Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Hero Of Time schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:24:
[...]

Ik zie net in m'n package list "Magic Fingers" staan. Kijk daar even naar ;).
Heb ik, maar er gebeurd niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is er een tweak dat wanneer ik via Spotlight op een contact tap dat hij dan automatisch belt ipv contacts te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:33
Is er iemand die weet of er een app voor de iPhone/iPad is waarmee je PER app het dataverbruik kan zien?
Gebruik momenteel een prepaid 20mb internet dagbundel, maar ik wil per applicatie kunnen zien hoeveel die heeft verbruikt. (en dus ook de mogelijkheid om een melding te krijgen wanneer ik 20mb heb bereikt)

Wil naar een 250mb abbo overstappen maar ik wil eerst weten waar mijn verbruik in gaat zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Zijn er nog interessante sources die ik kan toevoegen aan cydia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Ja, wat zijn nou de "must-have" repo's?

(en de "must-have" jailbreakdingen zoals SBSettings, etc. ben ik ook benieuwd naar?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-06 18:32
Hulp met warez is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2011 22:04 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Vragen naar warez is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Vragen naar warez is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Linken naar warez is al helemaal niet toegestaan op GoT.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2011 22:05 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie herboven

[ Voor 98% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Linken naar warez is al helemaal niet toegestaan op GoT.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
kthxbye schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:14:
(en de "must-have" jailbreakdingen zoals SBSettings, etc. ben ik ook benieuwd naar?) :)
Deze dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Liggen bij jullie ook alle repositories eruit? Ik kan niets meer updaten in Cydia. http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/ geeft bijvoorbeeld een 404 terug. Zou dat komen omdat iedereen nu aan het jailbreaken is?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 18:43
Iemand een idee welke Cydia app een grijs beginscherm kan genereren. Een scherm dat niet toegankelijk is door de iPad maar wel als grijs zichtbaar is door iTunes. Waarachter hij andere begnischermen maakt met apps, die dan niet toegankelijk zijn door de ipad, maar wel zichtbaar in iTunes. Ook kunnen ze nog opgestart worden door de finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Kijk eens al je tweaks na bij de omschrijving. Geef desnoods een lijstje hier met wat je hebt geïnstalleerd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 18:43
edit: ff screen adden, zegt meer dan woorden
Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/6702/ipadgrijsbeginschermpro.png

edit2: Blijkbaar had ik een verkeerd beeld over het IOS. En was ik zeker dat na een jailbreak een verse install doen van een versie zonder jailbreak, de files van de jailbreak er zou afhalen. Blijkbaar stonden de bestanden van men eerste jailbreak ( ergens 3.2 ofzo ) er nog op, wat ook verklaart waarom sommige repo's ineens in de cydia lijst stonden. Niet verder bij nagedacht. Ik ging er vanuit dat deze er nu standaard instaken ofzo.

Anyway hem terug naar factory settings brengen dmv power+home knop ingedrukt houden. En hem helemaal opnieuw installeren + herstel heeft het gefixed.

[ Voor 91% gewijzigd door OmegaII op 06-04-2011 06:55 . Reden: screen adden + fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Misschien handig om in de TS te schrijven wat er nog niet werkt met de jailbreak voor 4.3.1
Multiiconmover, Gridlock en Infinidock werken iig niet.(getest op mijn i4)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Is niet echt logisch om dat telkens toe te voegen, kost veel tijd om bij te houden en wordt continu geupdate. Elke keer er een nieuwe firmware is, opnieuw een lijst aanleggen en dat voor elke JB-app die er is is gewoon monnikkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 19-06 13:53
Weet iemand of het mogelijk is met een jailbreak of app (die ik met Google niet kan vinden) om de mute-knop een menu-optie mee te geven?

Wat ik graag zou willen is dat ik met dat knopje kan bepalen of het scherm na 1 minuut uit gaat of nooit. Waarom? als ik Spotify aan heb in de auto wil ik niet dat het scherm uit gaat, maar buiten de auto juist wel en nu moet ik steeds door het instellingen menu dit aan/uit zetten :(

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:51
Joepv schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:13:
Weet iemand of het mogelijk is met een jailbreak of app (die ik met Google niet kan vinden) om de mute-knop een menu-optie mee te geven?

