Weet iemand waar je lima BETA kan downloaden/vinden/whatever?
Welke heb jij gebruikt, ik zie er namelijk 2.Denthis schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:25:
[...]
dankje wel. werkt goed tot nu toe.
heb wat rond gekeken, is er ook nog (gratis) app voor het beheren van je foto's (albums)?
Lees ook dat hij unsupported is door de maker.
Heb je ook de bijbehorende plugins geïnstalleerd, als deze beschikbaar zijn? Anders heeft het nog niet veel nut namelijkhemiparo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:46:
En krijg het dus niet voor elkaar... ook met de Popup Blocker werkt het niet... wat kan ik fout doen?
Wil gewoon dat ik in mijn Lockscreen een overzicht krijg van de dingen die gebeurd zijn en dat mijn telefoon tussendoor niet de hele tijd gaat piepen en trillen... dat moet toch mogelijk zijn...?
Ik krijg de meldingen van WhatsApp bv. niet in het Lockscreen. Of ik moet meldingen aanzetten maar dan komt die blauwe berichtenbalk weer steeds in beeld... Ook mail en facebook wordt wel de badges van geupdate maar niet in Lockscreen...
Commandline FTW | Tweakt met mate
Je moet hoe dan ook notifications aanzetten. Lockinfo kan deze afvangen en i.p.v. de beruchte blauwe balk keurig groeperen op het lockscreen. Je moet dan idd wel de bijbehorende Lockinfo plugin 'Notifications' aanzetten.hemiparo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:46:
En krijg het dus niet voor elkaar... ook met de Popup Blocker werkt het niet... wat kan ik fout doen?
Wil gewoon dat ik in mijn Lockscreen een overzicht krijg van de dingen die gebeurd zijn en dat mijn telefoon tussendoor niet de hele tijd gaat piepen en trillen... dat moet toch mogelijk zijn...?
Ik krijg de meldingen van WhatsApp bv. niet in het Lockscreen. Of ik moet meldingen aanzetten maar dan komt die blauwe berichtenbalk weer steeds in beeld... Ook mail en facebook wordt wel de badges van geupdate maar niet in Lockscreen...
Mocht je nog steeds ongewenste popups krijgen, dan installeer je Popup Blocker. Ook via Cydia, is van dezelfde maker als Lockinfo en met een Lockinfo licentie mag je ook Popup Blocker gebruiken. Daarin kun je echt alle mogelijke popups blokkeren, totaan de batterij- en accesoiremeldingen toe.
Geweldige app! Ik werd helemaalPhilipsFan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:40:
[...]
Mocht je nog steeds ongewenste popups krijgen, dan installeer je Popup Blocker. Ook via Cydia, is van dezelfde maker als Lockinfo en met een Lockinfo licentie mag je ook Popup Blocker gebruiken. Daarin kun je echt alle mogelijke popups blokkeren, totaan de batterij- en accesoiremeldingen toe.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Ik zoek een leuke app voor 360graden foto's te maken.
En een app waarmee ik foto's / filmpjes in verschillende stijlen kan maken (ouderwets, zwart/wit, ...)
En een app waarmee ik foto's / filmpjes in verschillende stijlen kan maken (ouderwets, zwart/wit, ...)
Photosynth, die werkt goed! Gratis in de gewone App store. Voor dat 2de kan ik je niet helpen.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Is er een betere keyboard app dan de default?
Liefst gratis
Liefst gratis
Google?i2Paq schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:19:
Is er een betere keyboard app dan de default?
Liefst gratis
Welke ik dmv bovenstaande search heb gevonden is EightKeys welke ik ga uitproberen
Update
EightKeys uitgeprobeerd. De review klonk redelijk veel belovend, maar ik vind het niks. Tikken gaat er misschien wel foutloos door, maar ook 2x zo traag
[ Voor 15% gewijzigd door ThePrutser op 25-05-2011 09:20 ]
Ik heb de vervanger voor iKeyEx geïnstalleerd die ik eerst gebruikte: 5-row qwerty. Deze geeft een extra rij bovenaan zoals de naam al aangeeft. Oftewel, je hebt een standaard keyboard als normaal scherm. Bij shift en alternatieve tekens is het iets anders dan je zou verwachten, maar ik vind 't helemaal top. Heerlijk juist om nummers bovenaan te hebben. Jammer dat er geen nieuwe versie van iKeyEx is voor iOS4+, want die was super namelijk, kon je toetsen aanpassen en je had zelfs de pijltjes toetsen (ideaal in mobile terminal
).
