugenbank 3&4 te komen... weliicht dat je daar iets mee kan...
Edit: http://support.dell.com/s...lw_M17xR4/en/OM/om_en.pdf hfst 25 pagina 45
Naar verluid schijnen de 12.11beta drivers van AMD een behoorlijke performanceboost te geven. Ik weet alleen niet of dit ook het Enduro probleem oplost omdat dit voor AW minder van toepassing is.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:02:
Met de alienware kan je hardwarematig switchen tussen de IGP en de HD 7970m. Met de clevo's kan dat niet, wat er toe heeft geleid dat er al bijna een jaar wordt geklaagd over super brakke performace met die laptops... Enduro, de AMD tegenhanger dan nvidia optimus, werkt namelijk gewoonweg slecht.
Verwijderd
Klopt, maar dat heeft dus een maand of 10 geduurd. Een eeuwigheid in laptopland.Resurrect1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:54:
Naar verluid schijnen de 12.11beta drivers van AMD een behoorlijke performanceboost te geven. Ik weet alleen niet of dit ook het Enduro probleem oplost omdat dit voor AW minder van toepassing is.
Ik heb ook de titan, hij was helaas vrij duur maar de tas is echt enorm stevig en groot genoeg om de m17x bijna in kwijt te raken...
Als je googled vind je vast ergens een kortingsbon voor Conrad. Ik kreeg 7,50 korting via een bon en met shopkorting nog een paar euro. Scheelt toch weer
Als je googled vind je vast ergens een kortingsbon voor Conrad. Ik kreeg 7,50 korting via een bon en met shopkorting nog een paar euro. Scheelt toch weer
monkyswing schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:01:
Ik heb de Everki titan backpack. Echt een geweldige tas en super stevig, veel opberg ruimte en zit goed op de rug. Deze backpack is alleen verkrijgbaar hier in nederland bij conrad.nl. Het enigste min puntje is de prijs van 165 eurie. Maar daar krijg je een super tas voor terug.
Past de m17x hier ook goed in?Bladeslayer schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:04:
Ander erg goed alternatief: Thule
[afbeelding]
[video]
wel iets duurder dan een swissgear, met 120 euro. Maar ik heb m gisteren binnen gekregen en ik ben er erg tevreden mee.
Er staat speciaal voor MBpro, maar mn HP8710W past er prima in.
De Swissgear pegasus was de tas die ik hiervoor had. Deze heeft het 4 jaar prima volgehouden, maar nu toch wat slijtage klachten, oa rits kapot. Omdat ik veel reis met mn 17" laptop is het voor mij rendabel om zon dure tas te nemen.
Ik heb de tas ook via shopokorting besteld. Ik heb mij echt gaar gegoogled op een geschikte tas waar de thule ook in voorbij kwam. Ik heb hierbij naar de maten van de m17 gekeken en vergleken met de maten die opgegeven staan bij 17" laptop rugzakken. Met de maat verglijkeing kom je toch snel uit op een 18" laptop rugzak waar in de keuze niet groot is.monkeigh schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:12:
Ik heb ook de titan, hij was helaas vrij duur maar de tas is echt enorm stevig en groot genoeg om de m17x bijna in kwijt te raken...
[...]
De Titan is geen miskoop en je krijgt er levenslange gerantie op wat ik meteen geloofde toen ik de tas in handen had. Ik heb alleen getwijfelt tussen titan en de Beacon die ook van Everki is en €30 goedkoper is bij conrad. Maar de Titan vond ik meer geschikt voor mijzelf.
natuurlijk
Weet ik, alleen laat ik dit liever doen door een professional als Dell dat geen probleem vindt, kan ik tenminste niets kapot makenResurrect1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:54:
Anyways... het zou me niets verbazen als er op youtube zelf films staan over je toetsenbordkabel. Sterker nog volgens mij beschrijft de usermanual zelfs hoe je je toetsenbord eruit moet halen, omdat je daar ook bij moet om bij geheugenbank 3&4 te komen... weliicht dat je daar iets mee kan...![]()
Edit: http://support.dell.com/s...lw_M17xR4/en/OM/om_en.pdf hfst 25 pagina 45
Grillmeister
Het tobo kun je zelf makkelijk losmaken, voorzichtig om flippen (voorover) en dan kun je bij de ram sticks. Heb het zelf gedaan toen een ram stick rot bleek...