Wat ik graag zou willen is dat ik met dat knopje kan bepalen of het scherm na 1 minuut uit gaat of nooit. Waarom? als ik Spotify aan heb in de auto wil ik niet dat het scherm uit gaat, maar buiten de auto juist wel en nu moet ik steeds door het instellingen menu dit aan/uit zetten :(
Is er niet iets voor SBSettings dat dit doet? SBSettings extra's zijn er veel, waarschijnlijk zit zoiets er wel tussen, even kijken onder SBSettings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Laatst online: 11-06 18:11

pvr

Ik heb gisteren mijn Ipad1 met REDSOW 4.3.1 JB, en Cydia werkt.
Alleen ik heb nu een game gedowload, met de bestandsnaam ipa.
Als ik deze bestandsnaam ipa aanklik en Itunes start op, krijg ik een foutmelding.

Is er een andere manier om de bestandsnaam ipa de installen op mijn Ipad 1, of is het iets anders wat ik moet doen, Ben nog een noob hier in ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:29
pvr schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:25:
Ik heb gisteren mijn Ipad1 met REDSOW 4.3.1 JB, en Cydia werkt.
Alleen ik heb nu een game gedowload, met de bestandsnaam ipa.
Als ik deze bestandsnaam ipa aanklik en Itunes start op, krijg ik een foutmelding.

Is er een andere manier om de bestandsnaam ipa de installen op mijn Ipad 1, of is het iets anders wat ik moet doen, Ben nog een noob hier in ;)
Appsync for iOS 4.x+ installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Waarschuwing:
Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.

@GerardHenninger & pvr,
verwijder je post, voordat je een waarschuwing krijgt en dit hele topic wordt gesloten! :( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
EN-IS schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:14:
[...]

Is er niet iets voor SBSettings dat dit doet? SBSettings extra's zijn er veel, waarschijnlijk zit zoiets er wel tussen, even kijken onder SBSettings?
Bedankt! _/-\o_ Dat was het keyword! Er is inderdaad een extra voor SBsettings om je autolock te regelen en of ik nu aan een knopje duw of met een swipe en tik het regel maakt niet uit. Asap jailbreaken dus!

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
EN-IS schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:34:
Waarschuwing:
Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.

@GerardHenninger & pvr,
verwijder je post, voordat je een waarschuwing krijgt en dit hele topic wordt gesloten! :( }:O
Waar bieden wij warez aan, of waar bespreken we het?
Hij noemt de naam van het spel niet en ik geef alleen een tip voor het installeren van .IPA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Bedankt GerardHenninger voor de info, het werkt _/-\o_ _/-\o_

Top van je ;)
GerardHenninger schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:28:
[...]

Appsync for iOS 4.x+ installeren?

[ Voor 3% gewijzigd door pvr op 06-04-2011 14:13 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Is veilig gebeurt :+
EN-IS schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:34:
Waarschuwing:

@GerardHenninger & pvr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
GerardHenninger schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:04:
Waar bieden wij warez aan, of waar bespreken we het?
Hij noemt de naam van het spel niet en ik geef alleen een tip voor het installeren van .IPA's.
Bespreken van warez:
-hij geeft aan dat hij een spelletje heeft "gedownload"
- AppSync
pvr schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:12:
Is veilig gebeurt :+
Dat kan wel zo zijn, volgens jou, maar er zijn hier eerder waarschuwingen voor uitgegeven (inclusief ik) voor het noemen van AppSync.

Maar goed, ben geen mod, wil liever niet dat dit topic wordt gesloten.
Joepv schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:00:
Bedankt! _/-\o_ Dat was het keyword! Er is inderdaad een extra voor SBsettings om je autolock te regelen en of ik nu aan een knopje duw of met een swipe en tik het regel maakt niet uit. Asap jailbreaken dus!
:) You're welcome!

