kan iemand bevestigen dat ik met behulp van "displayout" en een "apple ipod/ipad to vga cable" alles wat op mijn ipod touch 4g (!) scherm staat, ook wordt doorgegeven naar mijn beeldscherm in volledige resolutie??
Anoniem: 404687
Is er een app voor de iPad om mails in me status bar te krijgen?? Met statusnotifer crasht SpringBoard.
probeer opennotifier eens.Anoniem: 404687 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:26:
Is er een app voor de iPad om mails in me status bar te krijgen?? Met statusnotifer crasht SpringBoard.
Is er een app in Cydia die het volgende gedrag kan uitschakelen : op het moment dat ik mijn Iphone op een accesoire aansluit gaat ie altijd het allereerste nummer in het alfabet spelen. Ook al zat ik halverwege een lang nummer (bijvoorbeeld State of Trance uitzending). Dit komt voor bij mijn Kenwood autoradio en een ander docking station. Zwaar irritant.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
http://www.redmondpie.com...ation-center-cydia-tweak/
iemand die deze werkend heeft @ de final ios5?
En hoe zit het met lockinfo? lees veel over crashes etc... aangezien het ios5 lockscreen nog niet echt doet wat ik wil:-P
iemand die deze werkend heeft @ de final ios5?
En hoe zit het met lockinfo? lees veel over crashes etc... aangezien het ios5 lockscreen nog niet echt doet wat ik wil:-P
Is het mogelijk om van af mijn computer muziek te streamen naar m'n iPad?. Dus net zoiets als remote maar dat de muziek dan op je iPad wordt afgespeeld.
Ja, werkt via Home Sharing.
Noaccessorysplash al geprobeerd? Weet niet zeker of het hiervoor ook werkt, maar sowieso wel handig. Mis het erg op m'n 4SSpam schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:21:
Is er een app in Cydia die het volgende gedrag kan uitschakelen : op het moment dat ik mijn Iphone op een accesoire aansluit gaat ie altijd het allereerste nummer in het alfabet spelen. Ook al zat ik halverwege een lang nummer (bijvoorbeeld State of Trance uitzending). Dit komt voor bij mijn Kenwood autoradio en een ander docking station. Zwaar irritant.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Weet iemand hier hoe je de volgende theme in lockinfo krijgt :

Ik bedoel vooral de tijd en daarnaast het weer. Ik kan het er wel onder krijgen maar deze bevalt me wel. De rest van de plugins op dit plaatje zijn niet zo belangrijk.

Ik bedoel vooral de tijd en daarnaast het weer. Ik kan het er wel onder krijgen maar deze bevalt me wel. De rest van de plugins op dit plaatje zijn niet zo belangrijk.
is dit niet Intelliscreenx?Spam schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:06:
Weet iemand hier hoe je de volgende theme in lockinfo krijgt :
[afbeelding]
Nee, dit is lockinfo, zie ook de link. Het is een thema instelling bij lockinfo maar ik krijg het niet voor elkaar.
[update] : ben er inmiddels achter, is de 235_teehanlax theme. Heeft winterboard nodig, wat minder maar goed...
[ Voor 17% gewijzigd door Spam op 08-11-2011 22:42 ]
Misschien een lastige vraag, vooral omdat ik het nergens kan vinden..
Welke cydia app kan er voor zorgen dat je modeulles die niet ondersteund zijn door apple via bluetooth wel kan connecten met de iphone/ipad.
Het gaat hier niet om het overzetten van bestanden, maar om een device te connecten/pairen.
De apps die ik vind werken niet of crashen op Iphone 4 Ios 4.3.5
Iemand die mij hier mee kan helpen?
Welke cydia app kan er voor zorgen dat je modeulles die niet ondersteund zijn door apple via bluetooth wel kan connecten met de iphone/ipad.
Het gaat hier niet om het overzetten van bestanden, maar om een device te connecten/pairen.
De apps die ik vind werken niet of crashen op Iphone 4 Ios 4.3.5
Iemand die mij hier mee kan helpen?
Water-Escape
Anoniem: 286128
Hoe maken jullie @ iOS 5.0 nou Cydia backups? Nog steeds met PKGBackup,
of alternatieven?
Was weer eens zo dom om ten tijde van mijn overstap naar 5.0 geen Cydia
backup te maken.
of alternatieven?
backup te maken.
ja, gewoon pkgbackup ik gebruik aptbackup, volgens mij de enige die gratis is. ben nu bezig met de overstap voor te bereiden, alles backuppen en zo. kan het zijn dat cydia een beetje instabiel is op het moment? kan me voorstellen dat er veel mensen aan het updaten zijn nu de untethered JB uit isAnoniem: 286128 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:45:
of alternatieven?
backup te maken.
edit: ik bedoel aptbackup, niet pkgbackup
[ Voor 5% gewijzigd door Byte_Me op 29-12-2011 01:04 ]
ik zweer bij http://www.idownloadblog.com/2011/12/21/openbackup/Anoniem: 286128 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:45:
of alternatieven?
backup te maken.
Ik krijg als ik een reposotory wil toevoegen de volgende boodschap.
Did not Find Repository
the indicated repository could not be found. This could be because you are trying to add a legacy installer repository (these are not supprted). Also, this interfaci is only capable of working with exact repository URL's. If you host a repository and are having issues please contact the autor of Cydia with any quastions you have
Weliswaar in het nederlands, maar het is hetzelfde. URL is absoluut goed ingevoerd. Heb gezocht, maar kan geen oplossing vinden. Meer mensen last van?