De complete chasis ging mij te ver, dat heb ik laten doen
De complete chasis ging mij te ver, dat heb ik laten doen

Ziet er goed uit... beter dan verwacht! Tot nu toe lijkt alles te werken, geen batterijproblemen, geen scheve schermen, alles lijkt geconfgureerd zoals ik het gewenst heb...
Alleen lichte flex in het toetsenbord vnl bij WASD. Maar ik moet toch nog een SSD en geheugen erin proppen dus das niet zo'n issue... althans ik hoor dit verhaal bij bijna iedereen, dus ik vermoed designflaw, maar ik ga toch even kijken als ik hem toch los heb. Mocht dit zo blijven, bij normaal tikken zo goed als geen flex, alleen bij harder duwen.
Anyways... tot nu toe ZEEEER tevreden. De kleuren van het scherm lijkt overigens wel wat flets vergeleken bij mijn huidige scherm, maar wellicht is dit OF een instelling... OF gewoon wennen. ^^ Hij kan iig veel helderder dan mijn huidige clevo.
Edit: De gamma instelling in windows moest ik licht aanpassen... toen was het wel goed!
*Gaat weer verder spelen*

[ Voor 5% gewijzigd door Resurrect1 op 19-11-2012 14:57 ]
Helemaal super man!
Voor dat bedrag wat ik er voor betaald heb wil ik gewoon alles helemaal strak hebben. Aangezien je dat niet mag verwachten van zo'n laptop voor dat geld. Was het een Acer van 300 euro hoorde je mij niet klagen haha
Voor dat bedrag wat ik er voor betaald heb wil ik gewoon alles helemaal strak hebben. Aangezien je dat niet mag verwachten van zo'n laptop voor dat geld. Was het een Acer van 300 euro hoorde je mij niet klagen haha
lol... ben het met je eens, maar vwb het ToBo lijkt het op design, maar ik ga hem nadat ik de backup van de fabrieksinstellingen gedaan heb, toch vanaf scratch installeren... met meer en beter geheugen + SSD... dus kijk ik gelijk even, mocht ik wat nuttigs tegen komen laat ik het even weten. Wellicht is het wel gewoon een kwestie van iets vast klikken/schroeven.Releases schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:26:
Helemaal super man!
Maar tot nu toe... wat een geil apparaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Resurrect1 op 19-11-2012 14:31 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd met de nieuwe laptop! Ik kan ook niet wachten en hoop ook niet op grote problemen. Zag al in meerdere reviews dat er spelling in het toetsenbord zit dus denk idd designflaw.
Deze gebruiker had een probleem met booten na het switchen van kaarten o.i.d. misschien de moeite waard om dat ook ff te testen:
YouTube: Defective 7970m Alienware M17x R4
Deze gebruiker had een probleem met booten na het switchen van kaarten o.i.d. misschien de moeite waard om dat ook ff te testen:
Dank voor de tip... daar had ik nog niet naar gekeken neeVerwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:36:
Gefeliciteerd met de nieuwe laptop! Ik kan ook niet wachten en hoop ook niet op grote problemen. Zag al in meerdere reviews dat er spelling in het toetsenbord zit dus denk idd designflaw.
Maar alles werkt naar behoren bij heen en weer switchen. (Al de eerste keer natuurlijk de software voor de 7970m nog geinstalleerd moest worden)
Dusss... laat de mijne tot nu toe een voorbeeld zijn voor de nog te leveren laptops.
Update... : So far so good. SSD zit erin, geheugen geupgrade, ik kan switchen met FN-F7, alle drivers doen het, alle functionaliteiten werken... nu alle windows updates binnen halen, de originele schijf als 2de schijf er in zetten en dan is het tijd om maar is met wat games de 7970m te checken (met 12.11 beta). Dus kort samengevat:
[ Voor 15% gewijzigd door Resurrect1 op 19-11-2012 18:11 ]
Ik kan ook grafische kaart switchen maar moet wel rebooten. Hoort dat?