Owja, komt mij ter gedachte nog: iAccess. Dat is ook een pakket die met verschillende keyboards overweg kan, die je los kan downloaden.
Owja, komt mij ter gedachte nog: iAccess. Dat is ook een pakket die met verschillende keyboards overweg kan, die je los kan downloaden.
[ Voor 11% gewijzigd door Hero of Time op 24-05-2011 21:18 ]
Na een hoop gegoogle zit ik nog steeds met 1 probleem. Mijn sleep knop zit vast, dit betekend dat het locke me telefoon lastig gaat (moet de knop heel hard indrukken). Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een app waarmee ik me telefoon kan locken. Heeft iemand enig idee hoe en waar ik zon app kan vinden?
Kan dit niet gewoon met Activator? Zit standaard op je iDing als je gejailbreakt bent.thijskl schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:46:
Na een hoop gegoogle zit ik nog steeds met 1 probleem. Mijn sleep knop zit vast, dit betekend dat het locke me telefoon lastig gaat (moet de knop heel hard indrukken). Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een app waarmee ik me telefoon kan locken. Heeft iemand enig idee hoe en waar ik zon app kan vinden?
Klopt! Bedankt!tarlitz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:20:
[...]
Kan dit niet gewoon met Activator? Zit standaard op je iDing als je gejailbreakt bent.
Ga het vanavond nogmaals proberen: wil gewoon in een keer alle gebeurtenissen zien zonder de apps toe hoeven openen...PhilipsFan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:40:
[...]
Je moet hoe dan ook notifications aanzetten. Lockinfo kan deze afvangen en i.p.v. de beruchte blauwe balk keurig groeperen op het lockscreen. Je moet dan idd wel de bijbehorende Lockinfo plugin 'Notifications' aanzetten.

Over iets lezen is heel anders dan vragen aan mensen die gebruikservaring hebben.
Om nu elke keyboard-app te installeren gaat me wat te ver.
Die 5-row qwerty had ik ook gezien, jij zegt dus dat deze bevalt?Hero Of Time schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:16:
Ik heb de vervanger voor iKeyEx geïnstalleerd die ik eerst gebruikte: 5-row qwerty. Deze geeft een extra rij bovenaan zoals de naam al aangeeft. Oftewel, je hebt een standaard keyboard als normaal scherm. Bij shift en alternatieve tekens is het iets anders dan je zou verwachten, maar ik vind 't helemaal top. Heerlijk juist om nummers bovenaan te hebben. Jammer dat er geen nieuwe versie van iKeyEx is voor iOS4+, want die was super namelijk, kon je toetsen aanpassen en je had zelfs de pijltjes toetsen (ideaal in mobile terminal).
Hij bevalt mij omdat ik graag een wat vollediger keyboard wil hebben. Maar houd rekening mee dat de toetsen zelf kleiner zijn geworden om de 5e rij erop te krijgen. Het toetsenbord heeft een bepaalde hoogte en die is niet te wijzigen. Oudere versies van dit toetsenbord vond ik iets prettiger omdat er nu o.a. de ? en . bij staan als je shift gebruikt bij de cijfers. Eerst stonden er netjes @ en $ er, zoals je gewent bent op de computer. Maakt het voor zinnen iets makkelijker typen, want je hoeft niet telkens te veranderen naar alternatieve symbolen, maar met wachtwoorden is het wel lastiger.i2Paq schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:09:
[...]
Die 5-row qwerty had ik ook gezien, jij zegt dus dat deze bevalt?
Oftewel, ik had liever dit gezien (en had ik ook met oudere versies):

Maar heb nu op de bovenste rij ! ? , . : ; ' " ( )
Dat is wat onhandiger voor mij.
En deze had ik met iKeyEx, op iOS3, met de juiste cijferalternatief (niet op plaatje, maar staat al hierboven), ideaal

Jammer dat deze er niet meer is.
Anoniem: 98189
Kan iemand mij tips geven om de slider icon te veranderen? Als ik deze download uit Cydia en activeer in Winterboard komt de nieuwe slider NIET tevoorschijn.....
Ook via WinSCP de namen veranderd van de 3 standaard sliders, maar geen effect.......
Via google wordt ik ook niet echt wijzer.....