Did not Find Repository
the indicated repository could not be found. This could be because you are trying to add a legacy installer repository (these are not supprted). Also, this interfaci is only capable of working with exact repository URL's. If you host a repository and are having issues please contact the autor of Cydia with any quastions you have
Weliswaar in het nederlands, maar het is hetzelfde. URL is absoluut goed ingevoerd. Heb gezocht, maar kan geen oplossing vinden. Meer mensen last van?
Host overbelast, probeer het later opnieuw. Morgen ofzo, vroeg in de ochtend als USA nog op een oor ligt bijvoorbeeld.maartend schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:56:
Did not Find Repository
Commandline FTW | Tweakt met mate
Aha, thnx.Hero Of Time schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:00:
[...]
Host overbelast, probeer het later opnieuw. Morgen ofzo, vroeg in de ochtend als USA nog op een oor ligt bijvoorbeeld.
Dacht dat dit enkel voor Cydia zelf was.
google is je vriendmaartend schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:56:
Did not Find Repository
http://jaxov.com/2010/12/...ing-modmyi-repo-to-cydia/
Zojuist even mijn 5.0.1 geJB'ed
ik ben nu opzoek naar een app waarmee ik bepaalde apps op mijn telefoon van een wachtwoord kan voorzien zoals bijvoorbeeld de apps
Ebuddy
Foto's
nu kwam ik in de startpost de app Lockdown tegen maar deze word maar ondersteund tot ios 4.0
hopelijk kan iemand mij hiermee helpen
EDIT: Net niet genoeg gegoogled... Applocker werkt perfect voor mij
ik ben nu opzoek naar een app waarmee ik bepaalde apps op mijn telefoon van een wachtwoord kan voorzien zoals bijvoorbeeld de apps
Foto's
nu kwam ik in de startpost de app Lockdown tegen maar deze word maar ondersteund tot ios 4.0
hopelijk kan iemand mij hiermee helpen
EDIT: Net niet genoeg gegoogled... Applocker werkt perfect voor mij
[ Voor 9% gewijzigd door Fall3n op 28-12-2011 23:33 ]
Ik had gezocht en google is dan idd een vriend. Maar wel 1 die niet hielp.freekweb schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:13:
[...]
google is je vriend![]()
http://jaxov.com/2010/12/...ing-modmyi-repo-to-cydia/
bwaah na update naar 5.0.1, jailbreak en aptbackup restore blijft mn springboard crashen en kom ik steeds in safe mode. hoe kun je dit een beetje efficient troubleshooten? aptbackup heeft natuurlijk alle cydia apps terug gezet, en eentje zal het probleem wel zijn
Iprotect gebruikte ik, nog niet getest op 5.01Fall3n schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:55:
Zojuist even mijn 5.0.1 geJB'ed
Foto's
Bing
Anoniem: 286128
Bij SBSettings stuk- voor stuk alle elementen uit- en inschakelen (mobile substrate addons).Byte_Me schreef op donderdag 29 december 2011 @ 01:01:
bwaah na update naar 5.0.1, jailbreak en aptbackup restore blijft mn springboard crashen en kom ik steeds in safe mode. hoe kun je dit een beetje efficient troubleshooten? aptbackup heeft natuurlijk alle cydia apps terug gezet, en eentje zal het probleem wel zijn
Zodra ie blijft hangen weet je welke addon het om gaat.
Anoniem: 98189
Nadat ik SB settings verwijderd had kreeg ik geen crashes meer van het Springboard.......na 5.0.1 te hebben geïnstalleerd.
bij mij kwamen de crashes door verschillende cydia apps. gelukkig zijn nu de meeste geupdate.
de boosdoeners waren: switchermod, backgrounder, five icon folders en activator.
Het enige waar ik nu nog af en toe last van heb ik dat alle apps op een kwart van het scherm draaien, erg irritant. lastig uit te zoeken waar het door komt, want na een reboot is het meestal sowieso opgelost. maar ik verdenk infinifolders ervan, die ik als alternatief voor 5icon folders heb aangeschaft.
de boosdoeners waren: switchermod, backgrounder, five icon folders en activator.
Het enige waar ik nu nog af en toe last van heb ik dat alle apps op een kwart van het scherm draaien, erg irritant. lastig uit te zoeken waar het door komt, want na een reboot is het meestal sowieso opgelost. maar ik verdenk infinifolders ervan, die ik als alternatief voor 5icon folders heb aangeschaft.
Kun je met iFile en iOS5 nog steeds een USB stick benaderen via de camera connection kit?
Wat mij betreft kan springflash er ook bij, veel handiger dan die stomme zaklamp apps. Verder is de folder closer ook een handige tweak.
Is het via een JB (app) ook mogelijk apps 2x te installeren?
Leg eens uit, waarom zou je dat willen?havana schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:20:
Is het via een JB (app) ook mogelijk apps 2x te installeren?
Zodat mijn vrouw en ik beide kunnen DrawSomen, allebei een eigen Facebook App, Wordfeud, etc
Geen idee of http://3gsvon.wordpress.c.../install-same-apps-twice/ nog werkt??
Kwestie van proberen ff...
Kwestie van proberen ff...