Simpelweg... jaReleases schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:42:
Ik kan ook grafische kaart switchen maar moet wel rebooten. Hoort dat?
Ik heb um ook vandaag binne gekrege!!!!!
ToBo is iid een beetje crap, als je er harder op drukt flext ie mee en dat op meerdere plaatsen, jammer..
iemand ervaring hier mee of dat verholpen kan worden? typet wel super fijn...
verder tip top in orde, fijn schermpje trouwens en goeie afwerking.
Een panser van een laptop, maar de grote vind ik mee vallen.
ToBo is iid een beetje crap, als je er harder op drukt flext ie mee en dat op meerdere plaatsen, jammer..
iemand ervaring hier mee of dat verholpen kan worden? typet wel super fijn...
verder tip top in orde, fijn schermpje trouwens en goeie afwerking.
Een panser van een laptop, maar de grote vind ik mee vallen.
natuurlijk
Verwijderd
Heeft iemand hier ook de gtx680m erin zitten?
Ik heb die namelijk 6nov besteld in de m17x maar zie dat die nu niet
meer te kiezen valt op de site. Hoop dat hij nog leverbaar is.
Ik heb die namelijk 6nov besteld in de m17x maar zie dat die nu niet
meer te kiezen valt op de site. Hoop dat hij nog leverbaar is.
Ik zit in precies hetzelfde bootje, Rippel. Tot op de besteldatum aan toe...bij mij staat ie op 12/12...Laat maar horen als er bij jou wat schot in de zaak zit!
Verwijderd
Haha dat is toeval dan heb je ook de 680 besteld?MaxDark schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:14:
Ik zit in precies hetzelfde bootje, Rippel. Tot op de besteldatum aan toe...bij mij staat ie op 12/12...Laat maar horen als er bij jou wat schot in de zaak zit!
Achja we gaan het meemaken. Haha
Even een punt van waarschuwing... ik HAD alles draaien. Met nadruk op HAD... ik ben nu WEER windows aan het installeren... -.-
Hoe komt dit?
Nou AlienAutopsy heeft een check-up functie. Op zich heel fijn, want die checked inderdaad alles voor je. Echter bij de geheugen modules vraagt hij na het testen of je ze ook door het OS wil laten testen. Doe dit NIET!!! Dit zorgt ervoor dat je masterbootrecord niet meer bestaat en deze is unrecoverable. (Ja, ik heb ook via systeem reparatie op de Win7Disk via DOSprompt alles geprobeerd om hem weer terug te krijgen... alles heeft gefaald.)
TL;DR: Doe na een checkup in AlienAutopsy GEEN extra geheugencheck door Windows!!!
Ps: Sterker nog... als ik alle DOS praktijken niet had gedaan was ik denk al klaar geweest maar goed... doe er je voordeel mee ;-)
Hoe komt dit?
Nou AlienAutopsy heeft een check-up functie. Op zich heel fijn, want die checked inderdaad alles voor je. Echter bij de geheugen modules vraagt hij na het testen of je ze ook door het OS wil laten testen. Doe dit NIET!!! Dit zorgt ervoor dat je masterbootrecord niet meer bestaat en deze is unrecoverable. (Ja, ik heb ook via systeem reparatie op de Win7Disk via DOSprompt alles geprobeerd om hem weer terug te krijgen... alles heeft gefaald.)
TL;DR: Doe na een checkup in AlienAutopsy GEEN extra geheugencheck door Windows!!!
Ps: Sterker nog... als ik alle DOS praktijken niet had gedaan was ik denk al klaar geweest maar goed... doe er je voordeel mee ;-)
Verwijderd
Ontving deze mail:
Beste,
Er is een probleem met de Alienwares door overboekingen. Er zijn heel veel alienwares tegelijk verkocht, waardoor de componenten uitverkocht of niet meer leverbaar zijn.
Ik heb dit al gemeldt bij onze specialist en die gaf aan dat we eerst tot de 30e moeten wachten (het wordt waarschijnlijk niet op tijd geleverd). Als er dan nog steeds geen verandering is zullen we het escaleren om er spoed achter te zetten.