Alvast bedankt
Ook via WinSCP de namen veranderd van de 3 standaard sliders, maar geen effect.......
Via google wordt ik ook niet echt wijzer.....
Alvast bedankt
Nog een vraagje of een probleemstelling waar ik zelf het volgende op bedacht heb:
Ik wil eenvoudig, gemakkelijk en snel 1 à 2 mensen per SMS op de hoogte stellen van mijn locatie (zijnde een pull of push bericht (=zij mogen een sms sturen en dat mijn telefoon antwoordt of ik die zelf een bericht initieer), en dan bij voorkeur geen longitude en latitude maar een straat in combi met een een dorp.
Ik rij bv op de E313 in de buurt van Ranst, dan wil ik eenvoudig met een combo (bv 3x de lock knop indrukken) een SMS laten uitsturen die stuurt "Ranst, E313" oid...
Andere oplossingen ook welkom...
Ik wil eenvoudig, gemakkelijk en snel 1 à 2 mensen per SMS op de hoogte stellen van mijn locatie (zijnde een pull of push bericht (=zij mogen een sms sturen en dat mijn telefoon antwoordt of ik die zelf een bericht initieer), en dan bij voorkeur geen longitude en latitude maar een straat in combi met een een dorp.
Ik rij bv op de E313 in de buurt van Ranst, dan wil ik eenvoudig met een combo (bv 3x de lock knop indrukken) een SMS laten uitsturen die stuurt "Ranst, E313" oid...
http://itunes.apple.com/n...-dashout/id341742989?mt=8
QuickSender > kun je e-mail/sms etc met je GPS locatie / google maps kaartje mee sturen met 1 druk op de knop
QuickSender > kun je e-mail/sms etc met je GPS locatie / google maps kaartje mee sturen met 1 druk op de knop
HyperBart schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:53:
Nog een vraagje of een probleemstelling waar ik zelf het volgende op bedacht heb:
Hmmm, ik weet nietof ik wat fout doe, maar ik krijg 5-row qwerty niet werkend. Zie nog steeds mijn standaard keyboard. Heb alle instellingen doorgelopen, maar helaas.Hero Of Time schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:45:
[...]
Hij bevalt mij omdat ik graag een wat vollediger keyboard wil hebben. Maar houd rekening mee dat de toetsen zelf kleiner zijn geworden om de 5e rij erop te krijgen. Het toetsenbord heeft een bepaalde hoogte en die is niet te wijzigen. Oudere versies van dit toetsenbord vond ik iets prettiger omdat er nu o.a. de ? en . bij staan als je shift gebruikt bij de cijfers. Eerst stonden er netjes @ en $ er, zoals je gewent bent op de computer. Maakt het voor zinnen iets makkelijker typen, want je hoeft niet telkens te veranderen naar alternatieve symbolen, maar met wachtwoorden is het wel lastiger.
Oftewel, ik had liever dit gezien (en had ik ook met oudere versies):
[afbeelding]
Maar heb nu op de bovenste rij ! ? , . : ; ' " ( )
Dat is wat onhandiger voor mij.
En deze had ik met iKeyEx, op iOS3, met de juiste cijferalternatief (niet op plaatje, maar staat al hierboven), ideaal:
[afbeelding]
Jammer dat deze er niet meer is.

En je had het ook over iAccess.... wat precies van iAccess? Als ik daar opzoek in Cydia krijg ik enorm veel iAccess apps

Bij mij is de bovenste rij na shift wel !@#$%^&*( )Maar heb nu op de bovenste rij ! ? , . : ; ' " ( )
Voor de duidelijkheid ik heb "5-Row Keyboard iOS4" versie 1.4.1-1 geinstalleerd. Geen bijzondere wijzigingen gedaan. Kijk anders even onder Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> Internationale Versies. Onder de toetsenborden die je daar hebt staan moet wel 5Row staan. Als daar 5Row-CustomSymbol staat, krijg je de symbolen te zien waar jij het over hebt.
[ Voor 16% gewijzigd door ThePrutser op 27-05-2011 12:22 ]
ThePrutser schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:51:
[...]
Bij mij is de bovenste rij na shift wel !@#$%^&*( )
Voor de duidelijkheid ik heb "5-Row Keyboard iOS4" versie 1.4.1-1 geinstalleerd. Geen bijzondere wijzigingen gedaan. Kijk anders even onder Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> Internationale Versies. Onder de toetsenborden die je daar hebt staan moet wel 5Row staan. Als daar 5Row-CustomSymbol staat, krijg je de symbolen te zien waar jij het over hebt.