[ Voor 19% gewijzigd door Tha BasZ op 29-03-2012 11:17 ]
NopeAnoniem: 353297 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:19:
Is het al mogelijk om de nieuwe iPad te jb?
dat komt ook nog niet totdat apple een nieuwe firmware uitgeeft. dus ios 5.2 oid.
Waarom?
Omdat ze anders de kwetsbaarheid kunnen patchen in deze nieuwe update.
Waarom?
Omdat ze anders de kwetsbaarheid kunnen patchen in deze nieuwe update.
Toch maar een weblog?
Ik de auto maak ik gebruik van mijn iphone, welke in een houder tussen de voorstoelen zit, om muziek te luisteren.
Bedienen er van gaat zonder enig probleem, alleen als ik wil kijken wat voor track en artiest er speelt gaat dit dus voor geen meter.
Tekst is gewoon niet te lezen

Is er in Cydia (maar Apple store mag ook) iets binnen te halen waardoor je deze beide dingen groot in beeld te zien kan krijgen?
Van mij mag achtergrond plaatje verdwijnen, als ik track en Artiest maar goed te zien krijg.
Bedienen er van gaat zonder enig probleem, alleen als ik wil kijken wat voor track en artiest er speelt gaat dit dus voor geen meter.
Tekst is gewoon niet te lezen

Is er in Cydia (maar Apple store mag ook) iets binnen te halen waardoor je deze beide dingen groot in beeld te zien kan krijgen?
Van mij mag achtergrond plaatje verdwijnen, als ik track en Artiest maar goed te zien krijg.
Ik kan veel youtube filmpjes niet meer afspelen omdat de eigenaar van de video heeft bepaald dat het niet meer mag worden weergegeven op een mobiel apparaat.
Is er een methode om de youtube of protube app te misleiden?
misschien via mxtube?knights16 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:35:
Ik kan veel youtube filmpjes niet meer afspelen omdat de eigenaar van de video heeft bepaald dat het niet meer mag worden weergegeven op een mobiel apparaat.
Nee. Helaas.knights16 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:35:
Dit is omdat YouTube de mobiele filmpjes gewoon niet beschikbaar stelt. Dit zijn speciale voor mobiel ge-encode bestanden.
Wat wel mogelijk is, is om Skyfire te installeren en dan als user-agent 'desktop' te selecteren (tandwiel). Vervolgens ga je naar YouTube en wordt het filmpje voor jou geconvert op de Skyfire server.
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Inmiddels mn iPad 3 gejailbreakt en de volgende apps geinstalleerd:
Email Enhancer Pro, eindelijk meerdere handtekeningen voor meerdere emailaccounts. App kan nog veel meer trouwens.
iKeyWi, pijltjes op m'n keyboard, at last
Adblock voor Safari, commentaar overbodig
iFile, zodat ik de microSD uit mn Garmin kan benaderen
Safari Upload Enabler, waarmee ik bestandjes (zoals trainingen uit mn Garmin) kan uploaden
Email Enhancer Pro, eindelijk meerdere handtekeningen voor meerdere emailaccounts. App kan nog veel meer trouwens.
iKeyWi, pijltjes op m'n keyboard, at last
Adblock voor Safari, commentaar overbodig
iFile, zodat ik de microSD uit mn Garmin kan benaderen
Safari Upload Enabler, waarmee ik bestandjes (zoals trainingen uit mn Garmin) kan uploaden

Ik hou van oogsnoep. En dit is zeker de moeite waard
Deze tweak heet 'unfold' en zit gratis in de BigBoss repository.
=> Fold to unlock
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Iemand al Siri goed werkend gekregen @ iPhone 4?
Zie paar keer Siriport staan...
Is dat wat?
/EDIT -> installed en ging mis
Stuck @ bootlogo...
Mmm hoe dit weer te fiksen zonder weer een restore te doen vanuit iTunes...
(beetje zonde van me tijd).
/EDIT 2 -> ondertussen weer tijdje ge-restored en vanuit iCloud weer alles terug.
Maar SiriPort dus GEEN aanrader!!
Is dat wat?
Stuck @ bootlogo...
/EDIT 2 -> ondertussen weer tijdje ge-restored en vanuit iCloud weer alles terug.
[ Voor 65% gewijzigd door Tha BasZ op 30-05-2012 16:50 ]
Klopt, maar er is nu een verzameling met onder meer deze manier van unlocken. Je kunt daarmee ook à la openen van lamellen / luxaflex unlocken als je de tweak Unlockize installeert. Ook wordt tussen de gekozen manieren gewisseld als je er meerdere hebt gekozen.DexterDee schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:07:
[afbeelding]
Ik hou van oogsnoep. En dit is zeker de moeite waard
Deze tweak heet 'unfold' en zit gratis in de BigBoss repository.
=> Fold to unlock
Het "nadeel" van deze manier is dat tot je hem helemaal hebt ontgrendeld, dat je helderheid op het lock screen veel hoger staat dan op je home screen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 30-05-2012 13:13 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Weet iemand of, en welke Cydia app er bestaat om bestanden van de NAS te benaderen en te kopiëren naar het iOS bestandssysteem? Dus ik wil bestanden van mijn Synology NAS bijv kopiëren naar de XBMC map, allemaal direct vanaf de iPad zelf. Ik had wat gelezen over Smbclient, maar dat is volgens mij de andere kant op...
