• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
heb net een nieuw systheem

Amd black 3,2 ghz
Msi 790fx gd70
4 gb intern
ati 5850
n520 proc koeler
m850 voeding
haf 922

Alleen ben ik nog aan het zoeken naar het juiste scherm zat te denken aan 22 -24 inch in de prijs klassen van 200-250 euro wie kan me daar bij helpen

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
http://www.alternate.nl/h...WARE&l1=Monitoren&l2=LCD&

Daar kun je heel mooi aanvinken dat je een 22" tot 24" scherm wil tot 250 euro.

Verwijderd

Waarom zou je je beperken tot 1 winkel? Gebruik gewoon de Pricewatch;

Hier klikken

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo Wesleybor en welkom op GoT :w,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En dat onderzoek heb jij dus niet gedaan. Zo is het dus niet de bedoeling om alleen te melden dat het een scherm zoekt met een bepaald budget.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Overigens is LCD, Plasma & Projectie het forum voor TV's, beamers en dergelijke. Voor computerschermen hebben we Videokaarten & Beeldschermen. Dus mocht je na wat onderzoek weer een nieuw topic willen plaatsen kan je die het beste daar plaatsen. Let alleen wel dat ook daar eisen worden gesteld aan topics. Zie daarvoor VB Beleid en VB FAQ. Maar helemaal makkelijk is **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?. Denk dat je met die laatste al een heel stuk komt :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.