In Winterboard bij Select themes kan ik hem niet activeren.ThePrutser schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:51:
[...]
oeps. Ik moest de 5 Row qwerty eerst activeren in Winterboard en dan de keyboard instellingen wijzigen naar 5Row. My bad
Wat doe ik fout?
Edit, dacht dat het rechter 3-rijen blokje achter de naam moest verkleuren, blijkt dat er een V voor komt te staan
Super, de 0,99 $-cent meer dan waard.
[ Voor 20% gewijzigd door i2Paq op 28-05-2011 09:52 ]
Sinds een week mijn iPhone4 gejailbreaked en al leuk wat kunnen spelen met thema's en progjes. Vandaag de hotspot functie geprobeert met Theterme op mijn laptop met W7. Met het USB kabeltje ging het perfect. Ik kon geen bluetooth verbinding maken, maar dat kan aan de laptop met W7 liggen die misschien niet de juiste drivers had. Heb wel verbinding kunnen maken met de Wifi hotspot, alleen het probleem is dat het internet het niet doet (met USB kabel wel). Mijn iPhone geeft wel netjes met het blauwe balkje aan dat er een vewrbinding is. Iemand een idee hoe ik de personal Wifi hotspot werkend kan krijgen, want ik heb niet altijd een kabeltje op zak
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
tjah ik had al betaald voor tetherme en mywi is ook niet echt goedkoop. Ik hoopte meer dat anderen hetzelfde hebben ervaren en daar een oplossing voor hadden. Als het een bekend probleem is dan is dat ook prima, want dan weet ik dat dan ook weer.Anoniem: 98189 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:04:
Probeer eens Pdanet of mywi (betaald).
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
Anoniem: 134417
inetusage via cydia gehaald.
Ik moet zeggen dat het wel chill is om te zien hoeveel data je verbruikt per app via wifi of mob inet
Nadeel is dat het gewoon teveel van je accu slurpt
Ik moet zeggen dat het wel chill is om te zien hoeveel data je verbruikt per app via wifi of mob inet
Nadeel is dat het gewoon teveel van je accu slurpt
Is het mogelijk met een app vb code te lezen (vanuit een excel sheet) op de iPad ? Heb niets kunnen vinden op het internet hierover..
*knip* zoals in de topicwaarschuwing staat, is het linken naar warez niet toegestaan
[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 28-06-2011 12:45 ]
heb een aantal vraagjes
- Is er een mogelijk dat het wekker alarm geluid oploopt kwa volume?
- Is er een oplossing om bluetooth foto's te verzenden naar andere gsm's?
- Is er een oplossing om bluetooth foto's te verzenden naar andere gsm's?
Weet iemand een toepassing welke de update cijfers weghaald (rood rond balletje) bij bijv. App Store?
Even zoeken op "badges" maar zoiets is er inderdaad wel ja (weet even de naam niet).Anoniem: 98189 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:57:
Weet iemand een toepassing welke de update cijfers weghaald (rood rond balletje) bij bijv. App Store?
Ja, even zoeken op 'alarm', dan zou je wel iets moeten vinden. Ik gebruik m'n iPhone niet als wekker, dus weet ook niet hoe het precies heet.Denthis schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:52:
heb een aantal vraagjes
Is iBluetooth niet goed genoeg? Zou in de TS moeten staan welke werkt. Mogelijk heeft het nu een andere naam, maar het bied wel deze functionaliteit.- Is er een oplossing om bluetooth foto's te verzenden naar andere gsm's?
Geweldig! Precies wat ik zocht, dank jehenkjobse schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:02:
[...]
Even zoeken op "badges" maar zoiets is er inderdaad wel ja (weet even de naam niet).
de site wat in de TS staat werkt volgens mij niet meer.Hero Of Time schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:01:
[...]
Ja, even zoeken op 'alarm', dan zou je wel iets moeten vinden. Ik gebruik m'n iPhone niet als wekker, dus weet ook niet hoe het precies heet.
[...]
Is iBluetooth niet goed genoeg? Zou in de TS moeten staan welke werkt. Mogelijk heeft het nu een andere naam, maar het bied wel deze functionaliteit.