Master_A
Heb je zelf al gezocht bij onze grote vriend Google?? Want daar staan genoeg tools die kunnen waar jjij om vraagt....Amiet01 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:20:
Weet iemand of, en welke Cydia app er bestaat om bestanden van de NAS te benaderen en te kopiëren naar het iOS bestandssysteem? Dus ik wil bestanden van mijn Synology NAS bijv kopiëren naar de XBMC map, allemaal direct vanaf de iPad zelf. Ik had wat gelezen over Smbclient, maar dat is volgens mij de andere kant op...
Ik heb rond gegoogled dat Spite (met een t) 3.0 op 5.1.1 werkt, maar heb niet geprobeerd aangezien $5,- moet doneren. Maar je kan natuurlijk ook op een andere manier Spite afhalenTha BasZ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:42:
Uiteraard heb ik gezocht, maar een client om vanaf je iPad/iPhone een SAMBA/AFP/NFS share te benaderen en bestanden ergens in het iOS bestandssysteem te kopiëren heb ik nog niet gevonden. Please enlighten me if you know...freekweb schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:02:
[...]
Heb je zelf al gezocht bij onze grote vriend Google?? Want daar staan genoeg tools die kunnen waar jjij om vraagt....
Master_A
Nou vooruit, een klein voorzetje dan; NetPortalAmiet01 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:42:
[...]
Uiteraard heb ik gezocht, maar een client om vanaf je iPad/iPhone een SAMBA/AFP/NFS share te benaderen en bestanden ergens in het iOS bestandssysteem te kopiëren heb ik nog niet gevonden. Please enlighten me if you know...

Cloudconnect is hier ook een goed programma voor en kan nog veel meer.Amiet01 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:42:
[...]
Uiteraard heb ik gezocht, maar een client om vanaf je iPad/iPhone een SAMBA/AFP/NFS share te benaderen en bestanden ergens in het iOS bestandssysteem te kopiëren heb ik nog niet gevonden. Please enlighten me if you know...
Dat zijn officiële Appstore apps die niet zullen doen wat ik wil (hoewel Cloudconnect er wel echt vet uitziet). Ik wil de bestanden namelijk ergens in de map /var/mobile/documents (oid) zetten en dat kan alleen met een jailbreak app. Maar ik heb nu wel een oplossing gevonden: ik benader mijn NAS gewoon via de DS File app en download het bestand lokaal naar de app toe (een mkv bestand). Vervolgens heb ik via iFile een snelkoppeling gemaakt naar de map van de app DS File waar de bestanden terecht komen als je iets lokaal opslaat. De snelkoppeling naar deze map staat in /var/mobile/documents. Zo kan ik dus alles wat ik met DS File vanaf de NAS download, openen in XBMC voor de iPad.
Master_A
Ow ja nog iets heel anders. Ik heb een Camera Connection Kit gekocht, maar zoals overal al word aangegeven werken sommige USB sticks oid niet meer sinds iOS 4.2.1. Nou is er toendertijd een fix uitgebracht als onderdeel van een Jailbreak, maar ik wil dit nu graag installeren op de nieuwste iPad met iOS 5.1.1. Hoe heet de fix, of Cydia app en bestaat deze überhaupt wel?
Master_A
Uit eigen ervaringen heb ik hier al tijden geen last meer van gehad.. Zojuist weer getest en het werkt perfect. Volgens mij werd dat via de jailbreak standaard opgelost na die fix van Apple kwam..Amiet01 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:17:
Ow ja nog iets heel anders. Ik heb een Camera Connection Kit gekocht, maar zoals overal al word aangegeven werken sommige USB sticks oid niet meer sinds iOS 4.2.1. Nou is er toendertijd een fix uitgebracht als onderdeel van een Jailbreak, maar ik wil dit nu graag installeren op de nieuwste iPad met iOS 5.1.1. Hoe heet de fix, of Cydia app en bestaat deze überhaupt wel?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Een ander nadeel is dat het niet gratis isAnthirian schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Klopt, maar er is nu een verzameling met onder meer deze manier van unlocken. Je kunt daarmee ook à la openen van lamellen / luxaflex unlocken als je de tweak Unlockize installeert. Ook wordt tussen de gekozen manieren gewisseld als je er meerdere hebt gekozen.
Het "nadeel" van deze manier is dat tot je hem helemaal hebt ontgrendeld, dat je helderheid op het lock screen veel hoger staat dan op je home screen.
Werkt Unlockize wel goed dan? Want Unfold crasht bij mij steeds, de lamellen blijven dan half open staan.
Excuses voor de domme vraag, maar ik snap niet het verschil tussen een app uit Cydia en een reposotory. Kan iemand me dit uitleggen?
Een repo is een bron waar je Cydia apps uit kan halen.
Edit: Jailbreak apps moet ik eigenlijk zeggen.
Edit: Jailbreak apps moet ik eigenlijk zeggen.
[ Voor 30% gewijzigd door Ramquin op 01-06-2012 07:41 ]
Nou, sinds de update is het niet helemaal meer oke. De achtergrond van de unlockbalk (dat grijze onder je slider) wil nog wel eens verdwijnen, waardoor het er lelijk uitziet. Ik had de tweak via de xsellize repo geprobeerd om te zien of het wat is, maar het ging me toch tegenstaan. Ik heb het daarom maar weer verwijderd.PhilipsFan schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:05:
[...]