Excuses voor het ongemak.
(bemerk ook de spelfouten, duidelijk échte nederlandstaligen bij Dell)
Beste,
Er is een probleem met de Alienwares door overboekingen. Er zijn heel veel alienwares tegelijk verkocht, waardoor de componenten uitverkocht of niet meer leverbaar zijn.
Ik heb dit al gemeldt bij onze specialist en die gaf aan dat we eerst tot de 30e moeten wachten (het wordt waarschijnlijk niet op tijd geleverd). Als er dan nog steeds geen verandering is zullen we het escaleren om er spoed achter te zetten.
Excuses voor het ongemak.
(bemerk ook de spelfouten, duidelijk échte nederlandstaligen bij Dell)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 17:32 ]
Verwijderd
Oh nee!! Ik heb het echt helemaal gehad! Nogmaals; 14-10 besteld 21-12 leverdatum. Als ze m nog een keer cancellen ben ik er helemaal klaar mee!
Ik heb besloten me niet meer druk te maken en af te wachten..want ik zit mezelf alleen maar op te winden hierover.
Fingers crossed, we hebben m allemaal voor kerst nog , en hij functioneert bij aflevering prima!
Ik heb besloten me niet meer druk te maken en af te wachten..want ik zit mezelf alleen maar op te winden hierover.
Fingers crossed, we hebben m allemaal voor kerst nog , en hij functioneert bij aflevering prima!
Verwijderd
Welke grafische kaart heb je gekozen als ik vragen mag?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:09:
Oh nee!! Ik heb het echt helemaal gehad! Nogmaals; 14-10 besteld 21-12 leverdatum. Als ze m nog een keer cancellen ben ik er helemaal klaar mee!
gtx660?
dat zou zonde zijn als je voor 150 euro netto een gpu heb die een 100% sneller is..
mijn vraag:
ik ben in de markt voor een nieuwe muis!!!!
mijn r.a.t. 7 is gevallen en stuk en degene die deze gesloopt heeft, heeft mij 100 euro gegeven om een nieuwe te kopen..
nu wou ik de g9x van logitech kopen, maar zal de alienware tactX mouse..
is dit een g9 of een g9x muis?
en waarom kan ik deze niet kiezen op de dell site?
dat zou zonde zijn als je voor 150 euro netto een gpu heb die een 100% sneller is..
mijn vraag:
ik ben in de markt voor een nieuwe muis!!!!
mijn r.a.t. 7 is gevallen en stuk en degene die deze gesloopt heeft, heeft mij 100 euro gegeven om een nieuwe te kopen..
nu wou ik de g9x van logitech kopen, maar zal de alienware tactX mouse..
is dit een g9 of een g9x muis?
en waarom kan ik deze niet kiezen op de dell site?
[ Voor 6% gewijzigd door aron225 op 20-11-2012 21:05 ]
Ik heb de roccat kone xtd gehaald. ligt echt heerlijk in de hand, en kleurt mooi mee met de aw
deze muis kun je ook eindeloos instellen, veel macros, gewichtjes.
Scroll wiel gaat echt lekker. Ik was ook aan het twijfelen tussen de g500 maar toch de roccat gekozen omdat de muis beter in mijn hand ligt. Ik kan nog niet zeggen of ik er jaren plezier van zal hebben wat ik van de G serie wel weet, mijn vorige muis was een g5.
Ook getwijfeld tussen de R.A.T. 7 maar die lijkt mij zo'n stof vanger met al de open ruimtes in de muis.
deze muis kun je ook eindeloos instellen, veel macros, gewichtjes.
Scroll wiel gaat echt lekker. Ik was ook aan het twijfelen tussen de g500 maar toch de roccat gekozen omdat de muis beter in mijn hand ligt. Ik kan nog niet zeggen of ik er jaren plezier van zal hebben wat ik van de G serie wel weet, mijn vorige muis was een g5.
Ook getwijfeld tussen de R.A.T. 7 maar die lijkt mij zo'n stof vanger met al de open ruimtes in de muis.
natuurlijk
Zelf heb ik de razer mamba 4g, beste muis die ik ooit heb gehad en daarbij ook gigantisch veel customization
.