En ik meen dat bluenova ook niet voor de iphone 4 is. alleen voor de oudere modellen.
Toch bedankt
Het is niet toegestaan om hulp met warez te vragen.
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 06-07-2011 00:21 ]
En het is ook niet de bedoeling ermee te helpen.
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 06-07-2011 00:22 ]
Het kan aan mij liggen, maar OpenTTD bestaat _totaal_ niet meer?
Op de desktop is het écht een pro-game, zou het erg tof vinden om deze te spelen op mijn iPad
Op de desktop is het écht een pro-game, zou het erg tof vinden om deze te spelen op mijn iPad
Ja ik was deze ook al aan het zoeken aan de hand van de first post, maar kan het niet vinden.Thijmen schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:53:
Het kan aan mij liggen, maar OpenTTD bestaat _totaal_ niet meer?
Is er een free app voor tethering? Zodat ik op laptop internet kan krijgen via de ipad 3G netwerk.
[ Voor 48% gewijzigd door n0elite op 06-07-2011 22:44 ]
Mywi?n0elite schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:43:
Is er een free app voor tethering? Zodat ik op laptop internet kan krijgen via de ipad 3G netwerk.
Dit kan nu toch ook al?n0elite schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:36:
[quote]Huntard schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:40:
[...]
Mywi?
Die is toch niet gratis?
Ik heb er niets voor geinstalleerd en toch kan ik dit al met mijn iphone 4 (geen jailbreak)
Personal hotspot heet dat. Werkt ook prima
Is vanaf 4.3 geloof ik?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Alleen voor iphone jaSnippertje schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:08:
Personal hotspot heet dat. Werkt ook primaIs vanaf 4.3 geloof ik?

Is er ook een app dat alle background processes netjes weergeeft, en ik er een paar kan killen? Batterij gaat minder lang mee na de jailbreak. Erg jammer! (iPad 2)
Is er trouwens een al app'je waarmee ik wireless kan syncen?!
www.vdzande.com
Heb ik nu geinstalleerd, maar lijkt alsof er meer apps draaien.. 10% batterij in pakweg een uur.Vos schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:24:
Dat kan toch gewoon met SB settings?
10% per uur is normaal. Dat betekent dat je 100% in 10 uur haalt, wat de bedoeling ook is. Tenzij je standby bedoelt.Thijmen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:35:
[...]
Heb ik nu geinstalleerd, maar lijkt alsof er meer apps draaien.. 10% batterij in pakweg een uur.
Zal 'm morgen eens goed in de gaten houden.Foxpat schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:58:
[...]
10% per uur is normaal. Dat betekent dat je 100% in 10 uur haalt, wat de bedoeling ook is. Tenzij je standby bedoelt.
Anoniem: 286128
Heren/dames
Zou screenrecorder moeten werken op de iPad?
Moet echt met spoed een 'screenrecording' maken en krijg het (nog) niet aan de praat helaas
.
Zou screenrecorder moeten werken op de iPad?
Moet echt met spoed een 'screenrecording' maken en krijg het (nog) niet aan de praat helaas
Dospad rules !!!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IwvmadU90rs]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IwvmadU90rs]
[ Voor 38% gewijzigd door Njay op 08-07-2011 15:45 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
twee vragen:
1:
Ik ben op zoek naar een gratis snes emu.
snes hd ziet er veelbelovend uit maar de source is alleen down. iemand een andere repo of wellicht beter alternatief?
2: ik heb de 64gb wifi versie en zou graag navigatie software willen gebruiken.
heeft iemand ervaring met btstack en dan een andere tool op mijn iphone zodat je de iphone als bluetooth ontvanger kan gebruiken?
1:
snes hd ziet er veelbelovend uit maar de source is alleen down. iemand een andere repo of wellicht beter alternatief?
heeft iemand ervaring met btstack en dan een andere tool op mijn iphone zodat je de iphone als bluetooth ontvanger kan gebruiken?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
C&C helemaal top werkend onder dospad
met video's en muziek
sorry voor de flip side video
YouTube: C&C Gold running on Ipad 2 using Dospad
met video's en muziek
sorry voor de flip side video
YouTube: C&C Gold running on Ipad 2 using Dospad
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik heb die geprobeerd, idd een goeie emu. Maar je kan misschien ook Snes9xTYL proberen. Is volgensmij nog gratis ook te vinden via Cydia.remcoXP schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 22:48:
twee vragen:
1:
Alleen jammer dat je geen controller kan connecten met de ipad dat speelt een stuk makkelijker!