Een ander nadeel is dat het niet gratis is![]()
Werkt Unlockize wel goed dan? Want Unfold crasht bij mij steeds, de lamellen blijven dan half open staan.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Unfold heeft net (vandaag) wel weer een update uitgebracht...
Bij mij crashde de app ook eigenlijk wel bijna elke keer dat ik heb gebruikte...
Wou hem net gaan deleten toen ik de update zag staan.
En de update helpt voorlopig in ieder geval goed!
Nog geen crash gehad!
What’s new in Unfold version 1.0.3
Bij mij crashde de app ook eigenlijk wel bijna elke keer dat ik heb gebruikte...
Wou hem net gaan deleten toen ik de update zag staan.
En de update helpt voorlopig in ieder geval goed!
Nog geen crash gehad!
What’s new in Unfold version 1.0.3
- Fixed a incompatibility with Springtomize
- Minor speed improvements
- Fixed Springboard crashes
- Removed a rare leak
- Fixed SIM code entry bug
[ Voor 28% gewijzigd door Tha BasZ op 01-06-2012 11:58 ]
verkeerde topic...

[ Voor 93% gewijzigd door auto660 op 04-06-2012 20:21 ]
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Weet iemand een combinatie van apps zodat je Torrents kunt downloaden op je iPad, ook als hij op sleep/standby staat?
Ik heb iTransmission 2 en Backgrounder geïnstalleerd, waarmee de downloads 50% van de tijd gewoon door blijven lopen, maar vaak ook op 0KB/s gaan. Als ik iTransmission weer open, dan gaat hij weer op 1MB/s+. Wanneer de iPad op standby gaat, gaat de download altijd uit.
Ik heb iTransmission 2 en Backgrounder geïnstalleerd, waarmee de downloads 50% van de tijd gewoon door blijven lopen, maar vaak ook op 0KB/s gaan. Als ik iTransmission weer open, dan gaat hij weer op 1MB/s+. Wanneer de iPad op standby gaat, gaat de download altijd uit.
Insomnia (Pro) deed dat altijd. Weet niet of het nog werkt onder iOS5.. KeepAwake was er ook, ook daarvan durf ik niet te zeggen of het nog werkt. Ik zou zeggen probeer het en deel je ervaringen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Anoniem: 365841
Dat komt omdat je WiFi uit gaat als je je ipad op standby zet.zAo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:03:
Weet iemand een combinatie van apps zodat je Torrents kunt downloaden op je iPad, ook als hij op sleep/standby staat?
OK, thanks. Wel vreemd dat mijn mail dan wel binnenkomt.Anoniem: 365841 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:19:
[...]
Dat komt omdat je WiFi uit gaat als je je ipad op standby zet.
Anoniem: 365841 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:19:
[...]
Dat komt omdat je WiFi uit gaat als je je ipad op standby zet.
Dit klopt niet helemaal.. Zover ik weet blijft je Wifi gewoon aanstaan en verbonden met je router wanneer je een iPad hebt zonder 3G. Hierdoor kun je dus gewoon mail blijven ontvangen in stand-by/sleep mode. Echter verbreken apps de verbinding met internet altijd na 10 minutenzAo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:47:
[...]
OK, thanks. Wel vreemd dat mijn mail dan wel binnenkomt.
Welke iOS heb je? Voor 5.1 moet je Spite gebruiken, daar onder Spire .Tha BasZ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:42:
Is dat wat?
Stuck @ bootlogo...
/EDIT 2 -> ondertussen weer tijdje ge-restored en vanuit iCloud weer alles terug.![]()
Ik heb m iig draaien met Spire & http://i4siri.com (gratis legale proxy met google werkt ipv Apple)
Heb zelf nu gewoon iOS 5.1.1 draaien.GrooV schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:52:
[...]
Welke iOS heb je? Voor 5.1 moet je Spite gebruiken, daar onder Spire .
Ik heb m iig draaien met Spire & http://i4siri.com (gratis legale proxy met google werkt ipv Apple)
Spite zeg je... looking into that...
/EDIT -> geen idee wat er aan de hand is maar had Spite geinstalleerd en nu wederom hangend in bootlogo...
Kortom Siri gaat denk ik niet echt werkend worden op mn iPhone 4... tijd voor een nieuwe telefoon
(en eerst weer me 4 restoren
[ Voor 25% gewijzigd door Tha BasZ op 14-06-2012 09:58 ]
Meer mensen trouwens problemen om hun betaalde cydia apps nogmaals te kunnen installeren?
Krijg elke keer internal server error...
Neem aan dat dit te maken heeft met de drukte vanwege de iOS 6.0 (beta) tethered jailbreak?
En dus gewoon even rustig moet wachten totdat de drukte voorbij is...
/EDIT -> na even paar uurtjes later nog een keer geprobeerd te hebben is het inderdaad nu een stuk beter en kan alles normaal installeren.
Krijg elke keer internal server error...
Neem aan dat dit te maken heeft met de drukte vanwege de iOS 6.0 (beta) tethered jailbreak?
En dus gewoon even rustig moet wachten totdat de drukte voorbij is...
/EDIT -> na even paar uurtjes later nog een keer geprobeerd te hebben is het inderdaad nu een stuk beter en kan alles normaal installeren.
[ Voor 33% gewijzigd door Tha BasZ op 15-06-2012 15:16 ]
Hm, dat is toch wel onhandig als je een aantal films/series vanaf je NAS naar je iPad wil kopieren, en hem gewoon weg wilt leggen. Dan moet ik dus even die sleep mode uitschakelen.ASNNetworks schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:17:
[...]