Grillmeister
Ja weet nie, dat draadloze heb ik niet zoveel vertrouwen in. Maar dat ligt meer aan mij. En ik wil me geen zorgen over een batterij maken.
Iemand nog wat te zeggen over het ToBo van de m17?
Jammer dat het ToBo ook een flex heeft bij de media knoppen.. Het enigste gedeelte waar ik bang van ben dat ik er dwars doorheen druk.
Iemand nog wat te zeggen over het ToBo van de m17?
Jammer dat het ToBo ook een flex heeft bij de media knoppen.. Het enigste gedeelte waar ik bang van ben dat ik er dwars doorheen druk.
natuurlijk
Ik gebruik hem bijna altijd bedraad, maar draadloos werkt eigenlijk net zo goed (iets van 1ms max response tijd, dus onmerkbaar snel).monkyswing schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:37:
Ja weet nie, dat draadloze heb ik niet zoveel vertrouwen in. Maar dat ligt meer aan mij. En ik wil me geen zorgen over een batterij maken.
Grillmeister
Heeft iemand last van zijn killer wifi kaart? Die van mij knalt steeds opnieuw de verbinding er uit. Verbinding op ander laptops en smartfone zijn dan ook verbroken.
Ik heb al iets gevonden van een fout aangesloten killer kaart maar ik vraag me af of iemand er ook last van heeft.
Ik heb al iets gevonden van een fout aangesloten killer kaart maar ik vraag me af of iemand er ook last van heeft.
natuurlijk
Ik had hetzelfde probleem bij mijn R4.monkyswing schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:41:
Heeft iemand last van zijn killer wifi kaart? Die van mij knalt steeds opnieuw de verbinding er uit. Verbinding op ander laptops en smartfone zijn dan ook verbroken.
Ik heb de kaart er uit gehaald en eens opnieuw aangesloten maar zonder succes.
Ook al alle drivers geprobeerd die ik vond.
Als ik verbind via 2.4Ghz heb ik geen connectie problemen maar is hij ontzettend traag.
De 5Ghz band ziet hij wel maar daar vliegt hij er voortduren uit.
ik was het zo beu dat ik de killer er uit gehaald heb en vervangen door een Intel 6300.
Nu heb ik een stabiele verbinding via 5Ghz en een doorvoersnelheid van gemiddeld 24Mb/s
Ik vond het niet waard om contact op te nemen met Dell en die Intel 6300 had ik hier toch liggen vanuit mijn vorige R2.
Bij de killer moet je ook opletten met de instellingen, upload en download moet je beiden op max zetten als je problemen hebt (die hebben ook effect als de driver weg is... )
Btw. Wat voor router heb je?
Over muizen.
Vind de rat 7 eigenlikk beter dan de razer imperator. De "skin" voeld beter aan en er is (nog) geen "residu" bij mogelijke kieren, bij de razer is dat wel zo en de "skin" is gevoelliger voor krassen... (van de razer).
Enige nadeel is dat de pinky grip schroef roest sporen vertoond... (heb al contact geprobeerd op te nemen)
Btw. Wat voor router heb je?
Over muizen.
Vind de rat 7 eigenlikk beter dan de razer imperator. De "skin" voeld beter aan en er is (nog) geen "residu" bij mogelijke kieren, bij de razer is dat wel zo en de "skin" is gevoelliger voor krassen... (van de razer).
Enige nadeel is dat de pinky grip schroef roest sporen vertoond... (heb al contact geprobeerd op te nemen)
ik heb nu ook de rat 7, maar is gevallen om de thumbgrip.. dat stukje met die hele grote schroef..
die is nu op 1 punt gebroken, en dus los / kapot .. balen..
nu kan ik hem wel lijmen, maar ik krijg toch een nieuwe.. daarom kan ik ook DEZE lijmen en een andere kopen (g9x?)
die is nu op 1 punt gebroken, en dus los / kapot .. balen..
nu kan ik hem wel lijmen, maar ik krijg toch een nieuwe.. daarom kan ik ook DEZE lijmen en een andere kopen (g9x?)
Dit topic is gesloten.