Weet iemand een app in Cydia voor het overzetten van bestanden tussen verschillende IDevices?
Ibluenova schijnt niet meer te werken op OS 4......
deze toch ?Anoniem: 98189 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:09:
Weet iemand een app in Cydia voor het overzetten van bestanden tussen verschillende IDevices?
http://www.iphoneclub.nl/...-via-bluetooth-jailbreak/
@ EnzoRonald Dank je, werkt geweldig!
Weet iemand een prog in Cydia om de klok in de statusbalk aan te passen in tekst?
Weet iemand een prog in Cydia om de klok in de statusbalk aan te passen in tekst?
Hi, weet iemand hoe ik apps in Cydia kan kopen zonder iedere keer aan te hoeven melden met m'n Google account en vervolgens PayPal? Vanwege de hassle heb ik er nu een paar minder legaal, maar dit vind ik lullig voor de devs. Maar 3 minuten per aankoop vind ik gewoon te lastig (ik heb moeilijke wachtwoorden
)
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Hier heb ik ervaring mee, ik heb mijn android phone als bluetooth ontvanger gebruikt. Bij mij deed een snelheidsmeter of Tomtom of navigon het niet, maar google maps het wel ( zag er op de kaart ook redelijk vloeiend uit. Hij gaf echter geen constant genoeg signaal om een constante beweging van postitie goed te gebruiken in de navigatieprogramma's. Voorderest werkt het prima.remcoXP schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 22:48:
Ik weet alleen niet of dit aan dat aan de ipad of mijn android phone ligt.
Ik zoek eigenlijk enkel naar de combinatie ipad en iphone navigatie. maar mijn schoonvader heeft nog zo'n blokje even vragen of ik die mag lenen
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Anoniem: 284893
Voor de iPad users die graag een facebook app hebben, de officiële app is gelekt in de iphone app
http://www.redmondpie.com...p-with-faceforward-tweak/
via die link kan je het installeren.
http://www.redmondpie.com...p-with-faceforward-tweak/
via die link kan je het installeren.
Anoniem: 313313
Binnenkort blijkbaar ook mogelijk om whatsapp op ipad met 3g te installeren? Je moet dan wel een jailbreak hebben!
http://www.redmondpie.com...spad-jailbreak-app-video/
Dit is al mogelijk als je een iphone hebt, je moet whatsapp op de iphone activeren en een bestand van de iphone naar de ipad kopieeren. (je hebt wel 2 verschillende nummers nodig, je ipad kan zonder 3G zijn, zolang je maar 2 nummers hebt).Anoniem: 313313 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:30:
Binnenkort blijkbaar ook mogelijk om whatsapp op ipad met 3g te installeren? Je moet dan wel een jailbreak hebben!
Edit: bron: http://www.whats-app.info...r-ipod-touch-100-working/
[ Voor 7% gewijzigd door DutchKel op 27-07-2011 11:42 ]
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Het bediscussiëren van warez is absoluut niet toegestaan op GoT.
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:04 ]
Het helpen met warez is niet toegestaan op GoT.
[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:05 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:05 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Hebben jullie ook problemen met het downloaden/installeren van SBsettings? Ik krijg elke keer een 'size mismatch' error.
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:05 ]
Thx voor het snelle antwoord! Die ga ik straks thuis meteen proberen!
[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:06 ]
[ Voor 118% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:04 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:06 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 03-08-2011 10:06 ]
Jammer, ik wil hem liever niet jb want dan werkt iTunes weer niet meer.
Wel bedankt voor de antwoorden
Hebben jullie ook een probleem met appcake+? als ik hem probeer te openen krijg ik een connection error
Het is bedoening, niet bedoeling
Hoezo werkt itunes dan niet meer?metallicattim schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:46:
Jammer, ik wil hem liever niet jb want dan werkt iTunes weer niet meer.
SSH = geweldig als je het samen met WinSCP op een sftp-connectie aanstuurt.
En dat is nog maar een van de mooie mogelijkheden met SSH ;-)
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Die heb ik geïnstalleerd, werkt redelijk. Ik krijg vaak het verkeerde woord of iets wat niet lijkt op wat ik 'swype'. Verders is het een leuk extratje.