[...]
Dit klopt niet helemaal.. Zover ik weet blijft je Wifi gewoon aanstaan en verbonden met je router wanneer je een iPad hebt zonder 3G. Hierdoor kun je dus gewoon mail blijven ontvangen in stand-by/sleep mode. Echter verbreken apps de verbinding met internet altijd na 10 minutenSinds iOS5 hebben apps de mogelijkheid om een download/upload in de achtergrond voor te zetten, echter kan dit met een maximale tijdsduur van 10 minuten, om batterijverbruik tegen te gaan. Anders zouden apps constant verbonden blijven met internet, hierdoor kan dat maximaal 10 minuten zijn in de background. Doe je niks na 10 minuten, dan verbreekt de app de verbinding, open je de app binnen de 10 minuten, dan staat de teller weer op 0.
Anoniem: 467437
Zojuist ook Jailbreak geïnstalleerd/Cydia gedownload, ben erg benieuwd oe het allemaal werkt. Nu nog een beetje uitproberen, maar het ziet er veelbelovend uit! Dit had ik zeker eerder moeten doen.
Het is niet de bedoeling om informatie over repo's te delen, door deze ook expliciet te noemen.
[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 11-02-2013 21:46 ]
signature
Als je apps gaat downloaden uit illegale bron verdien je t naar mijn mening om gehackt te worden, eraf mikken en die app netjes kopen dus. Overigens denk ik niet dat het de bedoeling is dat je gaat strooien met namen van dergelijke bronnen.
Heren,
Ik wou net de laatste evasi0n jailbreak op mijn iPad Mini zetten maar er ging wat mis. Ik had de jailbreak er opgezet en dat ging allemaal goed. Toen hij gereboot was en ik de Cydia app wou aanklikken start die op en sluit hij hem direct weer af. Ik heb de iPad toen opnieuw opgestart maar als ik hem nu opstart dan komt het Apple Logo te voorschijn en dan gaat hij weer uit en start hij weer op tot het Apple logo etc etc. Ik ben hem nu via veilige modus aan herstellen maar iemand enig idee hoe dit kan?
Ik had gister ook de evasi0n jailbreak eropgezet en toen was er niks aan de hand.. ik had toen nog wel 6.0.1 erop en heb hem nu op 6.1 zitten. Zal dat de reden zijn?
Ik wou net de laatste evasi0n jailbreak op mijn iPad Mini zetten maar er ging wat mis. Ik had de jailbreak er opgezet en dat ging allemaal goed. Toen hij gereboot was en ik de Cydia app wou aanklikken start die op en sluit hij hem direct weer af. Ik heb de iPad toen opnieuw opgestart maar als ik hem nu opstart dan komt het Apple Logo te voorschijn en dan gaat hij weer uit en start hij weer op tot het Apple logo etc etc. Ik ben hem nu via veilige modus aan herstellen maar iemand enig idee hoe dit kan?
Ik had gister ook de evasi0n jailbreak eropgezet en toen was er niks aan de hand.. ik had toen nog wel 6.0.1 erop en heb hem nu op 6.1 zitten. Zal dat de reden zijn?
Anoniem: 32279
Heeft iemand hier wellicht een tip voor een goede arcade joystick voor gebruik met de ipad?
Het liefst deze trouwens:

Zou daar een convertertje voor zijn ofzo? Ik heb deze joysticks thuis nog liggen uit de msx tijd. En ik wil graag msx spellen ermee spelen. Met het scherm gaat het wat brak bij bepaalde games namelijk (zoals kung fu).
Het liefst deze trouwens:

Zou daar een convertertje voor zijn ofzo? Ik heb deze joysticks thuis nog liggen uit de msx tijd. En ik wil graag msx spellen ermee spelen. Met het scherm gaat het wat brak bij bepaalde games namelijk (zoals kung fu).
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 18:50 ]
Ik ben op zoek naar manier om te cheaten a la "ArtMoney" op de PC op een JB. D'r zijn wat RPG's en platformers die ik heb uitgespeeld en dan is het voor mij leuk om eens gewoon lekker te cheaten.
Nu heb ik GamePlayer gevonden en doet het op zich wel, maar is net wat te basic voor mij. Het is echter ook de enige die ik heb gevonden tot dusver en nu is het mijn hoop dat er iemand wellicht een tip heeft voor een alternatief.
Nu heb ik GamePlayer gevonden en doet het op zich wel, maar is net wat te basic voor mij. Het is echter ook de enige die ik heb gevonden tot dusver en nu is het mijn hoop dat er iemand wellicht een tip heeft voor een alternatief.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 445689
heb een erg mooie theme gekocht voor Winterboard, genaamd 'Jaku'.
aanrader voor iedereen een kwalitatief goeie skin zoekt.
aanrader voor iedereen een kwalitatief goeie skin zoekt.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 445689 op 21-02-2013 19:09 ]
Is het mogelijk om via een app meer meldingen te laten zien op het springboard (pulldown)? Nu krijg ik er niet meer dan ± 20 te zien. Of kijk ik over een optie binnen IOS heen?
Is het mogelijk MKV bestanden (vooral serie's) op je iphone af te spelen? zo ja, hoe dan?
Ik ben geen held in dit soort dingen.