[ Voor 17% gewijzigd door EN-IS op 06-04-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Typo in TS: Fake Carrier moet zijn FakeCarrier zonder spatie, anders vind je m niet :P

SMS Helper werkt niet met iOS 4.x staat zowel bij de applicatie omschrijving in Cydia als dat ik het in de praktijk ervaren heb (nog een bron: http://moreinfo.thebigbos...on.php?file=smshelperData)

Update net ontdekt |:(
aangezien je aantal karakters tegenwoordig kan aanzetten bij instellingen -> berichten -> aantal tekens is deze applicatie vanaf iOS 4.x overbodig geworden. Aantal tekens wordt pas zichtbaar als je aan de tweede regel van een sms bericht begint

OpenNotifier is het alternatief voor StatusNotifier voor iOS 4.x devices (http://www.99cblog.com/62...-notifier-ios-4-x-iphone/)

[ Voor 103% gewijzigd door ThePrutser op 06-04-2011 17:18 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
posttoast schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:40:
Liggen bij jullie ook alle repositories eruit? Ik kan niets meer updaten in Cydia. http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/ geeft bijvoorbeeld een 404 terug. Zou dat komen omdat iedereen nu aan het jailbreaken is?
Niemand?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, hier werkt het gewoon. Misschien toch een keer opnieuw JB'en?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 06-04-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:42:
Nope, hier werkt het gewoon. Misschien toch een keer opnieuw JB'en?
De vraag is of dat werkt, want het lijkt dat die repo's sowieso een 404 teruggeven. Ook als ik ze open in een browser op mijn PC. Ik krijg dit scherm te zien als Cydia gaat updaten:

Cydia error

Bij jullie werkt het dus allemaal wel prima? En koppen de links naar die repositories überhaupt? Het zijn gewoon de standaard repo's, ik kan deze ook niet aanpassen of verwijderen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisterenmiddag, niet wetende of het iets is waar je aan hebt / had (daarom ook berichtje gewijzigd)
gekeken op mijn pc en jou gevraagd of dit bijvoorbeeld via een browser bij jou wel werkt. Eerst, in het begin van de middag, kreeg ik ook een 404. Daarna (aan het einde van de dag) een melding dat ik er niet op 'mag', dus dat zou meer zijn. Daarom ook de vraag of je het (alweer?) hebt verwijderd en toegevoegd. Mij leek het dan weer te moeten worden. Overigens kon ik zelf gisteren op de iPod en iPad wél gewoon via deze source dingen downloaden. Weet het zelf verder ook niet, maar dat viel mij op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 18-06 11:03
Welk programma moet ik hebben om de Vodafone carrier settings ongedaan te maken?
Ik zou graag gewoon van personal hotspot van Apple gebruik maken in combi met mijn iPad2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Dank RATBORG, ik heb nog even rondgezocht en ik was blijkbaar niet de enige met dit probleem. Ik heb dan ook een oplossing gevonden: http://modmyi.com/forums/...t-found-errors-cydia.html.

Ik heb overigens i-funbox gebruikt in plaats van de Cydia app die in die oplossing beschreven wordt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Scidd0w schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:36:
Welk programma moet ik hebben om de Vodafone carrier settings ongedaan te maken?
Ik zou graag gewoon van personal hotspot van Apple gebruik maken in combi met mijn iPad2.
In de Cydia store :
- TetherMe
- MyWi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Thnx, TetherMe ken ik nog niet en ga ik is opzoeken.
MyWi is niet wat ik zoek want ik wil de standaard Apple functie gebruiken.

[update]
In onderstaande url is meer info te vinden over TetherMe in combinatie met iOS4.3;
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1087195

[ Voor 37% gewijzigd door Scidd0w op 11-04-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:10
posttoast schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:53:
Dank RATBORG, ik heb nog even rondgezocht en ik was blijkbaar niet de enige met dit probleem. Ik heb dan ook een oplossing gevonden: http://modmyi.com/forums/...t-found-errors-cydia.html.

Ik heb overigens i-funbox gebruikt in plaats van de Cydia app die in die oplossing beschreven wordt.
Thanks, had zelf ook al zo'n soort oplossing gevonden, maar kennelijk ontbraken daar enkele stappen in.

met behulp van de stappen uit jouw link heb ik het probleem ook echt opgelost, thanks again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Heb TetherMe aangeschaft en het werkt perfect. Heb nu de standaard Personal Hotspot functie er weer bij.
Ik heb een tethering toggle voor SBSettings van Cydia gehaald maar deze werkt niet echt goed.
Weet iemand een toggle te vinden voor de personal hotspot functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Ik wil graag SBsettings installeren maar als ik via Installous er op zoek krijg ik de volgende error:

API Error
Resource not found

Nu zou ik hem gewoon via Browse op kunnen zoeken want dat lukt wel maar kan hem nergens vinden. Weet iemand hoe ik wel aan SBsettings kan komen? Of de error kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:24

KSH

KappuhH schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:38:
Ik wil graag SBsettings installeren maar als ik via Installous er op zoek krijg ik de volgende error:

API Error
Resource not found

Nu zou ik hem gewoon via Browse op kunnen zoeken want dat lukt wel maar kan hem nergens vinden. Weet iemand hoe ik wel aan SBsettings kan komen? Of de error kan voorkomen?
Zoek in Cydia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

KappuhH schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:38:

API Error
Resource not found

Ik had dit probleem eerst ook, dit lag bij mij aan mijn internet verbinding (gprs). Bij andere apps moest ik my iPhone uit en aan zetten voordat het lukte...

Dus probeer eerst een goede internet verbinding, minimaal 3G en probeer je iPhone eens te herstarten en daarna SBSettings te installeren.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:24

KSH

ThePrutser schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:22:
[...]

Ik had dit probleem eerst ook, dit lag bij mij aan mijn internet verbinding (gprs). Bij andere apps moest ik my iPhone uit en aan zetten voordat het lukte...

Dus probeer eerst een goede internet verbinding, minimaal 3G en probeer je iPhone eens te herstarten en daarna SBSettings te installeren.
Je kan zoeken in Installous wat je wil, maar sbsettings ga je er niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Bestaat er een cydia app om chrome bookmarks te syncen met bv safari/cab? Via de normale app store kan ik niks vinden? Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
tennisbal schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:41:
Bestaat er een cydia app om chrome bookmarks te syncen met bv safari/cab? Via de normale app store kan ik niks vinden? Hoe doen jullie dit?
In iTunes selecteren: Bladwijzers/Bookmarks Syncen met Google Chrome... Onder tabblad info!

Volgens mij zou dat een mogelijkheid moeten zijn? Ik weet niet of deze optie wel wordt ondersteund.

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 16-04-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394368

KSH schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:07:
[...]

Je kan zoeken in Installous wat je wil, maar sbsettings ga je er niet vinden...
;) inderdaad SBSettings is alleen te vinden in cydia in de Bigboss Repo
Scidd0w schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:49:
Heb TetherMe aangeschaft en het werkt perfect. Heb nu de standaard Personal Hotspot functie er weer bij.
ik ben ook van plan TetherMe aante schaffen.
Mag ik vragen icm welke idevices gebruik jij dat?
Van iphone 4 hotspot maken voor ipad 2?
op welke FW draaien die idevices? iphone 4.3.1? ipad 2 4.3.2?
welke opperator heb je ? t-mobile/kpn?
Ben je tot nu tevreden en vraagt het net zoveel van je batterij als MyWi?

:) Je zou me goed helpen als je hier antwoord op zou kunnen geven.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:12

_AN

EN-IS schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:54:
[...]

In iTunes selecteren: Bladwijzers/Bookmarks Syncen met Google Chrome... Onder tabblad info!

Volgens mij zou dat een mogelijkheid moeten zijn? Ik weet niet of deze optie wel wordt ondersteund.
Volgens mij kan dit niet. Tenminste, ik kan bij alleen kiezen voor Safari, niet voor Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Anoniem: 394368 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 23:47:
[...]
Mag ik vragen icm welke idevices gebruik jij dat?
Van iphone 4 hotspot maken voor ipad 2?
op welke FW draaien die idevices? iphone 4.3.1? ipad 2 4.3.2?
welke opperator heb je ? t-mobile/kpn?
Ben je tot nu tevreden en vraagt het net zoveel van je batterij als MyWi?
  • iPhone4 icm iPad2.
  • Ja maak dus een hotspot vd i4 en tether dan met mijn iPad2 via WiFi.
  • i4: 4.3.1 / iPad2: 4.3.2.
  • Vodafone (KPN schijnt standaard al personal hotspot te ondersteunen)
  • Ja ben tot nu toe tevreden maar heb het nog niet heel veel gebruikt. Heb nooit MyWi gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien het vermelden waard: FaceIt. Hiermee kun je met een 3GS ook facetime-en. Werkt behoorlijk goed. Natuurlijk mis je wel de frontcamera van de ip4 maar het is beter dan niets :)
Staat overigens niet in de standaard repo's maar ik vond 'm door http://apps.iphoneislam.com toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:04

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zoek een goede VOIP client voor mij iPhone.