Al een tijdje geprobeerd iBluever te cracken, blijkt uncrackable te zijn.. Uiteindelijk maar gekocht vandaag (5$).
En heb er nog geen moment spijt van.
Het is een app om via bluetooth je internet connectie te delen met je GSM.
Zeker een aanrader!
Zeker een aanrader!
Is TetherMe dan niet handiger en goedkoper?
je kunt dan gebruik maken van de native hotspot functie in iOS.
je kunt dan gebruik maken van de native hotspot functie in iOS.
Anoniem: 284893 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:37:
Al een tijdje geprobeerd iBluever te cracken, blijkt uncrackable te zijn.. Uiteindelijk maar gekocht vandaag (5$).
Zeker een aanrader!
Ik heb daar überhaupt geen externe apps voor nodig. Of is bij jullie die tethering-optie niet aanwezig in iOS?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Bij sommige providers wordt dit uitgeschakeld omdat het niet mag bij het abbo wat je hebt. Mijn pre-paid kan ook niet tetheren, maar dat kan ook zijn omdat ik geen mobiel data aan heb (misschien pas beschikbaar als je een mobiel data verbinding hebt).MsG schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:56:
Ik heb daar überhaupt geen externe apps voor nodig. Of is bij jullie die tethering-optie niet aanwezig in iOS?
In het verleden is er een firmware geweest, meen 3.1.3, waar het beschikbaar was door een fout (bug) in de firmware. Dit was bij de eerst volgende update weer verwijdert. Nu is het optioneel en bepaald je provider of je het hebt of niet. Zit bij de provider update die je via iTunes krijgt (en via internet op de iPhone zelf). Zo kan het zijn dat je bij een verse firmware installatie de optie wel hebt, maar na de provider update niet meer, of andersom.
Exact, en met TetherMe kun je dus ondanks de blokkade van je provider de 'hendel' toch overhalen om de personal hotspot aan te zetten.
Hero Of Time schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:52:
[...]
Bij sommige providers wordt dit uitgeschakeld omdat het niet mag bij het abbo wat je hebt. Mijn pre-paid kan ook niet tetheren, maar dat kan ook zijn omdat ik geen mobiel data aan heb (misschien pas beschikbaar als je een mobiel data verbinding hebt).
In het verleden is er een firmware geweest, meen 3.1.3, waar het beschikbaar was door een fout (bug) in de firmware. Dit was bij de eerst volgende update weer verwijdert. Nu is het optioneel en bepaald je provider of je het hebt of niet. Zit bij de provider update die je via iTunes krijgt (en via internet op de iPhone zelf). Zo kan het zijn dat je bij een verse firmware installatie de optie wel hebt, maar na de provider update niet meer, of andersom.
Verdorie, mijn zinsconstructie was verkeerd.
Even de situatie uitleggen: Blackbery met ongelimiteerd internet+iPad Wifi (zonder 3G)
Ik deel dus via PDAnet (op bb) die internetconnectie met de ipad (iBluever) om met de ipad op internet te kunnen met het internet van mijn blackberry.
Voor die situatie is dat de enige applicatie die er bestaat..
Wifi hotspot op bb gaat voorlopig nog niet..
Even de situatie uitleggen: Blackbery met ongelimiteerd internet+iPad Wifi (zonder 3G)
Ik deel dus via PDAnet (op bb) die internetconnectie met de ipad (iBluever) om met de ipad op internet te kunnen met het internet van mijn blackberry.
Ok helder,
Ik ken het BB OS niet goed genoeg om te beoordelen of het ook anders kan.
Kan overigens wel jouw bevindingen met iBluever bevestigen
Maar ben nu happy gebruiker van TetherMe en de Personal Hotspot.
Ik ken het BB OS niet goed genoeg om te beoordelen of het ook anders kan.
Kan overigens wel jouw bevindingen met iBluever bevestigen
Maar ben nu happy gebruiker van TetherMe en de Personal Hotspot.
Anoniem: 284893 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:53:
Verdorie, mijn zinsconstructie was verkeerd.
Ik zoek een programma waarmee ik alles van mijn camera of usb- sick kan halen ( of weer terug) Ik maak foto's in raw/ nef en wil deze op de ipad kunnen kopieren als ik deze aansluit. Nu kan k alleen jpeg- foto's zien en eraf halen en daar heb ik nie veel aan.