Anoniem: 32279
http://wiki.xbmc.org/inde...on_iPad/iPhone/iPod_touchThijs2012 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:
Is het mogelijk MKV bestanden (vooral serie's) op je iphone af te spelen? zo ja, hoe dan?
Top, moet nu alleen nog weten hoe ik de serie's die ik binnen haal, er op kan zetten.
alvast bedankt voor het meedenken!!
alvast bedankt voor het meedenken!!
Heeft niks met Cydia te maken maar: Air Playit heb ik tot dusver de beste ervaring mee. Werkt ook via 3G, dus hoef je in wezen niet eens mkv's over te hevelen naar je iDevice.Thijs2012 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Wat ik zeg maar wil is het volgende.
Ik zit iedere dag ongeveer een uur in de bus naar me werk heen en een uur terug.
Zonder dat ik wil streamen moet het volgens mij mogelijk zijn om gewoon een MKV af te kunnen spelen.
Nu heb ik al XMBC draaiende weten te krijgen maar die werkt volgens mij puur alleen met source's, is er een mogelijkheid dat ik een MKV bestand op mijn iphone als bij wijze van spreken een soort USB stick ga benaderen en dat een XMBC dat dan kan uitlezen?
Alvast bedankt.
T.
Ik zit iedere dag ongeveer een uur in de bus naar me werk heen en een uur terug.
Zonder dat ik wil streamen moet het volgens mij mogelijk zijn om gewoon een MKV af te kunnen spelen.
Nu heb ik al XMBC draaiende weten te krijgen maar die werkt volgens mij puur alleen met source's, is er een mogelijkheid dat ik een MKV bestand op mijn iphone als bij wijze van spreken een soort USB stick ga benaderen en dat een XMBC dat dan kan uitlezen?
Alvast bedankt.
T.
Het lukt me niet om de sbsettings toggles in het notification center van ios 6.1 te krijgen. heb sbsettings al opnieuw geinstalleerd, volgens mij staan de instellingen goed, maar mn notification center blijft leeg.
iemand een idee?
Edit: Heb het al gevonden! Is ook altijd hetzelfde liedje, uren uitproberen, geen resultaat, posten op tweakers, binnen vijf minuten zelf de oplossing vinden. Het probleem zat hem in lockinfo, die sbsettings niet in het notification center liet.
iemand een idee?
Edit: Heb het al gevonden! Is ook altijd hetzelfde liedje, uren uitproberen, geen resultaat, posten op tweakers, binnen vijf minuten zelf de oplossing vinden. Het probleem zat hem in lockinfo, die sbsettings niet in het notification center liet.
[ Voor 34% gewijzigd door Byte_Me op 27-02-2013 12:37 ]
Jahoor, dat kanThijs2012 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:22:
Wat ik zeg maar wil is het volgende.
Alvast bedankt.
T.
Weet iemand nog een alternatief voor Notified die wel compatible is met IOS5/6?
Zie ook NC settings, Zeker een aanrader.( 2de balk, horizontaal scrolbaar met vele mogelijkheden )Byte_Me schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:16:
Het lukt me niet om de sbsettings toggles in het notification center van ios 6.1 te krijgen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Door het installeren van een exchange - account op je iphone, (bv voor je werk) kan de situatie ontstaan dat je werkgever heeft bepaald dat je:
1. per se een automatische slot op je iphone dient in te stellen
2. je autolock niet meer kan zetten op 'nooit' (alleen nog maar op 1-5 min).
Dit is deels te verhelpen met de volgende Cydia apps:
1. Cleverpin = Bepaal bij welke WIFI - netwerken (bv. Thuis of Werk) het automatisch slot niet werkt
2. Sleepdepriver of Caffeine 2 = Schakel autolock uit (ondanks dat deze op iphone is ingesteld op 1-5 min).
Sleepdriver of Caffeine 2 in combinatie met Activator is overigens ideaal!
Op deze manier kan je profiteren van de voordelen van een exchange - account, maar blijf je de 'vrijheid' houden je iPhone op je eigen manier te gebruiken
.
1. per se een automatische slot op je iphone dient in te stellen
2. je autolock niet meer kan zetten op 'nooit' (alleen nog maar op 1-5 min).
Dit is deels te verhelpen met de volgende Cydia apps:
1. Cleverpin = Bepaal bij welke WIFI - netwerken (bv. Thuis of Werk) het automatisch slot niet werkt
2. Sleepdepriver of Caffeine 2 = Schakel autolock uit (ondanks dat deze op iphone is ingesteld op 1-5 min).
Sleepdriver of Caffeine 2 in combinatie met Activator is overigens ideaal!
Op deze manier kan je profiteren van de voordelen van een exchange - account, maar blijf je de 'vrijheid' houden je iPhone op je eigen manier te gebruiken
Ik was al een tijdje opzoek naar een app waarmee je je ipad vanaf je pc kon overnemen (soort van Teamviewer dus), alleen was dit via de appstore niet te krijgen. Na wat verder zoeken kwam ik Veenc tegen in de Cydia store. Met een VNC programma als TightVNC kun je vervolgens je ipad bedienen vanaf je pc.