Helemaal perfect zou het zijn als deze een Windows variant zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
_AN schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:24:
Volgens mij kan dit niet. Tenminste, ik kan bij alleen kiezen voor Safari, niet voor Chrome.
Helaas, dan wordt deze nog niet ondersteund. Misschien je bookmarks voor 1x importeren naar IE of Safari, en dan vanuit daar je bookmarks weer syncen met iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 17-06 16:09
is er een cydia app die dit blokkeert?

nieuws: Apple bewaart locatiegegevens iPhone op desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:10
Is alleen voor iAds, niet voor de locatiegegevens in je backup op je desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

i2Paq schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:37:
Ik zoek een goede VOIP client voor mij iPhone.

Helemaal perfect zou het zijn als deze een Windows variant zou hebben :)
Skype icm My3G of 3G Unrestrictor :)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 17-06 16:09
iLikeNoobies schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:06:
[...]

Skype icm My3G of 3G Unrestrictor :)
skype is skype en geen voip.
tnx ga hem proberen

[ Voor 39% gewijzigd door Byte_Me op 21-04-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:13

Booster

Superuser

Een tijdje terug postte ik hier over een app die ik samen met een andere GoTer heb gemaakt, BatteryLogger Pro uit de Apple App Store. De app is verwijderd uit de officiele App Store vanwege het gebruik van iOS backgrounding, omdat dit strict volgens de richtlijnen alleen mag voor VOIP-apps.

Afbeeldingslocatie: http://tinkertank.eu/images/apps/batterylogger-plus/batterylogger-plus-button.png
voor iPhone, iPad en iPod

Omdat we overtuigd zijn van het nut van onze app, bieden we daarom een betere en nieuwere versie aan in de Cydia Store, onder de naam BatteryLogger Plus. Deze Plus versie heeft (ten opzichte Pro):
  • (Veel) nauwkeurigere logging door andere manier van data uitlezen
  • iPad support met grote grafieken en landscape/portrait mode
  • Battery Hardware Report
    met o.a. battery health en batterij temperatuur :)
    (beschikbaarheid afhankelijk van hardware)

Screenies: http://www.ipadblogs.nl/2...-nu-beschikbaar-in-cydia/

Vragen en opmerkingen kunnen jullie sturen aan info at tinkertank punt eu :)

[ Voor 5% gewijzigd door Booster op 21-04-2011 14:57 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:35

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Weet iemand misschien een tweak uit Cydia waarmee je een horizontaal meescrollende wallpaper kan krijgen? Een beetje zoals bij Android. Ik heb Parallax, Panorama en Simple Background al geprobeerd. Bij Parallax scrollde de wallpaper gewoon niet mee en bij Panorama en Simple Background bleef Winterboard maar crashen. Ik gebruik iOS 4.2.1 met Greenpois0n rc6.1. Iemand nog tips?

[ Voor 1% gewijzigd door bello2185 op 25-04-2011 21:52 . Reden: Typo. ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Heb je goed naar de omschrijvingen gekeken en de mogelijke conflicten die het met zich meebrengt? Er zijn tweaks en andere packages die niet werken met een van die panorama wallpapers. Dit kan het crashen verklaren. Vziw heeft WinterBoard, afhankelijk van het thema, geen conflicten met je genoemde packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik heb de omschrijvingen gelezen, maar ik kon niks vinden over mogelijke conflicten. Ik heb ook niet echt veel spannends op mijn iPhone 4 staan. SBsettings, Bytafont en wat thema's in Winterboard en dat is het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Krijg je het crashen ook als je alle thema's van Winterboard uitschakelt? Als het dan nog blijft gebeuren, ligt het waarschijnlijk niet aan WB maar iets anders, bijvoorbeeld een tweak die je niet meer weet dat je die hebt geïnstalleerd.
Ik weet dat ik eenzelfde functie wilde, want eerst kon Winterboard meerdere wallpapers aan via page1.png, page2.png, etc. maar sinds iOS4 werkt dat niet meer. Ik had vervolgens een paar tweaks die in de omschrijving stond als incompatibel. Weet zo even niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik heb dat even geprobeerd, maar met alle WB thema's uit duurd het respringen erg lang en krijg ik daarna een melding dat Winterboard in safe mode is opgestart.
Ik maak sinds kort wel gebruik van de tweak CleanStatus om m'n carrier text weg te halen.
Maar daarvoor crashte het ook al, dus dat is het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