Ik zoek ook een programma om nef- bestanden te kunnen openen/ bekijken op de ipad... Irmsnd rrn suggesie? ( uiteraard is hij gejailbreaked)
Laat maar, dit kan standaard al...
Ik zoek ook een programma om nef- bestanden te kunnen openen/ bekijken op de ipad... Irmsnd rrn suggesie? ( uiteraard is hij gejailbreaked)
Laat maar, dit kan standaard al...
[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 09-08-2011 21:56 ]
BF1: Don-Panio
Ik heb het nu voor elkaar gekregen om via de NAS video's te kijken op mijn iPad met XBMC
zowel 720p als 1080p mkv's speelt hij vloeiend af via wifi, dat is dus een geweldige oplossing voor die lange overzettijd naar de iPad
zowel 720p als 1080p mkv's speelt hij vloeiend af via wifi, dat is dus een geweldige oplossing voor die lange overzettijd naar de iPad
mij lukt het niet goed om in xbmc te scrollen... gedoe met die nep-muisaanwijzer! of ligt dat nou aan mij?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
tjah je moet idd geen mappen met veel bestanden gaan openen want het scrollen gaan gewoon een voor een (naar boven of beneden swipen)knuppelhout schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:56:
mij lukt het niet goed om in xbmc te scrollen... gedoe met die nep-muisaanwijzer! of ligt dat nou aan mij?
Lukte bij mij ook niet goed met de official build, dan naar de nightly build geupdate en dan liep het soepelknuppelhout schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:56:
Ik wilde een nightly-build uitproberen. Na lang zoeken heb ik uitgevonden dat je via ifunbox makkelijk de *.deb bestand kunt installeren. Heb dus ook een 'last-version' gedownload, maar dit blijkt gewoon de 10.0.0.9 te zijn. Het schijnt dat in de laatste nightly build meer ipad-dingen zitten en dat je in een film kan scrollen via een bar. Ofwel, wie weet waar ik de laatste nightly-build vandaan haal die ik op de ipad kan zetten?
alstu!Preddie schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:40:
Ik wilde een nightly-build uitproberen. Na lang zoeken heb ik uitgevonden dat je via ifunbox makkelijk de *.deb bestand kunt installeren. Heb dus ook een 'last-version' gedownload, maar dit blijkt gewoon de 10.0.0.9 te zijn. Het schijnt dat in de laatste nightly build meer ipad-dingen zitten en dat je in een film kan scrollen via een bar. Ofwel, wie weet waar ik de laatste nightly-build vandaan haal die ik op de ipad kan zetten?
http://xbmc.hadm.net/
Daar gaat hij toch wat meer uitleg nij nodig hebben als het nog niet gelukt was na lang zoeken
Installeer wget met cydia (zet op developer)
After you've installed the official XBMC build, SSH into your ipad (IP is under System > System Info in XBMC) and type:
wget http://xbmc.hadm.net/latest_ios.deb
dpkg -i latest_ios.deb
rm latest_ios.deb
ah, je moet hem een soort van ''activeren' dus. Ga ik vanavond direct proberenRde schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:29:
[...]
Daar gaat hij toch wat meer uitleg nij nodig hebben als het nog niet gelukt was na lang zoeken
Installeer wget met cydia (zet op developer)
After you've installed the official XBMC build, SSH into your ipad (IP is under System > System Info in XBMC) and type:
wget http://xbmc.hadm.net/latest_ios.deb
dpkg -i latest_ios.deb
rm latest_ios.deb
edit: hmm, maar wat is hier anders aan dan deze 'latest' downloaden en installeren zoals ik heb gedaan? Welke versie is de nightly-build?
[ Voor 10% gewijzigd door Paniohitus op 18-08-2011 10:56 ]
Ik dacht dat dit eerder een update deed dan een nieuwe install via ifunbox maar nu ik erover nadenk denk ik dat het juist hetzelfde is. Nightly is ook 10.0.0.9 maar de datum kan verschillen
Preddie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:54:
[...]
ah, je moet hem een soort van ''activeren' dus. Ga ik vanavond direct proberen
edit: hmm, maar wat is hier anders aan dan deze 'latest' downloaden en installeren zoals ik heb gedaan? Welke versie is de nightly-build?
[ Voor 5% gewijzigd door Rde op 18-08-2011 14:30 ]
Let op:
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]