De framerate is redelijk dramatisch te noemen, maar om bijv. spotify te bedienen werkt het prima (zit met gebroken been, en om nu iedere keer naar de versterker te "lopen" om andere muziek op te zetten is wat onpraktisch
)
De framerate is redelijk dramatisch te noemen, maar om bijv. spotify te bedienen werkt het prima (zit met gebroken been, en om nu iedere keer naar de versterker te "lopen" om andere muziek op te zetten is wat onpraktisch
Dat is een app om je pc te bedienen met je ipad (zijn er meer van te vinden), maar helaas niet andersom.Cartman! schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:38:
In de AppStore heb je ook SplashTop beschikbaar, dat werkt erg goed
De tweak DontKillTheBeat zorgt ervoor dat je muziek gewoon blijft doorspelen tijdens het openen van de camera app (zowel foto maken als filmen) / SnapChat / Spotify / Djay app enzovoort.
Erg handig!
Ik heb zelf een jaar naar deze tweak gezocht dus het leek me wel handig om het hier te delen!
Erg handig!
Ik heb zelf een jaar naar deze tweak gezocht dus het leek me wel handig om het hier te delen!
M-M-M-Mega kick...
Ik heb aan het begin van dit topic (in 2009 alweer) wat contributies geleverd en was toen heel erg blij met m'n jailbreak. Tijdje volgehouden ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn recente iPhones (vanaf de 5s) niet meer gejailbreakt heb.
Vroeger miste ik van alles en nog wat in iOS, maar ik vind het nu niet meer de moeite waard om altijd te kloten met iOS updates. Zeker omdat die tegenwoordig super gemakkelijk als OTA binnenkomen. En verreweg de meeste tweaks die ik vroeger via Cydia installeerde zitten tegenwoordig standaard in iOS.
Ik heb aan het begin van dit topic (in 2009 alweer) wat contributies geleverd en was toen heel erg blij met m'n jailbreak. Tijdje volgehouden ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn recente iPhones (vanaf de 5s) niet meer gejailbreakt heb.
Vroeger miste ik van alles en nog wat in iOS, maar ik vind het nu niet meer de moeite waard om altijd te kloten met iOS updates. Zeker omdat die tegenwoordig super gemakkelijk als OTA binnenkomen. En verreweg de meeste tweaks die ik vroeger via Cydia installeerde zitten tegenwoordig standaard in iOS.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Tja, sorry voor de kick maar volgensmij is de Jailbreak community op Tweakers een beetje aan het uitsterven, mede om de rede die jij hierboven noemt.DexterDee schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:50:
M-M-M-Mega kick...![]()
Maargoed,
Ik kan toch écht niet zonder NoSlowAnimations, BetterFiveIcon dock & homescreen en het Eclipse 3 HD thema..
Automatisch updaten kan je uitzetten toch? Ik blijf gewoon op iOS 9.3.2 steken
[ Voor 8% gewijzigd door iVisionz op 14-09-2016 12:14 ]
Iemand enig idee of ik een JB kan hiden voor specifieke apps? Of moet daar echt een .IPA voor worden aangepast door degene? Beetje zoals RootCloak voor Android (maar dan anders
).
Dit kan, ligt er een beetje aan welke app tho.Taine0 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:17:
Iemand enig idee of ik een JB kan hiden voor specifieke apps? Of moet daar echt een .IPA voor worden aangepast door degene? Beetje zoals RootCloak voor Android (maar dan anders).
In de beginpost van dit topic staat hele erge outdated info, kan een mod die aanpassen?
Dat zul je aan de auteurs van de topicstart moeten vragenroyzegthoi schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:08:
[...]
Dit kan, ligt er een beetje aan welke app tho.
In de beginpost van dit topic staat hele erge outdated info, kan een mod die aanpassen?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik zou dit morgen wel eens kunnen doen. Ben alleen totaal niet actief op het forum van Tweakers om eerlijk te zijn, dus als iemand anders zich geroepen voelt graag. Daarentegen ben ik wel mod op r/jailbreak dus ik zal zo nu en dan eens langs komen om mensen hier te helpen.Daedalus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:55:
[...]
Dat zul je aan de auteurs van de topicstart moeten vragenGezien de leeftijd is een nieuw deel, met een vernieuwde topicstart ook een goede mogelijkheid. Als iemand (de originele auteurs of iemand op anders) dat op zich wilt nemen, laat het ons dan weten, zodat straks niet meerdere mensen met een nieuw deel bezig zijn
Ik hoor het wel!
In principe hebben @Vanx, @Hero of Time en @Wiethoofd de eerste keuze, maar als zij het goedvinden, dan kunnen ze (of ik) je medeauteur maken, of er kan een nieuw topic worden aangemaakt.
Voor de goede orde, dit topic gaat over Cydia. Voor jailbreaken in het algemeen is er [iOS] Jailbreaken - Deel 8
Voor de goede orde, dit topic gaat over Cydia. Voor jailbreaken in het algemeen is er [iOS] Jailbreaken - Deel 8
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 07-02-2017 19:15 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Huh? Leeft dit topic nog? Sinds ik m'n 3Gs in de kast heb gelegd (want vervangen voor de veel betere OnePlus One
) doe ik niets meer ermee.
Omdat de TS zo ontzettend oud is, zou een nieuw deel toch wel wat gepaster zijn IMO. Aantal plaatjes werken niet meer, links zijn veroudert, apps zien er anders uit, etc.
Omdat de TS zo ontzettend oud is, zou een nieuw deel toch wel wat gepaster zijn IMO. Aantal plaatjes werken niet meer, links zijn veroudert, apps zien er anders uit, etc.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Let op:
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]