bello2185 schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:54:
Weet iemand misschien een tweak uit Cydia waarmee je een horizontaal meescrollende wallpaper kan krijgen? Een beetje zoals bij Android. Ik heb Parallax, Panorama en Simple Background al geprobeerd. Bij Parallax scrollde de wallpaper gewoon niet mee en bij Panorama en Simple Background bleef Winterboard maar crashen. Ik gebruik iOS 4.2.1 met Greenpois0n rc6.1. Iemand nog tips?
Dat komt omdat panorama niet werkt op 4.2.1, dan gaat de ipod meteen in safe mode. Same problem here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Oké thanks, hopen dat het is een keertje ge-update wordt dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb een aantal vragen hier:

Is er iets van een app die je gps gegevens bijhoud, je route, snelheden, .....

Als ik een theme download van cydia hoe kan ik die dan ook installeren of instellen op mijn iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Denthis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:01:
Ik heb een aantal vragen hier:

Is er iets van een app die je gps gegevens bijhoud, je route, snelheden, .....

Als ik een theme download van cydia hoe kan ik die dan ook installeren of instellen op mijn iphone?
Ik heb je eerste vraag net in het jailbreaktopic beantwoord. Voor zover ik weet is er geen Cydia-app die dat doet, maar wel een gratis AppStore App namelijk OutFront. Er is ook een betaalde versie met meer functionaliteit. Ik heb zelf de gratis versie en dat is voor mij meer dan voldoende.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Denthis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:01:
Daarvoor heb je Winterboard nodig, die app kun je downloaden via Cydia.
Daarin kan je aanvinken welke themes je wilt gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

bello2185 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:01:
[...]

Of dreamboard (sinds kort) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

is er ook een app die met silverlight van MS om kan gaan in pagina's of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Louise525 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:54:
[...]

Ik heb je eerste vraag net in het jailbreaktopic beantwoord. Voor zover ik weet is er geen Cydia-app die dat doet, maar wel een gratis AppStore App namelijk OutFront. Er is ook een betaalde versie met meer functionaliteit. Ik heb zelf de gratis versie en dat is voor mij meer dan voldoende.
oke dankje, ik ga hem testen.
Als het goed weer blijft vanaaf meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
bello2185 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:01:
[...]

oke dankje,
Ik ga het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Louise525 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:54:
[...]

En wat dacht je van ownspy??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
hoyvoy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:24:
[...]

En wat dacht je van ownspy??
dat is volgens mij iets anders wat ik zo kan vinden met cydia.

Ik wil gewoon mijn route en snelheden kunnen loggen als ik op de motor zit.
Dat ik dit naderhand kan bekijken.
Als er leuke wegen tussen zitten kan ik die terug vinden via deze app.
En kan ik ze ooit eens allemaal in de navi zetten voor een ritje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Anoniem: 193799 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:11:
is er ook een app die met silverlight van MS om kan gaan in pagina's of zo?
Als Apple Adobe al 'boycot', zie ik niet veel redenen om Silverlight wel toe te staan. En aangezien Silverlight op Linux al niet geweldig werkt, vraag ik mij af of mensen van de JB community het werkend krijgen via hacks oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Elke keer als ik in de auto stap vergeet ik de gps app te testen :(.

Weten jullie ook nog uitkomst voor het verzenden van foto's via bluetooth? ik heb gegoogled op ibluenova/ibluetooth maar het schijnt dat die niet meer werkt sinds iOS 4.

Ik heb gevonden hoe ik eigen sms geluiden kan toevoegen, is dit echter ook mogelijk voor email, wekker,...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:04

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

e-mail en wekker kan alleen door via ssh het huidige bestand te vervangen door een ander met dezelfde naam.
Jailbreak nodig dus.

