williz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:31:
[...]
1. ja, ik wel. Ik heb de mijne standaard in mijn tas zitten naar mijn werk, kijk momenteel videotutorials in de trein. Laptop voelt in alles redelijk snel aan dus voor programeerwerk lijkt het mij geen probleem.
Ik sleep em 5 dagen mee, ongeacht of ik em gebruik of niet.

2. Heb windows proffesional genomen omdat het een aantal extra opties heeft:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/compare example: windows XP mode, en nog wat netwerk functionaliteiten.
Ik dacht voor die paar tientjes verschil doe maar de middenweg, Misschien dat ik er later nog ooit gebruik van maak.

Hartstikke bedankt voor je reactie!
Je hebt dus wel het gevoel dat die laptop het 4 jaar gaat volhouden? Want voor die prijs (oké, voor een alienware laptop is het niet zo duur, maar het is toch even wat geld dat je uit moet geven) is het wel de bedoeling dat ik h'm 4 jaar kan gebruiken zonder problemen? (ookal is dat nooit te voorzien, maar je begrijpt wat ik bedoel

)
En dan nog een vraagje, hoe neem jij h'm dan mee? gewoon in een rugzak ofzo? of heb je echt een 11,x inch notebook tas gekocht? (zo ja, welke

)
Verder twijfel ik nog wel aan het 11,6 inch formaat... Hoewel de meeste GOT'ers zeggen dat je het na 30 minuten niet meer merkt, wil ik het graag met eigen ogen zien. Ik ga binnenkort even langs een computerwinkel om 11,6 inch laptops te bekijken, of zou dat echt niet te vergelijken zijn?
Nb. Ik werk nu altijd standaard op een 14,1 inch laptop. Heb hier ook een 15,4 inch (niet van mij) maar ik vind die 14 inch toch altijd wel prima. Maar 11,6 inch is toch zo 3x2,5=7,5cm kleiner...