Google maar eens, je vindt diverse tutorials hierover.
TIP: gooi je originele bestanden niet weg maar hernoem ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
i2Paq schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:32:
e-mail en wekker kan alleen door via ssh het huidige bestand te vervangen door een ander met dezelfde naam.
Jailbreak nodig dus.

Google maar eens, je vindt diverse tutorials hierover.
TIP: gooi je originele bestanden niet weg maar hernoem ze.
Oke, ik had gegoogled. maar dit nog niet gevonden.
hij is gejailbreaked. Ik ga het uitzoeken dankje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Denthis schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:19:
Elke keer als ik in de auto stap vergeet ik de gps app te testen :(.

Weten jullie ook nog uitkomst voor het verzenden van foto's via bluetooth? ik heb gegoogled op ibluenova/ibluetooth maar het schijnt dat die niet meer werkt sinds iOS 4.

Ik heb gevonden hoe ik eigen sms geluiden kan toevoegen, is dit echter ook mogelijk voor email, wekker,...?
Celeste

[ Voor 0% gewijzigd door hoyvoy op 07-05-2011 09:03 . Reden: ik zie nergens cicero staan hoor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Cicero is zover ik kan vinden, een app voor het beheren van search engines van je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kennen hier mensen apps voor het modificeren van de dictionary uit iOS? Ik kan er geen enkele vinden.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Snake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:33:
Kennen hier mensen apps voor het modificeren van de dictionary uit iOS? Ik kan er geen enkele vinden.
ifile, daar zit alles in wat je nodig hebt! (en niet nodig hebt :9)

[ Voor 12% gewijzigd door hoyvoy op 13-05-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Heb sinds vandaag ook Lockinfo gekocht... maar krijg het niet aan de praat. Wat ik wil is dat ik in een overslag in het lockscherm dus mijn agenda, gemistte oproepen, smsjes, WhatsApps, facebook, twitter en watnog meer wil zien... alleen gaat het niet.

Moet notificatie aanstaan? Dus Geluiden, Meldingen en Badges. Die wil ik juist uit hebben staan natuurlijk. Een blauwe balk in het beeld is juist niet handig. Ik ben al terug gegaan naar de standaard settings en toch lukt het niet...?

EDIT: de agenda wordt we netjes overgenomen trouwens...

[ Voor 5% gewijzigd door hemiparo op 15-05-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-06 22:32
Snake schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:33:
Manualcorrect Pro -welke ik sowieso kan aanraden- ondersteunt dit doormiddel van toevoegingen en uitsluitingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
hemiparo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:47:
Heb sinds vandaag ook Lockinfo gekocht... maar krijg het niet aan de praat. Wat ik wil is dat ik in een overslag in het lockscherm dus mijn agenda, gemistte oproepen, smsjes, WhatsApps, facebook, twitter en watnog meer wil zien... alleen gaat het niet.

Moet notificatie aanstaan? Dus Geluiden, Meldingen en Badges. Die wil ik juist uit hebben staan natuurlijk. Een blauwe balk in het beeld is juist niet handig. Ik ben al terug gegaan naar de standaard settings en toch lukt het niet...?

EDIT: de agenda wordt we netjes overgenomen trouwens...
Het instellen van LockInfo is zo vanzelfsprekend, vreemd dat het bij jou niet werkt. Je opent Settings, dan naar LockInfo. Daar stel je alles in waar het weergegeven moet worden (lockscreen, infoshade, homescreen). Plugins zet je aan of uit, als het goed is staat alles op default aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dat het heel simpel is geloof ik zo alleen werkt het dus niet. Moeten notificaties aanstaan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Oh, die optie. Sorry, had geen idee hoe of wat, tijd geleden dat ik 't heb ingesteld. Ik heb notifications aan staan. Kan je zelf niet kijken wat elke optie doet? Ben je nou een tweaker of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Of niet... Is dat relevant? En dat je alles moet kunnen en weten...? Zie het nut niet van push messages als ik ze ook in mijn locksreen kan zien. Wil gewoon in een opslag zien wat er staat te wachten, daar is LockInfo toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Krijg opeens wel de WhatsApp info te zien??? Maar ook via de push (blauwe balk) en die wil ik dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Dan zit je nu in je eentje, ik heb geen push berichten want doe niet eens zo gek veel met m'n iphone. Puur bellen, sms'en en zo nu en dan een spelletje. Internet gaat alleen via wifi, ik betaal mij anders blauw eraan.

Ik als tweaker ga overigens kijken hoe een programma werkt, probeer verschillende instellingen voordat ik aan anderen ga vragen hoe het precies werkt e.d. Just my 2 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

MG-studios schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Manualcorrect Pro -welke ik sowieso kan aanraden- ondersteunt dit doormiddel van toevoegingen en uitsluitingen ook.
Superapp! Zeker zijn .99¢ waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
IS er iets van een programma om makkelijker je openstaande programma's te beheren?
Vind het toch wel irritant dat alles op de achtergrond blijft draaien.
Is het mogelijk dat programma's worden afgesloten als ik ze weg klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Backgrounder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
dankje wel. werkt goed tot nu toe :P.

heb wat rond gekeken, is er ook nog (gratis) app voor het beheren van je foto's (albums)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hero Of Time schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:15:
Dan zit je nu in je eentje, ik heb geen push berichten want doe niet eens zo gek veel met m'n iphone. Puur bellen, sms'en en zo nu en dan een spelletje. Internet gaat alleen via wifi, ik betaal mij anders blauw eraan.

Ik als tweaker ga overigens kijken hoe een programma werkt, probeer verschillende instellingen voordat ik aan anderen ga vragen hoe het precies werkt e.d. Just my 2 cent.
Met deze opmerking heb je in ieder geval mijn waardering voor meest behulpzame tweaker ontvangen...

Fijn ook dat je aanneemt dat ik dingen wel of niet bekeken heb... ik had het maar kwam er gewoon niet uit. Als je het ook niet weet, geef dat dan gewoon toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
@hemiparo: om de blauwe push berichten te blokkeren kun je de app Popup Blocker proberen. Dit is van de maker van LockInfo en met een licentie van LockInfo mag je deze gratis gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen en zo ja,sorry dan maar dit is mijn vraag.

Geeft het schade als je al die progjes in de afdeling sections zitten van Cydia verwijderd? :? Ik heb het gevoel dat het teveel ruimte inneemt op mijn iPad,of is dat maar schijn aangezien ze een wezenlijk onderdeel van Cydia zijn bij de jailbreak? Ik denk dus in de trand van: in Mac OSX waar ik ook alle printers die worden meegeinstalleerd verwijder. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:34:
Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen en zo ja,sorry dan maar dit is mijn vraag.

Geeft het schade als je al die progjes in de afdeling sections zitten van Cydia verwijderd? :? Ik heb het gevoel dat het teveel ruimte inneemt op mijn iPad,of is dat maar schijn aangezien ze een wezenlijk onderdeel van Cydia zijn bij de jailbreak? Ik denk dus in de trand van: in Mac OSX waar ik ook alle printers die worden meegeinstalleerd verwijder. :O
Yups, op het moment dat jij core bestanden verwijderd (dependencies van en op cydia, etc) crasht je toestel, functioneert niet meer (deels wel maar niet lekker). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Joepv schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:52:
@hemiparo: om de blauwe push berichten te blokkeren kun je de app Popup Blocker proberen. Dit is van de maker van LockInfo en met een licentie van LockInfo mag je deze gratis gebruiken.
Dank je... ga er vanavond mee aan de slag. Baal er gewoon van dat ik het niet voor elkaar krijg om alle info in mijn lockscreen te krijgen... moet toch mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
En krijg het dus niet voor elkaar... ook met de Popup Blocker werkt het niet... wat kan ik fout doen?
Wil gewoon dat ik in mijn Lockscreen een overzicht krijg van de dingen die gebeurd zijn en dat mijn telefoon tussendoor niet de hele tijd gaat piepen en trillen... dat moet toch mogelijk zijn...?

Ik krijg de meldingen van WhatsApp bv. niet in het Lockscreen. Of ik moet meldingen aanzetten maar dan komt die blauwe berichtenbalk weer steeds in beeld... Ook mail en facebook wordt wel de badges van geupdate maar niet in Lockscreen...

[ Voor 8% gewijzigd door hemiparo op 19-05-2011 11:47 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.

Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]